Zrovna včera jsem četl, že se zadek naopak odpojuje úplně a že tento "obrácený xdrive" váží pouhých +60 kg, Tady se pro změnu píše, že se úplně neodpojuje, a že váží +80 kg.
Prostě co si člověk neověří, tomu nemůže věřit. 8-s
Dobrý den. A kde jste to četl? To by mě fakt zajímalo? Jaký "obrácený xDrive?" Vždyť to auto má motor napříč a ne podélně. Ten člověk co tohle napsal asi vůbec nechápe nic o koncepci vozidla. Je to stejné, jako když porovnáte Quattro v Audi A4 a výše s tím v TT, A3 či Q3. Při psaní jsem čerpal z presskitu BMW a pak ještě nějakého článku, který vyšel v Německu, kde s tím i jezdili.
konkurencia instinktivne vzdy kopiruje to najlepsie [odkaz]
ta schreyerova linka po boku dveri ... to snad ani nepotrebuje komentar, chlapcom v mnichove asi chyba kreativita ..... raz darmo .... kia forever ;-):yes:
Naživo vypadají ta světla zcela přiměřeně a celé auto je v kontextu malých MPV opticky hezky vyvážené, přišlo mi takové "akorát" ve všech směrech. Kia styl v tom žádný nevidím vyjma základních proporcí karoserie (všimni si kde končí v boku světla 2er a kde u Carensu, to je rozdíl půl metru), ale ty jsou stejné v této třídě skoro u všech konkurentů (MB-B, Golf SV etc.).
Jsou si siluetou dosti podobná, světla BMW jsou fajn, u Kie jsou opravdu velké ty přední, akorát mi přijde že je BMW více fluidní, Kia je konservativnější
Az na tu cenu, to jiste je zajimave auto..a to prave u nas tak bude pro 95procent ovcanu z tohoto duvodu zcela nedostupne 8-s
Kdyz to srovnam treba s me blizkou take prave na trh uvedenou Mazdou CX-3 od Mazdy /odhad ceny 550 tis. Kc 4x4 2,0im AT full /..vidim tu OBROVSKY cenovy rozdil min. +350 tis. Kc v neprospech BMW /cca 950tis./
A tudiz tady uz neni zadne rozumny urgumenty pro jeho koupi! Pouze srdecn Pouze to neni papirove premie...interier je dnes prakticky totozny..u nejvyssi vybavy revolution.