Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: BMW 1 M Coupé: Česká cena 1.300.000,- Kč

BMW zveřejnilo českou cenu kupé řady 1 M. Stojí o 482 tisíc korun méně než M3.
Zpět na článek
31. 1. 2011 08:18
31. 1. 2011 10:53
31. 1. 2011 12:06
31. 1. 2011 15:06
31. 1. 2011 15:46
31. 1. 2011 16:43
31. 1. 2011 19:07
1. 2. 2011 10:35
31. 1. 2011 08:29
31. 1. 2011 08:36
31. 1. 2011 10:43
31. 1. 2011 10:52
31. 1. 2011 10:53
31. 1. 2011 10:56
31. 1. 2011 12:12
31. 1. 2011 13:05
31. 1. 2011 10:57
31. 1. 2011 13:19
31. 1. 2011 12:10
31. 1. 2011 12:12
31. 1. 2011 12:25
1. 2. 2011 08:15
31. 1. 2011 14:06
31. 1. 2011 11:56
31. 1. 2011 12:57
31. 1. 2011 13:38
31. 1. 2011 14:29
31. 1. 2011 16:24
31. 1. 2011 18:19
31. 1. 2011 19:29
1. 2. 2011 08:37
1. 2. 2011 08:47
1. 2. 2011 10:44
1. 2. 2011 11:50
1. 2. 2011 12:42
1. 2. 2011 13:29
31. 1. 2011 16:03
31. 1. 2011 16:39
31. 1. 2011 17:44
31. 1. 2011 17:58
1. 2. 2011 08:24
1. 2. 2011 11:27
1. 2. 2011 11:39
1. 2. 2011 12:19
31. 1. 2011 21:52
31. 1. 2011 22:38
31. 1. 2011 23:24
31. 1. 2011 23:22
31. 1. 2011 08:18
Špica
Je příjemné vidět, že někdejší výrobce nejlepších sportovních sedanů světa ještě stále umí nabídnout vůz, který neohromí mastodontím výkonem, designem ani hmotností, ale šmrncem, lehkostí a vyvážeností. A to jak optickou, tak doufejme i jízdní :yes:
Rozbalit vlákno
14
Avatar - kari.laz
31. 1. 2011 10:53
Re: Špica
Optickou lehkostí a vyvážeností? Tak to se asi koukáme na jiné auto.
Technioka a jízda bude určitě špička. Ale o nějaké lehkosti a vyváženosti designu tu nemůže být ani řeč.
Avatar - Parda71 (BMWfans)
31. 1. 2011 11:43
Re: Špica
Já plně souhlasím s GeeStarem. Na designu 1M mi nepřijde nic nevyváženého. Už jsem to tady psal, ale co je tak těžkého pochopit na tom, že když rozšířili nápravy, tak museli i nuceně rozšířit prahy a blatníky? A dle mého to udělali jak nejlépe mohli, za design a agresivitu má odemě 1M jedničku. Oprávněná kritika je na barvu, v které jí pořád ukazují, je ošklivá a na velikost kol. 19" jsou moc velká, 18" by byl lepší kompromis.
Avatar - kari.laz
31. 1. 2011 12:06
Re: Špica
Ani nečekám, že jako BMW Fans by jsi připustil nějakou kritiku, ale ten design zrovna není silná stránka toho auta. A napsat že ohromí lehkostí už je hodně nadnesený.
Avatar - Parda71 (BMWfans)
31. 1. 2011 14:44
Re: Špica
Umím kritizovat BMW, neznamená, že když mám v nicku to co mám, tak že jsem fanatický zastánce všeho s vrtulkou ve znaku. Např. řadě X nejsem moc nakloněn, nová Z4 šla dle mého taky udělat trochu jinak a spousta jiných věcí. Ale zrovna u 1M nic špatného nevidím, to je vše.
Avatar - kari.laz
31. 1. 2011 15:06
Re: Špica
Já jenom tvrdím, že nevypadá lehce (a ani není) a vyváženě taky ne. Prostě ten její bodykit se na tom podepsal. Věřím, že to jsou funkční úpravy, ale to nic na tom nemění. Jinak to auto bude zaručeně super, o tom žádná, ale designový skvost to není.
Avatar - Parda71 (BMWfans)
31. 1. 2011 15:42
Re: Špica
No vidíš, podle mě lehce a vyváženě vypadá. Na tom přece nic není. Tobě se nelíbí, mě ano. Design je veskrze subjektivní záležitost víc než cokoliv jiného. Pokud se někomu bude líbit design Lady Priory a bude mi tvrdit, že je světový a moderní, tak ho přitom nechám, od srdce se zasměji, ale vyvracet mu to určitě nebudu.
Avatar - kari.laz
31. 1. 2011 15:46
Re: Špica
To že se ti líbí je v pořádku. Každému se něco líbí, ale buď alespoň trochu soudný a přiznej, že lehce opravdu nevypadá. S jeho "svalnatým" až nafouklým bodykitem vypadá opravdu trochu nafoukle.
Avatar - Parda71 (BMWfans)
31. 1. 2011 16:13
Re: Špica
Vypadá nafoukle, nabubřele, agresivně, nevybouřeně.... Zkrátka tak, jak má běžné auto s 250kW vypadat.
Avatar - kari.laz
31. 1. 2011 16:43
Re: Špica
Agresivně a nevybouřeně souhlasím, ale jestli má vypadat nafouknutě a nabubřele si nejsem jistý.
Avatar - white label
31. 1. 2011 19:07
Re: Špica
Myslím, že "plavat" (v zatáčkách) 1M určitě moc nebude, a to i díky sice ne zcela pohlednému, ale o to účelnějšímu bodykitu... ;-)

