tak ten pohled skrz otevrene viko "motoru" a zadni dvere je hustokrutoprisny... tam by se umistovalo suprove nejake to delo nebo torpedo ;-)) vpredu lauf, vzadu odhozeni nabojnice ;-))
ale jinak, pekne, ucelne, hranate... libi se mi to.
Citace: "...Zároveň ale zvládne utáhnout až 2.767kg náklad, přesně takové je jeho užitečné zatížení. ..."
Tipnul bych si že užitečné zatížení nebude 2767 kg, to by byla fakt absolutní rarita
EDIT: takže i jinde píšou že "...Towing capacity and load capacity are both 6,100 lb (2,767 kg) for a peak vehicle gross weight of 10,001 lb (4,536 kg)." To potom klobouk dolů
Parametry to ma na papire zajimave, ale chtel bych tuhle baterkovou krychly na terennich pneumatikach videt, jak jede 204km/h, opravdu chtel. >:D
Jinak design to ma paradni, nejspis prvni elektro auto, ktery se mi libi. Mit to pod kapotou benzinovou V8 a manualni prevodovku s redukci, jako prvni Range Rover, tak by slo o idealni vuz do hor. :-)
Kubismus, minimalismus, funkcionalismus. Jasně daný pravidla, žádný hloupý obloučky, křivky, designový extravagance. Tohle je přesně auto co bych chtěl, kdybych na něj měl, ideálně v LPG se silným motorem. K dokonalosti tomu mimojiné chybí solární panely na střechu a být o něco trochu užší aby to v lese projelo lépe. Nicméně, interiér je naprosto famózní a absolutně si dovedu představit, že by tohle auto naprosto splnilo moje potřeby farmářskýho auta! Tohle je totiž moje láska na první pohled.
Tak takový tereňák bych si při přebytku zdrojů okamžitě koupil. Vše v jeho konstrukci dává smysl, principy designu bezvadně, zdá se, že se stále najdou výrobci a konstruktéři, kteří nejen umí, ale hlavně vědí, k čemu a jak efektivně to má sloužit.