Diskuse

BMW Z4 se odhaluje ještě před premiérou. Vrcholem bude šestiválcové M40i

4.6.2018

Mnichovská automobilka se připravuje na představení nové generace roadsteru Z4. Zatím ho ukázala na oficiálních snímcích v zamaskované podobě.

 

  • 21 Reagovat !

    foto webpaja

    webpaja 04.06.  08:51

    Krasavec...

    ...musel jsem se znovu podívat na studii z loňského roku. Krásné linie, klasicky umístěná kabina před zadní nápravou, dlouhý čumák. Na to se těším! ;-) :yes:
    • 21 Reagovat !

      foto Dinar

      Dinar 04.06.  08:52

      « Re: Krasavec...

      Jen škoda, že u té šestiválcové verze nebude i manuál. ;-\
      • 02 Reagovat !

        foto webpaja

        webpaja 04.06.  08:58

        « Re: Re: Krasavec...

        Snad ještě přibude ;-)

        [odkaz]

        Úžasný!
        • 01 Reagovat !

          foto Mig-35

          Mig_35 04.06.  09:22

          « Re: Re: Re: Krasavec...

          Vypadá úžasně. Měl jsem za to, že to bude Z pět?
          Jinak manuál bych oželel, tyhle plechové kabria nebudou nikdy řidičské náčiní. To bych radši viděl verzi kupé - o 200 kilo lehčí a klidně s tím manuálem...
          • 02 Reagovat !

            foto webpaja

            webpaja 04.06.  09:26

            « Re: Re: Re: Re: Krasavec...

            Tady už s plátěnou střechou sundáš tak 50-80kg. Z4 si rád projedu!
            • 10 Reagovat !

              foto Zetti

              Zetti 04.06.  09:40

              « Re: Re: Re: Re: Re: Krasavec...

              Kde bys to vzal, plechova, resp. hlinikova strecha E89 vazi kolem 30 kg. Zdroj tedy neuvadi, jestli se jedna o vlastni hmotu nebo rozdil mezi hadrem a plechem, ale urcite nesundas vic nez 30 kg. Stejnych 30 kilo, jaky je bezny rozdil mezi lidma. Nekdo ma 80 nekdo 120 a malokoho napadne to zapocitat do hmotnosti auta.
              • 01 Reagovat !

                foto Mig-35

                Mig_35 04.06.  09:53

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Krasavec...

                Těch 150-200 kilo je reálný rozdíl mezi 4 coupe a 4 cabrio. U Z4 této generace není s čím porovnávat, nicméně, u kabrioletu nedělá rozdíl střecha /resp. ne tak velky/ ale vyztužení vzpěry atd. Rozhodně ne třicet:))
              • 01 Reagovat !

                foto Dinar

                Dinar 04.06.  09:57

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Krasavec...

                Třícet kilo vysoko nad těžištěm nebo naopak v něm či pod ním je rozdíl dost podstatný, ty karbonové střechy se nedávají na výkonné verze proto, aby auto líp vypadalo.
                • 10 Reagovat !

                  foto Zetti

                  Zetti 04.06.  10:06

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Krasavec...

                  Jesiz to uz je meditace, tech 30 kilo (rozdil) nemusi mit cela strecha, ale i sklapeci konstrukce, navic se musi pocitat ze ta strecha je obcas v kufru a v neposledni rade mluvit o vyssim tezisti u Z4 je legracni. Kolik aut ma asi niz teziste nez prave Z4? Chci zduraznit ze jsem jednu aktualne prodal, stravili jsme spolu 50 tis km. To auto jezdi jako motokara, zadek je par cm nad zemi. Je to zazitkove, ale uz bych ho nechtel.
                  • 01 Reagovat !

                    foto Dinar

                    Dinar 04.06.  10:24

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Krasavec...

                    Kterou generaci jsi měl? E85 jezdila jako motokára, E89 ne. Jejím problémem byla právě vysoká hmotnost, jak celkově tak z hlediska rozložení vůči těžišti, jednak těžká střecha nad těžištěm, jednak motor před ním, na bmw byl posunut hodně dopředu.

