Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: BMW 2 Active Tourer: Tříválcový základ 1,5 l se 100 kW stojí 631.800 Kč

Ačkoliv mezinárodní prezentace BMW 2 Active Tourer ještě neproběhla, český ceník už je na světě. Vůz nejlevněji pořídíte od 631.800 korun.
Zpět na článek
11. 7. 2014 08:19
11. 7. 2014 08:35
11. 7. 2014 08:38
11. 7. 2014 09:27
11. 7. 2014 09:40
11. 7. 2014 10:41
11. 7. 2014 10:55
11. 7. 2014 11:10
11. 7. 2014 11:19
11. 7. 2014 19:41
11. 7. 2014 19:45
11. 7. 2014 20:21
11. 7. 2014 09:58
11. 7. 2014 10:08
11. 7. 2014 08:40
11. 7. 2014 13:28
11. 7. 2014 08:24
11. 7. 2014 09:08
11. 7. 2014 09:00
11. 7. 2014 09:06
11. 7. 2014 09:20
11. 7. 2014 09:26
11. 7. 2014 09:56
11. 7. 2014 10:06
11. 7. 2014 18:18
11. 7. 2014 19:51
12. 7. 2014 10:16
11. 7. 2014 09:50
11. 7. 2014 09:54
11. 7. 2014 11:57
11. 7. 2014 19:55
12. 7. 2014 13:05
11. 7. 2014 09:33
11. 7. 2014 16:50
14. 7. 2014 11:21
11. 7. 2014 09:01
12. 7. 2014 09:50
12. 7. 2014 10:24
Avatar - Blue Sun
11. 7. 2014 08:19
sto
Sto litrů navíc za diesel? Tak jo, tomu se říká super kauf pro Evropu... Návratnost takové investice někde mezi nikdy a nekonečnem...
Rozbalit vlákno
16
11. 7. 2014 08:35
Re: sto
kdo rozumnej by si kupoval diesel? :-)
11. 7. 2014 09:47
Re: sto
jj
hotová radost z jízdy, jen tomu ještě chybí:

ELEKTROMOTOR [odkaz]
s
1) elektřinu vyrábějícíma tlumičema [odkaz]
2) elektřinu vyrábějícím regenerativním bržděním
3) INDUKČNÍM BEZDRÁTOVÝM DOBÍJENÍM [odkaz] [odkaz] [odkaz]

JINÝMI SLOVY VŠECHNO DOBRÝ O ELEKTRICE :-)

PS: a to si představte že Němčouči už si naši dizkuzi přečetli a pokračujou v kupování a obsazování naší země a eurokrocani jim jdou na lopatu :-! [odkaz]

JEDINÝ CO ČEŠI PO SVÝCH PRADĚDECH JEŠTĚ NEZAPRODALI JE ČESKÁ ENERGETIKA, jinak začněte učit děti německy už v mateřský ...

>:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
Avatar - fOE
11. 7. 2014 08:38
Re: sto
Nejsem zadny fanda nafty, ale ta nafta tady jednoduse ma nekolik vyhod:
1) o valec vic
2) vic Nm
3) vic kW (lepsi zrychleni, lepsi maximalku...)
4) o 1-2L lepsi spotrebu
5) krom lepsi spotreby jeste stoji nafta min nez benzin (usporu dal zvetsuje)
6) naftova verze pak bude urcite i lip prodejna

V souctu tech vyhod to smysl davat muze. ;-)
Avatar - Stefič
11. 7. 2014 09:27
Re: sto
Hodně sporné výhody:

1) No a... při zachování výkonu je to snad jedno. i8 má také jen tři válce a jsem přesvědčen, že na výkonu to znát nebude
2) 330 Nm v rozmezí 500 otáček proti 220 Nm už ve 1250 otáčkách. Navíc nafta težší o 65 kg.
3) zrychlení lepší o 0,4 sekundy. maximálka o 5 km/h vyšší ve prospěch nafty. To jsou ohromující čísla
4) nafťák papírově úspornější o 0,8 l/100, tedy o 0,28 kč na kilometr. Návratnost příplatku po ujetí 400.000km. Nepočítám servis.
5) neznám nikoho, kdo si kupoval auto podle toho, jak bude pak prodejné

Nafta mi v tomto případě smysl nedává. S příplatkem 30k možná. 100k je nesmysl
Avatar - fOE
11. 7. 2014 09:40
Re: sto
Polopravdy az beda.

