Je to trochu hra s čísly. Jelikož 20d měl 130kW než dostal postupem času 135kW. Tuším že někdy okolo roku 2010 dostala trojka facelift a s ní i modernizovanou 20d 135kW. Ale v současnosti je ten skok jen 5kW, to máte pravdu.
Rozhodně je to náskok díky technice, TDi desetiletí jen čumí a zrovna v tomhle nejfrekventovanějšim objemu furt jen dohání náskok konkurence.
Bravo BMW :yes:
Je škoda, že jsi konkurenční ani tenhle motor nikdy nejel, věděl bys', že BMW R4 je výkonnej, úspornej, ale zrovna za TDI zaostává kultivovaností a hlučností. Audi sice přicházelo s posílením o pár měsíců později, přesto bylo minimálně v poslední generaci výrazně příjemnější právě z těchto hledisek. ;-)
Předpokládám, že tuto "vadu" novej motor řeší.
Nevim co máš v čem máš a z jakýho roku máš a kde si co s čim porovnával, ale tohle sleduju už dlouho a já zas nemám rád nesmyslný obvinění a bláboly vo tendenčních plkách. To co sem napsal je prostě fakt ;-)
Nevím, co sleduješ a z jakýho roku to sleduješ, ale BMW 2,0 TD je hlučnej tak, že to absolutně nekoresponduje ani s cenovkou ani s image značky.
I Octavia 2,0 TDi je tišší.
Oktávku nemám, tak si ji moc neužiju a na B47 se těším, ježto nahradí můj stávající, hlučný, N47.
Na setkání s tebou bych se mohl těšit jedině za předpokladu, že bys během něj měl hlavu v mixéru.
Zapnutém.
V tomhle objemu už koncern pěkných pár let nabízí 2,0BiTDI se 132 kW = vyrobit podobně výkonný motor tedy umí, proč ho nenabízí je věc druhá, on TDI 125kW je dostatečný pro 99% lidí, jež kupují naftové čtyřválce a ti, jež chtějí víc pak mohou vzít V6 TDi (2,0 dává 170 - 180 koní dle modelu a verze, V6 3,0 TDI pak 205 koní, vyplnit tu mezeru je zbytečné).
BMW proti tomu žádnou výkonově sesekanou verzi šestihrnku nevede, takže výkony až po 218 koní tlačí ze čtyřválce.
Ono to přijde s novou generací Passatu. Poslední mohykán V6 (204koní) půjde jetelem napříč koncernem. Je pravda, že nový 184 koňový TDI zrovna kultivovaný (v OIIIRS) není.
V čem lepší? Reálně 5kw rozdílu nepoznáš, úsporný jsou zhruba stejně a v Audi kultivovanější než v BMW. Tak mi řekni, v čem je R4 od BMW jednoznačně lepší?
To snad spíš ty když zpochybňuješ moje zkušenosti. Ty snad znáš nějakej test kterej tvrdí že 2.0 TDI je lepší než bavoráckej majstrštyk 20d ;-)
Navíc píšeš že si majitel, tak povídej čeho :-)
Ty máš houby a ne zkušenosti, jen hubu plnou blbejch keců.
Kdybys o tom motoru něco věděl a nešel do té diskuse jen a pouze s tím, že si chceš za každou cenu plivnout na Audi, tak by ses rozepsal o materiálech, konstrukci turba, chlazení a dalších věcech, které má N47 podstatně vymakanější, než Audi/VW 2,0 TDI.
A že díky těmto materiálovým vymoženostem je jeho odhlučnění dost problematické.
Ale čekat od tebe něco k věci, něco jiného "Audi je *" se dá jen v případě dopingu LSD - a tím nemám na mysli to od Quaiffe.
Nemáš pocit že bojuješ hlavně sám se sebou? Já vod začátku řikám že náskok díky technice je vo parník pozadu a ty to teď sám potvrzuješ. Tak asi tolik k blbejm kecum >:-[]
Proč jsi tedy protestoval, když byl předtím označen za hlučný a nekultivovaný? Když už jsme u jeho vymakanosti, nemají (neměly) náhodou N47 problém s rozvodovým řetězem? >:-[]
Jo koukám takže ti odpovim jako jemu: Hezkej pokus ale seš vedle jak ta jedle :-)
Vodpovídám tam na jeho prvních 10 nebo kolik slov, na zbytek nijak nereaguju. Podívej se na to eště jednou a dojde ti to ;-)
Ne, já bojuju s blbostí, jejíž je tvůj nick druhé jméno.
Náskok díky technice nějak nedefinuje, jestli je ta technika stará a osvědčená, nebo nová a nevychytaná.
Z pohledu konzumenta je mezi Audi 2,0 TDI a BMW 2,0TD N47 rozdíl ve výkonu mizivý a v projevu zásadní - a to v neprospěch BMW, navzdory (nebo spíše kvůli) novější konstrukci.
Máš to jak vyvrátit, nebo ne?
Někdo je holt tak chytrej že mu to ani dvakrát nestačí tak to zkusim potřetí. Vod začátku nikdo nemluví vo výkonu. Vo tom to většinou nebejvá. Když si hraješ na tak zkušenýho moh bys to už vědět ;-)
Nákok díky technice je jen profláklý heslo. Realita je v tomhle případě jiná, což si nakonec uznal i ty. Pokud je pro tebe projevem motoru hlavně zvuk tak je pro tebe N47 fakt škoda
Někdo holt tak chytrej není, tak mu to zopakuju ještě naposled.
Ty tvrdíš:
"TDi desetiletí jen čumí a zrovna v tomhle nejfrekventovanějšim objemu furt jen dohání náskok konkurence. "
Já říkám, že heslo "náskok díky technice" nemusí nutně znamenat, že je použitá technika na absolutní špici vývoje, jde o techniku, ze které profituje uživatel, a je klidně možné, či spíše jisté, že leckdy je lepší použít starší, osvědčená a vypilovaná řešení, než být za každou cenu první ve vývoji a pak vychytávat mouchy a ztrácet tím kredit.
Motory TDi jsou možná konstrukčně starší, ale výkonem či spotřebou nezaostávají a projevem a kultivovaností jsou na tom lépe, než N47 od BMW.
Máš to jak vyvrátit, nebo ne?
Co mám jako zákazník, kupující auto, sledovat ohledně motoru?
V čem konkrétně spočívá ten náskok konkurence?
Pouč mě...
Klídek ;-)
Fakt si myslíš že heslo náskok.. nemá znamenat náskok? Používáš docela extenzivní výklad tohohle profláknutýho nicméně chytrýho reklamního hesla. To ale víš sám, žejo?
I já zopakuju otázku: kolik srovnávaček s M47 a N47 vyhrálo TDI?
Jo a konstrukčně zastaralejší sou motory vod náskoku celý desetiletí, přesně tak jak sem napsal. To ale taky víme voba.
Podle toho co píšeš di snad radši do 2.0 TDI, pro tebe je B47 fakt snad škoda. Jo a klídek, bereš to nějak moc dramaticky :-)
V tomto objeme BMW už pred niekoľkými rokmi ponúkalo 2.0 bi-turbo diesel so 150kW, aj keď ho bolo možné kúpiť len ako 123d, teda v rade 1. Hlavne však dúfam, že vyriešia problémy s chrastiacimi a trhajúcimi rozvodovými reťazami na dvojlitrových diesloch, ktoré boli dokonca vzadu na motore a ich výmena bola kvôli tomu časovo a finančne náročná. Inak aktuálna generácia N47 je naozaj bieda čo sa týka kultúry chodu, hluk a vibrácie ako v dacii, nie ako v prémiovom segmente. Takže konštruktéri sa dúfam zamerajú na tieto veci, keďže jazdne to sú vydarené motory.