Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: BMW 1: Konečně 3D a k tomu facelift

Vedle osvěžené Pětky uvidíme na ženevském stánku i obnovenou Jedničku s novou karosářskou verzí. Doplněno o video.
Zpět na článek
16. 1. 2007 16:59
neregistrovaný "ZZ"
16. 1. 2007 16:59
neregistrovaný "Driano"
16. 1. 2007 17:05
16. 1. 2007 17:13
neregistrovaný "Petic"
16. 1. 2007 17:41
neregistrovaný "Marek"
16. 1. 2007 17:47
neregistrovaný "sepo"
16. 1. 2007 18:34
17. 1. 2007 11:17
neregistrovaný "sepo"
19. 1. 2007 15:06
19. 1. 2007 17:59
neregistrovaný "sepo"
19. 1. 2007 18:53
16. 1. 2007 18:36
neregistrovaný "NIcKON"
16. 1. 2007 21:46
neregistrovaný "misoo"
19. 1. 2007 15:05
16. 1. 2007 18:55
neregistrovaný "joe"
16. 1. 2007 21:38
neregistrovaný "VDC"
17. 1. 2007 06:26
17. 1. 2007 12:03
neregistrovaný "dani"
17. 1. 2007 15:18
neregistrovaný "joe"
18. 1. 2007 06:27
19. 1. 2007 15:09
17. 1. 2007 11:32
neregistrovaný "Pol"
17. 1. 2007 12:19
neregistrovaný "sepo"
17. 1. 2007 13:21
neregistrovaný "Pol"
17. 1. 2007 16:43
neregistrovaný "sepo"
17. 1. 2007 16:44
neregistrovaný "sepo"
17. 1. 2007 20:51
neregistrovaný "007"
17. 1. 2007 21:36
neregistrovaný "sepo"
19. 1. 2007 15:10
17. 1. 2007 11:00
neregistrovaný "???ACID"
17. 1. 2007 19:13
neregistrovaný "Lancer"
17. 1. 2007 19:39
17. 1. 2007 21:25
17. 1. 2007 21:28
neregistrovaný "RS6"
16. 1. 2007 17:16
neregistrovaný "Petic"
16. 1. 2007 17:30
16. 1. 2007 17:31
neregistrovaný "Driano"
16. 1. 2007 17:32
neregistrovaný "Driano"
16. 1. 2007 20:51
neregistrovaný "Petic"
16. 1. 2007 17:37
neregistrovaný "Beemer"
16. 1. 2007 17:49
neregistrovaný "Ondras"
16. 1. 2007 18:34
neregistrovaný "sepo"
17. 1. 2007 00:25
neregistrovaný "BMW je BMW"
17. 1. 2007 20:13
neregistrovaný "Ondras"
17. 1. 2007 21:37
neregistrovaný "sepo"
16. 1. 2007 21:41
neregistrovaný "VDC"
16. 1. 2007 22:40
16. 1. 2007 17:45
neregistrovaný "jjk"
16. 1. 2007 21:47
neregistrovaný "misoo"
16. 1. 2007 18:18
16. 1. 2007 18:31
neregistrovaný "leon"
16. 1. 2007 18:35
neregistrovaný "sepo"
16. 1. 2007 18:45
neregistrovaný "NIcKON"
16. 1. 2007 19:08
neregistrovaný "sepo"
16. 1. 2007 19:11
neregistrovaný "sepo"
16. 1. 2007 19:42
neregistrovaný "NIcKON"
16. 1. 2007 21:49
neregistrovaný "misoo"
17. 1. 2007 08:24
neregistrovaný "sepo"
16. 1. 2007 18:39
16. 1. 2007 19:10
neregistrovaný "sepo"
16. 1. 2007 19:12
neregistrovaný "Beast"
16. 1. 2007 21:50
neregistrovaný "misoo"
16. 1. 2007 20:10
neregistrovaný "007"
16. 1. 2007 20:54
neregistrovaný "Beast"
16. 1. 2007 22:31
neregistrovaný "007"
16. 1. 2007 21:51
neregistrovaný "misoo"
16. 1. 2007 21:33
neregistrovaný "Paja"
16. 1. 2007 21:39
neregistrovaný "Beast"
17. 1. 2007 09:44
neregistrovaný "Tibby"
17. 1. 2007 11:46
neregistrovaný "sepo"
17. 1. 2007 15:25
neregistrovaný "Tibby"
17. 1. 2007 18:03
neregistrovaný "sepo"
17. 1. 2007 18:34
neregistrovaný "Tibby"
17. 1. 2007 18:39
neregistrovaný "sepo"
17. 1. 2007 18:46
neregistrovaný "Tibby"
17. 1. 2007 18:49
neregistrovaný "sepo"
17. 1. 2007 18:52
neregistrovaný "Tibby"
17. 1. 2007 18:58
neregistrovaný "sepo"
17. 1. 2007 19:07
neregistrovaný "Tibby"
17. 1. 2007 20:20
neregistrovaný "sepo"
17. 1. 2007 19:08
neregistrovaný "Tibby"
17. 1. 2007 20:21
neregistrovaný "sepo"
17. 1. 2007 20:38
neregistrovaný "jjk"
17. 1. 2007 20:42
neregistrovaný "007"
29. 1. 2007 23:14
neregistrovaný "ins"
18. 1. 2007 11:06
neregistrovaný "bingo"
17. 1. 2007 12:15
neregistrovaný "Ondore"
17. 1. 2007 13:15
neregistrovaný "bingo"
17. 1. 2007 21:30
neregistrovaný "RS6"
16. 1. 2007 21:55
neregistrovaný "misoo"
17. 1. 2007 00:57
neregistrovaný "misoo"
17. 1. 2007 08:47
neregistrovaný "sepo"
17. 1. 2007 00:27
anonym
17. 1. 2007 00:50
neregistrovaný "wiki"
17. 1. 2007 00:59
neregistrovaný "misoo"
17. 1. 2007 20:48
neregistrovaný "jjk"
17. 1. 2007 01:07
neregistrovaný "Beast"
17. 1. 2007 10:15
neregistrovaný "misoo"
17. 1. 2007 20:55
neregistrovaný "007"
17. 1. 2007 09:27
neregistrovaný "KFL"
17. 1. 2007 10:14
neregistrovaný "sepo"
17. 1. 2007 10:20
neregistrovaný "sepo"
17. 1. 2007 10:16
neregistrovaný "miro"
17. 1. 2007 10:27
neregistrovaný "sword"
17. 1. 2007 10:42
neregistrovaný "sepo"
17. 1. 2007 13:36
neregistrovaný "bingo"
17. 1. 2007 14:04
neregistrovaný "Pes"
17. 1. 2007 14:17
neregistrovaný "Beast"
17. 1. 2007 18:19
neregistrovaný "Pes"
17. 1. 2007 18:26
neregistrovaný "sepo"
17. 1. 2007 18:39
neregistrovaný "Pes5"
17. 1. 2007 18:46
neregistrovaný "sepo"
17. 1. 2007 19:26
neregistrovaný "Jan"
17. 1. 2007 20:17
neregistrovaný "sepo"
17. 1. 2007 19:17
neregistrovaný "rené"
17. 1. 2007 21:07
neregistrovaný "sepo"
17. 1. 2007 18:22
neregistrovaný "miro"
17. 1. 2007 18:58
neregistrovaný "THOMAS"
17. 1. 2007 19:02
neregistrovaný "sepo"
17. 1. 2007 20:18
neregistrovaný "THOMAS"
17. 1. 2007 20:36
neregistrovaný "THOMAS"
17. 1. 2007 20:49
neregistrovaný "sepo"
17. 1. 2007 20:59
neregistrovaný "sepo"
17. 1. 2007 21:16
neregistrovaný "THOMAS"
17. 1. 2007 21:31
neregistrovaný "sepo"
17. 1. 2007 21:33
neregistrovaný "sepo"
17. 1. 2007 21:40
neregistrovaný "THOMAS"
17. 1. 2007 21:48
neregistrovaný "sepo"
17. 1. 2007 21:59
neregistrovaný "THOMAS"
17. 1. 2007 22:04
neregistrovaný "sepo"
17. 1. 2007 22:11
neregistrovaný "THOMAS"
17. 1. 2007 22:14
neregistrovaný "sepo"
17. 1. 2007 22:20
neregistrovaný "THOMAS"
17. 1. 2007 22:23
neregistrovaný "sepo"
17. 1. 2007 22:26
anonym
18. 1. 2007 18:42
neregistrovaný "007"
17. 1. 2007 22:00
neregistrovaný "sepo"
17. 1. 2007 21:14
neregistrovaný "007"
17. 1. 2007 21:22
neregistrovaný "THOMAS"
17. 1. 2007 18:35
neregistrovaný "hawkeye"
17. 1. 2007 21:32
neregistrovaný "RS6"
17. 1. 2007 20:34
anonym
17. 1. 2007 20:36
neregistrovaný "sepo"
17. 1. 2007 20:39
neregistrovaný "sepo"
17. 1. 2007 20:40
neregistrovaný "THOMAS"
17. 1. 2007 20:55
neregistrovaný "THOMAS"
17. 1. 2007 20:50
neregistrovaný "THOMAS"
17. 1. 2007 20:54
neregistrovaný "sepo"
17. 1. 2007 20:56
neregistrovaný "sepo"
17. 1. 2007 21:05
neregistrovaný "THOMAS"
17. 1. 2007 20:52
anonym
17. 1. 2007 21:02
neregistrovaný "sepo"
17. 1. 2007 20:34
neregistrovaný "sepo"
17. 1. 2007 20:51
neregistrovaný "sepo"
17. 1. 2007 21:48
anonym
17. 1. 2007 21:52
neregistrovaný "sepo"
17. 1. 2007 21:59
anonym
17. 1. 2007 22:02
neregistrovaný "sepo"
17. 1. 2007 23:51
neregistrovaný "Tibby"
17. 1. 2007 23:54
neregistrovaný "Tibby"
18. 1. 2007 00:39
anonym
18. 1. 2007 18:49
neregistrovaný "007"
17. 1. 2007 21:33
neregistrovaný "RS6"
18. 1. 2007 00:05
neregistrovaný "Rido"
18. 1. 2007 01:04
neregistrovaný "dCi"
18. 1. 2007 09:19
neregistrovaný "sepo"
18. 1. 2007 12:31
neregistrovaný "Hartge"
18. 1. 2007 19:00
neregistrovaný "007"
19. 1. 2007 09:37
neregistrovaný "Hartge"
19. 1. 2007 09:47
neregistrovaný "Hartge"
19. 1. 2007 17:00
neregistrovaný "007"
19. 1. 2007 15:19
19. 1. 2007 17:46
neregistrovaný "Hartge"
19. 1. 2007 15:16
24. 1. 2007 20:05
anonym
25. 1. 2007 20:52
neregistrovaný "007"
26. 1. 2007 19:12
neregistrovaný "007"
26. 1. 2007 22:18
anonym
27. 1. 2007 21:11
neregistrovaný "KP"
29. 1. 2007 08:43
3. 2. 2007 12:32
neregistrovaný "007"
neregistrovaný "ZZ"
16. 1. 2007 16:59
3D 1er
O moc lepší než 5D. Motorově ještě lepší... ale pořád je to ošklivé. Na živo však o moc lepší.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Driano"
16. 1. 2007 16:59
Jednička
Ač se mi nelíbí, je nádherné :yes: :-)
Rozbalit vlákno
0
16. 1. 2007 17:05
DRZEK
Dokonalá kára. Ve třídveřovém provedení opravdu bere dech... Co říkáš? Nebuď bláhový... o tom, že BMW1 se ti nelíbí mě těžko přesvědčíš... a nepřesvědčuj o tom ani sebe. Je to krása krás... Ideální konfigurace je - věk do třiceti, k tomu jedna dobře narostlá plavovláska, jedno inspirativní konto a jedna jednička... myslím bavorská jednička. Pak to nemá chybu. P.S. Hrát si můžeš sice v životě na co chceš, ovšem, hraješ-li si na to v BMW 1... je to oscarová role... BRAVO BMW :yes:
Rozbalit vlákno
31
neregistrovaný "Petic"
16. 1. 2007 17:13
Re: DRZEK
:yes: :-)
neregistrovaný "Marek"
16. 1. 2007 17:41
Re: DRZEK
Velmi pekne napisane ;-) :yes:
neregistrovaný "sepo"
16. 1. 2007 17:47
Re: DRZEK
:-( :-( :-( :-( .... preco nebola 3D pred rokom .. sa pytam .. precooo
16. 1. 2007 18:34
Re: DRZEK
Copak? Koupils pětidvéře a teď ti tam jedny dveře překážej? >:-[] ;-)
neregistrovaný "sepo"
17. 1. 2007 11:17
Re: DRZEK
jooo :-(
Avatar - 12Eagle
19. 1. 2007 15:06
Re: DRZEK
Nebanuj, ani ja nebanujem. Aj 5D je super kára!!! :yes:
neregistrovaný "sepo"
19. 1. 2007 17:59
Re: DRZEK
je ale ... to 3d
19. 1. 2007 18:53
Re: DRZEK
Tak proč jsi to kupoval, když se ti to tak nelíbí?
neregistrovaný "NIcKON"
16. 1. 2007 18:36
Re: DRZEK
Respekt za Tvůj názor, protože podle mě je tohle hodně velká a účinná zbraň na Tvého jmenovce :-) :yes:
neregistrovaný "misoo"
16. 1. 2007 21:46
Re: DRZEK
jaka zbran ? proti komu ? >:D ;-) zadokolka sa uz len s principu neda porovnavat s predokolkami. (i ked alfa sa teraz dost posnazila) a nemyslim stvorkolky ! 1 je sportiak, mozno tak nevyzera, ale ten posed, tie zvuky a povahu motorov, tie pocity z riadenia, kontakt s autom, s cestou... sportiak v tom "spravnom" zmysle ! nie len pocit z rychlosti, to ti teraz nalozi akykolvek silnejsi diesel, to je sportovost ?? kdeze, tu spravnu sportovost ktoru zazivas po nociach v snoch na okruhu v mugelle, tu sportovost ktoru mozes zazit aj nazivo na motokarach, tak taku sportovost ti moze ponuknut jednotka. to ti teraz neda ziadne ine auto v tejto triede. preto patri bmw velka poklona a vdaka za prinos tohoto pocitu do nizsej strednej ! :-! :yes: :yes: :yes: ;-)
Avatar - 12Eagle
19. 1. 2007 15:05
Re: DRZEK
Presne tak, nádhera!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :yes:
neregistrovaný "joe"
16. 1. 2007 18:55
Re: DRZEK
Jede pěkně, to vím z vlastní zkušenosti. Ovšem ten design...ouvej. Pětidvéřová je strašně zvláštní auto, když se vyšperkuje, dáš tomu vééélký litý kola, a pěknou bílou barvu, je to celkem bomba. Ale jakmile cokoliv z této kombinace chybí, je to průšvih. Myslel jsem si, že 3dv, resp coupé, jak se o tom jednu dobu mluvilo, by mohlo být hezčí. Doufal jsem, že v rámci faceliftu čumáku udělají "něco" s tím přechodem mezi kapotou a světly... Ale to, co teď vidím:-/ 3dv vypadá, jako by byla přičaplá na zadku a ... A s tím čumákem taky nic neudělali, resp. udělali, ale přijde mi to horší, než předtím... Prostě u mě :no: . Na trhu jsou mnohem hezčí auta... Takže i když jede hezky, jak sem psal, nechtěl bych ju... A neptej se mě, co bych radši místo toho, je to jasný ... OOOO
neregistrovaný "VDC"
16. 1. 2007 21:38
Re: DRZEK
>:D >:D >:D Audi vs, BMW >:D >:D >:D
17. 1. 2007 06:26
Re: DRZEK
Audi vs. BMW = nuda vs. napaditost
neregistrovaný "dani"
17. 1. 2007 12:03
Re: DRZEK
Alebo gyc vs. uslachtilost
neregistrovaný "joe"
17. 1. 2007 15:18
Re: DRZEK
Designově je to ale jako Beaujolais vs Okena >:D >:D >:D
18. 1. 2007 06:27
Re: DRZEK
To si trochu prehodil, nie? Nafuknuty balonik voci soche....
Avatar - 12Eagle
19. 1. 2007 15:09
Re: DRZEK
...alebo paraolympijáda vs. dokonalost...
neregistrovaný "Pol"
17. 1. 2007 11:32
Re: DRZEK
Naprostej souhlas taková A3 se s timhle nedá rovnat, navíc bmw 1 je dobrý akorát tak pro holky, chlap je v tom dost divnej a jako vzdycky u bmw interiér je otřesnej
neregistrovaný "sepo"
17. 1. 2007 12:19
Re: DRZEK
prave v audi je chlap divnej .. kup si bmw a pochopis co je pre chlapa ...
neregistrovaný "Pol"
17. 1. 2007 13:21
Re: DRZEK
psal jsem o bmw 1, ne o tom, že všechny jsou pro holky, bmw si nekoupim do doby než udělají něco s tím interiérem navíc když už něco německýho tak to bude audi
neregistrovaný "sepo"
17. 1. 2007 16:43
Re: DRZEK
hovorime auto pre chlapy .. auo ktore riadis a nie nechavas a viest .... a ja tiez hovorim o 1
neregistrovaný "sepo"
17. 1. 2007 16:44
Re: DRZEK
audi je sice fajn no je to vlastne nagelovany a pekne obleceny WV
neregistrovaný "007"
17. 1. 2007 20:51
Re: DRZEK
ergonomie v BMW je lepší než u AUDI.A navíc se podívej na to,jak se AUDI honí za jízdními vlastnostmi aby překonali BMW.AUDI neustále neví jak ten motor uložit a co s nápravami.A v minulosti,když chtěli porazit BMW,tak do všeho naprali turbo,které pak stejně nebylo nic moc a BMW vždy na to stačilo.
neregistrovaný "sepo"
17. 1. 2007 21:36
Re: DRZEK
musim suhlasit
neregistrovaný "???ACID"
17. 1. 2007 11:00
Re: DRZEK
s kým si to tady povídáte pane?
neregistrovaný "Lancer"
17. 1. 2007 19:13
Re: DRZEK
>:D >:D
17. 1. 2007 19:39
Re: DRZEK
GTI, mně se nelíbí. Vysoké boky, minimální zasklení, takhle má vypadat hatchback, notabene sportovní a ještě prémiové značky? A ten boční profil u 5D verze (a tvar zadního okna tamtéž) Bangle okopíroval.... Alfa 147. Ne, ne, můžeš mě přesvdčovat o tom, že BMW je porstě BMW, ale já to, co dnes vyjíždí z Mnichova, odmítám....
17. 1. 2007 21:25
Re: DRZEK
No, to já zase vnámá jedničku jako velmi uhrančivého drzka... a když to vezmu v nižší střední v premii dokola, tak je dnes parádní nabídka - drzek BMW1, uhlazený seladon A3, kráska VOLVO C30 a utajený klenot Mercedes A-klasse.
neregistrovaný "RS6"
17. 1. 2007 21:28
Re: DRZEK
:yes:
neregistrovaný "Petic"
16. 1. 2007 17:16
SK
Mam 1 otazku trochu od veci, ale zaujimalo by ma, na ktorej stranke si mozem pozriet prehlad predaja aut za 2006. Tj. vsetky cisla, nie iba prvu desiatku, alebo tridsiatku modelov. Vdaka za odpoved.
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "Driano"
16. 1. 2007 17:31
Re: SK
A v ČR je to www.sda.cz
neregistrovaný "Driano"
16. 1. 2007 17:32
Re: SK
Omlouvám se! www.sda-cia.cz :-)
neregistrovaný "Petic"
16. 1. 2007 20:51
Re: SK
Vdaka.
neregistrovaný "Beemer"
16. 1. 2007 17:37
Mno...
BMW je super. Tohle auto je skoro fajn, ale ty světla a C sloupek to totálně shazujou. Jako celek je to stále hnus stejne jako 5D.
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "Ondras"
16. 1. 2007 17:49
Re: Mno...
Lepší než 3D to bez debat je,ale nezlob se na mě GTI,mluv pouze za sebe,všichni jsme poznali,že se ti BMW er1 libí,ale těm,kterým se nelíbí,ho stejně nevnutíš!!Já patřim mezi ty,kteří se na toto auto dívají velmi sporadicky.Můj názor je ten,že toto auto je prostě divný!!!A volil bych raději Audi A3
neregistrovaný "sepo"
16. 1. 2007 18:34
Re: Mno...
A3 je sice krajsie ... ALE ...
neregistrovaný "BMW je BMW"
17. 1. 2007 00:25
Re: Mno...
audi nemá šanci
neregistrovaný "Ondras"
17. 1. 2007 20:13
Re: Mno...
Si piš,že má... >:-[]
neregistrovaný "sepo"
17. 1. 2007 21:37
Re: Mno...
a nema >:-[] >:-[] >:D >:D
neregistrovaný "VDC"
16. 1. 2007 21:41
Re: Mno...
Velmi sporadicky? >:D >:D Ach boze... spis asi "skepticky", ne?
16. 1. 2007 22:40
Re: Mno...
No při těch jednotkových prodejích u nás i sporadicky ;-) >:D
neregistrovaný "jjk"
16. 1. 2007 17:45
Motory a lá BMW
Síce nepatrím medzi nadšencov rady 1 a moc ani BMW ako takého, ale tie motory.., to len "mlčím a zírám" :yes:
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "misoo"
16. 1. 2007 21:47
Re: Motory a lá BMW
tak tak :yes:
16. 1. 2007 18:18
houba
Německé auta můžu,BMW můžu,Bangleho můžu,ale tohle nemůžu...Vypadá to jak nasáklá houba :-) a ten žabák v reklamě tomu sedl.Dívám se ze všech stran,a ne ,nelíbí :-(
Rozbalit vlákno
9
neregistrovaný "leon"
16. 1. 2007 18:31
Re: houba
a viděl si ho v reálu? ... sedeěl si v tom? ... ale hlavně > řídil si to? :)
neregistrovaný "sepo"
16. 1. 2007 18:35
Re: houba
ano to posledne odporucam
neregistrovaný "NIcKON"
16. 1. 2007 18:45
Re: houba
Já už to štěstí měl. A musím přiznat, že i přes zcela exaktní chování a vskutku typicky bavorské ovládání jsem byl trochu zklamaný. Mezi jedničkovým a trojkovým BMW je totiž hodně velký skok v jízdních vlastnostech a technologické úrovni. BMW 1 má podle mě díky krátkému zadku neustále blízko k přetáčivému smyku a je to pořád trochu cítit, hlavně na dálnici. Standardně montované DSC do všech verzí včetně levné 116i má jistě svůj důvod. Na runflatech a nedejbože s M-paketovým podvozkem je to tvrdé jako prkno. Ano, stále jsme vysoko nad průměrem třídy a zadolka je zadokolka, ale komfort a směrovou stabilitu (nic víc) nabízí předokolová Audi A3 lepší. BMW 3 je na tom ve všech těchto ohledech o velký kus lépe, přitom stojí po dovybavení prakticky stejné peníze.
neregistrovaný "sepo"
16. 1. 2007 19:08
Re: houba
tak to som cital asi ine cenniky .. inac smerova stabilita je vpoho ... v 3 je sice lepsia .. ale jednotka je bez zadku urcite mrstnejsia a agilnejsia .. ... mal som tiez moznost zrovnania a co sa tyka sportoveho pocitu .. tak tam 1 vedie pred 3 .... ale zase je to o tom co od auta cakas
neregistrovaný "sepo"
16. 1. 2007 19:11
Re: houba
a este jo A3 malepsi konfort ... ale audi je audi a bmw je chvalabohu BMW ... tam mas pocit ze auto riadis .. nie ze sa vezies ...
neregistrovaný "NIcKON"
16. 1. 2007 19:42
Re: houba
Jistě, každý čeká něco jiného a mě víc seděla 3. Ovšem s těmi ceníky - podle aktuálně platného českého je rozdíl například mezi 120d a 320d cca 135 tisíc Kč, ovšem už při letmém pohledu člověk zjistí, že 1 nemá klimatizaci a rádio s CD; jen tyhle dvě položky stojí dohromady 40 tisíc. A možná jsem si ještě několika dalších nevšiml. Rozdíl mezi těmito modely je podle mě větší, než 10% rozdíl v ceně.
neregistrovaný "misoo"
16. 1. 2007 21:49
Re: houba
zaujimavy postreh, tiez sa divim tomu cenniku 1 :yes:
neregistrovaný "sepo"
17. 1. 2007 08:24
Re: houba
ale na 1 su akcie .. daju ti klimu a radio professional zadarmo plus este niake blbinky ... tak vlastne kompenzuju ten maly rozdiel ... skumal som to velmi dlho ;-)
16. 1. 2007 18:39
Re: houba
Hodnotím pouze design.To, že má bavor špičkové motory a podvozek na tom nic nemění.V reálu jsem ho viděl a ne,děkuji nechci. ;-)
16. 1. 2007 18:42
jen tak malinko OT
Tak by mě zajímalo, co všechno je jiné, když jeden výrobce nabízí jeden motor ve dvou výkonech. Konkrétně 118d a 120d. Je to jen přečiplý, nebo co je tam jinak? No a po tomdle posílení si myslím, že 120d už téměř nikdo nekoupí. I před modernizací měl podíl pouhých 10%, teď se IMHO stane autem pro dieslové fajnšmekry. Neboť komu by v nižší střední nestačilo 105kW a 300Nm??? >:-[] :yes:
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "sepo"
16. 1. 2007 19:10
Re: jen tak malinko OT
medzi tymi motormi je aj iny rozdiel je taky tocivejsi agilnejsi ako 18tka ... ale suhlasim je to skorej pre d f
neregistrovaný "Beast"
16. 1. 2007 19:12
BMW zvysuje naskok
BMW nespi na vavrinoch, uz od zaciatku roka sa na nas vali smrst noviniek. BMW dalej unika konkurencii - a to je skvele. Su proste auta a potom je este BMW :-! A tie nove benziny paradny vykon, nizka spotreba :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "misoo"
16. 1. 2007 21:50
Re: BMW zvysuje naskok
a ten zvuk !!! :-! :yes: ;-)
neregistrovaný "007"
16. 1. 2007 20:10
bmw zvyšuje náskok
Bravo,to se Ti povedlo.Já mám doma novou 320d a je úžasné jak se s tím jezdí.Až někdo vyzkouší projíždět táhlé zatáčky pod plným plynem,pak teprve pochopí BMW.A navíc ty krásně vypoulené blatníky a svaly toho to atleta,hmmmm je to krása!!!NO a jednička se mě líbí,ale vzadu je méně místa.Ale jizda SUPER!!!!!!
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Beast"
16. 1. 2007 20:54
Re: bmw zvyšuje náskok
Jasne, vieme o com hovorime. Tak teda tu novu 32Od ti fakt zavidim ;-)
neregistrovaný "007"
16. 1. 2007 22:31
Re: bmw zvyšuje náskok
díky moc!!!
neregistrovaný "misoo"
16. 1. 2007 21:51
Re: bmw zvyšuje náskok
gratulujem, skvela volba :yes: :yes:
neregistrovaný "Paja"
16. 1. 2007 21:33
jen jedno
kdo umí lepší motory??? to je prostě nádhera. a jízdních vlastnostech klasické koncepce nemluvě.
Rozbalit vlákno
22
neregistrovaný "Beast"
16. 1. 2007 21:39
Re: modro-biela vrtula
jedine modro-biela vrtula z Mnichova :yes:
neregistrovaný "Tibby"
17. 1. 2007 09:44
Re: modro-biela vrtula
..třeba Honda ;-)
neregistrovaný "sepo"
17. 1. 2007 11:46
Re: modro-biela vrtula
... no no neprehanj ;-) to teda neumi
neregistrovaný "Tibby"
17. 1. 2007 15:25
Re: modro-biela vrtula
Nepreháňam, sepo :-) Honda robí jedny z najlepších motorov na svete. Fakt. A hromadu dnes bežných technológií zaviedla do výroby ako prvá ;-) Napríklad premenlivé časovanie ventilov :yes:
neregistrovaný "sepo"
17. 1. 2007 18:03
Re: modro-biela vrtula
ja viem ze roby jedeny z najlepsich .. ale ci lepsie alebo rovnako dobre ;-)
neregistrovaný "Tibby"
17. 1. 2007 18:34
Re: modro-biela vrtula
To sa veľmi ťažko porovnáva, sepo, sám to určite dobre vieš :-) No ale skúsme nájsť niečo, čo sa porovnávať dá, nejaké konkrétne modely BMW a Honda :-) Kedže BMW robí iba RWD, treba nájsť niečo zo zadným náhonom u Hondy..hm..jediné čo sa vyrába, je S2000. Čo to má za motor? Atmosférický dvojlitrový štvorvalec. A je to roadster. No, ale BMW má v ponuke Z4 2.0i! Máme šťastie - našli sme niečo, čo sa dá porovnať :) Ta do toho.. Zdvihový objem: BMW 1995cm3, Honda1997 cm3. Krútiaci moment: BMW 200Nm, Honda 208Nm. No a výkon: BMW 110kW, Honda 177kW. Ale budem zlý a uvediem ešte aj dátumy, kedy tieto motory vznikli ;-) BMW 2004, Honda 1999. V podstate robila Honda už pred rokmi motory lepšie, ako teraz BMW :-! Ja viem, že je to pritiahnuté za vlasy, nemusíš mi to pripomínať ;-) Nie je fér prirovnávať päťnásobného víťaza ankety Medzinárodný motor roku (2000, 2001, 2002, 2003, 2004) s konfekciou :-) Ale musíš uznať, že minimálne v kategórii dvojlitrových štvorvalcov robí Honda lepšie motory ako BMW ;-)
neregistrovaný "sepo"
17. 1. 2007 18:39
Re: modro-biela vrtula
.. heee dostal si ma .... ale ja som reagoval taktiez na to tvoje nakrknutie ze TREBA HONDA ... jasne tento motor je super .. ale nejde len o vykony .. ale priebehy krutiaceho momentu a krvky vykonu .. atd ... takze neje to take jednoznacne .. inac S2000 ked vysla tak som si stahol tapetu na plochu a ziral som jak trubka ... hondu mam rad inac ;-)
neregistrovaný "Tibby"
17. 1. 2007 18:46
Re: modro-biela vrtula
Ani Honda nemá všetky štorvalcové dvojlitry úplne senzačné :-) Jeden taký priemerný mám v aute.. ;-)
neregistrovaný "sepo"
17. 1. 2007 18:49
Re: modro-biela vrtula
... ja som mal jeden v LR freelandrovy ... montovali sa tam starsie 1.8l hondy [teda dufam ze sa nemylim] ... a od spokojnosti som mal daleko .. ale bolo to skorej zlym pouzitim motoru [nespravne auto] ... ako motorom samotnym
neregistrovaný "Tibby"
17. 1. 2007 18:52
Re: modro-biela vrtula
Do nich sa dávali "Káčka" od Roveru. A čo ja viem tak sa im dosť často po**ali hlavy valcov. Ako vravíš - nešťastná voľba pre tak ťažké auto.
