Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Opel Insignia poprvé naživo: Tenhle liftback je vážně krásný!

Druhé generaci Insignie to vážně sekne. Jak je však na tom z hlediska prostornosti a velikosti zavazadelníku?
Zpět na článek
7. 3. 2017 08:57
7. 3. 2017 10:28
7. 3. 2017 09:11
7. 3. 2017 10:00
7. 3. 2017 10:08
7. 3. 2017 10:42
7. 3. 2017 10:49
7. 3. 2017 11:02
7. 3. 2017 11:08
7. 3. 2017 11:19
7. 3. 2017 11:29
7. 3. 2017 12:11
7. 3. 2017 12:19
7. 3. 2017 09:58
7. 3. 2017 15:50
7. 3. 2017 20:38
8. 3. 2017 06:20
Avatar - LEGOPARK
7. 3. 2017 08:56
V com je krajsi ako napr. Superb?
Nicim nie je vynimocny.
Rozbalit vlákno
72
Avatar - Hittman
7. 3. 2017 08:56
Re: V com je krajsi ako napr. Superb?
Téměř ve všem.
Avatar - Ozzman
7. 3. 2017 09:09
Re: V com je krajsi ako napr. Superb?
Proč hezčí, to už je otázka vkusu. Mě přijde hezký minimálně stejně, ale je jiný... je to jako posuzovat dvě krásné baby, ale přeci bude každá trochu jinak hezká :-)

více se mi líbí červený kus.
Avatar - removed
7. 3. 2017 09:36
Re: V com je krajsi ako napr. Superb?
Už za jedenáct měsíců mi končí pronájem Mondea. Ford se nikam moc neposouvá... Superb či VW není nic pro mé oko (páč nemám rád uniformy)...a tohle stojí za úvahu i jako sedan i jako kombi.
Avatar - Ozzman
7. 3. 2017 09:48
Re: V com je krajsi ako napr. Superb?
No, nové Mondeo si vychytal v plínkách, tak si musíš holt ještě chvíli počkat, nebo vzít třeba Fokuse, takové RS? Co? >:D Nebo Mustang, ten lze taky na operák >:D

Insignie vypadá dobře, jsem na ni zvědav, mě se nachýlili kilometry k 250 tisícům, sice auto pořád slouží dobře, ale už začínám také po něčem šilhat. Jelikož řeším bydlení, tak na nové rozhodně neni, ojeté Mondeo IV další nechci, zvlášť když to moje slouží dobře a MK V je pořád ještě drahé. Zalíbilo se mi ale hodně Volvo V60 před fl, tak 5tileté a s nižším nájezdem >:D Nejspíš ale dám olej, možná už nějaké podvozkové díly budou stát za výměnu po té porci km a budu vesele jezdit dál, rád ,že funguje >:D
Avatar - removed
7. 3. 2017 09:52
Re: V com je krajsi ako napr. Superb?
přece si nemyslíš, že ten operák je za mý prachy :-) za svoje kupuju jen Mazdy... A tvůj postup - nejprve bydlení a pak auto schvaluju! Páč kdo to dělá obráceně, tak nakonec se může stát, že bude muset v tom autě i bydlet :-)
Ty woe, kdyby se mi už nedělala pleš na hlavě tak bych si s tím Mustangem klidně zaoperoval :-)
Avatar - Ozzman
7. 3. 2017 09:56
Re: V com je krajsi ako napr. Superb?
Tak já mam služební tady referentský, to jentak asi nevymění >:D Na své mi nepřidají >:D A ano, Mondeo slouží dobře, kilometry už jsou znát, spojka je měkčí, ale neprokluzuje a zabírá, na podvozku už to sem tam bouchne, takže to budu muset také pořešit, ale 250 tisíc km a vše původní, to docela o bytelnosti ukazuje. Na jiných autech se mění tyhle součástky i při o 100 tisíc nižším nájezdu (třeba Renault, co jsem měl). Motoricky OK, motor se ochotně točí, už rok a 20 tisíc Km dolévám VIF, tak snad ještě 100 dá. Přítelkyně i když pořád otravuje, že chce řídit malé auto mi stejně zakázala ho prodat a prý si ho nechá a dojezdí ho do důchodu, až teda bude čas pořídit nové >:D
Avatar - removed
7. 3. 2017 09:58
Re: V com je krajsi ako napr. Superb?
i kdybys kupoval něco ojetého, tak do toho stejně ve finále nacpeš to, co do údržby Mondié... a když ho miluješ, není co řešit a ještě ti zbydou peníze na hezkou dovolenou s přítulkyní. Kdepak, jestli máš starosti jen se spotřebkou, tak se toho nezbavuj.
Avatar - Ozzman
7. 3. 2017 09:59
Re: V com je krajsi ako napr. Superb?
Mám stejný názor.... ale tak, kdyby mi někdo nabídl roční V. generaci v titaniu, asi bych se citově uměl odprostit >:D >:D
Avatar - removed
7. 3. 2017 10:02
Re: V com je krajsi ako napr. Superb?
víš co? Stejně má z toho člověk radost tak první tři, čtyři měsíce... a pak už je to stejný, jako se vším...
Avatar - Ozzman
7. 3. 2017 10:04
Re: V com je krajsi ako napr. Superb?
Jako s ženskou... >:-[] >:D Já to neřekl >:D Ale přiznám se, že Mondeo je pro mě opravdu už spíš jako člen rodiny, mam ho nejdéle ze všech aut, odvezlo mě tisíce km, byl jsem s ním na hodně místech, převezlo všechny možné věci... :-) A když je na letních, naleštěné, tak pořád vypadá dobře i na parkovišti mezi novějšími auty :-)
Avatar - removed
7. 3. 2017 10:14
Re: V com je krajsi ako napr. Superb?
Víš co? Tohle už tě nepustí.
Jestli se mi vyloženě stejská po mnou vlastněném autě, tak je to můj Xedos 9. Od té doby, co jsem ho měl, šel autoprůmysl dopředu mílovými roky, všechno je pohodlnější, technicky vymakanější a já nevím co ještě (se říká). Přes veškerý ten pokrok jsem v uvozovkách ¨"nikdy neměl lepší auto".
(mám ho doteď ve stodole, občas protočím motor a projedu se, občas setřu prach, vyměním náplně, promažu...)
Avatar - Emel
7. 3. 2017 10:24
Re: V com je krajsi ako napr. Superb?
Mně se víc líbila šestka, tam byla ta maska taková šmrncovnější. Ale vlastně jsem devítkou nikdy nejel.
Avatar - removed
7. 3. 2017 10:35
Re: V com je krajsi ako napr. Superb?
Tak třeba někdy bude příležitost. Jestli ještě jezdíš na Mazda srazy, dám ti vědět. Letos se chystám ji vyvézt na vzduch...
Avatar - Ozzman
7. 3. 2017 10:28
Re: V com je krajsi ako napr. Superb?
To je hodně velká rarita ! Už jsem to asi říkal, ale muj kamarád, kterého znám od malička, dostal po dědovi 626, kterou si koupil po revoluci novou. To auto vypadá pořád jako když ho dovezl tenkrát, koukali jsme na něj jako na zjevení. On se o to stará, leští, moc s tim nenajezdí a pořád vypadá super :-)

Pamatuji si, jak jsme po Xedosech pokukovali, dnes už neni vidět...
Avatar - removed
7. 3. 2017 10:37
Re: V com je krajsi ako napr. Superb?
Tak hlavně tenkrát si pamatuju, že když jsem někam přijel a otevřel zvědavcům kapotu... no, co ti mám vykládat :-)
Avatar - Ozzman
7. 3. 2017 10:42
Re: V com je krajsi ako napr. Superb?
Chápu ;)
Avatar - iudex
7. 3. 2017 12:27
Re: V com je krajsi ako napr. Superb?
Človeče, Ty máš na Mondeu už štvrť milióna? A to ja po nedávnom prekročení 100t už chodím s preukážkou na vlak, veď sa to má každú chvíľu rozpadnúť, nehovoriac o katastrofických scenároch o rozpadnutom Ecobooste. >:D
Avatar - Emel
7. 3. 2017 12:28
Re: V com je krajsi ako napr. Superb?
Kdybys koupil naftu, nemusel bys chodit s preukážkou (to je fakt takhle slovensky správně?)... ;-)
Avatar - iudex
7. 3. 2017 12:46
Re: V com je krajsi ako napr. Superb?
Podľa niektorých už 20t km nadsluhujem, tak musím byť pripravený. >:D
P.S: áno, preukážka je spisovne, cit. zo Slovníka slovenského jazyka: preukážka -y -žok ž.
preukaz, ktorý o niečom svedčí, na niečo oprávňuje, napr. preukážka na zľavu cestovného
Avatar - Ozzman
8. 3. 2017 07:29
Re: V com je krajsi ako napr. Superb?
Máme na Kuze už 5 tisíc na novém motoru, ještě tak 15 a bude ámen >:-[] 8-s
Avatar - Emel
7. 3. 2017 09:58
Re: V com je krajsi ako napr. Superb?
Zase víš co se říká... můžeš spát v autě, ale zkus řídit dům...
Avatar - removed
7. 3. 2017 10:00
Re: V com je krajsi ako napr. Superb?
>:D řídit dům... to raději ani nezkouším, to jsem raději spolujezdec :-)
Avatar - Ozzman
7. 3. 2017 10:00
Re: V com je krajsi ako napr. Superb?
>:-[] Jasný, místo bytu koupím Giulii QV, umeju se ve Vltavě a když složim sedačky, tak se nějak i vyspim >:D
Avatar - Emel
7. 3. 2017 10:11
Re: V com je krajsi ako napr. Superb?
Takový byl můj plán... no ale kombík nebude a nejsem si jistý, že tam vůbec jsou sklopné sedačky... abys nemusel hubnout do průvlaku na lyže ;-)
Avatar - Ozzman
7. 3. 2017 10:17
Re: V com je krajsi ako napr. Superb?
:D:D A má ho Alfa vůbec? >:D >:D No, co ,nebo si prostě koupím ještě stan, ten tak drahej není >:D
Avatar - Emel
7. 3. 2017 10:24
Re: V com je krajsi ako napr. Superb?
Jo, tak to vypadá blbě... to víš, takový věci mají v Alfě na háku :-)
[odkaz]
Avatar - Ozzman
7. 3. 2017 10:26
Re: V com je krajsi ako napr. Superb?
Zadní sedačky jsou stejně jen na to, aby si na ně hodil tašku, nebo v pozdejší fázi života Alfy třeba náhradní převodovku či kus motoru >:-[] >:D
Avatar - wakantanka
7. 3. 2017 10:52
Re: V com je krajsi ako napr. Superb?
Tak potom Stelvio, keďže kombi nebude. >:D
Avatar - Emel
7. 3. 2017 11:00
Re: V com je krajsi ako napr. Superb?
Ne, to fakt ne.
7. 3. 2017 11:30
Re: V com je krajsi ako napr. Superb?
dnes som bol na garancke na sporilove a ocumoval som tam modre RS co tam maju..noooo stalo by to za to >:D
Avatar - Emel
7. 3. 2017 09:40
Re: V com je krajsi ako napr. Superb?
Souhlas :yes:

U liftu si nejsem úplně jistý zadními světly, ale doufám, že naživo to šířka auta usadí do správných proporcí.
Avatar - Ozzman
7. 3. 2017 09:49
Re: V com je krajsi ako napr. Superb?
Škoda, že lift není v jiné barvě, kde lépe vyniknou červená světla, třeba v té barvě, jako kombik :-) Nebo ještě lépe v tmavé. na Insignii I. generace dávali tmavě zelenou metlu, ta se mi hodně líbí.
Avatar - Emel
7. 3. 2017 09:56
Re: V com je krajsi ako napr. Superb?
A to mně se zase ta červená líbí... asi bych si to takhle uměl jako další auto představit, s nějakým dvoulitříkem... :-)

BTW, potkal jsem podruhé toho žlutého Superba ve Sportline a tentokrát se mi to zdálo lepší...
Avatar - Ozzman
7. 3. 2017 09:58
Re: V com je krajsi ako napr. Superb?
Já ho viděl jednou a líbil se mi, jen domu bych to nechtěl, asi by mne po čase takové barva na velkém autě omrzela >:D Na druhou stranu u druhého auta, se silnějším motorem o velikosti Golfu, který bude také takovou zlatou mít, by mi to nevadilo :-)
Avatar - iudex
7. 3. 2017 12:10
Re: V com je krajsi ako napr. Superb?
Ale aj nová Insignia tú "british racing green" má, pozri nemecký konfigurátor.
Avatar - twistedTSD
7. 3. 2017 09:56
Re: V com je krajsi ako napr. Superb?
:yes: Taky mi trochu kazí dojem zadní světla, ale třeba bude realita lepší. Jinak velmi pěkné...Řekl bych, že ve střední třídě je to teď co do designu celkově dost vyrovnané. Z hlavy si nevybavím mainstreamové auto D segmentu, kterému by to neslušelo.
Avatar - Emel
7. 3. 2017 10:05
Re: V com je krajsi ako napr. Superb?
To já zase jo. Nelíbí se mi předek u i40, nelíbí se mi proporce u Avensisu.

Zbytek už se dá - 508 úplně nemusím, ale dá se nakonfigurovat hezky. Lepší je Mondeo a Talisman... taky záleží na barvě a kolech. C5 má svůj věk a tím je řečeno vše.

Ma6, Superb, Insignia, Passat a Optima se mi líbí... a Giulia, XE a D3 taky.
Avatar - twistedTSD
7. 3. 2017 10:16
Re: V com je krajsi ako napr. Superb?
Ach, i40... Já věděl, že se najde něco, co už jsem radši vytěsnil z mysli. >:D I když z některých úhlů (zezadu) se na ni dívat dá.
7. 3. 2017 09:33
Re: V com je krajsi ako napr. Superb?
Staci vypustit paru a predychat to. Je lepsi vo vsetkych ukazovateloch okrem velkosti kufra, skrabky a dazdnikov... V tom je superb jednoducho TOP! Pokial chces LED svetla, dobry podvozok, najmodernejsie technologie, paradny desing interieru a kvalitne materialy, tak urcite budes hladat passata, pripadne aj ta insignia moze byt ;-) Osobne za poslednych 5 rokov uz mam 3 Insigniu a tato nova bude moja 4 v rade... Ked je spokojnost, nie je dovod k zmene :-!
7. 3. 2017 12:03
Re: V com je krajsi ako napr. Superb?
Teda za 5 let 3 auta ... to se tak kazí ? Já mám 5 let pořád jedno, a to jsem ho koupil jako ojetinu :-)
7. 3. 2017 12:21
Re: V com je krajsi ako napr. Superb?
nějaká operativka ? mění auta i po 30 000 km.
Typicky služebáky se takto mění, nám takhle mění vw a škodovky co chvíli.
7. 3. 2017 16:01
Re: V com je krajsi ako napr. Superb?
Tak to teda nevím, za mě to bylo typicky 3 roky nebo 120 tis km (co dřív), ale je fakt, že nabídka operáku je teď úplně jiná a za podstatně nižší částky. Pochopil bych, kdyby někdo začal nějak raketově vydělávat, že si koupí Insignii, za rok třeba 5-kové BMW a skončí v MB S nebo Bentley, ale tři stejná auta ...
Avatar - Emel
7. 3. 2017 09:37
Re: V com je krajsi ako napr. Superb?
No však je Superb taky jedno z nejhezčích aut ve třídě... příští rok by to mohl být zajímavý prodejní duel, i když lepší karty má v ruce Opel.
Avatar - Ozzman
7. 3. 2017 09:57
Re: V com je krajsi ako napr. Superb?
Reálně to duel nebude, ještě je tam Passat ;) Insignie bude v ČR nanejvýš trojkou :-)
Avatar - Emel
7. 3. 2017 10:07
Re: V com je krajsi ako napr. Superb?
Myslím evropské prodeje.

Passat je jasně jednička, tam není o čem, aktuálně víc než dvojnásobek ostatních. Pak je ale trojlístek Superb - Insignia - Mondeo, který je v posledních letech dost vyrovnaný... a za ním je zase díra jak vrata, 508 je na půlce.

Nečekám, že by se Mondeo dokázalo nějak zásadně zvednout... na tahu je Opel :-)

[odkaz]
Avatar - Hammunasakra
7. 3. 2017 10:11
Re: V com je krajsi ako napr. Superb?
Prodeje tak povedenýho auta jako je M6 sou docela smutný
Avatar - Emel
7. 3. 2017 10:15
Re: V com je krajsi ako napr. Superb?
Já Mazdě fandím, to není žádné tajemství... ale s tím, jak je ta nabídka omezená, si myslím, že ta "třetí vlna" řádově kolem 30.000ks není až tak špatný výsledek. Spíš se divím, že je tu tolik schopná prodat Toyota, Avensis mi přijde jako hodně nezáživné auto... ale asi je to trošku sílou značky. A taky tím, že se koukám na benzín, kde Toyota mírně řečeno neexceluje.
Avatar - wakantanka
7. 3. 2017 10:56
Re: V com je krajsi ako napr. Superb?
Ja tých Avensisov vídam veľa jazdiť na Balkáne v Rumunsku či Bulharsku. Tam to očividne berú veľa do fleetov, zrejme vie miestna Toyota urobiť lepšiu cenu spolu s povesťou spoľahlivosti to funguje, až sa sám občas čudujem.
Avatar - Hammunasakra
7. 3. 2017 10:11
Re: V com je krajsi ako napr. Superb?
Prodeje tak povedenýho auta jako je M6 sou docela smutný
Avatar - Ozzman
7. 3. 2017 10:15
Re: V com je krajsi ako napr. Superb?
Jelikož v tomto segmentu nakupují hlavně firmy, tak má Mazda pár nedostatků. Malá nabídka dieslových motorizacích. Na západě Passati, Superbi i Mondea jezdí i s nejmenšími diesly (1.6/1.5), tam Mazda nemá nic, pak je tu konfigurovatelnost výbav... tady se na hezký dizajn a dobré jízdní vlastnosti prostě nehraje >:D
Avatar - removed
7. 3. 2017 10:45
Re: V com je krajsi ako napr. Superb?
Mazda se kupuje za vlastní... tak to prostě je. A když jsme u té konfigurovatelnosti... sice omezená, ale všechny výbavy dávají jako celek smysl.
Avatar - Ozzman
7. 3. 2017 10:47
Re: V com je krajsi ako napr. Superb?
Ano, ale ne pro firmy, což si ostatně napsal :-) Mazda se kupuje soukromě.. :-)
Avatar - Emel
7. 3. 2017 11:01
Re: V com je krajsi ako napr. Superb?
Výbavy jakž takž, dejme tomu. Ale kombinovatelnost motorů, převodovek a výbav...
Avatar - Beefcake
7. 3. 2017 10:58
Re: V com je krajsi ako napr. Superb?
Ziadny japonec nema sialene mnozstva naklikatelnych veci v ponuke. Vsetko maju vo vybavach zahrnute, az na par drobnosti. Treba si len vybrat najvhodnejsiu kombinaciu a trochu menej spekulovat.
Preco by zrovna maly dizel mal byt pricina ?
Ludia vyplakavaju, ze sa vsade pchaju male motorceky a ked sa objavi automobilka, co ma najmensi motor 2.0 a najslabsi 110kW tak je to zrazu problem ? A pritom tie ich motory su zname aj malou spotrebou a uplne krasne k tomu autu sedia.
Skor vidim problem, ze tie ceny su naoko vysoke, ale ked si ako priameho konkurenta niekto nakonfiguruje Superb, dostane sa tam tiez, ak nie vyssie.
Ludia zrejme radsej jazdia v "uniforme".
Avatar - Ozzman
7. 3. 2017 11:05
Re: V com je krajsi ako napr. Superb?
Jde o to, že do firmy se hodně prodávají ty slabší verze, které i stojí méně... tady začínáš až na 2.2D... může to být i kvůli pojistce... obchodakum pak 1.6TDi někde v Belgii či Holandsku stačí... :-)
Avatar - Emel
7. 3. 2017 11:06
Re: V com je krajsi ako napr. Superb?
Popíšu ti to ve zkratce. Chci kombík, nějakou prostřední výbavu, silný benzín a pokud možno manuál, když je tak dobrý.

