Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: BMW 760Li Yachtline. A čím jezdíte k moři vy?

U BMW si všimli, že mnoho zákazníků ve světě vlastní mimo garáže s automobilem, také jachtu zakotvenou v přímořských střediscích a proto tímto směrem namířili studii BMW 760Li Yachtline...
Zpět na článek
9. 12. 2002 13:13
neregistrovaný "Ace2"
9. 12. 2002 19:41
neregistrovaný "cuisine"
9. 12. 2002 20:07
neregistrovaný "Martin"
11. 12. 2002 17:13
neregistrovaný "io"
11. 12. 2002 19:17
neregistrovaný "samper"
12. 12. 2002 09:58
neregistrovaný "polo"
13. 12. 2002 11:18
neregistrovaný "Pavel"
13. 12. 2002 12:35
neregistrovaný "anonym"
13. 12. 2002 18:05
neregistrovaný "Martin"
13. 12. 2002 18:52
neregistrovaný "Ace3"
13. 12. 2002 19:23
neregistrovaný "Martin"
13. 12. 2002 23:51
neregistrovaný "anonym"
14. 12. 2002 00:05
neregistrovaný "anonym"
14. 12. 2002 01:40
neregistrovaný "Martin"
17. 12. 2002 11:13
neregistrovaný "Marek"
17. 12. 2002 12:55
neregistrovaný "Bastian"
21. 12. 2002 15:15
neregistrovaný "skopi"
1. 11. 2003 20:28
neregistrovaný "Alex"
27. 12. 2002 02:55
neregistrovaný "Pavel - Usti"
15. 12. 2002 21:53
neregistrovaný "Speed"
23. 1. 2003 13:22
neregistrovaný "sebulba"
16. 12. 2002 10:24
neregistrovaný "anonym"
16. 12. 2002 11:48
neregistrovaný "Radek"
16. 12. 2002 12:02
neregistrovaný "merc"
17. 12. 2002 12:22
neregistrovaný "Ace2"
21. 12. 2002 15:33
neregistrovaný "skopi"
27. 12. 2002 11:58
neregistrovaný "jano"
27. 12. 2002 13:05
neregistrovaný "Honza"
28. 12. 2002 15:26
neregistrovaný "skopi"
28. 12. 2002 18:47
neregistrovaný "Troll"
29. 12. 2002 17:05
neregistrovaný "skopi"
30. 12. 2002 16:10
neregistrovaný "Honza"
30. 12. 2002 19:54
neregistrovaný "Troll"
23. 1. 2003 00:49
neregistrovaný "Adam"
7. 1. 2003 13:48
neregistrovaný "tom"
10. 1. 2003 00:00
neregistrovaný "skopi"
17. 12. 2002 09:48
neregistrovaný "stan"
17. 12. 2002 16:13
neregistrovaný "Pavel"
19. 1. 2003 17:15
neregistrovaný "Marek"
15. 4. 2003 08:33
neregistrovaný "Jirka K."
15. 4. 2003 08:42
neregistrovaný "Jirka K."
29. 6. 2006 18:18
neregistrovaný "zkusenost"
29. 6. 2006 18:19
neregistrovaný "zkusenost"
neregistrovaný "Ace2"
9. 12. 2002 13:13
detail
Jedna připomínka. Sice tohle auto těžko budu někdy mít a to i kdybych na něj měl peníze (tj za 4-5 životů). Ale i tak mi to nedá tochu kritiky. Když už dělám super luxusní design, tak co tam hergot dělají ty kovové ofuky v dřevěné liště ?! To je jak pěst na oko.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "cuisine"
9. 12. 2002 19:41
nic moc
nová sedma je je dle mého názoru nic moc a ani tahle verze výbavy to nezachrání
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Martin"
9. 12. 2002 20:07
Re: nic moc
Tak to je tiež môj skromný názor. Dizajn zvonku a vo vnútri nemá hlavu-pätu, ten béžový volant bude po dvoch týždňoch používania vyzerať ako zo starého cadillacu a aj keď výbavička je fajnová a motorček zaslúži obligátnu pochvalu, to balenie im tentokrát nejako ušlo. No a obal dnes predáva, takže si myslím, že zľava na každú sedmičku v USA 7 tis USD a na slovensku viac ako pol melona je niečoho naklamným znakom. A to všetko len v prvom roku predaja.
