Diskuse

Šéf BMW: Nové malé modely dostanou pohon předních kol

15.3.2010

Na dnešní výroční tiskové konferenci BMW AG potvrdil šéf firmy Norbert Reithofer záměr vyrábět od roku 2014 nové menší modely BMW s pohonem předních nebo všech kol.

 

  • 00 Reagovat !

    foto Forester

    Forester 17.03.2010  17:48

    0,5

    Dočkáme se desetinných čílel BMW?
  • 00 Reagovat !

    foto Forester

    Forester 17.03.2010  17:48

    0,5

    Dočkáme se desetinných čísel BMW?
    • 00 Reagovat !

      foto jossalito

      jossalito 17.03.2010  17:58

      « Re: 0,5

      Tipuju spíš slovní označení malých modelů.
    • 00 Reagovat !

      foto Tycoon

      Tycoon 17.03.2010  18:37

      « Re: 0,5

      Třeba to bude BMW 0, BMW -1, BMW -2 :-)
    • 00 Reagovat !

      foto gld

      gld 17.03.2010  22:05

      « Re: 0,5

      zrejme len zmenia systém číslovania podobne ako peugeot zo svojimi "tisícovými" modelmi..alebo pred číslo hodia dáke písmeno ako to spravili pri označovaní suv
  • 00 Reagovat !

    foto Franke

    Franke 17.03.2010  17:53

    Hmm

    To je zvrácenost, BMW jako předokolka. Kam se to řítíme. Já chci zlatý šedesátý ;-\
    • 00 Reagovat !

      foto jossalito

      jossalito 17.03.2010  17:57

      « Re: Hmm

      To víš, náklady... Asi tam dají něco od Mini/PSA.
    • 00 Reagovat !

      foto CIZEK

      CIZEK 17.03.2010  18:01

      « Re: Hmm

      správně, BMW bez pohonu zadní nápravy není BMW.
    • 00 Reagovat !

      foto Subaru-in

      Subaru.in 17.03.2010  18:03

      « Re: Hmm

      Nezij v minulosti cely Detroit zil take minulosti a jak to tam ted vypada! Prece nechces aby to taky tak vypadalo u jinych koncernu!

      Vyvoj je nazadrzitelny bez ohledu zda li je spravny ci ne proste se musi firma rozrustat do dalsich segmentu jinak neprezije za 20-30 let.
      • 00 Reagovat !

        foto Franke

        Franke 17.03.2010  18:18

        « Re: Re: Hmm

        Hele, tuhá zadní náprava, V8 minim 5,7 litru a pohon na zadek, na to mi nešahej ;-) V některých oblatech je ten rozvoj až moc překotnej. Kam se vytratila radost ze života, radost z jízdy, souznění "muže a stroje"? ;-\
        • 00 Reagovat !

          foto OndraH

          OndraH 17.03.2010  18:55

          « Re: Re: Re: Hmm

          Já ti nevím, ale mluvíš jako začátečník, který osedlal tátovou škodovku a hned mluví jak fylozof v kadiboudě.

          Myslím že výše popsané parametry by jsi nezvládl bez asistentů na tolik, aby jsi si to auto plnohodnotně užil, takže kecy o souznění muže a stroje si nech pro marketing.
          • 00 Reagovat !

            foto Ronault-

            Ronault. 17.03.2010  22:12

            « Re: Re: Re: Re: Hmm

            :yes: >:D >:D
          • 00 Reagovat !

            foto Franke

            Franke 18.03.2010  09:34

            « Re: Re: Re: Re: Hmm

            Měl by ses omluvit. Moje stránky: [odkaz]
            Narozdíl od tebe, ty asistente, já vím o čem mluvím
            • 00 Reagovat !

              foto Zmaxxx

              Zmaxxx 18.03.2010  10:41

              « Re: Re: Re: Re: Re: Hmm

              :yes: ;-)

              poršel jsem si web, nezahálíš :-)
              :yes:
              • 00 Reagovat !

                foto Franke

                Franke 18.03.2010  11:08

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hmm

                Koníček. Miluju lyžování, ale už aby bylo jaro. Mám absťák ;-) Dneska ji asi vytáhnu
            • 00 Reagovat !

              foto Ronault-

              Ronault. 18.03.2010  14:50

              « Re: Re: Re: Re: Re: Hmm

              Omluvit? Šílíš?
              Tohle je diskuze, měl by ses tomu zasmát jak tě Ondra krásně popsal, protože ta poslední věta, to je pecka >:-[]
              Pokud nejsi splachovací, tak sem raději nechoď, to je dobrá rada, dopadneš jak místní podrážděný italský vlček. (Teď se ozve) >:D
              • 00 Reagovat !

                foto Franke

                Franke 18.03.2010  15:05

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hmm

                Sem takový jaký sem. Smát se budu tomu, čemu chci já, chodit budu taky kam se mi zachce a reakce na útočný kecy si budu psát taky dle libosti. Každopádně dík za dobrý rady, nicméně, asi je k životu nepotřebuju. Nesnáším týpky, který melou o věcech, o kterých se dočetli někde na internetu a ještě ke všemu jsou to naprostý nesmysly. Teď jsem se vrátil z první jarní projížďky, v autě, který bych podle něj neměl vůbec šanci kloudně uřídit. Viz jeho poslední věta "Myslím že výše popsané parametry by jsi nezvládl bez asistentů na tolik, aby jsi si to auto plnohodnotně užil, takže kecy o souznění muže a stroje si nech pro marketing". Užil sem si to, narozdíl od něj (či tebe - nevím, neznám tě) ne virtuálně, ale reálně. Jinak dle tvé reakce - vrána k vráně sedá.
            • 00 Reagovat !

              foto OndraH

              OndraH 18.03.2010  16:09

              « Re: Re: Re: Re: Re: Hmm

              To je sice pěkné, ale nikde nevidím video jak s tím autem jedeš na plno(A to docela pochybuji,vzhledem k tomu jakou to má cenu).Pokud teda nemyslíš tůrování před garáží >:D .

