Autovlaky včera a dnes: Kouzlo přepravy
1
/
13
Prohlédnout znovu
Autovlaky včera a dnes: Kouzlo přepravy
Autovlaky včera a dnes: Kouzlo přepravy
|
acz
Ferdinand Porsche vsadil na benzino-elektrický pohon, každý z až deseti přívěsů měl vlastní elektromotory, napájené osmdesátimetrovým kabelem
|
acz
Pozdější slavný konstruktér Porsche v pubertě elektrifi koval rodný dům ve Vratislavicích n. N.
|
acz
Fantazie Julese Vernea: jako tahač mechanický slon s parostrojem
|
acz
Rakousko- Uhersko nákup autovlaků subvencovalo, armáda pak měla soukromé soupravy k dispozici na cvičení i v době války
|
acz
Dobová terminologie označovala čtyřválcovou Pragu U jako „traktor“. Konstruktér František Kec volil kola s kovovými ostruhami pro lepší záběr.
|
acz
Stoletá nákladní souprava z Kopřivnice, všimněte si brzdiče (vpravo)
|
acz
V Anglii vyrobený AEC 8x8 Goverment Roadtrain ujel 1800 kilometrů za více než tři týdny...
|
acz
Hlavním motivem k novodobé renesanci autovlaků byla přeprava až 100 kusů dobytka současně
|
acz
Nejdelší a nejtěžší autovlaky křižují australský kontinent
|
acz
Nejdelší a nejtěžší autovlaky křižují australský kontinent
|
acz
Nadrozměrná souprava na sebe upozorňuje nejen cedulí Oversize, ale také dlouhým chvostem zvířeného prachu.
|
acz
Bez silničních vlaků by se dopravní spojení s odlehlými oblastmi nevyplatilo.
|
acz
Plug-in hybridní Mercedes-AMG E 53 má české ceny. Překročí 3 miliony
TEST VW T-Cross 1.0 TSI DSG – Elektromobilitě vstříc i se spalovákem
Škoda Kodiaq aneb Tohle vás zajímalo nejvíce. Co umí a co ne?
Řídili jsme Lynk & Co 01: Jak jezdí čínské volvo na českých silnicích?
Rady před koupí Mazdy MX-6: Vzácnost, na které nevyděláte
Jarní servisní péče pro vozy z koncernu Volkswagen za zvýhodněné ceny