Tomu se říká "diskusní comeback"... >:-[]
1. 2. 2011 10:35
Re: Špica
počkej až bude řeč o hnusech z řady X
31. 1. 2011 08:29
Chvalme
a děkujme BMW za tento počin s touto cenou. Další z možností pro lidi, kteří chtějí řídit. Přiznávám, že je na můj vkus 1M možná příliš "oplácaná" ve smyslu zbytečně agresivního bodykitu, ale v kontextu celého auta a nyní i ceny je to tak nepatrná "vada", že mi nedělá problém ji přehlížet a ignorovat. Takže za mne dnes BMW :yes:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Hamunasakra
31. 1. 2011 13:30
Re: Chvalme
Jo, pod to bych se taky podepsal :-)
Avatar - misoo
31. 1. 2011 08:36
1
jedine co mi trochu opticky vadi su moc siroke kolesa na take male auto. ale kazdopadne maju svoje opodstatnenie a dizajn diskov je absolutna jednotka medzi vsetkymi diskami co som kedy videl, takze v podstate auto bez chyby ! :-) :yes:
Rozbalit vlákno
0
31. 1. 2011 08:45
Cesta - správným směrem?
Tohle je auto, které dává smysl a za relativně rozumnou cenu. :yes:

Zároveň to ale (spolu s příšernostmi jménem X5 M a X6 M a vlastně už i se současnou M3) jasně ukazuje, kam bude divize M směřovat v budoucnu - už ne malé exkluzivní série aut, v podstatě homologačních / polozávodních speciálů pro velmi zkušené řidiče a znalce, nýbrž auta se snadno dostupným velkým výkonem, blíže běžnému řidiči se slušným (ale nikoliv extrémním) kontem. Líbit se nám to může a nemusí, ale je to jasné.
Rozbalit vlákno
8
31. 1. 2011 10:13
Re: Cesta - správným směrem?
Ac me tahle situace taky mrzi, je to dobre pro nase silnice. Kdyby totiz BMW vydalo nejakou reedici puvodni M3, ve skarpach by se valely hromady vraku. Vzdyt lidi dneska uz neumi jezdit bez ESP. Nedavno jsem jel za cernou C63 AMG a ridic vubec netusil, ktera bije. Do zatacek najizdel tak o tricet kilometru vyssi rychlosti nez by mel a proste spolehal na to, ze ho auto na prujezdu samo srovna.

