Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Autoliv představil ve Francii dva nové airbagy

Přední dodavatel bezpečnostních systémů pro automobily, společnost Autoliv Inc., představila na mezinárodní konferenci Enhanced Safety of Vehicles (ESV) v Lyonu dva nové airbagy.
Zpět na článek
9. 7. 2007 15:06
neregistrovaný "el nino"
10. 7. 2007 00:37
anonym
9. 7. 2007 16:27
neregistrovaný "Lol"
9. 7. 2007 22:22
neregistrovaný "jozef77"
10. 7. 2007 09:36
neregistrovaný "Dusan"
9. 7. 2007 17:10
neregistrovaný "yaroukh"
9. 7. 2007 20:25
neregistrovaný "Tom@s"
9. 7. 2007 23:27
neregistrovaný "yaroukh"
9. 7. 2007 17:45
neregistrovaný "o24u"
9. 7. 2007 21:53
neregistrovaný "david"
10. 7. 2007 00:09
neregistrovaný "Heyde"
9. 7. 2007 21:26
10. 7. 2007 00:13
neregistrovaný "Heyde"
9. 7. 2007 22:04
neregistrovaný "s"
9. 7. 2007 22:08
neregistrovaný "Seth"
10. 7. 2007 17:04
neregistrovaný "BMWest"
neregistrovaný "el nino"
9. 7. 2007 15:06
"zavedení"
"zavedením" se tuším předpokládá stav, kdy bude 100% aut mít tento airbag...
Rozbalit vlákno
1
anonym
10. 7. 2007 00:37
Re: "zavedení"
Nikoli. Zavedením se rozumí akt některé z automobilek zavést tuto p*c*vinu (prvek zvyšující pasivní bezpečnost a náklady na pořízení) do volitelné, resp. standardní výbavy automobilu. Pánbůh s náma a zlý pryč..... :-)
9. 7. 2007 16:22
Tak tenhle prvek vybavy si neporidim
Nevim jak vy, ale pokud tohle nebude v zakladni vybave, urcite za to priplacet nebudu.Kupuju si auto kvuli sobe a aby bylo bezpecny pro me a spolujedouci.Rozhodne se pri hodnoceni bezpecnosti nedivam, na uroven ochrany chodce.Kdyz uz tam ten blbec skoci, proc utracet penize za to,aby se mu nic nestalo.Kazdej svyho stesti strujce.Leda by to rozpoznavalo maly deti,to jo,to bych za to dal dost,ale kvuli dospelejm ...sorry
Rozbalit vlákno
24
neregistrovaný "Lol"
9. 7. 2007 16:27
Re: Tak tenhle prvek vybavy si neporidim
Od toho ci chodca zabijes alebo len lahko poranis bude zavisiet aj to ako dlho budes sediet v base :-!
9. 7. 2007 19:46
Re: Tak tenhle prvek vybavy si neporidim
tak to uz neni problem ridice,ale zakonu, za volantem neovlivnis to, kdo se rozhodne vbehnout na silnici..
neregistrovaný "jozef77"
9. 7. 2007 22:22
Re: Tak tenhle prvek vybavy si neporidim
Ty si teda dobre arogantný bl...c. Ono by ti osvietilo ten tvoj mozog(ak vôbec nejaký máš)asi len to, keby ťa nejaké auto bez týchto airbagov nabralo. Potom by si si želal, aby nimi bolo vybavené každé auto. Asi si nepostrehol, že veľa zrážok áut s chodcami je nie z viny chodca. Ja osobne som sedel na sedadle spolujazdca, keď náš šofér zrazil chodca, ktorý neskúr na následky nehody zomrel. A hoci si súd myslí, že na vine bol chodec na 50%, mäj názor je iný, keďže vodič nedodržal maximálku v uzavretej obci. Keby ju totiž dodržal, tak by v danom čase zrážky bol uvedený chodec dávno na druhej strane cesty. Ale paragrafy sú kľukaté a právnici z toho vedia vyťažiť maximum.
9. 7. 2007 22:53
Re: Tak tenhle prvek vybavy si neporidim
Mozek mam, a jsem presvedcen o tom, ze vykonnejsi nez jen ten tvuj a to neber jako urazku.Jenze jsi asi nepochopil,nebo necelt,co tu pisi.Psal jsem,ze bych za to nepripalcel,ze bych ty penize dal radsi do Infra,ktery srazce predejde(aspon tomu pomuze) nez do tohohle :-! .Pokud to zavedou jako pivnou soucast,pak jsem pro....Cti nez zacnes kricet.
neregistrovaný "Dusan"
10. 7. 2007 09:36
Re: Tak tenhle prvek vybavy si neporidim
U nas se rika: "kdyby v * byly ryby, tak by nemusely byt rybniky". :-D Vas argument je pekne nesmyslny, kdyby je ridic jeste pomaleji, tak by mu tam treba vkracel prvomajovy pruvod a zabil by jich jeste vice.
10. 7. 2007 13:25
Re: Tak tenhle prvek vybavy si neporidim
Diky za podporu :yes:
neregistrovaný "yaroukh"
9. 7. 2007 17:10
Re: Tak tenhle prvek vybavy si neporidim
Jak už psal Lol.

A ještě bych dodal, že u prvků, kde se dá od potenciálních zákazníků očekávat reakce, kterou jsi předvedl ty, je více než pravděpodobné, že budou dřívě nebo později zahrnuty do povinné výbavy.

Mě by spíš zajímalo, jak si chudák auto poradí s tím, že musí rozpoznat, kdy/které vnější airbagy vystřelit:
1) načasování "exploze" se určitě při vnějším kontaktu s pytlem masa nepočítá zrovna snadno
2) jestli kvůli nepozornému chodci vystřelí po celém autě ?-náct airbagů, je docela pravděpodobné, že představa částky vypláznuté za jejich výměnu řidiče dožene k dodatečnému usmrcení chodce...
... což vlastně tvoji reakci staví do úplně jiného světla, páč bručet půjdeš tak jako tak. >:D
Avatar - Chuck Norris
9. 7. 2007 19:38
Re: Tak tenhle prvek vybavy si neporidim
.. přesně mě nejde do hlavy to co jsi napsal s tím náhodným vystřelením airbagů.. ale spíš něž jako u chodce bych to viděl u zvířat... pojedeš po městě nebo v zástavbě RD a najednou ti těsně před autem proběhne pes honící kočku... bum a airbagy v čudu...
9. 7. 2007 19:47
Re: Tak tenhle prvek vybavy si neporidim
Priplatim si za INFRA, to ano, to beru, uvidim kde kdo je a budu s nim moct pocitat,ale ne za tohle
neregistrovaný "Tom@s"
9. 7. 2007 20:25
Re: Tak tenhle prvek vybavy si neporidim
Aby to vůbec záviselo na tobě. taky se může stát, že to Unie nařídí povinně a nikdo se tě ani ptát nebude.
9. 7. 2007 21:16
Re: Tak tenhle prvek vybavy si neporidim
v tom pripade to beru,jen rikam, ze bych si to nedokoupil :-!
neregistrovaný "yaroukh"
9. 7. 2007 23:27
Re: Tak tenhle prvek vybavy si neporidim
vždyť jsem přesně tohle psal
neregistrovaný "o24u"
9. 7. 2007 17:45
Re: Tak tenhle prvek vybavy si neporidim
Jestli jsi to napsal vážně, tak to tě vážně lituji.
9. 7. 2007 19:45
Re: Tak tenhle prvek vybavy si neporidim
jiste ze vazne,clovek nema na silnici co delat, stejne jako auto na chodniku, ja to jako ridic respektuji, respektuji prechody a ve meste rychlostni limity...
neregistrovaný "david"
9. 7. 2007 21:53
Re: Tak tenhle prvek vybavy si neporidim
Hmm, zrejme jsi neuvazoval, ze bys snad ty nebo nekdo jiny tvym autem mohl srazit chodce na prechodu svou vinou.

Jsem uprimne fascinovan to skupinou lidi, kteri jsou presvedceni, ze kdyby byli ostatni jako oni, nehody by se nevyskytovaly. Existuje jeste jedna lepsi skupina, ktera si mysli, ze jsou tak dobri ridici, ze vubec nebouraji (= dokazou odvratit i kolizi chybou druheho). Obema typum preji, aby se co nejdele nepresvedcili o tom, ze se myli.
9. 7. 2007 22:57
Re: Tak tenhle prvek vybavy si neporidim
Neboj,ja boural mnohokrat, jako spolujezdec.jako ridic jsem neboural a ani nechc a vim,ze nekdy s tim clovek nic nenadela.Muj prispevek byl zalozenej na tom,ze bych do toho penize nedaval,ale pokud to bude soucasti vybavy auta o kterou bude porizovaci cena navysena, pak s tim souhlasim a rad to zaplatim.Jen proste nebudu krizkovat v katalogu polozku AIRBAG pro chodce a radsi zakrizkuji Infra :-!
Avatar - Falco
9. 7. 2007 21:41
Re: Tak tenhle prvek vybavy si neporidim
No comment... :no:
9. 7. 2007 22:58
Re: Tak tenhle prvek vybavy si neporidim
nepochopil jsi to,precti si co pisi dal jako odpovedi dalsim lidem...nemyslel jsem to vubec spatne
neregistrovaný "Heyde"
10. 7. 2007 00:09
Re: Tak tenhle prvek vybavy si neporidim
Vy jste asi pan Dokonalý, co se mu NIKDY nemůže stát, že dostane smyk (ať už po menší kolizi nebo při nepředvídatelné zamrzlé kaluži) a najede na ostrůvek/chodník plný lidí...
10. 7. 2007 00:43
Re: Tak tenhle prvek vybavy si neporidim
Tak to bude stejne f***i,protoze se ten system z tech lidi sesype,vystreli jednou,zachani nohy jednomu,ustreli hlavu diteti,odhodi kocar pod tramvaj tretimu cloveku to zlame zebra,ten narazem airbagu spadne pod kola projizdejiciho Lamborghini,ktere nasledne vjede prosklenymi dvermi do banky (protoze urcite preci nepojede padesat,protoze si mysli ze je dokonalej podle vas), tam zabije cekajici lidi a jeste vybouchne.,.....A takhle bysme mohli pokracovat zejo? Vono takovy to KDYBY KDYBY....stacilo ne?
10. 7. 2007 10:36
Re: Tak tenhle prvek vybavy si neporidim
lambo nevybouchne - shori ;) to sem jim stava casteji ;)
10. 7. 2007 13:26
Re: Tak tenhle prvek vybavy si neporidim
hlavna na Koridoru v Chomutove..
10. 7. 2007 10:34
Re: Tak tenhle prvek vybavy si neporidim
:yes: souhlasim :yes: Ani ja bych za to nepriplacel. A nemyslim to tak, ze by mi to bylo jedno. Jinak mezi nami - uz vidim vsechny ty z Vas, kteri tady pisete jake, ze je to autor puvodniho prispevku hovado, jak si vybirate konfiguraci vasi nove Fobie a budete se rozhodovat jestli mate zakrouzkovat klimatizaci za 27 tis. nebo Airbag pro chodce za 24 tis. Tak se proboha proberte a uvedomte si, ze kazdy z Vas je uplne stejna svine a kazdy si radej vezme tu klimu. Kdo jeste nepochopil tohle, tak si laskave sundejte ty ruzove bryle a zacnete se na svet divat realisticky.
10. 7. 2007 13:30
Re: Tak tenhle prvek vybavy si neporidim
Diky...V Cr je porad jeste trestany rikat pravdu a vlastni nazor.Vsichni se pretvarujou a rikaj,jen to, co se jim hodi,realita je pak jina a plno z tehle kecalu (pokud se budem bavit o bezpecnosti auta) si nepriplati ani za BAS,pridavne Airbagy ci snad protismyk,dalsi cast z nich jezdi v autech do roku 90 a ty maj keci nejvetsi.
Nenazyval bych tyhle lidi jako SVINE,ale spis CECHY,nebo lepe SLOVAKY...
Avatar - SpiderJ
9. 7. 2007 21:26
Aktivace??!!
Tak to by mě zajímalo, jak chtějí vyřešit nechtěnou aktivaci...U Klasických airbagů se aktivují v okamžiku narušení určitých částí karoserie, tedy v okamžiku, kdy se chráněná osoba nachází dost daleko od míst, o která se má zranit.. Tohle bude muset fungovat na principu radaru, což je o dost složitější. Jak chtějí nazkoušet všechny pohybové vzorce, aby radar neaktivovaly pohyby, které nereprezentují chodce?! Reálný život totiž dokáže vymyslet situace, které konstruktéry nenapadne vyzkoušet... Vsadil bych se, že v počátcích to bude mít dost zajímavé mouchy a že se ještě pobavíme >:D
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "Heyde"
10. 7. 2007 00:13
Re: Aktivace??!!
To samé se říkalo o elektronickém snímaní plynu namísto klasického lanovodu, vstřikování namísto karburátoru, ABS, ESP, airbagu, aktivním tempomatu a všech dalších novinkách... A jak je vidět, konstruktéři to zatím vždycky domysleli - nemyslete, že tato skutečnost není jedna z prvních, co je napadla... :o)
10. 7. 2007 00:46
Re: Aktivace??!!
To je trosku neco jinyho nemyslis?Elektronickej plyn je porad v kontaktu a pracuje v presne vymezenym prostoru a porad se to ,,dotyka" (zjednodusene), tady bude muset pytel rozpoznat proletavajici papirovou krabici od cloveka...to neni lanko...
Avatar - SpiderJ
10. 7. 2007 09:50
Re: Aktivace??!!
Oni to nakonec vyřeší a dobře, pokud se toho ujme nějaká značka s velkým zázemím... Technika je mocná... ALE JSEM ZVĚDAVEJ JAK >:D >:D
10. 7. 2007 13:33
Re: Aktivace??!!
Mohli by to treba zamerovat na srdce,nebo na mozek.No mozek radsi ne, to by to nektery zdejsi prispevatele (viz moje tema vyse) klasifikovalo jako krabici.Nebo vsichni povinne nafasujem do kapsy cip a je to >:D
neregistrovaný "s"
9. 7. 2007 22:04
fgf
ahoj ahoj :-) :-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Seth"
9. 7. 2007 22:08
Autoliv není přední výrobce safety dílů !!!
Autoliv není přední výrobce safety dílů !!!
Rozbalit vlákno
0
9. 7. 2007 22:40
Autoliv není přední výrobce safety dílů !!!
prosim ta, daj si do profilu fotku. Taky k.k.t sa dnes uz len tak nevidi :no: :no: :no:
Rozbalit vlákno
1
10. 7. 2007 00:48
Re: Autoliv není přední výrobce safety dílů !!!
ze to rikas zrovna ty,kterej tam ma nejvetsi kk-tinu co automobilovy prumysl mohl vyprsknout.Zdravim na VYCHOD, kupredu leva...
10. 7. 2007 14:52
Autoliv není přední výrobce safety dílů !!!
tak sa pochval, co ti stoji v garazi okrem kolobezky... ?
Rozbalit vlákno
3
10. 7. 2007 15:27
Re: Autoliv není přední výrobce safety dílů !!!
mel jsem Celicu,ted se rozhoduju mezi Cougarem a Z3 ;-\ jsem student,takze si moc vybirat nemuzu,nechci moc vysavat rodice
neregistrovaný "BMWest"
10. 7. 2007 17:04
Re: Autoliv není přední výrobce safety dílů !!!
Že nechceš vysávat rodiče? Tak to si asi kupuješ benzín za svoje, ne? Jinak, k tématu, já si spíš přeju aby se obdobný bezpečnostní prvky začlenili do standardní výbavy. Ono se ti to teď náramně racionálně uvažuje, ale gdybys někoho zabil, byť ne vlastní vinou, strašili by tě po nocích příplatkový airbagy, se kterejma ses rozloučil ve prospěch "špionážní" infrakamery, která je, alespoň v současný podobě, dost dobře nepoužitelná, kromě neinfra nočního vidění v S-klasse, jenž ti stejně pomůže ledatak v noci, žejo. No a, já si osobně myslím, že podobný prvky bezpečnosti mají smysl, pokud jsou funkční. Jejich standardizace by vedla k minimální ceně, takže by se cena SUV ve finále nijak dramaticky nezvýšila. Gdo mě kvůli tomu považuje za idiota, je pravděpodobně potencionální vrah, takže si račte provést zevrubný psychotest.
10. 7. 2007 17:49
Re: Autoliv není přední výrobce safety dílů !!!
souhlasim,cti vejs...Kdyz to bude v aute automaticky(at uz to zvedne cenu auta nebo ne),pak to uvitam.Jen znovu konstatuji, ze bych si to v ceniku nezakrizkoval..