2.5G - to by byl asi ideál. Bohužel pouze v Revolution a s automatem. Tak jdeme dál.
2.0G 121kW - to by se dalo. A super, dá se koupit i v Attraction. Ale jen s automatem. S manuálem se dá koupit taky, ale jen v Revolution.
2.0G 107kW - tak dlouho jsme se hledali, až jsme na sebe zbyli? Ale tak jo, ono by to dneska asi stačilo... ale co třeba za tři roky? Nebyla by teda nakonec lepší nafta?

No, ve chvíli, kdy jsem se přistihl, že zvažuju naftovou Mazdu, jsem toho nechal :-)
Avatar - Ozzman
7. 3. 2017 11:12
Re: V com je krajsi ako napr. Superb?
Tohle je vzorec soukromého kupce, kterých v D segmentu najdeme menšinu :-) U firem bude s Mazdou problém v naftových motorech, je jich tam suma sumárum jeden ! >:D
Avatar - Beefcake
7. 3. 2017 11:17
Re: V com je krajsi ako napr. Superb?
Aky jeden dizel ? Mas tam dva a kazdy v manuale alebo AT = 4 kombinacie. Niektorym sa fakt asi neda vyhoviet.
Avatar - Ozzman
7. 3. 2017 11:25
Re: V com je krajsi ako napr. Superb?
Já vím, že jezdíš Japonce, jako pravověrný v benzinu a nechápeš... tak si zkus ještě jednou přečíst, o čem je řeč : Že Mazda se v Evropě v případě šestky nechytá PRODEJNĚ na Passat/Mondeo/Insignii.

V tomto segemntu kupují firmy v drtivé většině, takové auta jsou z 90% v dieslu a na západě kvůli daním dost často i v nejslabších motorizacích, kde jsou motory 1.5/1.6. Pro obchoďáky, referenty a já nevím co, takový motor v Holandsku, či Belgii stačí. Pohybují se kolem 500 tisíc a ve velkém často i pod půl mega. Mazda nabízí nejlevnější diesel ve verzi 2.2 D, která začíná o více než 200 tisíc výše. Nejvíce jdou pak dvoulitry, kolem 100kw i v nízkých výbavách, tam Mazda opět začíná v naftě až od druhé výbavy....

Chápeš kam mířím? Já osobně bych neměl problém si u Mazdy vybrat, ale jako firma bych šel jinam, pro zaměstnance nepotřebuji hezké auto a Passat či Mondeo jsou reprezentativní minimálně stejně a že je pod kapotou 88Kw diesel obchodní partner nemusí vědět, když to přeženu...
Avatar - Emel
7. 3. 2017 12:15
Re: V com je krajsi ako napr. Superb?
Já u nafty taky až tak problém nevidím, spíš u benzínu. Tedy pokud pominu tu nešťastnou věc se sedly ventilů, která už je snad vyřešená (?). Jasně, máš jen 2.2... zatímco někteří konkurenti mají jen 1.6. Máš 110 a 129... jsou to biturba, takže jedou velmi slušně... můžeš mít automat i 4x4...
Avatar - Beefcake
7. 3. 2017 11:15
Re: V com je krajsi ako napr. Superb?
Ja na takomto uvazovani nevidim nic zle.
Ked chces manual - mas moznost vsetky typy vybavy okrem top.
Ked automat, tak dve vybavy. Ludia s automatom vacsinou i tak smeruju k vyssim vybavam.
Diesel ma nezaujima. Skor by mi vadilo, ze AWD je len dizlove.

Co za tri roky ? Nechapem. Zaruka ?
Mozes si rozsirit o par 100E na 5 rokov, ja som to tak spravil s Foresterom.
Avatar - Emel
7. 3. 2017 12:10
Re: V com je krajsi ako napr. Superb?
Hele, neštvi mě :-)

Když chci manuál a Attraction jako zlatý střed (s lepšíma světlama, ale bez kůže, otravných asistentů a pitomého adaptivního tempomatu), tak mám na výběr pouze nejslabší benzín. To je ten základní problém.

Za tři roky... tím myslím to, že moje nároky na výkon auta v čase stoupaj. Co mi přišlo před dvěma lety při koupi super je dneska jen ok, za další dva roky se začnu třeba ohlížet po něčem lepším. Jestli bych se dlouhodobě spokojil s tou 107kW verzí bylo předmětem mnoha dlouhých úvah a výsledek byl, že to je na hraně.

