jo, jo, je to problém. Bangle řachnul do Pětky a ta letí. Už jsme tu několikrát psali (krásně, převážně) o nové trojce. No a já ji viděl naživo. Tak to jsem šel do kolen. Nic. Nic. Nic. Tam kde ubylo na trojce Bangleho, tam nastoupila šeď. A to mě tedy mrzí. Že by se opakovala geneze s pětkou? Ža bych potřeboval zase rok na to, trávit novou trojku?
Mne sa trojka pacila na fotkach (nebola zbanglovana) a tesil som sa az ju uvidim nazivo. A ked sa to asi pred mesiacom stalo....tiez som bol sklamany. Uprimne, prechadzal som okolo radu zaparkovanych aut a skoro som ju bez povsimnutia obisiel. Cim netvrdim, ze 5 & spol si vsimam rad. Pre objektivnost ale musim tiez povedat, ze ta 3er bola v striebornej metalizea dost spinava - takze to si clovek dost tazko vsima. Ja uz som v duchu sucasny design-direction BMW pochoval a tesim sa na ten novy - dufam, ze bude lepsi. Alebo radsej takto: dufam, ze sa mi bude pacit. Zeby to bolo nieco take, ako si predstavuje Herr.Huckfeldt z AutoBildu na 2009 BMW Z4?: [odkaz]
BMW design neni spatny, ale opravdu se mi nelibi Z4, X3,jednicka , a nova trojka taky nic moc !! Na trhu jsou mnohem hezci auta, a to ze budu mit supr motor,ktery ma oproti jinym par kW navic mi za ty penize nestoji(ted myslim predevsim BMW 3)
Hochu, hochu. Také se mi nelíbila X3, ale žena ji chtěla. Dnes bych z X 3 nejraději ani nevysedl. Kouzlo BMW není v karoserii, jak se někteří bláhově pletou, ale v komplexnosti. Hodně aut může jet 180 -200 za hodinu, ale málo které je takové, že i v této rychlosti se zdá, že jedeš 120. BMW nyní nemá konkurenci. A že je drahé? Já myslím, že ne.
Chris Bangle je kouzelník a jak někdo píše, čím je méně Bangleho, tím je BMW nudnější.
Tak tahle šetka, to je těžké. Předek by tě dokázal sežrat na jedno sousto, a to je dobře, bohužel bys celej vlezl i do kufru a to už je problém. Mít kufr jak na kočáru z dob císaře toho Františka může na sedmičce vypadat impozantně. Nikoliv ovšem na coupe. Co to je, ten implantát na zadku šestky?
Zdravím GTI a ještě mně to nedá...četl jsi už CARAUTO (vyšlo dnes)...Lexus x Audi x Jaguar...stačí si přečíst poslední 2 odstavce...
Jinak s tím zadkem šestky plně souhlasím - je dost divný.V reálu je šestka neobyčejně působivá...i s tím kufrem.
Nečetl jsem, nekupuji, tuším to čte Yaroukh , ale tak napiš ten závěr sem. Na mě teď Lex vyskakuje ze všech (i neautoperiodik) která otevřu. Tak sem s tím. P.S. V reálu mě šestka překvapuje jak je "malá" a ten kufr mě vždycky trochu rozladí. Naštěstí ji nevlastním, tak to zvládám Jinak jo, je přenádherná.
tak to tusis spatne :o) sveho casu jsem kupoval (a rok dokonce odebiral) AutoTip ... ted jsem po CARAUTO koukal na pumpe, ale jeste ho nemaj (ale nez si ho koupim, kouknu se, jak dopadlo to srovnani, abych se za vlastni penize jeste nena$iral :o)
Lexus GS430 však dnes dosáhl rozhodujícího vítězství. Je to skutečně luxusně sport. auto 21. století, se kterým budou zákazníci neskonale spokojeni a které posouvá svou automobilku vpřed svým ladným designem, konejšivým interiém a technikou svět. úrovně. Jisti si můžeme být i dokonalostí servisné sítě Lexusu, a když připočítáte neuvěřitelnou úroveň výbavy v zákl. ceně a bezchybnou dílenskou kvalitu, dostanete vůz, který je bezpochyby podrobně rozebírán a analyzován techniky BMW a MB. Dva němečtí velikáni nám v tomto testu chyběli a máme plíživé podezření, že nový Lexus by je možná roznesl. Tak zní citace z CARAUTA, text: Bill Thomas
Gratuluju Myslím není důvod závěrům redaktora nevěřit. Půjdu se na Lexe podívat. Bravo. Mrkám Ono, asi by byl rovnocenný k BMW a MB a už to je siréna aby přidali. Takže, je-li ikonou BMW a MB, pak mezi technické ikony lze řadit i Lexe. To mi ovšem lehce rozhazuje mou filosofii... Tak díky za info.
Pro ty, ktrym se "CC" libi (jako mne) a jsou frustrovani z toho, ze zustalo u konceptu (jako ja), mam malou utechu: Cien se objevi v honicce v The Island rezisera Michaela Baye. (trailery na [odkaz]
Vcera som to tu pisal a daval ten link na trailer Lonesovi v diskuske pod VW Polo. A teda, divim sa, ze si si to nevsimol, pretoze ten prispevok mal urcite menej ako 6 riadkov
Trapne? A preco...zas tak strasna vec sa nestala . Minimalne preto, ze na tom linku je ten Cien odfoteny - kdezto v tom "mojom" trailery sa mihne asi na sekundu. A preco nechodis pod clanky VW? Mas pocit, ze tam starsi?
Díky za link. I když si až druhý, tak snaha se cení. Snad nevyskočí zase nějaký blb s tím, co se to opovažujeme bavit mimo téma. Zůstane u konceptu ale dvanáctiválcový Northstar se objeví v sériovce od Cadillacu Sixteen. To bude dlouhé šetření Snad mi ho dají na splátky do konce života.
MADONA MIA - VW TO DOKÁZAL MADONA MIA - VW TO DOKÁZAL
Nejlepší motor od 1.8 do 2.0 1. Volkswagen/Audi 2-litre Turbo (A3, A4, Golf GTi) Kapačky, pánové, dávaj v přízemí... Bazary vykupujou dnes do půlnoci, tak se nepřetrhněte. Berndt vyhlásil na GTIčka noční mimořádné směny. Tak tohle, to je passátní den.
Re: MADONA MIA - VW TO DOKÁZAL MADONA MIA - VW TO DOKÁZAL
...ale 11 bodovy naskok pred 2-litrom Hondy nie je zas tak moc. Ale na to, ze ten Hondacky motor vitazil prakticky stale je to vykon. A historia sa pyta iba na vitazov, ze?! Takze: Gratulujem. Odkaz aj Pischetriederovi
je pravda , že naživo vypadá nová 3 trochu jinak než na fotkách. Jakoby byla vytvořena jen k prohlížení na 21 LCD monitoru pro CAD a jim podobné aplikace...Chce si to asi zvyknout.