Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: BMW předběhlo Mercedes jen díky kouzlům se statistikami

V souboji mezi BMW a Mercedesem o titul nejprodávanější luxusní značky v USA byly použity nepříliš čestné prostředky.
Zpět na článek
16. 8. 2012 14:24
16. 8. 2012 14:41
16. 8. 2012 14:48
16. 8. 2012 15:36
16. 8. 2012 19:33
16. 8. 2012 19:58
16. 8. 2012 20:20
16. 8. 2012 20:25
16. 8. 2012 20:44
16. 8. 2012 23:09
17. 8. 2012 15:26
19. 8. 2012 09:11
24. 8. 2012 11:36
Avatar - Dinar
16. 8. 2012 14:24
Nechápu
tuhle posedlost statistikami, respektive jejich časové členění, jsem zvědav, kdy se začne hodnotit prodej po týdnech. Z hlediska měsíců má smysl hodnotit výrobu, prodeje/registrace možná za kvartál, ale ani to ne, až tak půlrok má nějakou vypovídací hodnotu, hlavně z hlediska trendů, úspěšnosti toho kterého modelu na trhu apod.
Rozbalit vlákno
13
Avatar - Wikidy
16. 8. 2012 14:41
Re: Nechápu
Co nechapes??? Prodejce potrebuje udelat carku, aby na konci urceneho obdobi mel dostatek carek, pak mu autorizovane zastoupeni znacky nasype treba 5 micu za splneni planu prodeje... a ma vydelano... ze pak ty skladovky proda za nakup mu muze byt celkem fuk...
Avatar - Dinar
16. 8. 2012 14:48
Re: Nechápu
Nechápu délku, či spíše krátkost statisticky sledovaného období, ale to, myslím, pochopí každý, kdo si tu mou reakci přečte.
Avatar - white label
16. 8. 2012 19:52
Re: Nechápu
Já naopak vím úplně přesně (díky obsahu tvé reakce), co na tom evidentně nechápeš ty... ;-)
16. 8. 2012 15:36
Re: Nechápu
Je třeba možnost, že zodpovědná osoboorganizace za zvýšení prodeje ví, že teď tímto opatřením se jako-prodej zvedne nad konkurenci.
Úspěch, prachy, sláva.

Že tím pádem přijde hubené období ví také, proto se slávou odejde s referencí ....podívejte se jak jsme to tam zvedli...... a jinde u konkurence za krásnou a vyšší výplatu vymýšlí novou variantu, jak obejít strohá čísla.
Avatar - Ham.
16. 8. 2012 19:33
Re: Nechápu
:yes: u konkurence nemusí nic vymýšlet protože mezitím u BMW praskne bublina a nastane propad prodejů a on je automaticky zase slavný protože má vyšší prodeje. Poznal jsem u velkých nadnárodních společností v jiné branži pár takových šéfů obchodu, doba životnosti max. 1,5 - 2 roky a tradá ke největšímu konkurentovi, za nimi vždy spálená země.
Avatar - Bristol
16. 8. 2012 19:58
Re: Nechápu
toto je v americe ale celkem běžná praxe: vedení společností tam totiž tlačí zaměstnance za honbou za co největší krátkodobým ziskem, nebo alespoň obratem: ukázat rychlý výsledek je snem každého manažera a marketingového oddělení, ale že v dlouhodobém horizontu to podnik spíše poškodí, či dokonce zruinuje to už toho dotyčného manažera nezajímá protože už bude dávno jinde a navíc se skvělou pověstí(jak jsi sám řekl)- někdy tento tlak vyvíjí i akcionáří kteřím jde ptředevším o co největší dividendy a o nějakou dlouhodobou prosperitu se moc nestarají protože počítají s tím, že když podnik najednou půjde dolů akcie prodají
Avatar - Ham.
16. 8. 2012 20:20
Re: Nechápu
Souhlas, ve státech je to hodně rozšířená praxe. Ale myslím, že po této mediální ostudě interní auditoři z Mnichova vyrazí v plném počtu na US pobočku a poteče krev.
Avatar - Bristol
16. 8. 2012 20:25
Re: Nechápu
já to myslel obecně-zdaleka se to netýká jen BMW USA... ;-) prostě obvykle vedení podniku nezáleží na dlouhodobé prosperitě, ale na tom aby na následujícím kvartále dosáhli nejlépe rekordního obratu...co bude potom, je už druhořadé
Avatar - Ham.
16. 8. 2012 20:44
Re: Nechápu
No já to myslel také obecně, ale BMW je německá firma tam je kultura trochu jiná.
Avatar - Bristol
16. 8. 2012 23:09
Re: Nechápu
tam asi ano-uvidíme co s tím německé vedení udělá, zda-li o tom věděli či ne, protože pokud je to pravda tak jedničkou na trhu v USA je tím pádem Mercedes-Benz a to se BMW marketingově asi moc hodit taky nebude...pokud budou muset přiznat barvu a opravit výsledky
Avatar - WinDiesel
17. 8. 2012 15:26
Re: Nechápu
Výsledky neopraví, ale damage is done. mergl má 5 ze 7 měsíců v USA lepší výsledky než BMW a to asi lokální manažery dost s-alo.
Efekt nové BMW 3 fungoval jen 2 měsíce, zatímco Céčko je v pohodě - a na trh v USA se chystá nové Áčko, nové GLko a MLko tam již jsou, kápové BMW jsou nervózní.
19. 8. 2012 09:11
Re: Nechápu
Maximálně sáhnou k osvědčené praktice - prodávat se ztrátou. Nebylo by to poprvé.
Avatar - Emel
24. 8. 2012 11:36
Re: Nechápu
Máš pravdu, dnešní mediální svět facebooku a spol. je mnohem povrchnější, největší šanci mají krátké a jednoduše srozumitelné zprávičky, které dokážou hýbat i akciovými trhy.
17. 8. 2012 11:54
korporátní debilismus
a to si jako někdo koupí auto značky A proto, že značka A prodala ročně 21.000 plechovek, zatímco značka B 20.000 plechovek? korporátní debilismus v praxi. >:D lež, fraška, nesmysl, komedie, idiotství v celé společnosti. >:D
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Bristol
17. 8. 2012 12:24
Re: korporátní debilismus
no těm automobilkám(nebo prodejcům) o to asi jde nebo by to jinak nedělali. Jistě víš, že BMW, Mercedes a Audi spolu velmi tvrdě soupeří o post prémiové prodejní jedničky. A jistě taky víš, že je nedělí nijak markatní rozdíl: čiže každá tisícovka aut se prostě počítá. 6e s tím přišlo BMW v USA je dost možná pochopitelné-na Mercedes neztráceli mnoho tak zkusili takovouhle šmelinu-audi by si to v USA dovolit nemohlo protože vedle bmw a mercedesu tam prodají nula nula prd...a bylo by asi nápadné kdyby měli najednou z D3 nejvíc
Avatar - WinDiesel
17. 8. 2012 15:28
Re: korporátní debilismus
AUDI si to v USA dovolit nemůže, protože prodává polovinu toho co Mergl nebo BMW. Neexistují žádné triky, které by AUDI mohlo dostat před duo Mercedes/BMW. Dokonce i Lexus prodává v USA 2x co Audi.
Avatar - MarTin1
17. 8. 2012 17:21
Re: korporátní debilismus
Vysvětlení je na snaze... AUDI svojí úspěšnou politiku svázalo až moc s naftou a 4x4 což v USA moc nefrčí... kdežto BMW a MB zde bodují svými benzíny a svoji klasičtější koncepcí. Našlo by se dále x důvodů...
19. 8. 2012 09:15
Re: korporátní debilismus
Vysvětlení prodejů je v historii. Podívej se na roky 80-90 a pochopíš. Audi kolem roku 2000 prodalo tolik aut, co v roce 1982.
24. 8. 2012 17:03
Re: korporátní debilismus
Ibaže nejaký vyšší manageri dostane vyššie prémie, lebo market share je rozhodujúci...
Nič iné za tým nehľadajte.
24. 8. 2012 08:29
akcia BMW na Slovensku
ale ved aj na SR bola akcia na BMW 318d v super vybave za 23 990 a BMW 316d za 22 990,
xenony, vyhrievane sedadla, tempomat, sportovy volant, hlinikove disky.

Su to vsetko biele kombiky. Takze ak taky uvidite viete o co ide. Predavali sa ako teple rozky. :-)
Za tu cenu nekupite ani vw v zakladnej vybave :-)
Rozbalit vlákno
0