                    Argumentovals tím, že se neřeší, jestli uvnitř sedí člověk, co má 120kg, já k tomu jen říkám, že z hlediska ovlivnění jízdních vlasností je 120kg umístěných v těžišti auta, které je zhruba kolem sedaček, menší zlo, než 30 kg umístěných v nejvyšším bodě auta.
                    • 10 Reagovat !

                      foto Zetti

                      Zetti 04.06.  10:48

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Krasavec...

                      To jsou novinarske teorie. Vycteninky z internetu. Ja mel E89 2,3i a kamarad E85 2,8i. Namazal jsem si ho na chleba v kazde situaci.
                      • 20 Reagovat !

                        foto webpaja

                        webpaja 04.06.  10:52

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Krasavec...

                        Asi dobrej oddíl, no...
                      • 10 Reagovat !

                        foto webpaja

                        webpaja 04.06.  10:57

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Krasavec...

                        Přesně jak píšeš, Dinar je na ty vyčteninky >:D :-! :yes:

                        Si asi nejen mě pobavil ;-)
                      • 01 Reagovat !

                        foto Mig-35

                        Mig_35 04.06.  11:18

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Krasavec...

                        Zetti, už při jízdě se střechou nahoře nebo dole poznáš rozdíl, i když auto váží stejně. A jinak tebe přece baví auta, co jezdí potichu, tak netuším, že tě tahle diskuse vůbec zajímá:)
                        Vono stačí to, že si myslíš, že kabrio váží o 30 kilo víc než srovnatelné auto s pevnou střechou:)
                        • 10 Reagovat !

                          foto Zetti

                          Zetti 04.06.  11:37

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Krasavec...

                          Tak to tedy urcite nepoznas. Tedy ja to nikdy nepoznal. To auto sedi jak pribity. My se tu bavime o ruznych generacich Z4. Tedy porad kabrio, resp. roadster. Proc by mi to nezajimalo, se zetkem jsme sdileli prostor 9 let. S Mitsubishi Evo X 5 let, 5 let jsem mel obe soucasne.

                          S vekem se meni priority, kdo si to neprizna tak keca.
                          • 01 Reagovat !

                            foto Mig-35

                            Mig_35 04.06.  13:25

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Krasavec...

                            Z4 je krásné auto na nedělní vyjížďku, ale chová se tak nějak zvláštně. Sportovní jízdu je lépe po něm nechtít. Měl jsem pocit, že v každé zatáčce má jiný charakter.
                            Jinak, jestli je střecha složená nad hlavou, nebo se přemístí do kufru a zatíží víc zadní kola /víc trakce/, musí poznat snad každý...
                            • 10 Reagovat !

                              foto Zetti

                              Zetti 04.06.  14:50

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Krasavec...

                              Dyk je to blbost, koukni se nekde na video jak se ta strecha sklada. Nad hlavou mas jenom strechu s tapecem, kompletni konstrukci se zadnim dilem a sklem mas za hlavou v obou pripadech. Tedy se strechou nahore nebo v kufru. Tedy jde o posun treba 10 kg tezistem o 30 cm Navic Z4 je vyvazena na napravy prakticky presne 50 : 50. Uz sem rikal, ze jsem ji mel pres 9 let. Jezdi sqele, predvidatelne. Da se bez strechy jet i 200

                              Hod si ji do photoshopu se strechou a bez, rozdel si pomery delky a uvidis ze mam pravdu.
                              • 01 Reagovat !

                                foto Mig-35

                                Mig_35 04.06.  15:56

                                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Krasavec...

                                přečti si třeba tady
                                [odkaz]
                                Současně si taky přidřepne celá zadní část auta pod tíhou složeného plechu a citelně se změní vyvážení. Tam, kde se eMko nechalo s nataženou střechou vodit na hranici přetáčivosti a bylo hezky vyvážené, tak se s plechovou střechou v kufru přilepí k asfaltu a drží.
                                • 10 Reagovat !

                                  foto Zetti

                                  Zetti 04.06.  16:09

                                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Krasavec...

                                  To je uplne jine auto, je to sice BMW a je to sice kabriolet, ale neni to Z4, ja ti nebudu donekonecna opakovat aby sis nasel video jak se sklada strecha u Z4. Teziste Z4 strecha meni uplne minimalne, rozlozeni vah taky. Vetsina strechy je tesne za ridicem v obou situacich, at je strecha nahore nebo dole. OMG. Jestli to nechces pochopit tak uz s tim nevotravuj

                                  A o novinarskych recenzich si myslim svy. S tema na me nechod.
                                  • 01 Reagovat !

                                    foto Mig-35

                                    Mig_35 04.06.  18:30

                                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Krasavec...

                                    Z4 mám doma už cca osm let, 440i convertible dva měsíce... princip je stejný, přenesením váhy se změní těžiště i chování auta. jestli jezdíš třeba na motorce, tak stačí dát dozadu topcase a už se velmi znatelně změní chování motorky...
                                    a pozná to každý, myslím, že i ty bys měl:)
                                    • 10 Reagovat !

                                      foto Zetti

                                      Zetti 04.06.  20:06

                                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Krasavec...

                                      Zakladni princip je v tom, ze v aute, kde se ridic nachazi za pricnou osou presun strechy za stejnou osou teziste nemeni. Tedy po lopate, jestli zadni dil strechy s oknem stoji nebo lezi v kufru je uplne jedno nic se nemeni. Stale se tocime kolem jednoho.
                                      • 01 Reagovat !

                                        foto Mig-35

                                        Mig_35 04.06.  20:39

                                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Krasavec...

                                        No nic. Tady ani smrt nebere:)
                      • 01 Reagovat !

                        foto Dinar

                        Dinar 04.06.  12:02

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Krasavec...

                        Přesně tak, novinářské teorie, kromě tebe těmi auty nikdo nikdy nejel. >:D
                      • 10 Reagovat !

                        foto iudex

                        iudex 04.06.  12:26

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Krasavec...

                        Aha, a asi práve preto samotné BMW teraz priznáva, že predošlá Z4 nebol žiadny športiak:
                        The old car, they now admit, was one to drive on a Sunday afternoon, maybe when the sun was shining – because it wasn’t really a true-blue sports car.
                        But the new Z4 – which we drive here in Z40i prototype form – is a car to drive early on a Sunday morning, they say, before the sun has come up and when there’s no one else around, the inference being that the old car was a bit of a softie at heart whereas this new one has become a proper, red-blooded driver’s car. ;-)
            • 10 Reagovat !

              foto Mig-35

              Mig_35 04.06.  09:51

              « Re: Re: Re: Re: Re: Krasavec...

              Přehlídnul jsem tu hadrovou střechu, mea culpa:)
              je otázkou, jestli je to dobře nebo ne... každopádně lehčí bude.
          • 10 Reagovat !

            foto iudex

            iudex 04.06.  09:43

            « Re: Re: Re: Re: Krasavec...

            A čo má byť šoférskym autom viac než výkonný roadster s RWD? Práveže ak niekde manuál má zmysel, tak sú to takéto autá pre radosť. Z môjho pohľadu rozhodne škoda, že je automat jedinou voľbou. ;-\
            • 01 Reagovat !

              foto Mig-35

              Mig_35 04.06.  09:55

              « Re: Re: Re: Re: Re: Krasavec...

              Měl jsem za to, že je to plechová střecha. Nicméně i tak, víc šoférské auto bude lehčí verze kupé, než kabrio s výztuhama, které se ve většině případů dost kroutí.
              Co nechápu, je ten automat. Jestli ho přestanou dávat úplně - no ok, ale pokud ho mají vyvinutý pro jiné verze, tak nevidím rozumný důvod proč ne silnějším benzínům... každopádně individuální přestavba je možná vždycky, ne?
        • 10 Reagovat !

          foto iudex

          iudex 04.06.  09:41

          « Re: Re: Re: Krasavec...