1) valec navic je proste valec navic, ikdyz nafta kultivovanosti neohromi nikdy tak trivalec benzin ma taky z principu problem a dokonalost to nebude. Tobe to muze byt jedno, ja mam (a bude nas urcite vic) 3
Avatar - Stefič
11. 7. 2014 10:41
Re: sto
1), 2) a 3) bez křivky nebo samotestem nelze určit
4) takže spotřebu benzínu v papírech považuješ za podstřelenou zatímco spotebu nafty adekvátní? Tomu sám nevěříš. Rozdíl 2 litry je nesmysl. Časy, kdy nafta jezdila za 4 litry jsou pryč. Jestli tam rozdíl bude, bude do litru, jak udává výrobce. Nezapočítám-li náklady na servis, které prostě nafta má skutečně vyšší, pak tvůj výpočet nesedí. I kdybych uvažoval rozdíl 1,5 litru čemuž nevěřím, tak návratnost bez servisu je 150.000km. Což je pomalu doba výměny DPF, případně trysek. A jsi totálně někde jinde. Výsledek - nafta se vyplatí jen bazaristům.

Jinak jezdil jsem s Fabii 1,2 TSI 63 kW a dělal jsem to za 5,6l. BMW je o něco těžší, ale zase silnější a celkově technologicky někde jinde. Za 7 s malým turbem budou jezdit závodníci. Normální řidič za 6 max.
Avatar - fOE
11. 7. 2014 10:55
Re: sto
Ty spotreby jsou ciste tve odhady. Nepisu o nafte za 4L, pisu realisticky za 5,5L, coz ten motor bezesporu umi a uz to nebude plouzeni, no a z testu konkretne tohoto 136k 1,5L trivalce v jeste lehcim a aerodynamictejsim Mini:" realitou bude při běžném používání a občasného využití sportovnějšího naturelu vozu spíše hodnoty od 7 do 9 litrů". Tak jsem vzal pro tezsi, vetsi 2er hodnotu 7L (a to mu dost mozna jeste fandim), pod kterou se dostane jen masochysta nebo beznej ridic jen mimo mesto, ale tam by se stejne dostal pod 5L i s onou naftou. A k tomu vztazena kalkulace nahore, ktera se bude realite blizit urcite vic nez tvuj opitimisticky odhad.

Prosim, rozepis se o tech vyssich nakladech na servis u auta do 150tis km (nic z toho co jsi vypsal obycejne neodchazi, ze sveho okoli auta ktera osobne znam neznam jedine BMW kteremu by se menilo turbo, vstriky, nebo cerpadlo pred 200tis km), tim myslis ze tam vleze o 1-2L vic oleje?
Avatar - Stefič
11. 7. 2014 11:10
Re: sto
Njn, když chceš, aby ti to vyšlo, tak se to vždycky nějak nastaví, že...
S auty s malými turby jsem jezdil. Ano i s tím malým TSi se dá jezdit za 10. Také jsem to zvládnul. To jsem ale jezdil jako prase brzdaplyn. Když budeš uvažovat řidiče se spotřebou 9l s benzínem, pak při stejném jízdním stylu to ani s tou naftou nebude za těch tvých odhadnutých 5,5. I s nafgtou jsem jezdil a i s naftou 1,6TDI jsem to dokázal vyhnat přes 8. Takže nebuď fantasta. Normální řidič, v tomto případě nejspíš řidič bez sportovních ambicí, bude jezdit spíš ekonomicky a 9 litrů s 1300 kg vážícím autem a s takhle silným malým turbem se scifi. Z vlastní zkušenosti normálním stylem 6-7, blíže k šesti. 9??? Brzda-plyn, asi ano...

A ty snad prodáváš auto v naftě po 150tkm?
Avatar - fOE
11. 7. 2014 11:19
Re: sto
Nafta pri dynamicke jizde pozere vic jak 5,5L, nikde netvrdim opak, benzin pri dynamicke jizde pozere k 9L, tu se taky shodneme. Pri bezne jizde ale nafta nepozere jen 0,8L min nez benzin, to zijes v nejakem zvlastnim svete >:D Ten odhad 1,5L si neprizpusobuju sve realite, to je proste bezna praxe a jeste konzervativni. Mohlo by to byt spis vic s tim, ze cim rychleji clovek pojede tim se ty nuzky budou dale rozevirat.

Ja ti sem dal citat z ceskeho testu tykajiciho se konkretne tohoto 1,5L benzinoveho motoru o kterem se bavime, tve skusenosti s 1.2tsi v aute jine tridy a 1.6tdi jsou uplne mimo. Ja o voze, ty o koze.
Avatar - petrumr
11. 7. 2014 19:41
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - fOE
11. 7. 2014 19:45
Re: sto
A ted tu o cervene... zname to >:D

