Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

BMW 2 Active Tourer: Tříválcový základ 1,5 l se 100 kW stojí 631.800 Kč

Jan Mička Jan Mička 11. 7. 2014 • 12:55
65
85
Zobrazit náhledy (65)
BMW řada 2 BMW řada 2 BMW řada 2 BMW řada 2 BMW řada 2 BMW řada 2 BMW řada 2 BMW řada 2 BMW řada 2 BMW řada 2 BMW řada 2 BMW řada 2 BMW řada 2 BMW řada 2 BMW řada 2 BMW řada 2 BMW řada 2 BMW řada 2 BMW řada 2 BMW řada 2 BMW řada 2 BMW řada 2 BMW řada 2 BMW řada 2 BMW řada 2 BMW řada 2 BMW řada 2 BMW řada 2 BMW řada 2 BMW řada 2 BMW řada 2 BMW řada 2 BMW řada 2 BMW řada 2 BMW řada 2 BMW řada 2 BMW řada 2 BMW řada 2 BMW řada 2 BMW řada 2 BMW řada 2 BMW řada 2 BMW řada 2 BMW řada 2 BMW řada 2 BMW řada 2 BMW řada 2 BMW řada 2 BMW řada 2 BMW řada 2 BMW řada 2 BMW řada 2 BMW řada 2 BMW řada 2 BMW řada 2 BMW řada 2 BMW řada 2 BMW řada 2 BMW řada 2 BMW řada 2
Ačkoliv mezinárodní prezentace BMW 2 Active Tourer ještě neproběhla, český ceník už je na světě. Vůz nejlevněji pořídíte od 631.800 korun.

BMW 2 Active Tourer vzbudilo velmi smíšené ohlasy. Někteří rozhodnutí automobilky o výrobě rodinného MVP kvitují, ale jiní nemohou překousnout ústup od pohonu zadních kol. Tak či tak jsou již karty rozdány – v základu dostanete tříválec a zaplatíte více než 600.000 korun.

Mnichovské MPV bude na českém trhu dostupné s trojicí pohonných jednotek. Základní verze s označením 218i má pod kapotou tříválcovou patnáctistovku o výkonu 100 kW, kterou známe i z nové generace kultovního Mini. Za 631.800 korun dostanete litá 16“ kola, osm airbagů, ochranu proti bočnímu nárazu, látkové čalounění, systém stop/start, Performance Control, klimatizaci, sportovní kožený volant, autorádio se šesti reproduktory, přípojky USB a AUX, ovladač iDrive či výškově nastavitelné sedadlo řidiče.

V rámci základní nabídky pořídíte také verzi 218d, kterou pohání dvoulitrový turbodiesel s výkonem 110 kW. Výbava se od základního turbomotoru neliší, cena však ano – připravte si minimálně 746.200 korun. Obě výše zmíněné verze v základu spolupracují s manuální šestistupňovou převodovkou. Za příplatek 55.510 Kč však mohou být kombinovány s osmistupňovým automatem, případně touto skříní s řadicími páčkámi pod volantem (stojí 59.488 Kč).

Vrchol nabídky představuje BMW 225i s dvoulitrovým turbomotorem o výkonu 170 kW. Jeho základní cena atakuje hranici 900.000 korun (konkrétně 894.400 Kč) mimo jiné proto, že model spadá do výbavové linie Advantage. Ve standardu dostanete kromě jiného litá 17“ kola, osmistupňovou samočinnou převodovku, zadní parkovací asistent, automatickou klimatizaci, tempomat nebo mlhovky.

Alternativou jsou linie Sport a Luxury, které jsou dostupné pro všechny nabízené pohonné jednotky. Ceny s vyšší výbavou pochopitelně rostou a ke konečným částkám je ještě třeba připočítat 9.000 korun za předprodejní servis. Jak BMW 2 Active Tourer jezdí se dozvíte již velmi brzy – na konci července se zúčastníme mezinárodní novinářské prezentace v Rakousku.

BMW 2 Active Tourer - technická data
Model218i225i218d
Převodovka6M (8A)8A6M (8A)
Zdvihový objem [cm3]149919981995
Válce/ventily3/44/44/4
Největší výkon [kW/min-1]100/4500-6000170/4750-6000110/4000
Točivý moment [N.m/min-1]220/1250350/1250330/1750-2250
Maximální rychlost [km/h]200235205
Zrychlení 0-100 km/h [s]9,3 (9,6)6,88,9 (8,9)
Spotřeba [l/100 km]4,9 (5,1)6,04,1 (4,1)
Hmotnost [kg]132014301375
Cena Série [Kč]631.800-746.200
Cena Advantage [Kč]670.800894.400785.200
Cena Sport [Kč]708.500925.600822.900
Cena Luxury [Kč]742.300959.400856.700

Související články

Témata
14. 7. 2014 11:21
Re: 631800
Na to jí ovšem stačí auto za třetinovou cenu. ;-)
12. 7. 2014 13:05
Re: 631800
> blbo zaradene, patri ako odpoved na Ozzman dnes 10:16

"ale jako do rodiny, kdyz občas jedes nakoupit a nebo na dovču po ČR to jde:) "

ale ved ja sa nehadam, ze to nejde. ale vid moja posledna veta dlheho odstavca. ved ide to aj s MHD. a rec nie je o tom co este ide, lebo to sa dostaneme do extremu. inak mna vcelku bavi ako sa pri korejcoch strasne kritizuje vsetko mozne, ako to nie je dokonale a ako by to mohlo za nejakych okolnosti obtazovat a ked sa dostaneme ku tragedii HTP, tak sa zacneme bavit o tom, ze sa nieco s tym da.

takze zhrnme to. ano, da sa, ale kupil som si namiesto Getza 1.4 i30 1.6, nie Fabiu HTP a ani i20 1.1. nie preto ze by sa s tym nedalo ist na nakup, pripadne ze by som z Getzom nebol nikde na dovolenke, ale preto ze to s 1.6CVVT jednoducho ide lepsie. a to o * velky kus lepsie. Amen. :-!
12. 7. 2014 11:48
Re: Porovnejte.
Ten prolis je to poslední, co je hraje v podobnosti těchto 2 aut roli.
Avatar - !GAS!
12. 7. 2014 11:20
Re: FWD a el. ručka
Proč ne, když Ty jsi driftoval s autobusem... :-! >:-[] :-!
12. 7. 2014 10:24
Re: Porovnejte.
Az na ten prolis na bocnich dveri - jsou to jina auto. Neplet si trendy s opisovanim.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku