Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: BMW 3 (F30): První statické dojmy

Statické prezentace bývají nudné a bez náboje. Když však přichází nové BMW řady 3, nemůže být na nudu ani pomyšlení.
Zpět na článek
16. 10. 2011 12:31
16. 10. 2011 15:19
16. 10. 2011 15:44
16. 10. 2011 16:09
16. 10. 2011 17:06
17. 10. 2011 12:14
17. 10. 2011 12:56
17. 10. 2011 22:25
18. 10. 2011 17:09
19. 10. 2011 19:14
16. 10. 2011 18:17
neregistrovaný "maco5555"
17. 10. 2011 08:52
neregistrovaný "maco5555"
17. 10. 2011 10:27
neregistrovaný "maco5555"
17. 10. 2011 11:16
neregistrovaný "maco5555"
16. 10. 2011 22:18
17. 10. 2011 11:40
17. 10. 2011 11:56
17. 10. 2011 12:41
17. 10. 2011 13:05
17. 10. 2011 13:53
17. 10. 2011 14:39
17. 10. 2011 00:39
17. 10. 2011 00:47
17. 10. 2011 00:59
17. 10. 2011 08:19
17. 10. 2011 13:57
17. 10. 2011 16:52
17. 10. 2011 17:13
19. 10. 2011 01:03
16. 10. 2011 12:31
TROJKA JAKO NORMA
:yes: Takhle se to má dělat, dokonalé zpravodajství, dokonalé informace. Jsme zmlsaní, znudění a neskutečně nevnímaví. Tady je událost roku, událost na dalších roků... deset, a nevyzrálci si pod vedlejším článkem dovolí napsat, že jim tak nějak nesednou přední světla či tvar výfuku... Má těmhle (skoro)lidem vůbec cenu sdělovat horní, doslova horké chvíle? Nemá. Naštěstí je nás tu dost, co to odečítáme z monitorů doslova po slovech, po obrazech. Tedy ano - tohle je pro mne AUTO.CZ, bravo :yes:

To auto je prostě skvostné, a jakákoliv diskusní kritika musí být odvažována na lekárnicko-garážových vahách. Kdo neumí napsat pořádně ani slovo - děkuju - ten ať nyní raději jen kouká na obrázky.

Trojka přichází do pro ni výhodné doby, svým střednětřídním rozměrem nebute tolik provokovat stále více odvázanější komunistický ksindl, který jak máme možnost vidět ve zprávách z takřka celé části našeho světa, nabývá až neuvěřitelnou odvahu "vysvětlovat" na ulicích svému okolí, že svět má být založen na tom, aby movití dotovali ty movité méně. Jistě, bavorák do každé pastoušky, to by se jim tak líbilo. Nic nevědět, nic neumět, nic nedělat a všechno ukrást. Ideální prémiovej komunismus.

Zpět k bavorákovi. Velikostně, jak píši, dnes ideální model. Sportovní švih je zachován, přidává se navíc složka pohledového luxusu, to vše v dvojjediné takřka ideální poměrové harmonii.

Věc se zdařila. BMW 3, auto které zhodnocuje život, vnáší do života radost, kvalitu, styl, vrcholnou techniku, vrcholné jízdní vlastnosti a zcela přirozenou vrcholnou porci společenského postavení svého majitele. Image démantu, prestiž elity. Však to znáš - Jsi než to, co tvůj vůz, běž do garáže, otevři vrata, koukáš na sebe.

Bágo, co, koukat tam na novou trojku...

BRAVO BMW :yes:
Rozbalit vlákno
15
Avatar - Ji/Ri
16. 10. 2011 12:51
Re: TROJKA JAKO NORMA
:yes: :-! Lídr třídy. Už se těším na tu tabulku. Všichni "skoro" nula a vrtule bude zvedat vítr. Teď už jen 4er ve "Sportbacku" a je vymalováno. :yes: :yes: :yes: :yes:
16. 10. 2011 13:22
Re: TROJKA JAKO NORMA
ty nám uvažuješ třídně soudruhu :-)
Avatar - Ricardo
16. 10. 2011 12:52
Re: TROJKA JAKO NORMA
:yes: líp se to vyjádřit nedá. Snad bych ještě doplnil:
"Pokud nejsou bohatí, je to jejich vina" - Herman Cain [odkaz]
16. 10. 2011 13:21
Re: TROJKA JAKO NORMA
Ano, ano...souhlasím se všemi odstavci...nezbývá, než začít zbrojit neb se blíží další historický atak mrzké lůzy ;-)
16. 10. 2011 13:24
Re: TROJKA JAKO NORMA
Ještě se těším na designovou i funkční interpretaci GT v této menší třídě...
Avatar - KANKUNEN
16. 10. 2011 16:17
Re: TROJKA JAKO NORMA
Již dnes se dostává největší podpory těm co nikdy nepracovali a jistě pracovat nebudou. Došlo to tak daleko, že kdejaký hnědočech a podobné nemako si půjde do bazaru pro 3er.
16. 10. 2011 17:16
Re: TROJKA JAKO NORMA
Inspirativni.
Aspon pro mne.
Nez se dostanu k te sve vysnene 911, budu si muset jeste neco projit a trojka je jednim z dalsich stupinku. To vedomi mne zene dopredu.

Nicmene koukam se na tabulku s vykony a vidim, ze rozdil ve "stovce" mezi 328 a 335 je pouhopouha pulsekunda...a do hlavy se vkrada az rouhacska myslenka: Ze by nejen atmosfericky plneny, ale i preplnovany sestivalec byl pod kapotou trojky v teto generaci naposled?
16. 10. 2011 17:36
Re: TROJKA JAKO NORMA
Tak si to ujasnime: "Jsi, než co tvůj vůz", alebo "Nejsi, než co tvůj vůz"...?
16. 10. 2011 18:47
Re: TROJKA JAKO NORMA
Myslim, ze to je celkem jedno. Pri pohledu na dnesni svet mi cim dal vic prijde, ze jedina trvalejsi hodnota, kterou po sobe muze clovek zanechat, jsou poradne vychovane deti.
Avatar - Ji/Ri
16. 10. 2011 18:58
Re: TROJKA JAKO NORMA
amen. :yes:
Avatar - Parda71 (BMWfans)
16. 10. 2011 20:22
Re: TROJKA JAKO NORMA
Tohle je řeč jako víno ;-)
Avatar - Parda71 (BMWfans)
16. 10. 2011 20:22
Re: TROJKA JAKO NORMA
Taky se nové trojky ne a ne nabažit, dokonalost :yes:
Avatar - Falco
16. 10. 2011 23:19
Re: TROJKA JAKO NORMA
Výstižně napsáno :yes: Ostatně jako vždy!
17. 10. 2011 08:56
Re: TROJKA JAKO NORMA
Již vzhůru chevrolety této země, již vzhůru všichni, jež hlad ........ Tak to mne napadlo při čtení Tvého příspěvku. Zřejmě se v myslích mnohých, kterým je cizí schopnost vydělat (poctivě) peníze trnem v oku, rozhodla zesílit myšlenka, že by vůbec nebylo od věci zase znárodňovat. A už se vidí, jak budou ze svých oprýskaných škatulí, otuněných rychlými pruhy a chromovanými koncovkami výfuků, přesedat do S klasse, 7er a A8 a budou státními správci majetků odporných kapitalistů..... Stejně jako jim tato duševní masturbace zatemňuje mozky a bere poslední zbytky rozumu, tak stejně tak jim nedochází, že ten, kdo nedělá a o své se nestará, tak časem stejně zajde v bídě - to až všechno, co znárodnil a přerozdělil sežere.....Nu což - snad bude dostatek Pandurů, Chalengerů, Leclerců a Abhramsů - snad...
Jinak k příspěvků - měli by ti tu slovní zásobu znárodnit........ ;-) :yes:
16. 10. 2011 15:19
LED
Len škoda, že to nemá LED svietenie. Nemyslím denne , ale ako má nová A6
Rozbalit vlákno
8
16. 10. 2011 15:44
Re: LED
myslim ze angel-eyes su ovela krajsie riesenie
Avatar - white label
16. 10. 2011 16:09
Re: LED
Píše snad jasně, že mu nejde o denní ("obrysová") světla, ale o hlavní světlomety s technikou LED... ;-)
16. 10. 2011 17:06
Re: LED
asi ma aj mozog v nedelu volno :D,no uvidime mozno pride casom,6er uz ma.
17. 10. 2011 12:14
Re: LED
Audi A4 má LED hlavní světlomety? ;-) Za prvé nemá a nikdy nemělo a za druhé tyto světlomety jsou na tom funkčně podstatně hůře, než nejnovější Bi-xenonové světlomety. A BMW tohle moc dobře ví... Proto je nasadila až do nové 6er, kde se podařilo je dostat na kvalitativně trochu vyšší úroveň.
Avatar - white label
17. 10. 2011 22:25
Re: LED
Proboha, píšu snad někde něco o tom, že A4 má/měla LED hlavní světlomety??? 8-s
3er je novinka, nevidím důvod, proč by je nemohla mít třeba jako první ve své třídě, tím ale zase neříkám, že je mít musí. Trošku logiky do toho mrkání.
Jestli jsou lepší poslední verze LEDsvětel, nebo bixenonů je docela subjektivní názor...
18. 10. 2011 17:09
Re: LED
áno je novinka . A4 sa už nejaký ten piatok predáva. Ja som sklamaný, že A5 po facelifte LEDky nemá. LED svietia lepšie ako bi xenon či?
19. 10. 2011 19:14
Re: LED
Vývoj světel není zadarmo, A4/5 nejsou tak exkluzivní zboží a již jsou v polovině životního cyklu, takže potenciál na vrácení investice je výrazně menší. Pokud by Audi LED světla v rámci faceliftu nabídlo, tak pravděpodobně jen pro podpoření exkluzivity. Jde o rychle se rozvíjející technologii. To, že se to nestalo při faceliftu, neznamená, že k tomu nedojde později v životě modelu na podporu prodejů - technologie bude tou dobou citelně levnější a zase výkonnější. Mohou se objevit na RS a se zpožděním na běžném modelu.