              A koukám že ti chybí nadhled , jelikož nechápu proč mi posíláš odkaz na tvoje stránky.A tvoje reakce jsou jako bych ti snad rozšlápl bábovku na píškovišti...
              • 00 Reagovat !

                foto Franke

                Franke 18.03.2010  16:14

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hmm

                Tyv..le to je reakce. Kolik ti je?
                • 00 Reagovat !

                  foto OndraH

                  OndraH 18.03.2010  17:47

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hmm

                  Umíš něco jiného než útočit?Nemáš náhodou nějaké mindráky, co?Potrefená husa vždy nejvíce kejhá, takže se tě můj příspěvek dotkl.To je dobře :-), alespon vím že něco na něm bylo pravdy...

                  Upravovat si to můžu jak chci dokud to někdo neokomentuje, takže si laskavě tu poznámku strč za klobouk... :-)
                  • 00 Reagovat !

                    foto Franke

                    Franke 18.03.2010  18:18

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hmm

                    Ano, máš pravdu. A už neotravuj
              • 00 Reagovat !

                foto Franke

                Franke 18.03.2010  16:16

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hmm

                Koukám, musíš to psát na 3x >:D Ještě, že můžeš editovat... Jj, nech to bejt a věnuj se jiným diskutérům, nejlépe na téma BMW s předním pohonem
            • 00 Reagovat !

              foto jossalito

              jossalito 18.03.2010  19:00

              « Re: Re: Re: Re: Re: Hmm

              Ses musel nadřít jak bulhar. Ale staojí to zato. ;-) :yes:
              • 00 Reagovat !

                foto Franke

                Franke 18.03.2010  19:11

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hmm

                Už nikdy více ;-)
                • 00 Reagovat !

                  foto jossalito

                  jossalito 18.03.2010  21:20

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hmm

                  Jo, to si taky někdy říkám. A víš jak to dopadne? >:D ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto gld

        gld 17.03.2010  22:12

        « Re: Re: Hmm

        NE-súhlas

        je rozdiel lpieť na zlých zásadách ktoré sa zaviedli z lenivosti a zostali len preto že nebolo dosť odhodlania a peňazí zmeniť ich(GM) a držanie sa tradícií ktoré značku vyniesli tam kde je (BMW)

        ale čo sa čudujem, pošlapať historický odkaz a nalepiť na seba zelenú nálepku to je ten správny smer :-|

        Jedinú výhovorku čo som schopný akceptovať je úspora financií, šetriť musia aj veľkí hráči, len aby sme sa za pár rokov nestretli s prebastleným peugeotom s modrobielou vrtuľou..kdoví
        • 00 Reagovat !

          foto Ronault-

          Ronault. 18.03.2010  14:52

          « Re: Re: Re: Hmm

          Pokud to chceš brát tak do hloubky, tak z lenivosti jednou tak Sumerové (někteří místní tvrdí, že to byl Henry Ford) vymysleli kolo. Prostě byli leniví nosit věci neustále v rukou.
          • 00 Reagovat !

            foto gld

            gld 18.03.2010  21:57

            « Re: Re: Re: Re: Hmm

            a vieš či z lenivosti? ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto Klaudius

      Klaudius 17.03.2010  18:04

      « Re: Hmm

      A terénne Porsche s motorom vpredu je Porsche?
      • 00 Reagovat !

        foto Subaru-in

        Subaru.in 17.03.2010  18:12

        « Re: Re: Hmm

        On je mozna tradicionalista a mozna by i Lambo vratil do vyroby Traktoru od kud se vyvinulo a BMW jen k vyrobe leteckych motory. Nu nedive se, nekdo nema rad kdyz se trendy meni... >:D

        • 00 Reagovat !

          foto Franke

          Franke 17.03.2010  18:21

          « Re: Re: Re: Hmm

          Pakliže nakupuješ auto jenom jako prostředek pro přemísťování z bodu a do bodu b, pak ano, ale jsou i tací, kteří auto berou i jinak. Většinou jsou to ti, co měli možnost okusit, jak se auta dělala daleko dříve a tím nemyslím š120 z roku 1982
          • 00 Reagovat !

            foto Subaru-in

            Subaru.in 17.03.2010  20:13

            « Re: Re: Re: Re: Hmm

            To je prave ten generacni rozdil!

            V dobach ditete pro mne i Rapid bylo super cara a vyvazela se i do Anglie.

            Jenze si nebudu nic nalhavat veskere tyto auta co myslis jsou pro mne jen historii krasnych knizek u krbu v zime kde si muzu cist o autech typu:

            Skoda sport 1949
            Skoda 1100 OHC spider tvorena Jaroslavem Kindlem a karosarke kreace karosarnou Sodomka

            a pak, ze Skoda neni sportovni znacka! Kde se hrabe Seat :no:
        • 00 Reagovat !

          foto Klaudius

          Klaudius 17.03.2010  22:43

          « Re: Re: Re: Hmm

          Nemení sa nič - veď nenapísali, že bavoráky prechádzajú komplet na predný pohon... K stávajúcej ponuke pribudnú nové malé modely s predným náhonom. Aký problém? Niekto si zase prečítal iba nadpis, zdá sa mi, a potom tu mudruje. (A nemyslím tým Teba) ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto Sleeper

          Sleeper 18.03.2010  15:03

          « Re: Re: Re: Hmm

          Lamborghini vyrábí traktory pořád, akorát tahle divize nepatří pod Audi :-)
          • 00 Reagovat !

            foto Navtech

            Navtech 18.03.2010  21:46

            « Re: Re: Re: Re: Hmm

            A myslím, že tolik, že by se o tom Zetoru mohlo jenom zdát. :-)
          • 00 Reagovat !

            foto petrumr

            petrumr 21.03.2010  18:26

            « Re: Re: Re: Re: Hmm

            asi ty tříválce by si konkurovaly
  • 00 Reagovat !

    foto theolli

    theolli 17.03.2010  18:05

    BMW

    mám pocit že se připraví o část svého kouzla,je to škoda :-(
    • 00 Reagovat !

      foto OndraH

      OndraH 17.03.2010  18:49

      « Re: BMW

      Já nevím proč to tak všichni prožíváte, stejně většina by byla ráda i za BMW šlapací...

      A nikdo vás také kupovat předokolku nenutí, je to jedna z nabídek a většinou je normální, když vám zrovna ta nevyhovuje...
      • 00 Reagovat !

        foto theolli

        theolli 17.03.2010  19:07

        « Re: Re: BMW

        To jenže neni nikdo kdo nabízí auto dane kategorie jako "zadokolku" a právě to dělá BMW.
        • 00 Reagovat !

          foto Parda71-BMWfans-

          Parda71 (BMWfans) 17.03.2010  21:41

          « Re: Re: Re: BMW

          Jenže ono to jde dělat zadokolku v tak melém autě dost obtížně, aby byl motor vpředu... Takže by se to technicky hodně prodražilo, tak je logické a ekonomické spolupracovat s PSA...
          Mě, jako milovníkovi BMW, to teda vůbec nevadí, já stejně u tak malého auta nikdy pohon zadních kol potřebovat nebudu, tak jako ho potřebuju u řad 1 a výš.
  • 00 Reagovat !

    foto T613

    T613 17.03.2010  18:50

    Vive la France!

    To znamená, že PSA bude mít v nabídce i čtyřkolky? :-!
  • 00 Reagovat !

    foto paice

    paice 17.03.2010  18:57

    globalizacia

    hm, ono sa pred par rokmi zdalo ze sa vsetci pozlucuju a prezuje 4-5 megakoncernov. Realita zda sa, bude ina. Globalizacia nastava v portfoliu, technike. Spolocne motory, platformy napriec konkurenciu.
    A tiez v modelovych radach. Luxusne znacky robia mini, doteraz lowendove znacky hrdo kracaju k luxusnym triedam. Vsetko co roky platilo prestava platit, ci je to dobre alebo zle neviem, ale casy sa menia...
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 17.03.2010  18:58

      « Re: globalizacia

      Ukáž mi tie lowlednové značky, ktoré kráčajú a ešte k tomu hrdo k luxusným triedam.
      • 00 Reagovat !

        foto paice

        paice 17.03.2010  19:02

        « Re: Re: globalizacia

        to je samozrejme prehnane, ale pokusy tu su - vid velke SUV a limuziny od Hyundaiu, Kie, Citroenovska buduca rada DS - ale jasne, neber to doslova
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 17.03.2010  19:05

          « Re: Re: Re: globalizacia

          Tak to sú automobilky, ktoré sa jasne vypracovali do regulerneho mainstreamu. Niekto si samozrejme neodpustí kydy(nemyslím teba) o tom, že Kia a Hyundai sú lowlendové značky, ale to už asi chce do tej kopy argumentov pre európsku produkciu zahrnúť ešte niečo.

          Rozhodne by si nemal hovoriť, že ide o lowlend. Takto sa vypracovala aj Škoda, aj Seat, aj Toyota, aj Nissan a koneckoncov, od výrobcu zastaralých automobilov po niečo, čo presahuje segment svojho pôsobiska-VW. A dnes už nikto nehovorí, že ide o lowlend.
          • 00 Reagovat !

            foto paice

            paice 17.03.2010  19:37

            « Re: Re: Re: Re: globalizacia

            s tym samozrejme bez vyhrad suhlasim, prispevok je o inom :-)
  • 00 Reagovat !

    foto GTI

    GTI 17.03.2010  19:39

    NEPRODÁVAT

    Klid, klid, klid, zatím prosím nikdo neprodávejte své eMko, nezatracujte BMW. Celý svět, jo, celý svět přešel v posledních třiceti letech na přední pohon. Někdo komplet, někdo částečně. Nahoře jsme se dozvěděli ve vztahu k budoucí produkci BMW jen to, že nové, o třídu či o dvě menší auta, než je současná Jednička vyjedou na předním pohonu. To bych možná až tak hluboce neprožíval a hlavně bych to nijak negativně neposuzoval.

    A že by příští trojka vyjela na předním pohonu a bez tlumičů? Moc si fandíš. Klidně dej do zastavárny svou bazarovou mršinu a za výpalný si novou trojku už zejtra zarezervuj. Nemyslím ve třech áčkách. Myslím funglovku, takovou, jakou by sis vzhledem k roky potlačovanejm touhám už konečně zasloužil...
    • 00 Reagovat !

      foto bubucci

      bubucci 17.03.2010  21:27

      « Re: NEPRODÁVAT

      Pro BMW jako pro ostatní firmy jsou peníze až na prvním místě a sdílení komponent PSA/mini jim určitě ušetří na autě o rozměrech A1 atd. U takového auta přece nikdo nebude potřebovat jízdní vlastnosti eM trojky. Holt časy se mění a budeme si muset zvyknout. Např. ortodoxní 4x4 značka Subaru, taky zvažuje nabídku i FWD u některých nižších modelů. Potenciální kupec, ale u BMW bude mít na výběr dost zadokolek, takže mu to nemusí zas tak vadit.
      • 00 Reagovat !