1M se mi nelibi.
Prave BMW pro me zustava tohle. Stylu na rozdavani, spravnej germanskej vzhled, proste klasika, kterou se 1M nikdy nestane. Pohledte a zasnete :-)
[odkaz]
31. 1. 2011 10:55
Re: Cesta - správným směrem?
Ano, překrásná klasika, ale na běžnější ježdění už dnes asi těžko ;-) . Nová 1M vypadá slušně, jen ten zrzavý lak prostě není to pravé ořechové...teprve černá vypadá dramaticky a rozumně ;-)
31. 1. 2011 11:26
Re: Cesta - správným směrem?
Takhle, mě se nelíbí 1 Coupé. Kdyby to auto bylo v pětidveřovém hatchbacku, s uhlazenějším nárazníkem a v jiné barvě, byl by to pro mě ideál. :-)
31. 1. 2011 12:11
Re: Cesta - správným směrem?
Já si pojezdil ve 135i a všechny chmura nad tím jak by kdyby pominuly :-)
31. 1. 2011 13:34
Re: Cesta - správným směrem?
Az tak jsou dobre? :-)
31. 1. 2011 14:30
Re: Cesta - správným směrem?
Opravdu výborný, připadal jsem si jako nadaný řidič :-)
31. 1. 2011 10:30
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
31. 1. 2011 11:23
Re: Cesta - správným směrem?
...
Avatar - jazva
31. 1. 2011 10:31
OT: zastavenie výroby VW v BA
[odkaz]
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Ricardo
31. 1. 2011 11:26
Re: OT: zastavenie výroby VW v BA
Jednoduché řešení - ať odboráři zaplatí ze svého všechny ztráty, které způsobí stávkou. Příště si stávku rozmyslí a při nespokojenosti se budou chovat tržně místo využívání "sociálních práv"
Avatar - Nerez
31. 1. 2011 10:43
Blázen
Byl bych blázen, kdybych si koupil tohle místo Mitsubishi Evolutiona, které je nejen o dvěstě tisíc levnější, ale navíc tomuto BMW ukáže kdekoliv záda:)
Rozbalit vlákno
20
31. 1. 2011 10:52
Re: Blázen
Nejsem si jistý, jestli Evo ukáže 1M kdekoliv záda, ale pokud nejezdíš jen na mokrém okruhu moc bych se divil. Pakliže počítáš cenový rozdíl, musím napsat, že jsi ještě do BMW nedorostl (bráno v kategorii Funcars).
Avatar - misoo
31. 1. 2011 10:53
Re: Blázen
soferoval si uz evo, alebo nejake m-ko ? :-)
31. 1. 2011 10:56
Re: Blázen
Jsou na to dva druhy odpovědí, tak schválně :-)
Avatar - Nerez
31. 1. 2011 12:12
Re: Blázen
Bohužel jsem neřídil, ale měl jsem možnost se v něm svézt a ta rychlost, kterou se auto vrhá a vyjíždí ze zatáček je takřka nadpozemská. Nedokážu si představit, že mu v tom může něco konkurovat. Možna tak WRC a exige :-)
Avatar - misoo
31. 1. 2011 13:05
Re: Blázen
no tak potom fajn, ja som zasa soferoval m-ka (3,5) a tiez si neviem predstavit ze by mohlo ist nieco rychlejsie do zatacky >:D (teda viem, ale bojim sa :-) )
a dvestotisic pri tychto autach neni rozohodujucich, tu sa vybera srdcom, hlavou az potom :yes:
Avatar - euro89
31. 1. 2011 10:57
Re: Blázen
Podle mě se tyhle dvě auta moc srovnávat nedaj. Lancer a Impreza jsou konkurenti sami pro sebe a s jinými auty bych je vůbec nesrovnával. Navíc aspoň podle lidí v mém okolí bych řekl, že Evo si kupují lidi, co s nim chtěj jezdit rally (byď třeba jen amatérskou), neznám osobně nikoho, kdo by koupil Lancera a nechal si ho v sérii na ježdění do práce. BMW je pro trochu jinej typ řidičů...
Avatar - Parda71 (BMWfans)
31. 1. 2011 11:49
Re: Blázen
:yes: přesně tak, pod tohle se podepisuji ;-)
Avatar - Parda71 (BMWfans)
31. 1. 2011 11:48
Re: Blázen
Nerez- očividně nevíš, která bije. Srovnáváš nesrovnatelné. Navíc rychlejší Evo určitě není, zvlášť s tragickým automatem má z nuly za sto nad šest sekund. To by mu to natřela nejen 1M, ale asi dalších 15% produkce BMW ;-) Navíc je Evo X odporné vzhledově. Zlatá předchozí Eva, např. Evo 9 MR :yes:
Avatar - Nerez
31. 1. 2011 12:10
Re: Blázen
Pro mě je pojem rychlost spojena s rally a tam nemá EVO konkurenci. Na závodu v přímce bude mít asi navrch BMW, ale tyhle závody jdou tak nějak mimo mě. EVO s automatem je pro mě celkem dost nepochopitelné spojení a pravdu máš v tom, že desítka už není tak dokonalé auto jako předchozí generace, ale pořád je to auto, které na trati rally dokáže takřka porušovat fyzikální zákony :yes:
31. 1. 2011 12:12
Re: Blázen
Tohle není upřímně rally speciál...jen tak mimochodem :-)
Avatar - Parda71 (BMWfans)
31. 1. 2011 12:16
Re: Blázen
Jasně, v tomhle s tebou souhlasím. V tomhle je pro ni jediná konkurence Impreza. Proto nevím, proč jsi vůbec ve svém předchozím příspěvku něco o konkurenci k 1M vytahoval. Nikdo 1M proti Evu nestaví. 1M nemá ambice stát se nepřemožitelným rally carem, to snad chápeš.