neregistrovaný "sepo"
17. 1. 2007 18:58
Re: modro-biela vrtula
hej hej .. hlava valcov na odpis .. ale furt mam pocit ze tento motor bol vyvnuty v Honde ... alebo sa niak licencne vyrabal .. priznam sa nespomeniem si .. a radsej nanho nespomina ... ale taku jetu S2000 by so si kupil
neregistrovaný "Tibby"
17. 1. 2007 19:07
Re: modro-biela vrtula
Okolo Freelandera bola hromada kecov, že to robia spolu s Hondou, ale tá dala ruky preč ešte keď sa len chystal prototyp a išla vlastnou cestou - CR-V. Freelander naozaj nikdy nemal Honda motor, ani sa na žiadnom z tých motorov Honda nepodieľala. Celkom boli (sú) vo Freelanderovi dva benzíny od Roveru (K/KV6; 1.8l a 2.5l V6 respektíve) a dva dvojlitrové chrochtáky, jeden od Roveru (L) a jeden od BMW (TD4).
neregistrovaný "sepo"
17. 1. 2007 20:20
Re: modro-biela vrtula
.. asi mas pravdu .. ja som to nikdy niak neskumal
neregistrovaný "Tibby"
17. 1. 2007 19:08
Re: modro-biela vrtula
Ojazdená S2000...ano ano, ale buďto je brutálne drahá (+500k) alebo ju majitel "tuningoval" ;-\
neregistrovaný "sepo"
17. 1. 2007 20:21
Re: modro-biela vrtula
.. hm no sak to .. a podobne je to aj u EVO .. ci STI ... a aut podobneho razenia .. dobry kus za dobru cenu .. to chce vela hladania .. kludne by som isiel do M3 CSL ..ale kedze to bol limited edition .. tak asi jej cena pojde len hore ;-\
neregistrovaný "jjk"
17. 1. 2007 20:38
Re: modro-biela vrtula
Pozri si priebehy krutiacich momentov a krivky vykonov. S2000 ma sice 177 kw, ale pri 8300 ot., pod 5000 ot. mas ledva 100 koni. Rovnako s krutakom. No a potom si ju porovnaj s Z4 3.0i, odporucam vsetky charakteristiky, priebehy kriviek a najme spotrebu, emisie a opotrebenie.
neregistrovaný "007"
17. 1. 2007 20:42
Re: modro-biela vrtula
jo,honda má dobré motory,ale musiš je neustále vytáčet,protože mají výkon položený hodně nahoře.To by BMW také dokázalo,ale jejich zákazníci takové motory nechtějí,aby neustále řadily,aby auto bylo schopné jet.BMW má výkon,krouták,kultivovanost a nízkou spotřebu.V daném obsahu většinou nejlepší!!!!!!!!!!
neregistrovaný "ins"
29. 1. 2007 23:14
Re: modro-biela vrtula
tibby, myslim ze je trochu nefer porovnavat hondu 2000 s roadsterom od bmw. v prvom rade 2000ka je naozaj extremne auto s vyuzitim motocyklovej technologie /vysokootackovy motor/ a elektroniky takmer z F1. v tej dobe sa dalo dostat z atmosferickeho 1000ccm motora takych 150-160k bez nejakej vaznej magie. ak sa toto aplikovalo na dvojnasobny objem, prosim.. minca ma aj druhu stranu. v dlhodobych testoch casopisu motorrad sa zatial ZIADNY zo supersportovych motocyklov nedozil 100tis km a len DVA sa dozili 50tis.. zvysok skoncil s diagnozou typu odpaleny ventil, totalmotorschade usw.. A len tak mimochodom, zatial najlepsie skore zo vsetkych pri 50tis km ma BMW K1200 S /1200ccm, vykon cez 160k/. Co tak porovnat osemvalce? Mozno by najprv v honde museli zistit, co to je...:) Pripadne keby mi niekto vysvetlil, preco ked si sadnem v showroome do noveho Civica za 900klackov, citim pod zadkom kovovy ram sedacky /100kg zase nie je uplne supertelo/ Osobne poznam produkciu obidvoch znaciek /dvoj aj stvorkolesovu/ pomerne dobre, avsak ak by som si mal vybrat, u dvoch kolies by to u hondy miestami este islo, ale motory bmw su naozaj skvele - a na rozdiel od hondy vedia okolo nich postavit aj dobre auta. neodpustim si vsak pochvalu na novy legend a vyjadrenie odporu k interieru aktualnej 5ky, ktory je vazne omyl..
neregistrovaný "bingo"
18. 1. 2007 11:06
Re: modro-biela vrtula
Poprve pouzila VVT u produkcniho auta Alfa (Spider - 1980), pote Nissan (300ZX - 1987), pak az prisel VTEC (1989 - Integra, Civic). Sice prinos VTECu jako dvou profilu vacky pro nizke a vysoke otacky je nesporny, ale prvni tedy neni ;-)
neregistrovaný "Ondore"
17. 1. 2007 12:15
Re: modro-biela vrtula
Tiež mi pri čítaní článku napadlo, že BMW sa konečne s 1,8l motorom vyrovnalo leaderovi trhu, ale nechcem provokovať :-) Sú to iné autá a už vôbec nemá zmysel hovoriť o cene...
neregistrovaný "bingo"
17. 1. 2007 13:15
Re: modro-biela vrtula
To neni 1.8, ale 2.0 se snizenym vykonem, takze nejde o inovaci technickou, ale marketingovou. To srovnani s Alfou tedy neni uplne presne ;-)
neregistrovaný "RS6"
17. 1. 2007 21:30
Re: modro-biela vrtula
>:D >:D >:D
neregistrovaný "misoo"
16. 1. 2007 21:55
andel s hriesnou dusou
130i M paket, M kove 18, biela farba, cierna alcantra vnutri, cierno-strieborny interier... co viac dodat... :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
3
16. 1. 2007 22:42
Re: andel s hriesnou dusou
... a při jízdě nesmíš otevřít pusu, aby sis nepřekousnul jazyk, jak je to tvrdý >:D ;-)
neregistrovaný "misoo"
17. 1. 2007 00:57
Re: andel s hriesnou dusou
>:-[] jj, ale az tak by som sa toho nebal, su aj vacsi tvrdasi ;-) na svojom avetku mam sportovy podvozok (eibach) a neni to ziadna tvrdarna, ako sa na diskusiach zvykne pisat... radsej si uzivam podvozok kluckovanim medzi jamami, ako plavat a uzivat si jamy... ;-)
neregistrovaný "sepo"
17. 1. 2007 08:47
Re: andel s hriesnou dusou
:yes:
anonym
17. 1. 2007 00:27
andel s hriesnou dusou
bavo je bavo,
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "wiki"
17. 1. 2007 00:50
spotreba ???
bmw zmenilo metodiku vypocitavania spotreby??? je uplny blud aby naraz aj benzinovym aj dieselovym modelom klesla priem. spotrba o 0,8 az 1,5 litra
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "misoo"
17. 1. 2007 00:59
Re: spotreba ???
nezabudaj ze sa bavime o bmw, tam ladenie motora nespociva iba vo zvysovani vykonu, ale aj v spotrebe, ladeni zvuku a charakteru motora atd atd... toho by som sa nebal... ;-) iba ze by to bol nejaky novinarsky preklep, co sa samozrejme moze stat, ale nezabudaj ze sme na auto.cz, takze toho by som sa tiez nebal... ;-)
neregistrovaný "jjk"
17. 1. 2007 20:48
Re: spotreba ???
Skus argumentovat preco je to blud. Ja ti len poviem ze automobilky si nechavaju priestor aby mohli softverovo vylepsit charakteristiky, je to sice marketing, ale pociti to realne aj zakaznik. Za druhe, ak si pozorne precitas clanok, pisu aj o novej technologii vstrekovania a o inych hardverovych upravach. Vysledkom je inovovany a optimalizovany motor, ktory je vykonnejsi, schopny efektivne pracovat aj v nizsich otackach a tym menej zatazeny. Okrem ineho metodika vypoctu spotreby je univerzalna pre celu EU okrem GB.
neregistrovaný "Beast"
17. 1. 2007 01:07
Freude am Fahren
bracho, stale plati zname motto BMW - prvorada je radost z jazdy. Ak mas na BMW tak si jazdu vychutnavas. Sedis v imidzovej premiovke - si uspesny, mas na to. Nejazdis na minimalnu spotrebu, je ti fuk ci to zozerie o 2l viac ci menej. Ano, taka je filozofia majitelov BMW. Nie su to ziadni "4,5 litrovi" tedeickari ci hadeickari. Tak ci tak, pri tych vykonoch patria motory BMW k najuspornejsim ;-)
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "misoo"
17. 1. 2007 10:15
Re: Freude am Fahren
:yes:
neregistrovaný "007"
17. 1. 2007 20:55
Re: Freude am Fahren
souhlasím.S 320D jezdím 3,9-6,9na 100km a má to 163koní
17. 1. 2007 06:32
Plus alebo minus
Plus alebo minus, vsetko jedno. Vzdy sa niekomu nepaci nieco, co sa naopak paci inym. BMW1 je rozhodne osobnost, za ktorou sa na ulici obzrie viac oci ako za A3. Bez ohladu na cenu, jazdne vlastnosti, pocit v aute. Kto ma BMW rad a chce ho, tak si ho kupi, aj keby sa vsetci jeho odporcovia stavali na hlavu. Prave tak ako majitelovi A3 nevyhovoris, ze je lepsie ako cokolvek ine. Tak to uz chodi. U mna ma BMW1 3d jednoznacne najlepsiu znamku. Nejazdil som s nim, takze za dizajn. :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "KFL"
17. 1. 2007 09:27
kdy bude 135d?
Nekde jsem v kuloarech blizkych BMW zaslechl, ze se chysta model 135d..nevite o tom neco? :) Dat do tohohle malyho auta dvakrat foukanou naftu je celkem odvaha - at uz kvuli vaze motoru, anebo cislum, ktery z nej lezou ;).
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "sepo"
17. 1. 2007 10:14
Re: kdy bude 135d?
hm .. nemyslim si ze by ho tam cpali .. ale jeden nikdy nevie ... skorej si myslim ze 335i .. lebo ten benzinak trojlitrovy tam maju ... pridat dve male turba a je po probleme .. ale to je skor take zbozn zelanie .... alebo M1 >:-[] >:-[]
neregistrovaný "sepo"
17. 1. 2007 10:20
Re: kdy bude 135d?