neregistrovaný "io"
11. 12. 2002 17:13
bez titulku
Ja zase treba tphle auto docela zeru, rozhodne lepsi nez S Klasse.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "samper"
11. 12. 2002 19:17
Re: bez titulku
souhlasim, lepsi nez S-klasse jo, i kdyz v ni to taky nevypada (kor po tom faceliftu) spatne, navic S600 muze i tomuhle béemwáckýmu skvostu smele konkurovat... ale uprimne - mit ty prachy, jdu do ouplne neceho jinyho...
neregistrovaný "polo"
12. 12. 2002 09:58
s tilkama
docela hezky auto ale bmw jsou proste docela hezky
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Pavel"
13. 12. 2002 11:18
760 Li je nejlepší na světě
Jak může nějakej slovák posranej kritizovat tohle auto? Co to mlel s Amerikou? Je to opět nejlepší auto na trhu a myslím, že kdokoli by ho dostal, tak by ho neodmít. Ale miluju ty * co jezděj ve škodovkách a kritizujou tyhle auto že nemaj, třeba sitič. A bez něj to už není ono.
Rozbalit vlákno
12
neregistrovaný "anonym"
13. 12. 2002 12:35
Re: 760 Li je nejlepší na světě
je bez pochyby 3. nejlepsi limuzina na svete za Maybachem a S klasse.
neregistrovaný "Martin"
13. 12. 2002 18:05
Re: 760 Li je nejlepší na světě
ten tvoj debilný slovák mal A8, má S6 a nevozí sa až tak zle. Invektívy si odpusti a prezraď, čo za 500 koní máš doma ty.
neregistrovaný "Ace3"
13. 12. 2002 18:52
Re: 760 Li je nejlepší na světě
no jo, tak to sme na tom podobne, ja sem pred tejdnem prodal a6 avant 2,5 tdi quattro 226 koni a vymenil sem ji za bavora 530d 200koni a muzu potvrdit ze jedou uplne stejne, to co bavorovi schazi ve vykonu, vylepsi o 30nm vyssi kroutak.. mam obe tyto znacky rad a bavoraci sou skveli auta dokonce i 7,ale k ty super sportovni zadi se fakt nehodi ta neohrabana dokonce tezkopadna prid, dalo by se rict, ze to kazi celkovy dojem tyhle lodi..
neregistrovaný "Martin"
13. 12. 2002 19:23
Re: 760 Li je nejlepší na světě
..aj tak sa da ten dizajn zhodnotit. Vo vnútri mi ale pri tak športovom aute vadia tie "zásuvky" a dizajn ako na kuchynskej linke. Nové A8 má tiež na luxus segment pár nedostatkov (nemá servo zatváranie dverí ani elektronické zatváranie kufra, takže ruky si budú špiniť v zime aj tí fajnovejší), ale inak je ten interiér podarenejší, prehľadnejší, športový. Mercedes je vnútri taká klasika, až je to niekedy až nudné. BMW malo predtým pekné palubovky, červené podsvietenie, budíky, funkčnosť absolútne 100%. Teraz je to taká malá nábytková zostava. Sedma si mala zachovať klasickú športovosť, nie sa vrhnúť na takúto kaskadérsku dráhu.
Re: Pavel - 7 tis USD je teraz zlava v štátoch na každú novú objednanú sedmičku, lebo predaj nejde tak, ako si niekto v BMW myslel. V SR je to 565.000 Sk (mám v ruke dnešné noviny). Takže stačí trochu pozerať tv, čítať noviny a neurážať všetkých okolo.
neregistrovaný "anonym"
13. 12. 2002 23:51
Re: NENÍ NAD A8
Nevím
neregistrovaný "anonym"
14. 12. 2002 00:05
Re: A8
Nevím,o co vám tady jde, prostě nové Audi AAAAAAAAAAAAAAA8888888888888888 to je KING,chápete!!!!!!!!!!T… nejlepší co automobilový průmysl v téhle třídě nabízí!!!!!!!!!!!Co se týče jízdních vlastností, komfortu a hlavně KRÁSY!!!!!!!!
neregistrovaný "Martin"
14. 12. 2002 01:40
Re: A8
tiež by to bola moja voľba, ale neuvažujem o tom až tak extrémne. Bol som na uvedení na trh, veľmi dobré auto, hlavne interér je kvalitka, miesto vzadu priemer, jazdné vlastnosti veľmi športové a pre vodiča zážitok vysokej kvality. Určite je to auto pre aktívnych vodičov, nie pre tých, čo sa chcú voziť vzadu. Tí si kúpia S-klasse. Po technickej stránke naozaj vyspelé auto na na súčasnej špici
neregistrovaný "Marek"
17. 12. 2002 11:13
Re: A8
I kdyz nesouhlasim s tim jak te zde Pavel urazel, tak take nechapu tvou zaujatost vuci BMW. Ja napriklad vlastnim BMW Z3 M, a mam i Mercedes S-klasse, takze muzu srovnavat. A v kazdem pripade nahradi S-ko nova sedmicka i kdyz BOHUZEL ne tak nabusena jako tahle. Je to fakt super design
neregistrovaný "Bastian"
17. 12. 2002 12:55
Re: A8
Nejde o zaujatosť, ja mám k BMW viac ako pozitívny postoj, len ma prekvapuje, aký dizajn za tie peniaze ponúkajú (Tie dve svetielka vzadu na kufri, to je ako z japonského úžitkového autíčka, vo vnútri ani stopa po tom, čo BMW vyhlasuje o svojej športovosti, krivky sa im nejako ladne nestretávajú, skôr je to ako poskladané z rôznych plechov) V porovnaní s 7-er má 3+5-er fakt pôsobivý dizajn, dlhodobo hodnotný, nespôsobujúci, že 2-ročné auto vyzerá ako veterán. Čakám, že BMW sa ukáže s novou 5-er kombi 4x4, teda x , s vkusným dizajnom, chrómom len tam, kde má byť, čistými líniami a tak. Po technickej stránke sa v luxus segmente rozhoduje ťažko. Niekto ponúka skoro všetko a potom je z toho 2,5 tonový kolos bez image (Phaeton), niekto má zas techniku, dobré parametre, ale konzervatívny prístup k dizajnu a tenký lad pod nohami(Audi A8), niekto má snobský image, trvalo-hodnotný dizajn a kopec motorov, ale ponúka skôr obyvačkový pocit ako aktívnu jazdu, aj keď oproti predchodcovi je to športové vozenie (Mercedes). Inak som bol na uvedení novej A8 a myslim, že sa to dá vozením a technicky s novou sedmou porovnať. Ten dizajn je subjektívna vec, o tom by sa dal viesť nekonečný spor. Predajnosť ukáže.
neregistrovaný "skopi"
21. 12. 2002 15:15
Re: A8
Detailne sem si ji prohlizel a neni to o tom jak tohle auto vypada jako celek. Je to prave o detailech. Velky Sko je fajn na prvni pohled, ale pozdejc zacina nudit, kdezto u BMW (konkretne Sedma) je to naopak. A Phaeton se mi moc libi, VW zacina trochu "experimentovat" a myslim, ze behem 2 let se jeji jednotlive znacky zacnou ponekud vice designove lisit, ale jisty rys, konzervativnost, tu bude porad...I kdyz zrovna Audi se mi jevi jako nejkonzervativnejsi z VW group, vyjma s-series. Technika v techle velkejch autech se temer nelisi. Vsechny tyhle auta nejsou jenom pro snoby (spis Merc je pro ne!), ale pro lidi, co na ne maj (manazeri, reditele, atd...) a vyzadujou luxus, komfort, silne motory....A myslim si, ze nekdy na konci pristiho roku tu bude prave facelift 7, konkretne hlavne predku. Pak bude 7 opravdu nas spici
neregistrovaný "Alex"
1. 11. 2003 20:28
Re: S classe je lepsi!!
Moc s tebou nesouhlasim, nové BMW vypadaji jak z Marsu!! Ridil jsem novou BMW 530d jedeto docela fajn,ale design nic moc, ani pekna holka se po tom neohledla !! ale muj otec ma asi tyden starou S clase 400 CDI, jedeto jak ohen, hlavne ten zatah od nizkych otacek, spotreba kolem 11 litru a to se to moc nesetri. Ma to v plne vybave akorat bez Distronicu, a ovladani navigace je o proti nove BMW7 sto a jedna.
neregistrovaný "Pavel - Usti"
27. 12. 2002 02:55
Re: S classe je lepsi!!
Ctes mi myslenky, sice nemam 760i je opravdu dost drahy , ale mam 735i a to si myslim staci. Rozhodoval jsem se mezi S430 a novou A8 3.7, protoze jsou zhruba ve stejne cenove kategorii, vsechny jsem projel a panove BAVORAK JE BAVORAK, nema konkurenci uz jenom ta cest motoru bez turb nebo kompresoru , ale to nema cenu Cau
neregistrovaný "Speed"
15. 12. 2002 21:53
Nova sedmicka fakt neni jednicka
Tak Vam vsem reknu, ze ta nova sedma neni zdaleka takovej zazrak, za jakej by to radi vydavali a prodavali. Je kvalitni, je nabusena, ale chybi tomu to srdce, co u BMW kazdej ceka. Je to takovej studenej cumak. Kdybych si uz takovej luxusni rodinnej domek na kolech kupoval, sel bych urcite do S-klasse, a to z jednoho jednoduchyho duvodu. Ve "stary" sedmicce jsem se vozil a taky "jen" v E-klasse, ale BMW po 300 tis. km uz toho pomalu rychle zacina mit plny brejle, jenze S-klasse po 600 tis. km je porad jak novy - nikde nic nevrze, neskripe, motor slape bez problemu. Tezko posoudit vydrz tyhle novy sedmy, ale museli by to hodne vylepsit, aby dohnali konkurenci...
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "sebulba"
23. 1. 2003 13:22
Re: Nova sedmicka fakt neni jednicka
Možná Ti někdo uvěří,že jsi najezdil s BMW 300 000 km a s S-klasse 600 000km,já mezi nima nebudu.
neregistrovaný "anonym"
16. 12. 2002 10:24
merc
ted se Vam pokusim vysvetlit duvod, proc MB je jednoznacne nejlepsi automobilkou a vzdy byla. Ten rozdil je v tom, ze MB si vetsinu dilu jako jsou prevodovky atd. dela samo a na miru pro kazdy automobil a taky stojina spicce pyramidy pokud se jedna o vyvoj nejnovejsich elektronickych reseni a bez diskuzi ona /MB/ ma nejvetsi vliv na pokroku automobilismu jako celku. Ostatni automobilky kupuji jednotlive dily od dodavatelu a neni to tedy vytvoreni specialne pro jednotlive automobily jako napr. nova sestistupnova automatika ZF, ktera se montuje od Audi az po VW pres BMW a Jaguar. Audi A8 ani nevypada jako limuzina, spise jako vetsi sedan.
Rozbalit vlákno
14
neregistrovaný "Radek"
16. 12. 2002 11:48
Re: merc
urcite bych nehanil auta, co pouzivaji dily od tak renomovanych firem, jako je ZF. Ferrari ma rizeni od ZF.
neregistrovaný "merc"
16. 12. 2002 12:02
Re: merc
ja je nehanim, akorat pisi, ze nepuzivaji vlastni prevodovky atd.
neregistrovaný "Ace2"
17. 12. 2002 12:22
Re: merc
Jo jo jasně. Mercedes je nejlepší :-) Třeba jak byl první na světě s vypínatelnýma válcema v roce 2000. To byl super počin. To že to Cadillac dělal už v první polovině 80. let je jen detail. Airbag (pojenovaný jako SIR) v 73 byl jistě taktéž v MB standardem, že... no a to už nemluvím o TrackMasteru, tedy jinak pojmenovaný ABS v 70. roce atd.. atd... nebo elektrickým startéru a synchronizované manuální převodovce (začátek minulého století), bezpečnostímu sklu atd atd... technologie jako nezávislé zavěšení zadní nápravy, celohliníková karoserie (druhá polovina 80. let), systém nočního vidění (2000) to všechno bylo dávno použito, nebo je stále používáno před MB. Jo jo Mercedes jen počkal jak se nová technologie bude vyvíjet a pak o začal dávat do svého modelu jako "Die Welt Premiere" Možná by to chtělo vetší rozhled po automobilovém světě, než znát 3 německé automobilky...
neregistrovaný "skopi"
21. 12. 2002 15:33
Re: merc
Hodne silne tvrzeni...Je fakt, ze Merc prisel sem tam s necim novym...
1) Ale k tem dodavatelum. Je to trochu jinak, nez tvrdis. Externi dodavatele jsou lepsi varianta nez samovyroba. Jednak na ne automobilky prenaseji naklady, technicke, administrativni, financni, kontrolni a druhak jim poslou technickej vykres, stanovi si velice tvrde podminky a pak dodavej! Nebudes li kvalitni, rychlej a levnej, mas smulu...
2)Ze by mel merc velkej vliv na pokrok automobilismu se mi taky moc nezda. V soucasnosti je to Renault v oblasti designu a bezpecnosti (ted mluvim o redesignu cinnosti a vyvolavanim nerovnosti na trhu, ktery prave trh zenou hodne kupredu), naftovy motory VW, benzin Honda a BMW, podvozky ma dobry Ford a Alfa Romeo, Merc spis prejima a dotahuje temer k dokonalosti, ale jinak kde nic, tu nic. Prisel treba s CommonRailem, ale VW prislo s necim lepsim (relativne), PD systemem. Bud konkretni, v cem je podle tebe M.nejlepsi. Mozna na zacatku 90-tych let to byl on s novou E classe, ale nynejsi modely vychazeji z ni a od te doby...Jako tvurce novych segmentu je Mercedes taky nevyrazny, pouze v nejvyssi tride udava ton, protoze tam zatim nema vetsi konkurenci a samozrejme v luxusu. Ale tim to konci. A pak i Mercedes je pomerne konzervativni!!!
neregistrovaný "jano"
27. 12. 2002 11:58
Re: merc
Neviem,tak super sa zas do technickeho pokroku neviznam, ale jedno je iste najvecsi honor aky mozes mat ti moze vzdy ponuknut len marcedes, pretoze ma jednoznacne najvecsi respekt zo vsetkych automobiliek,uznavam bmw mu tvrdo slape na pety ale bohuzial vzdy to bude "len"bmw,potom je dlho nic a na tretom mieste audi.
neregistrovaný "Honza"
27. 12. 2002 13:05
Re: merc
Možná, že by bylo vhodné přidat do bodu 2) spojení "podle mého názoru", nebo tak, protože jako objektivní tvrzení tohle těžko obstojí... Renault udává tón v bezpečnosti? A s čím? S tím, že začal prodávat Clio v základu se 4x ABG? Možná v ČR, venku mají všechna auta min. 4x ABG. Taky nevím, v čem je "relativně" lepší Pumpe-Duese než Common-Rail? Odpovím - v ničem, jen VW do toho nacpalo hromadu peněz, tak se toho drží a snaží se zahladit horší řešení ždímáním 1,9 na 150 a víc koní - to ale chod a hlučnost nezlepší - viz nové C-R diesely... Myslíš, že když se píše, že má Focus výborné jízdní vlastnosti, tak že je to znak celého Fordu? To asi ne - Focus je nadprůměrný, Mondeo průměrné, Fiesta podprůměrná! Co to je "tvůrce nových segmentů"? Není to náhodou a-klasse? Nebo coupé-cabrio SLK? Nebo ML? Takhle by ta polemika mohla pokračovat klidně dál a dál a...
Ad Mercedes a inovace - to, co píše Ace2 je dost hustá demagogie. Vypínání válců - jak to bylo? MB měl první dvanáctiválec a první dotáhl tu technologii do opravdu funkčního finiše (proč to Cadillac teď nedělá?), sériově byl airbag také poprvé v MB, atd. Zajímavé je, že taktně přecházíš nesporné inovace... Co takový Active Body Control? Chceš říct, že ho měl před tím Citroen? Právě v tom je podstata věci - Cadillacu něco nefungovalo, tak jak mělo - MB ano, Citroen měl problém s poruchovostí, MB ne, atd. Hlavně funkčně jsou ty "okopírované" systémy a technologie dost (někdy naprosto) odlišné, takže vzít něčí nápad a udělat si ho podle svého, je podle mě jedna z nejčistších praktik současné doby. MB dělá to, že to zpracuje do perfektně funkčního stavu, uvede do série a strčí dobré jméno značky "do ohně", výsledkem čehož je zpopularizování jak značky, tak technologie, kterou pak někdo jiný okopíruje...
A poslední - co je to nejlepší motor? Že má BMW vyšší výkon a hladký chod? Mě osobně koncepce MB - 3 ventily/válec vyhovuje víc, je to v současné době nejlepší spojení výkonu, klidu a průběhu krouťáku najednou! Jinak bavorácká 4,4, resp. 4,5 je fakt skvělý motor (měl jsem dřív 740i), ale vždycky bych volil Mercedesí 500...
Nejsem MB-fil, ale *, jako je "nová" 7-er mě stále vyprovokuje... Komu se líbí, tomu se líbí, nic proti, podvozek, motory OK, ale PROBOHA KOMU SE DOOPRAVDY LÍBÍ INTERIÉR A OVLÁDÁNÍ?
neregistrovaný "skopi"
28. 12. 2002 15:26
Re: merc
Renault-Laguna i Megane maj jako jediny obdrzely 5 hvezdicek, zadna jina automobilka nedostala u dvou svejch modelu 5 bodu. PD jsou lepsi vykonove, lepsi prubeh tociveho momentu, hlucnost se da jednoduse potlacit pridanim izolacnich materialu, jedine chod ma trochu hrubsi-jedina nevyhoda. O tom, kdo ma dobry motory rozhoduje mezinarodni porota slozena z odborniku a posledni dobou jsou to Honda a BMW. Ford (pak Alfa Romeo) ma ve svych tridach nejlepe naladene podvozky-viz testy. Tvurce trid-mel jsem ale spis na mysli opet Renaulta (Scenik, 4x4) A-Klasse prislo az po nem, rychle, ale pozde. Uznavam, ze Mercedes vynika kvalitou a konfortem. Mam rad BMW, Mercedesa spis nemusim.
neregistrovaný "Troll"
28. 12. 2002 18:47
Re: merc
Honza ma vo vela momentoch pravdu, aj ked tvoje slova su k nej tiez velmi blizko. Skor by som k celej veci uviedol takyto priklad: Fiat Bravo, Brava bolo pred par rokmi Auto roka. Vsetci o nom pisali asi to, co dnes o Megane a tiez tam boli najlepsi medzinardni novinari a ...... bla bla. No a dnes sa na to auto pozrime, nie je az take stare, pozrime sa na predajnost, zhodnotme, co noveho prinieslo pre automobilovy svet a skonstatujeme, ze je to celkom obycajne auto. Takze novinove clanky, pokial som v tom nejazdil, beriem s rezervou a nevrham sa do tvrdeni, ze je nieco naj, lebo to napisal Autobild, AMS, autorevue ... to je jedno kto. Mate obaja pravdu, kazdy vlastnu. Zaverom:nic proti Renaultu, snazi sa, nepaci sa mi, ale nehovorim, ze co sa mi nepaci, je zle. Pred MB mam isty respekt, jazdil som, mozem nejaku tu vetu o Medaku povedat. Ma dobry image, aj ked u nas je MB skor status symbol ako auto. Preto ho aj tolko ludi nenavidi.
neregistrovaný "skopi"
29. 12. 2002 17:05
Re: merc
Nemam zase az tak siroky rozhled po automobilovem svete a na autech me zajimaji hlavne motory. A o technice toho take mnoho nevim. Mercedes je opravdu tvurcem trid, tech nejvyssich a ted jsem si precetl par clanku o Merc. On sice opravdu neprichazi s mnoha novinkami, ale jako prvni prichazi se spolehlivym nasazenim novinek do provozu. Brzdovy asisitent je jeho prace, podilel se na vzniku common-rail (i kdyz nemyslim, ze by CR byla lepsi technologie nez PD, je rozsirenejsi z jednoho duvodu a tim je, ze zatimco s PD prislo VW, tak CR je vysledkem spoluprace ctyr automobilek - nevzpominam si uz, kterych-Merc., PSA, Ford a ??? a prece by nemohli prevzit jinou t., nez na ktere se podilely) technologie a jinych elektronickych vymozenostech a zase-jako prvni je uvadel do provozu. OK, poopravil jsem si na neco svuj nazor. Mercedes Benz je luxus, pohodli a jako takova je jeho znacka vedouci a vzorem ostatnim.
A o ty sedme, myslim si, ze je to stejna situace jako kdyz Meda prisel v 95 s novym E (ale nejake ty designove "drobnosti" jsou opravdu do oci bijici, s Honzou souhlasim, o ovladani nemuzu nic rict---z reklamy jsem jenom slysel neco o tom jake je to ovladani skvele, reklame neverim ani zbla---pripada mi jako by s tim rychle a zbrkle "vtrhli" na trh). Vcera jsem poprve kouknul na 6 studii, byla velice podobna 7, ale dotazena do konce, mela brutalni look (paralela s M., postupne vyzravani, prorustani a integrovani jednotlivych designovych prvku do cele modelove rady) a skoro se od 7 nelisila. Z4 je v realu (ne na fotce) moc hezka.
No, preji to obema znackam, budou spolu vzdy svadet tvrdy boj. Co mi ale stve, ze tu v Cechach se bere auto jako symbol spolecenskeho postaveni a bohatstvi a ja mam prave s ridici Merc.neblahe zkusenosti, ale netvrdim, ze jsou vsichni takovy, to by byl nesmysl. Ale postupem doby se to urcite zlepsi
neregistrovaný "Honza"
30. 12. 2002 16:10
Re: merc
K technologiím a spol. se už nebudu vyjadřovat, už toho bylo dost. Musím ale zareagovat na poslední věty skopiho. Svatá pravda je, jak mi řekl kamarád z Bavorska (sám jezdí na E55 AMG, apod.) - u Vás (míněno v Čechách) má auto větší cenu než člověk... A to je to, co mě štve... Znám spoustu lidí na více-méně super autech, někteří jsou úplně normální, někteří se chovají jako naprostí idioti, vychází to často z toho, jak se k autu, potažmo k penězům na něj dostali, ale to je na hodně rozsáhlou psychologickou analýzu.
Jinak já mám z praxe mnohem horší zkušenost s řidičemi BMW - když jede někdo v něděli k večeru po D1 na vjezdu do Prahy 200 a víc je to min. v polovině případů jelito v bavoru. Naopak dost často předjíždím různá AMGčka, která jedou po dálnici 150 a chlapík si tam hoví a nepotřebuje na nic šlapat, protože to má od toho, že když jde do tuhého, tak zašlápne a je pryč... Ale globalizovat se to nedá. Tvrdí se, že největší *jezdí v černých autech, ale tyhle statistiky možná vycházejí ze srovnání barev u nižší střední třídy, protože např. S-ko si nikdo v jiné než černé, stříbrné a asi další dvou barvách skoro nekupuje...
neregistrovaný "Troll"
30. 12. 2002 19:54
Re: merc
Je to tak, auto sa musí posunúť do inej roviny, ak chcú o ňom ludia diskutovať. Pojem status symbol do automobilizmu nepatrí. Ale inak som rád, že MB a BMW + Audi, Lexus... sa celosvetovo dosť žerú, veď o čom by bola diskusia.
AD farby: sám po skúsenostiach preferujem čiernu, potom striebornú a odtiene šedej. Auto sa potom oveľa lahšie predáva (mne to funguje, či benzin alebo diesel, mam to hned z ruky). Danou za dobrú znovupredajnosť čierneho auta je starosť o čistenie. Strieborná je v tomto smere neprekonateľná (Na VOXe bola o tom relácia, strieborná je momentálne Nr.1, ako u nových, tak aj ojazdených áut v Európe. Dôvod Nr.1: stále je čistá a tým pádom vyzerá ako nová)
neregistrovaný "Adam"
23. 1. 2003 00:49
Re: merc
Cau Honzo, musim rict, ze se cim dal tim vic ztotoznuju s tvymi nazory. Ne teda ve vsem, sedmickovej bavorak se mi designove celkem libi, ale ovladani jsem nezkousel, takze to posoudit nemuzu. Pravda je, ze jeden cudlik s milionem funkci zni trochu zvlastne, zavani to neprehlednosti. Ohledne MB, tam jsem celkem neutralnim pozorovatelem, uznavam kvality, to kazdopadne, ale porad je par aut, ktery jsou mi mnohem sympatictejsi. I kdyz ta SL55 AMG co tu jezdi po meste nevypada spatne
Kdyz uz jsme u tech sympatickych aut, ptal jsem se na to uz v diskuzi o GT2, ale neodpovedel jsi, ponevadz jsi tam delsi dobu nebyl. Tady to koneckoncu asi taky cist nebudes, kdyz jsi se tu naposledy vyskytoval 30.12. Ale za pokus nic nedam, ze? No k veci, jednoduse by me zajimalo, jestli by se nedala uskutecnit nejaka ukazka tvyho Turba 996. Asi ne, vid? Ale to vis, je to auto pro me ponekud nedosazitelne (zatim ;-) ale zaroven je to pro me proste no. 1, zajimam se o nej porad a stacilo by mi slyset jak startuje, videt ho rozjizdet se, ty tvary, ten zvuk... Pochopitelne nejradsi bych uvital v nem sedet, ale to bych asi chtel moc. No, kdyztak se ozvi, jsem ochoten za "predvadecku" teba i zaplatit, ale hodne bych o ni stal...
neregistrovaný "tom"
7. 1. 2003 13:48
Re: merc
jeste k diskuzi common rail a PD. CR je patentem italského Fiatu a Magneti Marelli a pokud nekdo chce motory s tmto systemem vyrabet,musi si ten patent jednoduse koupit. Vsechny ostatni automobilky tento system jen implantovali do svych motorovych bloku a hlav. Takze ta spice vyvoje v tomto pripade asi neni u MB. Dale PD je urcite krokem vpred, ale na jak dlouho? Slozita konstrukce hlavy motoru a velka zastavbova vyska tento motor jiz handicapuji od zacatku a co VW udela s emisemi nekdy v roce 200X ? CR je natolik dokonaly,ze jiz dnes vsechny tyto motory v zakladu splnuji EU4, kdezto u VW to bude zrejme orisek - vyrobci katalyzatoru si uz mnou ruce.
neregistrovaný "skopi"
10. 1. 2003 00:00
Re: merc
POZOR! Nehodnotit auto podle prodeju, hodnotis reklamu, ne auto! A myslim si, ze lidi, co najezdi furu kilaku v tolika autech, co nikdo jinej, VI, v cem je dobry ve srovnani s ostatnima. A zrovna Bravu/Bravo si pouzil jako spatnej priklad (obycejne auto?). A kolik aut si sjezdil ty?
neregistrovaný "stan"
17. 12. 2002 09:48
Top záležitost
Zase se jim něco v Mnichově povedlo.Jen ta cena bude asi hrozná...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Pavel"
17. 12. 2002 16:13
760 Li - je to těžká bomba
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Marek"
19. 1. 2003 17:15
BMW 760 Li
Každý má jiný vkus, ale pravdou je že němci to s auty umí (jsou to machři) a táhnou vývoj v EVROPĚ dopředu - nahoru. Každé auto je trochu jiné ať již je to MB, BMW nebo AUDI či WW, ale ruku na srdce kdo by alespoň jedno nechtě doma vlastnit jsou to samá ESA - sám jsem měl sice jenom trojkovou řadu ale i tak to stálo zato. Jak říkám je to vždy evropská výkladní skřín EVROPY a to je dobře.Čus Ma
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Jirka K."
15. 4. 2003 08:33
bez titulku
Je to pyramidalně fascinující.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Jirka K."
15. 4. 2003 08:42
Nemá chybu
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "zkusenost"
29. 6. 2006 18:18
bez titulku
konkurence A8 ale BMW musi hodně přidat aby dohnalo svoji stratu nad Audi
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "zkusenost"
29. 6. 2006 18:19
konkurence A8 ale BMW musi jeste hodne pridat aby dohnalo A
Rozbalit vlákno
0