Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: BMW 320Si v Česku za 980 800 Kč

BMW oznámilo českou cenu silniční verze okruhového speciálu 320Si, který bude vyroben v omezené sérii čítající 2600 vozů.
Zpět na článek
12. 1. 2006 00:08
neregistrovaný "wolff"
12. 1. 2006 01:13
neregistrovaný "Peytl"
12. 1. 2006 06:09
neregistrovaný "Paja"
12. 1. 2006 07:16
neregistrovaný "Peytl"
12. 1. 2006 07:38
neregistrovaný "Paja"
12. 1. 2006 08:22
neregistrovaný "Michal528"
12. 1. 2006 08:28
neregistrovaný "Lancer"
12. 1. 2006 08:30
neregistrovaný "Lancer"
12. 1. 2006 08:36
neregistrovaný "Paja"
12. 1. 2006 08:44
neregistrovaný "JP"
12. 1. 2006 08:52
neregistrovaný "Paja"
12. 1. 2006 09:04
neregistrovaný "Michal528"
12. 1. 2006 09:13
neregistrovaný "Paja"
12. 1. 2006 09:14
neregistrovaný "Paja"
12. 1. 2006 09:29
neregistrovaný "Michal528"
12. 1. 2006 10:20
neregistrovaný "wolff"
12. 1. 2006 11:11
neregistrovaný "Michal528"
12. 1. 2006 13:16
neregistrovaný "ZZ"
12. 1. 2006 13:17
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
12. 1. 2006 13:40
neregistrovaný "Paja"
12. 1. 2006 13:42
neregistrovaný "ZZ"
12. 1. 2006 21:31
neregistrovaný "lowkick"
12. 1. 2006 22:01
neregistrovaný "ZZ"
13. 1. 2006 16:24
neregistrovaný "Jirka"
12. 1. 2006 09:19
neregistrovaný "Alessio"
12. 1. 2006 10:04
neregistrovaný "GTI"
12. 1. 2006 10:12
neregistrovaný "Lonestarstate"
12. 1. 2006 10:38
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
12. 1. 2006 10:53
neregistrovaný "Lonestarstate"
12. 1. 2006 11:07
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
12. 1. 2006 10:46
neregistrovaný "GTI"
12. 1. 2006 11:13
neregistrovaný "Lonestarstate"
12. 1. 2006 10:48
neregistrovaný "Paja"
12. 1. 2006 10:55
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
12. 1. 2006 10:56
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
12. 1. 2006 10:59
neregistrovaný "Paja"
12. 1. 2006 11:11
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
12. 1. 2006 11:16
neregistrovaný "Paja"
12. 1. 2006 11:20
neregistrovaný "Paja"
12. 1. 2006 11:36
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
12. 1. 2006 11:07
neregistrovaný "Lonestarstate"
12. 1. 2006 11:09
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
12. 1. 2006 11:20
neregistrovaný "Michal528"
12. 1. 2006 11:14
neregistrovaný "Paja"
12. 1. 2006 11:49
neregistrovaný "Lonestarstate"
12. 1. 2006 12:43
neregistrovaný "Paja"
12. 1. 2006 13:11
neregistrovaný "Lonestarstate"
12. 1. 2006 13:34
neregistrovaný "Paja"
12. 1. 2006 13:13
neregistrovaný "Lonestarstate"
12. 1. 2006 13:41
neregistrovaný "Paja"
12. 1. 2006 13:44
neregistrovaný "Lonestarstate"
12. 1. 2006 13:55
neregistrovaný "Paja"
12. 1. 2006 13:59
neregistrovaný "Lonestarstate"
12. 1. 2006 14:00
neregistrovaný "Lonestarstate"
12. 1. 2006 15:23
12. 1. 2006 14:08
neregistrovaný "Paja"
12. 1. 2006 14:13
neregistrovaný "Lonestarstate"
12. 1. 2006 14:18
neregistrovaný "Paja"
12. 1. 2006 13:44
neregistrovaný "ZZ"
12. 1. 2006 13:45
neregistrovaný "ZZ"
12. 1. 2006 13:48
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
12. 1. 2006 13:51
neregistrovaný "ZZ"
12. 1. 2006 14:02
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
12. 1. 2006 13:58
neregistrovaný "Lonestarstate"
12. 1. 2006 14:02
neregistrovaný "ZZ"
12. 1. 2006 14:04
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
12. 1. 2006 14:09
neregistrovaný "Paja"
12. 1. 2006 14:15
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
12. 1. 2006 14:25
neregistrovaný "Paja"
12. 1. 2006 14:26
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
12. 1. 2006 14:16
neregistrovaný "ZZ"
12. 1. 2006 14:27
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
12. 1. 2006 14:09
neregistrovaný "ZZ"
12. 1. 2006 14:17
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
12. 1. 2006 10:34
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
12. 1. 2006 11:11
neregistrovaný "Lonestarstate"
12. 1. 2006 11:27
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
12. 1. 2006 11:18
neregistrovaný "Paja"
12. 1. 2006 11:27
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
12. 1. 2006 11:32
neregistrovaný "Paja"
12. 1. 2006 11:37
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
12. 1. 2006 11:46
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
12. 1. 2006 11:45
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
12. 1. 2006 12:05
neregistrovaný "GTI"
12. 1. 2006 12:24
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
12. 1. 2006 12:43
neregistrovaný "GTI"
12. 1. 2006 12:45
neregistrovaný "Paja"
12. 1. 2006 12:48
neregistrovaný "GTI"
12. 1. 2006 12:49
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
12. 1. 2006 12:57
neregistrovaný "Paja"
12. 1. 2006 12:48
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
12. 1. 2006 12:48
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
12. 1. 2006 13:47
neregistrovaný "ZZ"
12. 1. 2006 13:50
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
12. 1. 2006 15:33
neregistrovaný "ZZ"
12. 1. 2006 17:33
neregistrovaný "ZZ"
12. 1. 2006 21:34
neregistrovaný "lowkick"
13. 1. 2006 18:43
neregistrovaný "lowkick"
12. 1. 2006 13:42
neregistrovaný "Elpepe"
12. 1. 2006 19:54
neregistrovaný "ultraprovocationhadrcore.tuning"
12. 1. 2006 20:19
12. 1. 2006 23:53
neregistrovaný "Alessio"
12. 1. 2006 22:30
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
13. 1. 2006 12:07
neregistrovaný "ultraprovocationhadrcore tuning"
13. 1. 2006 14:32
neregistrovaný "GTI"
neregistrovaný "wolff"
12. 1. 2006 00:08
bez titulku
Nerad to říkám,a le tohle je první BMW co by mě chytlo za srdce. Poprvé mohu říct - motorem v součinnosti s cenou... Super. Zůstanu věrný 159,a le tohle se povedlo. Jen tak dál a dotáhneš se BMW... :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Peytl"
12. 1. 2006 01:13
Jádro je zdravý.
Začínám si zvykat na (pa)tvary BMW. Neříkám, že se mi líbí, ale už mě tak nepopouzej. Sedmičku jsem polykal dlouho (a pořád se mi trochu vzpírá v krku), pětku jsem považoval za svatokrádež (a pořád tajně doufám, že to ti nahoře páně Bangleovi spočítaj), trojka mě nudí. Tvarově. Jinak jsem si jistej, že pojede jak z praku. Přesně tak, jak se to od BMW čeká. Škoda jen, že předchozí generace uměla potěšit nejen řidiče, ale i kolemjdoucí.
Rozbalit vlákno
22
neregistrovaný "Paja"
12. 1. 2006 06:09
Re: Jádro je zdravý.
Nepatrim take k priznivcum Bangleova przneni klasickych tvaru BMW, s trojkou se drzel zpet, ale tridy 5 a 7 vypadaji jako primi nastupci Mercedesu tridy S z roku 1991! Tezke, neforemne, mohutne...ani stopa po lehkosti a smrncu puvodnich BMW. A kdyz uz se povede jista lehkost zakladniho tvaru jako u trojky, pak je prznena korejsky vyznivajicimi detaily. O trojce bych uvazoval, ale vyssi tridy jsou myslim strelbou mimo. A verim, ze predchozim majitelum vyssich trid BMW trvalo drahnou dobu, nez "zkousli" obrodu designovych prostredku, nebo se obratili jinam a byli nahrazeni jinym typem zakaznika. Nebo-li: "Mam BMW a chci byt vzdy stredem pozornosti, ze je osklive? Nevadi, ale vsichni o me vedi" ;-\
neregistrovaný "Peytl"
12. 1. 2006 07:16
Re: Druhá strana mince.
S panem Banglem je to složitý. Na jednu stranu se mně vážně nelíbí, jak násilně přerušil organicky se vyvíjející linii designu BMW, která se jako červená nit táhla celou historií značky. Na BMW mě fascinovalo, že v posledním modelu jsem mohl vysledovat odkaz generací dávno minulých. Prostě tam byl. V těch linkách. Dneska už to tak není, ačkoli spousta jeho obdivovatelů bude hartusit, že nemám oči. OK, nebudem se přít. Bangle vnesl do designu BMW novou krev. A pro mě osobně se tím z BMW stal tak trochu tvarový bastard. Tvary jsou to neotřelé, zajímavé a ORIGINÁLNÍ (to je dneska sakra výkon), ale u mě takhle BMW vypadat nemělo... Na druhou stranu - a to je třeba zdůraznit - měl pan Bangle velkou pravdu. BMW to nesrazí na kolena. Naopak. Tahle tvarová revoluce (škoda že ne evoluce ;-) ) vynesla BMW do výšin. Zůstává otázka, zda je to proto, že se z BMW stala skutečná současná designová ikona (byť s designem, který se mi nelíbí, nebo mu nerozumím) a nebo je to prostě jen Bangleova sázka na lidský stádní reflex - mluví se o tom, musím to mít, i když se mi to nelíbí / nelíbí se to většině, koupím si to, abych se odlišoval nečím extra. Nedokážu posoudit, co to je, proč se nové BMW prodává s takovým úspěchem (krom toho, že jsou to vážně dobrý auta, ale o tom teď není řeč). Každopádně to pan Bangle odhadl naprosto přesně. A já musím stáhnout ocas mezi nohy a dát mu za pravdu. Nelíbí se mi to, ale funguje to bezchybně, pane Bangle. Má poklona.
neregistrovaný "Paja"
12. 1. 2006 07:38
Re: Druhá strana mince.
Neverim, ze se najde dost lidi na to, aby se dalo s alespon castecnou jistotou rici, ze nova BMW jsou krasna, spise naopak. Nicmene, nedomnivam se, ze jde o prvoplanovitost spojenou s hloubavym myslenim, kam az lze zajit, myslim, ze je to jeho styl. Ze je to tah rukou ovladanou mozkem, ktery chce vytvorit neco podle sebe, ne pro urcitou skupinu. Take se domnivam, ze pokud by mel uplne volne ruce, dostaneme takove sci-fi, ze by se Honda s novym Civicem tise krcila v koute. jeho designu ja neverim, pro me je neduveryhodny a neprilis sebejisty, proto postupne utlumeni te totalni "sedmickove" rozharanosti. Bangle neni realista, ale surrealista a to je, alespon podle me jadro veci. Zajiste je svym zpusobem genialni, ale pro me za me, by svou genialitu mohl cizelovat u Ssang-Yongu.
neregistrovaný "Michal528"
12. 1. 2006 08:22
Re: Druhá strana mince.
... a já jsem zase jeden z těch, komu se BMW by Ch. Bamgle od samýho začátku líbí. Jen ta nová trojka nejmíň (teda až po X3, ta mi nesedí vůbec) Rozhodně bych neřekl, že tento styl není sebejistý. Právě naopak, sebejistota a jistá drzost z něj přímo čiší. Právě proto, že BMW jsou tak dobrý auta, mohli v designu tak nějak "ulítnout". Třeba VW by si to dovolit nemohlo. Ale to je jiný téma >:-[] Mě se prostě ten nový styl BMW líbí a basta. :-) A 320Si je opravdu povedená. Krásný a vzácný (2600ks) auto za rozumný peníze. BRAVO BMW
neregistrovaný "Lancer"
12. 1. 2006 08:28
Re: Druhá strana mince.
Panove, je to sice jiz otrepana fraze, ale tahle debata nema reseni. Nekomnu se Bangleuv design libi, nekomu ne. Konec, uz se to resi tolik let a stejne to nekdo chce resit dal. Pravda je takova, ze predchozi 5 ci 7 mi pripadaly elegantnejsi, ale na druhou stranu tohle je proste design. Ne jenom zaobleny nudny tvar jako u M-B. A ikdyz se ten design spouste lidi nelibi, tak ta spousta stejne na takovy auto nebude mit penize. Ortodoxni fanousci znacky zustali, originaliste a exhibicionisti pribyli, prumerny zakaznik lehce omladl a i diky tomu vsemu dohromady povyrostla uz tak dost vysoka image BMW. Mne se Bangleuv design libi a navic to byl i genialni (ikdyz riskantni) strategicky tah. A ta 320si je uzasna... :yes:
neregistrovaný "Lancer"
12. 1. 2006 08:30
Re: Druhá strana mince.
