Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: BMW X3 2011: Velká fotogalerie a technická data

Hra s postupným odhalováním skončila. BMW zveřejnilo rozsáhlou fotogalerii druhé generace modelu X3 a technické údaje motorizací xDrive35i a xDrive20d.
Zpět na článek
15. 7. 2010 10:51
15. 7. 2010 13:34
16. 7. 2010 01:03
15. 7. 2010 11:03
neregistrovaný "ricardo.sergion"
15. 7. 2010 11:13
15. 7. 2010 11:20
15. 7. 2010 11:34
15. 7. 2010 17:43
15. 7. 2010 12:18
15. 7. 2010 12:51
15. 7. 2010 13:16
15. 7. 2010 13:55
15. 7. 2010 14:48
15. 7. 2010 15:29
15. 7. 2010 15:32
15. 7. 2010 11:59
neregistrovaný "ricardo.sergion"
15. 7. 2010 12:06
neregistrovaný "tomasson.tr"
15. 7. 2010 13:07
26. 1. 2011 12:22
neregistrovaný "tomasson.tr"
15. 7. 2010 13:32
15. 7. 2010 13:28
15. 7. 2010 13:41
15. 7. 2010 13:44
15. 7. 2010 14:26
15. 7. 2010 16:47
15. 7. 2010 17:30
15. 7. 2010 15:32
neregistrovaný "ricardo.sergion"
15. 7. 2010 17:37
15. 7. 2010 15:34
15. 7. 2010 17:08
15. 7. 2010 17:10
15. 7. 2010 23:55
16. 7. 2010 02:06
neregistrovaný "megalomaniac"
16. 7. 2010 10:49
16. 7. 2010 11:53
16. 7. 2010 22:17
neregistrovaný "ricardo.sergion"
21. 7. 2010 18:04
15. 7. 2010 10:43
prvý postreh
dosekana linia bočných okien + hnusne predne svetla nedorobene z číny
Rozbalit vlákno
7
15. 7. 2010 10:45
Re: prvý postreh
krasny interier
15. 7. 2010 10:47
Re: prvý postreh
tiez sa mi to nepaci...
15. 7. 2010 10:50
Re: prvý postreh
No myslím si, že proti X1 je to povedené...
Avatar - twistedTSD
15. 7. 2010 22:28
Re: prvý postreh
X1 je pekna!, ale toto..no nevim...
15. 7. 2010 11:17
Re: prvý postreh
[odkaz]

to som tak narýchlo prerobil >:D , ale tak by sa mi to pačilo
15. 7. 2010 12:15
Re: prvý postreh
no tak je hned lepsie :yes:
Avatar - salamoon
16. 7. 2010 14:37
Re: prvý postreh
vidim,ze predne svetla vadia viac ludom :yes:
15. 7. 2010 10:51
no..no...
...jako za 3, slabcak :-) Je to prifouknuta x1 nebo zmensena x5? Tohle uz je proste moc. Mercedes dela kazde SUV uplne jine, tohle je spolecne s audi proste miniaturizace a maximalizace jednoho a toho sameho, uz se mi to vubec nelibi. Q7 original, X5 taky, ale tohle je proste stejne jako Q5 nezajimave. Pokud bych vybiral tady, tak rozhodne GLK.
BMW obdivuju za nove segmenty (X6, 5GT), ale urcite nebude dlouho trvat a prijde X5,5, 6,5GT aopd :-)
Rozbalit vlákno
3
15. 7. 2010 13:34
Re: no..no...
S tou analogií Q7->Q5 nesouhlasím :-) Q7 je pro mě ošklivý mastodont, kdežto Q5 celkem ladné SUV (byť by mohlo trochu shodit). A i když se na to člověk podívá objektivně, tahle dvě auta nemají moc společných křivek. Možná nová Q7 bude Q5 blíž, přeci jen Q5 je designová variace na aktuální A4/5, kdežto Q7 je už poněkud starší kus inspirovaný A6 (a trochu asi i starou A8).

