Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: BMW představilo novou řadu 7, umí parkovat bez člověka ve voze (+videa)

Nové BMW 7 je zde a chce dle značky znovu definovat, jak vypadá luxusní jízdní zážitek v průkopnické formě. Kromě klasických agregátů nebude chybět ani plug-in hybrid 740e.
Zpět na článek
10. 6. 2015 20:46
10. 6. 2015 20:51
10. 6. 2015 22:32
10. 6. 2015 23:45
10. 6. 2015 23:53
11. 6. 2015 01:38
11. 6. 2015 07:22
11. 6. 2015 07:57
11. 6. 2015 10:04
11. 6. 2015 10:09
11. 6. 2015 12:02
11. 6. 2015 14:17
11. 6. 2015 21:09
11. 6. 2015 12:04
10. 6. 2015 20:53
10. 6. 2015 22:25
10. 6. 2015 22:54
11. 6. 2015 07:14
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
11. 6. 2015 07:24
11. 6. 2015 08:27
11. 6. 2015 09:09
11. 6. 2015 10:26
11. 6. 2015 10:54
11. 6. 2015 11:51
11. 6. 2015 11:59
11. 6. 2015 12:22
11. 6. 2015 13:16
11. 6. 2015 13:38
11. 6. 2015 11:55
11. 6. 2015 12:40
11. 6. 2015 20:41
11. 6. 2015 23:07
12. 6. 2015 08:32
10. 6. 2015 21:21
10. 6. 2015 22:12
10. 6. 2015 22:43
10. 6. 2015 22:46
11. 6. 2015 08:18
11. 6. 2015 15:40
11. 6. 2015 09:32
11. 6. 2015 09:33
11. 6. 2015 10:45
11. 6. 2015 19:34
Avatar - Hittman
10. 6. 2015 20:46
Proč
udělali tak debilně koncovky výfuku, že za ní jdou vidět dvě malé trubky???? Trošku úlet :no:
Rozbalit vlákno
13
10. 6. 2015 20:51
Re: Proč
To bude designový prvek.
10. 6. 2015 22:32
Re: Proč
No vidíš a mě to zase zaujalo. Aspoň tam jsou ty trubky přiznané a to se mi líbí. Pořád lepší řešení, než vzadu sice rádoby koncovka, ale trubky tlumiče skloněné dolů a do koncovky vůbec nejdou.
Avatar - habanero1
10. 6. 2015 23:45
Re: Proč
Měli to udělat, jak to dělá Meďour, takhle je to úplná nesouhra, kulaté trubky VS. hranatý "výdech".
Avatar - Merrill
10. 6. 2015 23:53
Re: Proč
..auťák za dvě mega a koncovky výfuků jsou jen designové imitace. U některých značek by takové řešení neprošlo.. [odkaz]
11. 6. 2015 01:38
Re: Proč
Opravdu si myslíš, že by se právě tohle hodilo do limuzíny typu sedmy BMW? Really? 8-s Já v tom jejich řešení teda žádnej problém nevidím, naopak ten příklad co tu uvádíš ty by byla teprve pěst na oko.
Avatar - Magister
11. 6. 2015 07:22
Re: Proč
Taky v tom nevidím žádný problém. Stejně to budou hybridy a 3válce jako je u Báva posledních pár let zvykem 8-s
Avatar - fOE
11. 6. 2015 07:57
Re: Proč
Kdo prisel do luxusni tridy jako prvni s 4 valcema?
11. 6. 2015 10:04
Re: Proč
Stran výfuků mně u BMW nejvíc děsí jedna nebo dvě koncovky asymetricky vlevo. To je fakt šílené...
Avatar - Hammunasakra
11. 6. 2015 10:09
Re: Proč
Nojo neni nad symetrii [odkaz] [odkaz] [odkaz]

A tady máš důvod proč to BMW dělá podle tebe asymetricky. Protože to dělá symetricky [odkaz] ;-)
11. 6. 2015 12:02
Re: Proč
Aha, na fotce je Audi, ktere ma vyfukove potrubi vedene jasne vlevo vedle diffu(tedy asymetricky) a navic jsou to vyfuky aftermarket... Asi jsem te v souvislosti s BMW nejak nepochopil.
Avatar - praděda7
11. 6. 2015 14:17
Re: Proč
Mě nejvíc nesedí to, že horní hrana zadních dveří je delší než předních dveří. Nesedělo mě to již před léty na Toyotě Camry, no a teď ten nesmysl vidím tady. Tím pádem se protáhlo zadní okno, které je 1/3 delší než přední. Takové řešení je dobré tak akorát pro taxi. :no:
Avatar - Hammunasakra
11. 6. 2015 21:09
Re: Proč
Tohle je kategorie auta v kterym řidič nemá mít lepší nastupování než pasažer na zadnim. Náš prezident to řeší že si v Supu sedá dopředu [odkaz] :-)
11. 6. 2015 12:04
Re: Proč
Co ma spolecneho Ferrari (jakekoliv) a BMW rady 7?
Jsou to uplne jine svety.
A co se tyka designovych koncovek vyfuku, tak ty pouziva i v premii a lux classe v podstate kazdy.
Avatar - Hotwire
10. 6. 2015 20:47
Oproti minulej generacii
je to urcite krok dopredu, ale ten predok mi pride stale taky nejaky divny. :/
Rozbalit vlákno
5
Avatar - 3_diamanty
10. 6. 2015 22:57
Re: Oproti minulej generacii
to budu tie male ladviny... ved su velke len ako hlava medveda kodiaka .... hrozne ake su male ...

bmw malo kedysi top dizajn z premie... ale dnes su uz jasne na chvoste... ten predok je priserny
Avatar - Hotwire
10. 6. 2015 23:00
Re: Oproti minulej generacii
Nielen ladvinky, cely ten predok z profilu ked sa pozries je akoby useknuty alebo co. Ale aby som len nenadaval, tak zadok sa podla mna celkom vydaril (okrem tych vyssie spomenutych koncoviek vyfukov, pride mi to ako nedomysleny detail, podobne to ma napr aj Audi RS5, tiez v tych velkych rurach vidno mensie, vyzera to dost lacno. 8-s )
Avatar - 3_diamanty
10. 6. 2015 23:03
Re: Oproti minulej generacii
kedysi pekne predne partie bmw dnes uz nahradzaju gycove obrovske ladviny ... vacsie snad nemal ani brontosaurus ;-)

