jednim slovem nadhera! interier bmw, dle meho nazoru, nikdy moc napaditosti nehyril, ale toto je veleskok vpred. no, koneckonců, kde taky zacit jinde, nez u nejsexy modelu. tohle az narvou do z5, tak se budou pořádat exkurse do showroomu... ty z nas / vas o dva az tri chlupy chudsi, budou mrskat do stanku ttt. ale to je stejne fuk, stejne pujde o podvozek...
p.s. doufam, ze mistrum dojde, ze do takovy kary patri jedine b&o nebo ml a ne zadny sumitka typu hk!
mas recht, ale uznej, ze ty bily tam bylo trochu moc. jak pro buziky... oproti tomuhle, je to nesrovnatelny. nekdo, kdo nema v hlave kokosovej vorech, poskladal skoro idealni kombinace barev a materialu, vc. struktur, a vysledkem je elegance, smrnc, a pritom vkus, ale s velkym "v"...
Tady bych měl problém, jednak mi do roadsteru nepasuje dřevo, jednak ta hnědá... Na sedmičce o.k., ale tohle je kategorie, kde by snad mohli tlačit výrazné barvy, těch padesát odstínů šedi a hnědá, kterou má dnes bmw v nabídce, to je děs. A jinde to není lepší. Každopádně barva a interier nejsou u Z4 problém, horší je, jak jezdí, je malá a přitom není obratnější než šestka. Tahle generace se neumí obhájit jak v rámci modelového portfolia bmw, tak v rámci své třídy proti konkurenci. Drží to jen desingem.
to je jako pokus o vtip, nebo co? by se dalo tesat: "drzi to svym designem" to jako co? jako, ze z4 Drive35i je auto na pi*u, ale hledme, vzdyt je to v kuzi, tak si to kupme... jen pro zajimavost, mistre, kolikrát si v tom jel? a kolik km?
Od 23i po 35is všechny verze, pro srovnání caymana předchozí generace, aktuálního boxstera, f-type. A hlavně také několik motorizací předchozí E85. E89 je prostě těžkopádná, má horší řízení a po fl. jí chybí charakterní motor mimo 35i. Pokud máš nějaké konkrétní dotazy, ptej se, kdybych začal od základní motorizace, bylo by to na dlouho.
sakra! zmizel mi text!
tak to beru zpatecku. konecne nekdo kdo mel ty verky v rukach. no, ja mel moznost jet pouze s 35i. s eskem ne, ale i tak jsem byl hooodne spokojenej. srovnaval jsem to s gt86 a sti s prodrive, kterou jsem mel k dispozici relativne dlouho, ale asi to kulha. no, ale zpet k dotazu. to je fakt takovej rozdil mezi e85 3.0i / 3.0si a e89 35i / 35is? to je tech cca 1,5 az 2 metraky tak znat?
Rozdíl mezi E85 a E89 je dost velký, zejména po fl. s el řízením je E89 spíš šoukár, E85 s třílitrem byl malý obratný roadster, i když tvrdý. E89 je spíš GT a tím být nemá, je tam fakt malý rozdíl v obratnosti oproti šestce, která je o kus větší auto, má zadní sedačky, kufr atd. Je to jistě dáno i tou plechovou střechou, váha, těžiště... Asi to bmw vyřeší roadsterem na bázi dvojkové řady, malé auto s hadrou na střeše.
Pokud jde o nejlepší variantu E89, pak 30i před faceliftem. ;-)
Tak hnědá je módní záležitost. Pokud jde o ty jejich balíčky, tak mají, dá se říct, dvě řady. Takové ty stylové/ elegantní, tedy White, Balance a teď Fusion, a pak dynamičtější, což jsou Impulse a Traction (na tenhle jsem přišel až dnes). První skupina má pak dřevo, Impulse měl myslím klavírní lak a Traction má kov.
Co do laků, v nabídce myslím byla/ je žlutá, oranžová a červená. Ne že by to bylo něco světoborného, ale alespoň něco.