Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Audi RS 5: Ostré kupé našlo inspiraci v minulosti

Kupé RS 5 se stává vlajkovou lodí druhé generace Audi A5. Divize Audi Sport se skutečně vyřádila. Automobilka se čtyřmi kruhy jej s klidem nazývá „gran turismem“. Proč ne?
Zpět na článek
7. 3. 2017 16:44
7. 3. 2017 16:57
7. 3. 2017 17:05
7. 3. 2017 17:17
7. 3. 2017 17:21
7. 3. 2017 19:27
7. 3. 2017 18:27
Avatar - _Karel_
7. 3. 2017 16:44
motor
Motor nově vyvinutý, turba uprostřed ........ :-|
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Ham.
7. 3. 2017 16:57
Re: motor
Co je k divení na turbech uprostřed V motoru?
Avatar - _Karel_
7. 3. 2017 17:05
Re: motor
No k divení nic, jen si (jako technická lama) říkám, že u BMW turba mezi válci nedělala zrovna dobrotu (4,4i ?).
Avatar - Ham.
7. 3. 2017 17:17
Re: motor
Ale turba mezi válci u V motoru je běžné řešení, to že se BMW nepovedl osmiválec na tom nic nemění. Pokud dáš turba po straně motoru, tak celková šířka motoru je už tak velká, že můžeš mít prostorové problémy (přední kola musí mít místo na vytáčení). Většinou se turba po stranách vyskytují u supersportů s motorem uprostřed, kde šířka motoru ničemu nevadí, ale u aut s motorem vpředu a nějakým slušným úhlem rozevření řad válců jsou většinou turba uvnitř, Audi je tam má třeba u 4.0 TFSI a problémy to žádné nedělá
[odkaz]
Giulia QV u motoru V6 má tuším také turba uvnitř a dalších příkladů je hromada.
Avatar - _Karel_
7. 3. 2017 17:21
Re: motor
Ok, díky za osvětlení! :-)
7. 3. 2017 19:27
Re: motor
Umístění po stranách je klasičtější. Používalo se i u aut s motorem vpředu. Ale jak správně píšeš, dnes to má více sériových motorů a takové problémy, jako mělo BMW, nikdo neměl (a i tam to nakonec vyřešili). Používá se také u závodních motorů (například V6 v R18 má jedno turbodmychadlo uprostřed V).
Avatar - 125S
7. 3. 2017 18:27
Design
A pak, že se nedá udělat hezký design. O interiéru ani nemluvím. To je top ve své třídě, má to koule a na nic si to nehraje. Za mě :yes:
Rozbalit vlákno
0
7. 3. 2017 23:39
RS5 8,7L/100km - Až bude test, prosím o reporting na toto té
Auto vypadá velmi dobře. Zajímalo by mne, jak reálné to číslo bude, tj. samo bude to více, ale o kolik v jakých režimech jízdy...
;-) 8,7l je fakt moc málo. Zajímavé je jak se to u těch Turbo aut liší, ale někdy to celkem zmáknou, strašně záleží na modelu využití. Chtělo by to v recenzi se na to poté zaměřit a reálně o tom odstavec dva napsat, o té zkušenosti s vozem. Např. Lexusy F co mám zkušenosti, tak s tou atmosférou skutečně v kombinaci žerou cca co se píše v Technickém Prukazu (max 5-10 procent více, ale to opravdu max). :-) Zajímalo by mne jestli skutečně půjde s novým RS5 jezdit pod 10 :yes: Samo klidovým stylem, ale i tak v kombinaci.
Rozbalit vlákno
0