BAIC za techniku Saabu zaplatil 200 mil. dolarů, do vývoje hodlá investovat 4,8 mld. dolarů
27
/
38
Prohlédnout znovu
BAIC za techniku Saabu zaplatil 200 mil. dolarů, do vývoje hodlá investovat 4,8 mld. dolarů
Saab
|
acz
Saab
|
acz
Saab
|
acz
Saab
|
acz
Saab
|
acz
Saab
|
acz
Saab
|
acz
Saab
|
acz
Saab
|
acz
Saab
|
acz
Saab
|
acz
Saab
|
acz
Saab
|
acz
Saab
|
acz
Saab
|
acz
Saab
|
acz
Saab
|
acz
Saab
|
acz
Saab
|
acz
Saab
|
acz
Saab
|
acz
Saab
|
acz
Saab
|
acz
Saab
|
acz
Saab
|
acz
Saab
|
acz
Saab
|
acz
Saab
|
acz
Saab
|
acz
Saab
|
acz
Saab
|
acz
Saab
|
acz
Saab
|
acz
Saab
|
acz
Saab
|
acz
Saab
|
acz
Saab
|
acz
Saab
|
acz
TEST VW T-Cross 1.0 TSI DSG – Elektromobilitě vstříc i se spalovákem
Řídili jsme Lynk & Co 01: Jak jezdí čínské volvo na českých silnicích?
Rady před koupí Mazdy MX-6: Vzácnost, na které nevyděláte
Jarní servisní péče pro vozy z koncernu Volkswagen za zvýhodněné ceny
BYD Dolphin byl v Česku a my ho vyzkoušeli. Levný není, ale překvapil
Mazda 6 s pohonem zadních kol je tu! Je na elektřinu i se spalovákem