Závody v přímce jsem ukázal jen abych ti trochu vyvrátil to tvé tvrzení, že Evo ukáže 1M záda. Takže jsem rád, že jsme se shodli ;-) :yes:
Avatar - Nerez
31. 1. 2011 12:25
Re: Blázen
No, ono to bude asi tím, že jak jsi ty velký fanoušek BMW tak já jsem stejně zapálený fanoušek Evolutionu, takže jak se objeví sportovní auto v podobné cenové relaci, tak je rád stavím proti sobě, i když je to v mnoha případech celkem nešťastné ;-)
Ještě jedna věc bude asi na straně BMW a to nižší provozní náklady >:-[]
Avatar - Parda71 (BMWfans)
31. 1. 2011 14:17
Re: Blázen
Jo na tom něco bude ;-)
Provozní náklady a Evo, o tom už jsme něco slyšel. Starší Top Gear kde Jeremy dával Richimu hádat nejžravější auto, co kdy testovali, on myslím hádal Zondu, a Jeremy na něj vypálil Evo se spotřebou nějakých tuším 70 litrů na sto. To bylo při testování samozřejmě ;-)
Já Evo hodně uznával, stejně jako starou Imprezu, ale od doby, kdy udělali z Eva příchodem desítky tlustou ošklivku a z Imprezy rádoby hothatch, tak u mě skončili.
31. 1. 2011 22:20
Re: Blázen
jednalo se o FQ400 kovaný díly v motoru, závodní benzín a prohlídka každejch 10 000 .. to auto mělo se serii hodně málo společnýho, ve Fifth Gearu porazilo i GT-R
Avatar - Parda71 (BMWfans)
31. 1. 2011 22:24
Re: Blázen
Jo jo to bylo ono. A v tom TG se drželo Murcielaga. Úžasná kára
1. 2. 2011 08:15
Re: Blázen
No, ono to s trochou fantazie seriovka vlastně je, protože všechny verze MR FQ jsou upravovány pod tovární garancí. Podobné s Imprezami Prodrive.
Avatar - positivemind
31. 1. 2011 16:21
Re: Blázen
EVO není auto, do kterého patří automat... a podle toho to taky vypadá. Vletíš do první zatáčky a je poznat, kdo je tady králem.
31. 1. 2011 22:22
Re: Blázen
neni automat jako automat a 2spojka je podle mě právě ta převodovka se kterou nemám problém, v rally kromě eNek maj taky řekněme "automaty" tohle ti příblíží ty pocity. Já bych se jí nebránil. Neni to ono ale za ty peníze co chceš :-)
31. 1. 2011 14:06
Re: Blázen
To jsem přesně čekal, kdy sem někdo hodí podobnej nesmysl. Naprosto rozdílná auta. Eva i STíhačky jsou pořád "třída" sama pro sebe a i když proti začátkům vyměkli, resp. stali se uživatelsky a řidičsky přívětivějšími, pořád to jsou dost pošuk káry. Z první M3 se do dnešních dnů M3 transformovala více směrem k pohodlnějšímu GT a odhaduji, že i 1M bude dostatečně pohodlná na delší cesty.
Avatar - euro89
31. 1. 2011 10:59
Neni to sice málo,
ale ruku na srdce: kdybych na něj měl, tak ho koupim hned! Od doby, co BMW přestalo dělat 6er s manuální převodovkou mě žádnej bavorák tolik nechytnul :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Parda71 (BMWfans)
31. 1. 2011 11:56
1M
Touhle zprávou mi BMW udělalo radost. Cenu jsem čekal větší. Konkurence si myslím, že neexistuje. Možná RWD rýže 370Z nebo Rx-8, ale ta už se neprodává a Nissan je o dost levnější. Konkurence v článku je blízko cenově nebo výkonem, ale jinak asi ne. Hodně záleží na poháněné nápravě. Myslím, že nikdo z potencionálních kupců se nerozhoduje mezi 1M a TTRS. Už svým pojetím jsou naprosto odlišná. BMW- přetáčivý funcar se spoustou zábavy, kdežto TTRS je jen kára na image rychlá v přímce a na okruhu nedotáčivá. O RS3 se asi dá říci to samé. Eva a Imprezy ani nezmiňuji, to je kategorie sama pro sebe. Takže největší konkurence? Ano božská M3. Sám bych měl dilema co si vybrat. Nejlépe M3 GTS na okruh a 1M na cesty, no jo to jsem se trošku zasnil.
Už se moc těším na další fotky v jiných barvách a na první test. Pro mě 1M :yes: :yes: :yes: ;-)
Rozbalit vlákno
31
31. 1. 2011 12:57
Re: 1M
ty seš úplně zblázněnej do BMW co?Vše kromě BMW má nějaké nevýhody,ale M3 je božská a M1 (ano píše se to 1M,ale kašlu na to) nemá konkurenci? BMW posledních pár let není taková modla jak myslíš. Nemáš ani špetku objektivního pohledu.
Avatar - Hamunasakra
31. 1. 2011 13:38
Re: 1M
Nejsem zrovna "úplně zblázněnej" do BMW, ale konkrétně BMW M3 Competion je hodně nadprůměrný auto a tohle 1 M Coupe na mě působí taky dost slušně - už i obyčejná verze 123d jezdí dost neskutečně a tohle bude o pořádnej kus dál!
A myslim že to až tak neobjektivní názor neni ;-)
31. 1. 2011 14:29
Re: 1M
>:D jeden lepší jak druhej chlapi. Tady máš popis toho hodně nadprůměrnýho auta ;-)