useknutost mozno robi ten divne lemovany naraznik a 3D efekt svetiel pri pohlade zboku..... vobec ma to bawo neberie... elegancia a emocie na bode mrazu.... ale to je len moj problem.... 100 ludi 100 chuti..... rozhodne taky lexus alebo XJ od jaguara vyzeraju lepsie :yes:
11. 6. 2015 07:56
Re: Oproti minulej generacii
Lexus LS je osm let staty model a novy bude vypadat jako kosmicka lod krizena s japonskym manga sportakem. ;-)
Avatar - praděda7
11. 6. 2015 14:21
Re: Oproti minulej generacii
Řekl bych, že s předkem si poslední dobou v BMW nedělají těžkou hlavu. Pajcují to jeden model po druhém. Alespoň u "vlajkové lodi" mohli šáhnout hlouběji do kapsy. Anebo to už jinak neumí?
10. 6. 2015 20:53
Klasik
Líbí...a moc! Za "klasický" design exteriéru jednička :yes:
Rozbalit vlákno
27
10. 6. 2015 21:08
Re: spotřeba
Už zase ty vycucaný čísla z prstu. Spotřeba pod 3 litry ? Jinak jsem jediný komu se ten interiér zdá furt stejnej? Už by to chtělo změnu.Sedmička ji evidentně nepřinesla.
Avatar - S8
10. 6. 2015 22:25
Re: spotřeba
všechny automobilky krome mercedesu zavádějí nudu v základní výbavě - prostě člověk přijde do krámu a řekne "já chci BMW" nebo "já chci AUDI" a oni se zeptají "a jakou velikost?" protože to je jediné, čím se liší....
10. 6. 2015 22:54
Re: spotřeba
Haha, super komentář, nelze než souhlasit. Když se v rychlosti diváš do zpětného zrcátka, tak nikdy nevíš jestli za tebou jede A4,A6,A8, A3 sedan (dobře od 8 ho velikostí asi poznáš), to prostě nejde rozeznat:D stejně jako 3,5,7....
Avatar - Machýrek
11. 6. 2015 22:05
Re: spotřeba
To rika moje manzelka taky. A jeji kamaradky taky. A sousedova zena taky. Ale normalni lidi by s tim mit problem nemeli ;-)
Avatar - Hammunasakra
11. 6. 2015 22:12
Re: spotřeba
Bacha to by šlo vyložit genderově hodně nekorektně ;-)
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
11. 6. 2015 07:14
Re: spotřeba
Asi tak, konfekcia.... S, M, L, XL, a variacie short, long, regular.
Avatar - Magister
11. 6. 2015 07:24
Re: spotřeba
Je to smutné a je to tak. Ještě horší za mě jsou ty jejich 3válce, které už prý narvou i do kupé řady 4.
Avatar - Dinar
11. 6. 2015 08:27
Re: spotřeba
Ty zas perlíš, možná bys měl mrknout na spy fotky nového éčka, až vyjde, budeš to mít komplet, jedno auto v růz. velikostech C, E, S - klasse.

A pokud jde o počet válců, už víše ti fOE připomíná, o čem ty tak cudně mlčíš, a to, že do lux. segmentu přivedl čtyřválec, navíc ve formě velmi nepovedeného chrochty, právě Mercedes. A že zatím tříválce nemá, no, to je jen jeho klasickým skluzem ve vývoji motorů, s novou generací řadových šestiválců přijdou tříválce jako deriváty.
11. 6. 2015 09:09
Re: spotřeba
Víše...

A k MB jeste zbyva dodat, ze to je v premii i prukopnik nakupovani motoru od mainstreamovych vyrobcu, to trivalec BMW je aspon opravdu BMW a ne nejakej kafemlejnek z Maroka.
Avatar - wakantanka
11. 6. 2015 09:48
Re: spotřeba
Hm, rozumiem tomu dobre, že keď to je trojvalec z vlastného vývoja je to lepšie riešenie ako nákup osvedčeného štvorvalca od iného výrobcu? U týchto malolitrážnych motorov mi prídu obe riešenia prašť jak uhoď.
Avatar - fOE
11. 6. 2015 10:26
Re: spotřeba
Presne tak. Bud je jedno i druhe reseni dobre, nebo jedno i druhe spatne. Ale koupeny maloobjemak od francouze si nema co s 3 valcem, ale z vlastni BMW produkce, vycitat. Oboje je to svym spusobem downgrade a rana pro image.
Avatar - Dinar
11. 6. 2015 10:54
Re: spotřeba
Downgrade a ztráta image je u přechodu z šestiválců na čtyřválce. U záměny čtyřválce za tříválec nevidím důvod k pláči, čtyřválce jsou nijaké motory, tříválec může být klidně lepší. Aby to nakonec nebylo tak, že základní modely s tříválci budou zajímavější auta, charakterem mnohem blíže šestiválcovým dobám, než varianty čtyřválců z horní části modelové nabídky. (např. 318i vs. 328i) ;-)
Avatar - fOE
11. 6. 2015 11:51
Re: spotřeba
K charakteru potrebujes dle me vedle projevu i vykon. Kdyz mas motor se zajimavym zvukem, ale na kilo se rozjizdis dyl nez octavia s 1.6tdi tak o zajimavem aute ja mluvit nedovedu. S trivalcem problem obecne nemam, ze to muze byt charakterove zajimavejsi motor nez 4 valec, s tim souhlas, jen by to zaroven chtelo auto pod 1300kg, a tim F30 neni. Jako zaklad do 2er to ale muze byt zajimave.
11. 6. 2015 11:59
Re: spotřeba
O trivalcich (stejne jako o tom 1,6TDI v Octavii) se zatim mluvi jen ve spojitosti se zakladni motorizaci, takze ten chrakter bych az tak moc nevyzdvihoval. A co se tyka charakteru, tak zatimco u te Octavie nic vic uz nedostanes, resp. dostanes to same, jen s vyssim vykonem, nebot nic vic, nez ctyrhrnek nenabizi, tak v F30 mas charakternich sestivalcu na vyber porad dost a dost, v podstate - pokud se nepletu - nejvic mezi premiovou konkurenci.
Avatar - Dinar
11. 6. 2015 12:22
Re: spotřeba
Vždyť je to základ, čtyřválcová 1,6i nejede líp. Nemluvě o tom, že 170kW verze toho tříválce existuje taky, je to čistě otázka naladění.
Avatar - fOE
11. 6. 2015 13:16
Re: spotřeba
No prave, je to zaklad. Co vidim lidi kolem sebe v premii v zakladu tak jsou radi ze vedi co maji tankovat. Alespon co vidim kolem sebe tak v techto oktavkovsko-primestskopriblizovadlovsko motorizacich se na nejaky charakter nehraje, jde jim o jakykoliv motor v kvalitnim aute. A ted co ty podminky splni lip, jestli mozna vic charakterni, ale proti 4 valci mene vyvazeny (predikuju) trivalec, nebo ten "nejaky motor" o kterem v idealnim pripade majitel ani nebude vedet, coz jsou treba dnesni benzinove foukane 4 valce.

Sam jsem si na to nazor jeste poradne nevytvoril, chce to skusit.
Avatar - Dinar
11. 6. 2015 13:38
Re: spotřeba
Záleží na potřebách, já mám třeba dobré základní verze rád, když vzpomenu jak se mi líbila 316i (právě až na zvukový projev motoru), tak pokud bude tříválec v tomto lepší (taky predikuju), pak by to mohlo být zajímavé auto za dobrý peníz, lehká zadokolka, můžeš si dovolit tvrdší podvozek, s kvedlačkou varianta pro toho, kdo pláče po starých dobrých bmw a nemá moc love. ;-)
Avatar - praděda7
11. 6. 2015 14:28
Re: spotřeba
Právě. A až v Bruselu dostanou rozum, tak se ty dva 3válce spojí a máme 340kW 6ti válec... ;-)
11. 6. 2015 11:55
Re: spotřeba
Ano, motor z vlastniho vyvoje je pro image premiove znacky cennejsi, nez nakoupeny ctyrvalec, presne tak to vnimam ja.
Zbytek viz Dinar 10:54, v tom downgrade efektu "6-4 spatne, 4-3 no problem" se s nim shoduju.
Avatar - wakantanka
11. 6. 2015 12:13
Re: spotřeba
Ja oba tieto produkty vnímam ako snahu automobilky ušetriť peniaze za vlastný vývoj (prípad MB) a zároveň ulahodiť euroúradníkom cez nižšie emisie (platí pre oboch). Či už sa jedná o 3 valec alebo 4 valec s patričnou kultúrou a výkonom nejak neriešim. Zvlášť ak sa jedná o tzv entry modelové rady. U C-čka a 3-er sa s nimi stotožniť neviem a prínos resp. downgrade pre image je v týchto radách podľa mňa rovnaký.
11. 6. 2015 12:40
Re: spotřeba
Nevi, proc vyvoj trivalce vnimas jako snahu automobilku usetrit, tomu nejak nerozumim. Proste musi vyvijet nove motory dle aktualnich trendu, nebot kdo chvili stal, ten stoji opodal a musi pak motory nakupovat - a to je podle meho ostuda Mercedesu. U BMW na vyvoji trivalce zadnou snahu o usetreni nevidim, nebo je snad vyvoj trivalce nejak drasticky levnejsi, nez vyvoj ctyrvalce?
Avatar - wakantanka
11. 6. 2015 15:18
Re: spotřeba
Asi sme sa neporozumeli, nikde nepíšem že vývoj trojvalca je snaha o ušetrenie. O šetrení som písal v kontexte že MB ušetrí na vývoji a emisiách a BMW len na emisiách.
Avatar - CHerokee
11. 6. 2015 20:41
Re: spotřeba
Copak BMW nebere motory od Citroenu? BMW se nemá vůbec čím pochlubit. Neumí postavit pořádný sporťák. Místo toho plní trh elektrickými nesmysly a vrcholem jsou jejich M diesely triturbo nebo tříválce v řadě 3 a 4. Tady vůbec není co hájit, to je facka všem fandům značky a milovníkům aut.

V Německu vládne zelený ekoterorismus a BMW je ukázkou ři-tního alpinismu politické reprezentace v tomto ohledu.
11. 6. 2015 23:07
Re: spotřeba
A proto chystá MB diesel se čtyřmi turby:)
Avatar - Hammunasakra
11. 6. 2015 23:13
Re: spotřeba
BMW i MB chystaj R6 s 4 turby :-)
Avatar - habanero1
11. 6. 2015 00:07
Re: spotřeba
Jak už to u mě a nových aut bývá, nebyl jsem unešený na první pohled, ale taky se mi nová 7 líbí a to čím dál víc [odkaz] ... chce to více fotek, více barev, kol a každý si určitě najde. S klasse má pro mě zajímavější interiér, ale i tohle je krásný obývák. Jsem zvědavý naživo, ale jak jsem teď porovnával fotky S klasse vs. nová 7 series, tak by to bylo těžké rozhodování, ještě, že to nemusím řešit >:D a z nové A8 (nejen v černé) jde naživo taky solidní respekt, oproti fotkám.. :yes:
Avatar - Ham.
10. 6. 2015 21:10
O motorech toho moc nevíme
Bože to je tak těžké podívat se na jakýkoliv německý web? Venku jsou technická data i ceny.
[odkaz]

Jinak interiér krása, je dobře, že nešli cestou velkého kina před řidičem jako S-klasse.
Rozbalit vlákno
48
10. 6. 2015 21:12
Re: O motorech toho moc nevíme
Čerpali jsme z oficiální tiskové zprávy, kde byl rozepsán jen hybrid.
10. 6. 2015 21:19
Re: O motorech toho moc nevíme
No, já bych čekal, že novináři zkusí ověřit informace i z jiných zdrojů....
:-!
10. 6. 2015 22:28
Re: O motorech toho moc nevíme
Jej, to je zase výmluva... Za dvě minuty jsem našel tohle [odkaz] Vím o motorech všechno, nejen technické údaje, ale i průběhy točivého momentu, výkonu a dokonce i takové detaily jako převodové poměry... Ale tady o motorech "moc nevíme". Čerpat z více zdrojů by snad měla být první věc, kterou by novinář měl ovládat (obzvlášť, když české tiskové zprávy jsou často špatně překládané, nepřesné a oholené nehledě na to, o jaký produkt se jedná).
10. 6. 2015 22:46
Re: O motorech toho moc nevíme
alle-autos-in.de , tam je alles i o moji dacii logan mhuaaaaaaa
11. 6. 2015 05:31
Re: O motorech toho moc nevíme
Ondro sorry, ale tohle je ubohá výmluva. Od tebe bych ji nečekal. Dost trapný...

Podívej se laskavě na ostatní servery a co jsi vypotil ty. Tohle by jsi si k některým jiným značkám dovolit nemohl... ;-\ :no:
11. 6. 2015 08:29
Re: O motorech toho moc nevíme
Já si myslím, že je rozdíl mezi výmluvou a konstatováním faktu. Ano, po jedenácti hodinách v práci jsem přehlédl přiložený soubor k anglické tiskovce, kde byly motory rozepsány. V samotné tiskovce byl opravdu jen ten hybrid. Zbytek jsem již doplnil.
11. 6. 2015 08:59
Re: O motorech toho moc nevíme
O tom jsem se pohadal i s M.F., fakt si na to davejte, chlapi, pozor, zkuste se vzit do role ctenaru a pochopite... Prece neni tak tezke si to po sobe nejak zkontrolovat, nebo to necht zkontrolovat nekoho jineho...
11. 6. 2015 09:05
Re: O motorech toho moc nevíme
Já se obávám, že si to všichni představujete velmi jednoduše. Nicméně jak už jsem psal, moje chyba byla, že jsem přehlédl zazipovaný soubor ke stažení přiložený k tiskovce, viz to, co poslal Mino21. Za to se omlouvám.
11. 6. 2015 09:24
Re: O motorech toho moc nevíme
Tady ale nejde o to, že jste něco přehlédl. To je v pořádku, to se prostě stává a nic proti tomu. Špatná je ale Vaše reakce "náš jeden jediný zdroj uvedl jen toto a my se nenamáháme podívat se jinde, zda zjistíme něco více". Správně byste prostě měl říci něco jako "Díky za info, údaje doplníme". Teď jste se omluvil za přehlédnutí, takhle měla vypadat Vaše první reakce.

Je to tentýž problém jako minule u Aurisu a ještě furt to není opraveno. Není problém v tom, že člověk napíše špatné hodnoty, to se prostě občas stane každému. Problém je reagovat "náš zdroj to měl takto, takto je to správně", přitom je to do očí bijící pitomost, která by každému, kdo se aspoň trochu vyzná v autech (a novináři obzvlášť), měla být naprosto jasná už od pohledu. A ne konstatovat "zdroj to má takhle, tak my to máme také správně". Přitom každý vidí, že je to naprostý nesmysl. Jak mám cokoli věřit novináři, kterému nepřijde ani trochu divné, aby měl běžný downsizovaný turbomotor maximum točivého momentu (a to ještě podezřele nízké maximum) ve 4400 otáčkách? Navíc s naprosto shodnými údaji jako atmosféra, kterou doplňuje?
Avatar - Hammunasakra
11. 6. 2015 09:25
Re: O motorech toho moc nevíme
Já si jednoduše představuju klidně trochu míň článků ale dotaženějších. V tomhle měl prostě Gilgit pravdu sorry
11. 6. 2015 10:06
Re: O motorech toho moc nevíme
Tak hlavně, že nezazněla žádná lživá informace a to se počítá ;-)
11. 6. 2015 10:11
Re: O motorech toho moc nevíme
Kde nic není, ani lež nebere ;-)
Avatar - fOE
11. 6. 2015 10:26
Re: O motorech toho moc nevíme
Tebe to jeste nepustilo? >:D >:D
11. 6. 2015 22:18
Re: O motorech toho moc nevíme
Co by mně mělo pouštět? Vždycky si rád rýpnu do pana Chamilly.
11. 6. 2015 10:10
Re: O motorech toho moc nevíme
Ondro, jde o největší novinku ve vyšší třídě minimálně pro starý kontinent, proto bych očekával více snahy dát co nejvíc informací dokupy.
To, co jste předvedli o profesionalitě příliš nesvědčí...
11. 6. 2015 11:12
Re: O motorech toho moc nevíme
Ondreji, v pohode, ale jde mi o jednu vec - psal jsem to prave i v te diskusni hadce s Michalem Foktem, ale asi proto, ze se nam tam situace trochu vyhrotila, to bylo prehlednuto: Redaktori jsou jen lide a ti delaji chyby, to neni nic ke kritice, ale jde o to, nastavit nejaky system (SYSTEM ve smyslu STANDARDIZOVANY PROCES, aby bylo jasno), ktery bude vzdy pri psani clanku dodrzovan.
Ve velkych vyrobnich firmach je na toto nastavovani procesu obvykle specializovane oddeleni (vetsinou IE = industry engineering, nebo PE = process engineering), ktere zahrnuje odborniky z oboru procesni technologie, ergonomie atd... a kteri vytvari pracovni postupy pro operatory, nebo stroje tak, at jsou co nejefektivnejsi a vysledky co nejkvalitnejsi.
V te smrsti zprav, testu, novinek, jizdnich dojmu a vseho cestovani a background prace, kterou musite odvest, proste potrebujete nektere postupy standardizovat tak, at se prostor pro takoveto "hloupe" chyby minimalizuje.
Toto je spise tema na rozpravu s panem sefredaktorem, ten by mel vedet jak na to, ale je mozne, ze nevi, nebo procesy, ktere on pouziva zjevne nedostacuji, pak je cas na kontaktovani odborniku, kteri se nastavovanim procesu zabyvaji profesionalne, at s tim pomuzou. Klidne si nejaky student oboru IE muze udelat praci na tema"Nastaveni procesu v redakci elektronickeho media", nebo tak neco...
To jsem se ale rozjel >:D
Avatar - praděda7
11. 6. 2015 14:38
Re: O motorech toho moc nevíme
:-! :yes:
Avatar - HitmanPB
11. 6. 2015 14:54
Re: O motorech toho moc nevíme
>:D

