Hvězda pařížského výstaviště se krátce po své premiéře ukazuje v dalších provedeních. Jedno z nich je předjezdcem ostré M3, druhé dostává kabel do zásuvky.
Tak pokud u BMW považují za pokrok, že zrušili mechanickou P brzdu a že u 340i zrušili možnost mít manuální převodovku, tak já to tedy za "pokrok" určitě nepovažuju! 8-s8-s8-s:no::no::no: A po designové stránce se mi předchůdce taky zamlouval více... :-!
Větší diskusní demagogii už jsi ze sebe vymáčknout nemohl. Nebo tvůj mozek není schopen pochopit, že mechanické stahování oken nijak neomezuje radost řidiče z jízdy (na rozdíl od samočinné převodovky a el. P brzdy)? >:-[] >:-[] >:-[]
Ta otázka už byla zodpovězena. Arese tady popsal, že nedílnou součástí radosti z auta je i řidičský rituál před samotným vyjetím. Nastoupíš, pokocháš se pohledem na fofrklacek a mechanickou ručku, něžně je pohladíš a hned máš lepší den. >:-[] Tady jsou jakékoliv argumenty stran pohonu, funkce či čehokoliv jiného zbytečné a Dinarova poznámka zcela na místě.
uplny suhlas (ten design je ozaj taky trosku "azijsky", ale aby som to posudil, musim to vidiet nazivo), a ten manual chyba uz aj pri 330i.
kam ten svet speje...?
Za 20 rokov bude soferovanie zakazane, budu iba autonomne zdielane auta, ktore si zavolame appkou v mobile.
Rovnako nebude rallye, F1 a ine motosporty, teda vlastne motosporty budu, no bez vodica, auto sa bude ovladat dialkovo.... lebo iba tak to bude rovnako zabavne, ale pre "vodica" absolutne bezpecne...
Jsem technický ignorant, takže mi promiňte, ale když už je ten manuál jednou vyvinut třeba pro verzi 320i, je takový problém ho použít pro jinou motorizaci?
Problem to asi nebude, problemom je len to, ze ludom sa uz nechce radit manualne. :-( Premavka hustne, ludia leniveju a ucit sa koordinacii hlavy (pemavka, zvuk motora), lavej nohy (spojka), pravej nohy (akcelerator), pravej ruky (paka) a lavej ruky (volant) sa im vobec nechce.
Ved soferovat auto s automatom je podstatne, ale podstane jednoduchsie...
Jaj, a este je tu ekoterorizmus, kde automat ma podla blbej, nerealnej normy o 0,2 l na 100 km nizsiu spotrebu.