A mimochodem - pred 20 minutama jsem videl zluty Ford GT! Takze mam o veselou naladu na celej den vystarano >:D :yes: Mejte se!
neregistrovaný "Paja"
12. 1. 2006 08:36
Re: Druhá strana mince.
K vizualnimu zazitku gartuluji! :yes: Presne jak to pises...libi a basta! Nelibi a hotovo-rikam ja. A cim vice hlasu proti, tim spise se dockame snad casem opakovani gemialniho tvaru predposledni generace trojky! ;-)
neregistrovaný "JP"
12. 1. 2006 08:44
Re: Druhá strana mince.
Takhle se vazne muzete hadat do nekonecna... Auto nemusi byt krasne, ale musi se prodavat ;-)
neregistrovaný "Paja"
12. 1. 2006 08:52
Re: Druhá strana mince.
jako priznivce a vyznavace klasickych hodnot BMW, tedy vc. designu me soucasna situace mrzi, tot vse. Stejne to dopadne tak, ze se bude postupne do Bangleovych navrhu vkladat cim dal tim vice prvku ze "zlate" ery. Ver mi! ;-)
neregistrovaný "Michal528"
12. 1. 2006 09:04
Re: Druhá strana mince.
Naprostý souhlas s tím, že někomu se tento design líbí a někomu ne. Ale tak to prostě musí být, jinak bychom všichni jezdili v tom samým. Jako příznivce a majitel několika BMW mě současná situace taky mrzí. Ale není to design aut. Je to upadající kvalita generaci za generací. :-( Každá nová generace (čehokoliv, nejen aut a BMW) vydrží míň a míň. Když porovnám výdrž jednotlivých komponentů u např. E30, E36 a E46 jde to pěkně z kopce. Je to u všech spotřebních věcí. Výrobci vědí, že potřebují vyrábět, tedy že tady jejich výtvory nesmí být věčně a musí rychle uvolnit místo novým výrobkům. ... ale to je na jinou diskuzi.
neregistrovaný "Paja"
12. 1. 2006 09:13
Re: Druhá strana mince.
Jeden z mych klientu je vyznamnym dodavatelem silu pro automobilovy prumysl a tak si jiz nedelam zadne iluze...to, co zakznik vidi je 1A kvalita, avsak to, co zustava ocim skryto, hanba mluvit. Plati tedy "Nahore huj, vespod' fuj!" ;-\
neregistrovaný "Paja"
12. 1. 2006 09:14
Re: Druhá strana mince.
Ne silu, ale dilu... ;-)
neregistrovaný "Michal528"
12. 1. 2006 09:29
Re: Druhá strana mince.
Jo to věřím. Kamarád má autodílnu a ty závady, co se poslední dobou objevujou, to mi hlava nebere. Auta prostě vydržej čím dál míň a stojej čím dál víc. To je smutný. Ten kámoš tvrdí, že poslední poctivý BMW bylo E36 a pak možná E39. Všechny další generace stojej za prd. Já jen doufám, že nemá zas až tolik pravdu, že jen vidí ty porouchaný auta a nevidí ty spousty bezporuchovejch, ale přestávám si dělat iluze. ;-\ Například prasklý lanko od plynu u 4 roky starýho auta, to se snad nestávalo ani Škodovkám. Tak tenkej plech v místě uchycení zadních ramen, že už jich několik lidi vytrhli. A stejný je to s čímkoliv. Včera mi klekla 3,5 roku stará pračka, která mě stála dost peněz. (mrcha jedna, vyřádím se na ní s palicí >:-[]) Už dávno neplatí: čím draží věc, tím spolehlivější.
neregistrovaný "wolff"
12. 1. 2006 10:20
Re: ////
No hlavně brouku neplatí německá věc = spolehlivá věc, ale spíše naopak. V tom je ten háček... :-)
neregistrovaný "Michal528"
12. 1. 2006 11:11
Re: ////
S hlubokým zármutkem musím tu tvoji větu potvrdit. Kéžby byla německá auta spolehlivá jako většina japonců.
neregistrovaný "ZZ"
12. 1. 2006 13:16
Re: ////
Když jsem kupoval lednici, tak mi známej opravář povídá, ať si jí vyberu podle designu a pokud možno v akci v hypermarketu. Že až se po.... porouchá, tak ať jí vyhodím a koupím novou. Potvrzuji tvá slova, že v tomto druhu průmyslu už o nic jiného, než o design a cenu nejde. Kvalita je průměrná všude. Začíná se to ovšem dít i s automobilovým průmyslem. Šetří se všude a kolikrát na VELMI nešťastných místech. Nerad se budu dožívat doby, až mi automechanik doporučí levnou pěkně evropsky vypadající např. KIU.... ;-\
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
12. 1. 2006 13:17
Re: ////
8-s
neregistrovaný "Paja"
12. 1. 2006 13:40
Re: ////
Jde v zasade o to, ze spousta komponent je shodnych pro valnou cast produkce ruznych vyrobcu...Globalizace! ;-)
neregistrovaný "ZZ"
12. 1. 2006 13:42
Re: ////
Jistě, tomu rozumím. Chápu to jako nutné zlo. Jen říkám, že se to samé stane v aut. průmyslu. Co stane. Ono se to tam už děje. Zkuste si třeba u BMW stáhnout a vytáhnout několikrát za sebou okénko >:D >:D
neregistrovaný "lowkick"
12. 1. 2006 21:31
Re: ////
Ja nesouhlasim. Vyberu spotrebicu, ktere jsme kupovali do kuchyne, jsme venovali dost casu (a penez), ale po peti letech, az na jednu malou vyjimku, ani chybicka. Tu malou (spise kosmetickou)chybku vyresil dovozce okamzite vymenou kus za kus. Jde o Siemens. Moje zkusenost mi tedy zatim rika, ze drazsi znacky jsou kvalitnejsi a nemecke zavedene znacky jsou take kvalitni....ve vetsine oboru.
neregistrovaný "ZZ"
12. 1. 2006 22:01
Re: ////
Asi máš jinýho servisáka ;-)
neregistrovaný "Jirka"
13. 1. 2006 16:24
Re: ////
Myslí že problém u dnešních automobilek není jen v šetření. Celkově vývoj dnešních vozů hodně ovlivnila bezpečnost a s tím spojený nekonečný boj s hmotností. Dříve (třeba v 80.letech) nebyly tak vysoké nároky na bezpečnost a sposta dílů se navhrhovalo na papíře bez použití počítačů. Aby daný díl něco vydržel, tak ho ještě předimenzovali. A přes tohle všechno mají tato auta na dnešní poměry nízkou hmotnost. Ale dnes se většina dílů navrhuje v simulačních programech, jsou přesně stanoveny horní hranice namáhání a vedí dobředu jaká bude přibližná životnost, žádné zbytečné předimenzování. A přesto všechno mají vyšší hmotnost. Mužou ti udělat BMW, které tady bude i po 200.tis km, ale bude třeba o 15% těžší.
neregistrovaný "Alessio"
12. 1. 2006 09:19
cena
No, cena vypadá slibně, ale není to auto v základu? čili navigace,kůže,vyhř.zrcátka a sedačky....stmívací zrcátko...a takový ty potřebný hovadinky a cena bude někde okolo 1150000? ;-\
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "GTI"
12. 1. 2006 10:04
2601
To číslo si nech vytetovat na záda... škoda... vejít se do pořadí, moh´jsi bejt slavnej u vás v ulici tím, že bys byl jedinej, kterej rozflákal bavoráka na první křižovatce... Brácho, klid... na BMW musíš mít... hlavně v rukách a v nohách... to chce dobrýho jezdce... Koneckonců můžeš si vyzkoušet Velkou Pardubickou... utopil by ses na vodním příkopu... tvá cesta je valach... jo, valach brácho... co plete nohama, ale donese tě k cíli... Pamatuj na to. P.S. Bangle nemůže udělat špatný BMW... to jen my... šilhači... postupně objevujem ty tvary... a takovej náskok, jako má mistr Bangle před našima očima jsme snad ještě nezažili (u velkosériové výroby). Jistě, snad každej musí milovat předchozí trojku... vždyť tam byla završena krása krás... bohužel ji nelze vyrábět donekonečna... Jinak... cena 980 tyček s tou výbavou... to je sen :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Lonestarstate"
12. 1. 2006 10:12
Big BANGle
Spory o Banglea. Samozřejmě ti, kdož ho opěvují, a k nim se řadím, nebudou chválit trojku, iks trojku a facelift sedmičky. To byly prachsprosté ústupky nátlaku. To nebyl Bangle. Takže já se těším, kdy zase u jakékoliv značky vznikne cokoliv "100% bangle-made". Řady 5,6,7 jsou nefotogenické. První seznámení s nima prostřednictvím časopisů....no já je odepsal. Seznámení naživo bylo o to překvapivější. Jsou to klenoty. To ony jsou trojice, která vytváří studnici dříve absolutně nepředstavitelných tvarů. A z té studnice nápadů se bude v budoucnu čerpat. Už teď se z ní čerpá. Jenže se to ředí. Strach z lidí? Asi. Je to stejně těžké jako zvednou ruku ve skupině padesáti lidí a dát hlas opačnému názoru poté, co přemýšlíte, jestli jste před chvílí viděl les 48 nebo 49 rukou. A přitom víte "sakra, vždyť já mám pravdu". Vzteky rychle polykáte a pak to přijde. Je jedno, že se 5,6,7 prodávají astronomickým tempem. Je to jako s Focusem I. Bestseller. Po jeho úspěchu nezáludná duše věřila v přinejmenším padesátiletou vládu New Edge. Jenže zatímco druzí z New Edge dolovali střípky, co se jim hodily. Sám Ford poslouchal spíš strach a konkurenty. A tak je dnes kdekterý Opel, Peugeot, Suzuki mnohem víc New Edge, než Focus II. Z nudných krabic se ale nestávají cenní veteráni. Z minulosti vybíráme ty modely, které se nejvíc lišily a stavíme je na piedestal. V historii to dovolujeme. Stejně jako opěvujeme v dějepisu Husa. Přišel-li by se svými zásadami dnes. Upálíte ho znova. Kdyby neexistovali ploutve na Cadillacu a vznikly dnes, odsoudíte to jako nejodpornější kýč. Stejně tak za sto let, nikdo nebude sbírat hromady bezpohlavních krabic z 80. a první poloviny 90.let. Budou se sbírat pětky, šestky a sedmičky od Bangleho. Inzerát: "Koupím sedmičkové BMW z bangle éry, zachovalé, libovolný ročník, čím vystouplější hrana na víku kufru, tím lépe." "Koupím Focus I, původní stav, přestavba na Focus II nežádoucí." Vždycky přijde hrdina, který to začne. Vy ho ukamenujete. Za deset let po smrti se k němu oficiálně nebo aspoň chováním hlásí každý. Jenže je to všechno poněkud zohýbané, ztupené. Aby se každý mohl přidat. A když je celý svět jedna krásně otupená rodina, přijde další hrdina. A změní svět.
Rozbalit vlákno
47
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
12. 1. 2006 10:38
Re: Big BANGle
Ti dám bezpohlavní krabice... A myslíš, že někdo (vyjma tvých pra pra potomků) bude sbírat Lincolny z 1999 ;-) >:-[] >:-[] >:-[]
neregistrovaný "Lonestarstate"
12. 1. 2006 10:53
Re: Big BANGle
Bude. Rozhodně mají víc invence než krabicoidní generace před nima. Stále trvám na tom, že až na naprosto titěrné výjimky byl zhruba v letech 75-95 automobilový design v kómatu. Samozřejmě chápu, že ti ty za roh zahnuté "bumerangy" vadí. Ale podívám-li se na současná evropská auta, jak začínají taky zahýbat do stran a po vzoru Art&Science i nahoru, tak to byl trendsetter. Už jsme to probrali, že my dva se nikdy na designu neshodneme. Protože já preferuju konzervativní typy karoserií, na kterých jsou avantgardní prvky. Kdežto ty seš konzerva úplná. :-)
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
12. 1. 2006 11:07
Re: Big BANGle
>:D >:D hezky si to specifikoval... Ano, Bangle je amík, tak se koukl na Lincoln a řekl si, že takhle by to taky mohl zbouchat na BMW :-) >:D .. Já si necením invenci, ale to co z toho vzejde a z mýho pohledu se dá i v tomto období, byť uznávám, že méně, najít dost hezkých aut (i když možná pro tebe bez invence). Mezi ně bych rozhodně zařadil i tehdejší BMW, v roce 1975 se stavěly první XJS - to je naprostý auto..