          Bez šance. Manuál nebude ani v budúcej 3er, varianta M340i bude výhradne s automatom. Predpokladám na 90%, že v Z4 bude tá istá motorizácia a silne pochybujem, že by pre malosériový model ako je roadster vyvíjali samostatne verziu s manuálom. Ostatne kvôli emisným normám od septembra na automaty prechádza viacero modelov, vrátane M140i, takže i z tohto pohľadu je šanca na manuál v Z4 minimálna, resp. nulová. 8-s
          • 02 Reagovat !

            foto Dinar

            Dinar 04.06.  09:53

            « Re: Re: Re: Re: Krasavec...

            Bohužel máš pravdu, manuál v Z4 bude jen se čtyřválci. ;-\
            • 01 Reagovat !

              foto Mig-35

              Mig_35 04.06.  09:55

              « Re: Re: Re: Re: Re: Krasavec...

              prostor pro individuální úpravu:)
          • 10 Reagovat !

            foto fOE

            fOE 04.06.  11:02

            « Re: Re: Re: Re: Krasavec...

            1) nadej umira posledni a 2) evropa neni svet. V USA treba manualni silne baworaky radi, tak treba je dokopou k manualu i pro 40i v 4er a z4 a kdyz uz BMW tu prevodovku v talone mit bude, tak treba, treba nejaka limitka se dostane i do nasich koncin....
            ... a pokud ne tak to abys svemu kousku po nocich predcital pohadky at ti hezky, dobre a hlavne dlouze slouzi. :-)
    • 10 Reagovat !

      foto iudex

      iudex 04.06.  12:28

      « Re: Krasavec...

      A podľa Autoexpressu, ktorí na prototype už jazdili, to vyzerá veľmi nádejne:
      In short the new BMW Z4 goes hard, makes a better noise than a flat four Porsche 718 Boxster, is much more entertaining in its handling, steering and body control than before while maintaining a genuinely decent ride quality. And, to these eyes, it looks the business as well. A credible rival for the Boxster? Oh yes.
  • 10 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 04.06.  09:54

    A čo ///M?

    Neviem, do akej miery mám veriť informácii, že vrcholom bude motorizácia 40i. Predchodcovia - Z3 aj prvá generácia Z4 mali aj plnotučný M model; druhá generácia Z4 ho už nemala. Sám som zvedavý, či táto M model dostane, predsalen pri minulej bol rozdiel, či je pod kapotou 3,0 šesťvalec alebo 4,0 osemvalec, tam sa absencia M modelu dala vysvetliť, ale aktuálne ak je M stále 3,0 R6 ako model 40i, tak niet technickej prekážky, aby model M nebol, jedine že by nebola vôľa, resp. M model nebol "politicky korektný". Ale v kontexte toho, že Z4 je brat budúcej Supry, ktorá má "some big shoes to fill" a teda výkonný motor mať asi bude, bolo by vhodné, aby BMW nebol výkonovo pod Toyotou a M model dostal.
    Ale možno to BMW vyrieši tak, že bude naozaj "len" ten model 40i a prípadná výkonnejšia verzia sa bude riešiť ako Performance/Competition model.
    • 01 Reagovat !

      foto Dinar

      Dinar 04.06.  10:00

      « Re: A čo ///M?

      Z4M bude, R6 a el. motor, stejný hnací řetězec, jaký dostane příští M3/4. ;-)
      • 01 Reagovat !

        foto MrBeranek

        MrBeranek 04.06.  10:59

        « Re: Re: A čo ///M?

        A netušíš, jestli tam konečně dají i xDrive? 500koňová M3ka ve čtyřkolce z S58kou dopovanou ještě dole elektrokompresorem by se mi líbila. :-)
        • 10 Reagovat !

          foto webpaja

          webpaja 04.06.  11:06

          « Re: Re: Re: A čo ///M?

