Poslednou chybajucou krosarskou verziou 3er je Cabrio, ktore bude v novej ge, nahradene veerziou Coupe-cabrio s odlisnym designom prednej a zadnej casti. (moze byt oznacene aj ako 4er): [odkaz]
Myslí, že CC od BMW má být skutečně značené jako 4er, ale cabrio by podle mých informací mělo přijít i od "trojky" s klasickou plátěnou střechou. Má být k dispozici M3, M3cabrio M3cc (označená M4). Info tak na 90%, zkus se taky zeptat ať to dáme dohromady ;-)
Ja neviem nic o existencii dvoch prakticky rovnakych cabrioletov. :-| Ani to nema moc logiku, aby bol rozdiel iba v type strechy.... Ja som bol informovany iba o existenci C-C ;-)
No logika je něco, na co už jsem si odvykl při sledování "nových modelových řad" ve formě lehkého faceliftu apod.. Uvidíme, taky považuji nelogické dávat plátno a pevnou do dvou skoro stejných modelů, ale na druhou stranu poptávka po klasické plátěné střeše je v teplejších zemích stále velká. ;-)
tomu hovorim pokrok, co donedavna behalo po cestach ako vynimocna a nadupana M-kova rada s vyse 300k, tak to nam teraz ponukaju chlapci z bmw v "standardnej" 335i !! to je neskutocne !! bravo bmw !! :yes::yes:
...to, co vždy dělalo Mko eMkem nebyl jen úžasný vysokootáčkový řadový šestihrnek. Poslední verze E46 M3 hlavně těžila z geniální souhry všech svých částí. Tak vyvážené a čisté auto, abys pohledal. Pokud mohu zmínit některé další ikony, které hrají s motorem hlavní roli, pak je to asi eMkový diferenciál, podvozek a pro mnohé i hydraulický semiautomat SMG III... :-)))
absolutny suhlas, ta cena urcite neni len za silnejsi motor, ale pre laika (priznajme si to, ze pre drvivu vacsinu z nas) by rozdiel v zvezeni medzi 335i a M3 nebol okrem tvrdosti podvozku moc viditelny...
Ano ano :yes: Ale dovolím si tvrdiť, že aktuálna 3er "nedá" M3 E36. Samozrejme oboje v kompetentných rukách a pri adekvátnych podmienkach. Chcem tým povedať, že emkový podvozok nie je "štandarný" 3er ;-)
Ty motory budou absolutní špička, ale hroutí se tím další ikona. BMW bylo vždy synonymem pro nejlepší atmosférické motory. Opravdu už není jak zlepšovat zážehový motor bez použití přeplňování?
Jinak při dnešním kurzu Eura by 325d mohlo být pod 1 mil Kč a to je opravdu bomba.
hm asi ne .. ale co som cital .. atmosfericka 30i je sportovejsieho charakteru .. a preplnovanky budu skorej na rychle cestovanie ... teda v ponimani BMW ... M3 ma mat atmosf. 8valcovku .. ktora vlastne vychadza z V10 z M6 a M5 len je ukratena o 2 valce ... M3 sice pride o uzasny 6 valec ... ale dostane urcite uzasny 8 valec .. ono M3 E30 mali 4 valce ...potom 6 valce ... teraz 8 valce .. mne to vychadza ze kazdych 10 rokov treba 2 pridat ..[ale to za 40 rokov by tam boli 16 valce :-) ] ono v dnesnej konkurencii ... AMG mercedesov z ich strasnymi vykonmi .. nestaci mat len uzasnejsi podvozok [divizia M deklasuje AMG v jazdnych vlastnostiach] ..ale musite mat aj konkurencny vykon... vela ludi kuka len na cisla ;-\ .. ale nova m3 bude urcite uzasna :-):-):-)
Prostě a jednoduše: BMW dělá nejlepší motory na světě. :-! Tohle je fakt a kdo říká opak, tak je blázen. Ostatní automobilky se mají co učit od profesionálů... >:D
tak se připoutejte prosím :-) , BMW odstartuje novou vlnu přeplňovaných benzínů. První vlaštovka 335i :yes: Ano, já vím... Atmosferické motory jsou lepší a bla bla bla. Jenže k čemu budou když neudrží krok s naftou... Drtivá většina lidí využije velkou výkonovou rezervu jen při akceleraci, při předjíždění... To že je Turbo trochu míň čitelné a přesné je moc nezajímá. Chtějí mít pod pedálem výkon, který se před naftou nemusí schovat pod postel. Takže jedna cesta vede přes implantaci pětilitru pod kapotu, a ta druhá přes přeplňování stávajících motorů... Naštěstí to u BMW uchopili za správný konec... Konečně... :-)
spotřeba sice o něco stoupne, ale rozhodně nedosáhne hodnoty stejně výkonného atmosferického motoru. Myslím že se kolem spotřeby dělá zbytečný humbuk. Silný motor vyžaduje víc paliva- na to je nutné se připravit. Komu by to snad nabouralo cibulový rozpočet, nechť se spokojí s Octavií...
ale nám přece o spotřebu nejde... Velký motor má větší spotřebu, stejně tak velký pes toho sežere víc než malý. Nechápu co se to tady pořád odehrává za scény nad pár deci benzínu. Palubní počítač na spotřebu zásadně nepřepínám, neb mě to nezajímá. Chci výkon-musím ho zaplatit. Jednoduchá rovnice... Tak to v životě chodí. Dobré věci prostě něco stojí. .. Je dobré se s tím naučit žít... ;-)
ano, nechte mi to celý... To je správný přístup ten GT90. Kdyby si z toho vzali příklad všichni- tak tu nemusíme řešit žabomyší problémy s diesely za zadním nárazníkem... :-);-):yes:
325D. To je to, co na trhu chybí. Šestiválec s mohutným točákem se skvělou dynamikou a není v nejdražší skupině povinného ručení. Kde se hrabe vw 2,7TDI. Opravdu skvělá alternativa. Ne že by bylo 320D slabé, ale šestiválec s manuálem se spotřebou kolem 8litru nafty, to je sen. 330d jede sice líp, ale spotřeba je už někde jinde a to je zdařilý kompromis. Tento motor mi vyloženě chyběl. :yes:
Pochopil si to spatne 325D = 3litr
Ale suhlasim s tebou ze by tam mohol byt ozajstny 325D=2,5litr. Vysledny vykon by mohld byt cca 200koni, kompormisna spotreba, i nizsi poistka
V zivote bych si nekoupil neco tak "rozezranyho" , sam jezdim ve Fabii RS , ktera je opravdu svizna a rychla a zere polovinu! A to uz vubec nemluvim o treba 1,4 TDI , ktera taky nejede spatne a zere 3x min nez tihle "plytvaci zdroju" ...
>:D velice zabavny prispevek
Fabie RS jiste "jede" nicmene tady se hovori o opravdovych vykonech. 1.4 TDI bych pochopil kdyby byly ty motory v aute DVA :-! problem je, ze pak by se ta fabka ani neudrzela na silnici >:-[]
to jo!!!!!Já mám 320D a mám spotřebu 3.9-6.9 a k tomu 163koní a 340 krouták.To bys mě nikde nestačil a tu spotřebu bys neměl o nic nižší. čáááááááááááu