Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

BMW: nové modely 325d, 335d a 335i

62 komentářů

Poslednou chybajucou krosarskou verziou 3er je Cabrio, ktore bude v novej ge, nahradene veerziou Coupe-cabrio s odlisnym designom prednej a zadnej casti. (moze byt oznacene aj ako 4er): [odkaz]
Predpokladam, ze bude vychazet z Coupe, tj. ty same upravy. 😉
Myslim, ze ten predok (aspon podla toho, co ja viem) bude vyraznejsie odlisny aj od Coupe 😉
Niečo na štýl 6er?
ano....tak nejak 😉
😄 😉 ujde to...
Teda na C-C je to dost dlouhý. Vypadá to, že vzadu půjde i sedět. Jsem zvědavej, jak si poradili se střechou.
myslim ze by mala byt pevna ale nejsom jist
sepo, ked sa napise Coupe-cabrio tak je VZDY rec o pevnej streche 😉
>😁 😉
ehh...ja som to nemyslel zle, aby sa sepo (neurazil)...ja som to myslel iba ako vecnu pripomienku, Tot vse. 😉
Myslí, že CC od BMW má být skutečně značené jako 4er, ale cabrio by podle mých informací mělo přijít i od "trojky" s klasickou plátěnou střechou. Má být k dispozici M3, M3cabrio M3cc (označená M4). Info tak na 90%, zkus se taky zeptat ať to dáme dohromady 😉
Ja neviem nic o existencii dvoch prakticky rovnakych cabrioletov. 😐 Ani to nema moc logiku, aby bol rozdiel iba v type strechy.... Ja som bol informovany iba o existenci C-C 😉
podla mna bude aj s platenou strechou aj ako cc....vid Mazd.MX-5 😉
No logika je něco, na co už jsem si odvykl při sledování "nových modelových řad" ve formě lehkého faceliftu apod.. Uvidíme, taky považuji nelogické dávat plátno a pevnou do dvou skoro stejných modelů, ale na druhou stranu poptávka po klasické plátěné střeše je v teplejších zemích stále velká. 😉
tomu hovorim pokrok, co donedavna behalo po cestach ako vynimocna a nadupana M-kova rada s vyse 300k, tak to nam teraz ponukaju chlapci z bmw v "standardnej" 335i !! to je neskutocne !! bravo bmw !! :yes: :yes:
...to, co vždy dělalo Mko eMkem nebyl jen úžasný vysokootáčkový řadový šestihrnek. Poslední verze E46 M3 hlavně těžila z geniální souhry všech svých částí. Tak vyvážené a čisté auto, abys pohledal. Pokud mohu zmínit některé další ikony, které hrají s motorem hlavní roli, pak je to asi eMkový diferenciál, podvozek a pro mnohé i hydraulický semiautomat SMG III... 😃)
absolutny suhlas, ta cena urcite neni len za silnejsi motor, ale pre laika (priznajme si to, ze pre drvivu vacsinu z nas) by rozdiel v zvezeni medzi 335i a M3 nebol okrem tvrdosti podvozku moc viditelny...
Ano ano :yes: Ale dovolím si tvrdiť, že aktuálna 3er "nedá" M3 E36. Samozrejme oboje v kompetentných rukách a pri adekvátnych podmienkach. Chcem tým povedať, že emkový podvozok nie je "štandarný" 3er 😉
jasne ze "neda", na trati nema sancu, skor upozornujem na maly rozdiel, vzhladom na bezne pouzivanie a hlavne cenu 😉
Súhlasím s Tebou 😄
😄 :yes:
Ty motory budou absolutní špička, ale hroutí se tím další ikona. BMW bylo vždy synonymem pro nejlepší atmosférické motory. Opravdu už není jak zlepšovat zážehový motor bez použití přeplňování?
Jinak při dnešním kurzu Eura by 325d mohlo být pod 1 mil Kč a to je opravdu bomba.
hm asi ne .. ale co som cital .. atmosfericka 30i je sportovejsieho charakteru .. a preplnovanky budu skorej na rychle cestovanie ... teda v ponimani BMW ... M3 ma mat atmosf. 8valcovku .. ktora vlastne vychadza z V10 z M6 a M5 len je ukratena o 2 valce ... M3 sice pride o uzasny 6 valec ... ale dostane urcite uzasny 8 valec .. ono M3 E30 mali 4 valce ...potom 6 valce ... teraz 8 valce .. mne to vychadza ze kazdych 10 rokov treba 2 pridat ..[ale to za 40 rokov by tam boli 16 valce 😄 ] ono v dnesnej konkurencii ... AMG mercedesov z ich strasnymi vykonmi .. nestaci mat len uzasnejsi podvozok [divizia M deklasuje AMG v jazdnych vlastnostiach] ..ale musite mat aj konkurencny vykon... vela ludi kuka len na cisla ;-\ .. ale nova m3 bude urcite uzasna 😄 😄 😄
Prostě a jednoduše: BMW dělá nejlepší motory na světě. :-! Tohle je fakt a kdo říká opak, tak je blázen. Ostatní automobilky se mají co učit od profesionálů... >😁
.. ked ja furt nechapem jak to robia .. kazdorocne maju hned niekolko kategorii MOTORu ROKA ... seci sa spajaju fuzuju a prD stoho ... BMW :yes:
Neboj Ambroz. Ikona se nehrouti. Ikona se rozsiruje >😁 :yes: :yes:
:yes: :yes: :yes: 😄
A sam ses ikona. Co starickej turbo-bawor? (tusim 2002??)
tak se připoutejte prosím 😄 , BMW odstartuje novou vlnu přeplňovaných benzínů. První vlaštovka 335i :yes: Ano, já vím... Atmosferické motory jsou lepší a bla bla bla. Jenže k čemu budou když neudrží krok s naftou... Drtivá většina lidí využije velkou výkonovou rezervu jen při akceleraci, při předjíždění... To že je Turbo trochu míň čitelné a přesné je moc nezajímá. Chtějí mít pod pedálem výkon, který se před naftou nemusí schovat pod postel. Takže jedna cesta vede přes implantaci pětilitru pod kapotu, a ta druhá přes přeplňování stávajících motorů... Naštěstí to u BMW uchopili za správný konec... Konečně... 😄
no jo, ale co spotřeba? přeplňováním vyletí nahoru...z vysoké na ještě vyšší (ano, tu frázi o opičce a banánech znám...(nazdar Paule!))
spotřeba sice o něco stoupne, ale rozhodně nedosáhne hodnoty stejně výkonného atmosferického motoru. Myslím že se kolem spotřeby dělá zbytečný humbuk. Silný motor vyžaduje víc paliva- na to je nutné se připravit. Komu by to snad nabouralo cibulový rozpočet, nechť se spokojí s Octavií...
no,jasně...já bych šel tedy do hybrida,osobně,radši než do ropy (pokud by mi šlo o spotřebu)
ale nám přece o spotřebu nejde... Velký motor má větší spotřebu, stejně tak velký pes toho sežere víc než malý. Nechápu co se to tady pořád odehrává za scény nad pár deci benzínu. Palubní počítač na spotřebu zásadně nepřepínám, neb mě to nezajímá. Chci výkon-musím ho zaplatit. Jednoduchá rovnice... Tak to v životě chodí. Dobré věci prostě něco stojí. .. Je dobré se s tím naučit žít... 😉
to je slovo chlapa :yes: .taky říkám, že STI je v pohodě... 😉 :yes:
Mari - u BMW to vzali za spravny konec uz davno >😁 :yes: :yes:
no jasné 😉 jenom u těch skvělých benzínů jsem postrádal ještě lepší turbo, ale teď už můžu spokojeně usnout 😉
Tak to ja bych pri predstave V10 turbo (ci biturbo) urcite neusnul >😁 >😁
ano, i automobilové orgasmy před spaním patří k životu >😁
v 10 biturbo ...a *** :yes:
v 10 dopoledne ??? >😁 >😁
Jeden Ford GT90 koncept [odkaz] V12 šestilitr, čtyřikrá turbo. To máme 720 koní, 894 Nm, můžu to tak nechat? 😉
ano, nechte mi to celý... To je správný přístup ten GT90. Kdyby si z toho vzali příklad všichni- tak tu nemusíme řešit žabomyší problémy s diesely za zadním nárazníkem... 😄 😉 :yes:
Hodně mě zajímá,s jakými převodovkami ty motory budou nabízet... U 335d asi jen automat (jako 535d),ale 335i by mohli i s manuálem a to by byl sen >😁
.. nemyslim ze by boli 335d iba s automatom .... u BMW blazdnis... nemyslim .. tym by sa BMW dehonestovalo na uroven Mercedesu :no:
.. hm .. ale benzin je urcite s manualom .. dufam ... ked ne tak to budu padlofky podvolantove
335d na tom bude stejne jako 535d...tedy pouze Steptronic...tedy automat 😉
no tak aspon podvolantofka padlova 😉
Beze slov :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
:yes: :yes:
325D. To je to, co na trhu chybí. Šestiválec s mohutným točákem se skvělou dynamikou a není v nejdražší skupině povinného ručení. Kde se hrabe vw 2,7TDI. Opravdu skvělá alternativa. Ne že by bylo 320D slabé, ale šestiválec s manuálem se spotřebou kolem 8litru nafty, to je sen. 330d jede sice líp, ale spotřeba je už někde jinde a to je zdařilý kompromis. Tento motor mi vyloženě chyběl. :yes:
Ta 325D je i přes své označení také třílitr... 😉
Pochopil si to spatne 325D = 3litr
Ale suhlasim s tebou ze by tam mohol byt ozajstny 325D=2,5litr. Vysledny vykon by mohld byt cca 200koni, kompormisna spotreba, i nizsi poistka
Kdo nemá rád saké ať se raději ani nedívá, japonský útok na všech frontách začíná 😉
[odkaz]
V zivote bych si nekoupil neco tak "rozezranyho" , sam jezdim ve Fabii RS , ktera je opravdu svizna a rychla a zere polovinu! A to uz vubec nemluvim o treba 1,4 TDI , ktera taky nejede spatne a zere 3x min nez tihle "plytvaci zdroju" ...
>😁 velice zabavny prispevek
Fabie RS jiste "jede" nicmene tady se hovori o opravdovych vykonech. 1.4 TDI bych pochopil kdyby byly ty motory v aute DVA :-! problem je, ze pak by se ta fabka ani neudrzela na silnici >😒]
Este mesiac mesiacik... a mam doma 325d mnamky... >😒] >😒] >😒] >😒]

to bude zradlo... tyzden ma v praci neuvidia :-!
to jo!!!!!Já mám 320D a mám spotřebu 3.9-6.9 a k tomu 163koní a 340 krouták.To bys mě nikde nestačil a tu spotřebu bys neměl o nic nižší. čáááááááááááu
tu sa nehovori o crapovych chujovinach ako fabia a pod. ale o BMW!
tu sa nehovori o crapovych chujovinach ako fabia a pod. ale o BMW!