Dnes jsou si celkem blízko. Pro někoho ty, pro jiného ony. Vzhledem k tempu, jakým vývoj LED probíhá, během pár let budou jasně lepší volbou. Je predikováno, že dosáhnou výkonu laserových světel dříve, než bude tato konkurenční technologie připravena k sériové produkci.
neregistrovaný "maco5555"
16. 10. 2011 18:17
movity maju dotovat menej movitych
Cely kapitalizmus je podla mna zalozeny na tom, ze 90 perc. obyvatelstva robi na to aby si zvysnych 10 per. mohlo dovolit taketo auto. Nic proti autu, to nasi nacisticky bratia vedia urobit, a este maju dobre porno. Astalavista komunista, nech zije p. K. Marx
Rozbalit vlákno
17
16. 10. 2011 18:33
Re: movity maju dotovat menej movitych
Kdyz uz tak "Hasta la vista ..." :-!
Avatar - Parda71 (BMWfans)
16. 10. 2011 20:24
Re: movity maju dotovat menej movitych
8-s ?
16. 10. 2011 21:02
Re: movity maju dotovat menej movitych
Prečo ten otáznik, sme na svete ľudia normálni, a sú aj tĺci... ;-)
Avatar - Parda71 (BMWfans)
16. 10. 2011 23:13
Re: movity maju dotovat menej movitych
Nějak mi uniká smysl tohoto příspěvku a styl jeho napsání je jemně řečeno hloupý, tak možná proto ten otazník.
17. 10. 2011 07:29
Re: movity maju dotovat menej movitych
Ten príspevok je úplne primitívny, to je bez pochýb. Jeden z dôvodov, prečo prestávam na ACZ chodiť rád... ;-\
17. 10. 2011 08:22
Re: movity maju dotovat menej movitych
Ano, je to smutné ;-\
neregistrovaný "maco5555"
17. 10. 2011 08:52
Re: movity maju dotovat menej movitych
Uznavam, ze som pouzil trochu odbrzdeny prejav, ale v poslednom case sa mi nieco na tejto spolocnosti hnanej stale dopredu za vyssimi ziskami nieco nezda. Nie som natolko dobry recnik aby som to dokazal popisat, ale bmw a spol. mi pripadaju za ikony toho co nemusim. Ruku na srdce kolky z Vas si ho mozu dovolit? No a sme doma. :no:
17. 10. 2011 09:04
Re: movity maju dotovat menej movitych
Ty hlavně používáš uplně hloupý projev. Tím, co jsi tady vyplodil jsi se zařadil zatím k tomu absolutně nejodpornějšímu, co tady kdo předvedl. I ty nejzaujatější nicky se baví, nebo se snaží bavit o autech. Ty sem jen taháš politiku, která je tady absolutně mimo. S timhle běž někam. :no: :no:
17. 10. 2011 14:38
Re: movity maju dotovat menej movitych
Pokud chceš vědět, kdo začal s politikou, přečti si první příspěvek v této diskuzi. Tohle jsem já pochopil jenom jako reakci.
17. 10. 2011 09:23
Re: movity maju dotovat menej movitych
Bez touhy hnát se dopředu bychom zůstali vývojově na úrovni opic, velmi laicky řečeno. Souvisí to s obecnou evolucí.
Moji zaměstnanci dostávají plat a zajištění podmínek nutných k řádnému provádění činnosti charakterizované pracovní smlouvou. Pokud je někdo dobrý a pro firmu nepostradatelný, pak má samozřejmě více. Zdá se ti, že by měli takoví, nebo já dotovat ty méně pracovitější?
17. 10. 2011 09:58
Re: movity maju dotovat menej movitych
To lidem, odkojených doktrínou, že všechno patří všem a nikomu nic, nemáš šanci vysvětlit... Neboj, za chvíli nás navštíví opět milicionáři, pěkně odevzdáme klíče od firem a šupky do uranových dolů.
17. 10. 2011 10:13
Re: movity maju dotovat menej movitych
Tam už byl dědeček...tak snad to bude teď už komančům zaplaceno
Avatar - Emel
17. 10. 2011 10:13
Re: movity maju dotovat menej movitych
Aniž bych s tebou chtěl nesouhlasit, musím podotknout, že na neustálý růst (produkce, ekonomiky, spotřeby, životní úrovně) pohlížím také s jistou nedůvěrou. Opravdu je v pořádku mít každých 10 let nové auto? Podívej se z okna do ulic a představ si, že všechna auta co tam jsou budou za 10 let... pryč? Ale kde vlastně? K tomu každé dva roky nová televize, mobil, počítač, foťák... nepřeháníme to náhodou trošku s tou touhou?

Na druhou stranu, právě to BMW je jedno z aut, které má šanci toho najezdit víc, než běžná spotřebka.
neregistrovaný "maco5555"
17. 10. 2011 10:27
Re: movity maju dotovat menej movitych
To som necakal normalne jedna odpoved, v ktorej mi nenadavate do komunistov a blbcov a podvratakov. Ja sa nechcem bavit o politike, ja sa chcem bavit o ekonomike, ktorej tahunom su automobilky, este jedna taka principialna otazka. V nemecku je pomer aut 50 na 100 obyvatelov, ked do toho zaratam deti a starych ludi, ktory uz nejazdia, kto si tie nove auta bude kupovat? respektive kde ich budeme parkovat. Podla mojich skusenosti neni pravidlo, ze ty schopni maju automaticky velky plat, poznam x schopnych ludi ktory ten plat nemaju. lenze tu prevlada doktrina, ze schopny je len ten co robi byznis alebo podnika. Tolko moj skromny pohlad na vec :no:
17. 10. 2011 10:53
Re: movity maju dotovat menej movitych
Neznám schopné lidi, co se neumí uplatnit...pak si to totiž protiřečí ;-)
Avatar - Parda71 (BMWfans)
17. 10. 2011 11:05
Re: movity maju dotovat menej movitych
Tohle je web o autech a ne filozofický kroužek... 8-s
neregistrovaný "maco5555"
17. 10. 2011 11:16
Re: movity maju dotovat menej movitych
uznavam, nebudem tu dalej filozofovat, len tak mimochodom robim tiez pre autom. priem. a poznam pripady, ze ak sa chces dostat hore musis disponovat istou davkou debility.
no dobre podme sa teda bavit o autach, naaaa poviiim ci to novje bmv vypada k svjetu, kolko to moze mat vykonu? ;-)
Avatar - Emel
16. 10. 2011 19:09
Nový rodinný ideál?
Tohle se mi moc líbí. Jednak samozřejmě design, po nepříliš vydařené jedničce (která změnila jen přední světla a to k horšímu) navázalo BMW na nádhernou pětku. Zvětšení rozvoru mě přivádí k úvahám, jestli už by nová trojka v kombíku náhodou nemohla zastat i roli rodinného auta.

K autu pár postřehů na první pohled: je pozoruhodné, jak BMW dokázalo z vysoké kapoty udělat přednost. Interiér vypadá hezky, sportovní volant se mi podle fotky líbí o něco méně než ten standardní. Přechod obložení před spolujezdcem vypadá maličko pochybně.

Ale jako celek - fantastické.
Rozbalit vlákno
15
16. 10. 2011 19:35
Re: Nový rodinný ideál?
Som asi jedným z mála, komu bavoráky proste nerežú, preto na ne pozerám kritickejším okom ako iní.
Na novej trojke zaujme dlhá kapota a relatívne málo sklonené čelné sklo, čo zvýrazňuje jeho športovosť, pozdĺžne zabudovaný motor a zadný náhon.
Radosť kalí nevýrazný, priam bezpohlavný tlstý zadok, ktorý rozhodne auto nekrášli, a nie je dôvod, aby bol komukoľvek z konkurencie vzorom...
Spredu to tiež nie je podľa mňa na jednotku. Výraz auta je agresívny, povedal by som, že až príliš. Voči decentným líniám bočných partií je čelo vozu veľmi plastické, s premierou výrazu. Klesnuté čelo kapoty ale snáď neodkukali od Chevroletu... [odkaz]
Palec hore za interiér, v rámci značky ide o jeden z príjemnejších počinov, najmä vo svetlých farbách. Príliš tmavé interiéry, ako je známe, nemusím, hoc by boli sebakrajšie. Tu navyše poteší drevený dekor, ktorý vyzerá skutočne dobre a výrazne napomáha pozitívnym pocitom...
Avatar - gld
16. 10. 2011 20:10
Re: Nový rodinný ideál?
Rodinný ideál? >:D to snáď nie..

Kočík do toho nenarveš a miesta na zadných sedadlách ako v b-segmente..

Ale ako prémiový sedan to ideál je. V modrej vyzerá úžasne. Mierne nasrdený kukuč, vyvážené proporcie bez dizajnových excesov- za mňa ide rozhodne :yes:

Možno interiér by si zaslúžil nejaký ten mmm, neviem...nápad? ;-)
Avatar - Emel
17. 10. 2011 09:43
Re: Nový rodinný ideál?
Do trojky v kombíku kočárek dáš úplně bez problému (pokud jsi v mém textu přehlédl ten kombík, pak se nemáme o čem bavit). Jak píše webpaja, i s minulou generací se to dalo, do ideálu ale přece jen trošku prostoru chybělo. 10 cm délky by to mohlo posunout z roviny kompromisu někam dál...

Interiér má nápadů až dost, ve srovnání s minulou generací...
17. 10. 2011 11:46
Re: Nový rodinný ideál?
Jistě, že ano. Vzadu si rozumně sedne i velký pubecent a do kombi není problém kočárek dát (myslím, že nebude problém ani u sedanu). Jestli chce někdo vozit 4 dospělé, pak je lepší vzít o číslo větší sedan kteréhokoliv prémiového výrobce.
Avatar - gld
17. 10. 2011 12:31
Re: Nový rodinný ideál?
Ten kombík som prehliadol. Jeden by to nečakal, nakoľko článok je o sedane..

Ale aj tak, prémiovky strednej triedy sú všetko len nie ideálne rodinné autá.
Avatar - Emel
17. 10. 2011 13:39
Re: Nový rodinný ideál?
No tohle se právě posouvá. Moje vnímání jakožto otce rodiny bylo takové, že to chce buď nějakou mainstreamovou střední, nebo prémiovou vyšší střední, samozřejmě kombi.

Jenže auta rostou, motorizace i výbavy se zlepšují... a najednou si člověk říká, že by možná místo Mondea posloužil Focus a místo pětky trojka.
Avatar - woody-alien
18. 10. 2011 16:18
Re: Nový rodinný ideál?
Moje vnímání jakožto otce rodiny je takové, že jediným prostorově nekompromisním autem pro rodinu je stejně dodávka. ;-) A se dvěma kočárky už vůbec. Když se nechci moc namáhat s autosedačkami a bagáží a na přiměřenou vzdálenost ji bez pocitů méněcenosti klidně používám.

Ale právě jsem přešel na mainstreamovou střední kombíkovou přerostlou >:-[] (Mondeo) a k nižší střední bych se už nevrátil. Auta sice rostou a těžknou, ale ani to není zárukou většího prostoru, např. nová Astra, částečně i Focus.
19. 10. 2011 18:53
Re: Nový rodinný ideál?
Přesně. Pokud máš více než jedno dítě a cestujete autem, tak je dodávka ala Multivan ideál. Podle mě sem patří i R-klasse, proto jí považuji za ideální rodinný vůz. Pro opravdu početné rodiny asi jen mikrobus. :-)
17. 10. 2011 11:48
Re: Nový rodinný ideál?
Rozdíl je někde jinde, u B segmentu ho hledej v obecně vyšším posazu a relativně kolmých opěradlech 2.řady. U BMW, stejně jako u A4 nebo C klasse sedáš níž a sedíš obecně jinak.
17. 10. 2011 12:59
Re: Nový rodinný ideál?
Problém není v BMW 3, ale v kočárku :-) Holt k prémiovce patří prémiový kočárek...a takový složíš skoro "do kapsy" ;-)
Avatar - Emel
17. 10. 2011 13:33
Re: Nový rodinný ideál?
No to nesložíš... pokud jezdíš třeba někam na hory, potřebuješ masivní kočár s velkýma kolama...
17. 10. 2011 14:48
Re: Nový rodinný ideál?
Ale složíš...na hory jezdíme, sportovní kočárek máme a myslím, že by se vešel i do Fabie sedan. Jde jen o to, jestli "sportuješ" už s hlubokou korbou, ta musí být samostatně a zabere víc místa, ale pokud jde o vstupní otvor sedanu...nemůže být s kvalitním kočárkem v prémiové střední třídě žádný problém...a ten kočár včetně autosedačky bude stát míň než navigace. Jinak...někdo i kvůli tomuhle zvolí zde tak nenáviděné prémiové SUV. :-)
Avatar - Emel
17. 10. 2011 15:32
Re: Nový rodinný ideál?
Korbička je v jakémkoliv sedanu problém... pokud už se do kufru vejde, pak dáš vedle sebe korbičku a podvozek a tím jsi víceméně s místem skončil. Pár drobností naložíš okolo podvozku, ale další větší věci typu odrážedla nebo dětská postýlka musí do interiéru nebo na střechu. O variantě "dva kočárky" raděj ani nemluvím.
17. 10. 2011 08:25
Re: Nový rodinný ideál?
Něco jsem najezdil v E91 a pokud bereme jako rodinný ideál vůz, který v klidu pobere 4-člennou rodinu a její bagáž, pak i předchozí generace toto splňovala.
Nová trojka vypadá tak úžasně, že snad ještě vydržím chvíli ojíždět svojí olympiádu a počkám si na ní jak jezdí.
Avatar - Emel
17. 10. 2011 09:49
Re: Nový rodinný ideál?
Na ideál jsou kladeny poněkud větší nároky, než že se tam ta rodina jakž takž vejde. Já něco málo najel s E46 (330d) a tam to bylo v té rovině, že rodina se trošku uskromní, aby si tatínek mohl užívat s bavorákem ;-).

Až děti odrostou a nebudou potřebovat prostorově náročné sedačky a kočárky, tak asi klidně i tu E91.
Avatar - Parda71 (BMWfans)
16. 10. 2011 20:30
Všechna dokonalost pohromadě
Dnes je článek a galerie extrémně vydařená, to se musí nechat. Všechny trojky pěkně pohromadě, zvlášť ta E46 v M-Paketu I v červené [odkaz] je nádherná až to bolí!!!
Už ani nevím co psát, vše už bylo řečeno. Nová F30 je jako socha, pro mě dokonalý vůz, jemuž ve třídě může konkurovat jen C-klassa.
Bravo BMW za tohle auto :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
2
Avatar - boost.
16. 10. 2011 21:08
Re: Všechna dokonalost pohromadě
I přesto, že se mi F30 docela líbí, tak stejně doufám v to, že Mercedes postaví ještě lepší auto, než je F30 ;-)
Avatar - Parda71 (BMWfans)
17. 10. 2011 11:06
Re: Všechna dokonalost pohromadě
Při současné formě MB to je dost dobře možné, ale to se dovíme časem. Každopádně BMW zvedlo laťku dost vysoko.
Avatar - Johny.Rico
16. 10. 2011 21:29
Blink v zrcátkách???
No tak to s BMW jde zase někam, aaaale jen co se týče tohoto. Jinak je to dokonalost.
Ale to LED mi chybí... :-(
Rozbalit vlákno
0
16. 10. 2011 22:18
NewBMW3
Človek si pri predstavení nového modelu značky či už prémiovej alebo nie, začne klásť otázku, ako prípadne chyby alebo nedostatky v dizajne odstráni facelift. Ale pri tejto novej 3 asi facelift vynechajú je dokonalá taká aká je :yes:
Rozbalit vlákno
1
16. 10. 2011 22:35
Pěkné... ale...
Čtu-li samotného autora článku a diskuzi, tak koukám, že se vrhám do roje ortodoxních BMWfilů... ale stejně mi to nedá a risknu to, že mi bude vyhlášena křížová válka... Auto je to zvenku překvapivě pěkné... technicky patrně na vrcholu toho, co dnešní automobilový průmysl umí nabídnou... jen prostě ten interiér je pro mě nezkousnutelný... podivný bezduchý překombinovaný StarTrek... a to je jeden z důvodů, proč bych třeba Volvu přál, aby nakonec dopadlo dobře a nabízelo alternativu těm, kteří nepotřebují třeba dokonalou techniku, ale chtějí se uvnitř auta cítit dobře...
Rozbalit vlákno
24
16. 10. 2011 22:58
Re: Pěkné... ale...
Není vůbec důvod to mezi BMW a Volvem hrotit. Chtěl bys BMW 3 s kabinou Volva? Chtěl bys Volvo s kabinou BMW 3? :-) Obě auta (3 a S60) přece v tomto pohledu nestojí proti sobě, ale vedle sebe. Jistě, že jsou jezdci, jimž více sedí kabina Volva, též jsou jezdci, jimž více sedí kabina BMW. A je to tak správně.

Asi všichni tu víme, na jakou strunu hraje Volvo uvnitř - dokonalé materiály, skandinávská estetika, vizuální čistota, prvotřídní sedadla. Kabina pak věrně odráží základní charakter volv - bezpečné, severské tahouny s vyzrálou vizualitou. Rovněž tak BMW nahoře, konstruktéři, designéři přesně nadávkovali zase bavorácky geneticky bezchybný mix sportovního a komfortního. Vždyť ten bavorák jak zvenku tak zevnitř vypadá přece úchvatně.

Tedy nesnažme se za každou cenu kritizovat něco poukázáním na to, že v jiném autě se mi sedí lépe. Kritizujme auta za to, za co kritiku zaslouží, a tedy přímo a adresně, potlačujme subjektivismus a akcentujme objektivnější pohledy. Horní bavorák prostě kritiku v tomto pohledu "nezaslouží" za nic. Je to vrcholně dotažená střední prémie. Možná ne pro tebe, a možná, že ani ne pro mne. No a co?

A subjektivní, garážová potenciální projekce? Nikoho tu nezajímá. Jestli například já upřednostním ve střední třídě S60 před BMW3, to nemá přece žádnou obecnější informační hodnotu. Pouze se tu všichni dozvědí, že třeba já (nebo ty) vnímáme kabiny Volva jaksi silněji. O to tu dnes ovšem vůbec nejde...

P.S. Trochu mě zamrzelo, že mě tu paušálně strkáš mezi BMWfandy. Proto jsem se pokusil ti přiblížit možný pohled na novou trojku, pohled, v němž jsou subjektivní preference zasuté hluboko v... garáži :-)
Avatar - Pekelná Micinka
17. 10. 2011 00:47
Re: Pěkné... ale...
Argumentací Volvem tu můžeš vyprovokovat jen... ano, vypůjčená slova - diskuzní prosťáčky. Volvo je pádný argument a cítíš-li se v něm dobře, nemáš se komu omlouvat. Za sebe musím říct, že na mě palubka S60 působí trochu ploše, takže u mě vítězí BMW. [odkaz]
Avatar - white label
17. 10. 2011 00:57
Re: Pěkné... ale...
Nevidím logiku ve srovnání interiéru nové 3er s interiérem Volva obecně.
Mnohem podstatnější je srovnání s interiérem předchozí 3er a tam je to jasně ve prospěch nové 3er...
Avatar - Pekelná Micinka
17. 10. 2011 01:01
Re: Pěkné... ale...
Vzhledem k tvé reakci na můj příspěvek níže, si tě dovoluji upozornit, že předmětem diskuze je BMW, nikoliv hostesky. To jen aby si se náhodou nespletl a věděl, o čeho interiéru se to vlastně bavíš. ;-) >:-[]
17. 10. 2011 01:53
Re: Pěkné... ale...
Oook... zase jsem udělal tu chybu, že jsem zmínil konkrétní jinou značku... zapomeň na pasáž o Volvu... prostě jsem chtěl jen napsat, že přes všeobecné nadšení je pro mě toto nové BMW v interiéru prapodivné a cizí (přestože jsem připustil... pro jistotu to zopakuju... že jinak je ooo káá)... nic víc, nic míň.... howk... :-!
17. 10. 2011 08:28
Re: Pěkné... ale...
BMW bylo vždy technicistní a tak nevím, co by si pán představoval. Dnes v lux třídě není nikdo, kdo by interiér BMW 3 by´t jen náznakově překonal.
17. 10. 2011 16:22
Re: Pěkné... ale...
Designově je to špička. Materiálově se teprve uvidí. Pro mě byl interiér nejpříjemnější překvapení.
Avatar - white label
17. 10. 2011 22:28
Re: Pěkné... ale...
Co má společného střednětřídní 3er s lux třídou? :-O
18. 10. 2011 05:56
Re: Pěkné... ale...
Bráno prémiovou ;-)
17. 10. 2011 08:50
Re: Pěkné... ale...
to si myslím, že nenarazíš - nakonec jsi to sám definoval - BMW má nepoměrně lepší podvozek a já jako 4x4fil musím konstatovat, že i ten má vrtule mnohem dál, než Volvo, ale kdo to jaksi skutečně pozná, když nejvetším terénem pro ta auta bude obrubník před nákupním centerm, že? Jinak v interiéru je to otázkou vkusu majitele - buď na pohled strohý a pevně Tě uchopující interiér BMW, jehož laskavou náruč poznáš při jízdě a pochopíš nebo již na první pohled pohodlný severský obývák, který Tě láká již pohledem do něj usednout - zkrátka, co komu libo.....
17. 10. 2011 09:23
Re: Pěkné... ale...
Interiéry BMW jsou stroze funkcionalistické a to na nich oceňuju... nepotřebuju takové blbosti jako je dřevěný volant a načančanou palubní desku...
17. 10. 2011 09:51
Re: Pěkné... ale...
tak to je - a doufám, že BMW od tohoto příliš neustoupí. Škoda, že nedělají nic, jako Outbacka taková přizvednutá 3er by byla fajn. X3 mi moc nesedí velikostí nesedí a proč si to nepřiznat na X5 není....
Avatar - Emel
17. 10. 2011 10:02
Re: Pěkné... ale...
Co ti velikostí nesedí na X3? Co do prostoru v kabině se 3er minimálně vyrovná...
17. 10. 2011 10:33
Re: Pěkné... ale...
no dokonce mírně překoná - nevím, jestli se mi to zdá - nestudoval jsem tabulky - ale na místo řidiče ještě mírně širší a vzadu o něco víc místa pro nohy dokonce ve X3 - ale jsem nějak zpazgřivený z toho Outbacku - sedí mi vyšší kombi. Kdyby XC70 s vnitřkem z BMW a pohonem ze Subaru bylo...... Jenže kdyby raci byli ryby - plavali by pozpátku....... A upřímně - s vrtulí bych asi takové sko***ny jako se sůbem nedělal.... Něco jiného je s cizím - když vezmu majitele X5ky do terénu - ukázat mu, že to auto dokáže víc, než si myslí a připustí - a to i na těch silničních válcích....
Avatar - Emel
17. 10. 2011 11:38
Re: Pěkné... ale...
No pak je ale tvá touha po BMW 3 Outback celkem zbytečná, protože pokud je ti X3 malé, bylo by ti malé i 3er Outback...
17. 10. 2011 11:44
Re: Pěkné... ale...
Jestli si správně pamatuju, tak něco podobného se vyskytovalo na základě objednávky u AC Schnitzer v rámci kombi verze E46...a určitě s ním nikdo kromě vyššího posazu nikdo víc nezískal ;-)
17. 10. 2011 11:58
Re: Pěkné... ale...
to není jenom o výšce - to je i o dimenzování ostatních prvků. Jenom zvedlý kus by došel rychle zkázy....To je něco jako Octavia Jäger - nebo, jak se to jmenovalo, když to v Reichu zvedali pro myslivce - pár čísel - a krom krytu nádrží a motoru, tam bylo všechno série.....
17. 10. 2011 13:55
Re: Pěkné... ale...
Neco podobnyho, mozna dokonce to samy, se dalo/dá koupit i u nás. Jmenuje se to tusim paket spatne cesty.
17. 10. 2011 11:40
Re: Oblek
Oblek si taky kupuješ o 2 čísla větší co kdyby, nebo aby ti padnul?
17. 10. 2011 11:56
Re: Oblek
to ale srovnáváš jablka a hrušky - já chci vůz, který mi padne - mým potřebám a eventualitám, ke kterým dojde několikrát do roka - to je to o dvě čísla větší ...... a auta zatím nedělají jako Transformery.... Oblek si koupím tak, aby mi padnul a do lesa vezmu maskáče - tam v obleku nechodím - to bych byl jaksi za vola.....
17. 10. 2011 12:41
Re: Oblek
většinu času chodíš v obleku a občas potřebuješ maskáče, tak si je přikoupíš.
17. 10. 2011 13:05
Re: Oblek
já bohužel nejsem v situaci, abych živil dvě auta -s tím, že jedno použiju, párkrát do roka..... to uvažuješ ve vyšším levelu.... up to 100k měsíčně... Já musím uvažovat o jednom univerzálu, který je schopen pokrýt většinu mých potřeb...
Avatar - Emel
17. 10. 2011 13:53
Re: Oblek
To není úplně pravda, já model dvou aut praktikuju a podle mě je to levnější, než jedno univerzální.
17. 10. 2011 14:39
Re: Oblek
mám na mysli variantu například - BMW 330Xi combi a Toyotu Hiluxe - takovouhle kombinaci bych neutáhl. Pokud bychom se bavili o kombinaci Outback Hilux - tak také ne - Model dvou aut - Outback - a starý Jimny za pár šupu, který vydrží neskutečně - pak klidně ano - když já mám problém v brainsoftwaru a chtěl bych něco velkýho(asi nějaká kompenzace nebo co). Takže zatím cestou kompromisu a až vypochodujou kidoši do vlastního života - tak potom......(a to ještě chvilku potrvá, bo dvě malé děti a žena již 10let o práci slýchává jen od kamarádek >:D )......
Avatar - Pekelná Micinka
17. 10. 2011 00:39
sTROJer
Já myslel, že to žluté je jen lift toho modelu předtím. Jinak se mi víc líbí ten standartní nárazník, jak je na stříbrném a červeném exempláři. Tenhle pohled z hlavy jen tak nepustíš. [odkaz]
Rozbalit vlákno
4
Avatar - white label
17. 10. 2011 00:47
Re: sTROJer
Neblbni, ty seš fakt na lolitky... :-O >:D
Avatar - Pekelná Micinka
17. 10. 2011 00:56
Re: sTROJer
Koukej jít chrápat, ty lolýtko. :-)
Avatar - white label
17. 10. 2011 00:59
Re: sTROJer
No zrovna od tebe to sedí, noční lovče pohledů lolitek na netu... >:-[]
Vidím, že dáváš přednost spíš "lolýtkám" s dlouhým a tvrdým ("y")... :-O ;-)
Avatar - Pekelná Micinka
17. 10. 2011 01:03
Re: sTROJer
Ano. S dlouhým a tvrdým... pohledem. [odkaz]
17. 10. 2011 08:19
Není to špatné
není to úplně špatné, ale ani ne nic extra, zajímavé, že dokonalosti E46ky se už druhou generaci nepodařilo napodobit...
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Emel
17. 10. 2011 09:53
Re: Není to špatné
Otázka názoru... mě se třeba přední světla s půlobloučky u E46 moc nelíbila. E90 se mi líbila ještě méně, pro změnu mě nenadchlo ztvárnění ledvinek... ale F30 je super. :yes:
Avatar - Parda71 (BMWfans)
17. 10. 2011 11:13
Re: Není to špatné
Před fl měla E9X ledvinky dost nešťastně vyřešené, jelikož jejich vršek byl na kapotě a nevypadalo to dobře. Ale po fl už je vše ok.
Avatar - Emel
17. 10. 2011 11:39
Re: Není to špatné
Souhlasím, facelift to vyřešil.
Avatar - Parda71 (BMWfans)
17. 10. 2011 11:12
Re: Není to špatné
E46 bude alespoň pro mě vždy vzhledově ten nejklasičtější BMW ze všech, ta tehdejší designová vlna BMW nemá dodnes konkurenci (E38,E39 a E46), ale svět jde dál a BMW na to zareagovalo jak nejlépe mohlo a to absolutně novým designem F30, jež je E46 zdatným konkurentem.
Avatar - 3_diamanty
17. 10. 2011 11:48
medak bude lepsi
a navyse clovek si vpredu nebude musiet v nom tlacit gule ;-) ako v bmw