A pritom možno stačilo napísať jednoduchú vetu typu "Článok budeme aktualizovať"...
19. 6. 2015 12:01
Re: O motorech toho moc nevíme
Pravda, v tomto případě to ale byla má nedůslednost.
11. 6. 2015 16:30
Re: O motorech toho moc nevíme
to by mne zajimalo co delate 11 hodin v praci. ledaze jedete jeste u sveho chlebodarce v AZNP sichtu na lince.
Avatar - fOE
11. 6. 2015 08:03
Re: O motorech toho moc nevíme
Sorry, ale lip nahrat "nebohemu" gilgitovi nez podobnym komentem uz ani neslo. Jak casto tvrdil, jen hloupe prepsat tiskovou spravu prinesenou pod nos, ale pridat neco navic, nejakou tu skutecnou novinarinu, na to uz neni cas, chut, nebo oboje... :no:
Avatar - Hammunasakra
11. 6. 2015 08:08
Re: O motorech toho moc nevíme
Tohle bych snad bral kdyby šlo o roční tištěnej katalog. Sorry tady je to :no:
Avatar - praděda7
11. 6. 2015 14:47
Re: O motorech toho moc nevíme
Pozor! Nevíme, pod jakým tlakem redaktoři pracují, jak je měřen jejich výkon a také jak je systém odměňování v organizaci nastaven. Je docela možné, že to může být v mnoha instancích boj o přežití. :-!
11. 6. 2015 15:15
Re: O motorech toho moc nevíme
Pokud se spokojíš s málem, nevybuduješ silný a důvěryhodný portál o autech...
Avatar - praděda7
11. 6. 2015 15:38
Re: O motorech toho moc nevíme
Souhlas. Ale to by jsme sem museli přestat "chodit". Možná má managment jiná kritéria kterými měří sílu a důvěryhodnost svého portálu. Možná nemá žádné. I to je možné. Konkurence zatím nic moc. :-!
Avatar - Hammunasakra
11. 6. 2015 15:52
Re: O motorech toho moc nevíme
Myslim že management zajímá jen počet přístupů. Tomu je evidentně podřízená cela tvorba auto.cz

A ty mi dlužíš 100 býků ;-)
Avatar - praděda7
11. 6. 2015 22:24
Re: O motorech toho moc nevíme
Já myslím, že ty mi dlužíš kožené laso... ;-)
Avatar - Hammunasakra
11. 6. 2015 22:30
Re: O motorech toho moc nevíme
Jak si na to přišel?

V přepočtu na km2 máte prostě na Moravě víc dálnic. Chápu že to pro tebe je asi šok ale je to tak. Pro mě to teda taky bylo trochu překvápko :-)
Avatar - praděda7
11. 6. 2015 22:39
Re: O motorech toho moc nevíme
A nějaká čísilka by nebyla? :-!
Avatar - Hammunasakra
11. 6. 2015 22:50
Re: O motorech toho moc nevíme
No dyť sem ti dal odkaz na čísla ŘSD co bys chtěl jinýho :-)
Avatar - praděda7
12. 6. 2015 20:18
Re: O motorech toho moc nevíme
Informace nedorazila :-!
Avatar - Hammunasakra
14. 6. 2015 11:08
Re: O motorech toho moc nevíme
[odkaz]

Na Moravě máte 339,7 km dálnic, v Čechách 411,5 km. Drsný co? ;-)

Trochu to vyrovnávaj rychlostní silnice kterejch máte 172,6 vs 269,5 km

Celkový skóre Morava Čechy je 512,3 vs 681 km
Celková rozloha v km2 je 28 649 vs 50 218 [odkaz]

Tak jak to uděláme s těma býkama? :-)
Avatar - praděda7
15. 6. 2015 23:42
Re: O motorech toho moc nevíme
Tvůj Geografický web nerespektuje historickou hranici Moravy. Takže hodnota této informace = 0. Informace z ŘSD jsou zastaralé. Sorry! :-! Žádný bejček... ;-)
Avatar - Hammunasakra
16. 6. 2015 15:06
Re: O motorech toho moc nevíme
Je to samozřejmě dnešní rozdělení. Jakou historii myslíš Velkou Moravu? :-)
Avatar - praděda7
16. 6. 2015 17:51
Re: O motorech toho moc nevíme
No, tak daleko jít nemůžeme, protože Čechy byly v tu dobu součástí Velké Moravy... :-!
Avatar - Hammunasakra
16. 6. 2015 20:01
Re: O motorech toho moc nevíme
Tak můžeme žejo a všechny dálnice by byly na území Moravy :-)

Nechci tě trápit, faktem je že dálnic je na dnešnim území Čech a Moravy zjednodušeně vyrovnaně. Kdybys měl zase moravskoetnický nálady tak si připomeň že podle současných hranic tam máte dálnic v přepočtu na km2 dokonce víc!

A nebýt exkurze jednoho moraváka na Ministerstvo dopravy kde zůstal v šéfovský funkci po 3 vlády tak jste na tom byli ještě líp ;-)
Naštěstí ho máte už zpátky v Brně, bohužel možná ovlivnil stavby dálnic víc než myslíme. Nejen že by byla hotová D1 ale třeba by se už dostavovala R35 a bůhví co ještě. No nic nebudeme bychovat a já tě nebudu trápit. Promíjím ti býčky a měj se :-)
Avatar - HitmanPB
11. 6. 2015 15:53
Re: O motorech toho moc nevíme
Konkurencia bohužiaľ nie je. Na autoweb.cz sa zobudili až dnes o cca 11:00... 8-s
Avatar - Hammunasakra
11. 6. 2015 16:02
Re: O motorech toho moc nevíme
Jasně že je. Třeba na [odkaz] bylz první data a ceny už v sobotu
Avatar - HitmanPB
11. 6. 2015 17:25
Re: O motorech toho moc nevíme
Tak to som nepozeral :yes:

Pozeral som iba autoweb...
Avatar - praděda7
11. 6. 2015 22:23
Re: O motorech toho moc nevíme
Je 22.20 a na "odkaze" pouze 3 diskuzní příspěvky... ;-\
Avatar - Hammunasakra
11. 6. 2015 22:28
Re: O motorech toho moc nevíme
Jj tam bejvaj rychlejší informace a lepší články a tady se líp kecá :-)
Avatar - praděda7
11. 6. 2015 22:40
Re: O motorech toho moc nevíme
Souhlas!
Avatar - boost.
11. 6. 2015 08:17
Re: O motorech toho moc nevíme
:no:

A vzali jste to moc ve zkratce. Takový krátký článek...

