Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Suzuki Swift Sport ve Frankfurtu doslova září. A jenom žlutou barvou to není!

Suzuki odhalilo ve Frankfurtu dlouho očekávaný Swift Sport. Mnoho krásy nepobral, i tak si ale zaslouží velkou pozornost!
Zpět na článek
12. 9. 2017 10:17
12. 9. 2017 10:49
12. 9. 2017 11:13
12. 9. 2017 11:19
12. 9. 2017 11:29
12. 9. 2017 11:31
12. 9. 2017 14:54
12. 9. 2017 15:24
12. 9. 2017 16:52
12. 9. 2017 10:55
12. 9. 2017 11:01
12. 9. 2017 11:11
12. 9. 2017 11:20
12. 9. 2017 11:18
12. 9. 2017 11:39
12. 9. 2017 12:12
12. 9. 2017 16:05
13. 9. 2017 09:38
12. 9. 2017 14:56
12. 9. 2017 17:49
13. 9. 2017 06:56
13. 9. 2017 09:31
13. 9. 2017 15:25
14. 9. 2017 08:24
13. 9. 2017 08:59
Avatar - iudex
12. 9. 2017 10:17
Kanárik
Ako som obvykle zástancom výraznejších farieb pre hotheče, ale táto krikľavožltá je už asi príliš.
Inak SSS vyzerá opäť zaujímavo, 103 kW na 970 kg, to sľubuje zábavu a mrštnosť. Snáď len ten turbomotor nebude taký klasický spodový bez špičky, aj keď krútiak odspodu určite pomôže dynamike, k Sportu by sa hodila aj trocha točivosti. Teraz už len aby cena bola rovnako zaujímavá, ako minulá generácia a o úspech SSS sa nebojím.
Rozbalit vlákno
11
Avatar - lamal
12. 9. 2017 10:49
Re: Kanárik
rozmyslam nad tym podobne... pruznost 230nm a 970kg bude fenomenalna, asi bude jedno ci tam mas 3 alebo 4 aj niekde v kopcoch, co je sice prijemne a efektivne, ale ked tomu bude chybat vrch tak je to skoda...

vo vitare sa kazdopadne prejavuje dobre, netaha to ako TSI uz od 1500 ale trochu vyssie tak od 2000 to je typicke pre japoncov... ma gradaciu vykonu a na tych 5500 sa necha ochotne vytocit bez trapenia, zial vyssie uz nie... na nejakych 7000 to uz u dnesneho turba nebude... osobne trochu zamrzi, ze to nijako nepreladili preco nemohol mat aspon ine ostrejsie vacky a posunut krutiak trochu vyssie... emisie emisie... raz to vyladili optimalne a uz do toho nikto nesahne...

trochu blbe je ze Ignis je tuhsi, swift je na kasni trochu makksi vidno to na NCAP...

vizual nic moc, asi nikoho neodradi, ked bude dobra cena tak nebude hrat rolu
12. 9. 2017 11:13
Re: Kanárik
Mam ten motor v scrosse a je to podobne ako pises, nastup tak od 2000 a taha vcelku linearne niekde ku 6000, nejaku vyraznu spicku nema. Ale celkovo prijemny motor a v lahkej kasni to pojde vyborne, jedina otazka je cena - bezny swif teda riadne zdrazel, ak tento sport bude stat okolo 16000€ bude to mat tazke.
P.S. pre autora: ta minula generacia na ktorej ste tak vela najazdili a vytesovali sa z toho mala 6kvalt, nie 5 ako pisete ...
Avatar - lamal
12. 9. 2017 11:19
Re: Kanárik
tak snad bude mat aspon zaujimavy zvuk z tych dvoch laufov v zadu... popravde dolezitejsia ako ta vykonova spicka hore je reakcia na plyn a davkovatelnost vykonu, ak to so zaujimavy zvukom a dobrou reakciou potiahne od 2-6tisic tak to bude stacit...

z turba kazdopadne pojdu velmi lahko koniky hore, z atmo 1,6 si nad tych 140k mal co robit aby si nieco pridal, bud uz riadne ostre vacky remap sanie a vyfuk alebo rovno turbokit... takto sa to docela lahko prifukne, co tunerkovia ocenia >:D
12. 9. 2017 11:29
Re: Kanárik
Tunit to isto pojde lahko, ved sto koni na liter nie je nic extremne a ak je to ta ista prevodovka co ju davaju do naftov tak by to mohla zvladat. Ale je to vecna dilema ci preto riskovat stratu zaruky...
Avatar - lamal
12. 9. 2017 11:31
Re: Kanárik
otuni sa po zaruke... ale ved tuningacov sa vzdy najde kopa.. ked nie u nas tak v tych majetnejsich castiach zemegule istotne... tam sa auta za 14tisic nikto neboji hlavne ked suzu je docela ukazkovo spolahlive jedine ak by minuli nejaku zvolavacku na nejaky seriozny fail :-)
Avatar - CHerokee
12. 9. 2017 14:54
Re: Kanárik
KN sání + solidní výfučky a u dobrého dealera ti ani nepadne záruka, když to tam namontuje.
Avatar - lamal
12. 9. 2017 15:24
Re: Kanárik
nj ale ked chces vyuzit sanie a solidne vyfucky z nereze za ktore das balik, tak potrebujes RE-MAP Ecu... pripadne neviem ako su na tom tie dnesne ECU, na kolko si vedia doladit hodnoty, ale kvoli emisiam asi nemaju ruky odviazane
12. 9. 2017 16:52
Re: Kanárik
Naozaj obdivuhodný tuning - filter a výfuk za pár šupov. Hotové WRC ;-)
Avatar - wakantanka
12. 9. 2017 11:10
Re: Kanárik
A mne tá farba k tomu autu sedí jak * na šerbeľ >:D u mňa :yes:
Avatar - woody-alien
12. 9. 2017 22:36
Re: Kanárik
[odkaz] >:D
No, snad nebude tak zle. Vnější vzhled mě bohužel nadšením nenaplňuje, výměna sice nijak zázračné ale přesto zábavné atmosféry za turbo taky ne. I tak v sobě živím naději, že SSS zůstane i v nové podobě tím přidrzlým pidižvíkem, kterého je radost řídit. Uvidíme. Ale ta barva je hrozná.
Avatar - white label
12. 9. 2017 22:58
Re: Kanárik
Souhlas..., navíc ani ten interier nevypadá líp, než u předchozího SSS.
Avatar - rohYpnol
12. 9. 2017 10:55
Výtečně
Jak běžná verze vypadala poněkud nemastně, tak musím uznat, že tady ta určitá boubelatost vypadá naopak velmi vkusně. Je to takový silák co dává svaly na obdiv.

Ano, je to změna proti předešlému Swiftu, který byl spíše štíhlý a atletický. Ale za mě změna k lepšímu.

