BMW vyčlenilo sportovnější modely střední třídy do nové série 4. Gran Coupé je však novinkou. Navazuje na stejné provedení větší řady 6, ale zároveň doplňuje kupé a kabriolety své velikosti.
známá to firma BMW (DE) - Bayerische Motorových Werků - München - nám vyrobilo po předchozím modelu 6 Gran Coupé 2011 [odkaz] další menší pěknou hračku - 4 Gran Coupé 2013 - hmmm
SHRŇME SI TO:
DE BMW 4 Gran Coupé 2013
- absence elektromotóru toho hlavního, zrcátka už jsou v 21 century standart
- absence CNG / LPG takže prášidlo raka
- výkon 130 / 225 kW
- spotřeba 6 / 8 litru N95 * 37 CZK / 100 km
- cena neznámá
DE BMW 6 Gran Coupé 2011 [odkaz]
- absence elektromotóru toho hlavního, zrcátka už jsou v 21 century standart
- absence CNG / LPG takže prášidlo raka
- výkon 230 / 330 kW
- spotřeba 6 / 10 litru N95 * 37 CZK / 100 km
- cena 2.000.000 / 2.500.000 CZK
USA TESLA MODEL S 2012 [odkaz] [odkaz]
- konečně future elektropohon žádný virvál a ten krouťák [odkaz] [odkaz] woúúúú
- výkon 225 / 270 / 310 kW
- spotřeba 23kWh * 0 až 5 CZK / 100 km
- cena 2.000.000 / 2.500.000 CZK
NO, CO DODAT SOUDRUZI, ŽE BY PŘECIJENOM NEMĚLI NA BATERKY ??
informací o novém 4er GC, ale nikde jsem nečetl tu hlavní, a to, že tohle auto je liftback! Řekl bych, že je to dost podstatné jak pro hodnocení designu, tak debaty o smyslu tohoto modelu ve 3 a 4er modelové řadě. ;-)
S kým chceš diskutovat? S někým, kdo má tak nizkej rozhled, že i krtinec mu znemožňuje cokoliv vědět nebo znát, nebo s decentně omezeným puberťákem s dívčím jménem? :-)
Přispívat sem začíná občas ztrácet smysl, když vidím první dva příspěvky. Ty dva udělají kliků daleko víc svými stupidními výkřiky. Nám zbydou jízdy a blogy ;-)
ano je to lift, neviem ci sa navzajom nebudu 3GT a 4 GC nejako pozierat kedze oba su lifty s podobnou technikou, ano 3GT je trosku vacsie ale pointa je podobna, otvaratelne zadne veko kufra a isty netypicky "look" oproti beznym sedanom je u oboch aut zhodny a dokona aj z bocneho profilu su dost podobne.
Nevyzera to inak marne, vcelku ide o take znizene a skratene 3GT ;-) , staci dat tomu nazov 4GC a novy model je na svete, ved preco nie, ok , len mam pocit ze tych podobnych baworakov postavenych na baze 3ky uz zacina byt akosi moc co neprispieva k originalnosti ani jedneho z nich
Vzdyt to v clanku je ;-)
Nad smysluplnosti stale uvazuji a stale vic mi z toho vychazi jen dalsi zbytecny model. Mimochodwm, kdo by to byl pred par lety rekl, ze v Mnichove se stane provedeni "Octavia" tim markerinfove protezovanym vrcholem?
6 CC dokazu pochopit, je to totiz stale sedan, ktery se posouva jizdne precijen vys a cele to dava smysl.
Ale tady? Spousty dodatecnych uprav vyvolanych naprosto zbytene? Sedan rady 3 je podle me o poradny kus cistejsim resenim. A pokud uz nekdo chce sportovne strizeny model, pak M-paket nebo rovnou M3 podle me nabuzi sportovniho espritu prehrsel. Hlavne ale zadna karoserie nebude nikdy fungovat lip jak sedan!
Vedle 3 GT mi tohle prijde jako zbytecne, jakkoliv budou proporce cistejsi. 3GT se alespon neda uprit zajimava prakticnost.
Přiznám se že mi to taky ušlo, v předchozím článku to nebylo a tady jsem šel rovnou do galerie no a ejhle, liftback ! Osobně se mi to líbí mnohem víc jak 3GT. Za mě rozhodně :yes:
Jo, je to trochu našlapané těmi trojkovými deriváty, na druhou stranu, třeba pro mně je rozdíl mezi 3GT a 4GC dost zásadní, gétéčko je pro ty, co se nechtějí při nasedání shýbat, gécéčko pak pro ty, co chtějí sedět na zemi, potřebují auto co zatáčí, a přitom občas vzadu někoho odvézt. ;-)
Asi ano, jak se na ty fotky dívám, tak "hrbáčovitost" GT je pryč, to je plus, a z někteých úhlů se linky jeví blíže k 6GC.
Asi by to chtělo postavit 3GT a 4GC vedle sebe, to by asi bylo hned jasněji.
Navíc mně napadá jedna drobnost a to cena od: Zatímco standartní trojku můžeš mít opravdu už dnes za lidovku, tahle GT a GC jsou spíš dražší zboží a tak nízko nepůjdou.
Na první pohled dva velmi podobné modely 3 GT a 4 GC. Obojí liftback, bezrámová okna, podobná linka střechy, ... Dejme si ale porovnání profilu:
[odkaz]
[odkaz]
V zásadě nám tu stojí 2 cela různé světy, přesto zabalené do podobného obalu. Ono i z vejce se může vylíhnout pokaždé něco ... zcela jiného.
4 GC v sobě nese designovou čistotu, harmonii linií a vyváženost v každém kousku. Oproti tomu 3 GT v přímém srovnání vypadá tak nějak - disproporčně, neatraktivně. Není to ale kritika, kupte si lednici a zabalte ji do přitažlivého dárkového balení...
Přesto mi to nedá - existuje něco opravdovějšího než tohle?
[odkaz]
V zásadě mi zkrátka přijde takovéto křížení jako zbytečné. Nemyslím si, že modely budou mít nástupce. A to i přesto, že nůžky společnosti se neustále rozevírají a počet zbohatlých jedinců, kteří si potrpí na rozmařilosti, neustále roste.
Dobře jsi začal, žalostně skončil. Pokud majitele BMW 3GT považuješ za zbohatlíka a rozmařilce, musíš žít ve vskutku zajímavých majetkovo-rodinných poměrech... Avšak ponechme sociologických studií a věnujme se autu:
Všechny tři (čtyři) modely mají svou silniční racionalitu. Ta není daná rozmařilostí, nýbrž racionálními selektovanými požadavky aktuálních potenciálních kupců. Osobně považuji právě standardního sedana za nejméně přitažlivý model (na rozdíl od sedanu pětky) a měl-li bych jít nyní tvrdě po stylu, pak horní GC je mistrovstvím silnice. GT 3 zase přináší do (sub)třídy vnitřní prostor, který doslova ohromí, konečně si mohou střední třídu od BMW koupit i rodiny se standardně rostlými potomky.
Tabulku stylu a krásy tedy modeluji takto:
4 C
4 GC
3 kombi
3 GT
3 sedan.
tradičně nechápeš psané slovo, ale na to jsme tu zvyklí :-) To, že počet zbohatlých jedinců roste, je fakt stejně jako že roste chudoba. Ví to už snad i děti v předškolním věku. Jestli se ta informace ještě nedostala k tobě, za to nemůžu.
Ani zdaleka však neplatí, to, co se mi tu snažíš opět podsouvat, t.j. že majitele BMW 3GT snad považuji za zbohatlíka a rozmařilce 8-s8-s
Tvůj pořadník snů a přání naprosto chápu, každý zkrátka hledáme něco jiného. Já vyznávám tradiční hodnoty, takže nic lepšího než sedan zkrátka nevidím. Nejde ale jen o estetiku, sedan je tím naprosto nejvyváženějším a karosářským provedením.
Dovoluji si nesouhlasit.
Vrchol stylu u BMW je pro mně 6GC, to je nejhezčí BMW za poslední roky.
A po něm 3 sedan, ten je i v základu, v bílé na plecháčích, krasavec.
Takže to trochu popřehazuju:
4 C
3 Sedan
3 Touring
4 GC
3 GT
Myslel som si, že originálny dizajn sa už ani nedá v dnešnej dobe urobiť. Ale dá! Táto štvorka je božská - z trojok i štvorok podľa mňa vyzerá suverénne najlepšie.
Fascinujú ma dokonalé proporcie a zladenosť jednotlivých partií. A5-ka popri tejto štvorke vyzerá ako Marfuša vedľa Nastenky. >:D
Facelift u A5 je okrajová záležitost, nahrazení bodových diod za pásky je největší změna, ale laik si ani nevšimne. Čumák je stejný jako celá A5 - uhlazeně elegantní:
[odkaz]
Mně se naopak moc nelíbí A4, ten předek je nějaký překombinovaný na můj vkus, nelíbí se mi to žebrování pod maskou:
[odkaz]
PS: vím, A4 nic moc fotka, schválně... zvýrazňuje to co mi na A4 vadí.
A5 je určitě nejhezčím audi, a sportback doslova tvrdí muziku. Na druhou stranu nikdo nemládne, a nová 4GC jako novinka prostě působí svěžeji.
Jakkoliv jsou to přímí soupeři, je na jejich designu vidět velmi dobře firemní přístup, audi jednolitě jednoduché s propracovanými detaily v optice, bmw bohatší na karosářské detaily, přitom vše pevně ukotveno v klasické BMW lince, to auto je prostě z profilu bavorák a je jedno, o jakou třídu nebo karos. variantu jde.
Tady je dle mého svět stále ještě v pořádku... :-);-)
Rozhodně :yes: . A5 nemládne... ale ani se nedá říct, že by stárlo. Kupátko tu je od 2007 a pořád je in. Moc bych se nedivil, kdyby posun s novou generací byl podobně minimální jako u A3.
Klasické BMW-proporce ano, pokud tím myslíme dlouhou kapotu a krátké převisy. Liftback, to je ovšem pro BMW pole neorané... pokud pomineme GT a dejme tomu X6 >:D . No, mně se to každopádně líbí a považuju to za praktické řešení... umím si představit, že bych tomu dal přednost před kombíkem.
Ano, je to pořád krasavec, proto jsem psal, že je foto z roku 2009, aby to těm jednodušším jozephkům docvaklo.
Jak moc se A5 SB povedla je v podstatě dost potvrzeno už pouhým faktem, že BMW vstoupilo do stejné řeky až za dlouhých 5 let, MB zatím tuto módu ignoruje...
Mi se tedy moc líbí, design se mi v poslední době zamlouvá čím dál, tím více....i přes názor většiny. Auto ani nebude drahé, jen zatím málo vydělávám >:D:-(