Mno nic, to nema cenu. Kazdopadne spotreba byla jen jednim z plusu na ktere jsem chtel poukazat. ;-)
Avatar - petrumr
11. 7. 2014 20:21
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
11. 7. 2014 09:58
Re: sto
hluposti ...
1-3: irelevantne
4-5: ok
6: demagogia ... co znamena "lip prodejna" ? ze ju predas drahsie ? o kolko ? ked zaplatis za diesel o 200€ viac, o 5 rokov ho nepredas o 3000€ drahsie ako podobny benzin aby si ho "líp prodal" ... ak ho o 5r predas o tych 200€ drahsie, tak co si ziskal naviac oproti benzinu ? nic ... realita je skor taka, ze ho predas +- rovnako, takze na diesli stratis este viac

plus si zabudol na
7. diesel je tazsi
8. diesel ma horsie jazdnbe vlastnosti
9. diesel ma drahsi servis
10. diesel ma castejsie a vssie naklady na opravy
11. kvoli DPF, vstrekovacom, dvojhmote atd prichadza doba, kedy diesel bude takmer nepredajny ... pretoze drviva vacsina majitelov sa o auto nestara pokial funguje, a teda predavat ho bude tesne pred koncom zivotnosti vsetkych kritickych dielov
11. dieesl sa nikdy nevyplati a naklady sa na spotrebe nikdy nevratia ( s vynimkov extremnych najazdov 30-40 tis. km za rok a viac)
Avatar - fOE
11. 7. 2014 10:08
Re: sto
Kdyz pominu bod 11) a to ze se ten diesel stihne zaplatit za 150tis km, jak muze byt to ze ma clovek mene vykony a pomalejsi auto irelevantni? Za vykon navic se proste vic plati, takze priplatek neni jen za diesel vs. benzin ale minimalne cast priplatku jde na vrub vykonejsimu autu.
Bod 7 souhlas, bod 8 je to stejne jako bod 7, nebo v cem ma (krom te vahy na predku) diesel jeste horsi jizdni vlastnosti?
9) v cem konkretne ma diesel drazsi servis proti oturbenemu, neproverenemu benzinovemu trivalci s vyvazovanim a dost mozna taky dvouhmotou?
10) v cem ma diesel castejsi a drazsi naklady na opravy kdyz se bavime o novem aute a tech 150tis km pravdepodobne onen diesel nebude nic chtit stejne jako onen benzin?
11) diesel bude v nasich krajoch vzdy lepe prodatelny uz kvuli tomu ze si lidi nevi spocist servisni narocnost jeteho dieslu proti kteremu tu ale nebude stat nejaka letida atmosfera s pridomkem drzak, ale potencialne stejne poruchovy maly turbobenzin.

Jaky bude rozdil v prodejni cene je cista spekulace, dieslove auta jsou ale zadanejsi, prodavaji se ve skutecnem svete lepe.
11. 7. 2014 08:40
Re: sto
Kupovat diesel snad nemusíš, ne? Jednak bude dražší na výrobu a očividně si můžou dovolit říct si za něj víc. V Německu je mezi nimi myslím nějaký rozdíl ve výbavě. V ČR podle článku ne, ale přesvědčen o tom nejsem.
11. 7. 2014 13:28
Re: sto
Kdo si připlatí za značku BMW, tak snado snese i "nevýhodný" příplatek. A naprostá většina zákazníků BMW preferuje diesel, takže se do ceníku zážehových verzí stejně moc dívat nebudou.
A kdyby se našel přece jen nějaký racionálně uvažující zájemce, počká si na příchod slabší (a levnější) dieselové verze.
11. 7. 2014 08:24
nespokojenost?
Zdravím,

tak já, který nemám BMW zrovna 2x v lásce, a neopěvuji ho. Částečně to je i proto, že jsem neměl, možná bohužel přímou / rozuměj řidičskou zkušenost. Ale asi je to i tím že jsem mladý a ten kdo kolem mě mel BMW, tak to byla 20 stará rozhrkaná trojka s najetýma aspoň 300k, která měla nadutého řidiče, protože on má BMW :-) To prostě nedělá moc dobrou pověst, ale kvalitu projevu aut nezpochybňuji. Další moje zkušenost byla na zadní sedačce trojkového kombíku, kde jsem si teda moc pohodlí a místa neužil, troufám si říct že moje 407(podvozek údajně ladilo BMW) má na zadních sedačkách více místa ( a zrovna 407 se do nebes za místo vzadu nevychvaluje, ale zašlapává se do země ). No ale k věci. BMW je pro mě auto s klasickou koncepcí, stejně tak jako Porsche je pro mě dvoumístné kupé se vším vzadu. Hold doby se mění, a musíme občas koukat na hybridy i u takovýchto automobilek ( a to nemyslím druh pohonu ), a víte co ? Zřejmě je to potřeba, umím si to představit jako auto pro nežnou polovičku rodiny(jako alternativu k X3). Kde otec má 5,7, syn 3,1, a máma prostě má X3 nebo tu dvojku.

Doby se mění, jak říkám je to potřeba. A myslím, že si brzo i na tu dvojku rychle zvyknu. I když už to bude jen bmw, a ne opravdové BMW
Rozbalit vlákno
16
Avatar - Ozzman
11. 7. 2014 08:55
Re: nespokojenost?
BMW nikdy moc nevynikalo vnitřním prostorem, myslím, že to ani není cíl automobilky, 3er je uvnitř prostorově podobné spíše nižší střední, včetně kufru. Ani ta 5er není uplně obrovská v porovnání s Ečkem či A6tkou (znám E38 a F10). Když bych to bral jen tím prostorem, BMW by mne nezaujalo, ale to je pro mne jediné mínus, jinak se v interiéru cítím velmi dobře ( a to jsem vyššího vzrůstu) a i třeba celkem malé 1er mi přijde jako velmi pohodové auto, které i v nižší motorizaci sportovní geny nezapře ;-)

A s tím MPV.... to bys mohl brát i tak, že SUV se k BMW nehodí a podívej, jak se prodává :) Trh chce MPV (respektive pro konkurenceschopnost automobilky je to potřeba), tak proč jim ho nedat?
Avatar - fOE
11. 7. 2014 09:08
Re: nespokojenost?
Tak ve stredni tride neni prostorne z premie nic, nic. Misto clovek hleda marne jak v 3er (f30 uz mi neprisla marna), tak v C klasse i v A4. Kdo chce vic musi si priplatit (na tom cela premie stoji, priplacet priplacet priplacet :-) a naopak na tuto notu hraje nepremie, ktera proste musi nabidnout vic (nejcasteji mista).
Jinak pravda, ze ikdyz si clovek u BMW priplati a veme petku tak si zrovna dvakrat nepomuze. Znamej s 193cm se za sebe neposadi. Teda, neposadim se za nej pohodlne ani ja a to mam o 10cm min, coz na vyssi stredni proste neni dobrej vysledek. >:D
11. 7. 2014 09:15
Re: nespokojenost?
Částečně je to daň za podélně uložené motory. Mainstream vyrostl více, protože ve střední dnes povětšinou končí (evropský). Pohodlné cestování ve čtyřech dospělých chce A8/ 7er/ S-klasse, ideálně s prodlouženým rozvorem.
Avatar - Ozzman
11. 7. 2014 09:19
Re: nespokojenost?
Chceš říct hodně luxusní pohodlné cestování >:D Dálka se dá jet i v mainstreamové střední třídě celkem solidně, pokud vás tedy nejede 5, to už je problém. Neměl sem problém několik stovek Km absolvovat ani na zadních sedadlech Laguny II, kde jsem si docela hovil a to není zdaleka tak velké auto, jako dnešní největší hráči ve středním mainstreamu, podotýkám, že mám necelých 190cm a žádný vyzáblý pavouk taky nejsem :-)
Avatar - Stefič
11. 7. 2014 09:39
Re: nespokojenost?
moje zkušenost s A4 byla spíš negativní. Předek ok, ale vzadu jsem se mačkal a to mám jen normálních 180 cm. Mercedes C předchozí generace byl na zadních sedadlech zoufalství. Jízda byla spíš trestem. Ovšem moje poslední zkušenost, která mě doslova ohromila byla s 5GT. Zvenku to ani tak nevypadá, ale ten vnitřní prostor i vzadu je paráda. Přál bych všem co na něj hází špínu, aby měli možnost si do toho sednout :-)
Avatar - Ozzman
11. 7. 2014 09:43
Re: nespokojenost?
Když mě se prostě ta 5GT nelíbí >:D Ale dost rád bych zkusil 3GT, ten si myslím vypadá velmi dobře, vídám občas černý kousek s malým spoilerem a pravděpodobně Mpaketem. Vypadá fakt k světu, zajímalo by mne, jestli je také prostornější, než klasická 3er :-)
Avatar - Stefič
11. 7. 2014 10:45
Re: nespokojenost?
mě se také nelíbil. Ale po seznámení s vrcholnou verzí v maximální výbavě mi tak nějak mimoděk, nekontrolovatelně vytekla slinka koutkem úst. Člověk mu musí příjít na chuť. Jen ta cenovka...ta cenovka
11. 7. 2014 11:33
Re: nespokojenost?
Bavíme se o prémii a vyšší střední (beru sedany) prostě vzadu neohromí. Nebo máme každý jinou představu o pohodlí. Vyšší střední je vzadu tak pro děti a i tam můžou být problémy. Samozřejmě, lidé s kratšíma nohama to mají jednodušší.
Avatar - Ozzman
11. 7. 2014 11:53
Re: nespokojenost?
Jo, v tom případě můj příspěvek neber v potaz :-) Myslel sem to obecně :-)
Avatar - Ozzman
11. 7. 2014 09:16
Re: nespokojenost?
Jo, je to pravda, já teda Cčko neznám ( teda když nepočítám předchůdce v podobě 190E >:D ), ale A4ka sedan není o moc prostornější než třeba Jetta a je mezi nimi papírově rozdíl třídy. 5er mi už tak malá nepřišla, ale je fakt, že takovej Superb či Mondeo prostorově neztrácejí, 3er je obodbné A4ce :-) Stejnej pocit sem měl ale i u X1,X3 a X5 či X6. Ani jedno auto neni uvnitř velké, to třeba obdobné velké SUV od Nissanu ( Pathfinder či dokonce Patrol ) je jiná liga. Jenže to se nedá asi mít prémii za zlé, protože vyniká jinými věcmi, zpracováním, technikou a co si budem povídat hlavně dizajnem :-) Příplatek chápu, ale není to zatím pro mne :-)
Avatar - 3_diamanty
11. 7. 2014 09:21
Re: nespokojenost?
je to tak... ono tie premiove auta strednej triedy tam proste zrejme splynies s autom... zapadnes na centimeter..... ja si pamatam ako som sa posadil do saabu 9-3 v steelarene u nas ked bol autosalon na lade pred par rokmi [odkaz] a potom som sa posadil do civicu 8g ... civic mal viac miesta ako saab 9-3 pricom je o triedu mensim autom ako saab.... rozhodne premiove auta si na priestor nepotrpia to je pravda ;-)
Avatar - Ozzman
11. 7. 2014 09:24
Re: nespokojenost?
9-3? Já si nejsem jistej, ale není 9-3 nižší střední a 9-5 střední? I když poslední 9-5 dost narostla....
11. 7. 2014 11:46
Re: nespokojenost?
9-3 byla střední.
Avatar - Cuba66
11. 7. 2014 16:44
Re: nespokojenost?
No ono jde taky o to, jak kdo v autě sedí. Už jsem to tady několikrát psal, mám 187cm a stává se mi, že sednu po někom, kdo měří o 10cm míň do auta a pomalu nedosáhnu na volant, jak ten člověk v autě leží. A to se pak za sebe sedá těžko, přetěžko :-)
Zkrátka si nejdřív dejte sedačku tak, že opěradlo se sedákem svírá plus mínus pravý úhel (tak to má plus mínus být), volant držte s lehce pokrčenejma loktama a uvidíte, jaká je to změna :-) najednou je vzadu hned víc místa :-) Ale samozřejmě jsou výjimky, měřící třeba 193cm a vážící 140kg a ty mají opravdu problém, páč se jim musí mezi sedačku a volant ještě vejít pupek :-)

