1) Motor nebude fungl nový, nýbrž BMW použije víceméně stejný postup jako u 1 M - upraví stávající motor, který u 1 M vycházel z N54. M2 bude mít samozřejmě N55. Ta se nastěhuje s největší pravděpodobností i do X4 M40i.
2) 400 koní nebude. Ano, je to možné. I ze standardní N55 lze dostat takový výkon. Řekl bych, i s ohledem na to, co vím, zhruba 350-365 PS. S ohledem jak na F8x, tak i případné více hardcore verze. Mimochodem, M4 GTS už se testuje.
3) M2 xDrive absolutně nedává smysl. M5 příští generace bude mít xDrive, aspoň se o tom dost hovořilo, ale M2 má být ta zábavnější F8x M, a ty taky nemají xDrive.
4) Render je taky nepřesný. Přední nárazník ve skutečnosti vypadá naprosto jinak. Copak nikdo na Internetu neviděl spy shots?
A ten jejich důvěryhodný zdroj jménem Nietschke, se kterým tvrdí, že měli rozhovor... Kluci z Autocaru se asi museli nudit v kanclu. 8-s
M2 bude levnejsi a i image niz nez bezna M3/M4, tam musi byt zasadni rozestup proti 430k, ne 460. A taky souperi M2 bude CLA 45 AMG a RS3, oboje planovane/postavene kolem tech 360-380k a BMW nezvykne byvat silnejsi nez konkurence (jen rychlejsi :-! ).
je pri pohlade z dialky hodne divny..... obrovska masa plechu nad kolesami aj na dverach a vobec cely bok auta vyzera ako obrnene obojzivelne auto , klucka dveri kdesi az 30cm nad kolesami .... a bum ... hore len taka smiesna kadibudka ( mala kabinka ) akoby umelo nalepena na mohutnej pontonovitej kasni....
kdeze su casy peknych bmw...... nie som fanda bmw ale je mi luto a smutno kam to s dizajnom tejto znacky smeruje .... stary bmw compact ktory bol na podvozku niekdajsej 3ky dodnes lepsie vyzera, zbohom zlate casy
nejako si neviem spomenut na jedine pekne bmw sucasnosti.... snad Z4 este vyzera fajn :yes: