tuhle posedlost statistikami, respektive jejich časové členění, jsem zvědav, kdy se začne hodnotit prodej po týdnech. Z hlediska měsíců má smysl hodnotit výrobu, prodeje/registrace možná za kvartál, ale ani to ne, až tak půlrok má nějakou vypovídací hodnotu, hlavně z hlediska trendů, úspěšnosti toho kterého modelu na trhu apod.
Co nechapes??? Prodejce potrebuje udelat carku, aby na konci urceneho obdobi mel dostatek carek, pak mu autorizovane zastoupeni znacky nasype treba 5 micu za splneni planu prodeje... a ma vydelano... ze pak ty skladovky proda za nakup mu muze byt celkem fuk...
Je třeba možnost, že zodpovědná osoboorganizace za zvýšení prodeje ví, že teď tímto opatřením se jako-prodej zvedne nad konkurenci.
Úspěch, prachy, sláva.
Že tím pádem přijde hubené období ví také, proto se slávou odejde s referencí ....podívejte se jak jsme to tam zvedli...... a jinde u konkurence za krásnou a vyšší výplatu vymýšlí novou variantu, jak obejít strohá čísla.
:yes: u konkurence nemusí nic vymýšlet protože mezitím u BMW praskne bublina a nastane propad prodejů a on je automaticky zase slavný protože má vyšší prodeje. Poznal jsem u velkých nadnárodních společností v jiné branži pár takových šéfů obchodu, doba životnosti max. 1,5 - 2 roky a tradá ke největšímu konkurentovi, za nimi vždy spálená země.
toto je v americe ale celkem běžná praxe: vedení společností tam totiž tlačí zaměstnance za honbou za co největší krátkodobým ziskem, nebo alespoň obratem: ukázat rychlý výsledek je snem každého manažera a marketingového oddělení, ale že v dlouhodobém horizontu to podnik spíše poškodí, či dokonce zruinuje to už toho dotyčného manažera nezajímá protože už bude dávno jinde a navíc se skvělou pověstí(jak jsi sám řekl)- někdy tento tlak vyvíjí i akcionáří kteřím jde ptředevším o co největší dividendy a o nějakou dlouhodobou prosperitu se moc nestarají protože počítají s tím, že když podnik najednou půjde dolů akcie prodají
Souhlas, ve státech je to hodně rozšířená praxe. Ale myslím, že po této mediální ostudě interní auditoři z Mnichova vyrazí v plném počtu na US pobočku a poteče krev.
já to myslel obecně-zdaleka se to netýká jen BMW USA... ;-) prostě obvykle vedení podniku nezáleží na dlouhodobé prosperitě, ale na tom aby na následujícím kvartále dosáhli nejlépe rekordního obratu...co bude potom, je už druhořadé
tam asi ano-uvidíme co s tím německé vedení udělá, zda-li o tom věděli či ne, protože pokud je to pravda tak jedničkou na trhu v USA je tím pádem Mercedes-Benz a to se BMW marketingově asi moc hodit taky nebude...pokud budou muset přiznat barvu a opravit výsledky
Výsledky neopraví, ale damage is done. mergl má 5 ze 7 měsíců v USA lepší výsledky než BMW a to asi lokální manažery dost s-alo.
Efekt nové BMW 3 fungoval jen 2 měsíce, zatímco Céčko je v pohodě - a na trh v USA se chystá nové Áčko, nové GLko a MLko tam již jsou, kápové BMW jsou nervózní.
Máš pravdu, dnešní mediální svět facebooku a spol. je mnohem povrchnější, největší šanci mají krátké a jednoduše srozumitelné zprávičky, které dokážou hýbat i akciovými trhy.
a to si jako někdo koupí auto značky A proto, že značka A prodala ročně 21.000 plechovek, zatímco značka B 20.000 plechovek? korporátní debilismus v praxi. >:D lež, fraška, nesmysl, komedie, idiotství v celé společnosti. >:D
no těm automobilkám(nebo prodejcům) o to asi jde nebo by to jinak nedělali. Jistě víš, že BMW, Mercedes a Audi spolu velmi tvrdě soupeří o post prémiové prodejní jedničky. A jistě taky víš, že je nedělí nijak markatní rozdíl: čiže každá tisícovka aut se prostě počítá. 6e s tím přišlo BMW v USA je dost možná pochopitelné-na Mercedes neztráceli mnoho tak zkusili takovouhle šmelinu-audi by si to v USA dovolit nemohlo protože vedle bmw a mercedesu tam prodají nula nula prd...a bylo by asi nápadné kdyby měli najednou z D3 nejvíc
AUDI si to v USA dovolit nemůže, protože prodává polovinu toho co Mergl nebo BMW. Neexistují žádné triky, které by AUDI mohlo dostat před duo Mercedes/BMW. Dokonce i Lexus prodává v USA 2x co Audi.
Vysvětlení je na snaze... AUDI svojí úspěšnou politiku svázalo až moc s naftou a 4x4 což v USA moc nefrčí... kdežto BMW a MB zde bodují svými benzíny a svoji klasičtější koncepcí. Našlo by se dále x důvodů...
ale ved aj na SR bola akcia na BMW 318d v super vybave za 23 990 a BMW 316d za 22 990,
xenony, vyhrievane sedadla, tempomat, sportovy volant, hlinikove disky.
Su to vsetko biele kombiky. Takze ak taky uvidite viete o co ide. Predavali sa ako teple rozky. :-)
Za tu cenu nekupite ani vw v zakladnej vybave :-)