P.S. Doporučuju na youtube holandskej Autoweek, tam jsou dva borci, říkají si Big Boys a to pak koukáte, jak se nevejdou za volant třeba u Rapida :-)
Avatar - Vranis
12. 7. 2014 10:14
Re: nespokojenost?
No vidis to, ja mam 193 cm vyse 100 kg a do trojky F30 si za seba sadnem ( je pravda ze pred kolenami vzadu uz moc miesta nemam ale aj tak). V e46 sa mi to nikdy nepodarilo. Na druhu stranu si ale treba vediet sadnut do auta ako clovek ze >:D lebo ked vidim niektorich low rider vodicov tak sa necudujem ;-\
11. 7. 2014 09:00
631800
Tak to mi teda přijde drahý jako ***. Za základní 3 hrnek.
Rozbalit vlákno
16
Avatar - Ozzman
11. 7. 2014 09:06
Re: 631800
Je to BMW >:D Tohle asi ani nemá za cíl konkurovat Scenikum a Zafirám :-) A tříhrnek... záleží jak to pojede... tady na diskuzích samozřejmě všichni na tříválce plivou a sedlají minimálně Véosmičkym, ale i ta zaprodaná Fabia HTP se prodá ve velkém a myslím, že většinu majitelů fakt, že mají jen tři válce pod kapotou, netrápí.
11. 7. 2014 09:20
Re: 631800
"i ta zaprodaná Fabia HTP se prodá ve velkém a myslím, že většinu majitelů fakt, že mají jen tři válce pod kapotou, netrápí."

- vacsina majitelov sa v tych HTP nevozi, kedze pravnicka osoba nedokaze soferovat auto, nie to este dostat vodicak. a sofer tejto kategorie aut, ktorych majitelom je pravnicka osoba, to ma v drvivej vacsine pridelene, bez moznosti vyberu. :-!
Avatar - Ozzman
11. 7. 2014 09:26
Re: 631800
No a co povíš na ty rodinky co jezdí v tisícovkách Fabií, Polech, Ibizách a Roomstrech HTP? Ti maj taky firemní? :-)
11. 7. 2014 09:56
Re: 631800
vies udat pomer medzi tisicovkami rodin a poctom firemnych HTPciek? lebo "vacsina majitelov" ako som napisal je moja osobna skusenost. a zvlastne je, ze kazdy koho poznam a kto na tom jazdil v praci, obhajuje ten motor, ale domov si ho nekupi a kto si ho kupil a jazdil s nim ako sukromnym uz o tom v buducnosti neuvazuje (aj ked u skodovky chce ostat). cim to asi bude. ze by tym ze kupa auta nie je kazdorocna zalezitost a ked sa niekto takto oplachne, trva roky kym ma sancu urobit zmenu? zvlast ked na takyto kategoriu siaha ako sukromna osoba vacsinou ten, kto auto nekupuje kazde tri roky?
Avatar - Ozzman
11. 7. 2014 10:06
Re: 631800
Ano, znám kolem sebe několik lidí co to mají/měli, podívej se na fóra a nakonec já sám ho měl. Nekoupil bych si ho primárně do auta, protože mým potřebám nestačí, ale mít na druhé auto na dojíždění pár KM do práce, vůbec bych se HTP nebál....

Navíc musíš brát HTP poplatné době vzniku, dnes ho nahrazují oturbené motory o 3 i 4 válcích, ale všichni teoretikové na to jen nadávají (jen proto že to má 3 válce), přitom půlka z nich ho viděla jen na plakátě..
Poměr mezi služebními a rodinnými vozy ti opravdu neumím udat, ale určitě bude větší ve prospěch soukromníků, než poměr turbodízlů motory u Oktávek a Passatů....

Jaké máš zkušenosti ty?

P.S. Podívej na litrový Ecoboost, taky nejezdí špatně, proč by BMW nemohlo udělat solidní motor ?
11. 7. 2014 18:18
Re: 631800
moja skusenost je opacna. a dokonca len jeden co si to kupil v Pole :). firmy toto kupuju do aut, na "rozbijanie". T-Com nahradil vsetkych francuzov nemcami po predaji nemcom. a bola to pestra zmes ktora na najnizsej urovni koncila prave HTP ckami. chodili vyberat automaty, neskor jedna fotrovi sluzila ako terenne vozidlo po vysielacoch. :-) u nas v byvalej firme to do stali chalani technici na chodenie po zakaznikoch, ale len dve. lebo pindali, ze kto ma na tom chodit dve tri skovky km za den, tak dalsie uz boli 4 valce. ziadna slava ale o kus lepsie. 74kW fabka bola z nich asi najlepsia, bola ziva rovnako ako moj Getzik 1.4 71kW. inak vsade co viem to davali hlavne technikom. sefstvo si bralo Oktavie 1.9 neskor 2.0 f TDIcku. :-) preto tvrdim ze HTPcka sa fasovali hlavne nedobrovolne. a potom este isiel mytus, ze na doma to staci. ano po meste sa da na tom behat, a aj inde. ale uprimne to sa da aj verejnou hromadnou dopravou a predsa si niektori kupujeme auta. >:D

ja tym malinkym turbam moc neverim. ale do maleho auta, nie moc fukane, preco nie. ale litrove turbo do Mondea mi pride zvratenost.
Avatar - petrumr
11. 7. 2014 19:51
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ozzman
12. 7. 2014 10:16
Re: 631800
No vidiš a já HTP měl, než sem ho zdědil tak bylo i jako rodinné a cestovat se v tom ve 3 dalo.... u služebáku je to asi jiné, ale jako do rodiny, kdyz občas jedes nakoupit a nebo na dovču po ČR to jde:)
11. 7. 2014 09:50
Re: 631800
To já vím, že je to BMW a nechci nijak dehonestovat jejich 3 hrnek, ale je to už v cenový hladině kde se pohybuje BMW3. To zas než za ty prachy tohle tak lepší nějakou referenční nebo skladovou trojku.
Avatar - Ozzman
11. 7. 2014 09:54
Re: 631800
Jo, ale 3ka nenabídne možnosti MPV, to už záleží podle preferencí kupce :-)
11. 7. 2014 11:57
Re: 631800
316i (100 kW) stojí o zhruba 150 tisíc víc (bez dorovnání výbav). A je to celkem odlišné auto. 2AT půjde také koupit jako skladovka/ předváděčka.
Avatar - petrumr
11. 7. 2014 19:55
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
12. 7. 2014 13:05
Re: 631800
> blbo zaradene, patri ako odpoved na Ozzman dnes 10:16

"ale jako do rodiny, kdyz občas jedes nakoupit a nebo na dovču po ČR to jde:) "

ale ved ja sa nehadam, ze to nejde. ale vid moja posledna veta dlheho odstavca. ved ide to aj s MHD. a rec nie je o tom co este ide, lebo to sa dostaneme do extremu. inak mna vcelku bavi ako sa pri korejcoch strasne kritizuje vsetko mozne, ako to nie je dokonale a ako by to mohlo za nejakych okolnosti obtazovat a ked sa dostaneme ku tragedii HTP, tak sa zacneme bavit o tom, ze sa nieco s tym da.