článek o M3 Competition:

Čekáte nějaká zásadní vylepšení? Pak rychle zařaďte zpátečku, něco takového se rozhodně nekoná. Kdybych chtěl být jízlivý, mohl bych konstatovat, že BMW dále pokračuje v devastaci jména M3 a „projídání” své někdejší slávy. Ale protože jsem „objektivní a vyvážený”, podobný komentář si odpustím.

Pro shrnutí - paket zahrnuje kratší a tužší pružiny, které sníží světlou výšku vozu o 1 cm, nová 19" kola v „CSL designu” a pár karbonových dílečků na předním nárazníku a víku zavazadlového prostoru. A dál? Dál nic, zbylé úpravy jsou už jen softwarové - nový sportovní mód EDC (elektronické řízení tlumičů) a upravené fungování DSC (stabilizační program). Nazývat toto Competition paket? Popravdě řečeno nevím, na jakou soutěž se půjde s takovými „zásadními” úpravami vydat...

článek psal člověk co dvě M3 vlastnil (spoustu dalších jich testoval), takže asi ví o čem je řeč. Bez urážky, ale podle čeho si usoudil, že je hodně nadprůměrný?
Avatar - Parda71 (BMWfans)
31. 1. 2011 16:11
Re: 1M
Podle tebe je teda M3 co? Když ne nadprůměrné auto? BMW M3 je ikona sportovních aut a i v současné generaci velmi schopné auto. A co si myslíš ty, nebo nějaký brepta je úplně jedno. To nezměníš. Ale rád se k tomu vyjádřím.
Nevím co od pouhé edice čekal pisálek, ale podle mého názoru je edice nějakého vozu mírně upravená verze na dané téma s jemnými designovými úpravami popřípadě i drobné technické změny. A to vše edice M3 Competition splňuje, jak můžeš vidět z toho, jak to pisálek vše vypsal. Je totiž třeba přemýšlet a hledat rozdíly a neplést si edice s novými modely. Pisálek zjevně čekal změny typu odlehčení, sportovní úpravy agregátu, podvozku, ale i na tohle má BMW odpověď, jen ji dotyčný hledal jinde. Ano, je to M3 GTS. To je nový model, tohle není edice, tam navíc karbonové lištičky nenajdeš, ale zato rám s odlehčeným interiérem ano.
kexxiku, svůj mindráček z BMW si běž léčit někde jinde a pokud neumíš používat své argumenty a raději zde vkládáš názor plkaře, tak je pro mě opravdu jen ztráta času s tebou vůbec vést diskuzi.
Avatar - positivemind
31. 1. 2011 16:24
Re: 1M
Nechci se zastávat nikoho z vás, ale nadprůměrné auto je jakékoliv auto s počtem válců víc než 4, vyšším výkonem než 200KW nebo třeba elektronicky řiditelnou zadní nápravou.