bmw je fajn

ale novy medak bude opat etalon a kral ;-)
Rozbalit vlákno
4
17. 10. 2011 11:54
Re: medak bude lepsi
Že by bratr "zdravéhorozumu"?

Ty jsi v E30 nebo C-Klasse 2014 už jel prosím? Nebo je to jen výkřik ze spolujezdcova sedadla lanceru?
Avatar - Emel
17. 10. 2011 12:11
Re: medak bude lepsi
V E30 jsem se najezdil...
17. 10. 2011 13:53
Re: medak bude lepsi
Ze na nej vubec reagujes... ;-) To si lip pokecas v matersky skolce :-)
Avatar - Bristol
17. 10. 2011 13:57
off topic
R.I.P Dan Wheldon... :'-( :'-( :'-( :'-( :'-( :'-( :'-(

perfektní závodník Indy Car
Rozbalit vlákno
0
17. 10. 2011 16:52
Design
K technice se vyjadřovat nebudu, auto znám jen z fotek. Takže k designu: vidím dvě novinky: 1. Předek - maska - pěkná, nízká, široká, dravá - ale ta boule na kapotě... no, uvídíme naživo. 2. Černé rámování oken - (kdysi se na to prý používala barva na školní tabule >:-[] - takže to vlastně ani moc novinka není) - to je tedy slabota. Zbytek je výborný - tedy bylo by to výborné, kdyby to nebylo stejné jako na jiných typech značky. Interiér je určitě lepší než u minulé generace, ale mně se ty horizonttální linie, široký a nízký středový panel, minimalistická kaplička prostě nelíbí. A ještě si neodpustím poznámku ke kufru (já vím - kdo by se u BMW zajímal o kufr...): Cituji z článku: kufr má navíc krásně pravidelný tvar... to by mě fakt nenapadlo. Spíše že je úzký a víko má obrovské, primitivní vzpěry, na jejichž prémiové zakrytování padlo dost prostoru. Každý vidí to, co vidět chce ;-) . Ale celkově - jo, dobrý, BMW fans budou asi nadšení, já to taky čekal horší.
Rozbalit vlákno
1
17. 10. 2011 17:13
Re: Design
Pokud uz si se pustil do takovehle kritiky, muzes mi prozradit co se ti v tehle tride opravdu libi?

P.S.: Moc ti neverim tech 17 let co mas v profilu, i kdyz... ;-)
Avatar - B-KILL
19. 10. 2011 01:03
M - Paket...
M - Paket vyzera lepsie na statickych fotkach ako na tych z oficialnych fotkach... na tych z brozury sa my vyslovene nepacil, nazivo foteny vyzera bit celkom pekny, takze aspon som trosku spokojnejsi... :-) Ale ten M - Volant sa mi moc nepaci mozno bude v reale vyzerat super a bude sa aj tak drzat, uvidime... Ale mam pocit ze E46 to uz nebude... ;-\
Rozbalit vlákno
0