Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Slavné automobilové značky a jejich jízdní kola. Podívejte se do galerie!

Automobilky svým zákazníkům vedle samotných automobilů nabízí pod svou značkou mnoho nejrůznějších produktů a k těm nejatraktivnějším patří i jízdní kola. Podívejte se do naší galerie.
Zpět na článek
25. 9. 2017 08:58
25. 9. 2017 10:33
25. 9. 2017 11:53
25. 9. 2017 12:04
25. 9. 2017 12:09
25. 9. 2017 10:34
25. 9. 2017 10:34
25. 9. 2017 10:53
25. 9. 2017 12:08
25. 9. 2017 12:14
25. 9. 2017 11:57
25. 9. 2017 12:17
25. 9. 2017 16:51
25. 9. 2017 17:28
25. 9. 2017 17:55
25. 9. 2017 18:17
25. 9. 2017 18:40
25. 9. 2017 19:05
25. 9. 2017 19:55
26. 9. 2017 04:42
26. 9. 2017 06:18
26. 9. 2017 08:49
26. 9. 2017 12:22
25. 9. 2017 18:02
13. 5. 2020 23:55
25. 9. 2017 08:58
Na tohle téma..
..škoda nezmínit čerstvou zprávu, největší českej výrobce jízdních kol začíná mimo Škody vyrábět i pro celej VW.
Viz [odkaz]
Rozbalit vlákno
1
25. 9. 2017 17:33
Re: Nazdar DÍZLPAŠÁCI :) Hele 52 ks TESLA ČR na SRAZU PRAHA
jj
.... u nový nabíječky TESLA PRAHA VESTEC [odkaz] [odkaz]
>:D
>:D >:D
>:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D :yes:
25. 9. 2017 10:33
Kolo radši
od výrobce kol. Hodinky Calvin Klein nebo Armani ve mně taky nebudí důvěru..
Rozbalit vlákno
3
25. 9. 2017 11:53
Re: Kolo radši
Automobilky si je přeci nevyrábí. Podobně jako módní značky si typicky nevyrábí vlastní hodinky (ani pouzdra, natož strojky). Je tedy otázkou, kdo to pro ně dělá a co to vlastně je.

Hned když otevřu galerii a koukám na "Audi," tak vidím Haibike (přes zvláště znějící jméno je to německá firma).
25. 9. 2017 12:04
Re: Kolo radši
No právě. Proč bych měl platit za přebrandované kolo víc, než je originál? Protože levněji než originál se určitě prodávat nebude...
25. 9. 2017 12:09
Re: Kolo radši
Souhlasím. Leda je to něco, co výrobce pod svou značkou nenabízí. I to se stává.
25. 9. 2017 10:34
Nechápu,
kde berou výrobci aut sebevědomí vyrábět kola. :-O
Rozbalit vlákno
6
25. 9. 2017 10:34
Re: Nechápu,
Tak snad si nemyslíš, že by je vážně vyráběli:)
25. 9. 2017 10:43
Re: Nechápu,
No, zadávat výrobu externím firmám, by je mohlo zrujnovat. >:D
25. 9. 2017 10:53
Re: Nechápu,
Naopak:).. třeba Bugatti. Zadá to těmdle joudům [odkaz] , ty jim to za 10k EUR udělaj, Bugatti to prodá za 35.. a všichni sou spokojený. Teda, než si šťastnej majitel přečte v návodu todle - "The special bike is a piece of sports equipment which is not intended to be used on public roads."
Háhá!
25. 9. 2017 12:08
Re: Nechápu,
To by mě zajímalo, co tam mohli strčit, že to nelze provozovat na veřejných komunikacích.
25. 9. 2017 12:14
Re: Nechápu,
Tak třeba u nás teoreticky nesmíš na silnici s ničim, co nemá odrazky, takže..:)
Ale tady to bude předpokládám kvůli bezpečnosti, ten matroš asi nebude při tý váze úplně.. předimenzovanej.
25. 9. 2017 11:57
Re: Nechápu,
Právě naopak. Utápět peníze ve vývoji, když prodají zlomek toho, co firmy z oboru, je pitomost.
Avatar - N6600
25. 9. 2017 11:37
V zozname chyba Lexus
Ale na to som si uz zvykol...
Rozbalit vlákno
0
25. 9. 2017 12:17
Kolo
Na kole je super nejen způsob dopravy kombinovaný s pohybem a tedy dobrou myslí, ale i jednoduchost konstrukce. Pro staromilce (jako jsem já) tedy není problém se vyhnout věcem, které nechci. Objednám si duralový rám a na něj si dám normální brzdy, oblíbenou sedačku od Specialized, převody 3x8 ...
Docela zajímavé je, že jak Japonci převálcovali konkurenci v cyklo komponentech a povedlo se jím i dosáhnou dominance v motorkách, tak u aut to nedotáhli a spíše se přizpůsobují módnosti na úkor kvality, tedy směrem kterým jede hlavní proud .... :-)
Rozbalit vlákno
11
25. 9. 2017 16:51
Re: Kolo
Hlavně to není regulované. Takže není problém si postavit, co člověk chce. I když na některé věci potřebuješ specializované nástroje, které nejsou zrovna levné. Jinak by staromilec asi byl odkázaný na laciná kola. Protože ty dražší sledují trendy. Případně zakázková.
25. 9. 2017 17:28
Re: Kolo
No právě ... Pokud chceš klasické kolo s normálně dobrýma komponentama (mně osobně stačí řada Deore), tak si okolo 20 tis postavíš velmi dobré kolo dle svých potřeb a nepotřebuješ ani žádný spešl cajk ;-) - Samozřejmě na to koukám optikou téměř 50-ti letého chlapa s 85 kg, pro kterého není problém mít kolo o 2 nebo 3 kila těžší než by s použitím nejlepších materiálů mohl mít. Pro mě osobně je důležitá odolnost a vytrvalost.
Avatar - white label
25. 9. 2017 17:55
Re: Kolo
Odolnost ano, ale vytrvalost je na tobě, tu od kola/věci očekávat nemůžeš. ;-)
25. 9. 2017 18:17
Re: Kolo
Jsem to napsal špatně - myslím odolnost, když se někde vymáznu, tak aby z toho něco neupadlo a dalo se dojet. Mám kolo postavené na Superior rámu už asi 12 let a má nalítáno tak 20 tis km, měním špalky, zadní pneumatiky, řetěz a jinak všechno drží a funguje a tomu (asi špatně) říkám vytrvalost, asi správně by měla být kvalita. Na svůj věk jsem kua vytrvalej ;-)
25. 9. 2017 18:40
Re: Kolo
Já ti nevím, třeba na hlavové složení ti asi obsah běžné dílny stačit nebude. I na stará kola byla třeba řada specializovaných nástrojů.
25. 9. 2017 19:05
Re: Kolo
To máš asi pravdu, ale k tomu jsem se zatím nedostal. Rám jsem kupoval i s vidlicí, takže mě to minulo ;-) . Když tady koukám na svůj oblíbený web [odkaz]
tak to vypadá, že se mění složený kus za kus.
25. 9. 2017 19:55
Re: Kolo
Na obrázku máš složení, ale to musíš nainstalovat. Můžeš si najít video, jak se to dělá. Samozřejmě není jen jeden druh. Dá se improvizovat, dá se to dotáhnout do servisu, kde ti rám připraví a osadí.
26. 9. 2017 04:42
Re: Kolo
Tady je návod [odkaz] a máš pravdu, že u semiintegrovaného složení je potřeba to zalisovat (to se dělalo na starých kolech), ale integrované by asi neměl být problém.
26. 9. 2017 06:18
Re: Kolo
Nijak zvlášť to nesleduji. Nedávno jsem měl v ruce Ripley LS a pokud mě paměť neklame, spodní ložisko bylo dokonce klasické, tedy vně. Právě EC, tedy vnější, bývaly na starých kolech. Tam se také misky lisují, jako u semi-integrovaného (ZS).