Přestaňte se tu jak děcka hádat
Avatar - Hamunasakra
31. 1. 2011 18:19
Re: 1M
To není špatná definice ;-)
Avatar - Hamunasakra
31. 1. 2011 19:29
Re: 1M
Myslel jsem hlavně auto jako takový - když se odvoláváš na články, tady se úvodní text o současné M3 jmenoval: "Zpívejte alelujah" ;-)
Nevím jestli už máš řidičák , ale když změny které tady bagatelizuješ uděláš skoro na jakémkoli autě - je to sakra znát :-)
BMW M3 je naprosto příkladná konstrukce vozu - a těžko znáš lepší - a výtečnýho motoru, určitě posledního svýho druhu, skoro určitě už nikdo neudělá velkoobjemový vysokootáčkový motor určený výhradně pro jednu sportovní verzi modelu ;-\
Hodně nadprůměrný znamená, že TOTÁLNÍ VĚTŠINA všech vozů danné třídy mu po kotníky nesahá - je dokonce naprostý nesmysl je srovnávat, TAKOVÝ vůz je VELMI NADPRŮMĚRNÝ a takové je BMW M3 :-) :yes:
1. 2. 2011 08:37
Re: 1M
strašně se mi líbí, jak 2 lidi zde jsou schopni se do krve hádat o něčem, v čem v životě ani neseděli, natož to řídili >:D
ale hlavně, že na netu už četli tolik článků, že o tom ví vše líp než novinář (ten článek psal pan Janda, což očekávám, že ani jednomu to nic neřekne, mimochodem tento pán 2x M3 vlastnil, jak jsem už psal. Nedošlo ani jednomu z vás, že někdo kdo 15let testuje auta a koupí si několikrát M3 si o tom autě asi myslí, že je opravdu vyjímečné!!!??? ale přesto o něm napíše viz výše!). Takže ano, M3 je špičkové auto, ale ne bez vad a to může posoudit jen někdo, kdo s tím má zkušenost, rozhodně ne troubové co si od 15let čtou na netu a tím končí jejich zkušenosti. Což ani jeden z vás stále nechápe.
Avatar - Hamunasakra
1. 2. 2011 08:47
Re: 1M
Tohle ale nebylo zrovna moc "do krve" :-)
Jo a když mi bylo 15, tak fungoval tak leda Arpanet (a ne internet), ale i tak "dík" :-)
BMW M3 bylo a i tohle poslední je "špičkový auto" - to se fakt shodnem! :yes:
Avatar - white label
1. 2. 2011 10:44
Re: 1M
Ty jsi zase pro změnu trochu přemoudřelý. Někdo tu bere za dogma prohlášení v zábavných pořadech typu TopGear, někdo to, co si přečte třeba v Autocaru a někdo bere za dogma prohlášení pana Jandy, další třeba pana "Slepičky". V principu je to ovšem velmi podobné. Můžeš nás donekonečna přesvědčovat jaký je ten tvůj pan Janda největší odborník na M3, nebo můžeš řešit "detaily" typu, že např. competition paket měla mít M3 už v základu (což opravdu mohla) apod., ale to nic nemění na tom, že i současná M3 je (mírně řečeno) velmi nadprůměrné auto, takže je dobře, že jsi tak pohotově změnil svůj zdejší diskusní názor. M3 je a vždy byla určitá ikona mezi sériovou produkcí a to jak s R4, R6, tak V8. To že podobně zaměřená auta "trpí" obecně! (nejen BMW a nejen M3) čím dál víc na větší uživatelskou přívětivost, je důsledek "trendu" současného trhu a logické reakce marketingu na něj. Těch "pravých řidičů" ochotných nedělat téměř žádné kompromisy není moc a hlavně mezi nima není moc těch, co na novou M3 (a její provozní náklady) apod. mají finance...
Avatar - Parda71 (BMWfans)
1. 2. 2011 11:44
Re: 1M
Lépe bych to asi nenapsal ;-)
kexxik- máš pravdu, M3 E92 jsem neřídil, ale jen v ní seděl. Zato má zkušenosti s M3 E36 a E46+ fůrou dalších BMW. A o BMW se zajímám opravdu hodně, takže trouba se znalostmi z internetu jsi tady spíš ty (viz pan Janda). Kdo je pan Janda nevím a je mi to upřímně jedno. Ale jeho názor o M3 Competition je pro mě plk, když dotyčný čeká, že mu edice modelu udělá ze základního modelu supersport. To je asi to samé, jako bys po přechodu z Octavie 2.0TDI do RS 2.0TDI čekal přeměnu na sportovní auto.
1. 2. 2011 11:50
Re: 1M
já jsem možná přemoudřelý, ale ty neumíš číst. Já někde psal, že není M3 není super auto? Jen taky věřím raději někomu, kdo s ní jezdil, než někomu jako Parda, který o ní četl něco na prospektu a zbytek svých mouder vaří z vody.
Já vím, píchl jsem do vosího hnízda, napsal jsem i něco negativního na M3, tak jsem pan přemoudřelý, jdu se věšet.
Avatar - Parda71 (BMWfans)
1. 2. 2011 12:26
Re: 1M
Číst neumíš ty. Já nikde nepíšu, že ty doslovně tvrdíš, že je M3 super auto. Jen z tvého ironického příspěvku z 31.1. 14.29 to lze vydedukovat. Ustřelil jsi a teď se oháníš na všechny strany.
Kdyby ti pan Novák, uznávaný novinář a majitel deseti M3, Z8 a pěti M5 řekl, že je nová M3 auto k ničemu, tak prostě tento názor převezmeš a budeš se jím ohánět na diskuzích?
1. 2. 2011 12:42
Re: 1M
asi bys toho měl nechat než se rozbrečíš :yes: nějak to tady prožíváš, je to jen internetová diskuze a každý má svůj názor. Ať je sebehloupější, ty si mysli svoje. Takhle by sis zkazil celý den >:D
Avatar - Parda71 (BMWfans)
1. 2. 2011 13:30
Re: 1M
Neprožívám, spíš se vyžívám v diskuzích s plkaři jako jsi ty, cosworth nebo wolff. Moc mě baví sledovat vaše přihlouplé příspěvky. Na tobě mě třeba moc baví jak jsi ovlivnitelný, jak postupem času nepřímo měníš svá vyjádření a jak neumíš odpovídat, protože zkrátka již nemáš nic co bys řekl, tak na mě vytahuješ jen a jen další plky ve stylu tvého posledního příspěvku. To je moc zábavné.
O můj den péči neměj. Ty mi ho rozhodně ničím zkazit nemůžeš.
Avatar - white label
1. 2. 2011 13:29
Re: 1M
Neznám osobně tebe, ani Pardu, takže nemám jediný důvod si myslet, že někdo kdo tady papouškuje nějakého pana Jandu (moc se omlouvám, že ho taky neznám) je chytřejší, než ostatní. Stejně tak nevím, kde bereš tu svou jistotu, že někdo jako Parda jen "četl něco na prospektu a zbytek svých mouder vaří z vody". Zřejmě přání otcem "myšlenky".
Rozhodně nejsem žádný ultrafans M3, takže místo věšení zační raději přemýšlet (pokud možno občas i bez pana Jandy)....
Avatar - Parda71 (BMWfans)
31. 1. 2011 15:38
Re: 1M
Já myslel, že nemá konkurenci svým pojetím a druhem pohonu. Těžko ji může konkurovat quattro RS3 nebo TTRS, japonci, které jsem jmenoval zase slabí. Nevím co neobjektivního na mém příspěvku vidíš. Jen tvrdím, že 1M zkrátka nemá přímou konkurenci a když už, tak z vlastní stáje, nic víc, nic míň. A že se mi líbí? To hned neznamená, že jsem neobjektivní. V diskuzi výš jsem jmenoval hned dvě věci, které 1M vytýkám.
Zato s tvých příspěvků jde vidět jasná averze proti BMW, takže jediný neobjektivní jsi tady ty.
31. 1. 2011 16:03
Re: 1M
Ano, objektivní nejsi! Koupíš si přístě jinou značku než BMW??? Upřímně.
Já nemám averzi proti BMW :-) naopak, jsem fanda. Jen jsem soudný a když něco vlastním, tak koukám i na zápory. Zatímco u tebe je to typická zamilovanost a slepost na všechny ostatní značky.
Příklad: píšeš: japonci, které jsem jmenoval zase slabí. ...nemá přímou konkurenci...
370Z: 241kw 1490kg 0-100=5,3. pohon zadek, nižší cena o 250 000!
M1: 250kw 1570kg 0-100=4,9. pohon zadek
už si rozumíme? Nic než BMW nevnímáš.
Avatar - Parda71 (BMWfans)
31. 1. 2011 16:37
Re: 1M
Velice se ve mě mýlíš. Zde na auto.cz pročítám vše a komentuji hodně i články, které s BMW vůbec nesouvisí. Např. hodně o koncernu, Škodě. Tyto vozy se mi líbí, zajímám se o ně. V současné době jezdívám občas Octaviíí II TDI a musím před tímto autem smeknout. Ale koupit si je? To asi ne. Z jednoho jediného důvodu. Přičichl jsem k vozům jiné třídy, k takzvaným prémiovkám. Už od vozu očekávám víc, než nabízí třeba ta Octavia. Radost z jízdy, posez, výkonné motory, možná i image. A to mi nikdo jiný krom prémie nenabídne. A taky jsem si velice zvykl a oblíbil náhon na zadní kola. Z toho lze vydedukovat jaká auto jsou mi blízká. Např. náš bývalý vůz doma Opel Senator, ale i některé ameriky nejsou vůbec špatné. Co se týká budoucnosti, tak neuvažuji o jiné značce než BMW, ptž to je srdcovka. V úvahu připadají taky Mercedesy, jelikož to jsou taky auta, které dají člověku ni něco navíc, krom přesunu z bodu A do B. Ale pokud budou u BMW přecházet z R6 modelů na R4 ještě víc než doteď, tak asi budu jezdit jen v ojetých BMW nebo Mercedesech.Nicméně to jsem teď mluvil ze široka. Na to, kolik se mi líbí aut, si teď ani nevzpomenu. A znak BMW nebo M-B na kapotě nemají. Takže ano, BMW je srdcovka, ale ostatní vozy pro mě pasé rozhodně nejsou.