PS: v době, kdy já auto řešil, byla ta kůže bez ventilace. Po fl už je to jinak, kůže a adaptivní tempomat je až v Revolution Top, takže ta 2.0G 121 v Revolution vypadá trošku líp.
7. 3. 2017 19:08
Re: V com je krajsi ako napr. Superb?
Jen upřesním, že ta kůže je pouze perforovaná. Odvětrávání by tam být nemělo. Perforace je lepší než nic, ale pořád si myslím, že by bylo lepší, kdyby měli nějakého nástupce výbavy GTA. Bodykit by ani být nemusel.
Avatar - iudex
7. 3. 2017 12:43
Re: V com je krajsi ako napr. Superb?
Ako píše Emel, problém je skôr v benzínoch. Dvojlitre sú v dnešnej dobe len také... dostatočné, v premávke sa budú musieť uhýbať záplavám služobných TDI. 2,5G je už slušný, ale ako topmodel so svojimi 141 kW v konkurencii zúfalo nestíha (Insignia má 191 kW (a OPC zrejme o dosť viac); Passat i Superb 206 kW).
A potom je tu tá otrasná a nelogická naviazanosť výbav na motory. Vychádzam z predpokladu, že Mazdu oceňujú petrolheadi, ktorí radi jazdia. O to nelogickejšie mi príde, že jediný výkonovo slušný motor 2,5G je nutne s automatom. To sa petrolheadom páči? Obdobne výbava: kožu (bez ventilácie) by som nechcel ani zadarmo, 19" disky na našich cestách tiež, ale Mazda človeku nedá na výber. Chceš 2,5G? Tak len s automatom, len s najvyššou (v poradí až piatou) a najdrahšou výbavou plnou zbytočností.
Avatar - removed
7. 3. 2017 15:09
Re: V com je krajsi ako napr. Superb?
Zase ruku na srdce... nakonfiguruj si do "plné palby" kterýkoliv adekvátní mainstream... ono vlastně stačí i adekvátní vozidlo o třídu níž... Tady už připlácíš maximálně tak za lapače nečistot... ;-)
7. 3. 2017 17:14
Re: V com je krajsi ako napr. Superb?
Já souhlasím s Emelem. A to nejsem žádný bychař - před dvěma roky jsem si vybíral služebáka (firma s tím nemá problém, každý si vybírá sám - nakonec alespoň nemůže nadávat na firmu co mu to koupila) a v mazde jsem prostě narazil na to že když jsem chtěl manuál, tak pouze nejslabší motor, nebo nejsilnějsí, ale jen v nejvyšší výbavě..A já prostě diktování nesnáším - ani v práci ani v soukromí. A ten pocit že mi tam mazda vnutí 10 asistentů, které bych na začátku každé jízdy musel povypínat jsem prostě nepřekousl..
Avatar - Ozzman
7. 3. 2017 10:12
Re: V com je krajsi ako napr. Superb?
V Evropském kontextu souhlas :-) U nás je situace pokřivená >:-[] >:D
Avatar - Emel
7. 3. 2017 10:16
Re: V com je krajsi ako napr. Superb?
V životě by mě nenapadlo, že by měla Insignia svádět duel se Superbem na českém trhu :-)
Avatar - Ozzman
7. 3. 2017 10:18
Re: V com je krajsi ako napr. Superb?
Já si říkal, že zrovna ty bys tohle nepodcenil >:D
7. 3. 2017 10:38
Re: V com je krajsi ako napr. Superb?
Neviem, ci by som si vybral superb, ale napriklad toto je krajsie nez Insignia:
[odkaz]
Avatar - iudex
7. 3. 2017 12:17
Re: V com je krajsi ako napr. Superb?
Či krajšie, to je dosť sporné, ako som čítal reakcie pod Arteonom, ten predok nesedí veľkému počtu ľudí, kdežto pri Insignii som takéto výhrady nezaregistroval. Každopádne pre mňa spolu so Stingerom trojica najkrajších áut mainstreamovej strednej.
7. 3. 2017 15:52
Re: V com je krajsi ako napr. Superb?