Já osobně považuji X5 za hezčí než Q7, ale Q5 je pro mě pořád hezčí než X3 - a nová generace na tom nic nezměnila.
Avatar - Righ
16. 7. 2010 01:03
Re: no..no...
Do puntíku souhlas ;-) :-)
Avatar - WinDiesel
16. 7. 2010 18:38
Re: no..no...
Já jsem si GLK vybral a vidím že jsem chybu neudělal.
neregistrovaný "ricardo.sergion"
15. 7. 2010 11:03
taky nevim
vnitrek je peknej povedlo se opet udelat kvalitu ale z venku se mi zda ze bmw nejak dosli napady je to takova nedotahla x5 kteou vyprali a srazila se,na druhou stranku priznivci bmw se jasne identifikuji proste budou vsichni jezdit ve stejnych autech jen budou jedno mensi druhy vetsi >:D kdyz jim to neva :no:
Rozbalit vlákno
0
15. 7. 2010 11:13
Proč?
Proč muselo BMW pustit (nebo vyhodit) Chrise Bangla? Tahle příšera v článku asi nebude poslední a začínám se bát jak bude vypadat nová 3er. To co předvedli s pětkou bych pochopil, ale nová X3 to povyšuje do zcela jiné kategorie, do kategorie "made in Korea" a teď nevím jestli ta severní...
Protože vyprodukovat za tak vysoké ceny, které jsou vskutku prémiové, takovou obludku je teda odvaha.
Rozbalit vlákno
11
Avatar - white label
15. 7. 2010 11:20
Re: Proč?
Tak po designu předešlé X3 a novém modelu X1 snad tento vzhled ani nemůže nikoho nějak zvlášť překvapit...
15. 7. 2010 11:34
Re: Proč?
bangle je vybornym designerom, ale staru X3 robil on a žiadny skvost to nebol (myslim ze ju robil on)
15. 7. 2010 17:43
Re: Proč?
Je fakt, že první X3 byla taková kostrbatá, ale zase jí nemůžu upřít jistou rafinovanost :-)
Avatar - Johny.Rico
15. 7. 2010 12:18
Re: Proč?
Jojooo, Chris navrhoval krásná auta. A hlavně ta jeho sedmička, to je nádhera. Ale na to člověk přijde časem.
Z nové sedmy mám takový divný pocit z těch velkých ledvin. Fakt nic moc. Ale ta ***ka, hmm....
15. 7. 2010 12:51
Re: Proč?
Já nevidím nic jiného než evoluci Bangleovi původní X3. Uhlazenější a hezčí...
15. 7. 2010 13:16
Re: Proč?
Nechápu co vsichni proti tomu máte. BMW má v segmentu premiových vozů u nás největší prodeje. Myslím, že to je cílem značky a to se jim daří. Takže není co řešit. Myslíte, že ten design v Mnichově čmáře nějakej strejda co přišel z pracáku?
15. 7. 2010 13:55
Re: Proč?
Napadají mě 3 důvody, proč se BMW dobře prodává:
1) jízdní vlastnosti
2) motory
3) vrtule na kapotě

Design podle mě hraje minimální roli v odbytech značky. Určitě se najdou zákazníci, kteří si koupí bavorák pro jeho extravagantní vzhled, ale myslím si, že většina lidí si kupuje bavoráky z alespoň jednoho z těchto důvodů. Naopak znám lidi, kteří museli vzhled překousnout, protože prostě bavoráka chtěli. Časem si na ten vzhled zvykli.

Jen tak mimochodem, vyšší prodeje BMW jsou spíš dány uvedením několika modelů v relativně krátké době. Prémiový segment trhu v EU se nějak dynamicky nevyvíjí, takže velký meziroční nárůst poptávky je spíš obnovení zájmu díky novým modelům a samozřejmě fleetoví zákazníci a předváděčky pro prodejce.
Avatar - Dinar
15. 7. 2010 14:48
Re: Proč?
Jistě, lidé si zásadně kupují auta, která se jim nelíbí, zvlášť ta s cenou hodně přes milion, a jako duševní cvičení se pak učí ten, pro ně nehezký, vzhled překusovat. Typickým příkladem je X6, ta se tak hrubě lidem nelíbí, že ji dneska potkáš, slovy zdejších diskutérů, na každém rohu.
Avatar - white label
15. 7. 2010 15:29
Re: Proč?
Ty jako česrstvý "iksmasochista" to musíš vědět nejlíp... >:D
Že by nakonec to BMW X_, znamenalo: "Bolest Mám W Xsichtu..."
>:-[]
Avatar - Dinar
15. 7. 2010 15:32
Re: Proč?
Jo, tak se mi to nelíbí, že si to prostě musím koupit. >:-[]
Avatar - Rysguf.
15. 7. 2010 11:16
Asi sa zhodneme
....ze to je lepsie ako minula generacia, mozno niekto bude polemizovat okolo exterieru (nevidim ale dovod) a interier je jasny bez debaty.

:yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - micaello
15. 7. 2010 11:28
Opet nejosklivejsi
Opet nejosklivejsi BMW, stejne jako minula krabicoidne nezajimava generace...X3 byla hnusna, hnusna je a hnusnou zustane...vecna to skoda ;-\
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "ricardo.sergion"
15. 7. 2010 11:59
JJ
Stejne je to auto pro zensky urco bude jako druhe v rodine aby meli drahe polovicky cim jezdit na nakupy a do skolky po kamoskach hlavne kdyz budou sedet vis nad silnici.Jim se to libit bude hlavne kdyz budou mit velke zrcatko na liceni >:D
Rozbalit vlákno
0
Avatar - iudex
15. 7. 2010 12:00
Prvé zhodnotenie
Moje prvé dojmy najlepsie vystihuje fakt, ze som bol presvedcený z prvých fotiek a riadkov textu, ze ide o facelift. Az z technických údajov som zistil, ze ide o úplne novú generáciu. Teda ak islo BMW o zachovanie takej kontinuity, ze na prvý pohlad to clovek oznací za miernu vzhladovú modifikáciu doterajsej generácie, tak to sa im podarilo. Ci toto je vsak jediný ciel, ktorý chceli dizajnéri dosiahnut, neviem.
Exteriérový dizajn je v zásade akceptovatelný, základné línie stredného SUV moc nepustia, v detailoch sú zrejmé prvky nových BMW (svetelné trubice zadnch svetiel a pod.), mne osobne mierne prekáza striktne vertikálna línia prednej casti (pri bocnom pohlade), clenitejsí nárazník vsak priniesol viac vizuálnej dynamiky; to platí i pre bocné prelisy dverí.
Viac výhrad mám k interiéru: javí sa mi, ze stvárnenie palubnej dosky sa nepohlo nikam výrazne dalej oproti predoslému modelu a posobí zamenitelne s modelmi BMW spred 5 rokov. Osobitne panel rádia a klímy posobí stroho, az lacno, kazdopádne ani v najlepsej nafotenej konfigurácii nevzbudzuje dojem adekvátnej protihodnoty za danú cenu. Rovnako drevený dekor (zrejme imitácia) posobí na pohlad lacným dojmom. Ak si clovek odmyslí vizuálne hodnotné (avsak navýsost nepraktické) biele kozené potahy a predstaví si základnú tmavú látku, dojem z interiéru sa este zhorsí. Skrátka na prvý pohlad by clovek interiér X3 zaradil do cenovej kategórie Yetiho.
K technike samozrejme nemozno mat ziadne výhrady, osobitne top motorizácie (35i by si v iných SUV nárokovala oznacenie GT a pod.).
Summa summarum: spomedzi prémiových stredných SUV ho radím az za súcasnú Q5 a GLK. To je vsak medzi nemeckou prémiou, kde kazdý nový prírastok v triede takmer vzdy prevezme zezlo, dost velká chyba.
Rozbalit vlákno
3
15. 7. 2010 12:16
Re: Prvé zhodnotenie
No vidíš, stačilo napsat to suma sumárum a neopisovat celej článek :-)
Avatar - iudex
15. 7. 2010 12:26
Re: Prvé zhodnotenie
Ja viem, ze Ty najradsej vsetko vybavís jednou vetou, ale nie vsetci uvazujú tak simplexne, ako Ty. ;-)
15. 7. 2010 13:01
Re: Prvé zhodnotenie
s těmi cizími výrazy to nepřeháněj, nezapomeň na ZÁKON a chraň svůj jazyk ;-) U nové X3 není co dlouze řešit, je to evoluce auta pro ženy. U mne je to za 2. :-!
neregistrovaný "tomasson.tr"
15. 7. 2010 12:06
Zklamání
Jakožto věrný fanda BMW musím konstatovat, že se chlapci z Mnichova zrovna nevytáhli. Interiér typicky bavoráckej, technika je taky na úrovni, ale za exteriér dávám za 4. Design předních světel vůbec nekoresponduje se zbytkem vozu, zadní svítilny jsou zase moc rozložité a mají zbytečně komplikovaný tvar, který působí neesteticky. Zadní partie se mi zdá velmi opticky úzká (stejně jako u fabie) navzory udávané šířce o 22 cm větší nežli výška vozu.
Vskutku jsem zvědav jaké bude mít BWM prodejní úspěchy, já osobně bych raději zvolil Mercedes GLK nebo Audi Q5.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Johny.Rico
15. 7. 2010 12:16
Re: Zklamání
Pravda, ten předek je zatím docela zvláštní.
15. 7. 2010 13:07
Re: Zklamání
To srovnání s Fábií...ty jsi asi "JEN" věrný fanda BMW, jak můžeš vzít takový příměr :-O ;-)
neregistrovaný "tomasson.tr"
26. 1. 2011 12:22
Re: Zklamání
Bavím se o designu, nikoliv technice ... ;-)
Avatar - Johny.Rico
15. 7. 2010 12:14
DIODY nic???
Ne že bych kvalitu auta stavěl jen na diodách (to aby mě někdo špatně nepochopil), ale v dnešní době, kdy drahé vozy mají standardně ASPOŇ diodová brzdová světla, tento model jaksi upadá. Ani směrovky, nic. Q5 hned ze začátku měla vše v LED technologii. A jak jí to sluší.
Kdežto FL X5 nic, nová X3 vůbec nic. Tohle mě fakt nebaví. Přes nesporné kvality jakéhokoli mnichovského produktu bych si tohle auto nevzal právě kvůli absence LED. V takovém autě prostě nesmí chybět.

PS: A zatím se mi ani design moc nelíbí, ale chce to čas. U BMW to chce prostě zase a opět čas ;-\ :-(
Rozbalit vlákno
22
15. 7. 2010 12:54
Re: DIODY nic???
A svítící obroučky jsou z čeho, pěšáku? :-)

