Ako som obvykle zástancom výraznejších farieb pre hotheče, ale táto krikľavožltá je už asi príliš.
Inak SSS vyzerá opäť zaujímavo, 103 kW na 970 kg, to sľubuje zábavu a mrštnosť. Snáď len ten turbomotor nebude taký klasický spodový bez špičky, aj keď krútiak odspodu určite pomôže dynamike, k Sportu by sa hodila aj trocha točivosti. Teraz už len aby cena bola rovnako zaujímavá, ako minulá generácia a o úspech SSS sa nebojím.
rozmyslam nad tym podobne... pruznost 230nm a 970kg bude fenomenalna, asi bude jedno ci tam mas 3 alebo 4 aj niekde v kopcoch, co je sice prijemne a efektivne, ale ked tomu bude chybat vrch tak je to skoda...
vo vitare sa kazdopadne prejavuje dobre, netaha to ako TSI uz od 1500 ale trochu vyssie tak od 2000 to je typicke pre japoncov... ma gradaciu vykonu a na tych 5500 sa necha ochotne vytocit bez trapenia, zial vyssie uz nie... na nejakych 7000 to uz u dnesneho turba nebude... osobne trochu zamrzi, ze to nijako nepreladili preco nemohol mat aspon ine ostrejsie vacky a posunut krutiak trochu vyssie... emisie emisie... raz to vyladili optimalne a uz do toho nikto nesahne...
trochu blbe je ze Ignis je tuhsi, swift je na kasni trochu makksi vidno to na NCAP...
vizual nic moc, asi nikoho neodradi, ked bude dobra cena tak nebude hrat rolu
Mam ten motor v scrosse a je to podobne ako pises, nastup tak od 2000 a taha vcelku linearne niekde ku 6000, nejaku vyraznu spicku nema. Ale celkovo prijemny motor a v lahkej kasni to pojde vyborne, jedina otazka je cena - bezny swif teda riadne zdrazel, ak tento sport bude stat okolo 16000€ bude to mat tazke.
P.S. pre autora: ta minula generacia na ktorej ste tak vela najazdili a vytesovali sa z toho mala 6kvalt, nie 5 ako pisete ...
tak snad bude mat aspon zaujimavy zvuk z tych dvoch laufov v zadu... popravde dolezitejsia ako ta vykonova spicka hore je reakcia na plyn a davkovatelnost vykonu, ak to so zaujimavy zvukom a dobrou reakciou potiahne od 2-6tisic tak to bude stacit...
z turba kazdopadne pojdu velmi lahko koniky hore, z atmo 1,6 si nad tych 140k mal co robit aby si nieco pridal, bud uz riadne ostre vacky remap sanie a vyfuk alebo rovno turbokit... takto sa to docela lahko prifukne, co tunerkovia ocenia >:D
Tunit to isto pojde lahko, ved sto koni na liter nie je nic extremne a ak je to ta ista prevodovka co ju davaju do naftov tak by to mohla zvladat. Ale je to vecna dilema ci preto riskovat stratu zaruky...
otuni sa po zaruke... ale ved tuningacov sa vzdy najde kopa.. ked nie u nas tak v tych majetnejsich castiach zemegule istotne... tam sa auta za 14tisic nikto neboji hlavne ked suzu je docela ukazkovo spolahlive jedine ak by minuli nejaku zvolavacku na nejaky seriozny fail :-)
nj ale ked chces vyuzit sanie a solidne vyfucky z nereze za ktore das balik, tak potrebujes RE-MAP Ecu... pripadne neviem ako su na tom tie dnesne ECU, na kolko si vedia doladit hodnoty, ale kvoli emisiam asi nemaju ruky odviazane
[odkaz] >:D
No, snad nebude tak zle. Vnější vzhled mě bohužel nadšením nenaplňuje, výměna sice nijak zázračné ale přesto zábavné atmosféry za turbo taky ne. I tak v sobě živím naději, že SSS zůstane i v nové podobě tím přidrzlým pidižvíkem, kterého je radost řídit. Uvidíme. Ale ta barva je hrozná.
Jak běžná verze vypadala poněkud nemastně, tak musím uznat, že tady ta určitá boubelatost vypadá naopak velmi vkusně. Je to takový silák co dává svaly na obdiv.
Ano, je to změna proti předešlému Swiftu, který byl spíše štíhlý a atletický. Ale za mě změna k lepšímu.
A interiér? Dřívější slabost takřka všech Suzuki je zcela pryč. Neuvěřitelné, jak obrovský skok udělalo Suzuki právě v interiéru. Tohle už je zcela jasně evropský vkus. Smekám.
interier vacsinou treba vidiet a omaknut, kazdy by mal kazdopadne chapat jeho vlastnosti a materialy v spojeni s extremne nizkou hmotnostou a vytribenou efektivitou + cenou... 970 kg !
s tým motorom to bude lietať, svišť je ľahučký a živý aj s mojou atmo 1,2. Dal by som tomu čiernu strechu. Trochu mi nesedí tá nasilu rozdrapená maska, ale budiž. Utešuje ma aspoň, že mám stále 4,4 dlhodobku, keď už nie 100 kw :-)
je tam cítiť, že to roztiahli nasilu a museli vložiť plastový nárazník, ani tvar masky nie je už taký vyladený. Ale súhlas, že v tmavších farbách to splynie.
nový mám, ale bez shvs, aj som to zvažoval, ale všade hovorili, písali, že len o 3 deci zmenšuje spotrebu, že to nepomáha akcelerácii alebo výkonu a zároveň všetky testy ukazovali, že má aj bez svhs famóznu spotrebu (u mňa teraz 4,4, udávaná 4,3), tak načo vyhadzovať prachy a komplikovať motor pri takej spotrebe?
Myslím si, že tento vůz má solidní šanci. V době, kdy se městská auta stále zvětšují (na rozdíl od parkovacích míst), má lehké hbité autíčko alá původní mini cooper rozhodně svoje místo.
Tomu designu chybí něco úplně jiného, než agresivita...
Kulatější a milejší design měla právě předchozí generace, tohle má (proti tomu) výraz nafouklé žáby na prameni.
Tak u sviště ten dojem děla "otevřene" tlama a vykulenějši "oči", ale nějak mě osobně nenapadlo přirovnani k žabě. Navic v realu je to v o dost lepši než na fotkach. S kolegou, ktery přijel G7 a postavil ji vedle G6 tak jsme po chvili konstaovali, že ten předek je nějaky "rozplasknuty" a napadlo nas pravě přirovnani k přikrčene žabě. Vim, že je to ochrana proti střetu s chodci a je to vidět u hodně modelu, ale u golfa to prostě za mě designově nezvladli. Tak trochu to pusobi karikaturně.
Máš pravdu (pro malé Suzuki mám slabost). Ukazoval jsem ho i ženě a líbil se jí. Dokázal bych si to představit jako druhé auto do rodiny, i zejména proto, že Jazz je docela drahý a Suza má jako jedna z mála ctyřválec.