        foto white-label

        white label 17.03.2010  21:40

        « Re: NEPRODÁVAT

        Subaru má přece v některých případech v nabídce i předokolky, jen se nenabízí např. pro Evropský trh...
        • 00 Reagovat !

          foto Ricardo

          Ricardo 18.03.2010  00:02

          « Re: Re: NEPRODÁVAT

          Jojo, například současná Justy, všechny generace Leone nebo první generace Imprezy s motorem 1,6 (nemluvě o kei cars a autech z počátku existence značky). Aneb výjimky se najdou všude.
    • 00 Reagovat !

      foto Ronault-

      Ronault. 17.03.2010  22:18

      « Re: NEPRODÁVAT

      :yes: :yes:
      Napadá mě ale ještě jedna spojitost s tou panikou kolem předokolky u BMW a jejich malých vozů. Pátrám v paměti, které vozítko pod 3,8 m má zadní náhon a napadla mě jen motokára, z těch řad se rekrutují ti panikáři >:-[] >:D
    • 00 Reagovat !

      foto Klaudius

      Klaudius 17.03.2010  22:45

      « Re: NEPRODÁVAT

      Kto si prečítal článok, je kľudný, verná klasike ostane aj jednotka. Niet dôvodu na paniku. ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto woody-alien

      woody-alien 17.03.2010  23:57

      « Re: NEPRODÁVAT

      Souhlas, BMW chce do i do jiných segmentů a aby je to moc nestálo...k tomu je nutná spolupráce a zjednodušení techniky. To je v pořádku. Ale věřím, že nesáhnou na techniku, která jim vynesla image auta pro řidiče, pro radost z jízdy, image "pravého, poctivého" auta, a tím i spoustu zákazníků.
  • 00 Reagovat !

    foto Vampix-Diesel-Power-

    Vampix(Diesel Power) 17.03.2010  22:26

    Ano či ne....

    Oni vědí proč to dělají a osobně, kdo by potřeboval nebo si dokonce užíval zadní pohon ve voze typu konkurenčního Mercedesu třídy A? Pardon ale pokud v 1er zůstane zatím ještě RWD tak to bude v pořádku a pokud vstoupí na trh s nějakou nákupní taškou, jen aby rozšířili produkci a zvýšili zisk tak prosím. Věřím, že to budou vozy z 90% pro ženy a spíše účelové než zábavné. Pokud poletí v dobrých cenách, raději bych měl firemní vozy předokolkové BMW než Fábii HTP... Každý si chce urvat ten největší kus a iluzi o tom, že BMW bude vyrábět auta jen pro řidiče už jsem ztratil. Sportovních lahůdek už se dočkáme čim dále tím méně, ale když nějaká přijde, sem si jist, že bude stát za to....Nejsem zastánce tohoto pokroku ale z ekonomického hlediska to chápu a dodávky ještě nemontují tak to zkusíme pochopit což?
  • 00 Reagovat !

    foto Ilikethecars-

    Ilikethecars! 17.03.2010  23:42

    K čemu?

    Zajímalo by mě, k čemu se snaží vyrábět automobilky tolik výrobních řad??? Kdo to bude kupovat? Podle mě je to blbost... jedno auto je pak horší než druhé.
    Když například BMW, tak bych vyráběl pouze 1, 3, 5, 7 ... a k tomu třeba X3 a X5 + nějaký supersport a to by stačilo.
    Já tvrdím, že méně a kvalitněji je více. :-|
    • 00 Reagovat !

      foto twistedTSD

      twistedTSD 18.03.2010  15:50

      « Re: K čemu?

      proc ne? pokud jsou zakaznici, neni duvod je nevyrabet...
    • 00 Reagovat !

      foto Vampix-Diesel-Power-

      Vampix(Diesel Power) 20.03.2010  14:22

      « Re: K čemu?

      ty tvrdíš že méně a kvalitněji je více, V BMW je ale horda manažerů, kteří vědí jak zvětšit svůj zisk a mají nejaktuálnější průzkumy trhu. K čemu? Asi k větším ziskům, takhle to funguje přece v každé obchodní společnosti... Jedna věc je myslet si co by bylo nejlepší druhá věc je vědět to. Firma která není dynamická tak může být úspěšná a kvalitní, případ jako bys to tvořil ty, ale nebude aktuální. BMW se nechce uzavřít, chce nabídnout radost z řízení většině řidičů ale samozřejmě jde hlavně o zisk a držet krok... Nemůže si nechat utéct nějak rapidněji konkurenci...
  • 00 Reagovat !

    foto Ricardo

    Ricardo 17.03.2010  23:56

    Scénky

    Děláte scénky, jako kdyby BMW bylo odjakživa jenom 1-3-5-6-7... Co taková Isetta nebo BMW 700? To, čím je BMW dnes, pramení někde z přelomu 60/70tých let, jsou automobilky mnohem zavedenější i tradicionalistitější. Když Mercedes dávno dělá třídu A a Audi se chytsá na A1, proč by nemohl BMW postavit vlastního konkurenta?
    • 00 Reagovat !

      foto white-label

      white label 18.03.2010  00:09

      « Re: Scénky

      Když oni někteří zarytí (ale méně znalí historie značky) fans BMW, jsou skoro přesvědčeni že první auto vyrobené BMW byla M3... >:D
      Fakt, že úplně počáteční produkce automobilů vyráběných "BMW" byla snad ještě "lidovější", než u VW, jim téměř rve uši a trhá srdce... :*) 8-s >:-[]

      P.S. Já sice BMW jako značku velmi uznávám a respektuju, ale je někdy až komické, jak je tu v diskusích doslova "hájena", trochu podobně, ale ještě více (i když i více zaslouženě), než např. také, zde častěji opěvované, Subaru...
      • 00 Reagovat !