135i pardon
neregistrovaný "miro"
17. 1. 2007 10:16
Re: kdy bude 135d?
jj, četl jsem o tom má to být se 7 stupňovou převodovkou SMG. Ale brutál bude nová M3 s 4,4 V8 a 425k. :-O
neregistrovaný "sword"
17. 1. 2007 10:27
kritizujte ma,
nadávajte mi ale ja si počkám na 3D Kiu Ceed ktorej štúdia bola v Paríži a ak tam kia nechá ten dizajn, tak nie je o čom ...teda netušil som že raz príde doba ked budem rozmýšlať nad Korejcom a nie Nemcom.... ;-)
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "sepo"
17. 1. 2007 10:42
Re: kritizujte ma,
.. tak to si myslim ze dopadne v serii uplne inak .. no uvdime
neregistrovaný "bingo"
17. 1. 2007 13:36
Re: kritizujte ma,
To by museli udelat 3D jako samostatny model, protoze to ma na prvni pohled uplne jine (podstatne lepsi) proporce nez finalni 5D. Ale ono se, myslim, staci podivat, jak vypadal koncept 5D Ceed a je to jasne. Budouci 3D = predstavena 5D - 2D, nic vic bych od toho necekal. To je muj tip. Vsak uz koluji obrazky 3D (jestli to byly foto, ci pouze motnaze, uz nevim) a tedy 5D vypadala proti tomu lepe.
neregistrovaný "Pes"
17. 1. 2007 14:04
Prostě HNUS, škoda
Prosím vás, KOMU se tento hnus může líbit? To je neuvěřitelné. BMW 1 je prostě skutečně OŠKLIVÉ. Design BMW prostě ujíždí. Dnes jednoznačně nejkrásnější BMW je 3-kové KUPÉ, zatímco 3-sedan má zadní světla jako z KOREJE. Na tom se musíme všichni shodnout.

Jinak nic moc krásného nezbývá. 5 - no, dejme tomu, 6 - fakt se vám to líbí? 7 - OK, tu bych ještě bral. A ty BMW-MPV, to já nemusím. Dohromady jsem BWM vlastně vděčný, že mé tužby účinně zredukoval..což je dobře. Až našetřím, koupím 3-kupé, a pokud ne, předchozí přenádherná klasická 3 to jistí..
Rozbalit vlákno
36
neregistrovaný "Beast"
17. 1. 2007 14:17
Re: Prostě HNUS, škoda
Bangleovske krivky su originalne, povabne, rafinovane. Nenudia. V tom je ich caro. Je to laska na druhy pohlad. Navyse tie tvary vyzeraju aj po rokoch stale sviezo ;-)
17. 1. 2007 17:12
Re: LOWENDOVÉ SÁNĚ
Tak tady bych se velmi silně zastal BMW. Například ty zadní lampy od trojkového sedanu nemají z Koreou společného vůbec nic... to jen zoufalci touhy (nemyslím to osobně) hledají na dokonalém produktu kazy. P.S. Pse... měl bys vědět, že se střádá na Logana. V BMW jezdí zásadně ti, kteří na něho mají... stále. Kapiš? Konto, jeho stav... to je určující pro to, v čem, kdo jezdí. Střádalové, ti končí na lowendovejch sáních...
neregistrovaný "Pes"
17. 1. 2007 18:19
Re: LOWENDOVÉ SÁNĚ
No, milý GTI, v podstatě mohu částečně souhlasit. Plytká linie úvahy, jak jsi ji představil, je jasná, nic proti. Až se ale skutečně zamyslíš, uznáš, že na každodenní běžné ježdění BMW v našem Těžku (=ČR) skutečně není, a každý rozumný člověk jezdí něčím praktičtějším a nenápadnějším, např. (to se asi zhrozíš) kterýkoli japonský vůz (můj případ) nebo i ta OII je skutečně lepší volbou, než zrovna BMW. To bych si koupil pro radost, jako zákusek. ALE určitě ne tu HNUSNOU 1, ale určitě raději tu dvoudvéřovou trojku. Zamysli se nad tím, třeba to pochipíš (nic osobně)..
neregistrovaný "sepo"
17. 1. 2007 18:26
Re: LOWENDOVÉ SÁNĚ
ty si tiez pripustis niaky iny nazor ... inac jazdim z hnusnou 1 dnes a denne ... za rok cca 40 000 km .. po tych nasich cestach .. niekedy je to fakt nahruzu .. ale ked clovek prejde na dlhej ci kratkej ceste 2-3-4 esicka .. a deklasuje prave vtych zakrutach kazdeho a vsetko dokonca snad aj fizikalny zakon ... pociti spetnu vezbu na volante ... caro zadneho nahonu a idealneho rozlozenia vahy .... no kaslem vam na O2... ajkeby som si mal vyklepat zuby [tak zle to fakt neni] tak to nemenim za niaku nudu .. je to o prioritach v nizsej strednej triede NIC podobneho neni a dlho nebude A3 je krajsi golf .. to je cele ... a na ten haldex kludne hodim bobek .... a pytam sa proc nenapadnejsim a praktyctejsim .. co je na tom neprakt. ... 90 perc. csu jazdim sam alebo max z jednou osobou .. kebyze mam rodinu a deti ... tak si ju asi nekupim ... a naco nenapadne .. aby my soused nezavidel... haaaa serem nanho ... ale to je asi tym ze som z velkeho mesta a taketo veci ma neberu ... alebo co
neregistrovaný "Pes5"
17. 1. 2007 18:39
Re: LOWENDOVÉ SÁNĚ
OK sepo, jsem rád, že jsi spokojený, nechtěl bych ti brát radost, vkus jest věcí individuální, a to je v pořádku... Někdo 1-čky prostě kupuje, jinak by to nevyráběli, já to s radostí nejsem, jen jsem se snažil říct, že než bych peníz vrazil do "1", koupil bych tisíckrát raději to kupé 3.. Tolik. Ať ti slouží...
neregistrovaný "sepo"
17. 1. 2007 18:46
Re: LOWENDOVÉ SÁNĚ
aaa aj ja by som chcel radsej COUPEE 3 .... ale tam je cena uz inde .. mal som pozicanu 335i .. aaaaaaaaaa aaa boze ... ale na to som nezarobl .. ale ako dalsia kara vo vyhlade by to asi aj bola .... no holt musim este pockat ... co sa tyka 1er .. najprv som ju fakt nechcel ... ALE potom som sa povozil ... porovnal ... HM ... a za tie peniaze [inac mal som slusnu zlavu] ... to bolo jednoducho to najlepsie co ma uspokojovalo too najlepsie v tiede co mne vyhovovalo ... ano pokukoval som aj po FOCUSE ale to by musel byt jedine ST a ten by ma asi fakt zozral ... uzasne na 1er je totiz to ze aj zakladna 1 ma uzasny podvozok ... a ak si priplatis kradsie a tuhsie tlmice [samozrejme ich mam ] a priplatok je smiesny ... tak ti v zakrutach stacia len najspickovejsie modely sportovej divizie konkurencie a aj to sa zadychaju ... ... samozrejme nehovorim ze je to to najlepsie co by som chcel ... taka cojaviem M3 hmmmmmmmm ;-)
neregistrovaný "Jan"
17. 1. 2007 19:26
Re: LOWENDOVÉ SÁNĚ
Co třeba Golf GTI v TDI??Ten by tě určitě nesežral... ;-)
neregistrovaný "sepo"
17. 1. 2007 20:17
Re: LOWENDOVÉ SÁNĚ
.. mmm .. nie to neni ono .. ja nejsom moc na predokolky .. a GTI TDI je dost zvlastna kombinacia ;-)
neregistrovaný "rené"
17. 1. 2007 19:17
Re: LOWENDOVÉ SÁNĚ
konečně rozumný přístup. když čtu tyhle debaty, připadá mi, že polovina lidí dělá hogo fogo a kupuje si auta na které nemá a druhá půlka se zase bojí koupit si lepší auto kvůli sousedům - úplnej kocourkov. Kdy už se začneme chovat normálně a kupovat si na co máme a co chceme sami bez kalkulování jak to působí na druhé.
neregistrovaný "sepo"
17. 1. 2007 21:07
Re: LOWENDOVÉ SÁNĚ
:yes:
neregistrovaný "miro"
17. 1. 2007 18:22
Re: LOWENDOVÉ SÁNĚ
GTI tvé tvrzení, že v BMW jezdí ti, kteří na něj mají je příliš úzkoprsé, především v našem státě, kde se spousta lidí snaží zviditelnit a upoutat na se pozornost. Kolik lidí si u nás koupí BMW za hotové? Rozhlédni se kolem sebe, myslíš že třeba Vietnamci na to snad nemají, prože prohánějí po silnicích staré plečky??
17. 1. 2007 19:57
Re: LOWENDOVÉ SÁNĚ
Nechytej mě tolik za slova... myslím, že mi rozumíš. Přiznám se, že jsem se nesetkal ve svém okolí s člověkem, který by si střádal na BMW (jak píše Pes, a na to jsem reagoval). Naopak znám mnoho lidí, jimž je BMW běžným dopravným prostředkem. Vím také ovšem o lidech, kteří roky střídají na Fabii... Tak o tom jsem psal. No, ti vietnamci... nedávno jsem si zrovna uvědomil, že svou prvotní fázi zde (obrezlý Favorit a pruhované obrovské tašky) velmi v tichosti překonali a dnes jezdí Passaty a občas vidám i vietnamce v Mercedesu (myslím v novém Mercedesu. Jsou to velmi pracovití lidé a umí obchody... koneckonců... kritizujeme ty jejich tržnice a jakoby si neuvědomujeme, že na tržnici musí být dva - vietnamčík za pultem a... čech před ním...
neregistrovaný "THOMAS"
17. 1. 2007 18:58
Re: LOWENDOVÉ SÁNĚ
GTI-uz me fakt ser.. ty tve uvahy a zalostne komentare...myslim ze si hrajes na co nemas..frajirku,na "bavora" ma hodne lidi,vcetne me,ale proc bych si mel kupovat karu,v ktere neni absolutne misto,to i v te Octavii je vic mista,nez v BMW 1,a to je uplne bez debat..
neregistrovaný "sepo"
17. 1. 2007 19:02
Re: LOWENDOVÉ SÁNĚ
.. to je o prioritach .. mas deti ci rodinu .. alebo vozis vela ludi ... ak ano je pre teba nezmysel kupoat si to .. co seci mata stymi VELKYMI autami ... naco ... ano ak to potrebujes .. ale pridana hodnota tohto auta je niekde inde .. od vybornych motorov podvozky sportovu charakteristyku ... az po naozaj tu znacku ...