Na rozdíl od hnusného Superba je tohle auto pěkné ... Já vím, tohle je individuální dojem, na to máme každý jeden z nás svůj názor a žádný není "globálně platný". ;-)
Avatar - Hittman
7. 3. 2017 08:57
Toto
je opravdu pěkné auto, a to nejen na Opel. Vyvážené, nepodbízející se. Těším se na živé ohmatání a jízdu a pak i testy a reakce...
Rozbalit vlákno
1
7. 3. 2017 10:28
Re: Toto
Veru, pekny je tento novy peugeopel :-)
Avatar - Beefcake
7. 3. 2017 09:11
Mazda
Je to pekne ako Opel aj ako Mazda 6.
Rozbalit vlákno
10
Avatar - CHerokee
7. 3. 2017 10:00
Re: Mazda
Tak nějak. Nevidím v tom žádný zázrak.
Avatar - Emel
7. 3. 2017 10:08
Re: Mazda
To nevím, jestli jsi správně pochopil, co chtěl beefcake říct...
Avatar - Beefcake
7. 3. 2017 10:42
Re: Mazda
Nepochopil :-)
Takze este raz: Mazda6 je krasne auto a kedze toto je kopia dizajnu Mazdy, nieco sa z toho nalepilo aj na Opel :-)
Avatar - removed
7. 3. 2017 10:49
Re: Mazda
tak mám dojem, že Mazda našla universální design >:D
Ale vážně, tohle je více ocumlanej americkej design, spíše rukopis GM. Mazdu v tom moc nevidím
Avatar - Beefcake
7. 3. 2017 11:02
Re: Mazda
Fakt nie ?
[odkaz]
[odkaz]
Avatar - Emel
7. 3. 2017 11:08
Re: Mazda
Jedna ze základních markant Mazdy jsou klenuté blatníky, po těch tady není ani stopa. Je tu nějaká podobnost v dravém pojetí čumáku vč. tvaru masky, ale podle mě tě trošku mate ta červená barva, Mazda je víc baroko a Opel je ostřeji řezaný.
Avatar - removed
7. 3. 2017 11:29
Re: Mazda
Emel má pravdu. Ta barokní markanta tam chybí, a to výrazně. Připusť prosím, že Mazda 6 je "moje garáž" a s designem Opelu (byť soudím jen z fotogalerií Insignie) má pramálo společného.
Avatar - Emel
7. 3. 2017 12:11
Re: Mazda
Možná je to právě tím, že tu Mazdu máme moc ve woku :-)
Avatar - iudex
7. 3. 2017 12:19
Re: Mazda
Sú červené, to máš pravdu. >:-[] Inak ako píše Emel, základné dizajnové prvky sú tam dosť odlišné a okrem línie strechy a okien aj linky, viď prelisy kapoty, na bokoch atp.
Avatar - Bubáq
7. 3. 2017 09:25
Panu Burešovi tentokrát věřím
Na fotkách vypadá I skvěle. A musím si držet palce, aby také zbytek vlastností, které rozhodují o koupi vozu, zůstal tak jak je, nebo byl vylepšen: výborná kvalita všech materiálů bez viditelného opotřebení ani po 150 tis. km, spolehlivost, ticho na palubě. Vážně uvažuji o přechodu zpět k benzínu, přeci jen kritika dieselů má racionální základ. Hodil by se proto dvoulitr se slušnou pružností, osmistupňový klasický automat slibuje, že zůstane sametový jako dosud a přitom bude rychlejší. První fotografie naznačují, že by se mi líbila ještě vyšší opěradla u p. sedadel (už teď je jejich výška tak akorát pro max. 185 cm; kdo je vyšší, ramena si neopře). A další z detailů, kde si nepřeju změnu oproti současné I, je velikost nádrže: 70 lt je optimum. Snad mě pan řidič1 nenařkne znovu z přílišného hrabání se v detailech....
Rozbalit vlákno
11
7. 3. 2017 09:56
Re: Panu Burešovi tentokrát věřím
k tem naftovym motorum... zajimave srovnani vypoustenych pevnych castic je na autoforu... moderni nafta s filtrem vypousti o několik radu méně pevnych castic nez benzinove motory bez filtru.