        foto jossalito

        jossalito 18.03.2010  00:41

        « Re: Re: Scénky

        Hmm, dám ti :yes:
      • 00 Reagovat !

        foto Ricardo

        Ricardo 18.03.2010  10:26

        « Re: Re: Scénky

        "jsou skoro přesvědčeni že první auto vyrobené BMW byla M3" to je kandidát na citát roku :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto Sleeper

      Sleeper 18.03.2010  15:08

      « Re: Scénky

      Isetta ale nebyla BMW, nýbrž italská licence firmy Iso, pouze s vlastním motocyklovým motorem a mnohem úspěšnější :-) Konkurence v miulionech segmentů je blbost. V 70. letech se vyrábělo něco jako Audi 50. V Mnichově tenkrát nikoho ani nenapadlo připravit do výroby konkurenta luxusnějšího Volkswagenu Polo, padesátka se čtyřmi kruhy ostatně ničím jiným ani nebyla :o))
      • 00 Reagovat !

        foto Ricardo

        Ricardo 18.03.2010  19:13

        « Re: Re: Scénky

        A nebylo spíš Polo levnější verzí Audi 50? Neslovíčkařím, myslím to tak, že si VW Polo "vzalo" od Audi
  • 00 Reagovat !

    foto Ada-je-zase-tady

    Ada je zase tady 18.03.2010  00:20

    Nesmyslný přední náhon a jiné hlouposti

    Především je zapotřebí zdůraznit, že jediný technicky optimální přenos výkonu mezi silnicí a vozidlem nastává tehdy, pokud jsou hnaná všechna kola. Tedy při pohonu 4x4. Druhá možnost, jakžtakž přijatelná na suchých a teplých asfaltovaných cestách, je přední pohon. Nejhorší a nejméně technicky správný je zadní náhon, ospravedlnitelný snad jen u supersportovních speciálů a při použití měkkých pneumatik, které jsou širší, než vyšší. Na jiných površích (šotolina, sníh, náledí) je zadní náhon prakticky nepoužitrelnou variantou.
    Ostatně ani koně se nezapřahají za vůz... >:-[]
    • 00 Reagovat !

      foto jossalito

      jossalito 18.03.2010  00:41

      « Re: Nesmyslný přední náhon a jiné hlouposti

      >:D
    • 00 Reagovat !

      foto white-label

      white label 18.03.2010  01:11

      « Re: Nesmyslný přední náhon a jiné hlouposti

      >:-[]
    • 00 Reagovat !

      foto KANKUNEN

      KANKUNEN 18.03.2010  06:52

      « Nesmyslný přední náhon a jiné hlouposti

      Kus pravdy.
    • 00 Reagovat !

      foto Klaudius

      Klaudius 18.03.2010  08:50

      « Re: Nesmyslný přední náhon a jiné hlouposti

      Najoptimálnejší prenos výkonu medzi cestou a vozidlom nastáva, pokiaľ namiesto kolies použiješ pásy. >:-[] ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto acALIEN

      acALIEN 18.03.2010  10:38

      « Re: Nesmyslný přední náhon a jiné hlouposti

      S konema za vozem mas pravdu, nicmene technika od tech dob celkem pokrocila >:-[] . Ja se svym pohonem zadni napravy problem nemam, ani na snehu, dokonce se citim lepe, nez v lecktere predokolce, ovsem z vlastni zkusenosti se Shellbikem od Mustangu muzu potvrdit vse, co jsi psal...nepouzitelene...co z toho plyne? Zaver je jednoduchej...neni zadokolka, jako zadokolka a kdyz 2 delaji totez, neni to totez. ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto vrkuboy

    vrkuboy 18.03.2010  01:40

    pane bože za co nás trestáš?

    BMW byla vždy moje nejmilovanější značka, ale poslední dobou zjišťuji, že BMW začínám nesnášet. Začalo to odchodem Chrise Bangela, přechodem ze senzačních atmosfér na turbo motory, zvěrstva tybu SUV s označením M/// vážící dvě tuny a teď do toho ještě předokolka... plivu na všechny strany a třikrát fuj! Vždy sem si myslel že BMW si kupují fajnšmekři, lídé toužící po sportovní jízdě, ale pomalu ale jistě se z BMW stává snobárna a póza. No a to nepočítám ty verze pro hlávkové saláty. Hrozně mě to mrzí BMW byla vždy moje modla, ale už asi není :'-( Pro mě je poslední opravdové BMW E30 která je i dnes neuvěřitelně krásná. Sbohem staré dobré BMW.

    P.S. byl sem se podivat za brachou v servisu a stojí jim tam krásné BMW 6 (E24) 633 CSi v zelené barvě v nádherném stavu. Přál bych vám tu krásu vidět. :-)
    • 00 Reagovat !

      foto Ricardo

      Ricardo 18.03.2010  10:28

      « Re: pane bože za co nás trestáš?

      Omyl, X5M má 2,3 tuny! :-! >:D
    • 00 Reagovat !

      foto acALIEN

      acALIEN 18.03.2010  10:41

      « Re: pane bože za co nás trestáš?

      Tatka ma tu krasku v garazi, sice jinou motorizaci, ale zase v kabru...no a nepujcuje mi ji, ten je hodnej... ;-\.. CSi, to je ta ,,vytunena" verze??
      • 00 Reagovat !

        foto vrkuboy

        vrkuboy 18.03.2010  10:52

        « Re: Re: pane bože za co nás trestáš?

        To netuším ale můžu ti ji vyfotit, je to opravdu krása! :-!
      • 00 Reagovat !

        foto Ricardo

        Ricardo 18.03.2010  11:12

        « Re: Re: pane bože za co nás trestáš?

