Věřím tomu, že ve zkušebním provozu to takový spotřeby dosáhne. Ale rád bych viděl toho sebemrskače, který by to zkoušel v provozu. Kdybych měl pod kopytem řadový šestiválec... >:-[]:-!
Tak to já mám udávanou kombinovanou 5,2 a dokud nejsem víc, než asi z třetiny na dálnici, tak se to dá v pohodě dosáhnout a to určitě nejsem brzda provozu :-! Kdybych se snažil a jel kloboučnickým stylem (v obci 40, mimo 70), tak se móóžná přiblížím i tý udávaný mimoměstský 4,2. Ale koho by to bavilo, že? ;-)
Kvalitní možná, ale spolehlivostí zrovna nevynikají (zejména řada 3 je ve statistikách TUV hluboký podprůměr).... :o) Proč něco neudělali s těmi příšernými předními světly? Když je upravili na sedmičce a tam neměla zdaleka takový zběsilý tvar.... Současná BMW se mi nelíbí, není nad klasiku..... Klasikou míním třeba 3 E30 nebo starou šestku....
Do padesátky mi ještě pár let chybí... :o) a docela dost... ale taky už mi není patnáct... prostě někde mezi.. Mám rád design BMW ze 70. a 80. let, je to tak.... V devadesátkách to bylo ještě taky celkem ok, ale tahle hypermoderna mě neoslovuje. Avantgarda patří k Citroenu, ne k BMW.... asi fakt stárnu :o)
Tak ta poslední možnost v anketě mě tedy hóóódně pobavila. Že Honda a Toyota možná vedou v hybridech je sice hezký, ale koho zajímají hybridy, když je tu článek o pětkovým BMW a řadových šestiválcích >:-[];-):yes:
které nejnovější (!) počiny BMW jasně dokazují, že je technologickou špičkou.. ni tak zázračného v poslední době nepředvedli, na rozdíl od Lexusu :yes:
Motor roku 2005, 2006 (Lexus 450h třetí místo) V10 z M5 a v roce 2007 tomu určitě nebude jinak. Ani po dvou letech nedokázala konkurence odpovědět. Motor v 535d-třílitr nafta s dvoustupňovým přeplňováním, novinka v podobě řadového třílitru s přímým vstřikem a dvěma turbodmychadly v 335i. Ono se stačí podívat na jen na "obyčejný" třílitr se 200kW a hned je jasný, kdo je na špici ;-) . Víš co radši se pokochej [odkaz] It's my favourite video :-)
Pokud sledujes Fifth gear pravidelne, tak vis, ze je vyborny ridic. Ma opravdu cit. Treba co predvadel s McLarenem F1, Enzem ci Corvettou Z06 bere dech. Nekolik let zavodil s Porsche, takze zkusenosti na rozdavani. Kam se hrabe Clarkson z Top gear.
BMW pro mne vzdy bude znackou cislo 1. Ale podle meho nazoru takovy lexus LS BMW rady 7 v novych technologiich predbehl. Otazkou ale je kolik lidi muze stvat ze LS-ko je lepsi nez BMW 7, kdyz si vetsina z nas o aute za 2,5 mega muze nechat jen zdat. ;-\
Přesně tak, sedmička je tady podstatně déle než LS a k Lexusu chci říct jediné - viděli jste interiér LS a ty archaický tlačítka třeba na tunelu mezi zadními sedadly?? Vypadá to jako čudliky z Peugeotu 605.. Myslím, že LSko sedmičku nepředběhlo. Líbí se mi, je to super auto, ale pořád na ni nedosahuje, cítím to tam.
Som zvedavy, kto bude chciet diesle, ked tie BMW 6-valcove benzinove motory su tak fantasticky usporne a vykonne! Komu cest tomu cest. V spalovacich motoroch sa BMW dnes naozaj nikto nevyrovna.
