Diskuse

Slavné automobilové značky a jejich jízdní kola. Podívejte se do galerie!

25.9.2017

Automobilky svým zákazníkům vedle samotných automobilů nabízí pod svou značkou mnoho nejrůznějších produktů a k těm nejatraktivnějším patří i jízdní kola. Podívejte se do naší galerie.

 

  • 00 Reagovat !

    foto Joab

    Joab 25.09.  08:58

    Na tohle téma..

    ..škoda nezmínit čerstvou zprávu, největší českej výrobce jízdních kol začíná mimo Škody vyrábět i pro celej VW.
    Viz [odkaz]
    • 00 Reagovat !

      foto Kharl-ANTIDIESEL

      Kharl.ANTIDIESEL 25.09.  17:33

      « Nazdar DÍZLPAŠÁCI :) Hele 52 ks TESLA ČR na SRAZU PRAHA VESTEC

      jj
      .... u nový nabíječky TESLA PRAHA VESTEC [odkaz] [odkaz]
      >:D
      >:D >:D
      >:D >:D >:D
      >:D >:D >:D >:D
      >:D >:D >:D >:D >:D
      >:D >:D >:D >:D >:D >:D :yes:
  • 11 Reagovat !

    foto Mig-35

    Mig_35 25.09.  10:33

    Kolo radši

    od výrobce kol. Hodinky Calvin Klein nebo Armani ve mně taky nebudí důvěru..
    • 10 Reagovat !

      foto -MT-

      _MT_ 25.09.  11:53

      « Re: Kolo radši

      Automobilky si je přeci nevyrábí. Podobně jako módní značky si typicky nevyrábí vlastní hodinky (ani pouzdra, natož strojky). Je tedy otázkou, kdo to pro ně dělá a co to vlastně je.

      Hned když otevřu galerii a koukám na "Audi," tak vidím Haibike (přes zvláště znějící jméno je to německá firma).
      • 11 Reagovat !

        foto Mig-35

        Mig_35 25.09.  12:04

        « Re: Re: Kolo radši

        No právě. Proč bych měl platit za přebrandované kolo víc, než je originál? Protože levněji než originál se určitě prodávat nebude...
        • 10 Reagovat !

          foto -MT-

          _MT_ 25.09.  12:09

          « Re: Re: Re: Kolo radši

          Souhlasím. Leda je to něco, co výrobce pod svou značkou nenabízí. I to se stává.
  • 00 Reagovat !

    foto kaiserlabus

    kaiserlábus 25.09.  10:34

    Nechápu,

    kde berou výrobci aut sebevědomí vyrábět kola. :-O
    • 00 Reagovat !

      foto Joab

      Joab 25.09.  10:34

      « Re: Nechápu,

      Tak snad si nemyslíš, že by je vážně vyráběli:)
      • 00 Reagovat !

        foto kaiserlabus

        kaiserlábus 25.09.  10:43

        « Re: Re: Nechápu,

        No, zadávat výrobu externím firmám, by je mohlo zrujnovat. >:D
        • 00 Reagovat !

          foto Joab

          Joab 25.09.  10:53

          « Re: Re: Re: Nechápu,

          Naopak:).. třeba Bugatti. Zadá to těmdle joudům [odkaz] , ty jim to za 10k EUR udělaj, Bugatti to prodá za 35.. a všichni sou spokojený. Teda, než si šťastnej majitel přečte v návodu todle - "The special bike is a piece of sports equipment which is not intended to be used on public roads."
          Háhá!

          • 00 Reagovat !

            foto -MT-

            _MT_ 25.09.  12:08

            « Re: Re: Re: Re: Nechápu,

            To by mě zajímalo, co tam mohli strčit, že to nelze provozovat na veřejných komunikacích.
            • 00 Reagovat !

              foto Joab

              Joab 25.09.  12:14

              « Re: Re: Re: Re: Re: Nechápu,

              Tak třeba u nás teoreticky nesmíš na silnici s ničim, co nemá odrazky, takže..:)
              Ale tady to bude předpokládám kvůli bezpečnosti, ten matroš asi nebude při tý váze úplně.. předimenzovanej.
        • 00 Reagovat !

          foto -MT-

          _MT_ 25.09.  11:57

          « Re: Re: Re: Nechápu,

          Právě naopak. Utápět peníze ve vývoji, když prodají zlomek toho, co firmy z oboru, je pitomost.
  • 00 Reagovat !

    foto N6600

    N6600 25.09.  11:37

    V zozname chyba Lexus

    Ale na to som si uz zvykol...
  • 00 Reagovat !

    foto Xylo

    Xylo 25.09.  12:17

    Kolo

    Na kole je super nejen způsob dopravy kombinovaný s pohybem a tedy dobrou myslí, ale i jednoduchost konstrukce. Pro staromilce (jako jsem já) tedy není problém se vyhnout věcem, které nechci. Objednám si duralový rám a na něj si dám normální brzdy, oblíbenou sedačku od Specialized, převody 3x8 ...
    Docela zajímavé je, že jak Japonci převálcovali konkurenci v cyklo komponentech a povedlo se jím i dosáhnou dominance v motorkách, tak u aut to nedotáhli a spíše se přizpůsobují módnosti na úkor kvality, tedy směrem kterým jede hlavní proud .... :-)
    • 00 Reagovat !

      foto -MT-

      _MT_ 25.09.  16:51

      « Re: Kolo

      Hlavně to není regulované. Takže není problém si postavit, co člověk chce. I když na některé věci potřebuješ specializované nástroje, které nejsou zrovna levné. Jinak by staromilec asi byl odkázaný na laciná kola. Protože ty dražší sledují trendy. Případně zakázková.
      • 00 Reagovat !

        foto Xylo

        Xylo 25.09.  17:28

        « Re: Re: Kolo

        No právě ... Pokud chceš klasické kolo s normálně dobrýma komponentama (mně osobně stačí řada Deore), tak si okolo 20 tis postavíš velmi dobré kolo dle svých potřeb a nepotřebuješ ani žádný spešl cajk ;-) - Samozřejmě na to koukám optikou téměř 50-ti letého chlapa s 85 kg, pro kterého není problém mít kolo o 2 nebo 3 kila těžší než by s použitím nejlepších materiálů mohl mít. Pro mě osobně je důležitá odolnost a vytrvalost.
        • 00 Reagovat !

          foto white-label

          white label 25.09.  17:55

          « Re: Re: Re: Kolo

          Odolnost ano, ale vytrvalost je na tobě, tu od kola/věci očekávat nemůžeš. ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto Xylo

            Xylo 25.09.  18:17

            « Re: Re: Re: Re: Kolo

            Jsem to napsal špatně - myslím odolnost, když se někde vymáznu, tak aby z toho něco neupadlo a dalo se dojet. Mám kolo postavené na Superior rámu už asi 12 let a má nalítáno tak 20 tis km, měním špalky, zadní pneumatiky, řetěz a jinak všechno drží a funguje a tomu (asi špatně) říkám vytrvalost, asi správně by měla být kvalita. Na svůj věk jsem kua vytrvalej ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto -MT-

          _MT_ 25.09.  18:40

          « Re: Re: Re: Kolo

          Já ti nevím, třeba na hlavové složení ti asi obsah běžné dílny stačit nebude. I na stará kola byla třeba řada specializovaných nástrojů.
          • 00 Reagovat !

            foto Xylo

            Xylo 25.09.  19:05

            « Re: Re: Re: Re: Kolo

            To máš asi pravdu, ale k tomu jsem se zatím nedostal. Rám jsem kupoval i s vidlicí, takže mě to minulo ;-) . Když tady koukám na svůj oblíbený web [odkaz]
            tak to vypadá, že se mění složený kus za kus.
            • 00 Reagovat !

              foto -MT-

              _MT_ 25.09.  19:55

              « Re: Re: Re: Re: Re: Kolo

              Na obrázku máš složení, ale to musíš nainstalovat. Můžeš si najít video, jak se to dělá. Samozřejmě není jen jeden druh. Dá se improvizovat, dá se to dotáhnout do servisu, kde ti rám připraví a osadí.
              • 00 Reagovat !

                foto Xylo

                Xylo 26.09.  04:42

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kolo

                Tady je návod [odkaz] a máš pravdu, že u semiintegrovaného složení je potřeba to zalisovat (to se dělalo na starých kolech), ale integrované by asi neměl být problém.
                • 00 Reagovat !

                  foto -MT-

                  _MT_ 26.09.  06:18

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kolo

                  Nijak zvlášť to nesleduji. Nedávno jsem měl v ruce Ripley LS a pokud mě paměť neklame, spodní ložisko bylo dokonce klasické, tedy vně. Právě EC, tedy vnější, bývaly na starých kolech. Tam se také misky lisují, jako u semi-integrovaného (ZS).

                  U integrovaného (IS) pak pořád musíš narazit kónus na vidlici a ježka do sloupku (pokud tedy nepoužíváš rozpínacího, což je typické pro kompozitové sloupky). Při výměně pak odstranit. Předpokládám však, že integrované nemáš.
                  • 00 Reagovat !

                    foto Xylo

                    Xylo 26.09.  08:49

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kolo

                    Ne. Mám systém ahead, tam si asi vystačí člověk s inbusama. Jezdím teda na kolech hodně, ale nějak se nepamatuju, že bych do toho nějak koukal, až teď ;-)
                    • 00 Reagovat !

                      foto -MT-

                      _MT_ 26.09.  12:22

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kolo

                      Běžná údržba i semi je snadná (pokud nejsou v háji misky, přinejhorším vyměníš ložiska). V tomhle byla horší závitová, kde bylo někdy třeba speciálních klíčů. U holého rámu se tomu však nevyhneš. Pak tě čeká frézování/ vystružování, narážení, lisování, řezání. Frézuje/ vystružuje se i u integrovaného (uříznutí sloupku je samozřejmost). A to jsme ještě nemluvili o středovém složení, kde je to podobná písnička.
  • 00 Reagovat !

    foto FauVee

    FauVee 25.09.  18:02

    25km/h

    U elektrobike to nie je maximalna rychlost ktoru bicykel dosiahne, ale je to rychlost, do ktorej elektro motor pidporuje e-bike . Je to tzv pedelec
  • 00 Reagovat !

    foto Pekelna-Micinka

    Pekelná Micinka 26.09.  02:38

    Bravo Sagan!

    Jediné kolo od výrobce aut, na které bych byl zvědavý, by bylo kolo od Horacia Pagani. Jinak kdybych si měl kupovat kolo, chtěl bych mít ten typicky zelený rám Bianchi... zde bych mu dal přednost před vzpínajícím se koněm.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Vaše pleť rozhodně potřebuje masku: 6 rad, jak to dělat správně

Vaše pleť rozhodně potřebuje masku: 6 rad, jak to…

Ošetření pleťovou maskou patří mezi intenzivní kosmetické postupy, jejichž účinek je výrazný a okamžitě…

Mohutná exploze u slovenských hranic: Jeden mrtvý a 18 zraněných po výbuchu plynu

Mohutná exploze u slovenských hranic: Jeden mrtvý a…

Exploze plynového terminálu ve východorakouské obci Baumgarten an der March poblíž slovenských hranic si dnes…

 

iSport.cz

Výsledek je vítězstvím českého fotbalu, řekl Malík. Překvapila ho síla mandátu

Výsledek je vítězstvím českého fotbalu, řekl Malík.…

Martin Malík označil zvolení novým předsedou Fotbalové asociace ČR za vítězství pro celý český fotbal, ne za…

Pelta vystoupil: Bez někoho s koulema bychom skončili. Mám vás rád, čau

Pelta vystoupil: Bez někoho s koulema bychom…

Dění na mimořádné Valné hromadě FAČR rozčeřil Miroslav Pelta. Bývalý šéf českého fotbalu musel ve funkci skončit…

 

Reflex.cz

Prezidentský kandidát Fischer: Miloš Zeman není vhodný pro děti

Prezidentský kandidát Fischer: Miloš Zeman není…

Diplomat Pavel Fischer by se jako prezident nebál bouchnout do stolu. Miloš Zeman je podle něj málo aktivní.…

Klaus a Mečiar 25 let po rozdělení Československa: Námi nastavený model je modelem pro EU

Klaus a Mečiar 25 let po rozdělení Československa:…

Po 19 letech přijel v pondělí do Prahy někdejší několikanásobný slovenský premiér Vladimír Mečiar. Ten je…