        Klasická šestka se v kabriu pokud vím nedělala...
        • 00 Reagovat !

          foto Sleeper

          Sleeper 18.03.2010  15:12

          « Re: Re: Re: pane bože za co nás trestáš?

          Možná byly nějaké přestavby, v Německu bych se nedivil ničemu. Sériové kabrio řady 6 E24 ale skutečně neexistovalo. 633 CSi byl top model řady 6 při uvedení na trh v roce 1976. Později byl nahrazen 635 CSi a tuším v roce 1984 přišel bonbonek - M635 CSi. Stará šestka je designová ikona, veledílo monsieura Bracqa. Snad s ní nechce nikdo porovnávat Banglovu obludu s batohem na zádech.... fujtajbl.
          • 00 Reagovat !

            foto Ricardo

            Ricardo 18.03.2010  19:15

            « Re: Re: Re: Re: pane bože za co nás trestáš?

            Pravdou ale je, že E24 má z designového hlediska zbytečně dlouhý přední převis
  • 00 Reagovat !

    foto KANKUNEN

    KANKUNEN 18.03.2010  06:58

    Smutné manželky

    To budou manželky smutné, že se budou moct rozjet před marketem i v zimě. Kupující BMW nechce vlastně sportovní auto, chce jen takovou image. Znám pár majitelů BMW, ale jen jeden jezdí jako s BMW, paradox je že má X6 ve světlé kůží a s dekorem dřeva.
    • 00 Reagovat !

      foto woody-alien

      woody-alien 18.03.2010  14:16

      « Re: Smutné manželky

      Jak se s BMW jezdí jako s BMW ? To jako že když věčně nejedeš dveřma napřed, tak se do BMW nehodíš ? To je trochu divnej pohled. Nebo každej kdo si koupí nějakej sportovní nebo jen sportovnější model tomu dává plnou nálož i když si jede k pumpě pro cigára ? To stěží, ono i to BMW je spíš o možnostech, který nabízí a jiná auta ne. Četnost využití těch možností už je jen věc toho kterého majitele a jeho schopností.
  • 00 Reagovat !

    foto KANKUNEN

    KANKUNEN 18.03.2010  07:01

    Smutné manželky

    Manželky se budou divit, že se rozjedou před marketem i na sněhu.
    Co furt s těma autama závodíte na normálních cestách, skutečný kupec chce pohodlí
    • 00 Reagovat !

      foto bubucci

      bubucci 18.03.2010  08:00

      « Re: Smutné manželky

      A ty to jako při odjezdu od Tesca neodpálíš 1. plný 2. plný ať všichni vidí, jaký jsi kchůl drajvr ? ? >:D
      • 00 Reagovat !

        foto vrkuboy

        vrkuboy 18.03.2010  10:54

        « Re: Re: Smutné manželky

        Nene tohle se u lídlu nehodí! Vždyť by ten hluk mohl někomu vyrvat "bajpás" >:D
  • 00 Reagovat !

    foto webpaja

    webpaja 18.03.2010  07:55

    Plačky

    ...správná plačka předvede divadlo při jakékoliv situaci a v reakcích pod malým BMW s předním náhonem je jich spousta. Pánové, je potřeba si uvědomit, že Audi a AR už své malé zástupce mají, italové na něm dokonce staví budoucnost celé automobilky, Audi si polepší řádově o desítky tisíc kusů na podvozku obyčejného Pola a BMW, které může využít vynikající podvozek Mini má stát a koukat?
    Opravdu musíte kroutit hlavou jen kvůli tomu, abyste kroutili?
    • 00 Reagovat !

      foto T613

      T613 18.03.2010  08:03

      « Re: Plačky

      ono to bude tím, že si nevidí dál než na vlastní vlhký sen o řadě M.. a přitom za deset let budou nad nimi uslintávat.
      • 00 Reagovat !

        foto webpaja

        webpaja 18.03.2010  08:07

        « Re: Re: Plačky

        Většina startovacích modelů jednotlivých značek moc mokrých snů nepřinesou. Nebo snad někdo považuje Californii za přitažlivé auto pro muže? Když si přečtu některé příspěvky nahoře, nevím jestli jejich tvůrci nepotřebují pomoc spíše než s utíráním falešných slziček utřít zadek.
        • 00 Reagovat !

          foto T613

          T613 18.03.2010  08:13

          « Re: Re: Re: Plačky

          To netuším, mi se furt nejvíc líbí Testarossa >:D >:-[]
          Zrovna California mi připadá absolutně nepřitažlivá...

          Víš jak tohle jsou plačky typických milovníků aut, kteří si myslí, že automobilky žijí z jejich lásky ..
        • 00 Reagovat !

          foto acALIEN

          acALIEN 18.03.2010  10:45

          « Re: Re: Re: Plačky

          Me se California zrovna libi jako svine, ale jako lepsi alternativu povazuji klasickou 360tku...
    • 00 Reagovat !

      foto acALIEN

      acALIEN 18.03.2010  10:44

      « Re: Plačky

      Dle meho nazoru, je to krok spravny a to jsem z BMW rodiny, jedina cerna ovce je mamca s XC90kou... a jsem za tento krok BMW rad, priste nebudeme muset partnerce kupovat X1ku...bude tu preci ta predokolka, protoze zadokolka pro holk moc neni...I takhle se to da vnimat..jen je skoda, ze s tim BMW neprislu uz davno...jo a doufam, ze predokolkove BMW bude mit tvary alespon trosku sportovni, neco na bazi Sciroca, zadnou nafouklou bublinku nechcem ;-) ..
  • 00 Reagovat !

    foto KANKUNEN

    KANKUNEN 18.03.2010  09:04

    BMW 5

    třílitr turbo psáno 8,5 litru.
    Pro koho je dobrá tahle byrokratická spotřeba. Na co si to tady hrajeme? Opravdu chceme být takhle obelhávání.
    • 00 Reagovat !

      foto acALIEN

      acALIEN 18.03.2010  10:47

      « Re: BMW 5

      to je realita... ja mam 535, sice diesel, ale jezdim za 7,9....
      • 00 Reagovat !

        foto KANKUNEN

        KANKUNEN 18.03.2010  12:45

        « Re: Re: BMW 5

        Gratuluji, co druhé turbo to už se zadřelo co.
        • 00 Reagovat !

          foto acALIEN

          acALIEN 18.03.2010  16:20

          « Re: Re: Re: BMW 5

          Ja nevim, jsem socka, doufam, ze v parlamentu projde projekt socialniho bydleni, pak budu moct do nadrze lejt i neco jineho, nez presmahnutej ceresol z mekace a chybove hlasky na iDrivu budu moct resit jinak, nez prelepovanim displaye zvejkackama, pak se totiz nemuze ma draha polovicka plnohodnotne koukat na filmy o blondynach :-) :-) :-)
      • 00 Reagovat !

        foto Ronault-

        Ronault. 18.03.2010  16:04

        « Re: Re: BMW 5

        Dopiš na kolik km ;-) Já jezdím taky za 0,5 l >:-[]
        • 00 Reagovat !

          foto acALIEN

          acALIEN 18.03.2010  16:12

          « Re: Re: Re: BMW 5

          Dobre, tak ted mam dlouhodobou 8,3l/100km , ale v lete to zase pujde dolu. Nesleduji to, jen jednou za cas kouknu, za kolik ze to mam...a s usmevem na tvari se znovu presvedcuji, ze prechod od benzinu k dieselu vubec nebyl chybnym krokem... :-)
          • 00 Reagovat !

            foto Ronault-

            Ronault. 18.03.2010  17:01

            « Re: Re: Re: Re: BMW 5

            Přidávej, přidávej, ještě nějaký ten litr, ať máš zase o něco důvěryhodnější pověst >:-[]
            • 00 Reagovat !

              foto acALIEN

              acALIEN 18.03.2010  19:07

              « Re: Re: Re: Re: Re: BMW 5

              Ty ty spotrebe neveris vid... 8,3 uz je celkem extrem...Ja vim, ze Megan s 1,4kou v nafte to umi i za 4,5 ;-) , ale to je o necem jinem.
    • 00 Reagovat !

      foto Franke

      Franke 18.03.2010  11:13

      « Re: BMW 5

      :yes:
      2,2 iDTEC, teď městský režim 8,5l. Dovozce uvádí 7,3l. Nevím, kde na ty spotřeby chodí
      • 00 Reagovat !

        foto J4K

        J4K 18.03.2010  14:01

        « Re: Re: BMW 5

        ..na vojně za komančů ZIL - pohon 6x6 a za 100 na 100 v benzínu... :-!
        • 00 Reagovat !

          foto acALIEN

          acALIEN 18.03.2010  16:24

          « Re: Re: Re: BMW 5

          to ale nejelo, to se hrnulo vpred >:D ne? Videl jsem to tedy jen staticky, kdyby to rozhejbali, tak bych snad utekl >:D
        • 00 Reagovat !

          foto Franke

          Franke 18.03.2010  18:20

          « Re: Re: Re: BMW 5

          :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto positivemind

    positivemind 18.03.2010  09:52

    Segment luxusních malých aut

    Určitě neovládá bmw - za luxusní malé auto (ne prémiové) lze považovat např. DS3, Mito - ale rozhodně ne BMW 1 :-)
    • 00 Reagovat !

      foto acALIEN

      acALIEN 18.03.2010  10:48

      « Re: Segment luxusních malých aut

      z Mita, ani z DS3 bych vylejzat nechtel clovece....
      • 00 Reagovat !

        foto vrkuboy

        vrkuboy 18.03.2010  10:57

        « Re: Re: Segment luxusních malých aut

        To by ti mozna potom chtěl nějaký chlapec "vylejzat" co? >:D :yes:
        • 00 Reagovat !

          foto acALIEN

          acALIEN 18.03.2010  16:15

          « Re: Re: Re: Segment luxusních malých aut

          Ja bych se v tom citil spis jako Eunuch :yes: :yes: >:D
      • 00 Reagovat !

        foto positivemind

        positivemind 18.03.2010  21:02

        « Re: Re: Segment luxusních malých aut

        To ne, ale za nejluxusnější malý vůz to považovat lze. Obecně, jaké jsou vlastně možnosti, když chce člověk pro ženskou koupit malé městské auto, které bude ale vevnitř vážně kvalitní a napěchované technikou?
        • 00 Reagovat !

          foto acALIEN

          acALIEN 18.03.2010  21:22

          « Re: Re: Re: Segment luxusních malých aut

          Kdyz si das jednicku od BMW, tak si nedokazi predstavit konkurenci v danem segmentu s lepsi vybavou a komfortem a to nemluvim o kabriu...no, ale pak si misto takhle vybavene jednicky, muzes koupit slusne vybavenou trojku, nebo petku v zakladu, ktera uz ma ovsem v zakladu pravkticky vsechno potrebne...
    • 00 Reagovat !

      foto Ricardo

      Ricardo 18.03.2010  11:07

      « Re: Segment luxusních malých aut

      Už z toho důvodu, že BMW 1 je spíš "golf-klasse"
      • 00 Reagovat !

        foto acALIEN

        acALIEN 18.03.2010  16:15

        « Re: Re: Segment luxusních malých aut

        Neee prosiiim, jen to neeee >:D .....
  • 00 Reagovat !

    foto jsi-dement-

    jsi.dement? 18.03.2010  11:49

    tak to je v p...li

    že začne bmw vyrábět takové plečky s předohrabem... :no:
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 18.03.2010  14:16

      « Re: tak to je v p...li

      No co, vezmu pripravovanu 208-cku, mrsknu na to zmensenu masku z jednicky, nastriekaju to niektorou z firemnych farieb, na volante zmenie leva na modro-bielu vrtulku a jupiiii s tym na cesty! uz sa na to neuveritelne tesim! (snad to vyznelo dostatocne ironicky) ekonomika je jedna vec, ale bmw je bmw prave pre to co uz roky ponuka (aj ked je pravda ze predokolky maju svoje plusy a zadokolky svoje minusy)
      • 00 Reagovat !

        foto acALIEN

        acALIEN 18.03.2010  16:16

        « Re: Re: tak to je v p...li

        bmw LEDVINKY na Octavky uz prodavaji v tescu davno... >:-[] :-!
        • 00 Reagovat !

          foto pocitac

          pocitac 18.03.2010  18:59

          « Re: Re: Re: tak to je v p...li

          tak ona Octavia I byla vlastně kopie, z venku až neuvěřitelně podobná BMW 3 E36 ... :-! a ještě ty ledvinky ve předu ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto PlumJelinek

            PlumJelinek 18.03.2010  19:58

            « Re: Re: Re: Re: tak to je v p...li

            To je kravina, když se podíváš na různé typy aut, tak mnohé z nich si jsou velmi podobné, ale ono to jinak ani při tom množství všech možných modelů nejde. Zkrátka v určitém obodbí frčí nějaké tvary a auta ze stejného období jsou si pak možná lehce podobná.
            • 00 Reagovat !

              foto acALIEN

              acALIEN 18.03.2010  21:20

              « Re: Re: Re: Re: Re: tak to je v p...li

              Boze ochranuj nas od novacku na forech >:D
              • 00 Reagovat !

                foto white-label

                white label 18.03.2010  21:28

                « Re: tak to je v p...li

                Pokud myslíš "počítač", nezbývá než souhlasit, ale tohle zbožné přání zřejmě nebude vyslyšeno, to je totiž typický "diskusní ďábel"...
                8-s >:D >:-[]
                • 00 Reagovat !

                  foto acALIEN

                  acALIEN 18.03.2010  21:42

                  « Re: Re: tak to je v p...li

                  takovej virus, co by se dal i nahmatat a mechanicky odstranit >:-[]
                  • 00 Reagovat !

                    foto white-label

                    white label 18.03.2010  21:50

                    « Re: tak to je v p...li

                    Klidně i chemicky, nebo aspoň "virtuálně"...
                    Na softwear stačí pořádný antivir, ale na hardware je třeba pořádná kyselina... 8-s >:D
          • 00 Reagovat !

            foto acALIEN

            acALIEN 18.03.2010  21:19

            « Re: Re: Re: Re: tak to je v p...li

            >:D >:D
    • 00 Reagovat !

      foto acALIEN

      acALIEN 18.03.2010  16:16

      « Re: tak to je v p...li

      jsi.dement?
  • 00 Reagovat !

    foto pocitac

    pocitac 18.03.2010  19:05

    BMW

    Když může BMW dělat motorky, skútry, dokonce i šlapací kola [odkaz] tak proč ne malá, "levná" auta s předním náhonem ? :-!
  • 00 Reagovat !

    foto Nadzvukovy

    Nadzvukovy 20.03.2010  21:16

    INZERAT

    Predam MHD rezimku na cely rok 2010! Je na prve pasmo v peknom puzdre s BMW znakom. Bonus: odpudzuje ku8vy.
  • 00 Reagovat !

    foto hattori-hanzo

    hattori_hanzo 21.03.2010  23:27

    Foto

    Co to je za koncept na fotce v perexu?
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Podezřelý balíček na poště v Řepích! Sypal se z něj bílý prášek a páchl, dvě ženy skončily v nemocnici

Podezřelý balíček na poště v Řepích! Sypal se z něj…

V pátek o půl jedenácté 17. srpna dostali policisté hlášení o podivné zásilce. Zaměstnanci pošty zjistili, že z…

Brutální destrukce všeho a všech! Recenze Red Faction Guerrilla Re-Mars-tered

Brutální destrukce všeho a všech! Recenze Red…

Nejenom dobří holubi se vracejí. I klasické a oblíbené videohry vycházejí v nových remasterovaných konverzích.…

 

iSport.cz

SESTŘIH: Dukla – Slovácko 1:2. Chlumecký si vstřelil dva vlastní góly

SESTŘIH: Dukla – Slovácko 1:2. Chlumecký si vstřelil…

Bída Dukly pokračuje i nadále! Pražský tým prohrál i pátý zápas nové sezony FORTUNA:LIGY, se Slováckem padl na…

Sparta redukuje kádr. Mustedanagič míří za Holoubkem na Slovensko

Sparta redukuje kádr. Mustedanagič míří za Holoubkem…

Po vyřazení ve druhém předkole Evropské ligy bylo zřejmé, že Sparta přistoupí k redukci početného kádru. Tak se…

 

Reflex.cz

10 nejlepších seriálů poslední dekády a důvody, proč je rozhodně nesmíte propásnout

10 nejlepších seriálů poslední dekády a důvody, proč…

Homeland. Sherlock. Peaky Blinders… Zatímco zbrusu nové seriály vám kriticky (OK, většinou spíš nekriticky)…

Vzpomínky na Srpen 68: Každý se ptal, je to válka? Bylo to horší, nebránili jsme se. Celých dvacet let!

Vzpomínky na Srpen 68: Každý se ptal, je to válka?…

Ta noc z úterka 20. na středu 21. srpna 1968 skutečně nebyla krátká.  Čtenáři Reflexu se podělili o své…