neregistrovaný "GTI"
12. 1. 2006 10:46
Re: Big BANGle
Pěkně napsané ;-) :yes:
neregistrovaný "Lonestarstate"
12. 1. 2006 11:13
Re: Big BANGle
Díky. :-)
neregistrovaný "Paja"
12. 1. 2006 10:48
Re: Big BANGle
Mily Lonesi, vis, ze Tve militantni a jedine spravne nazory nesdilim. Bangle zustane navzdy pro jedny hrdinou, pro druhe prznitelem. Ti prvni, kteri bez zajmu o znacku samotnou chteli byt mezi prvnimi, co vlastnili sedmicku i s jejim kukucem zaby pouzivajici dioptricke bryle s 15-ti dioptriemi, kteri nezkoumali podivnou disharmonii tvaru, ketri neznaji odkaz puvodni BMW rady 6, nebo-li Ti co se rvou do snobismu obalene slechty v top ten. Na druhe strane Ti, kteri si drzeli puvodni predbangleovske modely jak dlouho slo, doufajice v brzke facelifty, Ti, kteri meli jiz nekolik predchozich generaci mnichovskych vozu, postupne se vypracovavajici z BMW 3 az na sedmicku. Ti, kteri fandili BMW M1, znaji odkazy jezdcu v cestovnich vozech a byli pysni na skutecnost, ze dodavatel pohonnych jednotek Brabhamu dokaze udelat stejne bezvadny kabat seriovym verzim. Zatimco BMW rady 8 vyburcovalo smysly priznivcu znacky do extaze, jeho "nastupci" se povedlo uvest celou verejnost do rozpaku. Zatimco predchozi BMW rady 5 vynikaly ladnosti a jistou lehkosti v ramci tridy, jejich nastupce vypada napuchle jako fackovaci panak v karlinske hospode. Tam kde drive ladily vsechny detaily jako dobre sehrana kapela, nebo orchestr, to dnes vypada jako hudebni teleso setavene z rockera, technare, klasickeho houslisty, jazzmana, bluesmana a rastamana. Kazdy si hraje tu svou, coz sice muze znit zajimave, ale urcite ne lahodne. Pokud si stojis za tvrzenim, ze tyto vozy budou jednou cenenou klasikou, pak je mi Te lito, pokud se tak stane, bude to nejdrive za sto let, stejne jako jakykoliv sto let stary veteran nyni a mas pravdu, z tech obzvlaste nepovedenych jsou unikaty nejvetsi! ten kdo hleda automobilovou krasu, ten ji nehleda u BMW, s tim se smir. A jestlize si nekdy zakaznici kupovali bavoraky pro jejich design a ne pro to co umi (coz nezpochybnuji!!!), tak jsem si jisty, ze tato skupina se v posledni dobe silne oslabila. Navic si myslim, ze je zbytecne glorifikovat cloveka, ktery pokud by sve kreace vytvarel u mene vehlasne automobilky, tak by se jim vetsina lidi pouze zasmala. Srovnavat genialtu navrhu prvniho Focusu s Bangleem je radny stouchanec pro designove oddeleni Fordu...tomu ver! A nedrzeni daneho smeru v pripade FII? Verim, ze facelift zabrousene hrany opravi, jak jiz naznacil S-Max!
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
12. 1. 2006 10:55
Re: Big BANGle
Já myslím, že i když Bangle vzal bavorům to, co pro lidi jako i tebe bylo cenné, tzn. lehkost, kontinuitu atd. Koukni na to taky takhle generace lidí, kterým ten původní design něco říkal stárne. Časem vymře, a těm novým to přijde naprosto normální a ještě to možná budou brát za "grál"...
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
12. 1. 2006 10:56
Re: Big BANGle
A ti co jim již je země lehká, tak ti automobilku neuživí..
neregistrovaný "Paja"
12. 1. 2006 10:59
Re: Hunting
Jinak...Pripada Ti sedmicka ve vyssi nejhezci, nejzajimavejsi, nejdivnejsi, to same v pripade petky a trojky??? Mas pravdu design by se mel inovovat, vetsina automobilek to tak dela a ja bych taky nerad jezdil v petce z 88' byt nabusene high-tech, ale nepotrujes na to silu, nybrz mozek.
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
12. 1. 2006 11:11
Re: Hunting
Nerozumím tvému příspěvku. Upřímně řečeno, ta první věta nedává smysl!!! A ani konci druhé moc nerozumím.. Zkus to napsat s diakritikou a případně opravit interpunkci atd. Opravdu nedokážu na to ani odpovědět.
neregistrovaný "Paja"
12. 1. 2006 11:16
Re: Hunting
Vyssi=vyssi trida a srovnani s konkurenci. Druha poznamka navazuje na Tebou zmineny starnouci design. Rozumis???
neregistrovaný "Paja"
12. 1. 2006 11:20
Re: Hunting
Jsou dva druhy lidi potrebnych pro vyvoj lidstva, chytri a silni...vzajemna kombinace se nevylucuje, ale BMW posledni doby me pripadaji zkonstruovana spise silou, nez hlavou...jen pro dotazeni myslenky. :-)
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
12. 1. 2006 11:36
Re: Hunting
Jo ok. Já nedokážu hodnotit, jestli je 7er ve svý třídě nejhezčí atd... Já bych vždycky šel do XJ.. Proto 7er nemůžu objektivně posoudit. Je svoje a to je hlavní.. A je nezaměnitelná s ostatními auty (zatím).. U 5er - já bych ji volil asi víc než MB-E.. Ale váhal bych mezi A6 (pokud by si jí bral jako konkurenci)... 3er - zde bych v současný době měl obrovskej problém a asi bych sháněl mírně jetou předchozí generaci. MB C mi nic neříká, možná X-Type v nějaký vyšší motorizaci, vzhledem k situaci s Jagem bych si to musel ale promyslet.. Jinak já myslím, že Bangle to hlavou dělá...
neregistrovaný "Lonestarstate"
12. 1. 2006 11:07
Re: Hunting
Proč jen já nemám potřebu označovat tě pro jiný názor na věc za militaristu či fanatika? Napsal jsem jen, jak to vidím, tak brzdi. Tys psal z pozice "Focus I ano, bangleBMW ne". Zase by se ale našlo moc a moc lidí, mnohé znám osobně, ze skupiny "bangle BMW ano, Focus I ne". Ti většinou operují hlavně s asymetrickou palubkou. Pak je tu "BMW ne, Focus ne". No a taky čtvrtá skupina "Bangle BMW ano, Focus I ano". K té se řadím já. A tak na podporu svých postojů píšu obhajobu, stejně jako ty máš potřebu častovat BMW fekálně-nemocničně-hospodskýma přívlastkama. Jasně, není na světě tvar, který by nešel přirovnat k něčemu ošklivému. No toho využiješ ty. Já zase argumentoval podobnostma, které spatřuji napříč historií i světem. Že jsou ti, co mění. A ti, co udržují daný stav. A jak to na světě chodí. Že jednou za čas se objeví silný impuls (a nehodnotím jestli dobrý nebo špatný), který rozvrátí ty "udžovače". A pak spolu s rozšiřováním ty původní myšlenky ztrácí hrany a jasnost. Vzniká pomalu nová rovnováha. Jestli je tahle moje teze militantní nebo černobílá, tak už vážně nevím. Každopádně je fajn, že věříš ve Ford a "opravu". Já jsem spíš pesimista (ne od přírody, to až poslední roky zkušenostma) a myslím, že nějaký nový směr zkusí udělat. Ale třeba studie Iosis ve mě nevyvolává už tak bezuzdné nadšení jako Mercury MC4. Ale jak jsem četl reakce na Iosis, naštěstí jsem v menšině. Naštěstí, protože Fordu fandím.
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
12. 1. 2006 11:09
Re: Hunting
Já patřím do té druhé - "Bangle BMW ano, Focus I ne"... ;-)
neregistrovaný "Michal528"
12. 1. 2006 11:20
Re: Hunting
Já do čtvrté " Bangle BMW ano, FOCUS I ano" I v ostatním tentokrát s Lonesem souhlasím
neregistrovaný "Paja"
12. 1. 2006 11:14
Re: Hunting
Jsi vztahovacny jeste k tomu ke vsemu... >:D "A tak na podporu svých postojů píšu obhajobu, stejně jako ty máš potřebu častovat BMW fekálně-nemocničně-hospodskýma přívlastkama." opravdu nechapu... "Že jednou za čas se objeví silný impuls (a nehodnotím jestli dobrý nebo špatný), který rozvrátí ty "udžovače". hodnotis Lonesi a vsechny, kteri nevidi krasu ve stylu Baglea oznacujes za zpatecniky. A Ford? Vezmu-li design napric celym koncernem, zda se mi nejkonzistentnejsi, cisty, inovativni a presto zajimavy.
neregistrovaný "Lonestarstate"
12. 1. 2006 11:49
Re: Hunting
Možná bys tu neopodstatněnou vztahovačnost mohl nějako dokladovati. Pokud mi někdo napíše: "Tve militantni a jedine spravne nazory nesdilim." Chápu to, že to píše mně. Co nechápeš? To byl pokus o legrační pojmenování toho, jak design BMW přirovnáváš k různým chorobám (dioptrie, napuchlost), hospodským jevům (fackovaci panak v karlinske hospode) atd atd. Pokud ty se cítíš silně dotčen mým rozborem (mimochodem udržovač jsem použil záměrně abych se vyhnul negativně zabarvenému zpátečníkovi a kolikrát ti mám opakovat že to bylo psáno bez hodnocení, zda novinka je dobrá nebo špatná?), stejně tak já bych mohl být dotčený tím, že auto, které se mi tvarově líbí označuješ hanlivě. Paradoxně zrovna to mi nevadí. Řeknu si: má jiný vkus. Spíš mi vadí, že mi místo debaty k věci neustále přisuzuješ nové a nové osobní vlastnosti. Začalo to černobílým viděním a militantností a teď o pokračuje vztahovačností. A opět nevím proč. Rád bych debatoval bez balastu urážek osob diskutujících.
neregistrovaný "Paja"
12. 1. 2006 12:43
Re: Hunting
Tady je to, co jsi napsal o odpurcich;-\"Vždycky přijde hrdina, který to začne. Vy ho ukamenujete. Za deset let po smrti se k němu oficiálně nebo aspoň chováním hlásí každý. Jenže je to všechno poněkud zohýbané, ztupené. Aby se každý mohl přidat. A když je celý svět jedna krásně otupená rodina, přijde další hrdina. A změní svět." ...bez balastu urazek osob diskutujicich...Nemas den? Precti si to po sobe...a napuchlost neni choroba! Az si budes priste rikat, ze ma nekdo jiny vkus, tak to zkus bez vsech privlastku. ;-) A vstavej pravou nohou ;-) To je rada, neber ji jako utok! A z Tveho pripevku cpi ;-\"ja to pisu spravne", tot vse, ja ve svem prvnim nikoho z priznivcu Banglea nenapadal, Ty ve svem uz ano....to je rozdil. Howgh ;-)
neregistrovaný "Lonestarstate"
12. 1. 2006 13:11
Re: Hunting
Tahle diskuse má pro mě příchuť deja vous. Tak sis to o mě zase napsal a můžeš jít v klidu dál. Nepsal jsem o nic útočněji než ty. Pokud ale máš potřebu (a nejsi tu jediný) si čas od času vést hádku na určité téma bez ohledu na zavdání příčiny, je to tvůj problém. Já vstával dneska po dlouhé době zvesela.
neregistrovaný "Paja"
12. 1. 2006 13:34
Re: Hunting
Nech toho! Mam potreby, ktere maji vsichni lide...jist, pit, zachod apod. Smazme to... (to, ze jsi militantni, jsem Ti s ironickym nadechem napsal jiz pred pul rokem a doufaje, ze to vezmes jako tehdy pouzil i dnes... ;-) ). Preji Ti i zbytek dne ladeny dovesela :-)
neregistrovaný "Lonestarstate"
12. 1. 2006 13:13
Re: Hunting
Až bude z tvých příspěvků čpět "já to píšu špatně, nikdo mě neposlouchejte..." Tak budiž. Zatím tenhle výpad přisuzuju jen tvé jednostrannosti.
neregistrovaný "Paja"
12. 1. 2006 13:41
Re: Hunting
Jsem mnohostranny, i kdyz priznavam, v diskuzich si nadrzuji! ;-)
neregistrovaný "Lonestarstate"
12. 1. 2006 13:44
Re: Hunting
A kdo ne. Spíš nechápu, proč pořád reješ do mě. Proč tvá outlocitnost nezasahuje třeba když píší ty zástupy primitivů jako třeba teď pod Audi S6. Možná to označíš za vztahovačnost, ale z tebe mám vážně pocit, že mně neměříš stejným metrem jako ostatním. Že by proto, že ti hodně vadí některé mé názory? Tak to vidím aspoň já.
neregistrovaný "Paja"
12. 1. 2006 13:55
Re: Hunting
Naopak s Tebou sympatizuji :*) Ne pro Tve nazory, ale pro rozhled a styl, na zastupy primitivu jsem bohuzel cas nemel, zapojil jsem se pouze na zacatku diskuze...Omluva, napisu neco per partes... ;-) navic delim primitivni prispevky na ty kde nema smysl reagovat (fuj to je hnus, co to je ty woe...apod.) a na ty kde smysl reagovat ma. Tebe bych si k nim nedovolil priradit!!! S Tebou se rad rozepisu! ;-)
neregistrovaný "Lonestarstate"
12. 1. 2006 13:59
Re: Hunting
Óó, tvůj první dnešní příspěvek, který mě zahřál u srdce. :-) :yes: Snad tě rychle nahradí ZZ. >:D Jinak puknu píchou.
