Novinky
v řadě 1 není, určitě né 😁rive, v x1 je pouze jeden benzin 28i,u x5 nelze snad nic vytknout, čekám kdy se tu zas někdo objeví a napíše jak je zezadu hnusná a má malý kufr 8-s
[odkaz] >😁
Tak si myslím, když vidím ty fotky X5 2011, že jsem měl pravdu. BMW skutečně testovalo motor pro 50i a schválně nalepilo zestrany, že se jedná o xdrive d. Výfuk je ale prozradil, i když, jak jsem se dozvěděl od výše jmenovaných, na trubce nezáleží... 😄 Jinak X5 2011 vypadá nádherně, ta 50i bude fakt třešnička na dortu. V podstatě nebylo moc co měnit, to auto vůbec nezastaralo a je to pořád naprosté Top SUV. Tedy můj subjekt. názor.
Tak si myslím, když vidím ty fotky X5 2011, že jsem měl pravdu. BMW skutečně testovalo motor pro 50i a schválně nalepilo zestrany, že se jedná o xdrive d. Výfuk je ale prozradil, i když, jak jsem se dozvěděl od výše jmenovaných, na trubce nezáleží... 😄 Jinak X5 2011 vypadá nádherně, ta 50i bude fakt třešnička na dortu. V podstatě nebylo moc co měnit, to auto vůbec nezastaralo a je to pořád naprosté Top SUV. Tedy můj subjekt. názor.
S tvým subjektivním názorem se zcela subjektivně stotožňuju. X5 je nádherná, aristokrat mezi SUV. Majitelé Q7 mě asi nebudou mít rádi, ale porovnejte si ten svůj "kinutej knedlík" s tímhle fárem a nezbyde vám než pláč a skřípění zubů. 😉
:yes: souhlas, jo a jakej je rozdíl mezi SUV a SAV ? Kdo ví?
Je to stejný, akorát BMW nadává svým SUVéčkám SAV = sport activity vehicle a jiné automobilky používají klasický SUV = Sport utility vehicle. BMW chce být výjímečný a to je dobře 😉
Nechce, BMW je...
Tenhle fl mě nakonec nejspíš přetáhne od X6 k X5, přece jen praktičnost asi zvítězí, kufr u X6 je sice použitelný, ale X5 má hangár i ve srovnání s ostatními SUVéčky. No, a když mi tam teď dali konečně 35i navíc s novým AT a adaptive drive, tak asi X5ka X6ku přetlačí, přece jen na nejbližší léta budem pořád cirkus na kolečkách. ;-\ 😉
Taky jsou mi změny fl X5 hodně sympatické. Vzhledově stačilo málo a celkový dojem je ještě povedenější, velmi "trefené" jsou změny na náraznících...
U X6 u mě malinko sráží původní punc exklusivity to, že už jej nevídám zdaleka tak vyjímečně... a o praktičtější karoserii X5 nemůže být vůbec pochyb...
I vývoj prodeje X5 vs X6 leccos naznačuje...
U X6 u mě malinko sráží původní punc exklusivity to, že už jej nevídám zdaleka tak vyjímečně... a o praktičtější karoserii X5 nemůže být vůbec pochyb...
I vývoj prodeje X5 vs X6 leccos naznačuje...
Když nemáš druhý auto taky velkou krávu, tak je určitě X5 lepší volba.
To polepené auto ve tvém odkazu může být cokoliv, klidně 3,0d, protože nemá nárazníky standardního Fl ale Mpaket, je to prostě testovací mišmaš. U testovacích prototypů, zde faceliftu, automobilka různě mlží, tj. můžou testovat kombinaci nového motoru ve staré kastli nebo naopak nebo klidně vyměnit nálepky, s tím souhlas. Ale to je celkem jedno v naší debatě šlo o to, jestli jsou pro dýzl koncovky zahnuté nebo rovné, my jsme ti tvrdili, že to je u X5 podobně jako u řady jiných stejné, tedy všechny koncovky jsou rovné. Po fl stejně jako předtím budeš mít pro dýzlovou 3,0 a benzinový šestiválec kulatou, pro V8 a novou 40d hranatou, jen ta hranatá má trochu jiný tvar než měla před fl, to je celé, tedy v koncovkách není rozdíl mezi dýzlem a benzinem je tam rozdíl mezi slabší a silnější motorizací.
Kockopsa nemusim, umi vsechno ale nic poradne... Kategorie dalnicnich krosek jako takova :no: :no:
Ahoj všem, tak ještě jednou, pro pořádek, o zahnutý trubky mi vůbec nešlo, skoro všichni snad ví, že hokejka otočená dolů, se už nějakej pátek fakt nepoužívá. (jak někdo chytře napsal, tak od dob různých filtrů) Celou dobu mi šlo o to, že vidím na boku něco d, ale vzadu hranatou koncovku, kterou používá BMW v této řadě pro V8 benzín. Říkal jsem, že nás schválně lakujou a že určitě testujou motor 50i z X6 nebo 7 F01. A podívejme se na to, ono uteče pár měsíců a je to tady... Ještě pro názornost, koncovka d motorů zůstává pořád kulatá a to i pro posílenou 40d.
To zamaskované auto žádný M paket nemá, jen Mková kola. Jinak je to X5 2011 bez M paketu. Nárazníky, které se blíží M paketu je facelift. Blíží se hlavně to nasávání vzduchu.
Ta debata je o ničem, to auto na tvém obrázku je facelift s Mpaketem, [odkaz] jestli je to 30d nebo ne, těžko říct, vzhledem k tomu, že jsem faceliftovanou X5 v Mpaketu naživo zatím neviděl, nevím, jestli to teď bude znamenat, že v rámci Mpaketu dostáváš oválné koncovky bez rozdílu motorizace, ale protože jsou jiné než standardní kulaté či hranaté po fl, řekl bych, že to tak bude.
Jo, máš pravdu, debata je to už k ničemu, buďme rádi, že tu máme kus krásnýho auta, změny jsou rozhodně k lepšímu, hlavně pod motorem. Prostě X5 celkově neměla konkurenci. Myslím v souhrnu vlastností, protože se určitě najde někdo, pro koho bude lepší Cayenne - sportovnější a rychlejší, Range Rover - prostornější a luxusnější, nebo já nevim co ještě. Ale komplexně je to, podle mého názoru, to nejlepší, co si člověk může v této kategorii koupit. Myslím tím, když chceš za každého počasí bezpečně přepravit rodinu, psa, věci na sportování a ... Je to fakt krásnej kus auta, technologicky naprostá špička. Co chtít víc. Jinak k X6. Musel jsem si zvykat, ale je to taky krásný auto, jen ta 4 místa mi u tak velkého auta přijdou fakt málo. Mám 3 děti a prostě bych se nevešel, X5 je podstatně praktičtější a přitom vypadá jen o trochu, opravdu jen o trochu, méně sportovněji. >😁
S tím můžu než souhlasit, na jaře budu měnit rodinné SUV, a tak zkouším a projíždím všechno ve třídě. Jsem zvědav na nového touarega ve verzi hybrid, kde by ten el. motor mohl 3,0Tfsi pomoct sundat spotřebu na dýzlové hodnoty, ale zas to bude nový model, mouchy atd. atp., takže spíš ne. X5/X6 jsou zatím favority, např. zmíněný RR sport (klasický je příliš hamatný) mě zklamal opět, stejně jako před lety, sice zapracovali na interieru, ale s osmiválcovým dýzlem nejede, Supercharged sice ano, ale spotřeba pod dvacet je nemožná, a to auto nechce absolutně zatáčet, vzhledem k tomu, že jsem měl možnost jet už i X6M mi např. jejich srovnání vyjde max. jako pokus o vtip, celkově je RR Sport auto, které se mi líbí vzhledem, vším ostatním ne. Moc toho nezbývá, Q7 je stará a vypadá jako autobus, Cayene viz. Touareg, dobré auto je ML, ale oproti X5 nemá použitelný benzinový motor (něco jako 35i dostatečně silné na těžké suv, přitom s přijatelnou spotřebou) a je to už taky přece jen starší model. S X5 se to má stejně, jako když jsem v 2006 při podobném vybírání nakonec zvolil Touarega, je to auto nastupující do druhé půlky životního cyklu, vychytané a po fl s aktuální technikou, zatím pro mě favorit výběru, i když bych raději X6, děti mám jen dvě, ale nelíbí se to našemu psovi, prej by z kufru neviděl ven. 😉
Ohledně té trojky bych jenom řekl, že tam mě facelift kupé a kabria zklamal.. tam, dle mého názoru, omlazení nebylo vůůůbec třeba. 😄