Předobraz nejmenšího SUV mladoboleslavské automobilky se oficiálně odhalí na autosalonu v Ženevě. My jsme si ho ale mohli na chvíli prohlédnout o pár dní předtím.
Jakože si v polovině minulého roku řekli "To je ono! Pojďme do Ženevy zprasit nějakou kopii a z ní pak narychlo zplácejme nové SUV?" Obávám se, že tak to v automobilovém průmyslu nechodí.
Mně spíše interiér připomíná pežoťácký i-cockpit, i materiály, což není vůbec špatné. Exteriér už ve mě vzbuzuje smíšené pocity, tenhle koncept světlometů mě zpravidla nebere.
Sériové auto vzniklo v skicách ešte v 2014, predsériové kusy v 2016. Hyundai Kona ešte nebol na svete.
Keď si človek domyslí klasickú plasovú masku, normálne predné a zadné svetlá, kľučky, interiér a la Fábia po fl a možnosť, akú ponúkajú malé SUV od VW - dostane celkom svojské autíčko.
Tož z těch tří se mi jeví předobraz sourozence Seatu Arona, čili zde předmětná Škoda Vision X, tak nějak z daného segmetu nejvíc. Dóně Aróně to třeba v červené FR sluší moc, ovšem udrží-li si Škodovka do série co možná nejvíce, misky vah budou na její straně (což se třeba, ano i vzhledem ke generačnímu rozdílu, o souboji mezi Ibizou a Fábií, byť po FL, říci nedá). Tož tak.