Studie Bugatti 16C Galibier si odbyla svoji druhou premiéru, tentokrát v americkém Los Angeles. Současně s tím byly uvolněny nové fotografie této limuzíny.
Nejak týmto ultraluxusným aristokratickým exotom neviem prísť na chuť. Meno Bugatti by som radšej počul v súvislosti s automobilovým športom. Lenže to je už minulosť, dnes slúži iba prestíži, ničomu inému.
Bugatti (najma v zaciatkoch, za cias stareho pana Ettoreho) bolo predovsetkym o pretekani. Taky "Type 35" je jedno z najuspesnejsich sportovych aut v historii, s viac nez 2000 vitazstvami! Mimochodom, vyhralo 3x po sebe aj GrandPrix Ceskoslovenska, v 30-tych rokoch. Jo vidiet tak prichod Bugatti do F1, to by sa mi pacilo...
Nezpochybňuji závodní auta, ale v případě civilních aut byla trošku jinde. Je na tom stejně jako Ferrari, s tím rozdílem, že historicky má Bugatti kořeny i v superluxusních limuzínách. Můžete se hádat, můžete nesouhlasit, ale to je jediné co s tím naděláte.
Je to krasne auto, ked sa uz ma porovnavat v superluxusnych limuzinach, tak jedno z najkrajsich, ked nie priamo ten najkrajsi, proste minimalisticky design, hlavne interieru, a maximalny luxus.
Ale aj ked bide stat predpokladam dvojnasobok RR roro Bugatti, ked to posudim podla fotiek,je priliz orientovane na jazdca, a na lepsich miestach ani do RR nesada pan do predu, ale do zadu, na take blbenie ako jazdenie, ma ine predmety, sportiak, ci trebars vobec nema cas na take blbnutie. Na nieco ale aspon je ten megalomansky koncern dobry, takychto beci by sme sa od inych automobiliek nedockali, je to krasne auto, ale posrana koncepcia, ale najlepsie na tom je, ze tak isto ako u veyrona koncern sa ani teraz nesnazil o zmysluplnost...
když bych chtěl lux sedana tak bych asi uvažoval o novém RR či Bentley Mulsane, nebo Flying Spur nebo jak to je... prostě se mi líbí víc a toho luxusu je tam tolik, že už je to jedno...
RR mi nepřijde ale vůbec sportovní. Ten hraje ne jinou notu.
Mulsane a Flying Spur jsou sice superluxusní auta a mě se třeba Mulsane velmi líbí, ale oproti Bugatti to je obyčejná "střední" třída.
já si nepotřebuju kupovat něco co tvrdí že je nejlepší, jen proto, že na tomám když vím, že to nepotřebuju? Doopravdy kdybych měl i na Veyrona, tak bych šel do Conti GT, podle mě ideální poměr luxusu i sportovnosti a užitné hodnoty, nejen na golfové hole a peněženku s kreditkama >:D na což trpí sportovní vozy
Já vám musím říc, že tohle auto je hnus hnus a hnus. tento styl interiéru nechápu. Ten zadek zaoblený a nechutný s kýčovitýma (připomíná mě to ruský tuzing) koncovkama výfuku. Prostě a jednoduše je to hnus.
podla mna nieje design vozidla prilis zvladnuty. Interier vyzera spickovo, ale exterier je snad prilis gycovity a zaroven fadny. Mohol byt proste viac retro, hlavne by som sa pohral zo zadnou castou, ktora sa podla mna nepodarila. Toto bugatti ma proste prilis tlstu ***isko. ;-\ A treba poznamenat, ze predna cast zas trocha prilis pripomina audi a8.....
VW pojímá přístup k Bugatti s velkou designovou pokorou. V historii je jen málo takových legend jako EB, o to těžší je se ctí na tu legendu navázat. Zdá se, že designéři dokázali najít skulinu ve světě toho nejdražšího autoluxusu. Podélný šev na karoserii, ikonicky známý tvar chladiče, úchvatně minimalisticky pojaté retro poutko zavírání dveří zevnitř, no člověk jihne. Navíc je nutno brát do úvahy, že se nebude jednat o porcelánového jelena na bulváry elej, nýbrž, že půjde doslova o automobilovou raketu. Tedy i v tomto se nový EB drží klasického EB.
Jsem velmi zvědavý na produkční verzi. Bude to velká událost jak na zámku tak v podzámčí... Velmi mi ladí zejména ta bugattiovská legendární záď. Je otázka, co je těžší, zda stvořit auto na čisté louce, tedy výhradně podle představ daného designéra, či navázat na předchozí předmětnou vrcholně dokonalou karosářskou praxi Bugatti. V tom navázání hrozí krach kýčem, což se evidentně nekoná, Nový Bugatti ukazuje, že to jde. Věc se zdařila :yes: