Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: BMW X3 jako první dostane nový dvoulitrový turbodiesel B47

Facelift BMW X3 bude zároveň premiérou třetí generace dvoulitrového turbodieselu. Přinese vyšší výkony a nižší spotřebu.
Zpět na článek
16. 2. 2014 16:21
chybička se vloudila
xDrive20d 140 kW nově a 135kW starší, tak nárůst je o 5kW a ne o 10kW.
rozhodně jezdí skvěle :-)
Rozbalit vlákno
37
Avatar - EauRouge
16. 2. 2014 18:04
Re: chybička se vloudila
Je to trochu hra s čísly. Jelikož 20d měl 130kW než dostal postupem času 135kW. Tuším že někdy okolo roku 2010 dostala trojka facelift a s ní i modernizovanou 20d 135kW. Ale v současnosti je ten skok jen 5kW, to máte pravdu.
Avatar - Hammunasakra
17. 2. 2014 00:47
Re: chybička se vloudila
Rozhodně je to náskok díky technice, TDi desetiletí jen čumí a zrovna v tomhle nejfrekventovanějšim objemu furt jen dohání náskok konkurence.
Bravo BMW :yes:
17. 2. 2014 06:12
Re: chybička se vloudila
Je škoda, že jsi konkurenční ani tenhle motor nikdy nejel, věděl bys', že BMW R4 je výkonnej, úspornej, ale zrovna za TDI zaostává kultivovaností a hlučností. Audi sice přicházelo s posílením o pár měsíců později, přesto bylo minimálně v poslední generaci výrazně příjemnější právě z těchto hledisek. ;-)
Předpokládám, že tuto "vadu" novej motor řeší.
Avatar - Hammunasakra
17. 2. 2014 14:27
Re: chybička se vloudila
Hezkej pokus ale vedle jak ta jedle >:D
17. 2. 2014 14:49
Re: chybička se vloudila
Žádnej pokus, ale reálný zkušenosti majitele. Nemám rád tendenční plky... ;-)
Avatar - Hammunasakra
17. 2. 2014 16:09
Re: chybička se vloudila
Nevim co máš v čem máš a z jakýho roku máš a kde si co s čim porovnával, ale tohle sleduju už dlouho a já zas nemám rád nesmyslný obvinění a bláboly vo tendenčních plkách. To co sem napsal je prostě fakt ;-)
17. 2. 2014 17:04
Re: chybička se vloudila
Sleduješ z dálky, viď? >:-[]
Avatar - Hammunasakra
17. 2. 2014 19:37
Re: chybička se vloudila
Nevim jestli ty sleduješ autosalony zpovzdálí, já vobčas zajdu i dovnitř. Třeba se jednou taky vodhodláš.. >:-[]
17. 2. 2014 17:10
Re: chybička se vloudila
Nevím, co sleduješ a z jakýho roku to sleduješ, ale BMW 2,0 TD je hlučnej tak, že to absolutně nekoresponduje ani s cenovkou ani s image značky.
I Octavia 2,0 TDi je tišší.
Avatar - Hammunasakra
17. 2. 2014 22:35
Re: chybička se vloudila
Tak jo fajn. Já sem zvědavej na novej bavoráckej B47 no a ty si užívej tu tichou Oktávku TDI. A už se těšim až se potkáme na silnici :-)
18. 2. 2014 08:56
Re: chybička se vloudila
Oktávku nemám, tak si ji moc neužiju a na B47 se těším, ježto nahradí můj stávající, hlučný, N47.
Na setkání s tebou bych se mohl těšit jedině za předpokladu, že bys během něj měl hlavu v mixéru.
Zapnutém.
Avatar - Hammunasakra
18. 2. 2014 09:36
Re: chybička se vloudila
Upřímnost oceňuju :yes: >:D
17. 2. 2014 14:22
Re: chybička se vloudila
V tomhle objemu už koncern pěkných pár let nabízí 2,0BiTDI se 132 kW = vyrobit podobně výkonný motor tedy umí, proč ho nenabízí je věc druhá, on TDI 125kW je dostatečný pro 99% lidí, jež kupují naftové čtyřválce a ti, jež chtějí víc pak mohou vzít V6 TDi (2,0 dává 170 - 180 koní dle modelu a verze, V6 3,0 TDI pak 205 koní, vyplnit tu mezeru je zbytečné).
BMW proti tomu žádnou výkonově sesekanou verzi šestihrnku nevede, takže výkony až po 218 koní tlačí ze čtyřválce.
17. 2. 2014 14:24
Re: chybička se vloudila
Ono to přijde s novou generací Passatu. Poslední mohykán V6 (204koní) půjde jetelem napříč koncernem. Je pravda, že nový 184 koňový TDI zrovna kultivovaný (v OIIIRS) není.
Avatar - Hammunasakra
17. 2. 2014 14:31
Re: chybička se vloudila
Tak s timhle souhlas
17. 2. 2014 17:18
Re: chybička se vloudila
Jasně, tu V6 dlouho držet nemůžou - ne v této výkonové třídě...
17. 2. 2014 17:21
Re: chybička se vloudila
Audi už 140 kW dvoulitr nabízí. Ve stejném modelu vedle něj zatím i 150 kW třílitr.
Avatar - Hammunasakra
17. 2. 2014 14:31
Re: chybička se vloudila
Nemluvim vo nějakejch papírovejch údajích i když i v těch je BMW lepší. Mluvim vo jednoznačně lepšim motoru :yes:
17. 2. 2014 14:51
Re: chybička se vloudila
V čem lepší? Reálně 5kw rozdílu nepoznáš, úsporný jsou zhruba stejně a v Audi kultivovanější než v BMW. Tak mi řekni, v čem je R4 od BMW jednoznačně lepší?
Avatar - Hammunasakra
17. 2. 2014 16:10
Re: chybička se vloudila
Teď sem napsal že věci jako papírovejch 5 kW mě fakt nezajímaj! ;-)
17. 2. 2014 17:05
Re: chybička se vloudila
Rozepiš se, hodně by mě to zajímalo.
Avatar - Hammunasakra
17. 2. 2014 22:38
Re: chybička se vloudila
To snad spíš ty když zpochybňuješ moje zkušenosti. Ty snad znáš nějakej test kterej tvrdí že 2.0 TDI je lepší než bavoráckej majstrštyk 20d ;-)
Navíc píšeš že si majitel, tak povídej čeho :-)
18. 2. 2014 09:01
Re: chybička se vloudila
Ty máš houby a ne zkušenosti, jen hubu plnou blbejch keců.
Kdybys o tom motoru něco věděl a nešel do té diskuse jen a pouze s tím, že si chceš za každou cenu plivnout na Audi, tak by ses rozepsal o materiálech, konstrukci turba, chlazení a dalších věcech, které má N47 podstatně vymakanější, než Audi/VW 2,0 TDI.
A že díky těmto materiálovým vymoženostem je jeho odhlučnění dost problematické.
Ale čekat od tebe něco k věci, něco jiného "Audi je *" se dá jen v případě dopingu LSD - a tím nemám na mysli to od Quaiffe.
Avatar - Hammunasakra
18. 2. 2014 09:49
Re: chybička se vloudila
Nemáš pocit že bojuješ hlavně sám se sebou? Já vod začátku řikám že náskok díky technice je vo parník pozadu a ty to teď sám potvrzuješ. Tak asi tolik k blbejm kecum >:-[]
18. 2. 2014 10:11
Re: chybička se vloudila
Proč jsi tedy protestoval, když byl předtím označen za hlučný a nekultivovaný? Když už jsme u jeho vymakanosti, nemají (neměly) náhodou N47 problém s rozvodovým řetězem? >:-[]
Avatar - Hammunasakra
18. 2. 2014 13:44
Re: chybička se vloudila
A nekecej. To sem asi napsal nějak nevědomky. Kdeže to prosim tě píšu že neni hlučnější? >:-[]
18. 2. 2014 18:14
Re: chybička se vloudila
Tak se podívej, co napsal webpaja 17.02. 06:12 a jak jsi reagoval.
Avatar - Hammunasakra
18. 2. 2014 22:19
Re: chybička se vloudila
Jo koukám takže ti odpovim jako jemu: Hezkej pokus ale seš vedle jak ta jedle :-)
Vodpovídám tam na jeho prvních 10 nebo kolik slov, na zbytek nijak nereaguju. Podívej se na to eště jednou a dojde ti to ;-)
18. 2. 2014 10:39
Re: chybička se vloudila
Ne, já bojuju s blbostí, jejíž je tvůj nick druhé jméno.
Náskok díky technice nějak nedefinuje, jestli je ta technika stará a osvědčená, nebo nová a nevychytaná.
Z pohledu konzumenta je mezi Audi 2,0 TDI a BMW 2,0TD N47 rozdíl ve výkonu mizivý a v projevu zásadní - a to v neprospěch BMW, navzdory (nebo spíše kvůli) novější konstrukci.
Máš to jak vyvrátit, nebo ne?
Avatar - Hammunasakra
18. 2. 2014 13:30
Re: chybička se vloudila
Někdo je holt tak chytrej že mu to ani dvakrát nestačí tak to zkusim potřetí. Vod začátku nikdo nemluví vo výkonu. Vo tom to většinou nebejvá. Když si hraješ na tak zkušenýho moh bys to už vědět ;-)
Nákok díky technice je jen profláklý heslo. Realita je v tomhle případě jiná, což si nakonec uznal i ty. Pokud je pro tebe projevem motoru hlavně zvuk tak je pro tebe N47 fakt škoda
19. 2. 2014 11:30
Re: chybička se vloudila
Někdo holt tak chytrej není, tak mu to zopakuju ještě naposled.

Ty tvrdíš:
"TDi desetiletí jen čumí a zrovna v tomhle nejfrekventovanějšim objemu furt jen dohání náskok konkurence. "

Já říkám, že heslo "náskok díky technice" nemusí nutně znamenat, že je použitá technika na absolutní špici vývoje, jde o techniku, ze které profituje uživatel, a je klidně možné, či spíše jisté, že leckdy je lepší použít starší, osvědčená a vypilovaná řešení, než být za každou cenu první ve vývoji a pak vychytávat mouchy a ztrácet tím kredit.

Motory TDi jsou možná konstrukčně starší, ale výkonem či spotřebou nezaostávají a projevem a kultivovaností jsou na tom lépe, než N47 od BMW.

Máš to jak vyvrátit, nebo ne?
Co mám jako zákazník, kupující auto, sledovat ohledně motoru?
V čem konkrétně spočívá ten náskok konkurence?
Pouč mě...
Avatar - Hammunasakra
19. 2. 2014 14:40
Re: chybička se vloudila
Si docela divnej majitel N47, víš to? :-)
19. 2. 2014 14:42
Re: chybička se vloudila
Odpověď na moje otázky máš, nebo nemáš?
Avatar - Hammunasakra
19. 2. 2014 22:02
Re: chybička se vloudila
Klídek ;-)
Fakt si myslíš že heslo náskok.. nemá znamenat náskok? Používáš docela extenzivní výklad tohohle profláknutýho nicméně chytrýho reklamního hesla. To ale víš sám, žejo?
I já zopakuju otázku: kolik srovnávaček s M47 a N47 vyhrálo TDI?
Jo a konstrukčně zastaralejší sou motory vod náskoku celý desetiletí, přesně tak jak sem napsal. To ale taky víme voba.
Podle toho co píšeš di snad radši do 2.0 TDI, pro tebe je B47 fakt snad škoda. Jo a klídek, bereš to nějak moc dramaticky :-)
22. 5. 2015 13:52
Re: chybička se vloudila
V tomto objeme BMW už pred niekoľkými rokmi ponúkalo 2.0 bi-turbo diesel so 150kW, aj keď ho bolo možné kúpiť len ako 123d, teda v rade 1. Hlavne však dúfam, že vyriešia problémy s chrastiacimi a trhajúcimi rozvodovými reťazami na dvojlitrových diesloch, ktoré boli dokonca vzadu na motore a ich výmena bola kvôli tomu časovo a finančne náročná. Inak aktuálna generácia N47 je naozaj bieda čo sa týka kultúry chodu, hluk a vibrácie ako v dacii, nie ako v prémiovom segmente. Takže konštruktéri sa dúfam zamerajú na tieto veci, keďže jazdne to sú vydarené motory.
19. 2. 2014 11:33
Re: chybička se vloudila
Tak za tohle sis ten černý palec zasloužil plným právem!

>:D >:D