BMW i3 lze zakoupit i se systémem REX, který výrazně prodlouží dojezd vozu. BMW tvrdí, že většina zákazníků se pro něj rozhodne, leč jej vlastně vůbec nepotřebuje.
Majiteľ BMW si kúpi druhé auto do garáže .... a bude sa tváriť aký je strašne "ekologický" ... oproti susedovi ..... ktorý má len jedno auto ... najakú "neekologickú" benzínovú škodovku ...
Nuž zdravý rozum nie je silnou stránkou ekobláznov ...
Ale i kto býva na dedine tomu sú fotovoltaické články nanič .... zmysel majú len kvalitné solárne panely na ohrev TÚV a ak je dobrý dom tak i prikurovanie.
Tepelné čarpadlo je samozrejme vec iná, to sa v dobre izolovanom dome určite oplatí.
Moje vlastní zkušenost. Rex není potřeba. Dojel jsem s elektromobilem všude, kam jsem potřeboval. V noci spím, v noci nabijím. Každé ráno mám předehřáté auto s nabitou baterií na 150-180km. Ujet denně s elektromobilem za den 380km není problém. Stačí na cestě zastávka na 20minut u rychlonabíječky.
Nabíjecí stanice je každá zásuvka. Znáte v ČR vesnici, kde nemají el.proud? Znáte velké město, kde není nabíjecí stanici?
A za cenu příplatku REXe doletîm třeba 3x na Kubu a zpět letadlem.
V tomhle s BMW souhlasím. Když jsem na generátor narazil, tak má první myšlenka byla, to stojí za uvážení. Teoreticky ho nikdy potřebovat nebudu, ale člověk nikdy neví. Stát se může ledacos. A kdybych si elektromobil koupil, rozhodně se nebudu chtít stát jeho otrokem. Možná vyhozené peníze, ale pro mne nic neobvyklého. Kupuji si tím klid v mysli.
Nevíte jak je to s topením u elektromobilů? Podle mě se s tepelným čerpadlem asi nenamáhají a topí se klasicky elektricky. Proto by podle mě Rex měl mít výhodu i jakožto nezávislé topení, protože topit v elektomobilech odporem odporně zkracuje dojezd...
i3 by mělo mít tepelné čerpadlo za příplatek (bohužel nemůžeš mít REx a čerpadlo zároveň). A Model S ho má také. Nejsem si jistý, jestli můžeš REx zapnout, jak se ti zlíbí. Elektromobily se typicky umí předehřát. A i komponenty elektrického pohonu generují teplo. Jen mnohem méně, protože jsou účinnější (u některých elektromobilů se podílí na vytápění).