A interiér? Dřívější slabost takřka všech Suzuki je zcela pryč. Neuvěřitelné, jak obrovský skok udělalo Suzuki právě v interiéru. Tohle už je zcela jasně evropský vkus. Smekám.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - lamal
12. 9. 2017 11:01
Re: Výtečně
interier vacsinou treba vidiet a omaknut, kazdy by mal kazdopadne chapat jeho vlastnosti a materialy v spojeni s extremne nizkou hmotnostou a vytribenou efektivitou + cenou... 970 kg !
12. 9. 2017 11:11
Re: Výtečně
interiér je v novom svišťovi výborný, útulný, nemám jedinú výhradu ani na druhý pohľad.
Avatar - lamal
12. 9. 2017 11:20
Re: Výtečně
ja tiez nie, na japoncikovske interiery som zvyknuty :-)
12. 9. 2017 11:18
chrumkavý
s tým motorom to bude lietať, svišť je ľahučký a živý aj s mojou atmo 1,2. Dal by som tomu čiernu strechu. Trochu mi nesedí tá nasilu rozdrapená maska, ale budiž. Utešuje ma aspoň, že mám stále 4,4 dlhodobku, keď už nie 100 kw :-)
Rozbalit vlákno
4
Avatar - iudex
12. 9. 2017 11:39
Re: chrumkavý
Myslím, že tej maske pomôže trochu tmavší odtieň, kde to nebude tak kričať ako na tejto žltej.
12. 9. 2017 12:12
Re: chrumkavý
je tam cítiť, že to roztiahli nasilu a museli vložiť plastový nárazník, ani tvar masky nie je už taký vyladený. Ale súhlas, že v tmavších farbách to splynie.
Avatar - pumpkin
12. 9. 2017 16:05
Re: chrumkavý
Máš ten nový aj s SHVS? :-) Inak súhlasím, radosť jazdiť aj s tou 1,2.
13. 9. 2017 09:38
Re: chrumkavý
nový mám, ale bez shvs, aj som to zvažoval, ale všade hovorili, písali, že len o 3 deci zmenšuje spotrebu, že to nepomáha akcelerácii alebo výkonu a zároveň všetky testy ukazovali, že má aj bez svhs famóznu spotrebu (u mňa teraz 4,4, udávaná 4,3), tak načo vyhadzovať prachy a komplikovať motor pri takej spotrebe?
Avatar - CHerokee
12. 9. 2017 14:56
Dobrý tah
Myslím si, že tento vůz má solidní šanci. V době, kdy se městská auta stále zvětšují (na rozdíl od parkovacích míst), má lehké hbité autíčko alá původní mini cooper rozhodně svoje místo.
Rozbalit vlákno
9
12. 9. 2017 17:49
Re: Dobrý tah
Bohužel krásy moc nepobral, zlaté předchozí 2 generace ;-\
Avatar - CHerokee
12. 9. 2017 19:50
Re: Dobrý tah
Spíše nejde v soudobém trendu agresivních tvarů. Proč by malé auto muselo být agresivní? Je kulatý a usměvavý, jako byl první Mini Cooper.
Avatar - white label
12. 9. 2017 22:59
Re: Dobrý tah
Tomu designu chybí něco úplně jiného, než agresivita...
Kulatější a milejší design měla právě předchozí generace, tohle má (proti tomu) výraz nafouklé žáby na prameni.
13. 9. 2017 06:56
Re: Dobrý tah
Jo to přirovnání sedí ;-)
Avatar - miromen
13. 9. 2017 09:31
Re: Dobrý tah
Zajimave, že ti nevadi žaboidnost u Golfa, ktera je po FL ještě zvyrazněna.
Avatar - white label
13. 9. 2017 15:07
Re: Dobrý tah
Zkus to s brejlemi...
Avatar - miromen
13. 9. 2017 15:25
Re: Dobrý tah
Neni třeba, navic nejsem rozhodně jediny, ktery to viděl, už u před FL, kde to nebylo tak patrne jako po FL.
Avatar - white label
14. 9. 2017 02:28
Re: Dobrý tah
Přední partie G7 není dokonalá (problém mám hlavně s nafouklou kapotou k vůli ochraně chodců), ale do tohoto má celkově sakra daleko.
Avatar - miromen
14. 9. 2017 08:24
Re: Dobrý tah
Tak u sviště ten dojem děla "otevřene" tlama a vykulenějši "oči", ale nějak mě osobně nenapadlo přirovnani k žabě. Navic v realu je to v o dost lepši než na fotkach. S kolegou, ktery přijel G7 a postavil ji vedle G6 tak jsme po chvili konstaovali, že ten předek je nějaky "rozplasknuty" a napadlo nas pravě přirovnani k přikrčene žabě. Vim, že je to ochrana proti střetu s chodci a je to vidět u hodně modelu, ale u golfa to prostě za mě designově nezvladli. Tak trochu to pusobi karikaturně.
13. 9. 2017 08:59
Červený Sport
nevypadá vůbec spatně

[odkaz]
Rozbalit vlákno
7
Avatar - miromen
13. 9. 2017 09:33
Re: Červený Sport
Ja viděl naživo běžnou verzi noveho sviště a musim řict, že nevypada vubec špatně což bych z prvotnich fotek vubec nečekal.
13. 9. 2017 09:48
Re: Červený Sport
často stávam s novým vedľa starších, lebo ich je veľa a nový vždy vyznieva lepšie aj podľa komentárov náhodných okoloidúcich.
Avatar - miromen
13. 9. 2017 10:02
Re: Červený Sport
Přiznam se, že jsem byl taky skepticky. U noveho sviště plati vic než u jinych, že je ho potřeba vidět v realu.
Avatar - white label
13. 9. 2017 15:15
Re: Červený Sport
Naživo jsem viděl jen běžnou verzi, vypadá sice znatelně lépe, než na fotkách, ale líp, než ta minulá (celkově), ne.
13. 9. 2017 14:52
Re: Červený Sport
Máš pravdu (pro malé Suzuki mám slabost). Ukazoval jsem ho i ženě a líbil se jí. Dokázal bych si to představit jako druhé auto do rodiny, i zejména proto, že Jazz je docela drahý a Suza má jako jedna z mála ctyřválec.
Avatar - iudex
13. 9. 2017 14:59
Re: Červený Sport
Jj, lepšie, ako tá signálna žltá. A ako hovorí na videu, live (resp. z videa) to pôsobí lepšie, ako fotky (čo nie je rozhodne bežné).
Avatar - white label
13. 9. 2017 15:09
Re: Červený Sport
Jo, podstatně lepší, než kanárek.
Zřejmě tomu kamera svědčí lépe, než foťák.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku