Tohle se povedlo :yes: na fotografiích záď krásně doplňuje předek, jsem si jist, že naživo to bude ještě emotivnější.
Pro mne je však mírným zklamáním interiér, volant na fotografiích mi přijde ošklivý, nízký středový tunel rovněž, prostě interiérově beru víc na 5GT, který je králem.
Nepíšeš, ale píšeš, že interiér je zklamání. Já si myslím, že 3er má určitě jeden z nejhezčích interiérů ve třídě a srovnávat jej s interiérem o dvě třídy výše nemá moc smysl.
vyjádření "inteligentní management zavazadelníku" Vám přijde za hranou,ale jste hotový ze škrabky ve víčku nádrže a z prostoru na jeden a půl litrovou lahev.To jak BMW tenhle systém nazývá se v článku vůbec nemuselo objevit.Naprosto zbytečná poznámka.
... aneb "vždy můžete objevit něco vyjímečného - mová Škoda Octavia" ... Přijde mi k smíchu, že to co se někde bere jako dokonalost sama se u jiných prostě kritizuje... to je trapnost tohoto serveru.
I kdyby byl článek o pásové dopravníku, někteří se stejně vždycky dostanou ke škodovce. Jak se tohle někomu přihodí... (pouze řečnická, nesnaž se mi to vysvětlit) :no:
na rozdiel od inych bmw ... uz som to pisa lze paci sa mi a posobi to s tym zadkom trosku retro a nie je to take obludne ako 5GT.. ma to eleganciu a spravi to vacsie halo a uputa viac ako klasicka 3ka a mozno aj ako bezna 5ka :yes: ... tento baworak sa mi ako jediny paci... vydaril sa suhlas :yes:
1ka vyzera hrozne.... 3ka je stale rovnaka a posobi staromodne... 5ka je monstrum 5GT este vacsia obluda.. 7micka vyzera ako opancierovany tank s ladvinami vacsimi ako stary tesla prenosny televizor ... ale 3GT je skutocne ideal a nadhera :yes:
Ocenujem vyssiu vysku auta, vyssi posed, viac miesta nad hlavou, lepsie a pohodlnejsie nastupovanie... nie kazdy tusi sa do auta skladat ako cirkusant a sediet kdesi na zemi a hrat sa na sportovca .... GT je prakticke a pritom stale relativne nizke a sportove auto ... a uz so zakladnym benzinakom to bude nadhera a delo ... tu sa neda spravit chyba.... bude to pecka ... mam rad prakticke auta
3GT sa podarilo... sam som prekvapeny ako sa mi paci :yes:
ale, ale, ale... žeby BMW malo len jeden pekný model? to si už trochu prehnal, nie? ;-) súhlasím, že 1ka vyzerá zo všetkých modelov, ako by som to správne vyjadril, "najzvláštnejšie", ale ostatné modely sú dizajnovo veľmi vydarené. a tú "staromódnu" 3ku považujem ja osobne, za jeden z najkrajších modelov od BMW. pozri si ju napr. vo výbave sport a v červenej metalíze ;-) šmrncovnejší sedan strednej triedy nenájdeš...
a k 3GT... no musím priznať, že čím viac obrázkov vidím, tým sa mi viacej páči. som zvedavý, ako bude pôsobiť naživo, lebo 5GT je naozaj des...
samozrejme trosku som to prehnal... BMW ma kopec peknych aut a vsetky su spickove kvalitne a totalne pecky ale co sa tyka dizajnu u mna BMW nehra prve husle... uznavam Z4 je tiez nadherna a paci sa mi aj X1.... ale X5, X6, X3, 5GT a aj rad 1 za ziadne skvosty nepovazujem..... BMW 7 posobi neforemne a az prehnane robustne hlavne spredu.... cele je to aj o elegancii a tu bmw straca nielen na mercedes ale aj na audi.....
3ka je fajn..... ale mne sa nepaci nejako zvlast... tie predne siroke svetla posadene nizko mi pridu trosku out.... E46 sa mi pacila ovela viac....
