Autovlaky včera a dnes: Kouzlo přepravy
9
/
13
Prohlédnout znovu
Autovlaky včera a dnes: Kouzlo přepravy
Autovlaky včera a dnes: Kouzlo přepravy
|
acz
Ferdinand Porsche vsadil na benzino-elektrický pohon, každý z až deseti přívěsů měl vlastní elektromotory, napájené osmdesátimetrovým kabelem
|
acz
Pozdější slavný konstruktér Porsche v pubertě elektrifi koval rodný dům ve Vratislavicích n. N.
|
acz
Fantazie Julese Vernea: jako tahač mechanický slon s parostrojem
|
acz
Rakousko- Uhersko nákup autovlaků subvencovalo, armáda pak měla soukromé soupravy k dispozici na cvičení i v době války
|
acz
Dobová terminologie označovala čtyřválcovou Pragu U jako „traktor“. Konstruktér František Kec volil kola s kovovými ostruhami pro lepší záběr.
|
acz
Stoletá nákladní souprava z Kopřivnice, všimněte si brzdiče (vpravo)
|
acz
V Anglii vyrobený AEC 8x8 Goverment Roadtrain ujel 1800 kilometrů za více než tři týdny...
|
acz
Hlavním motivem k novodobé renesanci autovlaků byla přeprava až 100 kusů dobytka současně
|
acz
Nejdelší a nejtěžší autovlaky křižují australský kontinent
|
acz
Nejdelší a nejtěžší autovlaky křižují australský kontinent
|
acz
Nadrozměrná souprava na sebe upozorňuje nejen cedulí Oversize, ale také dlouhým chvostem zvířeného prachu.
|
acz
Bez silničních vlaků by se dopravní spojení s odlehlými oblastmi nevyplatilo.
|
acz
Slavný DeLorean DMC-12 a Ford GT jsou zpět. V8 ani V6 nečekejte
Ojetý Mercedes-Benz třídy E: Pletou si ho s levnějším
Ayrton Senna ožije! Netflix uvádí seriál o legendárním pilotovi F1
Výkonné motocykly na UlovAuto.cz
TEST BMW M240i Coupé – Zapomeňte na xDrive, zadokolka je malou M2