Novinky
je opravdu pěkné auto, a to nejen na Opel. Vyvážené, nepodbízející se. Těším se na živé ohmatání a jízdu a pak i testy a reakce...
Je to pekne ako Opel aj ako Mazda 6.
Tak nějak. Nevidím v tom žádný zázrak.
To nevím, jestli jsi správně pochopil, co chtěl beefcake říct...
Nepochopil 😄
Takze este raz: Mazda6 je krasne auto a kedze toto je kopia dizajnu Mazdy, nieco sa z toho nalepilo aj na Opel 😄
Takze este raz: Mazda6 je krasne auto a kedze toto je kopia dizajnu Mazdy, nieco sa z toho nalepilo aj na Opel 😄
tak mám dojem, že Mazda našla universální design >😁
Ale vážně, tohle je více ocumlanej americkej design, spíše rukopis GM. Mazdu v tom moc nevidím
Ale vážně, tohle je více ocumlanej americkej design, spíše rukopis GM. Mazdu v tom moc nevidím
Fakt nie ?
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Jedna ze základních markant Mazdy jsou klenuté blatníky, po těch tady není ani stopa. Je tu nějaká podobnost v dravém pojetí čumáku vč. tvaru masky, ale podle mě tě trošku mate ta červená barva, Mazda je víc baroko a Opel je ostřeji řezaný.
Na fotkách vypadá I skvěle. A musím si držet palce, aby také zbytek vlastností, které rozhodují o koupi vozu, zůstal tak jak je, nebo byl vylepšen: výborná kvalita všech materiálů bez viditelného opotřebení ani po 150 tis. km, spolehlivost, ticho na palubě. Vážně uvažuji o přechodu zpět k benzínu, přeci jen kritika dieselů má racionální základ. Hodil by se proto dvoulitr se slušnou pružností, osmistupňový klasický automat slibuje, že zůstane sametový jako dosud a přitom bude rychlejší. První fotografie naznačují, že by se mi líbila ještě vyšší opěradla u p. sedadel (už teď je jejich výška tak akorát pro max. 185 cm; kdo je vyšší, ramena si neopře). A další z detailů, kde si nepřeju změnu oproti současné I, je velikost nádrže: 70 lt je optimum. Snad mě pan řidič1 nenařkne znovu z přílišného hrabání se v detailech....
k tem naftovym motorum... zajimave srovnani vypoustenych pevnych castic je na autoforu... moderni nafta s filtrem vypousti o několik radu méně pevnych castic nez benzinove motory bez filtru.
ano, stále jsou tu oxidy dusiku, ale castice jsou daleko nebezpecnejsi a zabiji vas daleko spis...
takze zpet na stromy, dokud nebudou mit benzinove motory filtry, ja bych je za viteze neoznacoval...
[odkaz]
ano, stále jsou tu oxidy dusiku, ale castice jsou daleko nebezpecnejsi a zabiji vas daleko spis...
takze zpet na stromy, dokud nebudou mit benzinove motory filtry, ja bych je za viteze neoznacoval...
[odkaz]
Já taky nevidím problém v naftě, ale v tom, že v reále překračují některé diesly emise NOx 20x. Přitom někteří s močovinou se i v reále drží blízko limitům. Třeba TDI euro5 je vyloženě smraďoch, ale euro 6 s močovinou patří k nejlepším.
Klinde bych zvladl diesely s podilem pevnych castic jako maji primovstrikove benziny, tam totiz nikomu nevadi, nikdo je nevidel v realu, jenom cerny vyfuk (neprimy benzin ma taky cerny vyfuk) a nejake citlive pristroje neco nameri. Jenomze kdyz uz nafta dostala DPF, tak at tedy filtruje vsechno, nebudeme troskarit.
Zase raz polopravda.
Nie je problem benzin, ale priame vysokotlakove vstrekovania (co ma absolutne kazde turbo, cize vsetky male TSI a podobne) - male ciastocky, nedokonale spalene.
Nicomu ale neuskodi, ak tam zacnu davat lacny filter. A to, ze je lacny, snad zastavi vsetkych chytrakov od jeho odstranovania.
Nie je problem benzin, ale priame vysokotlakove vstrekovania (co ma absolutne kazde turbo, cize vsetky male TSI a podobne) - male ciastocky, nedokonale spalene.
Nicomu ale neuskodi, ak tam zacnu davat lacny filter. A to, ze je lacny, snad zastavi vsetkych chytrakov od jeho odstranovania.
Nejde ani tak o počet částic, jako o látky, které jsou na ty částice navázané.
Jinak souhlasím, že přímovstřikový benzin bez filtru je omyl a mělo by se to urgentně řešit (ovšem určitě ne podporou dieselů, která je ve stávající podobě naprosto nepřijatelná).
Jinak souhlasím, že přímovstřikový benzin bez filtru je omyl a mělo by se to urgentně řešit (ovšem určitě ne podporou dieselů, která je ve stávající podobě naprosto nepřijatelná).
Docela rád bych se dozvěděl nejen kolik kg ušetřily oproti předchozí generaci, ale kolik teda aktuálně váží 😉 . A co takhle něco o motorizaci, objemu kufru nebo tak ....
Není ošklivý, je prostě normální. Umím si představit v tom jezdit. Akorát ten Csloupek liftbacku s falešným jakoby okénkem teda ošklivý je. Opel snad chytil nějakou fóbii z C a D sloupků. Prakticky všechny nové modely s nimi mají problém.
Nejlepší je z té bídy asi Insignia Combi, tam to i přes použité stříbrné megališty vypadá docela koukatelně.
Nejlepší je z té bídy asi Insignia Combi, tam to i přes použité stříbrné megališty vypadá docela koukatelně.
Ak je táto Insignia (o ktorej sa väčšina vyjadruje ako o peknom aute, pre niektorých najkrajšia z triedy) iba "nie škaredá, len normálna", zaujímalo by ma, kto z konkurentov je pre Teba krásny.
Krásný není žádný.
Ale třeba i Superb liftback je pro mě exteriérem hezčí.
U Insignie se obávám obdobného efektu jako u Astry hatchback, ze které jsme na fotkách sedali na zadek, ale když ji teď vidím na ulici, tak na Golfa s jeho ultraobyčejným designem nemá...
Ale třeba i Superb liftback je pro mě exteriérem hezčí.
U Insignie se obávám obdobného efektu jako u Astry hatchback, ze které jsme na fotkách sedali na zadek, ale když ji teď vidím na ulici, tak na Golfa s jeho ultraobyčejným designem nemá...
Súhlasím s redaktorom, že toto je asi najkrajšie auto mainstreamovej strednej. Notabene v tej sýtej červenej a na veľkých diskoch je nádherné. Inak zaujímalo by ma, čo je to za farbu, lebo pôsobí ako metalíza a v nemeckom konfigurátore taká farba nie je, len pastelová, ktorá vyzerá o odtieň bledšie.
A i keď je jasné, že reálne, triezvejšie konfigurované verzie budú menej atraktívne, podľa konfigurátora netreba do výbavy nasypať veľa, aby auto vyzeralo k svetu. Druhý stupeň výbavy, LEDky, 18ky a pekná metalíza a so 122 kW benzínom sa v pohode vlezie pod 30t.
A i keď je jasné, že reálne, triezvejšie konfigurované verzie budú menej atraktívne, podľa konfigurátora netreba do výbavy nasypať veľa, aby auto vyzeralo k svetu. Druhý stupeň výbavy, LEDky, 18ky a pekná metalíza a so 122 kW benzínom sa v pohode vlezie pod 30t.
Konečně zase po letech nějaké pěkné francouzské auto. Posledních patnáct let to byla z Francie samá křeč, konečně se jim něco povedlo - koupit Opel a zdědit novou Isignii >😒] .
Bohužel to je pravda..na budoucnost Opelu s kvalitou pod frantíky jsem zvědavý.
Kvalita vzroste a Opel získá opět trhy, třeba v Číně, kde se začne pravděpodobně vyrábět pod nákým derivátem. A nebude to Buick, který tam jako amerikanofil moc netáhl. Viz třeba: [odkaz]
Nevím, co tam prodával nebo neprodával Opel, ale měl jsem zato, že Buick je v Číně úspěšný. A ukončení čínských aktivit Opelu dávalo docela smysl, když Buick je to samé v bledě modrém a zřejmě s vyšší marží.
více se mi líbí červený kus.
Insignie vypadá dobře, jsem na ni zvědav, mě se nachýlili kilometry k 250 tisícům, sice auto pořád slouží dobře, ale už začínám také po něčem šilhat. Jelikož řeším bydlení, tak na nové rozhodně neni, ojeté Mondeo IV další nechci, zvlášť když to moje slouží dobře a MK V je pořád ještě drahé. Zalíbilo se mi ale hodně Volvo V60 před fl, tak 5tileté a s nižším nájezdem >😁 Nejspíš ale dám olej, možná už nějaké podvozkové díly budou stát za výměnu po té porci km a budu vesele jezdit dál, rád ,že funguje >😁
Ty woe, kdyby se mi už nedělala pleš na hlavě tak bych si s tím Mustangem klidně zaoperoval 😄
Jestli se mi vyloženě stejská po mnou vlastněném autě, tak je to můj Xedos 9. Od té doby, co jsem ho měl, šel autoprůmysl dopředu mílovými roky, všechno je pohodlnější, technicky vymakanější a já nevím co ještě (se říká). Přes veškerý ten pokrok jsem v uvozovkách ¨"nikdy neměl lepší auto".
(mám ho doteď ve stodole, občas protočím motor a projedu se, občas setřu prach, vyměním náplně, promažu...)
Pamatuji si, jak jsme po Xedosech pokukovali, dnes už neni vidět...
P.S: áno, preukážka je spisovne, cit. zo Slovníka slovenského jazyka: preukážka -y -žok ž.
preukaz, ktorý o niečom svedčí, na niečo oprávňuje, napr. preukážka na zľavu cestovného
[odkaz]
U liftu si nejsem úplně jistý zadními světly, ale doufám, že naživo to šířka auta usadí do správných proporcí.
BTW, potkal jsem podruhé toho žlutého Superba ve Sportline a tentokrát se mi to zdálo lepší...
Zbytek už se dá - 508 úplně nemusím, ale dá se nakonfigurovat hezky. Lepší je Mondeo a Talisman... taky záleží na barvě a kolech. C5 má svůj věk a tím je řečeno vše.
Ma6, Superb, Insignia, Passat a Optima se mi líbí... a Giulia, XE a D3 taky.
Typicky služebáky se takto mění, nám takhle mění vw a škodovky co chvíli.
Passat je jasně jednička, tam není o čem, aktuálně víc než dvojnásobek ostatních. Pak je ale trojlístek Superb - Insignia - Mondeo, který je v posledních letech dost vyrovnaný... a za ním je zase díra jak vrata, 508 je na půlce.
Nečekám, že by se Mondeo dokázalo nějak zásadně zvednout... na tahu je Opel 😄
[odkaz]
Preco by zrovna maly dizel mal byt pricina ?
Ludia vyplakavaju, ze sa vsade pchaju male motorceky a ked sa objavi automobilka, co ma najmensi motor 2.0 a najslabsi 110kW tak je to zrazu problem ? A pritom tie ich motory su zname aj malou spotrebou a uplne krasne k tomu autu sedia.
Skor vidim problem, ze tie ceny su naoko vysoke, ale ked si ako priameho konkurenta niekto nakonfiguruje Superb, dostane sa tam tiez, ak nie vyssie.
Ludia zrejme radsej jazdia v "uniforme".
2.5G - to by byl asi ideál. Bohužel pouze v Revolution a s automatem. Tak jdeme dál.
2.0G 121kW - to by se dalo. A super, dá se koupit i v Attraction. Ale jen s automatem. S manuálem se dá koupit taky, ale jen v Revolution.
2.0G 107kW - tak dlouho jsme se hledali, až jsme na sebe zbyli? Ale tak jo, ono by to dneska asi stačilo... ale co třeba za tři roky? Nebyla by teda nakonec lepší nafta?
No, ve chvíli, kdy jsem se přistihl, že zvažuju naftovou Mazdu, jsem toho nechal 😄
V tomto segemntu kupují firmy v drtivé většině, takové auta jsou z 90% v dieslu a na západě kvůli daním dost často i v nejslabších motorizacích, kde jsou motory 1.5/1.6. Pro obchoďáky, referenty a já nevím co, takový motor v Holandsku, či Belgii stačí. Pohybují se kolem 500 tisíc a ve velkém často i pod půl mega. Mazda nabízí nejlevnější diesel ve verzi 2.2 D, která začíná o více než 200 tisíc výše. Nejvíce jdou pak dvoulitry, kolem 100kw i v nízkých výbavách, tam Mazda opět začíná v naftě až od druhé výbavy....
Chápeš kam mířím? Já osobně bych neměl problém si u Mazdy vybrat, ale jako firma bych šel jinam, pro zaměstnance nepotřebuji hezké auto a Passat či Mondeo jsou reprezentativní minimálně stejně a že je pod kapotou 88Kw diesel obchodní partner nemusí vědět, když to přeženu...
Ked chces manual - mas moznost vsetky typy vybavy okrem top.
Ked automat, tak dve vybavy. Ludia s automatom vacsinou i tak smeruju k vyssim vybavam.
Diesel ma nezaujima. Skor by mi vadilo, ze AWD je len dizlove.
Co za tri roky ? Nechapem. Zaruka ?
Mozes si rozsirit o par 100E na 5 rokov, ja som to tak spravil s Foresterom.
Když chci manuál a Attraction jako zlatý střed (s lepšíma světlama, ale bez kůže, otravných asistentů a pitomého adaptivního tempomatu), tak mám na výběr pouze nejslabší benzín. To je ten základní problém.
Za tři roky... tím myslím to, že moje nároky na výkon auta v čase stoupaj. Co mi přišlo před dvěma lety při koupi super je dneska jen ok, za další dva roky se začnu třeba ohlížet po něčem lepším. Jestli bych se dlouhodobě spokojil s tou 107kW verzí bylo předmětem mnoha dlouhých úvah a výsledek byl, že to je na hraně.
PS: v době, kdy já auto řešil, byla ta kůže bez ventilace. Po fl už je to jinak, kůže a adaptivní tempomat je až v Revolution Top, takže ta 2.0G 121 v Revolution vypadá trošku líp.
A potom je tu tá otrasná a nelogická naviazanosť výbav na motory. Vychádzam z predpokladu, že Mazdu oceňujú petrolheadi, ktorí radi jazdia. O to nelogickejšie mi príde, že jediný výkonovo slušný motor 2,5G je nutne s automatom. To sa petrolheadom páči? Obdobne výbava: kožu (bez ventilácie) by som nechcel ani zadarmo, 19" disky na našich cestách tiež, ale Mazda človeku nedá na výber. Chceš 2,5G? Tak len s automatom, len s najvyššou (v poradí až piatou) a najdrahšou výbavou plnou zbytočností.