Nicméně vyznání se z toho, že auta dělají LEDky Tě staví minimálně do role neúspěšného obchoďáka společnosti Hella apod. ;-)
Avatar - Johny.Rico
15. 7. 2010 15:25
Re: DIODY nic???
A je to tu, jsem špatně pochopen :-) S Hellou nemám vůbec nic společného. Jsem studen denního studia a přivydělávám si prodejem aut. Netrefils ;-)
Krom toho - ty trubice beru jako normální světla. Nevidím tam moc rozdíl, fakt ne.
15. 7. 2010 15:36
Re: DIODY nic???
Tak až uvidíš naživo BMW 5, 7 nebo X5 po FL tak poznáš ;-)
Avatar - Johny.Rico
15. 7. 2010 15:43
Re: DIODY nic???
Mě se líbí, jak místní diskutující se mnou jednají jak s imbecilem, který je vysazen jen na LED a nepozná zadní LEd pás u BMW >:D
Avatar - white label
15. 7. 2010 15:55
Re: DIODY nic???
...mNě se zase líbí, když se někomu líbí, že s ním jednají jako s imbecilem, který je vysazený jen na LED a nepozná zadní LED pás u BMW... >:D
Avatar - Johny.Rico
15. 7. 2010 20:43
Re: DIODY nic???
Sorry sorry, 3. pád, uplně mi to vypadlo >:D Odpustíš mi to? >:D
Jsem byl z těch LED a DIOD tak povyraženej, že to nešlo tu gramatiku uhlídat. Jinak píšu bez chyb ;-)
Avatar - white label
15. 7. 2010 21:41
Re: DIODY nic???
Navždy odpuštěno... ;-) >:-[]
Avatar - Barrichello
15. 7. 2010 13:00
Re: DIODY nic???
Když tě to tak trápí, kup si v první tuningšopu za 2 tácy ledky a máš to.
Při ceně té X3 už je to zanedbatelná suma.
15. 7. 2010 13:02
Re: DIODY nic???
Jsou součástí minimálně xenonových světel. ;-)
Avatar - Barrichello
15. 7. 2010 13:08
Re: DIODY nic???
Já měl na mysli zadní světla konkrétně.
15. 7. 2010 13:19
Re: DIODY nic???
Řekl bych, že stejně jako u řad 5,7,x5 a x6 jsou zadní světla tvořena trubicemi osazenými LEDkami...
15. 7. 2010 13:26
Re: DIODY nic???
Přesně tak. Zadní trubice disponují technologií LED. Nebo myslíte, že se vymění trubicové žárovky ;-)
Avatar - Johny.Rico
15. 7. 2010 15:26
Re: DIODY nic???
Tady právě nejde o ten tunning shop. Jde o to, že by se to mělo nabízet standardně u vozů těchto kategorií. Co si budem povídat, LED vypadají lépe než normální světla...
15. 7. 2010 13:03
Re: DIODY nic???
ANO, Audi je ve světelném designu absolutní špička :yes: ALE že by kvůli tomu BMW (nebo MB) bylo méněcenné :-O
15. 7. 2010 13:18
Re: DIODY nic???
Co chtít od BMW víc než klasicky svítící prstence?
Avatar - guze
15. 7. 2010 13:32
Re: DIODY nic???
svata pravda, take nehodnotim kvalitu auta jestli ma nebo nema diody, pro me jsou hlavni jizdni vlastnosti a spojeni motoru s prevodovkou a navic kdyz jsme u toho tak se mi tato nova X3 dost libi...;)
Avatar - Johny.Rico
15. 7. 2010 15:29
Re: DIODY nic???
Psal jsem, že nesoudím kvalitu auta dle diod ;-) Si to znova přečtěte :-)
15. 7. 2010 13:42
Re: DIODY nic???
Presne tak... kdo si koupi (nebo jen uvazuje) auto kvuli krasnym diodovym svetlum, tezko oceni zasadnejsi vlastnosti ktere BMW nabizi. Moje slecna treba vybira hlavne podle barvy a lehkosti ovladani (rizeni, razeni, tuhost pedalu atd.) :-)
15. 7. 2010 13:35
Re: DIODY nic???
Vidis to, me zas predni LED-lampy prakticky na vsech Audinach prijdou minimalne nehzky, skoro az nevkusny ;-) A jsem rad ze se tehle mody BMW hned nechytlo, za to ma u me :yes:
15. 7. 2010 13:40
Re: DIODY nic???
Ale BMW ty LEDky má ;-) jen z nich nejsou tvořeny pásy předních denních světel, nebo nejsou trochu nevkusně osazeny v nárazníku á la M-B.
15. 7. 2010 13:44
Re: DIODY nic???
Vim vim ;-) Nevyjadril jsem se asi uplne presne, mame na to ale stejnej pohled ;-)
15. 7. 2010 13:45
Re: DIODY nic???
Koukám, že auta začala jezdit na LEDky ;-)
15. 7. 2010 13:28
xDrive35i
BMW jistě motory umí, ale není ta spotřeba u benzínu hodně optomisická? Třeba Audi u Q5 udává u 2.0TFSI výkon 155 kW a spotřebu 8,4 litru, nebo Volvo XC60 T6 210kw a spotřeba 11,7l. Nemá nikdo zkušenosti s podobnými BMW motory, jestli se dá vůbec takové spotřeby dosáhnout (zvlášť s AWD)?
Rozbalit vlákno
6
15. 7. 2010 13:41
Re: xDrive35i
Dá, z kopce a lechtání plynu. Ale normově to vychází. Reál za 10-13. Dtto bude u Q5TFSI a Volvo ještě o pár litránků výš ;-)
Avatar - iudex
15. 7. 2010 13:44
Re: xDrive35i
Isteze je optimistická. Len ako príklad na spritmonitor.de majú benzínové trojlitre v X3 priemer 12,48 l na sto a dvojlitrové stvorvalce priemer 10,72.
Avatar - Dinar
15. 7. 2010 14:26
Re: xDrive35i
Je to problém, tahle auta v benzínu u nás prakticky nepotkáš. Sám jsem dlouho sháněl alespoň dva lidi s SUV s tímto motorem (byl jen v X6) a z jejich zkušeností mi vychází, že v X5 bude 35i brát mezi 12-13 litry, tj. o cca 2 litry víc než 35d s podobnou dynamikou. U X3 bych si vzhledem k nižší váze tipnul těch jedenáct, což mi u tříset koní s automatem a čtyřkolkou přijde jako velmi slušné. T6ka v XC60, například, se nedá prakticky dostat pod čtrnáct litrů a zdaleka tak nejede.
15. 7. 2010 16:35
Re: xDrive35i
Kdyby si nekdy potreboval zkusenosti od majitele X5 V8, soused ji ma, staci napsat ;-)
15. 7. 2010 16:47
Re: xDrive35i
Řídil jsem pouze XC60 D5, s BMW a XC60 T60 jsem bohužel neměl tu čest. Opravdu je mezi tou dynamikou BMW 35i vs. Volvo T6 takový velký rozdíl?
Avatar - Dinar
15. 7. 2010 17:30
Re: xDrive35i
Mám srovnání mezi X6 35i a XC60 T6, a přestože iksšestka je o třídu výše, těžší, zdá se, jakoby volvu chybělo proti ní tak padesát koní. Stejně jako T6 v S80 proti 535i, papírově nijak zásadní rozdíl, v reálu nebe a dudy. T6 je mezi premiovou konkurencí trochu mimoň, žere a nejede, podle mého, jestli volvo, pak ne s tímto motorem.
15. 7. 2010 13:38
Plačky naší kačky...
Ten kdo očekával, že se BMW vzdálí od úspěšného a pohledného stylu nastoleném již prvním SAV, tedy X5 bude zklamán. BMW X3 otupilo z některých úhlů disproporční vyvážení karoserie, nasadilo ostřejší kukuč a přidalo trochu hran pro dobrodružnější vzhled.
Celkově je přední část agresivní a to zejména díky na BMW dosti agresivní lince krytu předních světel. Ty díky aplikaci LED diod i ve dne září na míle daleko a vyklízejí pravý pruh dálnice. Tam, stejně jako městská džungle je zřejmě teritorium všech SUV.

Boční pohled odhalí jen evoluční zásahy proti předchůdci a příklon spíše k X1 než k většímu bratrovi. Celý bok roztrhává vedví boční prolis dodávající vzhledu dynamický náboj.

Zadní část pak hraje velmi vyrovnanou partii s ostatními novými BMW. Právě občasné tápání ztvárnění markantu "zadku" vidím jako jednu z mála minel Chrise B. Nové řady bavoráků mají sice možno přespříliš podobný, ale přesto oproti ostatním výrobcům ojedinělý styl. Tedy styl BMW...

Kdo pláče, měl by si uvědomit, že všichni němečtí prémiový výrobci mají naprosto nezaměnitelný styl a GLK, X3 a Q5 si určitě na silnici vzájemně nespletete.
Osobně stavím X3 nad pro mě přespříliš užitkový vzhled GLK a nepříliš nápadité Q5. Stále je tu však pro všechny velmi dobrá a stále krásná XC60...

Design je ale jen skořápkou. Na to jak X3 jezdí je potřeba ještě pár týdnů počkat ;-)
Rozbalit vlákno
7
15. 7. 2010 13:49
Re: Plačky naší kačky...
Naprosty souhlas, az na jednu vylozene subjektivni vec - za ciste designove "nejhezci" zatim porad beru GLK, dokonce ji vnimam jako nejhezci ze vsech "hranatych" MB.
15. 7. 2010 14:00
Re: Plačky naší kačky...
Je to vždy subjektivní ;-) souhlas
Avatar - Dinar
15. 7. 2010 14:14
Re: Plačky naší kačky...
Tak jsem přelouskal diskusi a nestačím se divit, co za hnus že to BMW zase předvedlo, zdá se, že ideální design ikstrojky by měl vypadat jako E36 na chůdách s ledkami v nárazníku.

Jinak, souhlas, i s tvým blogem, X3 rozvíjí design předchůdce jak v základní lince, tak v některých detailech (ty hrany předních světel cením velmi), je to vyvážené, povedené, s patřičnou dávkou agresivity a stylu. Interier po X1 další paráda, proti určité šedé unylosti Q5 a přehnaně užitkovým hranám vnitřku GLK (byť mají svůj styl) je to další povedená variace na aktuální bmwí interier. Za mě má staticky X3 jedničku, dynamicky uvidíme, ale jako poznámku bych si dovolil podotknout, že stovku pod šest uměla ještě před pár lety max. auta typu 911ky, pro ostatní to byl vzdálený vesmír, dneska to pod šest dá krabice od bmw v automatu. To jen, aby se furt nebrečelo, jak jde všechno do kytek, je to spíš otázka volby správného auta pro určitý účel. ;-)
15. 7. 2010 14:25
Re: Plačky naší kačky...
Shodneme se :-) Jinak blog jen kvůli tomu, že jsem to ráno našel na netu a nevěděl, zda fotky neunikly a Mnichov nevydá embargo :-)
Avatar - Dinar
15. 7. 2010 14:28
Re: Plačky naší kačky...
Jo, úniky! >:D Každopádně jsi byl rychlejší než profi auto portál. :yes:
15. 7. 2010 14:37
Re: Plačky naší kačky...
Kdo pozdě chodí.... >:-[]
16. 7. 2010 12:36
Re: Plačky naší kačky...
No zrovna proporcemi a celkovou architekturou interiéru pánové z Mnichova jen sprostě zkopírovali koncept pánů z Ingolstadtu. ;-)
neregistrovaný "ricardo.sergion"
15. 7. 2010 15:32
hm
spis by stalo za zamysleni jestli maji takoveto pseudo SUV smysl..je to jen dalsi osobak kde se sedi pouze vis...
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Parda71 (BMWfans)
15. 7. 2010 16:59
Re: hm
Mají, pokud to budou lidi kupovat, tak to smysl má, že ho ty nebo já v tom nevidíš je jedno, hlavně že se sypou ojra do firemní kasičky ;-)
Avatar - Dinar
15. 7. 2010 17:37
Re: hm
Jak smysl? Myslíš, že někdo nutí lidi, aby to kupovali místo sedanů či kombíků? Skutečnost je prostě taková, že lidem, obecně, se auta s vyšší stavbou a světlou výškou, dělající dojem něčeho většího než jsou, a umožňující posaz výše nad silnicí, líbí. Mnoho slov bylo napsáno o konci SUV éry, lidé už to nechtějí, ekologický tlak společnosti a bla, bla, jenže přání otcem myšlenky, poptávka naopak roste a automobilky jí vycházejí vstříc. Některé dokonce absolutní rezignací na klasiká pojetí karoserií viz. např. evropský Nissan, jiné ti dají vybrat, jako třeba BMW, nechceš "pseudo SUV", tak tu máš sedany, kombíky, kupé i hatch.
Avatar - Parda71 (BMWfans)
15. 7. 2010 18:15
Re: hm
Pod toto bch se z fleku podepsal ;-)
15. 7. 2010 15:34
Bez rezonance
Koukám na něj už dobrých pět minut, sjíždím očima každou křvku, obracím ho ze všech stran... a nic. Prostě auto. Bez rezonance, bez estetického p(r)ožitku. Profil se svažující se zádí, a zadek s horizontálními linkami a světly zasahujícími do víka kufru vnímám jako nejsilnější stránky, naopak čumák je jaksi mimo. Bez tvaru, bez výrazu. Jednotlivé detaily jsou sice v pořádku, ale to je to nejlichotivější, co o nich mohu napsat.

BMW je teď na zvláštní designové cestě - sedmička a 5 GT mě nepřesvědčují, naopak pětka sedan je dechberoucí. Věřím, že si BMW svojí slepou patronu vystřelilo na X3 a nová trojka bude zase pekelně ostrá.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - delphino
15. 7. 2010 16:32
hromotluk s hloupým výrazem
X3 se mě nelíbila a evidentně ani líbit nebude... Tahle verze vypadá jako taková ten velký hromotluk s myslí malého dítěte. BMW asi neví kudy kam a zkouší jednoduchá světla alá Mercedes, potažmo i Audi (ale bez LED) a přitom ještě zmonstrózní svůj design vrstvení ploch, takže to celé vypadá podivně... BMW by potřebovalo zcela nového šéfdesignéra, který to celý začne na novým čistým papíře...
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Parda71 (BMWfans)
15. 7. 2010 17:00
Re: hromotluk s hloupým výrazem
Zas ty ledky >:D BMW MÁ DENNÍ SVÍCENÍ V ANGEL EYES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!… />Tak na co nějaké pásečky jako audi, které jen všichni kopírují hm? ;-)
15. 7. 2010 21:48
Re: hromotluk s hloupým výrazem
Kam se na tohle hrabou nejake LED pasky ala Audi... [odkaz]
Avatar - white label
15. 7. 2010 21:52
Re: hromotluk s hloupým výrazem
To je tak poutavé, až je to vlastně spíš pouťové... 8-s ;-\
Avatar - delphino
15. 7. 2010 22:02
Re: hromotluk s hloupým výrazem
ano to je sice pěkné, ale vidíš to snad u tohoto auta? To je vzhled jen u 5 řady. Tyhle světla jsou prostě nudná a k tomuto autu vůbec nesedí. Auto osvalnatěné a pak mu daj doslova tupý výraz světel...
Avatar - twistedTSD
15. 7. 2010 22:47
Re: hromotluk s hloupým výrazem
naprosto souhlasim :yes:
Avatar - donPedro
15. 7. 2010 17:08
X3? Ja, gut!
Tož první průlet galerií byl, proč to nepřiznat, trochen rozpačitý, ale jen opravdu malinko. Teď již bylo více času na hlubší zkoumání detailů, a ano přátele, je to tam, BWM jak má býti, od předku až po zadek, vnitřek i venek - každý prolis, hrana či linka navazuje, začíná, končí přesně tam kde má (v této souvislosti si dovolím upozorniti na fotografii ve 21. řadě první zleva). O techniku a jízdní vlastnosti, myslím si, báti se nemusíme, je to BMW, však víme. A jelikož je "předseda" asi někde na dovolené, dovolím si obligátní zakončení: Brawo BMW :yes: Tož tak.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Parda71 (BMWfans)
15. 7. 2010 17:10
X3
Je to tady. Další nové BMW, takže pro mě velká událost, byť je to pro mě z ne až tak zajímavé řady X. Když si pročítám diskuzi, tak se musím někdy od srdce smát (ledky), tak i souhlasit. BMW po vyhazovu Bangela evidentně ožilo, nová 7er F01 a skvost nad skvosty jménem nová 5er F10 a F11 jsou toho jasným důkazem. X1 se mi taky moc líbí a taky facelift X5 byl proveden velmi dobře. Ale X3 zatím nemohu moc přijít na chuť, není to až tak designem, ale spíš až moc velkou podobou s X5. Ta nejde zapřít a je vidět na můj vkus až moc. Ten výraz zepředu a páte dveře s koncovými světly snad jen trochu zmenšili a dali na X3! To se u X1 nestalo, ta je svá, byť kontroverzní. A to nová X3 není. Jinak bych o ní řekl moc hezké SAV, to bych ale nesměl znát X5.
Nicméně interiér na jedničku, tady BMW opět začíná válet a silně dotahovat Audi, neřku-li předhánět. Opravdu nádhera, žádná překombinovanost a zbytečná extravagance.
A motory? No tak tady není o čem, špičkový diesel jako základ, pro který je název základ urážkou. A X3 35i se svými parametry jako M3 E36 3,2, no tady snad komentářů netřeba. Takže bravo BMW částečně za design, ale motory a interiér zaslouží absolutorium. Už aby tu byla nová 3er ;-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Sysoj Psojič
15. 7. 2010 23:01
pro chudé
Jako by to auto muselo vypadat blbě, aby nekradlo zákazníky X5 a X6.
BTW už jste někdy zažili normálního a pohodového majitele X3?
Vždyť je to přesně auto pro ty "chci vypadat důležitě ale nemám peníze"... :-!
Mimochodem, abyste se z těch diod nepos**li. Dnes jsou domontovány i na rapiech, felíciích a oktávkách, stejně jako na peugeotech 406, lagunách a už jsem je viděl i na volze. Podle mně je využití spíš ve stavebnictví, ale chudáci, kteří tuní auta u pumpy, mají určitě jiný názor :o)))
Rozbalit vlákno
0
Avatar - robertPLUS
15. 7. 2010 23:55
no...
sa ***i, nie?
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "megalomaniac"
16. 7. 2010 02:06
no neviem neviem
No cakal som nieco lepsie, interier na jednotku ako vzdy..ale exterier je nevyrovnany..z predu mi BMW pripominaju len tie ladviny..predok mi pripada velmi utly a zadok zas masivny(hlavne pri pohlade z boku) a dizajnovo k sebe vobec predok a zadok nepasuje...a nehovorim, ze zadok je skaredy..prave naopak , myslim, ze je celkom podareny..len tam maly dat proste iny predok..hehe ..neviem moj subjektivny nazor.. :))))) a navyse to mozno len robia fotky
Rozbalit vlákno
0
Avatar - salamoon
16. 7. 2010 10:49
2x FAIL
1. predne svetla
2. zadne sedadla po sklopeni nevytvoria rovinu
Rozbalit vlákno
0
Avatar - hedvin
16. 7. 2010 11:53
X TROSKA
Tak to je od BMW špatnej vtip ne? :no:
Rozbalit vlákno
0
16. 7. 2010 17:05
BAVORSKÁ BRAMBORAČKA
Vždy a všude jsou ti, co tvoří a ti co... živoří. V autobranži jsou těmi, co tvoří samozřejmě mistři od BMW. Když před lety tihle mistři přišli s lehce pozvednutým "C" bočním okénkem, byl to šok, který ovšem předznamenal kopírovací mánie od Paříže po Tokio. Nu, kdo umí, ten... nečumí.

Tedy žádná mnichovská bramboračka, nýbrž střední esuvečko pro nadcházející desetiletí. Škoda jen, že v Mnichově zapomněli na tebe. Kdyby se tě zeptali, vyjela by nová ixtrojka trochu jako duster, trochu jako ravka a trochu jako sportáž. Na víc esteticky nemáš. Pro tebe také ixtři určena není. Ixtři je určena pro lidi s vyspělou estetikou, vysppělým kontem a vyspělým rozhledem.

Poté, co se mnozí rajcují na (doslovných) patvarech, přichází BMW s jemnou cizelizací toho, který založil slávu středních SUV. Jemné retuše (konečně byly nalezeny zadní lampy hodné BMW, viz též x1, 5) zvýrazňují styl vozu. A styl BMW X3 je pro ostatní opět nedostižný. Dokonalá vizuální esence toho, co je vůz suv.

Sekundují jen tři další - AUDI Q5, MB-GLK a VOLVO XC60. Cože? Koleos? Klid, klid, zkus ledovou tříšť na ohanbí...

Q5 jako ten, který v čase postupně získává na bodech, XC60 jako neuveřitelně povedené volvo, a ovšem - GLK, Mercedes-Benz, GLK, jak by řekl mistr Bond. Ano, jeden musí být vždy nejlepší. Nyní (a v následujících pěti, sedmi letech) je (bude) tím vizuálně nejlepším Mercedes. Ovšem pozor, na tohle nemůžeš nahlížet hierarchií, jakou vztahuješ na empetrojky, tohle je liga mistrů, tahy štětcem jsou tu u všech svěřeny opravdu těm nejschopnějším. Prvenství má tedy váhu holubího peříčka...

Tedy zaslouženě - BRAVO BMW :yes:
Rozbalit vlákno
7
Avatar - Ronault.
16. 7. 2010 18:05
Re: BAVORSKÁ BRAMBORAČKA
Nechci ti kazit nádšení ,ale s tím sklonem C sloupku tady bylo v roce 1999 auto jménem Kia Carens I, takže žádné novátorství od BMW >:-[] A to nemluvě třeba o Citroenu XM ;-)
Avatar - white label
16. 7. 2010 20:35
Re: BAVORSKÁ BRAMBORAČKA
GTI velmi pravděpodobně myslel pro BMW tradiční typické zalomení zadních bočních okének (příp. celého zadního bočního okna), které se poprvé objevilo již v roce 1962! na BMW 1500 [odkaz] navrženém Wilhelmem Hofmeisterem. Pro tento prvek/motiv se časem vžil termín „Hofmeisterova křivka“, která je v různých obdobách hojně "kopírována" i v současné době..., pár dnů zpátky jsem ji dokonce vzpomínal i tady pod P 508 GT...
S rokem 1999 a MPV (X3 je na rozdíl od Carens SUV) Kia Carens I jsi nejen v poněkud pozdější době..., mimochodem Citroen XM byl už deset let před touto Kiou...
Avatar - pelikoš
17. 7. 2010 11:05
Re: BAVORSKÁ BRAMBORAČKA
zapoměl si na infiniti,a kdo chce šetřit je tu facelift,a to dost povedený na nissanu murano[odkaz]
Avatar - Dinar
19. 7. 2010 08:57
Re: BAVORSKÁ BRAMBORAČKA
Nissan Murano - autoestetika na kolech. >:-[]
Avatar - white label
19. 7. 2010 14:38
Re: BAVORSKÁ BRAMBORAČKA
Tak "trochu" černý autohumor... :-)
Avatar - white label
19. 7. 2010 14:35
Re: BAVORSKÁ BRAMBORAČKA
Co je na tomto "asifaceliftu" povedené, snad ne ta maska, která je dokonalou parodiií na masky korejských automobilek..., respektivě spíš na to nejhorší z nich... 8-s
Avatar - skejpa
21. 7. 2010 18:00
Re: BAVORSKÁ BRAMBORAČKA
Designove je na spici asi GLK ale design neni vse. A presne proto bych zvolil X3. Konkretne parametry modelu x35i me poslali do kolen. Tohle ze je SUV ??? :yes: :yes: :yes:

P.S.: A kdesi v dáli nějaké Q5 nebo jak... :-)
neregistrovaný "ricardo.sergion"
16. 7. 2010 22:17
pan chytry
s vyspelou estetikou vyspelym kontem a vyspelym rozhledem....dit je to auto pro zensky a pro ty co jaksi maji hluboko v kapse na klasika X5 a vysledek vypada u X3 presne dle ceny vcelku dobry ale zadny zazrak to neni a uvnitr jo na pohodu uroven ok..nedostizni to fakt neni covece nechces delat pro bmw nejakou reklamu asi by te vzali >:D aspon na plakat >:D >:D ps:kdyz uz si musite u benzinaku v bmw pomahat vsude ve vsech tridach uz jen turbem je to s vami uz nejaky spatny zakladatele slavy strednich suv ;-\ :no:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - skejpa
21. 7. 2010 18:04
Re: pan chytry
Me teda X3 nepripada jako nejaka nahrazka. Kdybych mel volit SUV pro sebe, asi bych zkusil prekousnout ty ne moc pekny predni svetla a koupil bych BMW X3 xDrive35i :-) Vzdyt je to krasna kombinace prakticnosti a poteseni ! Netrpis v tom nedostatkem prostoru, ma to slusnej kufr, vzadu se da krasne sedet a neni to karavan jak Q7. K tomu si prihod 0-100 za 5.7 a tadaaaa :yes: mas jasno :-) To ze to pro tebe nehraje prim jeste neznamena, ze to nebude zajimat nekoho jineho...