Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Budoucnost pražské Severojižní magistrály: stane se z ní bulvár?

Současný primátor Prahy Tomáš Hudeček se dostal do sporu s tím bývalým - Pavlem Bémem. Jablkem jejich sváru je budoucnost magistrály vedoucí středem města.
Zpět na článek
8. 7. 2013 09:38
8. 7. 2013 13:11
8. 7. 2013 13:12
8. 7. 2013 15:57
8. 7. 2013 09:01
Ja tomu nejak nerozumim
Automati nejdrive vykrikuji, ze Blanka nic neresi a ze jsou to jenom utopene miliardy, ktere doprave ve meste nepomuzou a ted zase Blanka staci k tomu, aby se zavrela prazska magistrala. Tak nevim co si o tom mam myslet.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - WinDiesel
8. 7. 2013 11:16
Re: Ja tomu nejak nerozumim
Co chceš od fanatiků ..........
Avatar - Hammunasakra
8. 7. 2013 15:05
Re: Ja tomu nejak nerozumim
Tranzitní mezinárodní dálnice skrz centrum města je zřejmě mezinárodní originál a určitě debilita mezinárodního rozsahu >:D
Vnitřní okruh, kterýho součástí je Blanka a hlavně vnější sou naprosto normální u každýho většího města. Že je dodnes nemá město jako Praha je skoro nepochopitelný. Po vzoru sovětských přátel a Moskvy se vo tom usnesli dokonce už komačové a to v době kdy nikdo z nás eště nebyl naživu. Problém je že se staví průměrnou rychlostí asi 2-3 kilometry za rok >:D
8. 7. 2013 16:38
Re: Ja tomu nejak nerozumim
Kde nevyřešili vnější městský okruh v 70 a 80tých letech minulého století, tam už bude velmi těžké jej dokončit. Leckde jsou dál než v Praze, ale také se jim nedaří okruhu uzavřít - např. Mnichov, případně Vídeň, též je co dohánět v současných podmínkách to bude již velmi těžké.
Avatar - Hittman
8. 7. 2013 09:38
Dostupnost?
Byl jsem v práglu jako túrista minulý měsíc poprvé s tím, že si projdeme staré město. Chtěl jsem zaparkovat u hlavního nádraží, ale cena 40 kč za hodinu mě to docela znechutila, takže o kousek dál parkoviště u Masarykova za 30 Kč na hod přijatelnější. Pominu-li sobotní večerní mačkání se v centru Prahy mezi tisícovkami lidí, bezďáků, italských či jakých majitelů krámků s krámy, kteří čekají ve dveřích, aby vás vtáhli dovnitř, smradu, odpadků, chcanců od psů a bůh ví koho, kafe a voda za nelidské peníze...no hnus. To jsem zvědav, jak to ty památky takový nápor vydrží...holt praha už asi není pro čechy. No a samozřejmě zaparkovat někde v centru na ulici nemožno, plno, zóny, zákazy. Informatika, kde je možno parkovat na ulicích chybí. Pokud se zhorší přístupnost do centra, aby si člověk, který ji mimo prahu v klidu dojel někam poblíž a pak mohl cca po 15 až 30min dojít do centra, postrádá pak pro mě jakýkoliv smysl opět toto město navštívit. Abych si hledal dopředu trasu ně internetu, kde zaparkuji, kudy metrem, kudy busem či vlakem či jak, na to nemám nervy. Tímto se pak pro mne stává město neatraktivní. Je zajímavé, že všude jinde to jde, jen v praze ne.
Rozbalit vlákno
8
8. 7. 2013 10:14
Re: Dostupnost?
Tak jsem si koupil auto a představte si, že ono samo nejede, já ho musím řídit, abych se někam dostal, no na to nemám nervy, tím pro mě auta postrádaj veškerý smysl... :-)
Vážně by mě zajímalo jak jste si představoval návštěvu Prahy, být překvapen, že je Praha velký město a že je v něm spoustu lidí, aut a turistů, tak to je..roztomilý :-)
Avatar - mustafa
8. 7. 2013 10:16
Re: Dostupnost?
Všude jinde stáhneš ocas a zaplatíš Ečka za parkovný. Jen tady v Čechách prostě ne a ne. Přitom je tak jednoduchý zaparkovat na nějakym záchytnym parkovišti ať už u metra nebo u rychlejšího vlaku, kterej tě vykopne na hlaváku a máš to 3min na Václavák.
Avatar - Stejsn
8. 7. 2013 10:48
Re: Dostupnost?
Nevim no, podle mě je to dneska úplně normální standart ve všech velkých městech. Zkus třeba Vídeň a uvidíš že je to to samý. Teda co se týká tý dopravy a parkování.
Avatar - WinDiesel
8. 7. 2013 11:22
Re: Dostupnost?
Já bych možná taky v Brně nevěděl kde zaparkovat ...... >:D
A teď vážně - o kolik je v centru Brna nižší cena Starobrna než v Práglu Staropramenu?
O hodně?
Teď to možná zabolí - drahota dosti odpovídá turistické atraktivitě místa, jakkoli s Tebou v mnohém souhlasím .......
Ale pokud porovnám třeba Barcelonu, Paříž, Londýn, Frankfurt a další velká města s Prahou, vychází to plus minus stejně až na Barcelonu, která má skvěle zorganizovanou "hromadnou" dopravu založenou - světe div se, na taxících .....
8. 7. 2013 12:42
Re: Dostupnost?
S Prahou to vidim podobne. A to, ze Nektera dalsi evropsky mesta jsou taky ucpana a taky se tam zkouseji represivni opatreni v individualni doprave, neni argument. Spis bychom se meli divat, kde to funguje a ne kde to nefunguje;-)
8. 7. 2013 13:07
Re: Dostupnost?
A mohl bys mi říct, v kterých dalších velkých městech jsi byl autem? Kde všude jinde to jde, zatímco pouze v Praze ne. Dneska jsou parkovací hodiny v centru každého patnáctitisícového města a dvacka za hodinu je dost běžná suma.

Praha skutečně není pro Čechy, jako Paříž pomalu není pro Francouze, Mnichov pro Bavoráky či Londýn pro Angličany.....čím to asi je?
8. 7. 2013 16:44
Re: Dostupnost?
Tak nevim, v sobotu u hlavního nádraží zaparkuješ i zadáčo a že by nebylo kde. Nikdy jsem neměl problém kde. Jasně, na václaváku, karláku, malý straně nezaparkuješ, pokud nejsi rezident. Ale jinak v poho a teď o prázdninách vůbec. Na turisty většinou někde čeká autobus a volných míst k parkování je spousta. A o víkendu jsou mimo úplné centrum i gratis.
Ale pokud vidíš Prahu tak, jak jsi ji popsal, tak buď v klidu, chybět nám tu nebudeš ;-)
8. 7. 2013 19:41
Re: Dostupnost?
"No a samozřejmě zaparkovat někde v centru na ulici nemožno". Co by jste chtěl když tam kolikrát nemají kde zaparkovat ani místní a to mám parkovací kartu do modré zony. Mohl jsi nechat auto na některém ze záchytných parkovišť a dojet do centre metrem tak jako to přespolní běžně dělají. Proč jste se cpal někam kde to neznáte autem? Akorát tady děláte zmatky nic víc.Nechápu. Že by typický Čech ;-\ Zkuste si v Hamburku, Berlíně, Miláně,Paříži atd. dojet do centra a zaparkovat :no: Co se týče cen v centrech velkých a hlavních měst obzvlášť nebudu ani komentovat.
8. 7. 2013 09:47
Automati si zase nějak odporují...
Pokud teď podle nich magistrálu používají jen Pražané bez ohledu na existenci vnitřního a vnějšího okruhu, jaktože nenastane dopravní kolaps po jejím zásadním omezení???

Jinak osobně jsem proti jakémukoli omezování magistrály, dokud nedojde ke kompletnímu dokončení vnějšího okruhu (severní část přes Suchdol a spojka D1 s D11) a dále i vnitřního - pokračování Blanky přes Libeň, Malešice a napojení u lanového mostu na Jižní spojku.
Rozbalit vlákno
15
Avatar - Bubáq
8. 7. 2013 11:31
Re: Automati si zase nějak odporují...
Je třeba opět zvednout hlas lidu!
Jak to, že jiná velkoměsta také MAJÍ své magistrály, a vždy přes centrum! Vždyť jim to pomáhá zvládnout nápor individuální dopravy, který BUDE trvat tak dlouho, dokud lidi budou mít na palivo (banzín, naftu, el. proud, vodík...).
Copak jiná hlavní města nemají své hlavní tahy skrz město s malým okruhem kolem centra?! Co je to zase za demagogii??!!
Ano, SJM je postavená hodně blbě, ale s tím se teď už težko udělá něco smysluplného "za pár miliard"....
Proč se ale Praha nechce vrátit k projektu sice historickému, ale nanejvíš potřebnému pro dnešek i pro budoucno? K projektu, jak byl připraven na začátku minulého století? Vždyť to byl geniální projekt!!!
Postačilo by zbourat veškerou výstavbu mezi Legerovou a Sokolskou od Nuselského mostu k Národnímu muzeu. A na nově vytvořeném místě vytvořit MNOHEM VÍCE pruhů, než je dnes v obou jednosměrných ulicích (3). A ano, více křižovatek se semafory a s mnoha přechody pro chodce.
Smysl takové jednoduché úpravy je několikerý:
1) vystěhovat lidi a instituce (ŠKOLY!!!), kteří fungují tam, kde nemají (škodí to jejich zdraví); navíc jsou to věční prudiči, kteří nechápou, že tohle místo v Praze už NIKDY nebude vhodné k pohlidnému bydlení či práci.
2) vytvořit konečně nějakou oázu zeleně, která bude částečně tlumit hluk individuální dopravy a částečně pohlcovat zplodiny;
Navíc tato zeleň nahradí její kontinuální úbytek v celém centru, kde *** podmazávající úředníky horem dolem staví nové a nové OFFICES, které stejně už nemají žádné smysluplné užití.
3) Praha a stát utratí konečně peníze na něco snadno a rychle realizovatelného, něco, co zachová historický charakter výstavby po obou stranách kritického úseku magistrály, a co přinese uklidnění do hlukových parametrů úseku. SNADNO, RYCHLE A ZA MÁLO PENĚZ!
4) Dojde k pěšímu propojení svahů po obou stranách Nusellského mostu (mám na mysli vlevo a vpravo, ne na straně Nuslí a Nového města) s IP Pavlova a s Muzeem.

Proč zvýšit počet pruhů na 5 v každém směru? Aby byla doprava plynulá, a proto nejméně hlučná a nejméně smrdutá! TAk, jak to je v jiných velkých městech okolo jejich center. Tak, aby doprava nebyla blokována při sebemeší nehodě! Tak, aby byly oddeěleny pásy pro odbočující vozy, popeláře a MHD...Tak, aby mezi chodníky nebylo nikde více, než 2 pruhy. Atd. Stačí se podívat do Vídně, a je vše jasné!!!!

Ano, neřeším otázku propojení Národního muzea s Václavákem. Ale to bude až další etapa, krátká, levnější, než dnešní přehnané úvahy týkající se celého úseku od Nuselského mustu po Hlavní nádraží... Napřed převedení dopravy v obou směrech na jihovýchodní stranu Muzea. Tím se vytvoří čas na zpracování definitivního řešení v oblasti Muzea, třeba i za pomocí tunelu.

HOWGH!
8. 7. 2013 12:40
Re: Automati si zase nějak odporují...
Souhlasim a doplnuji:
Nerozumim soucasnemu trendu silove omezovat individualni dopravu. Tohle uz jsou tak trochu sebevrazedne sklony. Jak z hlediska ekonomiky a efektivnosti, tak hlavne psychickeho zdravi. Ze svych zkusenosti jako ridic v praze mam naopak pocit, ze by se mely cesty rozsirovat a hlavne ZRUSIT zony s 30kou apod. Misto buzeracnich opatreni ve forme automatickych radaru by bylo lepsi seridit krizovatky (nejrychleji se jezdi, kdyz vypadnou semafory) a hlavne naucit chodce, ze auto ma na silnici prednost (je tezsi a plati spotrebni dan). V zonach s opravdu smesni nizkymi povolenymi rychlostmi to vede k tomu, ze tam chodci lezou, jakoby meli pesi zonu, protoze ty auta fakt nejedou moc rychle. A krome toho ridici nedavaji pozor. Nejen ze nesledujou zrcatka, ale hlavne uz se moc nedivaji ani pred sebe. Cim vetsi rychlost dopravy, tim vice se musi davat pozor a tim mene se tam chodci odvazi lezt. Cili s tou bezpecnosti ve vztahu k rychlosti je to spise neprima umera.
Avatar - WinDiesel
8. 7. 2013 12:44
Re: Automati si zase nějak odporují...
Zcela s Tebou souhlasím, rudý bratře !!! A nemyslím tím rudý soudruhu >:D >:D >:D
8. 7. 2013 13:02
Re: Automati si zase nějak odporují...
Souhlas, bohužel ty na to jdeš s logikou a AutoMat je zase jenom taková partička zakomplexovanců, kteří žijou tím, že buzerujou normální lidi a tím se jim uleví. A když někomu znepříjemní život a n....o ho, mají další vánoce. Co mně osobně děsí je prostor, který tyhle partičky dostávají v médiích, zatímco názor normálních lidí není slyšet.
8. 7. 2013 13:08
Re: Automati si zase nějak odporují...
Ano, jeste by me zajimalo, kdo tyhle nezizkovky plati. a hlavne ktere lobby to pomaha? vyrobcum kol? ktery soudny clovek muze mit zajem na nesmyslnem omezovani individualni dopravy?
Avatar - Hammunasakra
9. 7. 2013 00:59
Re: Automati si zase nějak odporují...
Koukám že jedinej kdo tu furt mluví o zakomplexovanosti a buzerování seš ty >:D
Taky furft vopakuješ něco o normálních lidech, tady dokonce dvakrát hned po sobě a nebo naopak chrlíš sprostý slova co to jen de. Ty máš fakt diagnozu na F žejo? >:-[]
9. 7. 2013 09:32
Re: Automati si zase nějak odporují...
Sklapni ***, na tvoje žvanění tady není nikdo zvědavej. řekni si o další rohypnol a zpátky do klece, či jak to tam u vás chodí. Jinak je z tvé reakce zase jasné, co jsi zač. Je jedno protřepané rčení a potrefené huse.....

Jinak se tě snažím přece jenom trochu léčit, protože nikdo tady na tvoje idiotské příspěvky nereaguje. Blahopřeji ti k titulu idiot týdne, pokud se navrátíš na nvinky.cz či jak se ten bulvár jmenuje a nebudeš si tam notovat s tetkou kýlií tak to možná dotáhneš na idiota července a to přes zdatnou konkurenci tady.
Avatar - Hammunasakra
9. 7. 2013 11:25
Re: Automati si zase nějak odporují...
Víš že bečíš totální blbosti nebo ne? Jaký novinky.cz zase? Jakej bulvár? Totálně ses pomát? Seš místní blázen? Absolutně tě neznám a navážíš se do mě a buzeruješ vod první chvíle jak culex pipiens - to je ten mrňavej sráč co tě tak dlouho sere až ho rozmázneš na kaši >:-[]
Takže se zeptám eště jednou. Co máš za problém?
Avatar - Mrakoplas
8. 7. 2013 14:40
Re: Automati si zase nějak odporují...
Ty si taky nějak odporuješ.
"Postačilo by zbourat veškerou výstavbu mezi Legerovou a Sokolskou od Nuselského mostu k Národnímu muzeu." a o kus dál tvrdíš, že následkem toho "... zachová historický charakter výstavby po obou stranách kritického úseku magistrály, ..."
Tak co tedy? Bourat nebo zachovávat? :-)
Avatar - Hammunasakra
8. 7. 2013 15:25
Re: Automati si zase nějak odporují...
Jasně že nechat, když už je to postavený. Hlavně ale dostavět celej vnitřní i vnější okruh. Měly bej hotovej tak před třiceti lety, tak snad by tak do dvaceti moh bej ve skutečnosti >:-[]
Avatar - Mrakoplas
8. 7. 2013 18:57
Re: Automati si zase nějak odporují...
Tak já v tom mám jasno, jen poukazuji na to, že paco.mexicano by rád sfoukl obojí při jednom, což se mi zdá jaksi nemožné. >:D
Avatar - Hammunasakra
8. 7. 2013 21:36
Re: Automati si zase nějak odporují...
Jasně
8. 7. 2013 15:43
Re: Automati si zase nějak odporují...
Tak to shrnu - zbourat veškerou výstavbu od Muzea k Nuselskýmu mostu - tim zajištíš zachování historické výstavby.. :-O a bude to za málo peněz a snadné - zřejmě asi hodláš vše vyvlastnit soudruhu, protože v případě vykupávání bytů a nebytových prostor v takovém rozsahu by přišlo v nejlepším případě na stovky miliard - takže kde co je na tom levnýho?
5 pruhů v každým směru - zvýšíš tedy propsutnost komunikací - zvýší se počet aut - navíc přidáš přechody a křižovatky, tedy místa kde musí auta zastavovat a znovu akcelerovat - tím prý bude podle tebe doprava méně hlučná a méně smrdutá?
A to nemluvím o tom že bys v podstatě rozdělil Prahu na dvě města a z centra Prahy bys udělal v podstatě jednu velkou křižovatku - to by bylo skutečně moc hezký. Navíc před dvaceti lety doprava byla mnohem řídší a za dvacet let bude uplně jiná než dnes - co potom? zbouráš další čtvrtě a přiděláš další tři, čtyři pruhy?
A jako perla nakonec viz výše - tímto se získá čas na zpracování definitivního řešení - jinými slovy - navždy změníš charakter centra města, utratíš nezměrný finance a vše bude jen jakýsi provozorium a až to bude hotový tak se uvidí jestli to bylo dobrý řešení?
No nezlob se, ale tvuj názor je uplně stejně nesmyslnej jako názor odborníků z automatu, jen opačný extrem
Když se domyslí tvuj plán do podrobností, tak je tunel Blanka oproti tomu tvýmu za hubičku
Avatar - Bubáq
9. 7. 2013 16:13
Re: Automati si zase nějak odporují...
Kdo nechce, rozumět nemusí! Ohánět se soudruhy je moc hezké... a laciné. nevíš o mě nic a nerad přemýšlíš. Jako většina "diskutujících"... na začátku příspěvku jsem se odkázal na letitý projekt výstavby "magistrály" z počátku 20. století. Kdo ho nezná, měl by si ho najít. jenže blbci daleko raději "diskutují". Ano, taky jsem jasně napsal zbourat budovy MEZI oběma ulicemi, což samosebou neznamená, že zmizí budovy po stranách nově vytvořené "magistrály s centrálně umístěným zeleným pásem. jenže vyjadřovat se srozumitelně nemá v Čechách ani na Moravě moc smysl, neboť vždy se nejvíce ozývají ti, co jim pánbůh sice rozumu moc nenadělil, ale zato - kdoví proč - trpí neskonalým přesvědčením o své genialitě a nedostižnosti.
Jako vždy, než se člověk pustí do "argumentování", to chce trochu přibrzdit vlastní (nesmyslně rozbujelé) ego, aby nedošlo k takovým trapnostem, jako zde v příspěvcích k tomuto tématu....