370Z: 241kw 1490kg 0-100=5,3. pohon zadek, nižší cena o 250 000!
M1: 250kw 1570kg 0-100=4,9. pohon zadek

Sám sis napsal černým na bílé důkaz a nevidíš jej. Není snad atmosférická 370Z vedle přeplňované 1M slabá? Ano rozdíl 9kW, ale rozdíl točivého momentu 500 kontra 363 ti přijde srovnatelný? Zrychlení je horší, o pružnosti nemluvě. Ale nevím o co ti jde. Já sám 370Z navrhl jako jejího možné konkurenta nejvíc se blížící charakteru 1M. Nikde jsem nenapsal křivého slova proti 370Z. To ty se tady oháníš čísly a snažíš se stále hádat. Já pouze píší fakt. Špínu na nic neházím. Přijde mi, že jsem ti z nějakého důvodu šlápl někde na kuří oko. Vadím ti, že se mi BMW líbí a tobě její poslední kroky ne, tak se to tady snažíš vnutit všem svými, ale i cizími žvásty.
31. 1. 2011 16:39
Re: 1M
A to je zde třeba ještě Mustang GT500, který se zdá v nové edici velmi povedený a když budeme uvažovat v relaci fun factor a ne absolutní rychlost, tak jsou zde i další dva hráči z USA.
Avatar - Parda71 (BMWfans)
31. 1. 2011 16:57
Re: 1M
Jasně! Nemám problém s tímhle srovnáním ;-) Co ztrácí na rychlosti, kterou se dá projet zatáčka, zase nabírá ve funfactoru, v kterém jsou asi americké muscle cars nejlepší na světě ;-)
31. 1. 2011 17:44
Re: 1M
Treba tady.. a to neni 500! [odkaz]
31. 1. 2011 17:58
Re: 1M
Taky je v tom srovnání BMW označeno za lépe kontrolovatelné v zatáčkách. Jeden z datailů, kde je M3 hodně silná, ale právě nová GT500 by i v tomto ohledu měla dosahovat kvalit M3 a při pohledu na cenu je to velmi zajímavá koupě.
1. 2. 2011 08:24
Re: 1M
Pardo: ohledně toho srovnání krouťáku M1 a 370Z, píšeš 500,ale udávají 450 (500 je zřejmě krátkodobý overboost, jinak nevím co to znamená). Ohledně pružnosti jasně, vyhrálo by BMW, o tom žádná, atmosféra turbu neujede. Ale to zrychlení na 100 je rozdíl 0,4s. To znamená reálně rozdíl asi 50cm při sprintu vedle sebe...už mě nebaví se dál hádat.
Avatar - Parda71 (BMWfans)
1. 2. 2011 10:29
Re: 1M
Mě taky nebaví diskutovat s někým, kdo plodí hlody jako, že M3 není nadprůměrný vůz a argumentuje jakýmisi články od bůhví koho.
1. 2. 2011 11:27
Re: 1M
a kde jsem napsal, že M3 není nadprůměrný??? O tom to s tebou je, Ty jsi prostě na hlavu, vymýšlíš si co se ti hodí a svojí neznalostí se shazuješ ;-) viz články od bůhví koho. Končím s tebou.
Avatar - white label
1. 2. 2011 11:39
Re: 1M
Nepsal? Tak kdo za tebe psal včera ten příspěvek k M3 s competition packetem ze 14:29 (snad nakonec nejsi na hlavu spíš ty)?
"...článek psal člověk co dvě M3 vlastnil (spoustu dalších jich testoval), takže asi ví o čem je řeč. Bez urážky, ale podle čeho si usoudil, že je hodně nadprůměrný?"
1. 2. 2011 12:19
Re: 1M
už po druhé?to snad ne... a kde píšu,že není naprůměrný?
Avatar - Parda71 (BMWfans)
1. 2. 2011 12:20
Re: 1M
Ironicky ses o M3 vyjadřoval ve tvém slavném příspěvku s panem Jandou z 31.1. 14.29 ve stylu, že M3 není nadprůměrný vůz. Už ani nevíš co plkáš. Nebo jsem tu ironii pochopil blbě a ty jsi v ní vlastně v ní M3 lichotil? Chlape seber se...
Shazuji se neznalostí? Tím, že neznám nějakého českého novináře? To mi promiň, ale asi máme oba jiné představy o neznalosti. Dám ti radu. Přestaň přebírat názory od nějakých pisálků a tvoř si vlastní názory, třeba nebudeš za troubu.
Avatar - Vampix(Diesel Power)
31. 1. 2011 12:07
Váha?
Co to má znamenat? Mkový model, je těžší, než základní coupé se stejným motorem? Chápu že jsou tam prvky které můžou být těžší, ale to by se mělo někde taky zase ubrat ne? Nevím, právě váha je údaj u kterého jsem čekal, že bude divize M bojovat...
Rozbalit vlákno
17
Avatar - Parda71 (BMWfans)
31. 1. 2011 12:33
Re: Váha?
Ona by ráda bojovala, ale to by pak nemohla být cena 1,3 mil. Oproti 135i má větší brzdy, kola, bodykit a to něco váží. Dolů se sráží váha těžko. Takže jedině karbonové díly bodykitu, střecha, popřípadě omezení výbavy nebo vyhození zadních sedaček. A takové věci si doufám divize M schovává na 1M CSL, ikdyž na to moc času do příchodu nové jedničky nemá.
Avatar - Vampix(Diesel Power)
31. 1. 2011 20:52
Re: Váha?
tak zrovna bych čekal že na kolech se dá ušetřit... Mkové kola z M3 18" jsou třeba lehčí než 18" kola z m-paketu, bodykit tam je to podle mně relevantní, pár plastů možná plechů a brzdy chápu no.Chápu, že je tam i samosvor, ale i tak si myslím, že mohla být 1M lehčí. Když kouknu že rozdíl mezi obyčejnou 335i v sedanu a M3 v sedanu je nějakých 70 kg, což mi připadá adekvátní, a celkově je M3 v sedanu o 100 kg těžší než 1M...

S tou 1M bych se hodně divil kdyby přišli, to by opravdu už bylo hodně po termínu...
Avatar - Parda71 (BMWfans)
31. 1. 2011 21:35
Re: Váha?
Třeba kola jsou lehčí, ale co ušetří oproti obyčejným kolům? Jednotky kila. Zkrátka se na to dívej jako na pořád obyčejné auto a je výkonější, něco je v autě navíc, tak je hold těžší.
Avatar - white label
31. 1. 2011 21:52
Re: Váha?
CSL už není ani současná M3, tak proč by měla být zrovna 1M...
Avatar - Vampix(Diesel Power)
31. 1. 2011 22:23
Re: Váha?
Tak současná se dělá GTS i když vím, že je to hodně ostřejší...

Zkrátka a dobře na tom autě mělo být z karbonu minimálně střecha, třeba lehčí skla a takovýhle věci. Já se na to auto nebudu koukat jako na obyčejné, protože nepovažuji ani jeden model divize ///M za obyčejný vůz.... To bych mohl koupit taky 135i a za nějakých 70 udělat podvozek, za 50 tam lupnout samosvor a jestli bych dal 100 do motoru a úprav kolem výkonu tak se podle mně dá dostat dál než na 350 koní...a ještě by mi zbylo na odlehčování. Zkrátka a dobře, nemám výtku, že tento model vznikl, chápu ho a těším se na nějakou projížďku, ale měl sem trošku jiné představy s tím co slibovali...
Avatar - Parda71 (BMWfans)
31. 1. 2011 22:33
Re: Váha?
Odpovídám ti pořád to samé. Karbonová střecha určitě není zadarmo a cenu by zvedlo poměrně dost. Stejně tak další odlehčení z karbonu. S těmito věcmi by sice byla o 60kg lehčí, ale o dost dražší. Za 1,5 mega by už ta cena moc vábně nevypadala.
Pokud si myslíš, že bys ze společného základu 135i uměl za dané penize udělat lepší emko, prosím. Já jsem opačného názoru.
Avatar - Parda71 (BMWfans)
31. 1. 2011 22:29
Re: Váha?
Jak se to označí je jedno, smysl jsi pochopil, nebo ne? GTS, CSL, to je fuk. Obojí znamená božské auto.
Avatar - white label
31. 1. 2011 22:38
Re: Váha?
Panda71/Vampix
Chlapi, přece mi nechcete tvrdit (hlavně ty Pando), že mezi CSL a GTS je rozdíl jen mezi těmi písmenky, to byste mě skoro rozesmáli...
Verze CSL chybí a ať je omezená, velmi drahá a ultimativní GTS sebelepší (což je), tak CSL celkově nahradit úplně stejně nemůže...
Avatar - Vampix(Diesel Power)
31. 1. 2011 23:15
Re: Váha?
no já to netvrdím, já si sem vědom že obě verze se liší a je zbytečné polemizovat. Navíc bych ani nečekal u 1M další takový krok tímto směrem. Proto si myslím, že některé odlehčovací prvky mohli použít... i na úkor ceny
Avatar - white label
31. 1. 2011 23:24
Re: Váha?
Tak to ano, taky nečekám žádnou 1M CSL, natož GTS...
Avatar - Parda71 (BMWfans)
31. 1. 2011 23:16
Re: Váha?
Nechápu proč mi říkáš Pando?!

Já nevím jak ty, ale mě je fuk, jak se verze označuje. Pouze jsem napsal označení lehčí sportovní verze, aby to každý pochopil co mám ve spojení s 1M na mysli. A taky si myslím, že to každý pochopil.
Když vezmu konkrétní auta takhle označovaná (CSL, GTS) tak je recept stejný. Snížit co nejvíce váhu, racing úpravy, mírné aerodynamické úpravy a jemné vyladění techniky (trocha výkonu navíc, zrychlení převodovky). V tomhle se shodnem? Já myslím, že ano. Že je obrovský rozdíl mezo konkrétními vozy, o kterých se bavíme (M3 E46 CSL a M3 E92 GTS) tady nikdo nepochybuje a já to taky vím. Ale jak se to a které značí je přece jedno. Takže proč mne zbytečně bereš za slovo, když jsi moc dobře pochopil, co jsem tím slovním spojením CSL chtěl říct?
Avatar - Parda71 (BMWfans)
31. 1. 2011 23:18
Re: Váha?
A ano, máš pravdu. M3 CSL nic nahradit nemůže a asi už ani nikdy nic nenahradí. Protože lepší sportovní vůz pro řidiče asi už BMW nikdy nevyrobí ;-)
Avatar - Vampix(Diesel Power)
31. 1. 2011 23:28
Re: Váha?
řekl bych že GTS je více okruhově zaměřená a víceméně si nedokážu představit používat ji každý den...

Podle mně by z 1M mohla vzniknout náhrada CSL-ka, ale to by BMW a divize M nesměla být dneska tam kde je....
Avatar - white label
31. 1. 2011 23:22
Re: Váha?
Promiň Pardo, za opakovaný překlep s "Pandou", už jsem z těch aut úplně zblblý..., za vším nějaké vidím :*) >:-[]
Nechytám tě za slovo, jen jsem tím chtěl říct, že si myslím, že není fuk, jestli CSL, nebo GTS..., přičemž mi jde hlavně o "dostupnost" CSL vs GTS ;-)
Avatar - Parda71 (BMWfans)
1. 2. 2011 10:26
Re: Váha?
Jasně.... Já prostě jen mluvil o snížení váhy, když jsme o tom s Vampixem diskutovali. A napadla mě zkratka CSL- lehčí sportovní kupé, nic víc, nic míň.
Avatar - white label
1. 2. 2011 10:54
Re: Váha?
To jsem pochopil, reagoval jsem, že není jedno jestli CSL, nebo GTS, co se týče např. cenové dostupnosti, omezené série atd.
31. 1. 2011 13:58
Kupovat si pomačkané plechy
přímo z výroby?
Rozbalit vlákno
1
Avatar - positivemind
31. 1. 2011 16:26
Re: Kupovat si pomačkané plechy
>:D :yes:
31. 1. 2011 22:51
Supersport za hubičku
Pánové nechápu, jak na takové nabídce může někdo hledat negativa. Auto s těmito parametry a s těmito jízdnimi schopnostmi by se ještě nedávno řadilo mezi supersporty. Tady ho máte za 1,3mega, za cenu která dělá u nás takové auto přístupné takovému množství lidí, jako nikdy před tím.
Rozbalit vlákno
0