BMW vyraba jedny z naj aut na svete o tom nepochybujem :yes:
predpokladam ze vsechny morory budou preplnovane. vypada hezky . ale co by mi asi vadilo je ze nema zadni sterac ktery liftbacky vetsinou maji no asi v bmw dali prednost tomu vysuvnemu kridlu.
ale me by stvalo kdybych nevidel ven
Ani na X6, nebo 5GT není, pokud vím. Je to opravdu takový problém? Sedany, liftbacky, kupé atp. s tímhle nemají takový problém jako hatchbacky/ kombi, kterým se díky turbulencím špiní zadky. Já zase zadní stěrač nechci (pokud nemá relativně kolmé zadní okno). No dobře, pokud by se nějak šikovně schovával, aby normálně nebyl vidět, uvažoval bych o něm. :-)
No ale stačí, když zastavíš v dešti na světlech a už máš mokro :-) zásadní problém to asi není, ale já se docela rád koukám za jízdy i za sebe přes palubního zrcátko.
BMW Sľubuje že v aute bude viac priestoru ako v štandardnej 3ke :yes:
Povedal by som že vyzerá aj lepšie a navyše má aj karosériu liftback ;-) Teším sa!
PS: Prečo tam nevidim stierač , je za príplatok ako v ŠKODE ?
Nejspíš nebude vůbec. X6, 5GT, ani Audi A5 a A7 je nemají. Kdyby byl, tak bude nejspíš za příplatek, co je na tom divného? Já ten vehement třeba nechci.
>:D Dvakrát to psát nebudu. ;-) Pokud jde o výbavu, řídím se často "víc je víc". Možná bych ho nikdy nepoužil, ale mít ho by mi neuškodilo (lepší mít a nepotřebovat, než nemít a potřebovat). Tedy pokud mi nebude hyzdit zadní okno. To radši obětuji výhled vzad.
Úplně nejlepší jsou stěrače bočních oken. :-) Ty jsou pro lidi, kteří jezdí dveřmi napřed.
Moc povedené auto s těmi rozměry.Zejména rozvor ho posune o třídu výše než klasickou trojku.Měl jsem možnost porovnat 5 s GT pětkou a rozdíl byl znatelný ve prospěch GT v pohodli, co do jízdních resp. sportovnější jízdy byla klasická 5 na tom lépe a myslím že stejné to bude u GT 3.
suhlasim... rozvor ma uz fakticky ako auta vyssej strednej triedy a nepochybujem ze priestorom mnohe z nic haj porazi..... ved aj dlzka sa podstatne oproti 3ke zvacsila ale nakolko je 3ka este relativne kompaktny sedan tak 3GT neposobi ani pri predlzeni nejako extra obrovsky.... ale fakticky je to uz vyssia stredna trieda .... rozmermi aj razvorom suhlas :yes:
zaujimave je ze pri 3GT pouzili bezramove okna dveri..... co by mi viac pasovalo skor na klasicku 3ku ... ale aj taketo detaily robia z 3GT proste jedinecne auto :yes:
a dokonca je to velmi prakticke auto, paci sa mi ze ma clovek viac miesta nad hlavou a ze aj vyssie sedi.... nie kazdy ma totiz rad ked musi do auta nejako sa krcit... a sedi na zemi.... myslim ze buducnost aut tvoria presne taketo typy aut a rozne crossovery.... sportove supernizke limuziny zacinaju byt out..... praktickost zacina vitazit :yes:
Líbilo se mi moc, než jsem si prohlídnul to srovnání s klasickou trojkou...zbytečné prolisy a kudrlinky, design už není tak funkční a cílí na širší skupinu lidí. Není to chladné a emotivní, jak starší BMW, spíš líbivé a chick jako Hyundai (nesrovnávám s designem H)
Neviem, či to má byť športové alebo úžitkové ;-\
Lebo to nie je ani jedno! Taký nemasný-neslaný srossover z nadváhou.
Dizajnom sa od Audi A5 musí veľa učiť.
A5 je úplně jiný typ karoserie (coupé odvozené od sedanu, o dost nižší než sedan, o dost širší než sedan, s kratším rozvorem než sedan, s 2 dveřmi) a s 3GT si vůbec nekonkuruje takže 3GT se nemá co učit od A5 (tady se výchozí sedan naopak zvyšuje na jakési polo MPV, prodloužený rozvor proti výchozímu sedanu až někam do sféry vyšší střední, 4 dveře etc.), takže takový nafouknutý liftback. Určitě daleko povedenější než 5GT. Udělat nízké, široké kupé hezky není až taková věda (i když i to se dá zkazit), naopak vysoké auto udělat k světu je pro designéry o dost složitější úkol.
Presne ako hovorím, ani to ani ono!
A prívetok GT má evokovať skôr športovosť ako úžitkovosť :no:
To ma irituje... :-)
To čo funguje u x6, spraviť z SUV niečo dynamické v tomto prípade nefunguje.
Nechci se konečné podby 3GT zastávat, ale u BMW odvedli skvělou práci v naladění podvozu GT 5 do absolutního komfortu při zachování nejlepších možných jízdních vlastností. A právě komfort má charakterizovat GT jako specifický model v rámci příslušné pětkové nebo trojkové třídy. A kdo se v 5GT svezl, snadno uzná, že GT má tento vůz v názvu právem....
Neřekl bych, že by si 3 GT s A5 Sportback nekonkurovali. Geneze je většině zákazníků ukradena a jelikož jsou si koncepčně velice podobné, budou se snažit urvat zákazníky navzájem. Jestli tohle není konkurence...
Geneze je jim ukradená , ale výsledek nikoliv. Podle mě si nekonkurují.
A5 je odvozená z A4 a je to její méně praktická varianta, je nižší a širší, dělaná tedy na efekt k zemi přilepeného auta. Z uvedených důvodů je agilnější než výchozí A4, daní je větší nepraktičnost, sedí se více u země, nastupování je už dost nepohodlné etc. A5 konkuruje 3er coupé. A5 sportback je jen prodloužené, dnes moderní 4 dv. coupé/fastback. A5 si koupí spíše mladší/dynamičtější zájemce o řadu A4.
3 GT je odvozená od 3er a je to její praktičtější varianta, je vyšší, je delší, má delší rozvor. Bude tedy s vyšším těžištěm, s vyšším posedem, bude méně agilní než výchozí model, zato s větším vnitřním prostorem a praktičtější. 3GT si koupí spíše zájemce o řadu 3 rekrutující se ze starší generace (pohodlíčko, žádná divočina).
Jiné světy.
Konkurencí A5 je 3er coupé, resp. nově vyčleněná řada 4er. A v ní můžeš hledat konkurenci i pro A5 Sportback, jmenuje se 4er Gran Coupe.
[odkaz]
Píšeš to nepochybně správně, ale dovolím si odhadnout, že většina potenciálních zákazníků v A5 sb a 3 gt uvidí pouze stylové prémiové liftbacky střední třídy. Z tohoto pohledu soudím, že si tyto modely konkurovat budou.
pojmenovaná trojka GT. Podle mně skvělá šance koupit si o třídu větší auto oproti klasické trojce za rozumné peníze. Jestli to je hezčí nebo ne ve srovnání s pětkou touring nechci soudit, líbí se mi oboje, každopádně užitná hodnota bude vysoká. Líbí se mi to. A že to nemá atmo motory mi u takhle zaměřeného auta vůbec nevadí...
Za dvě podstatné nevýhody bych u 5GT považoval ten zadek a pak kufr. Jinak opravdu pohodlné auto nejen na dlouhé cesty a navíc má oproti ostatním BMW dobrou základní výbavu.
3GT se mi zdá svým způsobem praktičtější než 5GT . Má objemnější kufr než 3 Touring (520l vs 495l) ,takže je praktičtější(až na tu nakládací hranu) a ještě k tomu stylovější než F30 a F31.
Povedlo se! :yes:
Je zajímavé, že amatérské skicy jsou mnohem a mnohem povedenější, než "tvorba" amerických designérů "v kalifornském designerském studiu BMW"; za povedený považuji např. tento: [odkaz]