Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: BMW X5 2010: Výhradně přeplňované motory, osmistupňový automat a svěží vzhled

BMW letos cizeluje stávající modelovou paletu, modernizaci má za sebou i velké SUV X5. Revizí prošly motory, nová je převodovka, změnil se decentně i vzhled.
Zpět na článek
8. 2. 2010 19:51
neregistrovaný "Stillborn"
8. 2. 2010 23:46
neregistrovaný "Stillborn"
8. 2. 2010 18:55
8. 2. 2010 19:02
9. 2. 2010 04:52
8. 2. 2010 19:32
9. 2. 2010 06:46
neregistrovaný "ke"
9. 2. 2010 11:53
Avatar - Ricardo
8. 2. 2010 17:38
Nárazníklift
Osvěžení designu je decentní ale vkusné. Po čtyřech letech by se dala čekat mnohem větší modernizace, ale asi to není ani potřeba - X5 stejně jako třeba 1 nebo 3 designově nezastaraly. No a změny v motorech potěší, ale taky nepřekvapí.
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Stillborn"
8. 2. 2010 19:51
Re: Nárazníklift
Jop, X5 žádnou výraznou modernizaci nepotřebovala.. Jen ta zadní svěla jsou nově zpracována nějak podivně, ale to bude nejspíš jenom fotkama, uvidíme v reálu :-)
Ohledně té trojky bych jenom řekl, že tam mě facelift kupé a kabria zklamal.. tam, dle mého názoru, omlazení nebylo vůůůbec třeba. :-)
Avatar - Ricardo
8. 2. 2010 23:00
Re: Nárazníklift
Vypadá to, že to má ty tubusy jako Sedmička, jen jsou dva místo tří. Podle mě to bude OK a budou vypadat líp než současný světla
neregistrovaný "Stillborn"
8. 2. 2010 23:46
Re: Nárazníklift
jop, jop, jen to dělaj asi ty fotky, že se mi to zdá divný, no ;) všaaak uvidíme, taky jsem názoru, že to bude ok ;-)
Avatar - saldy
8. 2. 2010 18:55
xDrive35i
v řadě 1 není, určitě né xDrive, v x1 je pouze jeden benzin 28i,u x5 nelze snad nic vytknout, čekám kdy se tu zas někdo objeví a napíše jak je zezadu hnusná a má malý kufr 8-s
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Ricardo
8. 2. 2010 19:02
Re: xDrive35i
Nejde přece o xDrive, ale o motor 35i!
9. 2. 2010 04:52
Re: xDrive35i
Díky, skutečně mi šlo jen o motor 35i, který je i v jedničce aa modernzizované trojce, má ho taky pětka F10 a 5 GT F07.
Avatar - Ada je zase tady
8. 2. 2010 18:59
BMW X5 a Touareg
BMW X5 a Touareg (pred faceliftem) jsou nejhezci SUV na trhu. :yes:
Rozbalit vlákno
0
8. 2. 2010 19:32
Parada
Super super, radost velika :-) :-! :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0
8. 2. 2010 21:33
Tak pánové, kde jste? Myslím Dinara a White labela, dole od
[odkaz] >:D

Tak si myslím, když vidím ty fotky X5 2011, že jsem měl pravdu. BMW skutečně testovalo motor pro 50i a schválně nalepilo zestrany, že se jedná o xdrive d. Výfuk je ale prozradil, i když, jak jsem se dozvěděl od výše jmenovaných, na trubce nezáleží... :-) Jinak X5 2011 vypadá nádherně, ta 50i bude fakt třešnička na dortu. V podstatě nebylo moc co měnit, to auto vůbec nezastaralo a je to pořád naprosté Top SUV. Tedy můj subjekt. názor.
Rozbalit vlákno
15
Avatar - woody-alien
8. 2. 2010 22:20
Re: Tak pánové, kde jste? Myslím Dinara a White labela, dol
S tvým subjektivním názorem se zcela subjektivně stotožňuju. X5 je nádherná, aristokrat mezi SUV. Majitelé Q7 mě asi nebudou mít rádi, ale porovnejte si ten svůj "kinutej knedlík" s tímhle fárem a nezbyde vám než pláč a skřípění zubů. ;-)
Avatar - saldy
8. 2. 2010 22:37
Re: Tak pánové, kde jste? Myslím Dinara a White labela, dol
:yes: souhlas, jo a jakej je rozdíl mezi SUV a SAV ? Kdo ví?