          Ať ji dají jako option, ale ne aby byla xdrive jedinou volbou 8-s
          • 01 Reagovat !

            foto speedfred

            speedfred 04.06.  11:59

            « Re: Re: Re: Re: A čo ///M?

            súhlas,x drive ako voľba ale nie povinnosť.
            Sám som celkom prekvapený ako sa dá dobre preniesť cca 500 koni rwd aute s vypnutou stabilizáciou. Aspoň za sucha. :-)
        • 01 Reagovat !

          foto Dinar

          Dinar 04.06.  12:03

          « Re: Re: Re: A čo ///M?

          Netuším. ;-)
          • 10 Reagovat !

            foto MrBeranek

            MrBeranek 04.06.  14:35

            « Re: Re: Re: Re: A čo ///M?

            Neva. Nechám se příští rok překvapit. "Přinejhorším" skončím zase u Alpiny (jakkoli tentokrát v benzínu). ;-)
            • 01 Reagovat !

              foto Mig-35

              Mig_35 04.06.  18:31

              « Re: Re: Re: Re: Re: A čo ///M?

              Nevím, jestli není rozumnější koupit tak silný benzín, aby to zadní náprava ještě ustála, než ten nejsilnější s nutností mít čtyřkolku, která podle mého BMW nesluší...
              • 10 Reagovat !

                foto MrBeranek

                MrBeranek 04.06.  18:43

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: A čo ///M?

                A to je v trojkové řadě podle tebe která motorizace?
                • 01 Reagovat !

                  foto Mig-35

                  Mig_35 04.06.  19:01

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A čo ///M?

                  Ve 440i mám 405 koní a ještě nemám ten debilní pocit á la aktuální M3/4 kdy to furt hrabe a tancuje...
                  • 10 Reagovat !

                    foto MrBeranek

                    MrBeranek 04.06.  19:40

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A čo ///M?

                    To ji máš pěkně přikrmenou. To je jen mapa nebo i výfuk? Svody?

                    V nové trojce má mít M340i kolem 385 koní. Úpravama z ní nebude problém dostat víc, ale když vezmu, jakej hraboš je 1M a ta má právě těch 370-380, tak to pro mne není řešení.

                    A hlavně. Já nehledám sportovní auto na zábavu (na to mám 1M, resp. teď víc motorku). Hledám něco, co nahradí stávající D3, ale ideálně s výkonem supersportu. Tzn. rodinný auto střední třídy v tom smyslu, že nás kdykoliv kamkoliv odveze bez reptání. Ale motorka mne v posledním roce namlsala. Chci něco výkonnýho v benzínu (500 hp+), ale nechci M5ku (moc velká). Trojka v sedanu je pro nás velikost akorát, ale chci větší skok ve výkonu. A tam si nedovedu představit, že by 500 koní na zadku mohlo fungovat.
                    • 10 Reagovat !

                      foto speedfred

                      speedfred 04.06.  19:54

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A čo ///M?

                      ...ale funguje to celkom dobre. Mám QV, a nemám pocit že by mi nejako naháňala strach.
                      Taká M2 troška viacej rada tancuje.
                      • 10 Reagovat !

                        foto MrBeranek

                        MrBeranek 04.06.  21:04

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A čo ///M?

                        QV je určitě na wishlistu v případě zadokolkových sedanů střední třídy na předním místě, ale hádám, že ji bereš primárně jako sportovní auto, ne?
                        • 10 Reagovat !

                          foto speedfred

                          speedfred 04.06.  21:17

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A čo ///M?

                          mám ju na denné jazdenie.
                          • 01 Reagovat !

                            foto Mig-35

                            Mig_35 04.06.  21:44

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A čo ///M?

                            gratuluju. Když jsem chtěl z novějších aut něco s +350-400 hp, RWD a manuál, kromě amerických aut vyjelo jen QV. Smutné, že se z tohohle hříště třeba BMW úplně stáhlo...
                            Za kolik to jezdí v denním provozu?
                            • 10 Reagovat !

                              foto MrBeranek

                              MrBeranek 04.06.  22:36

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A čo ///M?

                              Pořád je tu M3/M4, ne? Manuál + RWD.
                              • 01 Reagovat !

                                foto Mig-35

                                Mig_35 05.06.  12:20

                                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A čo ///M?

                                Zkoušel jsem a nějak mě to neoslovilo. Podle mě překoňované. A hlavně jsem nutně chtěl něco jiného, než BMW. Nakonec to nějakým řízením osudu dopadlo takhle:)
                                PS: jen krabička, racechip.
                                PSII: laufy jsem neřešil, i série je dost uřvaná.
                                PSIII. poslední playstation co jsem si koupil:)
                                • 10 Reagovat !

                                  foto iudex

                                  iudex 05.06.  13:46

                                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A čo ///M?

                                  Sériová 40i je dosť ukričaná? Tak to si dovolím nesúhlasiť, trochu hlučnejší je výfuk len pri studenom štarte, ale za pár sekúnd sa ukľudní a celkovo je zvukový prejav auta pomerne tichý, na môj vkus možno až zbytočne tichý. A vedľa M2 či spomínanej Giulie je to tichučká limuzína. :-)
                                  • 00 Reagovat !

                                    foto Mig-35

                                    Mig_35 06.06.  07:13

                                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A čo ///M?

                                    V kabriu řve na můj vkus až moc:)
                                    • 00 Reagovat !

                                      foto iudex

                                      iudex 06.06.  09:11

                                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A čo ///M?

                                      OK, to môže byť, ja to mám v uzavretej verzii a tam by som zniesol aj trochu ostrejší zvuk (ale je pravda, že som prešiel z auta s ladeným výfukom, kde to zase prekážalo polovičke).
                                      • 00 Reagovat !

                                        foto Mig-35

                                        Mig_35 06.06.  18:47

                                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A čo ///M?

                                        Uf ty už jsi taky u vrtule? Gratuluju:)
                            • 10 Reagovat !

                              foto speedfred

                              speedfred 05.06.  05:57

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A čo ///M?

                              teraz bola cesta do DE za 9,2l ,ale skôr treba počítať tak 11+
                              • 01 Reagovat !

                                foto Mig-35

                                Mig_35 05.06.  12:18

                                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A čo ///M?

                                to je slušné. Za mých mladých let brávaly 500 hp sedany minimálně 15-16 a M5 V10 se těžko dostávala pod dvacet... nějaký ten technický pokrok asi proběhnul:)
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

V Paříži se znovu protestuje. Ke „žlutým vestám“ se připojily nahotinky

V Paříži se znovu protestuje. Ke „žlutým vestám“ se…

V Paříži se dnes k protivládním protestům sešlo zhruba 3000 členů hnutí takzvaných žlutých vest, tedy mnohem…

Překladač Googlu začne nabízet překlady ve více genderových variantách

Překladač Googlu začne nabízet překlady ve více…

Novinku, která má omezit genderovou předpojatost, zařadil do svého Překladače Google. U výrazů, které je možné…

 

iSport.cz

Manchester City opět vede ligu, výhru nad Evertonem řídil Gabriel Jesus

Manchester City opět vede ligu, výhru nad Evertonem…

Fotbalisté Manchesteru City v úvodním zápase 17. kola Premier League porazili Everton 3:1. Výhru dvěma góly…

Parťák mu umřel před očima. Holeček o horách, smrti i

Parťák mu umřel před očima. Holeček o horách, smrti…

Rozhodla vteřina. Smrt parťáka zavinila karabina natočená zobáčkem vzhůru, o kterou si bundou zavadil. Uvolnil…

 

Reflex.cz

Má to logiku? Kalousek se stydí za Babiše, jako se prý styděl za rakouské nápisy, vyzývající Čechy, aby nekradli

Má to logiku? Kalousek se stydí za Babiše, jako se…

Advent neadvent, českému veřejnému prostoru vládne stále Babiš, Babiš a Babiš. Zdá se, že dokud nebude řádně…

Průzkum: Britové věří premiérce Mayové. Lepší dohodu o Brexitu nikdo nevyjedná, myslí si většina

Průzkum: Britové věří premiérce Mayové. Lepší dohodu…

I když britská premiérka Theresa Mayová čelí vzpouře ve své Konzervativní straně, tak podle posledního průzkumu…