Čekal jsem, že Alpina nevyužije chromované hokejky a zůstane u pěkných černých, to je nebe a dudy. Jinak hezké, speciálně ta modrá je nestárnoucí 4ever.
To asi ne, když je za ně příplatek jen 1500 EUR. To budou "jen" větší ocelové kotouče (podle velikosti brzdičů vypadají tak na 6ti-pístky), protože např. u M5 je příplatek za CCB 8 800 EUR (!). Na těch fotkách to navíc vypadá, že ta auta ty příplatkové brzdy mají (kotouče jsou vrtané, což u Alpin standardem není), takže já odhaduji, že ty lepší brzdy budou ocelové disky z M5ky.
Jinak je to paráda, jakkoli až nápadně podobné F90 M5. Ta sice bude určitě "sportovnější", ale obě čtyřkolky, ten samý motor, výkon přes 600 koní. Ať mi v Alpině neříkaj, že se nebojí vzájemného kanibalizování na prodejích.
Co překvapuje negativně, je hmotnost. 1940 (G30) prázdná oproti M550xi, která má prázdná 1810. Kde tam Alpina "vyrobila" dalších 130 kilo navíc, když mají motor stejný a je to prakticky to samé auto.
Přímo Alpina uvádí: Specially sportive drivers can choose an optional brake system at additional costs, which combines light-weight drilled composite discs with high performance brake pads for even more fading resistance under very demanding thermodynamics loads.
Nevím, co jsi četl, ale třeba na PistonHeads uvádí správně "[...] iron discs as standard, with a composite disc upgrade optionally available." Autocar, Auto Express nebo Autoblog myslím brzdy ani nezmínily.
Neni to prokotina = M5 a B5 sou sice výkonově podobný ale charakterem hodně jiný auta. Je to fakt špatnej titulek = trochu důkaz neznalosti autora = tady čim dál častější :-|