Bude aféra Crashgate? Auta jsou bezpečná jen při nárazových testech! Jaká je realita?
17
/
19
Prohlédnout znovu
Bude aféra Crashgate? Auta jsou bezpečná jen při nárazových testech! Jaká je realita?
Bude aféra Crashgate? Auta jsou bezpečná jen při nárazových testech! Jaká je realita?
|
acz
Abarth
|
acz
Na nárazovém testu IIHS na stranu řidiče s malým překrytím je zřetelně vidět větší poškození před spolujezdcem, zatímco šofér by byl ochráněn lépe
|
acz
Americká organizace IIHS testuje také zadní nárazy do kamionových návěsů, což Euro NCAP nedělá
|
acz
Německý autoklub ADAC se rozhodl otestovat boční střet se spolujezdcem. I tady se potvrdilo, že ještě existují rezervy v bezpečnosti obou stran moderních vozů. Pasažér by zde mohl vyklouznout z pásů
|
acz
Netestují se pouze čelní střety, ale také nárazy zezadu. Nejsou totiž vůbec zřídkavé a pasažéři si z nich obvykle odnášejí dlouhodobá zranění krční páteře.
|
acz
Společnost Dekra se zaměřuje na netradiční crash testy. Například čelní srážku osobního a nákladního vozu. Ukazuje totiž na nekompatibilitu bezpečnostních prvků, které na to nejsou připraveny.
|
acz
Kumulativní nehody představují úplnou specialitu. Dokážou totiž odhalit mezery v bezpečnosti aut, na které běžné testy nikdy nepřijdou.
|
acz
Kumulativní nehody představují úplnou specialitu. Dokážou totiž odhalit mezery v bezpečnosti aut, na které běžné testy nikdy nepřijdou.
|
acz
Testy Euro NCAP 2014
|
acz
Testy Euro NCAP 1998
|
acz
Přesazený náraz do nepevné překážky
|
acz
Náraz do pevné překážky
|
acz
Boční náraz
|
acz
Whiplash – zranění krku
|
acz
Boční náraz do tyče
|
acz
Systém nouzového brzdění – město
|
acz
Ochrana chodců
|
acz
Asistent jízdy v pruzích, upozornění na opuštění
|
acz
Alpine chystá nové SUV a dvoumístný sporťák. Už jen na elektřinu
Oslava 50 milionů aut GM: Chevy Bel Air ukradli pro zlato, připomíná ho replika
Další čínská značka s ambicí uspět v Evropě: Avatr chystá dobrodružné elektrické SUV
Martin Vaculík a BMW i3: Elektromobil z dob, kdy proti nim nikdo nic neměl