U integrovaného (IS) pak pořád musíš narazit kónus na vidlici a ježka do sloupku (pokud tedy nepoužíváš rozpínacího, což je typické pro kompozitové sloupky). Při výměně pak odstranit. Předpokládám však, že integrované nemáš.
26. 9. 2017 08:49
Re: Kolo
Ne. Mám systém ahead, tam si asi vystačí člověk s inbusama. Jezdím teda na kolech hodně, ale nějak se nepamatuju, že bych do toho nějak koukal, až teď ;-)
26. 9. 2017 12:22
Re: Kolo
Běžná údržba i semi je snadná (pokud nejsou v háji misky, přinejhorším vyměníš ložiska). V tomhle byla horší závitová, kde bylo někdy třeba speciálních klíčů. U holého rámu se tomu však nevyhneš. Pak tě čeká frézování/ vystružování, narážení, lisování, řezání. Frézuje/ vystružuje se i u integrovaného (uříznutí sloupku je samozřejmost). A to jsme ještě nemluvili o středovém složení, kde je to podobná písnička.
25. 9. 2017 18:02
25km/h
U elektrobike to nie je maximalna rychlost ktoru bicykel dosiahne, ale je to rychlost, do ktorej elektro motor pidporuje e-bike . Je to tzv pedelec
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Pekelná Micinka
26. 9. 2017 02:38
Bravo Sagan!
Jediné kolo od výrobce aut, na které bych byl zvědavý, by bylo kolo od Horacia Pagani. Jinak kdybych si měl kupovat kolo, chtěl bych mít ten typicky zelený rám Bianchi... zde bych mu dal přednost před vzpínajícím se koněm.
Rozbalit vlákno
0
13. 5. 2020 23:55
kolo
Právě elektrokolo od BMW jsem nedávno někde viděl. I přes to, že mám tuto značku rád bych si ho ale asi nekoupil. Myslím si, že pokud si už člověk chce koupit elektrokolo, tak je asi lepší investovat do nějaké značky, která se soustředí čistě na kola. Já mám například letos v plánu si koupit elektrokolo od Mondraker. Už mám jedno vybrané tady https://www.bikero.cz/…elektrokola-c35/ jen je teda docela drahé, takže budu muset asi ještě chvíli šetřit.
Rozbalit vlákno
0