Já tyhle zprávy budu klidně psát, když se domluvíme. :-)
10. 6. 2015 21:19
Re: O motorech toho moc nevíme
Supr, diky za doplneni. Tendle styl predku se mi furt nelibi, ale jinak dost dobry. Divim se ze maj jenom jeden diesel, predpokladam ze pozdeji prijde 750d.. Jinak by melo Audi celkem dost vorsprung, si myslim. Vubec mi ten jejich osmivalcovej diesel prijde jako dobrej tah.
Avatar - Ham.
10. 6. 2015 21:33
Re: O motorech toho moc nevíme
Exteriér je krásný jak zezadu tak z bočního pohledu, Předek (světla, ledvinky, přední spojler) není ošklivý, ale krásou bych přední pohled alespoň podle fotek také nenazval, nějak to vzájemně moc neladí, nejvíc mi falírují dvě věci, ten vrchní oblouček nad krajem světel alá face OII a přechod světel (úzká zužující se linka) do relativně "buřtoidních" ledvinek.
Avatar - HitmanPB
10. 6. 2015 22:13
Re: O motorech toho moc nevíme
S tým oblúkom nad krajom svetiel súhlasím. Mne trochu vadí oblúk na prednej kapote viď [odkaz]

Ale na druhej strane som pozeral to auto v bielej farbe a tam to až také zlé nebolo.

V každom prípade viac napovie pohľad na živo.
Avatar - Bubáq
10. 6. 2015 22:19
Re: O motorech toho moc nevíme
... ten oblouk je stejně nechutný, jako u trojkové řady... prostě, na auto si sedl slon! Ale zřejmě to bude aerodynamicky účinné řešení. ;-\
Avatar - Bubáq
10. 6. 2015 22:12
Pozoruhodné,
... jak se řeší design, zatímco BMW vždy exceluje technikou... ;-) . Ale je to taky významná informace pro BMW samotné: fanoušci i potenciální zákazníci řeší design jejich týmu více, než je zdrávo v případě tak excelentní automobilky.
A taky jejich tisková zpráva nezmiňuje nic podstatného o technice novinky (míním podvozek, pohon, brzdy...). Ano, výkony automobilů se stále více sbližují, takže je stále více a více nákladné udržovat typický baworácký náskok.
Pokud se mám vyjádřit k designu, přiznám se, že jsem si po projití kvalitní fotogalerie ([odkaz] zhluboka oddechl. Další zklamání typu 3GT nebo 2Grand Tourer už bych zřejmě nevydržel a dal bych se na pití.... :-O .
Je příjemné vědět, že všichni dosud diskutující poukazují na designovou zvláštnost přídě nové sedmičky. I já považuji její příď za hloupě pokaženou. Tohle prostě nepochopím: proč týmy designerů mají u top- značek tendenci svá díla něčím stůj co stůj pokazit?!
MB a BMW mají nyní velmi výrazné modely v nejvyšší třídě. S-klasse má naprosto příšerný volant, který je opravdovou designovou pohromou a dává totální prdu celé nezvykle tvarované displejové desce. No a sedmička má zase prdu vepředu, kde ledviny tvoří horní okraj předku kapoty, světla se nepřirozeně rozšiřují, jakoby designéři neměli pod kontrolou tahy svých tužek, a celek pak rámují hnusné hrany ve všech čtyřech rozích karosérie... Ale jinak nemám sebemenší pochyby o tom, že auto jako celek bude naprosto vynikající! Vypiplané, cizelované, příjemné k řízení i k převozu ***ky na zadním sedadle (hm, teď se stydím za "objevnost! svého postřehu). Dosavadní sedmička držela krok v prodejích s novým eskem, nová sedma má nakročeno k ovládnutí třídy. Sympatičnost jejího zjevu je totiž nepopíratelná!
Rozbalit vlákno
3
10. 6. 2015 22:34
Re: Pozoruhodné,
No dosavadní sedmička s novým eskem krok nedržela ani omylem, naopak drsně ztrácela, takže s tím ovládnutím třídy bych chvíli počkal.
[odkaz]
10. 6. 2015 22:43
Re: Pozoruhodné,
Asi se každý díváme na jinou statistiku. S-Klasse v téhle třídě dominuje.
Avatar - Magister
11. 6. 2015 07:29
Re: Pozoruhodné,
Tak mi se třeba volant a interiér v S Klasse líbí, vlastně mi přijde naprosto dokonalý a do budoucna asi vzorové řešení pro ostatní. A displej, kdy řidič a sploluejezdec vidí něco jiného...luxusní.
Avatar - 3_diamanty
10. 6. 2015 22:46
tie ladviny
hadam uz ani vacsie byt nemohli [odkaz] .... no otras, .... auto je ale podla mna stale moc uzke... ladviny su stale jednoducho male..... vidiet ich len z kilometra a to je stale moc malo...... chce to este vacsiu a sirsiu placku .... s vacsimi ladvinami.... kam kracas bmw? nechavas ma chladnym.... posledne roky

zlata 7ma z 90tych rokov :yes:
Rozbalit vlákno
1
11. 6. 2015 05:34
Re: tie ladviny
Dnes jsi za krále trapnosti Toppere, stačilo by to napsat dvakrát, ale ty jsi si řekl dost! Dám to třikrát...už žádní falešní sobi! ;-)
Avatar - rohYpnol
10. 6. 2015 23:33
Nic míň než vrchol soudobé automobilové techniky
Technika nepochybně míří na samý vrchol automobilového průmyslu, na naprostou špici velkých luxusních sedanů. Nepochybně.

Otázka, jestli S-classe ustojí své pozice krále technologií je přitom víceméně nepodstatná, neboť je přirozené, že novější model se snaží posouvat hranice nemožného neustále dál a dál.

A tak, chtě nechtě, se BMW 7 velmi pravěpodobně stane prvním automobilem, který bude schopný srazit svého vlastního řidiče při parkovacím manévru ;-) Pro českého snoba je navíc poloautonomní řízení doslova darem z nebe, konečně už místo osoby blízké, kterou nahradila osoba velmi vzdálená, přibude přecijen důveryhodnější viník přestupků - autopilot >:D

Pokud o technice nemá smysl pochybovat, pak o vzhledu také ne. Jenže v tomhle případě bohužel. Nové eSko doslova hýří tvarovou čistotou a harmonií, když představuje dokonalé naplnění automobilové hrdosti a vznešenosti nerozdělitelně propojené s moderním vnímáním automobilového světa.

Ale nové BMW 7? Dokáže snad někdo při pohledu na mnichovskou novinku přes skřípající zuby procedit slovo KRÁSA?? Takže opět nezbývá než obdivná slova pro BMW poslat 20 let zpět do minulosti. BMW 7 E38, nádhera :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
4
Avatar - 3_diamanty
10. 6. 2015 23:36
Re: Nic míň než vrchol soudobé automobilové techniky
zase sa zhodneme... zlata 7-ma z 90tych rokov :yes:

je fakt ze nove bmw 7 krasy moc nepobralo... ista vyvazenost proporcii a masky a celkoveho zjavu a elegancie mi tu chyba... narazniky a to ich tvarovanie miestami posobia az lacno .. o technike skoda pochybovat ta bude urcite genialna .....ale dizajn u mna slabota .. vobec mi to neladi.. je to sice monstrozne ale nie pekne ... XJ je charizmou aj eleganciou iny vesmir a skutocne pravy aristokrat :yes:

PS: tie spodne ledky v narazniku su akoby prevzate z genesisu .... nic v tom nehladam ... viacero vyrobcov ma to tak.... ale neda sa to nevsimnut ako sa nam to vsetko zrovnava a zacina na seba podobat... osobne si myslim ze bmw ma na viac ako toto co predvadza posledne roky ... teda myslim po stranke dizajnu.... lebo technika je ok....
Avatar - rohYpnol
10. 6. 2015 23:58
Re: Nic míň než vrchol soudobé automobilové techniky
horní partie předních světlometů mi až nečekaně silně evokuje FL Octavie II. Kliky dveří jsou až nečekaně blízko spodní hraně oken, celý bočn íprolis je poměrně vysoko, aby zamaskoval vysokou příď. Zadní části nelze upřít mírnou dávku optické nadváhy. A boční chromová dolní lišta propojená s ventilačnío otvorem brzd lehkosti bočního profilu nepřidá, když zbytečně vyzdvihuje rovinu estetické rovnováhy bočního profilu směrem nahoru...
Ne, nové BMW 7 není krásné ani v základních rysech, ani v detailech. Nová sedma je prostě a jen hromada moderní techniky vpěchovaná na 4 kola do karoserie sedan.
Avatar - 3_diamanty
11. 6. 2015 08:12
Re: Nic míň než vrchol soudobé automobilové techniky
so vsetkym prakticky suhlasim..... mas moc dobre nazory a postrehy.... :yes: :yes: :yes:

uspech mat urcite bude..... ale za srce to auto nechyti...... nastastie tu mame jaguare, maserati alebo lexus ;-)

este jedna vec.... ta spodna tazkopadna chromovana linka je tiez uz prevzata od niekoho ineho.... ale ok.. nechcem tvrdit ze bmw kopiruje lebo bmw je bmw a ono si nikdy nic take nedovoli predsa.... ;-)

tou poslednou vetou si to povedal jasne.... :yes: a prave to je dovod preco sa mi viacej paci taky jaguar alebo maserati ci lexus... a ja si trufam predpovedat ze aj novy equus ktory pride uz coskoro bude hodne zaujimavejsi ako toto bawo.... ale pockajme a uvidime :yes:
12. 6. 2015 08:32
Re: Nic míň než vrchol soudobé automobilové techniky
Sadni si do toho svojho Picanta 0,9 HTP,MPI, A začni obdivovať úžasné ťahy designu automobilky KIA...
Avatar - Pekelná Micinka
11. 6. 2015 00:46
J'adore hardcore
Naživo asi dobrý, na fotkách je na mě čumák moc dynamický. Doba nízkých čumáků skončila kolem r. 2000, beztak je dělalo jen BMW a Jaguar. Zatímco bavor se s Banglem dal na cestu tupé přídě s relativním úspěchem, Jaguar se, řekl bych v téhle třídě stále hledá, ačkoli u něj jsme mohli vidět zatím jen jednu generaci nového designu, protože také o jednu později začal. Jinak dle očekávání, žádná revoluce, trochu zvětšený čumák 3er, protknutí světel do ledvinek mi nevadí, nelíbí se mi to klesání a jakoby zploštění kapoty před přední nápravou, to už jsem kritizoval právě na 3er a dosud mi to naživo úplně 100% nesedí, zde to tolik nevyniká, přesto to vytváří takový zobákoidní efekt. Ale asi jen na fotkách, z pohledu stojícího dospělého to zřejmě nebude vnímáno.
Rozbalit vlákno
0
11. 6. 2015 07:36
kterej úředník bude první ?
teď už si jen pár dní počkáme, kterej úředníček-ministr se ozve jako první a vypíše výběrové řízení na nový služební vůz >:-[] Tipnul bych ministra zdravotnictví
Rozbalit vlákno
0
11. 6. 2015 07:56
Proč to má světla z Octávky?
[odkaz]

[odkaz]

8-s
Rozbalit vlákno
4
Avatar - boost.
11. 6. 2015 08:20
Re: Proč to má světla z Octávky?
Tak podobně to měl SL-Klasse R230 MOPF... Já v tom takovou podobnost jako ty s OII nevidím. Spíš se mi celkově to spojení světel a ledvinek vůbec nelíbí. A ty ledvinky... Čekám, kdy mě sežerou. 8-s
11. 6. 2015 11:45
Re: Proč to má světla z Octávky?
JOjo, pro celnim pohledu jsou nejak moc prerostle, ale verim, ze nazivo to vynikne lepe.
Ostatne proce ne - je to bawor sedma, ta jak se objevi v zrcatku, tak se mas vyklopit do pangejtu a ne se cumet, z ceho ma svetla, no ne? :-)
11. 6. 2015 16:39
Re: Proč to má světla z Octávky?
[odkaz]
12. 6. 2015 08:33
Re: Proč to má světla z Octávky?
Takze i Mercedes ma svetla z Octavky! >:D
Avatar - Dinar
11. 6. 2015 08:18
Na novém 7er
je nejlepší základní linka, dlouhá kapota, cab backward a relat. krátký kufr, klasický bavorák, stejné od 3er nahoru, štíhlý a rychlý design. Proč ale jsou ale pro prezentaci vybrány zásadně auta v longu, kde je vyváženost tvaru daného základní linkou protažením zničená, nechápu. Long verze je čistě prostor navíc a není auto, kterému sluší.

Exteriér jako celek je vcelku povedená kombinace zmíněné bezva základní linky a aktuálních bmw markant, v základu na můj vkus moc chromu, na druhou stranu je tu první mpaket v sedmičkové řadě, který se povedl, s ním a na velkých kolech je nový 7er krasavec.

Interier je aktuální vrchol lux. sedanů, tvarové provedení se naštěstí vyhnulo nějakým experimentům a hlavně provedení ovládacích prvků je mix. těch ergonomicky a funkčně nejlepších řešení s top provedením a materiály. Dokonalé.

Základní motorizace šestiválec, důstojnost, i když nepochybuju, že v této generaci už 7er "dožene" S-klasse a čtyřhrnek se i mimo hybrid pod kapotu dostane.

Hmotnost vypadá na slibované snížení, uvidíme jak bude 7er jezdit, na D webu jsem četl, že v základu 17" kola (a nikde se nezmiňuje runflat, tak snad to bude jen option), takže by tu mohla být reinkarnace E38 s jejím nedostižným mixem mrštnosti a komfortu. ;-)
Rozbalit vlákno
10
Avatar - 3_diamanty
11. 6. 2015 08:23
Re: Na novém 7er
S klasse moze byt v klude...... charizmou je o level inde...... a obavam sa ze aj nove audi A8 uz tuto monstroznu nie moc estetiku 7micku preskoci s lahkostou dlhonohej gazely .... :yes:
Avatar - Dinar
11. 6. 2015 08:35
Re: Na novém 7er
Na obrázku má charisma kde co, v této třídě je potřeba vědět, co chceš. Většina lidí, kteří si můžou lux. sedan dovolit, jsou logicky min. ve středním věku a většina z nich má auto jako dopravní prostředek vyjadřující jejich sociální status. Tihle lidé chtějí auto, které tiše pluje, což MB dobře ví, a proto je S-Klasse taková jaká je. Stačí to na krále segmentu, protože z devadesáti procent o tom ten segment je. Jenže chceš-li v této třídě auto, které umí i něco jiného, než jen tiše plout, musíš jinam, jak říkám, je potřeba vědět, co chceš. ;-)
11. 6. 2015 10:12
Re: Na novém 7er
Charisma z obrázků s tradiční Topperovskou "nezaujatostí"? Tak to potom jo >:-[]
11. 6. 2015 11:49
Re: Na novém 7er
Me by zajimalo, kde vzal topper tu "lehkonohou gazelu": [odkaz]
11. 6. 2015 12:40
Re: Na novém 7er
Úplnej vysportovanej atlet... [odkaz]

;-)
11. 6. 2015 12:42
Re: Na novém 7er
Jo, a v trenkach se chlubi "cizim perem" >:D
11. 6. 2015 12:50
Re: Na novém 7er
Základní neznalost! To co myslíš má tvar protikusu >:D
11. 6. 2015 12:51
Re: Na novém 7er
JO, vlastne, mas recht, on je to novej VW Transvestit! >:D
11. 6. 2015 10:07
Re: Na novém 7er
Jak jsme se bavili, chce to M-paket a krátkou verzi. Přední světla mi nevadí, přesto mohly mít ostřejší linie, základní linka je jasně BMW, proč jí měnit a zadek vypadá štíhlejší.
Interiér je uklizený, čistý a minimalistický. To se mi líbí, stejně tak fakt, že nedoško k napodobování dvou obr obrazovek jako u M-B.
Avatar - KLAS
11. 6. 2015 15:40
Re: Na novém 7er
Prečo si myslíš, že interiér je vrchol svojej triedy? eSko má na prístrojovej doske perforovanú kožu, veľký displey priamo pred vodičom, naviac som zvedavý, z čoho je dolná časť palubnej dosky u BMW, či to nie je len plast. Aj dvere mi prídu u eSka lepšie zpracované, nápaditejšie tvarované, tie v 7er mi prídu ako taká klasika, ako z ktoréhokoľvek iného auta. Mne interiér eSka príde celkove fajnovejší, ak mám teda súdiť podľa fotiek, v novej 7er som ešte nesedel. Je pravda, že v Benze vzadu pasažieri nemajú ten displey medzi sedadlami, ale mne to príde ako jediné, čo Benz nemá.
A ešte k tej predĺženej verzii. Podľa mňa osobne vyzerá napríklad eSko lepšie v predĺženej verzii, pretože je to dôstojná limuzína a mne ten jeho guľatý, dynamický exteriér moc nesedí na tak prestížne auto. Takže predĺžená verzia ho opticky robí trošku hranatejším, nazval by som to, že má limuzínovitejší dizajn. To isté platí aj pre Jaguar XJ.
11. 6. 2015 08:38
Jediné BMW, které se mi líbí
Klidně hoďte kamenem, Bramborožrouti :-) Jediné BMW, které se mi líbí. Design, technika, zpracování, neuvěřitelné množství velmi promyšlených detailů... Ani motorizace nejsou marné... dobrej kancl. Jen ta spotřeba... se mi moc nepozdává, že údaje v článku se budou blížit realitě.
BMW opravdu nemusím, ale v případě nové sedmičky opět smekám (stejně, jako při příchodu předchozí generace). Je designerským a technickým uměním... řekl bych, že jediné skutečné BMW
Rozbalit vlákno
7
11. 6. 2015 10:08
Re: Jediné BMW, které se mi líbí
Myslím, že na současné pětce nemůže najít chyby ani zastáce, ani odpůrce BMW...
11. 6. 2015 11:50
Re: Jediné BMW, které se mi líbí
Co hmotnost?
A cetls stealth01? >:D
12. 6. 2015 09:50
Re: Jediné BMW, které se mi líbí
Mluvím o designu. Hmotnost? Kup si základ a máš lehčí auto:)
11. 6. 2015 11:53
Re: Jediné BMW, které se mi líbí
Jojo ... jenom v tom jezdí spousta divných lidí .... ;-)
11. 6. 2015 12:38
Re: Jediné BMW, které se mi líbí
To ve Fabiích taky, i v Mazdách, i v Ladách :-)
11. 6. 2015 13:29
Re: Jediné BMW, které se mi líbí
To je možné. Mám jednu velmi aktuální obchodní zkušenost a musím říct, že týpek v BMW 5 opět nezklamal :-)
11. 6. 2015 14:08
Re: Jediné BMW, které se mi líbí
To je určitý. Votroubky potkáš ve všech značkách, kdy koncentrace je kolísavá ;-)
11. 6. 2015 09:00
Dizajn vs Technika
Po technickej stranke velky krok vpred, ale dizajnovo ma teda neohurili (hlavne predok ako tu je uz spomenute X-krat). Celkovo myslim ze je citelne mierene na azijsky trh ako dizajnom tak niektorymi technickymi vychytavkami (tie vsak isto ocenia zakaznici globalne). Z tohto pohladu velmi rozumny krok od BMW - treba sa prisposobit najvacsiemu trhu, co mnohym srdciarom moze prekazat, ale nove auta sa robia pre prvych majitelov .... druhy, treti, stvrty majitel uz automobilke tolko zarobit neda
Rozbalit vlákno
0
Avatar - MadPete
11. 6. 2015 09:32
Nuda
I když je elegantnější než poslední 2 generace (což nedá moc námahy), je to pro mě dost nudný a naprosto nepřekvapivý design. Mix generických BMW-tvarů popatnácté, jedinou originalitou je obrácená hokejka dole na dveřích. A vevnitř pochopitelně obligátní UHK (Univerzální Horizontální Kokpit) pouze ozvláštněn stříbrnými cetkami. Po téhle stránce nevím co by to mělo předefinovat. Nevěřil bych, že to někdy napíšu, ale chtělo by to zase na jednu generaci angažovat nějakého Bangla.
Rozbalit vlákno
0
11. 6. 2015 09:33
Parkování
To parkování bez řidiče bude vypadat nějak takhle? >:D >:D
https://www.youtube.com/watch?…
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Hammunasakra
11. 6. 2015 09:34
Re: Parkování
Dej ten odkaz znova a smaž to "s", jen http://
11. 6. 2015 10:45
Re: Parkování
Snad se jim to podaří líp než Volvu
[odkaz]
Avatar - praděda7
11. 6. 2015 15:02
Re: Parkování
Tuhle radu si dobře pamatuji... ;-) a jsem rád, že nejsem "zaostalý" sám... :-!
Avatar - Ghostyx
11. 6. 2015 11:24
Pěkný, na papíře bezchybný...
Jen doufám, že to po "pár" tisících km nebude v interiéru povrzávat, jako je to běžná praxe u některých SUV téhle "prémiové" značky (made in USA), kdy se ti začnou po pár tisících km ozývat u fungl nového auťáku nějaké velice nepříjemné a neprémiové pazvuky z palubovky, dveří nebo kdesi od zadku auťáku apod. Sice tlumené a občas si žijící vlastním životem, tudíž občas (když to člověk třeba zrovna potřeboval) se neozývaj, ale za ty "prémiový" prachy opravdu neočekávané! :no: Bohužel vlastní zkušenost s fungl novou X6 (ročník 2011), dealer si s tím nevěděl a asi ani do dnes neví (už to neřeším, jelikož to brzy půjde z baráku) rady a neuznal to tehdy ani jako reklamaci v rámci záruky a poskytovaného (v ceně auťáku dobře zaplaceného) "prémiového" servisu, který se "prý" na to nevztahoval. Prý se to prostě stává... No to víš, že jo! :-) Byl a je to marný boj! ;-\ Tudíž milé BMW příště alespoň co se SUV týče za mne pá pá... Dvakrát opakovat stejnou chybu už asi ani nechci a poohlédnu se příště asi jinam. Ale jinak nová 7 vypadá skvěle a ať Vám hoši z Münchenu i hezky jezdí... :yes: ;-)
Rozbalit vlákno
21
Avatar - Dinar
11. 6. 2015 12:21
Re: Pěkný, na papíře bezchybný...
Souhlas s rozdílem v bmw made in D a made in USA, v x5 povrzávalo sedadlo od začátku, kupodivu kolem sto tis. to samo přestalo. Otázka, jestli je to jinde znatelně lepší, třeba v akt. britském produktu vrže něco za výdechy klimy už po pěti tisících. ;-)
11. 6. 2015 12:38
Re: Pěkný, na papíře bezchybný...
Taky mi na roletku silikonový olej pomohl jen částečně ;-)
Avatar - praděda7
11. 6. 2015 15:32
Re: Pěkný, na papíře bezchybný...
U Toyoty jsem nějakou chvíli (2 roky) vedl rattle and squeek committee, který měl za úkol odstraňovat pazvuky z vozů ve vývojovém a produkčním stádiu a rovněž asistovat dealerům in the field. Můžu potvrdit, že s množstvím dílů z plastu a požadavky na pohledné slícování se úměrně zvyšoval výskyt těchto nepříjemných pazvuků. Nechci se sáhodlouze rozepisovat o příčinách a důsledcích tohoto problému. Za hlavního viníka bych označil nikdy nekončící boj o cost saving (snižování nákladů), což byla u Toyoty modla díky které se s Toyoty stal největší výrobce a prodejce aut na světě. Proti této filosofii se opravdu velmi těžko bojovalo. ;-\
11. 6. 2015 12:42
Re: OT: Ptal jsi se na Giulii s production body...
[odkaz]
11. 6. 2015 12:50
Re: OT: Ptal jsi se na Giulii s production body...
Klidne to muze bejt nejakej paket pro Maserati, ale pral bych Alfe modelovou a nasledne i prodejni ofenzivu.
11. 6. 2015 12:52
Re: OT: Ptal jsi se na Giulii s production body...
Přední maska a přelepený finální dveře spíš mluví pro AR, ale vypadá celkem boubelatě. Čekal jsem něco štíhlýho ;-)
Avatar - Dinar
11. 6. 2015 13:22
Re: OT: Ptal jsi se na Giulii s production body...
Možná je to zboubelatění jen plastem, jako kamufláž směrem ke ghibli. Proporčně mi to přijde celkem ok, uvidíme. ;-)
11. 6. 2015 12:46
Re: OT: Ptal jsi se na Giulii s production body...
No...v BMW made in Germany to taky povrzava, neobsazene sedadlo ridice tak nejak vibruje dela zvuky. O duvod vic brat stoparky, no ne? >:D
11. 6. 2015 12:51
Re: OT: Ptal jsi se na Giulii s production body...
Jak poznáš při jízdě, že neobsazený sedadlo řidiče vibruje? >:-[]
11. 6. 2015 13:11
Re: OT: Ptal jsi se na Giulii s production body...
Sem cyp jak lampa, samozrejme to melo byt sedadlo spolujezdce. Ale sedaldo s vibratorem by mohl bejt dobrej vynalez, no ne? >:D
11. 6. 2015 14:05
Re: OT: Ptal jsi se na Giulii s production body...
Jakej vynález...toho jsou plný "odborný" stránky >:-[]
11. 6. 2015 15:17
Re: OT: Ptal jsi se na Giulii s production body...
No jo, ale na tyhle "odborny" stranky nemame z prace pristup >:D
Avatar - white label
11. 6. 2015 13:15
Re: OT: Ptal jsi se na Giulii s production body...
Třeba si v méně prostorných vozech sedá (při řízení) až na zadní sedačku, takže teoreticky to možné je. >:-[]
11. 6. 2015 14:05
Re: OT: Ptal jsi se na Giulii s production body...
>:-[]
Avatar - white label
11. 6. 2015 13:03
Re: OT: Ptal jsi se na Giulii s production body...
Ona vás časem ta "indická prémie" přejde (z americké už jste zřejmě vyléčeni)... >:D ;-)
Avatar - Dinar
11. 6. 2015 13:19
Re: OT: Ptal jsi se na Giulii s production body...
Nevím, jestli na tebe působím nadšeně, řekl bych, že na auta pro vlastní potřebu hledím velmi pragmaticky. To se týká i RRS.

