Ekonomika
Přihlásit pro přidání komentáře
vosovčelák
a to si jako někdo koupí auto značky A proto, že značka A prodala ročně 21.000 plechovek, zatímco značka B 20.000 plechovek? korporátní debilismus v praxi. >😁 lež, fraška, nesmysl, komedie, ***ství v celé společnosti. >😁
no těm automobilkám(nebo prodejcům) o to asi jde nebo by to jinak nedělali. Jistě víš, že BMW, Mercedes a Audi spolu velmi tvrdě soupeří o post prémiové prodejní jedničky. A jistě taky víš, že je nedělí nijak markatní rozdíl: čiže každá tisícovka aut se prostě počítá. 6e s tím přišlo BMW v USA je dost možná pochopitelné-na Mercedes neztráceli mnoho tak zkusili takovouhle šmelinu-audi by si to v USA dovolit nemohlo protože vedle bmw a mercedesu tam prodají nula nula prd...a bylo by asi nápadné kdyby měli najednou z D3 nejvíc
AUDI si to v USA dovolit nemůže, protože prodává polovinu toho co Mergl nebo BMW. Neexistují žádné triky, které by AUDI mohlo dostat před duo Mercedes/BMW. Dokonce i Lexus prodává v USA 2x co Audi.
Vysvětlení je na snaze... AUDI svojí úspěšnou politiku svázalo až moc s naftou a 4x4 což v USA moc nefrčí... kdežto BMW a MB zde bodují svými benzíny a svoji klasičtější koncepcí. Našlo by se dále x důvodů...
Vysvětlení prodejů je v historii. Podívej se na roky 80-90 a pochopíš. Audi kolem roku 2000 prodalo tolik aut, co v roce 1982.
Ibaže nejaký vyšší manageri dostane vyššie prémie, lebo market share je rozhodujúci...
Nič iné za tým nehľadajte.
Nič iné za tým nehľadajte.
bonoslav
ale ved aj na SR bola akcia na BMW 318d v super vybave za 23 990 a BMW 316d za 22 990,
xenony, vyhrievane sedadla, tempomat, sportovy volant, hlinikove disky.
Su to vsetko biele kombiky. Takze ak taky uvidite viete o co ide. Predavali sa ako teple rozky. 😄
Za tu cenu nekupite ani vw v zakladnej vybave 😄
xenony, vyhrievane sedadla, tempomat, sportovy volant, hlinikove disky.
Su to vsetko biele kombiky. Takze ak taky uvidite viete o co ide. Predavali sa ako teple rozky. 😄
Za tu cenu nekupite ani vw v zakladnej vybave 😄
Úspěch, prachy, sláva.
Že tím pádem přijde hubené období ví také, proto se slávou odejde s referencí ....podívejte se jak jsme to tam zvedli...... a jinde u konkurence za krásnou a vyšší výplatu vymýšlí novou variantu, jak obejít strohá čísla.
Efekt nové BMW 3 fungoval jen 2 měsíce, zatímco Céčko je v pohodě - a na trh v USA se chystá nové Áčko, nové GLko a MLko tam již jsou, kápové BMW jsou nervózní.