Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

BMW v Brně: Čtyři české premiéry

Ladislav Čermák
Diskuze (27)
Čtyři národní premiéry si odbude na brněnském autosalonu automobilka BMW

Stánek s modrobílou vrtulí představí inovované zážehové hořčíkové šestiválce pro řady 1, 3, 5, 6 a 7, novou generaci stabilizačního systému DSC s přidanými funkcionalitami, jako samočinné osušování brzdových kotoučů, hill holder, soft stop, či stabilizace taženého přívěsu. Veřejnosti se také představí již osvědčené technologie jako adaptivní tempomat ACC či aktivní řízení.

BMW 3

Mnichovská superambiciózní novinka pro střední třídu se konečně oficiálně představí v České Republice, a to se všemi čtyřmi prozatím dostupnými motorizacemi a šestistupňovými převodovkami - manuálními i samočinnými s možností sekvenčního řazení Steptronic. Vedle hitového čtyřválcového dieselu 2,0 L common rail II 120 kW pro 320d se tedy představí i tři zážehové motory Valvetronic, počínaje dvoulitrovým čtyřválcem 320i (110 kW) a konče dvěma novými hořčíkovými šestiválci 325i a 330i (160 a 190 kW).

BMW 5

se představí s novými hořčíkovými šestiválci - dvaapůllitrem pro 523i (130 kW) a 525i (160 kW) a třílitrem 530i 190 kW. Pětka také uvede na náš trh elektronický pohon všech kol xDrive, již osvědčený v řadách X3 a X5 a doplněný novou generací DSC.

BMW M6

ustaví i v České Republice nový vrchol firemní nabídky. Ušlechtilé kupé s pětilitrovým desetiválcem o výkonu 373 kW, spolu se sedmistupňovou sekvenční převodovkou SMG III převzatým ze sedanu M5, se stává nejvýkonnějším sériovým Bavorem díky celé řadě technických inovací, z nichž ta nejviditelnější je střešní panel z karbonu.

BMW 7

mnichovská top-class prošla omlazením, které kromě zjemnění kontroverzních obou konců zahrnuje i takřka kompletně obnovenou motorovou paletu. S výjimkou vrcholného šestilitrového dvanáctiválce totiž všechny motory dostaly důkladnou modernizaci a vznětový osmiválec 4,4 L je zcela nový.

Ladislav Čermák
Diskuze (27)
1. 6. 2005 20:52
Re: ŠESTKA ŠESTKA ŠESTKA ŠESTKA
Gratuluju Myslím není důvod závěrům redaktora nevěřit. Půjdu se na Lexe podívat. Bravo. Mrkám Ono, asi by byl rovnocenný k BMW a MB a už to je siréna aby přidali. Takže, je-li ikonou BMW a MB, pak mezi technické ikony lze řadit i Lexe. To mi ovšem lehce rozhazuje mou filosofii... Tak díky za info.
1. 6. 2005 17:45
Re: ŠESTKA ŠESTKA ŠESTKA ŠESTKA