8. 7. 2013 16:55
Re: Automati si zase nějak odporují...
bychom měli s opravou toho národního můzea počkat, aby se nám nesesypalo do nějakýho "tůnelu".
Jen jsi tak trochu zapomněl, že se tam tak nějak křižujou dvě trasy metra, plus tem hned vedle stojí jedno skvostné, čerstvě zrenovované nádraží, takže tak trochu nění moc kam se "prokopat"...
8. 7. 2013 12:47
Řešení je
velmi jednoduché a velmi levné. Koupit a instalovat na Nuselák značky zákazu vjezdu. :yes:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Emel
8. 7. 2013 13:11
Re: Řešení je
To není řešení, to je kravina.
Avatar - Emel
8. 7. 2013 13:12
Slovy klasika
Vzpomněl jsem nechtě na Cimrmana - je to tam samý debil, blbeček, debil, blbeček... jen tamhle na magistrátu, to je snad jediná výjimka... :-)
Rozbalit vlákno
0
8. 7. 2013 13:56
jak to resit?
Mozna by stacilo se podivat, kde se delaj na magistrale spunty. Smerem od Nuselaku do centra je prvni spunt na IPaku (krizeni tram) a pak az v Argentinsky. Odpoledni zacpy ve smeru od Holesovic jsou zaspuntovany az semaforem nad Vaclavakem a pak krizenim s Zitnou, pak uz to docela jede. Narvat v kazdym smeru 5 pruhu mezi Nuselakem a Hlavakem je samozrejme kravina, ktera nic nevyresi. Osobne si myslim, ze klicovy je podivat se, co s dopravou v centru udela Blanka. Lidi hodne zapominaji, jak vypadalo centrum a nabrezi, nez se otevrel Lahovickej tunel/most a podstatna cast osobaku smer Plzen jela pres centrum a Smichov, nez aby jeli po stojici jizni spojce. Kazdopadne ale Praha, bez ohledu na to, kdo zrovna sedi na radnici, docela uspesne vylidnuje centrum a blizsi centrum, a v doprave to zrovna neni. Na druhou stranu, dopravni zacpa v Praze je takovej okresni prebor proti jakymukoliv vetsimu evropskymu mestu.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Hammunasakra
8. 7. 2013 15:13
Re: jak to resit?
Blanka pomůže ale neřeší, to až se dodělá kompletní vnitřní okruh. A pak hlavně komplet vnější okruh, ten chybí fakt hodně
8. 7. 2013 16:48
Re: jak to resit?
obávám se, že toho se nedožijem
8. 7. 2013 18:08
Re: jak to resit?
Tak s tím rozhodně souhlasím, dodělat oba okruhy a pak teprve řešit magistrálu. Jinak to bude slušný bordel a Praha totálně neprůjezdná :no: >:D
Avatar - Emel
8. 7. 2013 17:24
Re: jak to resit?
Problém je jedna věc... dnes se nehledá řešení dopravní situace, nejde o to ulehčit život motoristům, hnutí jako Auto-mat neusilují o plynulou dopravu v centru.
8. 7. 2013 15:57
bulvár
Pokud někdo argumentuje pařížskými bulváry, tak by se tam nejdřív měl dojet podívat, aby zjistil, že 4-5 pruhů je na bulváru naprosto obvyklá věc, která nikomu nevadí a tyto bulváry vedou křížem krážem přes střed města. Nad 3--4 pruhy v ulici by tam nikdo ani nepřemýšlel. V Praze se pořád řeší magistrála, jako kdyby město nemělo x důležitějších problémů. Přitom jediný horší úsek magistrály je pár set metrů v Sokolské/Legerově, které ale nejspíš pro chodce nikdy příliš atraktivní nebudou, protože tudy není kam jít. Magistrála sice nebylo nejlepší řešení, ale když už stojí, tak buďme rádi, že lze Prahu relativně jednoduše projet a nevymýšlejme nesmysly.
Rozbalit vlákno
0