17. 1. 2007 20:00
Re: LOWENDOVÉ SÁNĚ
No, Thomasi, srovnáváš vnitřní prostor BMW1 vnitřním prostorem Octavie, to myslím o tobě vypovídá mnohé... tak... střádej. A to, že máš na "bavora" :-) o tom se tu tak tupě nepřesvědčuj... to tu nezajímá nikoho.
neregistrovaný "THOMAS"
17. 1. 2007 20:18
Re: LOWENDOVÉ SÁNĚ
A hele,mistr tesar se ozval >:D >:D Copak ze ti to tak dlouho trvalo??Ses moc divnej chlape...na jedne strane Octavii a Skodu vychvalujes do nebe a nejednou bys ten "nas jediny klenot"jak jsi napsal,chtel snad shodit??Myslim,ze o tobe to vypovida mnohe.... >:-[] >:-[] :no: :no:
17. 1. 2007 20:29
Re: LOWENDOVÉ SÁNĚ
Jak shodit? Asi si neuvědomuješ, že mimo tebe, Thomasi, tu píší lidé, kteří ví o autech dost... a ti také ví, že dilema mezi BMW1 a Octavií může řešit opravdu je ten, kdo neví kolikátá bije. Vím přesně, co je Octavia a také vím přesně, co je BMW1... Jinak ti děkuju, že mě poctivě čteš. :yes:
neregistrovaný "THOMAS"
17. 1. 2007 20:36
Re: LOWENDOVÉ SÁNĚ
No,nemas zac,rad te ctu,vzdy se pobavim u tech nesmyslu co pises a vazne veris,ze mas pouze ty pravdu... :no: :no: Kazdopadne proc by se Octavia nemohla srovnavat s BMW??Sam sem takovejch par testu cetl,dokonce Octavia porazila BMW a musim ti rict,ti redaktori sou asi vetsi frajirci nez za jakyho se povazujes ty...
neregistrovaný "sepo"
17. 1. 2007 20:49
Re: LOWENDOVÉ SÁNĚ
.. hm ... myslim ze mas pravdu ... ked to pocitas pozeras cenniky .. vybavy a motory... tak ti vide ze taka oktavia RS tdi ... je konkurent mojej 118d ... oktavka ma lepsiu vybavu ...a je vecsia .... ale zase ja nebazirujem na velkosti .. ale zase 1er ma 8 airbagov .. lepsi podvozok ... do bmw je totiz prenesenych dost z prvkov vecsch a konfortnejsich bmw ... cize je videt ze oktavia rs je jeden z najlepsich modelov skody a prebera si zopar horsich prvkov z mensich modelov .. a naopak je videt ze bmw vyraba aj luxusnejsie auta z ktorych prenasa ten konfort do tych mensich ... konfort myslim ako pridanu hodnotu ovladacich prvkov ci sportoveho pocitu z jazdy .. to cele sa da provnat az po nasadnuti do oboch aut .. tym nechcem povedat ze oktafka rs je zla ... ale jednoducho BMW 1 ponuka cosi naviac .. niekomu mozno len ten odlesk znacky
neregistrovaný "sepo"
17. 1. 2007 20:59
Re: LOWENDOVÉ SÁNĚ
ale keby som to bral z hladiska praktcnosti a potreboval za tie peniaze celkom velke auto ktore je aj dostatocne rychle ... tak asi OII rs tdi comb
neregistrovaný "THOMAS"
17. 1. 2007 21:16
Re: LOWENDOVÉ SÁNĚ
Spravne receno Sepo,mas pravdu,ovsem nemyslim si,ze zasadni.BMW 1 neni BMW 3,mezi temito auty je rozdil,a to ve prospech trojky.A cena neni nijak zasadni,kdyz si dovybavis 1er na uroven trojky,vyjde ti,ze cena je jen o malo nizsi.Nehlede na citelne lepsi podvozek,jizdni vlastnosti,vetsi vnitrni prostor,modernejsi design trojky,takze volba je jasna:BMW 3!Co se tyce Skody a BMW,jiste,ze nemuzes srovnavat prestiz BMW s meinstreamem od Skody,ale auta jako celek se srovnat daji...a nemyslim si,ze prave BMW 1 je v tomto ohledu lepsi nez Octavia.
neregistrovaný "sepo"
17. 1. 2007 21:31
Re: LOWENDOVÉ SÁNĚ
podvozok je asi rovnaky skor si myslim ze 1 je agilnejsia ... tym ze je kratsia ... a co sa tyka tej ceny tak vedz ze na 1er su nenapadne vytvarane akcie [sice aj na 3er ale mnej vyhodne] ako napr radio professional + klima + hmlovky + serepeticky .... ktore dostanes zadarmo .... takze cenovy rozdiel sa zase vyrovna .. ide o to ze mas urcity strop pri kupe auta ktory nechces moc prekrocit [vzdy prekrocis ale nesmies moc] ... ci uz je to 300 000 .. 700 000 .... 1000 000 ...atd. ja som si dovybavoval a vyskladaval aj trojku .. ale pri rovnakej vybave a motore tam bol rozdiel ktory som uz nechcel prekrocit ... lebo zarabat len na leasing sa mi moc nechce
neregistrovaný "sepo"
17. 1. 2007 21:33
Re: LOWENDOVÉ SÁNĚ
a BMW 1 A OKTAVIA 2 keby si zhodil znacky a nevedel ktore je ktore ... tak ten rozdiel poznas ver mi ... skusal som to mnohokrat .. na O som jazdil ma 1er jazdim .. viem to posudit ;-)
neregistrovaný "THOMAS"
17. 1. 2007 21:40
Re: LOWENDOVÉ SÁNĚ
Jo,to by se mi taky nechtelo :yes: ovsem agilnejsi podvozek urcite nema...podle meho.Trojka je ale zcela jiste jinde nez jednicka.Jsem priznivce BMW,dokonce i BMW 1er v 3D uz vypada z profilu k svetu!Byl jsem si ji zkouset v Renocaru,byl jsem nadseny,vse parada,ale pri me vysce 190cm,a odpovidajicimu posunu sedadla si za me nesedla ani ma o mnoho mensi pritelkyne,tak jsem jednicku proste zavrhl,a na Petku jednoduse nemam(ale tam je mista uz dost) :yes: :yes:
neregistrovaný "sepo"
17. 1. 2007 21:48
Re: LOWENDOVÉ SÁNĚ
noo 190 cm .. to uz je troch problem .. je to predsalen male auto .. inac stym podvozkom .. mam "sportovy podvozok" ... [len kratsie pruziny da sa to objednat u dealera] .... a na automobilovom slalome som z 1er naklepal vsetky 3er [okrem m3] .. dokonca mnohe Z4 coupe 3.0 ... dostali ma len 2 Z4 ... takze neviem nechcem sa hadat .. z 3 som jazdil ale bez sport podvozka .. takze objektyvne zrovnanie nemam .. v tiahlich zakrutach je 3 urcite lepsia .. v uzkych serpntnach podlamna 1
neregistrovaný "THOMAS"
17. 1. 2007 21:59
Re: LOWENDOVÉ SÁNĚ
V salone sem si samozdrejme zkousel BMW 1 5D,urcite jsi to pochopil,byl to preklep,3D jeste neni ;-) Mam doma dokonce i videa na dvd,je tam BMW 1 a 3,oba zastupci bez sportovniho podvozku a viditelne je lepsi 3.Co se tyce srovnani,jel jsem jen v BMW 3,ale po mem zazitku myslim,ze 1er nemuze byt lepsi...ale co se tyce mista,opet si myslim,ze takovemu VW Passatu nemuze BMW 3 konkurovat.=muj nazor-zatim se stale rozhoduji co koupit...
neregistrovaný "sepo"
17. 1. 2007 22:04
Re: LOWENDOVÉ SÁNĚ
ja by som kupil 3er ... passat je taky menej vzrusujuci .. ale ide o to co preferujes ... ci konfort ci sportovejsiu stranku ... a stymi podvozkami sa nechcem hadat .. pozicam 3 er so sportovym podvozkom alebo 1 er bez neho a uvidim ...
neregistrovaný "THOMAS"
17. 1. 2007 22:11
Re: LOWENDOVÉ SÁNĚ
Mas pravdu,Passat je takovy nudnejsi,ale me se libi,stejne jako BMW 3,plus ten prostor...luxus,temer jako v BMW 5
neregistrovaný "sepo"
17. 1. 2007 22:14
Re: LOWENDOVÉ SÁNĚ
tam je to o prioritach ... ale kedze mas 190 cm ... tak mozno ten passat ... ale je to skor take rodinne auto ... 3 je take individualistyckejsie ... zlozite slovo skoro som ho nenapisal
neregistrovaný "THOMAS"
17. 1. 2007 22:20
Re: LOWENDOVÉ SÁNĚ
Pravda..rodina je to nejcennejsi co kazdy z nas ma!!Proto dam prednost ji,pred vlastni individualitou...Tvoji volbu chvalim,ac BMW 1er neni muj salek kavy,vzdy se za nim otocim...Moje volba bude asi Passat Variant 2.0TDi
neregistrovaný "sepo"
17. 1. 2007 22:23
Re: LOWENDOVÉ SÁNĚ
tak hodne stastnych kilometru ... ide dakar na eurosporte idem kukat caf
anonym
17. 1. 2007 22:26
Re: LOWENDOVÉ SÁNĚ
jsou i značky, kde jde individualismus v ruku v ruce s praktičností...ale vidím, že preferuješ ropu, tam ta značka, kterou mám na mysli nabídne ropáčka až ke konci roku. Passat je ale dobrá volba, docela pěkné auto :yes:
neregistrovaný "007"
18. 1. 2007 18:42
Re: LOWENDOVÉ SÁNĚ
to snad není možné!!!Podívej se na BMW,kde má přední kola a také proč??!!A ty krásné vypoulené blatníky.Prostě je to ATLET!!Tak má vypadat auto!!A passat je něco úplně jiného.BMW je fakt auto pro řidiče,který rád řídí a Passat je spíš pro ty,kteří neuvažují nad řízením,a prostě chtějí jenom se přemístit z bodu A do bodu B.Myslím to dobře a vžádném případě Tě nechci urazit.A však Tě respektuji!!
neregistrovaný "sepo"
17. 1. 2007 22:00
Re: LOWENDOVÉ SÁNĚ
tiahlych pardon
neregistrovaný "007"
17. 1. 2007 21:14
Re: LOWENDOVÉ SÁNĚ
jo ten test jsem viděl taky,ale byl velice neobjektivní.Motor BMW byl starý a přitom,už dávno byl novější,ale o tým oni psát nechtěli.A navíc ten test byl dělaný pro škodovku,aby se mohli v autosalonech chlubit.Jenže kdo trochu rozumí autům,tak ten test musí prohlásit za stupidní.
neregistrovaný "THOMAS"
17. 1. 2007 21:22
Re: LOWENDOVÉ SÁNĚ
Pokud me pamet neklame,byl to test kombiku BMW 3,Octavie a MB??Myslim ze mas pravdu,bylo to urcite udelane ve prospech Skody..ale pokud bych OII srovnal s 1er,myslim,ze by to bylo mnohem zajimavejsi...BMW 3 je o trosku jinde nez OII ve vsech ohledech.... :yes:
neregistrovaný "hawkeye"
17. 1. 2007 18:35
Opäť nádhera
Je to nádhera. 3D je naozaj krajšie ako 5D, aj keď 5D má tiež svoje čaro. A ten pocit keď je človek "behind the wheel". Nádhera. Skrátka BMW rocks!!!!! :yes: :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "RS6"
17. 1. 2007 21:32
Re: Opäť nádhera
:yes:
17. 1. 2007 20:24
ŠVORCÁK NA DRUHOU
Abych trochu upřesnil horní příspěvek, který vyprovokoval některé kolegy ke sprostým výpadům, tak píši: Nejde vůbec o to, že si někdo nastřádá na přirezlého desetiletého bavora a domnívá se, že je králem světa. Píši o životě, o tom, že život musí být v relaci k příjmům. Přece nemůžeš plouť v baťovkách v bavorákovi... nebo, že bys snad na levačce brousil digitálky z trhu a pod kopytem měl Jaguara? To namyslíš vážně... Takže -premiové značky kupují především (především) lidé, s premiovým... kontem. Pochop, jsou lidé, kteří si auto kupují nikoliv podle toho, kolik dostřádaj z vánočních prémií, nýbrž tak, že se rozhodnou si nové auto prostě koupit, třeba bavoráka, a tak si ho jdou objednat. Tohle se dělá tak jednou za tři až čtyři roky. A jestli stojí v konkrétní výbavě 1,2 nebo 1,4 melouna, je jim do jisté míry jedno... protože maj vatu... hodně vaty. Tolik, že to nevyděláš za celej život. A abych ještě reagoval na zmíňku o leasingu. Nežij v bludu, že ti, co kupují na leasing, nemají na to auto v hotovosti. Jistě, že mají, ale oni ty peníze "točí" ve vyšších obrátkách. Naproti tomu švorcák, který je nucen žít od výplaty k výplatě a horko těžko dá dohromady pár tisícovek, které pravidelně odkládá na nové auto, ten jde po lowendu, ten koupí, finančně vykrvácí, po nocích se střídá s rodinou v hlídání za záclonou, jestli mu jeho sen neobčůrává snad nějaká doga... a považuje koupi auta za svůj investiční zenit. Závěr - švorcák pase lowend... premiovej kovboj pase bavoráky. Obráceně to neznám. P.S. Koukám, že nečteš můj blog a seriál v něm - Jak kupovat auto. Protože bys jinak věděl, že to, že máš nějakým zázrakem na kontě 700 tisíc... ještě není cesta k tomu bavorákovi... tak si to tam přečti.
Rozbalit vlákno
30
anonym
17. 1. 2007 20:34
Re: ŠVORCÁK NA DRUHOU
jj, zase nemůžeš těm chudším (nemyšleno nijak zle!) zakázat, aby si našetřili třeba na BMW1 a udělali si radost...tak nějak si myslím, že ten šetřílek s tím autem nebude jezdit jaku čuník, bude se o něj starat a bude ho mít rád. zato když dostaneš drahé auto jako služebáka (což je velmi vysoké procento dražších nových aut na silnicích), tak se k tomu někteří lidé prostě chovají jako k cizímu... :-| . Já například nevidím rozdíl mezi passatem za 1,2 mio a bmw3 za 1,2 mio...prostě majitel chtěl takové a takové auto, passat mu vyhovoval (třeba i lěvnějšími příplatky) a tak si ho pořídil. Včera jsem jel v novém passatu 2.0TDI a bylo to příjemné svezení (teda, až na zvukovou kulisu)... Rozdělovat lidi podle toho, za jaké auto utratí svůj milion korun mi příjde malilinko ujeté, nezlob se na mě. Je to otázka preferencí a ne toho, že "hmmm, jsem prodavačka v drogerii, na BMW,MB,Lex ani A ,subprémie taky ne, musím koupit picanto"...tak by to v demokracii přece chodit nemělo (a hlavně díky bohu nechodí)
neregistrovaný "sepo"
17. 1. 2007 20:36
Re: ŠVORCÁK NA DRUHOU
inac suhlasim stym ze by sme ludi naozaj nemali posudzovat ci rozlisovat .. ake maju auto .. ale nemyslim ze o toto GTI mu islo
neregistrovaný "sepo"
17. 1. 2007 20:39
Re: ŠVORCÁK NA DRUHOU
lebo sak moje uplne prve auto bola skoda 105 l ... ktora obcas nestartovala .. a od parkingu sme mali taky maly kopecek ... takzze som ju dokazal sam roztlacit naskocit a kym sm bol u cesty stihla naskocit a ked ne ... tak ne :-) .. potom feliciu 1.3 .... atd
17. 1. 2007 20:45
Re: ŠVORCÁK NA DRUHOU
:yes:
neregistrovaný "THOMAS"
17. 1. 2007 20:40
Re: ŠVORCÁK NA DRUHOU
Souhlasim s tebou Alessio,inu GTImu uz leze slava na mozek a masti tady bludy,co se mu prave uroni v tom jeho malym mozecku >:D >:D >:D
17. 1. 2007 20:51
Re: ŠVORCÁK NA DRUHOU
Měl bys trochu zbrzdit. Tohle je diskuze, Thomasi. Nebo, že bych zase já napsal, že máš místo velkého mozku malej a místo malého ho*no? Takhle si představuješ diskuzi?
neregistrovaný "THOMAS"
17. 1. 2007 20:55
Re: ŠVORCÁK NA DRUHOU
Nelibi se mi lidi kteri prechytracuji ty jine..a to nepochybne delas,ac...na to nemas!!Ja to nedelam,ale proti tem co jo,sem ostre proti,takze vazne sorry,sem proste takovej
17. 1. 2007 21:04
Re: ŠVORCÁK NA DRUHOU
Nejde o přechytračování. Zde jde než o - názory, postoje. Proto ti píši, abys přibrzdil.
17. 1. 2007 20:43
Re: ŠVORCÁK NA DRUHOU
Vlastně tě chápu... ovšem (bez osobních souvislostí) ti musím napsat, že tohle většinou tvrdívaj ti, co nevalí toho "bavora" Nejde přece vůbec o to, kastovat lidi podle toho, čím jezdí... ono to prostě tak v životě nejak je zařízeno, že ti co mají prachy jezdí většinou v lepších vozech... Je jen potřeba z toho nedělat necitlivé závěry... Ostatně já píši - premiovej kovboj pase většinou premiovou káru, švorcák pase lowend... to je vše. Já nehodnotím, nechválím, neodsuzuji, ani toho kovboje ani švorcáka. Já, Alessio, konstatuji fakt. Nepodsouvej mi, že stavím švorcáka na jiný stupeň v lidské hiererchii, než kovboje v prémii. Jasné, jo?
neregistrovaný "THOMAS"
17. 1. 2007 20:50
Re: ŠVORCÁK NA DRUHOU
Mily kolego GTI,opet nemas uplnou pravdu...Muj nadrizeny je manazer firmy,znam se s nim osobne a jezdi ve stare Skode 120,myslim,ze takovych lidi je hodne,co na to maji,ale nemaji potrebu se ukazovat,ze na to maji...Musis byt jeste velmi mlady,ze prosazujes tento nazor
neregistrovaný "sepo"
17. 1. 2007 20:54
Re: ŠVORCÁK NA DRUHOU
ta S120 sa mi niak nezda .. ale k pointe .. nejde o to ukazovat sa ci na to mam ...[je ale aj mnoho takych ] ide o to ze si clovek pri cestovani [a to vecsinou majitelia firiem ci manazer robia ] chce uzit .. ci pohodlia .. ci rychlosti .. ci oboch .. ci si splnit tuzbu .. sen ...
neregistrovaný "sepo"
17. 1. 2007 20:56
Re: ŠVORCÁK NA DRUHOU
ale zase su aj taky ktorych to nebere .. ponam jedneho majitela slovenskeho veelmi citaneho tyzdennika .... a ten nema vztah k autam a jazdi na Honde city ... nic proti honde ale pri jeho konte by si mohol kupit co chce ... no ale asi po tom netuzi
17. 1. 2007 20:59
Re: ŠVORCÁK NA DRUHOU
:-) Jasně, rozmilý kolego Thomasi... Škoda 120... :-) Ostatně, většina manažerů jezdí ve stodvacítkách, mnozí i ve stopětkách, viď... Mimochodem, proč se domníváš, že ti v bavorech mají potřebu se ukazovat... Zkus si představit, jaké to je jet ve 120 a v bavorákovi... P.S. Kde děláš? lampárna? ;-)
neregistrovaný "THOMAS"
17. 1. 2007 21:05
Re: ŠVORCÁK NA DRUHOU
Tento muj nadrizeny nejezdi na zadne sluzebni cesty,na to ma lidi,pracuje spis v kanclu telefonem,jestli ti to neco rika...Mozna je prave ta vyjimka,ktera potvrzuje pravidlo,ale je!!Jsi vazne smesny,existuje pouze a jenom tvoje pravda a ostatni pisou bludy,tak to vidim ja
17. 1. 2007 21:18
Re: ŠVORCÁK NA DRUHOU
:-) :-)
anonym
17. 1. 2007 20:52
Re: ŠVORCÁK NA DRUHOU
samozřejmě, že chudý člověk nebude v sedmičkovém báwu a prezident spořitelny nebude v Suzuki liana...ale jde o to podívat se na to očima člověka, co prostě má omezené zdroje (99% obyvatel), nedostane služebáka a vydělává řekněme nadprůměrné peníze...ten si prostě rozmyslí, kam své peníze dá a to, že koupí BMW a ne třeba legenda z něj v mých očích nedělají o nic menšího prémiového kovboje než toho v BMW. Jinak jsem tě pochopil a s obsahem souhlasím, jen jsem cítil potřebu ukázat na to, že ne každé BMW musí vlastnit chlap s rolexkama a ne každou Octavii prodavačka (i když vím, že jsi to tak doslova nemyslel, musel jsem to říct). Jinak respect za článek o J.P :yes: :yes: :yes: :yes:
17. 1. 2007 21:00
Re: ŠVORCÁK NA DRUHOU
:yes: :yes:
neregistrovaný "sepo"
17. 1. 2007 21:02
Re: ŠVORCÁK NA DRUHOU
alessio myslim ze mas na veci celkom slusny nadhlad pri diskusiach ... :yes: .. ja sa niekedy necham uniest .. toto sice neni ten pripad ale necham >:D
neregistrovaný "sepo"
17. 1. 2007 20:34
Re: ŠVORCÁK NA DRUHOU
.. s tym leasingom som to predtym tiez nepochopil .. kdo si uz dneska nekupuje auto na leasing ... hm .. sakra ani neviem ... pekne si to hodis do nakladov ... a frcis ... ked mas predsa 1000 000 v hotovosti ... tak ho nevrazis cely do auta .. preco .. sak tie peniaze ti zarobia viac ked ti ostanu .. a to co preplatis na leasingu [a neni to moc] ... s tymi peniazmi ktorymi operujes zarobis lahko spet .... osobne to robim tak [zatial 2x :-)] ze necham stare auto na protiucet + nieco doplatim ... to sluzi ako akontacia .... a zbytok platim v splatkach .. a myslim ze je to aj bezna prax ... ci nie
17. 1. 2007 20:44
Re: ŠVORCÁK NA DRUHOU
Ano, vždyť o tom píši.
neregistrovaný "sepo"
17. 1. 2007 20:51
Re: ŠVORCÁK NA DRUHOU
sak ti davam za pravdu
17. 1. 2007 20:52
Re: ŠVORCÁK NA DRUHOU
:yes:
anonym
17. 1. 2007 21:48
Re: ŠVORCÁK NA DRUHOU
ještě známý "huban" a kytky mi chybí >:D ;-) PS: sepo, jak se těšíš na nové S4? :-)
neregistrovaný "sepo"
17. 1. 2007 21:52
Re: ŠVORCÁK NA DRUHOU
myslis policajne ... netesim ... jedine ze by mi jednu zadarmo posunuli ... >:D ... nejde ani o to ze su to S4 ... ono nemam v umysle utekat policajtom oni by ma asi podla znaky identfikovali .. ide skor o to ze ich je NIAK MOC sakra ... to snad budu merat na kazdom 10 tom kilometri ... ;-\
anonym
17. 1. 2007 21:59
Re: ŠVORCÁK NA DRUHOU
neboj, budou stát před parlamentem, USA ambasádou,na letišti,v Kůtách (aby těm socanským čehůnom ukázali, jak se žije pod tatrami >:D ),někdo musí jezdit s Ficem jako doprovod...mno, na dílnice zůstává jedna a to ještě zlatý voči (přece neumřou hlady, dlouhá, vydatná svačinka je věc nutná!)
neregistrovaný "sepo"
17. 1. 2007 22:02
Re: ŠVORCÁK NA DRUHOU
>:D >:D .. ale uvolnia sa niake ine auta z doprovodu FICA a tie ked zacnu merat 8-s :-) :-)
neregistrovaný "Tibby"
17. 1. 2007 23:51
Re: ŠVORCÁK NA DRUHOU
O jednom vhodnom doprovode pre F*ca by som vedel, na ktorý by sa tieto audiny hodily..aj farbu majú akurátnu.. >:-[]
neregistrovaný "Tibby"
17. 1. 2007 23:54
Re: ŠVORCÁK NA DRUHOU
Sakra, prečo píšem Fico s hviezdičkou? Tunajší badword filter túto nadávku ešte nepozná :-! Ale k veci: nemyslím si, že to Alessio vystihol s tou pracovnou náplňou tých audín. Bohužiaľ. Sú to špeciály na diaľnice, budeme ich stretávať dosť často.. ;-\
anonym
18. 1. 2007 00:39
Re: ŠVORCÁK NA DRUHOU
ano, možná jsem aplikoval český přístup dosti nešetrně...ale čas ukáže ;-)
neregistrovaný "007"
18. 1. 2007 18:49
Re: ŠVORCÁK NA DRUHOU
nemáš tak docela pravdu!! Já jsem toho důkazem!!
neregistrovaný "RS6"
17. 1. 2007 21:33
BMW
Nadhera,krasny Bavo,vypada lip nez 5D :yes: jen tak dal
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Rido"
18. 1. 2007 00:05
120i, bezrámová okna, loketní opěrka, ...
"Co to je za věc?"
"To není věc. To létá. Je to letadlo…Moje letadlo."
A byl jsem hrdý, že mohu říci, že létám. A tu zvolal:
"Jejda! Ty jsi spadl z nebe!"
"Ano," odpověděl jsem skromně.
A malý princ se roztomile zasmál.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "dCi"
18. 1. 2007 01:04
Re: 120i, bezrámová okna, loketní opěrka, ...
Přesně tak! Také miluji Saaby... :-! ;-)
neregistrovaný "sepo"
18. 1. 2007 09:19
Re: 120i, bezrámová okna, loketní opěrka, ...
bmw tiez vyrabalo letadlove motory ... ;-)
neregistrovaný "Hartge"
18. 1. 2007 12:31
BMW
je to fešák a ten kdo psal,že má hroznej interiér...jaj...jak bylo řečeno,prakticky každá značka od BMW kopíruje,to je běžná praxe...Když přišla kolem roku 2000 nová sedma,psalo se,že to je hrůza a bůh ví co fšechno a hned na to začli ostatní značky kopčit o 106...a pod,asi to tak hrůza nebylo,ono je totiž BMW co se týče dysajnu o několik let dopředu,to si uvědomte ;-)
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "007"
18. 1. 2007 19:00
Re: BMW
plně souhlasím!!!Pěkně to Mercedes skopíroval,že to ESKO!!!???A přitom Mercedes ze začatku hodně za ten design pomlouval BMW.A na konec to udělali skoro stejně.Jo,budoucnost je budoucnost a BMW je BMW.
neregistrovaný "Hartge"
19. 1. 2007 09:37
Re: BMW
přesně :-) já jsem nechtěl jmenovat konkrétní značku (y),já dost sleduju takovýhle věci jako fanda BMW,a to,že kopírujou Korejci a tyhle ty...to je normálka,ale Mercedes jako jeden z hlavních konkurentů BMW,no...to je na pováženou,ale je pravda "pomluvili,zkopírovali,a dost na tom vydělali" počkali až to veřejnost příjme a pak to sprostě okopírovali...to není zrovna seriózní jednání,zvlášt u téhle značky :no:
neregistrovaný "Hartge"
19. 1. 2007 09:47
Re: BMW
vlastně tím Mercedes řekl : "jsme podřadná značka a tak to kopírujem od lepších" ;-) a je pořeba si uvědomit,že BMW není tak konzervativní,jak se myslí,vždyt je to jedna z mála značek,která žene dysajn dopředu,experimentuje a bud se to líbí,nebo ne.BMW je ten kdo určuje směr a cestu,aspon já si to myslím :-)
neregistrovaný "007"
19. 1. 2007 17:00
Re: BMW
sakra já s Tebou souhlasím!!!!!!!!!!!!!!
Avatar - 12Eagle
19. 1. 2007 15:19
Re: BMW
A pozrite sa na nový MB-C. Nieje to presná kópia 3-kového BMW?
neregistrovaný "Hartge"
19. 1. 2007 17:46
Re: BMW
kopie?No ted boční prolis je tak trochu podobnej,zadek má taky dost výrazně odlišenej od ostatních částí...ten typickej předek vystřídal předek s větším sklonem...Třeba BMW 3 je uhlazenější ,vyváženější... A ten interiér je no...co k tomu říct,i naše školní dodávka má řekl bych "skoro hezčí" palubku,nemluvě o volantu,to by byla první věc,kterou bych vyměnil hned po nákupu...
Avatar - 12Eagle
19. 1. 2007 15:16
Snaha o sen
Myslím, že 99% tých, ktorí tu hore krituzujú BMW a jeho dizajn vlastne túžia mať ho, len akosi to nejde. Nemám pravdu?
Rozbalit vlákno
6
anonym
24. 1. 2007 20:05
Re: Snaha o sen
Nemáš! BMW1= najhorší dizajn sučastnosti!!! S tým tvrdým podvozkom je na naše cesty oničom. Ale jasne, každý den driftujete a pretekáte! Skúste prejst na tej haraburde úsek Senec-Sládkovičovo!!! 20km panelovej cesty vás presvedčí o kvalite tohto "auta" :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no:
Avatar - 12Eagle
25. 1. 2007 07:11
Re: Snaha o sen
Toto auto nie je vyrobené na panelové cesty! Je vyrobené na asfalt. Na cestu Senec Sládkovičovo použi X5 alebo traktor. >:-[]
neregistrovaný "007"
25. 1. 2007 20:52
Re: Snaha o sen
BMW 1 má naprosto výborný design a zvlášt techniku.A ten kdo nejvíc rozumí automobilové technice a řízení auta má v srdci,tak ten uznává BMW!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!A nezapomen,že s tím tvrdším a mnohem horším podvozkem těch aut je víc.Znám auta,u kterých se na dírách všechno ve vnitř třepe,div si také nevymlátíš zuby.BMW jednička je prostě jednička. KONEC a HOTOVO
Avatar - 12Eagle
26. 1. 2007 07:17
Re: Snaha o sen
:yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "007"
26. 1. 2007 19:12
Re: Snaha o sen
díky za podporu Kermite
anonym
26. 1. 2007 22:18
Re: Snaha o sen
naprosto vyborny design!? >:D
neregistrovaný "KP"
27. 1. 2007 21:11
Proč BMW
Hoši, o co vám tady jde? Já vám povím pravdu a o co mě jde. Život je dlouhej a občas přehodnotíte vaše priority. A tak když jste mladý, tak vás baví holky. Když máte štěstí, máte k tomu i auto. Když dorostete, baví vás kromě jezdění a sexu i třeba adrenalinový sporty, třeba lítání, a třeba vás už přejdou ty holhy. Když jsem se už hodně vyjezdil a auto mě přestalo bavit (Škodovky, pak Croma, pak Vectra, Passat, další Passat, A4ka, vždy dost koní, ale cca 80-100 t km/rok), pořídil jsem si BMW - 320, 150 koní - a zase se mi vrátila radost z auta. Teď mám zase novou 320d, 164 koní, na sněhu - co teď napad - no naprostá zábava, zkuste to. Zatáčky, ujet poldům, šlápnout tomu na krk, no to je vono. Pořád si říkám, ža s BMW 1kou musí být ještě větší nářez, ale nemůžu si dovolit jít pod 3ku. A v létě si přidáte lítat letadlem a ten žívot se už dá nějak vydržet.
1ku si ale stějně jednou koupím, 120d, ta musí být ..... Nemusí být zábava jenom práce a sex, zvláště když už sex začne být práce. Vyřeší to BMW, 1ka je jednička. Čau.
>:D
Rozbalit vlákno
2
Avatar - 12Eagle
29. 1. 2007 08:43
Re: Proč BMW
Presne tak. :yes:
neregistrovaný "007"
3. 2. 2007 12:32
Re: Proč BMW
Sakramensky s Tebou souhlasím.Mam novou 320 D a na tom snihu je to prostě Fascinující!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!…