Si myslis ze tu spotrebu dosiahnes tak to si bol carodejnik u benzinov pocitaj so spotrebou o 1,5 as 2 l vyzsou u diesiela je ta hodnota realna aj pre normalneho vodica ale ak na tie sestvalcove benziny sliapnes tak aj tie 1,5 as 2 l navyse budu malo ono sa na to pekne pozera na papiery ale pametaj ze pri benzinoch je ta hodnota v beznej prevadzke nerealna ;-)
1,5 ci 2 l navyse - to predsa vobec nie je podstatne...Ak mas na taketo auto tak spotreba ta neserie. Priority v pripade BMW su uplne inde. Pamätaj, stale plati - Freude am fahren
A este k tym dieslom myslis si ze vyhoda modernych dieslov je len v spotrebe tak to sa mylis. Diesle maju kultivovanejsi chod lepsi tah a su to technologicky vyspelejsie motory pravdaze nehovorim za vsetky vznetove motory. S dieselovymi motormi v BMW mam len jednu skusenost a to s BMW 330d a poviem bola to pecka to sa mi sliapalo na plyn a ta spotreba skoda ze nebolo moje :-(
to si pis ze kultivovanejsie a hlucnost si us sedel v takom aute ak mi z vnutra zo zadneho sedadla rozoznas diesel BMW od benzinaka tak mas moju uctu :-)
K nemcom mam hlavne len jednu vytku a to je predrazovanie. Tak ako to dokazu len nemci to nemate nikde inde v takej forme ani u francuzov ani u japoncov a v ameriku us vobec a u premiovych znaciek tobos. MB, BMW, Audi - kupite auto za 1,5 mega a nemate tam prvky vybavy ktore najdete v inych autach vyzsej strednej a tie ceny klima dobreze nie za 80 000 as sto tisich hanba. Za image sa plati ale nie tak vela ja by som volil radsej RX 350h alebo GS 450h za 1. sa odlisite 2. imagove auto s lepsou kvalitou ako nemci 3. Technologicky vyspelejsie auto podla mna Lexus dnes je Number 1 a nemci budu mat co robit ani Bluetec od medaku ani tieto bavoracke diesle nan nemaju :no:
Upozorňuju tě, že tatík si koupil Mégane sedan za půl mega a nemá v kufru světlo ani úchop víka, ani žádný vybrání, takže se pokaždý ušpiníš a je tam tma jak v pytli. Xenony do něj by stály 30 tisíc, v Octávce za ně chtějí tuším polovinu..
Pokud si myslis, ze ma Lexus lepsi image nez BMW, je to tvuj nazor, ale rozhodne jsi v mensine. Lexus ma mozna par hi-tech serepeticek, ale kvuli tomu si auto nikdo nekupuje. A az bude Lexus nekdy delat aspon z poloviny tak dobry diesel, jako BMW, pak budou chlapci u lexe moc stastni, ale zatim to tak neni a dlouho nebude. A to nemluvim o podvozku a fantastickych jizdnich vlastnostech! A mimochodem, nedavno jsme jezdili po Masarykove okruhu s novou 530d a predjely nas pouze dve auta: M3 a 911 Turbo. Takze Lexus :no:
Ano, je to tak - Mnichov je nielen hlavne mesto piva, ale aj hlavne mesto svetoveho automobilizmu. BMW je dnes proste No.1 synonymum dokonalosti, spicka v handlingu, podvozku, benzin. aj diesel. motoroch. A po prichode Banglea aj v dizajne. Patka vyzera aj po 3 rokoch sviezo a nepotrebuje ziadny radikalny facelift. Su proste auta a potom je este BMW - Freude am fahren :-) plati do bodky. Kto neveri nech si zajde do showroomu na testovaciu jazdu :yes:
Ty diesely jsou parádní, ale benzínových 6 hrnků a 3 litry objemu nad 6000 ot/min za tu spotřebu stojí. Při pomyšlení na osmiválec se moje ruce stávají neschopnými psát na klevosmicxvbymvc .... >:-[]:yes:
Ako vidim Beast asi nesledujes vyvoj vznetovych motoro ze traktorove mozno u cinskych a ruskych aut. Nemal by si mat take nazory lebo o TDI o ktorych hovoris tu boli tak pred desatrocim.
Povedal som ze to nemyslim za vsetky diesle a u VW su s dieslami dost pozadu hlavne to ze tam pouzivaju system cerpadlo dyza a nie priame vstrekovanie ale us sa uvedomili a prechadzaju na tuto technologiu. Ako vravim toto ti verim lebo ako su zazihove motory od VW techologicky vyspele tak ich vznetaky zaostavaju za konkurenciou napr ta nova 1.4 benzin to je pokrok
pipo...diesel fakt poznáš, uslyšíš. Ani nová 3.0TDI není nerozeznatelná...sedneš, poslechneš a víš...jedeš v dieselu. Nějaké klepání nebo tak, to se samozřejmě neděje...ale srovnávat kultivovanost benzínu a nafty...ty jsi ftipný :-)
No uslisis ale nie v petke bavoraku ake pravdaze nemas otvorene okno. V lacnejsih auta ten rozdiel pocut aspon ked nie si laik ten rozdiel poznas ale neviem co si predstavujes pod pojmom kultivovanost chodu lebo moderne diesle su tym prosnule a to si pis ze ju maju.
Řídil jsem BMW 535d a zvenku i zevnitř JE poznat, že je to diesel. Ten motor je relativně tichý, v otáčkách má celkem příjemný zvuk, vibrace nejsou nijak citelné a jede to jak čert. Ale benzínový řadový šestiválec (o V8 nemluvě) je pořád ještě o kus tišší, kultivovanější a s hezčím zvukem v otáčkách.
Jediné auto, které jsem řídil a kde bych diesel zevnitř podle ucha nepoznal byl Jaguar XJ6D, ale do toho jsem sedl ve chvíli, kdy byl zahřátý - za studena by to možná bylo jinak...
ked to takto pojde dalej, ostatni premiovi vyrobcovia to mozu zabalit
nemam slov na toto, som zvedavy co konkurencia vymysli, ale osobne pochybujem, ze bude nieco zaujimavejsie...nechajme sa prekvapit ;-)
Asi nejlepší motory na světě? Ano, přinejmenším šestiválce. Špičkové podvozky? Jistě. Moderní technologie, bezpečnost, luxus? Bezpochyby. Tradice a charakter? Ano. Koupil bych si nové BMW? Ani náhodou. Od příchodu Bangla pro mě tahle značka skončila - a to mám doma v garáži jednoho klasického "žraloka", kterého miluju. Trhá mi to srdce, ale většina Banglových BMW jsou pro mě jednoduše ošklivá, místy až odporná auta (zejména řada 7). Sbohem BMW, pro mě jsi skončilo s koncem výroby trojky E46... :-(:-(:-(
Design BMW se dostal na vrchol, proste skvele vybrouseny diamant. Ten uz nevylepsis (Po divej se jak dopad Jag XJ-stavajici generace se vizualne vubec nepohla a taky na to dojeli). Bylo nutne udelat krok do noveho tisicileti-novy smer,tvary. A tak BMW udelalo tlustou caru a zacalo s cistym papirem. Kdyz prisel Bangel k BMW, bylo o zmenach uz rozhodnuto, vedelo se ze bude treba zacit znovu. Design novych BMW me velice zaujal a 5 je ma oblibena. Az prijdou jejich nastupci, uvidis ze to byl krok spravnym smerem.
Nebyl. Tvar předních světel na pětce je naprostá příšernost, kterou by nespáchali ani Korejci. Nechápu, jak mohl BMW zprznit někdo, kdo navrhl tak krásné auto, jakým byl Fiat Coupé. Ze sportvních sedanů (podívejte se na předchozí generaci sedmičky s dlouhou nízkou kapotou) se staly obludy. Šestka s batohem na zádech je odporná.... Negativní sklon masky vzal čas... ano, sem tam ho někdo kopíroval. Třeba Mitsubishi u Galantů. Také proto se mi zejména předposlední generace Galantu velice líbí..... Neupírám postavení BMW na technologické špičce.... ale design? Děkuji, nechci. Mám ve své sbírce několik modelů BMW. V měřítku 1:18 507 a 635 CSi....... A líbily se mi i vozy, které byly trochu jiné než masově vyráběné typy... třeba osmička nebo Z1.
ak sa ti dnesne BMW nepaci, tak si to jednoducho nekupuj! Kazdy ma predsa iny vkus, kazdemu sa paci nieco ine. Poobzeraj sa po konkurencii. Väcsine sa vsak nove bangleovske krivky pacia - vid rekordne predaje BMW. Vroku 2005 dokonca predbehli Mercedes a pritom maju bavoraci uzsiu modelovu paletu ;-)
To je hezké, že překonali Mercedes, co se prodejů týče.... současný design MB je taky kapitola sama pro sebe, ale to bych byl mimo téma.... Na to, že sdílím nevětšinové názory, jsem si již zvykl, a zdaleka se to netýká jen designu automobilů :o)
No je fakt, že "nejkorejštější" věcí v současnym automobilismu jsou přední i zadní světla všech BMV. Jde asi o ten kontext, poněvadž zatimco na současný trojce je to fakt hnus, na týhle pětce je to prostě krása. Sám to nechápu.
Přední světla vypadají výborně v noci při pohledu ze strany. Jak jsou protažený až na blatník a nahoře jim svítí linka z diod. Pak se zkus podívat přímo zezadu, jak ty zadní světla přecházej krásně do boků a to víko kufru. :yes:
ahoj. příští týden jsem si chtěl jít objednat bmw 530D s M paketem. tak jsem rád že jsem si to přečetl a počkám do března. venkovní změny nejsou příliš patrné ale interiér se mi líbil dřív o chlup víc, ale asi jde o zvyk. nemá tady někdo z přítomných 530D - zajímalo by mě za kolik l/100km se v tom dá v reálu jezdit. dík. martin. - martin.tuma@tumam.cz
Nová převodovka "sport automatic" se má začít dodávat až v červnu 2007 (viz. www.bmw.com). Jakou automatickou převodovku tedy dostanu před červnem 2007? Nevztahuje se ten červen náhodou jen pro sekvenční manuální převodovku s možností řazení pádly pod volantem? Uplně to nechápu, neví někdo jak to tedy je? díky