Ale, že si nepomůžeš nikde, obecně, to vím celkem jistě, kolega se zbrusu novou A6 reklamuje vrzání předních dveří, co vyjel ze šourůmu. Zavilý mercedsák, co mi nutil novou GL, na nové eskládě řešil už čudlík hlasitosti rádia a tvrdí, že mu táhne kolem dveří na koleno, obojí servis zatím nevyřešil. Nemám iluze, dnes je to otázka kusu a pokud se z hlediska konstrukce podívám např. na sedačku stavitelnou ve dvaceti směrech, s ventilací, výhřevem a masáží, spíš by mě udivovalo, kdyby něco tak složitého nevydalo zvuk, nemělo by, samozřejmě, uživatele to za ty peníze logicky se.re, je to ale bohužel běžné. ;-)
Avatar - white label
11. 6. 2015 13:59
Re: OT: Ptal jsi se na Giulii s production body...
Jo, včera jsem taky potkal známého, zapřísáhlého Mercedesáka v půjčené olítané A6 (C6) a prý už MB nechce ani vidět, měl po sobě tři nové eMeLa u posledních dvou se mu (mimo jiné) "rozsypaly diferáky", tak teď uvažuje o BMW, které se prý nekazí (aspoň chlapi od BMW to říkali). >:-[] Prý chce něco menšího, než ML a první co z něj vypadlo bylo "malé" BMW 5 GT. >:-[] A z té olítané Audi (A6 Avant 3.0 TDI quattro, tiptr. na 16", látka + slabší výbava) je prý překvapený, jak to jezdí/lítá, jak to má silný motor...
Nikdy sice Audi nerměl, ale žil v přesvědčení, že Audi na MB mít nikdy nemůže... >:D
11. 6. 2015 14:07
Re: OT: Ptal jsi se na Giulii s production body...
Zase bych to nijak neglorifikoval >:D . Víme však, že minimálně rovnocenný partner to je...pro D3. Snad se časem dotáhne i na Indy...pokud to nenechají na indy >:-[]

Btw.: už jsi jel pojízdnou prosklennou almaru? ;-)
Avatar - white label
11. 6. 2015 14:13
Re: OT: Ptal jsi se na Giulii s production body...
To je "přezdívka" pro novou Q7?
Jestli jo, tak s ní jsem ještě nejel, ale naživo už jsem ji ("u Hellera") viděl. Je silně nefotogenická.
Ne, že bych se do ní zamiloval, ale v reálu vypadá jednoznačně lépe, než na fotkách.
11. 6. 2015 15:09
Re: OT: Ptal jsi se na Giulii s production body...
Možná vypadá o něco líp, ale krasavici to z ní neudělá. Byť na vřed ze stáje M-B nemá ;-)
Avatar - KLAS
11. 6. 2015 15:42
Re: OT: Ptal jsi se na Giulii s production body...
Ktorý britiský produkt máš na mysli? Range Rover? :-) Jaguar to asi nebude, nebo jo?
Avatar - M1chal
11. 6. 2015 19:34
interiér
Teď se tu psalo o fejsliftu VW Phaeton

>:D >:D

[odkaz]
VS
[odkaz]
Rozbalit vlákno
0
11. 6. 2015 22:14
Nevypadá špatně, ale...
To auto nevypadá špatně, ale krásy E38 stejně zdaleka nedosahuje...
Rozbalit vlákno
0