ano, stále jsou tu oxidy dusiku, ale castice jsou daleko nebezpecnejsi a zabiji vas daleko spis...

takze zpet na stromy, dokud nebudou mit benzinove motory filtry, ja bych je za viteze neoznacoval...

[odkaz]
Avatar - Hammunasakra
7. 3. 2017 09:57
Re: Panu Burešovi tentokrát věřím
Autoforum je tu blokovaný = musíš ediovat odkaz [odkaz]
7. 3. 2017 10:03
Re: Panu Burešovi tentokrát věřím
dik
Avatar - KANKUNEN
7. 3. 2017 10:05
Re: Panu Burešovi tentokrát věřím
Já taky nevidím problém v naftě, ale v tom, že v reále překračují některé diesly emise NOx 20x. Přitom někteří s močovinou se i v reále drží blízko limitům. Třeba TDI euro5 je vyloženě smraďoch, ale euro 6 s močovinou patří k nejlepším.
7. 3. 2017 10:37
Re: Panu Burešovi tentokrát věřím
Klinde bych zvladl diesely s podilem pevnych castic jako maji primovstrikove benziny, tam totiz nikomu nevadi, nikdo je nevidel v realu, jenom cerny vyfuk (neprimy benzin ma taky cerny vyfuk) a nejake citlive pristroje neco nameri. Jenomze kdyz uz nafta dostala DPF, tak at tedy filtruje vsechno, nebudeme troskarit.
Avatar - Beefcake
7. 3. 2017 10:46
Re: Panu Burešovi tentokrát věřím
Zase raz polopravda.
Nie je problem benzin, ale priame vysokotlakove vstrekovania (co ma absolutne kazde turbo, cize vsetky male TSI a podobne) - male ciastocky, nedokonale spalene.
Nicomu ale neuskodi, ak tam zacnu davat lacny filter. A to, ze je lacny, snad zastavi vsetkych chytrakov od jeho odstranovania.
7. 3. 2017 12:10
Re: Panu Burešovi tentokrát věřím
Ne jen turbo, ale obecně přímostřiky, viz. Mazda. Ovšem emise NOx u naft je velký problém.
Avatar - Beefcake
7. 3. 2017 13:22
Re: Panu Burešovi tentokrát věřím
To som tym chcel povedat.
7. 3. 2017 18:51
Re: Panu Burešovi tentokrát věřím
"Absolutně každé turbo" nemá přímé vstřikování. Tu kombinaci bych v EU nazval typickou, ale absolutně tu rozhodně neplatí.
Avatar - Barry Lyndon
7. 3. 2017 12:07
Re: Panu Burešovi tentokrát věřím
Nejde ani tak o počet částic, jako o látky, které jsou na ty částice navázané.
Jinak souhlasím, že přímovstřikový benzin bez filtru je omyl a mělo by se to urgentně řešit (ovšem určitě ne podporou dieselů, která je ve stávající podobě naprosto nepřijatelná).
7. 3. 2017 18:56
Re: Panu Burešovi tentokrát věřím
Chceš snad říct, které ty částice tvoří. A počet má svůj význam. Při stejné hmotnosti (která je také limitovaná) větší počet znamená menší, lehčí částice, které se déle drží ve vzduchu, hůř filtrují a snáze pronikají do organismu. Ve výsledku jsou pro nás ještě nebezpečnější.
7. 3. 2017 09:58
Hmotnost
Docela rád bych se dozvěděl nejen kolik kg ušetřily oproti předchozí generaci, ale kolik teda aktuálně váží ;-) . A co takhle něco o motorizaci, objemu kufru nebo tak ....
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Barry Lyndon
7. 3. 2017 12:04
krásný? Poněkud silná slova...
Není ošklivý, je prostě normální. Umím si představit v tom jezdit. Akorát ten Csloupek liftbacku s falešným jakoby okénkem teda ošklivý je. Opel snad chytil nějakou fóbii z C a D sloupků. Prakticky všechny nové modely s nimi mají problém.
Nejlepší je z té bídy asi Insignia Combi, tam to i přes použité stříbrné megališty vypadá docela koukatelně.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - iudex
7. 3. 2017 12:25
Re: krásný? Poněkud silná slova...
Ak je táto Insignia (o ktorej sa väčšina vyjadruje ako o peknom aute, pre niektorých najkrajšia z triedy) iba "nie škaredá, len normálna", zaujímalo by ma, kto z konkurentov je pre Teba krásny.
Avatar - Barry Lyndon
7. 3. 2017 13:33
Re: krásný? Poněkud silná slova...
Krásný není žádný.
Ale třeba i Superb liftback je pro mě exteriérem hezčí.
U Insignie se obávám obdobného efektu jako u Astry hatchback, ze které jsme na fotkách sedali na zadek, ale když ji teď vidím na ulici, tak na Golfa s jeho ultraobyčejným designem nemá...
Avatar - iudex
7. 3. 2017 13:41
Re: krásný? Poněkud silná slova...
Ale jo, Sup je z exteriéru jedno z najkrajších áut v triede. Ale pre niektorých je príliš strohý a hranatý, pre tých sa o niečo oblejšia a menej strohá Insignia môže javiť krajšia.
Avatar - Sumi2000
7. 3. 2017 17:43
Re: krásný? Poněkud silná slova...
Obě auta jsou pěkná...Opel se nyní vytáhl :yes:
Avatar - iudex
7. 3. 2017 12:31
Súhlas s redaktorom
Súhlasím s redaktorom, že toto je asi najkrajšie auto mainstreamovej strednej. Notabene v tej sýtej červenej a na veľkých diskoch je nádherné. Inak zaujímalo by ma, čo je to za farbu, lebo pôsobí ako metalíza a v nemeckom konfigurátore taká farba nie je, len pastelová, ktorá vyzerá o odtieň bledšie.
A i keď je jasné, že reálne, triezvejšie konfigurované verzie budú menej atraktívne, podľa konfigurátora netreba do výbavy nasypať veľa, aby auto vyzeralo k svetu. Druhý stupeň výbavy, LEDky, 18ky a pekná metalíza a so 122 kW benzínom sa v pohode vlezie pod 30t.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Jaros71
7. 3. 2017 15:55
Re: Súhlas s redaktorom
Ta červená Opelu moc sluší..krásné auto :yes:
7. 3. 2017 15:50
No sláva!
Konečně zase po letech nějaké pěkné francouzské auto. Posledních patnáct let to byla z Francie samá křeč, konečně se jim něco povedlo - koupit Opel a zdědit novou Isignii >:-[] .
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Jaros71
7. 3. 2017 15:56
Re: No sláva!
Bohužel to je pravda..na budoucnost Opelu s kvalitou pod frantíky jsem zvědavý.
Avatar - O5kar
7. 3. 2017 20:38
Re: No sláva!
Kvalita vzroste a Opel získá opět trhy, třeba v Číně, kde se začne pravděpodobně vyrábět pod nákým derivátem. A nebude to Buick, který tam jako amerikanofil moc netáhl. Viz třeba: [odkaz]
Avatar - twistedTSD
7. 3. 2017 22:17
Re: No sláva!
Nevím, co tam prodával nebo neprodával Opel, ale měl jsem zato, že Buick je v Číně úspěšný. A ukončení čínských aktivit Opelu dávalo docela smysl, když Buick je to samé v bledě modrém a zřejmě s vyšší marží.
8. 3. 2017 06:20
Re: No sláva!
tezko mohl opel v cine ukoncit aktivity, kdyz tam zadne ani nezacal - to byla ostatne politika GM, na kterou v nemecku nadavali, ze opel byl pouze evropskym vyrobcem a nemohl nakrocit na rozvijejici se trhy jako ostatni nemecka konkurence.