hold, celkom to aj chapem. Kriza, nekriza, ludia vo vyspelych krajinach maju stale dost penazi na nove auto a ked aj zacnete trosku pochybovat a buducnost vidite trosku rizikovo, kupou BMW nic nepokazis. Totiz, aj ked to uz nie je co to byvalo, stale su BMW auta co vydrzia bez problemov aj dvojnasobok toho, co korejska alebo juhoeuropska konkurencia. A nemozete si predsa dovolit kupovat lacne veci, ze? Po dlasie, skuste predat dvojrocne BMW a dvojrocnu Toyotu. Co sa predava s mensou stratou? Druha vec, aspon moj pocit je, ze BMW v poslednej dobe prevada za nizsie ceny ako zvyklo...
Co som zbadal a hodnotil velmi kladne bola aj enormna snaha predajcu to auto skutocne predat. Nebol otravny, to vobec...ale Honda, Toyota, Mazda, Skoda, Audi, Saab - nikto nebol nejako moc ochotny zlavit ci inak zaujat. Predrazene leasingy a vo VW som mal pocit ze ich strasne otravujem ked chcem kupit len jeden Passat. Naproti tomu BMW hodilo slusnu zlavu, leasing bez navysenia a tak sa aj s cennikovo drahsim autom dostali na uroven spominanej konkurencie, ci este nizsie. Nebolo o com... moje 320d v tychto dnoch montuju a v aprili bude doma ;)
Moje řeč. BMW má pro mě pořád auru auta, který někdo navrhnul a vyrobil z lásky k ježdění. Svoje nové 325d coupé si fakt užívám. 320d dobrá volba, vytočíš motor a necháš se vynést v zatáčce, užiješ si to, těš se! A taky je dobrý, že jsou 3jky přímo z Mnichova. :yes:
Zajímavé - luxusní značka vyrobí a hlavně prodá víc aut než koncern Fiat s Lancií a Alfou dohromady....čím to asi je?
A co odešel Bangle jsou ty auta zase hodně pěkný, prostě klasika bavorák. Jinak souhlasím (na základě zkušeností kamaráda), že je lepší si koupit mírně jetého bavoráka (pětku, do 100 tisíce km a z Německa napřímo), než si kupovat menší nové auto z kategorie Mondeo, Avensis, Laguna apod....
Čím by to bylo, jsou to nudný, německý, na tradici lpící (nyní opět i v designu) plechovky. No a to se asi dost lidem líbí a jsou za to ochotni i dost zaplatit. Samozřejmě jistá skupina motoristů preferuje jiná vysvětlení tohoto úspěchu ve stylu "německá touha po ovládnutí světa, počkejte jak jim to současná generace korejců, japonců, frantíků nebo dokonce talošů nandá". No někdo na to čeká a někdo nečeká a jde do 3/5/7.
no cisto z pohladu sofera mi uz davno ucaroval ten stary a nudny nemecky koncept pomerne silneho motora a zadneho nahonu :-) Ludia uz zabudli, ze si volakedy so starou Rapidkou dokazali viac uzit cestu ako s tymi dnesnymi korejskymi krabicami. V mnohych modernych autach je to ako v simulatore: vidim ze sa hybem, ale necitim cestu.
Nazývat vozy BMW nudnými či dokonce plechovkami (!) jsou dost silná slova. Očividně jsi žádným nikdy nejel, jinak bys tohle nemohl tvrdit. Pokud opravdu"nepoznáš, že BMW jsou jedny z nejlepších aut celého světa a navíc tvrdíš cosi o ovládnutí světa francouzi, japonci a korejci tak je mi tě opravdu líto. Pokud jsi to teda nemyslel ze srandy, jinak si to totiž vysvětlit neumím.
Nebylo to pro mě až tak zřejmé, ale doufal, jsem v to, tudíž je to v pořádku ;-) Četl jsem to rychle o přestávce ve škole, tak se omlouvám za nepochopení ironie.
Děkuji redakci za tento článek. Pod podobným článkem o koncernu jsem si přál něco podobného o BMW a tady to je! Děkuji
BMW to klape, tak hlavně aby byly peníze na vývoj sports cars než bude pozdě a budeme všichni bzučet v elektromotorech.
Bravo BMW a gratulace k úspěchům!