neregistrovaný "Lonestarstate"
12. 1. 2006 14:00
Re: Hunting
néééé, pýchou samozřejmě. Aspoň vidíš, jak jsem z toho naměko.
neregistrovaný "Paja"
12. 1. 2006 14:08
Re: Hunting
Dobra usmireni....Sakra Fuciku, rekni, ze Banglea nesnasis!!!!! >:D
neregistrovaný "Lonestarstate"
12. 1. 2006 14:13
Re: Hunting
Soudruha Banglea neznám, přísahám, v Jugoslávii jsem byl jen na dovolený. Jméno Bangle slyším poprvé v životě..... >:D
neregistrovaný "Paja"
12. 1. 2006 14:18
Re: Hunting
:yes: >:D
neregistrovaný "ZZ"
12. 1. 2006 13:44
Re: Hunting
Hihihi, to je ale vtipná větev diskuze >:-[]
neregistrovaný "ZZ"
12. 1. 2006 13:45
Re: Hunting
PS: Kdo uhádne s jakými názory sympatizuji? >:D ;-)
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
12. 1. 2006 13:48
Re: Hunting
S mými? >:D >:D
neregistrovaný "ZZ"
12. 1. 2006 13:51
Re: Hunting
Nemůžu, nemám dřevoplyn. žŽžába ruleZZ >:-[] :yes:
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
12. 1. 2006 14:02
Re: Hunting
Však já ti ho zavedu... ten dřevoplyn myslim.. >:D >:-[] >:D >:D >:D
neregistrovaný "Lonestarstate"
12. 1. 2006 13:58
Re: Hunting
Já to vím. Ještě se nestalo, aby si dvojité zet nepřihřálo polívčičku. ;-) Běž mi radši hledat sadu "instant texan". Ale ať je tam plastový colt, jinak neberu.
neregistrovaný "ZZ"
12. 1. 2006 14:02
Re: Hunting
Do Escalade ti stačí Instant Rapper >:-[]
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
12. 1. 2006 14:04
Re: Hunting
>:D >:D >:D nebo Instant Farmer.. K většímu balení figurka Oslíka zdarma ;-) >:D >:D >:D
neregistrovaný "Paja"
12. 1. 2006 14:09
Re: Hunting
oslik s velkym "O"...nekdo z rodiny??? >:D
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
12. 1. 2006 14:15
Re: Hunting
NE! Do rodiny se mi ne*er ;-\ ...
neregistrovaný "Paja"
12. 1. 2006 14:25
Re: Hunting
I osel se muze jmenovat Osel... ;-)
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
12. 1. 2006 14:26
Re: Hunting
Jo to jo...
neregistrovaný "ZZ"
12. 1. 2006 14:16
Re: Hunting
Z rodiny pokud jezdí v SUV uvnitř a oblizuje DVD. V SUT na korbě je to jen kus dobytka ;-)
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
12. 1. 2006 14:27
Re: Hunting
Nezačínej..
neregistrovaný "ZZ"
12. 1. 2006 14:09
Re: Hunting
Tobě stačí instantní polívka ;-)
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
12. 1. 2006 14:17
Re: Hunting
Jak polívka??
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
12. 1. 2006 10:34
Banglova kapela.... The Bangles!
...znáte kapelu The Bangles? :-) :-) >:D >:-[] Zkraje '90 měly hit - Eternal Flame ;-) Fakt nekecám. Ale to nemělo s Panem Chrisem Banglem nic společnýho... O jeho sedmičce jsem nikdy nepochyboval, líbila se mi hned, face-lift jí opravdu hodně ubral na kráse a hlavně na originalitě... S pětkou jsem měl trochu problém, ale nakonec ji beru takovou jaká je a je třeba říct, že je vyvážená. To trojka taky, i když na vzhled svého předchůdce nemá... Jasně je jiná, to 5er a 7er taky, ale ty jsou tak svoje, že je nepovažuju za horší, jsou jiný. Ale 3er ztratila tu sportovnost a agresivitu předchozího modelu, skoro bych řekl, že zadání bylo více rodinný vůz, resp. míň sportu a agrese a víc elegance, alespoň tak to na mě působí. I kdybych překous tohle, tak jinou věc "jim" nezapomenu.. Ty zadní světla :-( 8-s . Proč? Bangle by určitě dokázal najít jinej tvar, kterej by byl dostatečně BMW-like a zároveň by nevypadal tak korejsky... I když vypadají poměrně agresivně, tak jsou celý moc "zkroucený" což zrovna na tom černém autě dost vyniká. Stačilo by změnit tvar v části víka kufru... Taky mi tam překáží ta moc velká bezbarvá plocha, mohl tam být proužek, který by přecházel až do boku, jako u 5er. Tak bych se přimlouval, Pane Bangle, udělejte s tím něco. ;-) :-) :yes:
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "Lonestarstate"
12. 1. 2006 11:11
Re: Banglova kapela.... The Bangles!
No to čubrním, že u designu BMW najdeme hodně společnou řeč. Jasně, na původní 7 bylo pěkné, jak byla "masivně placatá". To mám rád. Jinak ale celkově mi tam chyběly nápadité prvky.
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
12. 1. 2006 11:27
Re: Banglova kapela.... The Bangles!
No já mám úplně nejradši, méně masivně placaté (XJx300/308), ale nová sedma přišla s něčím, co jiná auta ve své třídě neměla.. Vlastně byla první masivně vypadjící limuzínou. S-klass vypadalo vedle ní mnohem ladněji, ale S-ko se mi nelíbí ani nelíbilo.. Facelift mi hlavně vadí na tom, jak zkroutil přední světla.. Zadek vypadá jinak, ani hůř ani líp, ale ztratil originalitu..
neregistrovaný "Paja"
12. 1. 2006 11:18
Re: Banglova kapela.... The Bangles!
Pisnicka byla napsana pro zesnuvsi monackou kneznu Grace... ;-)
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
12. 1. 2006 11:27
Re: Banglova kapela.... The Bangles!
To jsem netušil ;-) :yes:
neregistrovaný "Paja"
12. 1. 2006 11:32
Re: Banglova kapela.... The Bangles!
A ta by urcite sedmickou nejezdila!!! >:D >:D >:D
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
12. 1. 2006 11:37
Re: Banglova kapela.... The Bangles!
Ne ta by nejezdila nikdy BMW... Tyhle lidi jezdí MB, Jag, Bentley atd.
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
12. 1. 2006 11:46
Re: Banglova kapela.... The Bangles!
A královna ze Saaby jezdí asi čím.. ;-) >:D :yes: :yes:
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
12. 1. 2006 11:45
Pak že mi tam..
[odkaz]
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "GTI"
12. 1. 2006 12:05
MARCIPÁNOVEJ KOVBOJ
A je to tady nanovo. Evergreen serveru... nespolehlivost aut. Tak snad už naposled - brácho, tyhle pohádky vyprávěj svý garážovaný šunce před spaním... každý (podotýkám, každý) auto jenom jezdí... a když náhodou potřebuje něco opravit, tak to máš do hodinky hotový. Spíš se soustřeď na svý umění... kolik ti vydržej brzdový destičky... jak umíš řadit a vůbec, jak cejtíš se svým autem... protože tohle, to je strašně důležitý... pokud neumíš... pak si svý auto odděláváš sám... Výrobce ti ho zbouchal dobře. Tak kolik, brácho, kolik jedeš na destičky? A kolik ti vydržej gumy... a kolik tlumiče?
Rozbalit vlákno
17
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
12. 1. 2006 12:24
Re: MARCIPÁNOVEJ KOVBOJ
Mě by zase zajímalo, kolik jedeš na jednu klávesnici ;-) >:D >:D >:D
neregistrovaný "GTI"
12. 1. 2006 12:43
Re: MARCIPÁNOVEJ KOVBOJ
>:D :yes: :yes: Loňskej rok jsem měnil dvakrát... úplně vymlácený písmena V a W >:D >:-[] :yes: :yes:
neregistrovaný "Paja"
12. 1. 2006 12:45
Re: MARCIPÁNOVEJ KOVBOJ
Zrejme prilis prispivas na chat "Voskovec a Werich"! ;-)
neregistrovaný "GTI"
12. 1. 2006 12:48
Re: MARCIPÁNOVEJ KOVBOJ
:-) :yes: P.S. taky mám vymlácený číslovky... 9...1...1 ;-)
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
12. 1. 2006 12:49
Re: MARCIPÁNOVEJ KOVBOJ
Voláš často do Jůesej na pohotovost? >:-[] Kvůli tamějším prodejům ;-) >:D >:D
neregistrovaný "Paja"
12. 1. 2006 12:57
Re: MARCIPÁNOVEJ KOVBOJ
:yes: Super postreh! >:D
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
12. 1. 2006 12:48
Re: MARCIPÁNOVEJ KOVBOJ
>:D >:D :yes: :yes: >:D
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
12. 1. 2006 12:48
Re: MARCIPÁNOVEJ KOVBOJ
>:D >:D >:D >:D :yes: >:-[] :yes: :yes:
neregistrovaný "ZZ"
12. 1. 2006 13:47
Re: MARCIPÁNOVEJ KOVBOJ
Fakt tě zajímá, jak dlouho mi vydrží tlumiče? >:D >:D >:-[] ;-)
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
12. 1. 2006 13:50
Re: MARCIPÁNOVEJ KOVBOJ
To přece záleží, jak dlouho budete s matesem v jednom autě, ne? ;-)
12. 1. 2006 15:25
Re: MARCIPÁNOVEJ KOVBOJ
Volský potahy vynechme :-)
neregistrovaný "ZZ"
12. 1. 2006 15:33
Re: MARCIPÁNOVEJ KOVBOJ
Že zrovna ty začínáš s VWolskejma potahama....
12. 1. 2006 15:41
Re: MARCIPÁNOVEJ KOVBOJ
Četl jsem někde, že tlumiče maj životnost 75tisíc... tak proto se na to ptám... Já si je nad 80tisíc nechám vždy po deseti proměřovat.
neregistrovaný "ZZ"
12. 1. 2006 17:33
Re: MARCIPÁNOVEJ KOVBOJ
Tak to já měním rovnou celý koule >:-[] :yes:
neregistrovaný "lowkick"
12. 1. 2006 21:34
Re: MARCIPÁNOVEJ KOVBOJ
No, u A6 v pohode 175 tis. ;-)
12. 1. 2006 22:23
Re: MARCIPÁNOVEJ KOVBOJ
Nech si je změřit...
neregistrovaný "lowkick"
13. 1. 2006 18:43
Re: MARCIPÁNOVEJ KOVBOJ
Ja nemam co merit...at si to zmeri ten, kdo s tim jezdi, ale tahle informace (175tis.) je pravdiva a to nemluvime o vzduchovem mechu... ;-)
neregistrovaný "Elpepe"
12. 1. 2006 13:42
BMW!
BMW rulezz! cim dal tim lepsi! :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "ultraprovocationhadrcore.tuning"
12. 1. 2006 19:54
bez titulku
no já když jsem viděl první fotky bangleho sedmičky tak jsem si říkal jděte mu rozbít budku a nadával na něj kudy jsem chodil ... pak přišla 5, X3, Z4, 6, 1, 3, a mnou tolik volaný facelift 7 ... a pak najednou koukám že po faceliftu už ta 7 není ona .... a začla se mi líbit ta předfaceliftová ... stejně tak žeru už teďka 6 .... a omlouvám se za to co jsem o něm říkal ... chtělo to čas no ... ale uznávám že desing je věc vkusu a nemusi se líbit všem .. díkybohu
Rozbalit vlákno
3
12. 1. 2006 20:19
Re: bez titulku
Dobře napsáno :yes: P.S. Jen lehká připomínka... design je sice věcí vkusu... ale pozor... většina lidí vkus nemá. A v tom je ten problém... znáš to, ne - drátěný Švejkové na zdi... vyšívaný dečky na televizi a - legenda auto.cz: porcelánovej jelen na skříni :-) To je estetickej horizont většiny domácností tady... jo, a abych nezapomněl - kostičkovanej igelitovej ubrus v kuchyni... :-( :-) :yes:
neregistrovaný "Alessio"
12. 1. 2006 23:53
Re: bez titulku
Hej! A co tam jako máte vy? Tenhle se pokydá,setře hadrem a je vymalováno! Bych tě chtěl vidět, jak se pořád pereš s látkovym >:D . Ubrus v kuchyni je naše domácí modla >:D >:D >:D .A s tím vkusem...Někdo má divnej vkus a koupí si Multiplu.Někdo chce něco stylového a "chladného"(čti-nenápadného) a koupí si VW. někdo chce šikmé oči a koupí si.....mračítka na fotrowu ochcáfku,woe.. >:D (nebo toyotu ;-) )....
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
12. 1. 2006 22:30
Re: bez titulku
:yes: :-)
neregistrovaný "ultraprovocationhadrcore tuning"
13. 1. 2006 12:07
bez titulku
[odkaz]
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "GTI"
13. 1. 2006 14:32
Re: bez titulku
:yes: