Mnichovská automobilka si i v červenci udržela první místo v prodejních číslech mezi premiovými značky. Za ní jsou v těsném závěsu Audi a Mercedes-Benz.
Nemám moc tato srovnání rád. Oni se dají vykládat různě. Zkuste to ukázat dealerovi MB. Zasměje se, protože u MB tvoří skoro půlka nákladní vozby, dodávky, autobusy atp.
Jen pro tvoji informaci, tak mercedes - benz je rozdělen na dvě divize a to mercedes -benz(osobní vozy) a mercedes trucks(nákladní vozy). Čísla prodejů uvedená v článku jsou samozřejmě pouze prodeje první divize, tudíž osobních vozů.
Jasně MB trucks, ale ty tvoří vozidla nad 3,5 tuny. Mezi osobní vozy lze přece i započíst Sprintery a Vita/Viana do 3,5 tuny, což je určitě nemalé číslo. Nebo i tyhle auta se počítají do MB trucks?
...jak se Audi tvrdě dotahuje na první BMW (viz i srovnání růstů), a to je příchod nové A6 na trh ještě prakticky v plínkách...
Přitom prémiový "fenomén" Audi je podle mnoha zdejších "odborníků" především otázkou východní Evropy... ;-)
Takže je vlastně až neskutečné jak silný vliv má zrovna tento region na celosvětovou "prémiovou kupní sílu". >:D
Ano prodeje v Číně jsou (začínají být) opradu ZCELA ZÁSADNí ;-)
PS: A tohle NEbyla ironie či vtip :-)
PPS: Takže OPRAVDU žádná "východní Evropa" (ale "jihovýchodní Asie"! ;-)
Ano, Čína je pro Audi to co USA pro BMW. Jediný rozdíl je, že BMW dožene svůj dluh v Číně během pár let, ale Audi bude svůj kiks v USA z 80. let žehlit ještě za dalších 10.
Audi celkově zaujímá v USA politiku spíš neutrální. Zato BMW tam vždy bylo hodně agresivní. Uvidíme, kdy do toho šlápnou. Jestli do toho šlápnou.
V USA bych si Audi nekoupil ani náhodou. To, co mi tam BMW nabídlo, z něj dělalo jednoznačného favorita. Cena a služby bezkonkurenční. Smutná realita je, že Evropa Američanům tyhle nabídky dotuje.
Proč by NEpatřila ... vždyť právě TAM probíhá (podle jedné zdejší "odbornice") dotahování audi na BMW (a nikoli v postkomunistické Evropě - i když tam trochu TAKÉ ;-)