Všichni je velmi relativní pojem, vzhledem k průzkumu GY/Dunlop a realitě. Obejdi si pár parkovišt, budeš možná zírat....
Pár lidí už přišlo na to, že když najedou ročně 10-15 tis, z toho cca 5-8 v zimě....že je to trošku zbytečná věc, tedy pokud nemáš něco ve stylu Feldy, kde guma stojí 800 kč a kterou si plánuješ nechat si dalších 10 let....
A ještě detail - jaktože nekrachly ty bazary použitých pneu. Zajímavý co?
že by to bylo tím, že lidi maj sice dvě super sady, ale obě z bazoše 2-3 roky starý s polovičním vzorkem? :o)) A ty dojedou do povolenýho limitu a jdou pro další použitý?
Někdo tu psal, že šel na zimních do smyku při asi 10 nad nulou někdy v dubnu. když jel 50 nebo kolik...si to schválně dohledej když nevěříš.
Sou různý lidi, někdo jezdí CRD 3,0 za 11 průměr, někdy osmiválcem co má 400 HP za 13 průměr, někdo má smyk při 10 nad nulou a někdo na tom v klidu jezdí i při 35ti.
Já se v tom vezl asi před šesti lety. Dojem z auta úžasný, zvenku krásně, vevnitř
luxus, samá kůže a všechno hranaté, pohodlí, ticho. Typické staré luxusní BMW. Dvanáctiválec podával kdykoliv naprosto samozřejmý výkon. Nejvíc mne ovšem dojalo, jak rychle mizela nádrž. Ok, dalo by se to přičítat "trochu" rychlejší jízdě po dálnici, jenže, po dvou hodninách zbyla tak třetina... z devadesáti litrů vysokooktanu... 8-s
Dodnes mne otřepe, když si na ten průtokový ohřívač vzpomenu. Nejužranější auto, se kterým jsem měl kdy tu čest. Rád se podívám, ale nikomu ho nezávidím. :-)
Pokud jsi s tím jel na okruhu, tak se tomu dá věřit, pokud v normálním provozu, tak jsi možná stál v zácpě na Legerově, jinak je to nesmysl. Jel jsem Continental i Flying Spur (starší gen.) a nemohu s tím údajem souhlasit. Největší průvan v nádrži prozatím u F12 a i tam se nedostaneš na 53 l/100km...
Tam nešlo o totální spotřebu, jen let z Itálie přes Německo a noční využívání výkonu. Zastávka na dočerpání a než se překalibroval BC na normální hodnotu, ukázal na základě posledního přepočtu dojezd 170km ;-) .
Nicméně 20 tam bylo permanentně.
Dvanáctiválce tam byly dva druhy, ten starší, co strašně žere a furt se se.re a ten novější, který už není tak strašný. A potom osmiválec, který už známe např. z 545i, který si v pohodě vystačí s 12-13 litry na sto. Ta 840ka je prakticky nejlepší volba, proto taky stojí obvykle víc, než 850ka...
Po tomto autíčku som pokukoval v roku 1999, keď som zvažoval kúpu môjho prvého bavoráka. Auto malo presne takú farbu ako prvé auto v rade viď [odkaz]
800000 korún však bola vtedy na mňa kopa peňazí a tak som kúpil E34.
Navždy tak zostane pre mňa nesplneným snom a iba tíško závidím s-mike jeho krásny kúsok :-)
S úsmevom spomínam na svoje prvé dve stretnutia s týmto krásavcom v roku 1991.
Pri tom prvom som v Žiline takmer skončil v zábradlí veďa PRIOR-a.
To druhé, kde som si ju už mohol aj poobzerať zblízka, som jednoducho nerozchodil - šiel som sa opiť ;-)
To auto stále vzbudzuje rešpekt a nemôže nechať chladného žiadneho milovníka štyroch kolies. :yes:
P.S. S tým 405 kW kúskom by sa aj dnes dal užiť poriadny kopec srandy :-)
Ano , také jsem po něm toužil. ale bohužel pouze platonicky, protože to auto stálo ve své době opravdu ranec. Tak jsem se nechal u něj na první služební cestě do kapitalistické ciziny (1991) alespoň vyfotit. Před dvěma lety cestou do Chorvatska jsem na odpočívadle tento skvost spatřil. Seděli v něm postarší (asi) manželé s německou SPZ a když jsem je pozdravil a vztyčil palec jako uznání, pouze se lehce pousmáli a vyrazili. Oni věděli v čem sedí...
Při pohledu na tohle auto si vzpomenu na rok 1993, kdy se kamarád angažovla v tuningu a ladění (tehdá tu existoval skoro výhradně tuzing) a koketoval s Koenigem v Mnichově. Na svezení s 850 CSi, za volantem s Wili Koenigem asi nikdy nezapomenu. 500 koní v autě, který vypadá jako GTčko. Chlupy se mi postaví ještě teď a vždy vzpomenu na protažený ksicht majitele Porsche, když jsme mu při 250 aktivoval omezovač a my mu zmizeli kdesi za obzorem. Fakt, že jsme během "výjezdu" museli zajet natankovat jsem tehdá moc nevnímal. Tato zkušenost patří k úžasným vzpomínkám, tohle auto vždy zůstane snové, v té době na mě zanechalo větší dojem, než koenigova tehdejší 1000hp testarosa.
850 byla přímí konkurent pro Porsche 928 S4, GT, GTS
Porsche i při menším objemu nabídlo větší výkon a hlavně o dost nišší spotřebu benzínu
850 v interiéru trošku více rozmazlovala řidiče
V daný době pokud vím 928 neměla nižší objem motoru (5,0l?) a měla o něco málo větší výkon, GTS mělo 5,4 a nižší výkon než 5,6 BMW CSi.
Ale hlavně, řada 8 byla o téměř 15 let mladší velký GT kupé.
Nezlob se na mě, ale já tohle poměřování nemusím. Porsche nenabídlo V12 a jedná se o marginální rozdíly ;-) . Já neříkám lepší/horší. 8er je pro mě ikona, 928 prostě ne a u každýho to může bejt jinak :-)
Já problém nevidím, 850i byl můj puberťáckej sen a 30 koní u P928 neřeším ;-) . Chápu tvý zaujetí pro značku, ale přijde mi irelevatní to stavět do týhle pózy.
Jen tak zběžně jsem projel spritmonitor.de a nějak tu nižší spotřebu nevidím :-)
To, že 8er pro mě patří mezi ikonický auta ani náznakem nevypovídá, že bych byl slepým zastáncem všeho bavorskýho ;-) Notabene, že bych byl zaujatej na BMW...
Z8 je krásnej kus auta, na mě ale příliš retro, čekal jsem tehdá něco na způsob M1 a tím pádem i když to bylo všeobecně bráno, jakási trpkost ve mě zkalila větší radost.
A bez no tak ;-) . Auta jsou jen fantastický, dobrý a špatný...na značky nedělím :-)