Ta strecha na Z4 neni kovova, ale hlinikova. Narust hmotnosti je maximalne 40 kg (pul spolujezdce) a to jeste neni jiste ze tohle navyseni ma na svedomi jenom ta strecha, resp. zadni a zadni bocni skla.
Protože hliník není kov, ale dřevo, to dá přeci rozum...
Každopádně od předchozí Z4 je těžší přibližě o 100 kg, což je poměrně dost, ať už za to může kovová střecha nebo ne.
Napsat kovova vytvari dojem ze je plechova vy chytrolini a vahu muzou krome strechy zvedat i jine komponenty, treba rekuperace energie, ta myslim na E85 neni. Proste modernejsi lepe vybavene auto bude asi tezsi.
Ta Z4 je stejně takové velké retro, když má střechu z hliníkové překližky...
A ve Feroně mají určitě chybu, ta se, pokud vím, zabývá pouze hutním materiálem.
Blábolejte si tady co chcete, ale jízda v Z4 je balada. Ani 10 turb nepřekoná ten nádherný orchestr z výfuku. A bacha aby ekologové z EU nedonutili vývojáře přeturbenej motor udělat 5válec nedej bože 3válec. Začíná to bej nutná móda.