Avatar - citrus
8. 2. 2010 22:55
Re: Tak pánové, kde jste? Myslím Dinara a White labela, dol
Je to stejný, akorát BMW nadává svým SUVéčkám SAV = sport activity vehicle a jiné automobilky používají klasický SUV = Sport utility vehicle. BMW chce být výjímečný a to je dobře ;-)
8. 2. 2010 23:01
Re: Tak pánové, kde jste? Myslím Dinara a White labela, dol
Nechce, BMW je...
Avatar - Dinar
9. 2. 2010 07:41
Re: Tak pánové, kde jste? Myslím Dinara a White labela, dol
Tenhle fl mě nakonec nejspíš přetáhne od X6 k X5, přece jen praktičnost asi zvítězí, kufr u X6 je sice použitelný, ale X5 má hangár i ve srovnání s ostatními SUVéčky. No, a když mi tam teď dali konečně 35i navíc s novým AT a adaptive drive, tak asi X5ka X6ku přetlačí, přece jen na nejbližší léta budem pořád cirkus na kolečkách. ;-\ ;-)
Avatar - white label
9. 2. 2010 11:37
Re: Tak pánové, kde jste? Myslím Dinara a White labela, dol
Taky jsou mi změny fl X5 hodně sympatické. Vzhledově stačilo málo a celkový dojem je ještě povedenější, velmi "trefené" jsou změny na náraznících...
U X6 u mě malinko sráží původní punc exklusivity to, že už jej nevídám zdaleka tak vyjímečně... a o praktičtější karoserii X5 nemůže být vůbec pochyb...
I vývoj prodeje X5 vs X6 leccos naznačuje...
9. 2. 2010 12:27
Re: Tak pánové, kde jste? Myslím Dinara a White labela, dol
Když nemáš druhý auto taky velkou krávu, tak je určitě X5 lepší volba.
Avatar - Dinar
9. 2. 2010 12:36
Re: Tak pánové, kde jste? Myslím Dinara a White labela, dol
Pro sebe dycinky sedan. ;-)
9. 2. 2010 12:38
Re: Tak pánové, kde jste? Myslím Dinara a White labela, dol
Bez kvedlačky, prosím ;-)
Avatar - Dinar
9. 2. 2010 12:42
Re: Tak pánové, kde jste? Myslím Dinara a White labela, dol
Kdybys věděl, čím teď jezdím... hotovej dědek. ;-)
9. 2. 2010 12:51
Re: Tak pánové, kde jste? Myslím Dinara a White labela, dol
Já mám Clio 99, to asi nepřekonáš >:D
9. 2. 2010 12:52
Re: Tak pánové, kde jste? Myslím Dinara a White labela, dol
Já mám Clio, to asi nepřekonáš >:D
Avatar - Dinar
9. 2. 2010 12:57
Re: Tak pánové, kde jste? Myslím Dinara a White labela, dol
To ne. >:D ;-) Kde máš erko?
9. 2. 2010 12:59
Re: Tak pánové, kde jste? Myslím Dinara a White labela, dol
V servisu. Ani se neptej... ;-\
Avatar - Dinar
9. 2. 2010 07:33
Re: Tak pánové, kde jste? Myslím Dinara a White labela, dol
To polepené auto ve tvém odkazu může být cokoliv, klidně 3,0d, protože nemá nárazníky standardního Fl ale Mpaket, je to prostě testovací mišmaš. U testovacích prototypů, zde faceliftu, automobilka různě mlží, tj. můžou testovat kombinaci nového motoru ve staré kastli nebo naopak nebo klidně vyměnit nálepky, s tím souhlas. Ale to je celkem jedno v naší debatě šlo o to, jestli jsou pro dýzl koncovky zahnuté nebo rovné, my jsme ti tvrdili, že to je u X5 podobně jako u řady jiných stejné, tedy všechny koncovky jsou rovné. Po fl stejně jako předtím budeš mít pro dýzlovou 3,0 a benzinový šestiválec kulatou, pro V8 a novou 40d hranatou, jen ta hranatá má trochu jiný tvar než měla před fl, to je celé, tedy v koncovkách není rozdíl mezi dýzlem a benzinem je tam rozdíl mezi slabší a silnější motorizací.
neregistrovaný "ke"
9. 2. 2010 06:46
Ne diky.
Kockopsa nemusim, umi vsechno ale nic poradne... Kategorie dalnicnich krosek jako takova :no: :no:
Rozbalit vlákno
0
9. 2. 2010 09:53
Ale ale, Dinare...
Ahoj všem, tak ještě jednou, pro pořádek, o zahnutý trubky mi vůbec nešlo, skoro všichni snad ví, že hokejka otočená dolů, se už nějakej pátek fakt nepoužívá. (jak někdo chytře napsal, tak od dob různých filtrů) Celou dobu mi šlo o to, že vidím na boku něco d, ale vzadu hranatou koncovku, kterou používá BMW v této řadě pro V8 benzín. Říkal jsem, že nás schválně lakujou a že určitě testujou motor 50i z X6 nebo 7 F01. A podívejme se na to, ono uteče pár měsíců a je to tady... Ještě pro názornost, koncovka d motorů zůstává pořád kulatá a to i pro posílenou 40d.
Rozbalit vlákno
0
9. 2. 2010 10:03
M paket??? Tak to si koukal někam jinam...
To zamaskované auto žádný M paket nemá, jen Mková kola. Jinak je to X5 2011 bez M paketu. Nárazníky, které se blíží M paketu je facelift. Blíží se hlavně to nasávání vzduchu.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Dinar
9. 2. 2010 11:05
Re: M paket??? Tak to si koukal někam jinam...
Ta debata je o ničem, to auto na tvém obrázku je facelift s Mpaketem, [odkaz] jestli je to 30d nebo ne, těžko říct, vzhledem k tomu, že jsem faceliftovanou X5 v Mpaketu naživo zatím neviděl, nevím, jestli to teď bude znamenat, že v rámci Mpaketu dostáváš oválné koncovky bez rozdílu motorizace, ale protože jsou jiné než standardní kulaté či hranaté po fl, řekl bych, že to tak bude.
9. 2. 2010 11:51
Jo, nechme řečí, radujme se z krásného auta
Jo, máš pravdu, debata je to už k ničemu, buďme rádi, že tu máme kus krásnýho auta, změny jsou rozhodně k lepšímu, hlavně pod motorem. Prostě X5 celkově neměla konkurenci. Myslím v souhrnu vlastností, protože se určitě najde někdo, pro koho bude lepší Cayenne - sportovnější a rychlejší, Range Rover - prostornější a luxusnější, nebo já nevim co ještě. Ale komplexně je to, podle mého názoru, to nejlepší, co si člověk může v této kategorii koupit. Myslím tím, když chceš za každého počasí bezpečně přepravit rodinu, psa, věci na sportování a ... Je to fakt krásnej kus auta, technologicky naprostá špička. Co chtít víc. Jinak k X6. Musel jsem si zvykat, ale je to taky krásný auto, jen ta 4 místa mi u tak velkého auta přijdou fakt málo. Mám 3 děti a prostě bych se nevešel, X5 je podstatně praktičtější a přitom vypadá jen o trochu, opravdu jen o trochu, méně sportovněji. >:D
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Dinar
9. 2. 2010 12:17
Re: Jo, nechme řečí, radujme se z krásného auta
S tím můžu než souhlasit, na jaře budu měnit rodinné SUV, a tak zkouším a projíždím všechno ve třídě. Jsem zvědav na nového touarega ve verzi hybrid, kde by ten el. motor mohl 3,0Tfsi pomoct sundat spotřebu na dýzlové hodnoty, ale zas to bude nový model, mouchy atd. atp., takže spíš ne. X5/X6 jsou zatím favority, např. zmíněný RR sport (klasický je příliš hamatný) mě zklamal opět, stejně jako před lety, sice zapracovali na interieru, ale s osmiválcovým dýzlem nejede, Supercharged sice ano, ale spotřeba pod dvacet je nemožná, a to auto nechce absolutně zatáčet, vzhledem k tomu, že jsem měl možnost jet už i X6M mi např. jejich srovnání vyjde max. jako pokus o vtip, celkově je RR Sport auto, které se mi líbí vzhledem, vším ostatním ne. Moc toho nezbývá, Q7 je stará a vypadá jako autobus, Cayene viz. Touareg, dobré auto je ML, ale oproti X5 nemá použitelný benzinový motor (něco jako 35i dostatečně silné na těžké suv, přitom s přijatelnou spotřebou) a je to už taky přece jen starší model. S X5 se to má stejně, jako když jsem v 2006 při podobném vybírání nakonec zvolil Touarega, je to auto nastupující do druhé půlky životního cyklu, vychytané a po fl s aktuální technikou, zatím pro mě favorit výběru, i když bych raději X6, děti mám jen dvě, ale nelíbí se to našemu psovi, prej by z kufru neviděl ven. ;-)
9. 2. 2010 11:53
Oprava ....
Hlavně pod kapotou, pochopitelně >:D
Rozbalit vlákno
0