takze zhrnme to. ano, da sa, ale kupil som si namiesto Getza 1.4 i30 1.6, nie Fabiu HTP a ani i20 1.1. nie preto ze by sa s tym nedalo ist na nakup, pripadne ze by som z Getzom nebol nikde na dovolenke, ale preto ze to s 1.6CVVT jednoducho ide lepsie. a to o * velky kus lepsie. Amen. :-!
Avatar - Stefič
11. 7. 2014 09:33
Re: 631800
papírový výkon vypadá hodně dobře. Krouťák 220 s výkonem skoro 140 HP je na auto o hmotnosti 1300kg slušný.
Navíc auto se řadí k mini MPV a řidič této kategorie ví, že nekupuje závoďák. Takže lze předpokládat, že bude hledat kvality primárně jinde
Avatar - Cuba66
11. 7. 2014 16:50
Re: 631800
Hele, typický majitel tohohle auta bude ženská, která odveze ráno 2km děti do školky, pak 3km na kosmetiku, pak 1,5km na nákup...atd atd.
Ani nepozná, že má tři hrnky a diesel by tímhle popojížděním zničila. Hlavně že se jí auto líbí, je to BMW, všechno se jí do něj vejde a NEPLATILA HO!!! >:D
14. 7. 2014 11:21
Re: 631800
Na to jí ovšem stačí auto za třetinovou cenu. ;-)
Avatar - !GAS!
11. 7. 2014 09:01
FWD a el. ručka
BMW s předním náhonem a elektromechanickou parkovací brzdou...
Svět se v * obrací...

:'-(
Rozbalit vlákno
11
11. 7. 2014 09:52
Re: FWD a el. ručka
Souhlas :yes:
11. 7. 2014 10:01
Re: FWD a el. ručka
A co ti na tý brzdě vadí?
Avatar - Ozzman
11. 7. 2014 11:27
Re: FWD a el. ručka
Nemůže s rodinkou driftovat po parkovišti >:D
11. 7. 2014 12:07
Re: FWD a el. ručka
Asi tak :-)
11. 7. 2014 13:34
Re: FWD a el. ručka
Právě u BMW to není nic překvapivého. Vždyť i u klasických trojkových nebo pětkových sedanů má převahu čtyřválcový turbodiesel, automat a pohon všech kol, čili "antisportovní" varianty.
Avatar - !GAS!
11. 7. 2014 13:51
Re: FWD a el. ručka
Tak Xdrive ani automat neznamená konec zábavy viz mé kráteké video:

[odkaz]

Ale přední náhon, notabene bez ručky...ano. :-(
Avatar - petrumr
11. 7. 2014 20:02
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - !GAS!
12. 7. 2014 07:51
Re: FWD a el. ručka
Nojo, jenže autobus nemá přední náhon... :-!
Avatar - petrumr
12. 7. 2014 08:15
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - !GAS!
12. 7. 2014 11:20
Re: FWD a el. ručka
Proč ne, když Ty jsi driftoval s autobusem... :-! >:-[] :-!
Avatar - petrumr
11. 7. 2014 19:58
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
11. 7. 2014 09:24
BMW vs. Mercedes
Při srovnání těchto konkurentů si asi většina lidí co bude řešit peníze koupí o 100 tis levnějšího medvěda se 4válcem...
Rozbalit vlákno
8
Avatar - fOE
11. 7. 2014 09:28
Re: BMW vs. Mercedes
Ten MB je o 100tis Kc (tedy 4tis Euro) levnejsi i v Nemecku a ma stejnou vybavu?
11. 7. 2014 10:12
Re: BMW vs. Mercedes
Zejména má podstatně slabší motor, nejlevnější MB-B je za cca 545 000, ale je to 160 CDi s 66kW.
Pokud chci benzín a srovnatelnou dynamiku, jako základ BMW 2, tak B180 za cca 583 000,- nebo B200 za 635 000,-.
V dieselu je to podobné, tam BMW 2 18d konkuruje až B200 CDI za 683 000,-

Takže rozdíl není zase tak drastický, ohledně výbavy nevím a nechce se mi to hledat (nicméně MB má v základu jen plechové 15"), ale BMW2 je novinka - vyšší cena se dá pochopit.

A zkuste si říct u MB o slevu :-)
Avatar - fOE
11. 7. 2014 10:46
Re: BMW vs. Mercedes
Jak pises, cena vetsi ale neco za to clovek dostane + novej model + se neobavam ze casem i BMW prijde s nejakou jeste podladenejsi formou jak benzinu, tak nafty.

Naopak mi prijde vcelku pekna cena nejvyssi verze, kdyz dokonce i slabsi 125i, stoji 830tis. Kc a rodince urcite neposlouzi.
11. 7. 2014 11:02
Re: BMW vs. Mercedes
Proto jsem psal že to bude u lidí co řeší cenu a myslel jsem český trh. V německu je cena obou modelů prakticky shodná.
Jinak o slevu si v mercedesu říká každej...bez slevy už se auta prakticky neprodávají...
Avatar - fOE
11. 7. 2014 11:22
Re: BMW vs. Mercedes
Tak kdyz nekdo bude resit cenu do extremu tak pravdepodobne neskonci ani v MB ani v BMW a dost mozna ani ve funglovce. BMW ted stoji neco navic, nase pointa byla jen ta ze ikdyz cena od neni dechberouci tak za to BMW svym zakazniku taky neco dava. A tim ten rozdil 100tis Kc vypada hned jinak.
11. 7. 2014 12:01
Re: BMW vs. Mercedes
A myslíš si, že BMW slevy nedává? Navíc ceny, které psal mariachi, jsou české, ne německé. Jen vybral motorizaci s odpovídajícím výkonem. BMW nabídne slabší později (je to novinka).
11. 7. 2014 12:06
Re: BMW vs. Mercedes
Dává, ale to je právě to - BMW ti prodá i celkem holý základ, který MB nedělá a za ten si řekne docela nízkou cenu, kdežto MB ti přidá služby, nebo výbavu, případně tě pošle do iCar store, ale slevy dávají jen minimální, na desítky procent ála BMW a Audi nemaj chuť :-)
11. 7. 2014 15:57
Re: BMW vs. Mercedes
Reálně M-B usmlouváš u nás velmi dobře ;-)
Avatar - 3_diamanty
11. 7. 2014 16:00
pri vsetkej ucte k bmw
ma na tomto ich "mpv pokuse" nezaujalo vlastne nic, ani dizajn ani motory ani ocakavana flexibilita a ani ocakavany imidz..... vlastne ide o zbytocne predrazene mpv-ecko ktore aspon mna osobne nanadchne snad po ziadnej stranke ... ovela sympatickejsie a zmysluplnejsie mi je verso od toyoty alebo carens alebo dokonca aj scenic ... tu nie je o com.... ak chcem bmw tak si rozhodne kupim 3ku sedan s poriadnym benzinom ale mpv od baworaka ... tak to ma skutocne nenadchlo ... mozno som staromodny ale este som na to nikdy nedoplatil .... som zasadovy a a vzdy sa mi to osvedcilo....... takze z mojho pohladu by som skor siel do versa alebo carensu a rozhodne by som nespravil horsi krok, ale je to na kazdom z nas co je nasou prioritou.... ja osobne z bielomodrej vrtulky na kapote na zadok nepadam.... takze verso je jasna volba
Rozbalit vlákno
6
Avatar - petrumr
11. 7. 2014 20:07
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - wikinko
11. 7. 2014 21:17
Re: pri vsetkej ucte k bmw
Keby si mal vodicak, odporucil by som sa ti previezt na Carense a Verse, a potom na tomto. Aby si pochopil ze existuju auta a... auta
12. 7. 2014 04:15
Re: pri vsetkej ucte k bmw
Z tvýho pohledu je každý BMW špatný...a samo nevíš o čem ;-) . Verso? Tak ho aspoň zkus :-)
Avatar - petrumr
12. 7. 2014 08:17
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
12. 7. 2014 09:56
Re: pri vsetkej ucte k bmw
...nikdy jsem basu piv nekupoval, takže na to nepřepočítávám.
Avatar - petrumr
12. 7. 2014 12:09
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
12. 7. 2014 09:50
Porovnejte.
[odkaz]
[odkaz]
Rozbalit vlákno
4
12. 7. 2014 09:57
Re: Porovnejte.
...a co chceš na malým MPV vymyslet? ;-) Ještě tam přihoď C-Maxe a je vymalováno. To, že se carens tvarově povedl je fakt.
12. 7. 2014 10:12
Re: Porovnejte.
I kompaktní MPV se dá udělat originálně a moderně. [odkaz]

Ale jinak jasně, pro mě je to spíš otázka zvyku, MPV od BMW. Auto je to asi výborné.
12. 7. 2014 10:24
Re: Porovnejte.
Az na ten prolis na bocnich dveri - jsou to jina auto. Neplet si trendy s opisovanim.
12. 7. 2014 11:48
Re: Porovnejte.
Ten prolis je to poslední, co je hraje v podobnosti těchto 2 aut roli.
Avatar - Andromeda
12. 7. 2014 10:21
Povedené ...
Mně se líbí - v dané třídě dynamicky se tvářící kousek, vzhledově vyvážený mix ( vzhledem ke třídě ) dynamiky a praktičnosti , dle mne bez ztráty kytičky směrem k "tradici" ( hned nekamenovat, že to není BMW ). Za mne povedené. Otázka motorizací je myslím v pořádku - překvapit může ( prodejním tahounem bude asi onen tříhrnek, neb dostačuje ) a časem dojde k rozšíření nabídky. Cena ??? To už ať si každý posoudí sám ...
Rozbalit vlákno
0