Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Bugatti Veyron Grand Sport Sang Bleu: Edice Sang potřetí

Po limitovaných edicích Bugatti Sang Noir a Pur Sang přichází otevřený Veyron Grand Sport Sang Bleu. Podle automobilky vznikl v jediném exempláři u příležitosti oslav stého výročí založení Bugatti.
Zpět na článek
18. 8. 2009 09:17
18. 8. 2009 09:53
18. 8. 2009 11:10
18. 8. 2009 15:41
18. 8. 2009 23:23
neregistrovaný "Horways"
19. 8. 2009 00:47
neregistrovaný "Horways"
19. 8. 2009 11:15
neregistrovaný "Horways"
19. 8. 2009 12:05
neregistrovaný "Horways"
19. 8. 2009 13:12
neregistrovaný "Horways"
18. 8. 2009 09:17
ach jo...
velmi zaujimave auto...a je mi jasne, ze je za astronomicku cenu...
ale uznajte sami__polka Sveta nema co do ust a "vybrani" ludia si kupuju za miliony eur auta :no:
Rozbalit vlákno
15
18. 8. 2009 09:53
Re: ach jo...
Uvazuj o tom jinak: diky par "zbohatlikum" ma spousta lidi dobre placenou praci ktera je (teda doufam ;-) ) i bavi a zachovaji se remesla. Navic se vyvyne i neco technologii. Me trebas fascinuje ten barevny karbonovy kompozit. Pokud je skutecne nejak probarveny, tak je bomba - zatim totiz byly bezne k dipozici pouze lakovane kousky...
Avatar - Ricardo
18. 8. 2009 11:10
Re: ach jo...
Slovo "zbohatlík" má stejný kořen jako zbohatnout, takže ve mně evokuje někoho, kdo se k penězům dostal náhodou nebo omylem, nemusel do toho vložit vlastní práci nebo nápady. A to myslím není cílová skupina Bugatti, kdo si kupuje Bugatti tak nemůže jen ty peníze mít ale musí umět vydělat další. Ale to celé je spíš reakce na Chestera ;-)
Avatar - Hammunasakra
18. 8. 2009 20:16
Re: ach jo...
Problémem (pro mne) je, že Bugatti je vlastně LEVNÉ (a vývoj "sponzorovali" kupci Polo atd.) - výsledek NENí špatný, ale "způsob" vývoje už od zadání a NADřazenost designu nad aerodynamikou (což je také důvod "absurdní" ceny a příčina toho proč tento miliardový projekt - alespoň částečně, v maximální rychlosti - "dohnalo" i pár "garážových" firem) - a mně to u TAKto výkoného vozu příjde
1) jako TOTÁLní "bubost"
2) jako "poručíme větru dešti"
3) takže jako DVOJNÁSOBná "bubost"
Prostě VÝSLEDEK se mi (docela) líbí, cena je (i vzhledem k výkonu) NEsmyslná (a vlastně by měla být ještě vyšší) a MNĚ jsou SYMPATIČTĚJŠí "normální" projekty typu Pagani Zonda, Konenigsegg, Ruf CTR3 apod. :yes: ;-)
PS: A s těmi "zbohatlíky" máte (tedy dle mne :-) ) PRAVDU!
neregistrovaný "Horways"
18. 8. 2009 23:23
Re: ach jo...
Nedávno jsem v jednom časopise četl test Veyronu Grand Sport.
Cena je prý vzhledem k dokonalosti auta naprosto v pořádku. ;-)

Pokud by někdo z vás měl zájem, cena se pohybuje kolem 1,4 milionu liber = cca 42 000 000 Kč. Nevím ale, jestli s DPH. :-) :-)
Avatar - Hammunasakra
19. 8. 2009 00:04
Re: ach jo...
Mohu se zeptat KDE?
PS: Veyron se totiž na (opravdový) test NEpůjčuje...
PPS: Cena by měla být - aby pokryla náklady (možná jste si všiml že vw u Bugatti NEzveřejňuje obrat ani zisk) - ještě VYŠŠí ;-)
neregistrovaný "Horways"
19. 8. 2009 00:47
Re: ach jo...
Tuším, že to byl magazín Speed, srpnové vydání (už se ale prodává záříjové číslo). ;-)

Abych to upřesnil, byly to spíš jízdní dojmy. ;-)

S cenou máte pravdu, zrovna jsem se podíval na ten srpnový Speed a tam uvádí cenu pro standartní VGS 43 milionů Kč.
Avatar - Hammunasakra
19. 8. 2009 01:03
Re: ach jo...
Ano - to ano, zůstává to asi trochu BEZ "povšimnutí", ale Veyron se NEtestuje - bude to znít až jakoby "přehnaně", ale NE"smí" testovat ;-)
PS: Z mého pohledu je na jednu stranu DOBŘE že se "nám lidstvu" :-) podařilo vývoj automobilů "dotáhnout" až do Veyron, na druhou stranu to byl STRAŠNÝ NEsmysl a jak jsem napsala, MNE OSOBNĚ více "těší" a spíše OCEŇUJi "normální" přístup třeba toho RUF, Pagani, ShelbySuperCars (Ultima Aero má za "zlomeček" nákladů VÍCE koní než Veyron a je také držitelem rychlostního rekordu), to samé Saleen, GENiÁLNí bylo Murray(ovo) dítko McLaren F1 nebo i "mého OBLÍBENÉHO" Bristol či "originální" přístup při stavbě Caparo T1 - prostě tam jde o "normální" tržní mechanismus a vpodstatě MALÉ "garážové" firmy zvládly udělat výtečná a VELMi rychlá auta, která sice TAKÉ NEjsou zrovna levná, ale "absurditě" 4 desítek milionů se opravdu ani NEpřibližují - z pohledu koncové (připomínám že stále vlastně POD"dimenzované"!) ceny a z pohledu NÁKLADŮ na vývoj Veyron NENí vlastně až tak "výjímečný"
(těžko říci kolik je vlastně jeho "správná/odpovídající" cena - tato se "odvíjí" z PŮVODNí avizované, byť opakovaně zvyšované - ceny 1.000.000 € /bez daně/ ... řekněme že "správná" - "tržní" koncová cena by měla být třeba
50 milionů korun (+ dost "úchylné" náklady na provoz a údržbu - opět "narozdíl" od oněch výše uvedených "mých" favoritů, které TAKÉ NEjsou levné a levný NENí ani jejich provoz - nicméně v porovnání s Veyron je to skoro "legrace" ;-)
Dobrou :-)
neregistrovaný "Horways"
19. 8. 2009 11:15
Re: ach jo...
Ovšem Veyron není supersport, jak se mnoho lidí mylně domívá.
Veyron je prostě hodně rychlé cestovní GT.
Konkurence která se snažila překonat jeho rekord v maximální rychlosti, většinou neposkytuje ani minimální komfort.

Mimochodem, ve výtčtu aut, které se horko těžko snažily překonat Veyron, jste zapomněla na počin firmy 9ff. ;-)
Avatar - Hammunasakra
19. 8. 2009 11:41
Re: ach jo...
Ano, 9ff je mi "sympatické"!
Nu - já ZMÍNILA, že mluvím o MAX. rychlosti ;-)
NIC to NEmění na tom, že ty "normální" projekty jsou MI "sympatičtější" a když špičkové GT, já bych raději volila (směšně "LEVNÉ" :-) ) Ferrari 599, neb situace i na německých dálnicích se za posledních 10-15 let skoro "dramaticky" ZHORŠILA a i když víte KDE, tak najít prostor jet JEN třeba přes 250 km/h je relativně PROBLÉM (a to 599 vám umožňuje za "zlomeček" provozních nákladů "hravě" a v pohodě plout Evropou na jakoukoliv vzdálenost i jet trvale přes 300 km/h - v reálu už rychlejšího vozu vlastně NEtřeba, neb NEjste "limitován" vozem, ale "okolím" = silnicemi a provozem ;-\
NEměla jsem možnost vyzkoušet např. ono Pagani, počítám že bude v tomto směru ještě "o fous" DÁL ..
PS: NEvím jak je na tom v reálu s komfortem ono 40ti milionové Bugati, ale stav/kvalita dálnic poslední dobou také zrovna NEstoupá (řekla bych ;-) ), prostě jak jsem napsala, na jednu stranu je to jistě důkaz že LZE udělat/vytvořit málem NEuvěřitelné, ale myslím že kdyby ony (naprosto šílené) prostředky na vývoj něčeho podobného investovalo Ferrari, Porsche - dočkali bychom se možná i LEPŠíHO vozu ...
... prostě pro mne (reálná) "smysluplnost" KONČí někde u toho (např.) Ferrari 599, které samozřejmě je také DRAHÉ, ale "normálně" (myslím že česká cena je nějakých 6 milionů) a i v něm jste v 99% případů LIMITOVÁN ne vozem, ale "prostředím"
(a to raději NEzmiňuji "rest", který se rozšiřuje i v Deutschland, tedy vozy "neuvěřitelně samozřejmě" přejíždějící z pomalejšího pruhu do levého rychlého - v českých řekněme 135 km/h - tak nějak většinou jezdím - když vám někdo, aby nemusel zpomalit, vjede rychlostí 115-120 km/h do pruhu, NEjste nadšeni, když se vám totéž stane "jen" ve 200-220 km/h, už je to DOST nepříjemné ... pro vyšší rychlosti je to ... myslím že se říká "o hubu" - popravdě já mívám problém "najít" prostor pro využití "obyčejného" třílitrového Brumly a dávnou dohodu o maximální rychlosti 250 km/h /kterou Audi stabilně PORUŠUJE!/ považuji za SPRÁVNOU!!! Pro vyšší rychlosti by - dle mne - měla být "spec." řidičská zkouška označená v řid. průkazu, bez ní by NEbylo povoleno rychlejší vozy řídit - a myslím že VÍM o čem mluvím!
Pěkný den (raději s něčím od Ferrari po 9ff než ve Veyron(u) ... i když "zkusit" bych ho možná CHTĚLA :-)
neregistrovaný "Horways"
19. 8. 2009 12:05
Re: ach jo...
Je fakt, že výkon Veyronu nejde využít téměř nikde, to máte pravdu, ale já nevim, jak vás přemluvit, že Veyron není nesmysl. :-)
Objednejte si ten Speed. ;-)

Vim, že to co sem napsal, nejde moc dohromady, ale mně se prostě líbí. >:D
Avatar - Hammunasakra
19. 8. 2009 12:59
Re: ach jo...
Speed samozřejmě ZNÁM a já dnes už tolik (no už skoro VŮBEC :-) ) NE"hltám" automagazíny a byť v takovýchto časopisech umí udělat okolo vozu docela pěkné "show" (nu je to SMYSL jejich práce) - já KDYŽ už, tak raději nějaká čistá FAKTa a "rozbory" - o autě mi více řekne "obyčejný" Gebrauchtwagen-katalog, či "jen" český AUTO-DIESEL (ProfiDiesel) apod. ;-)
S tím SMYSLem je to (jak jsem napsala) trochu SPORNÉ. Když dnes vezmu dvoj- TŘí-násobek peněz co byly vynaloženy na vývoj Veyron a "rozhodnu" se že udělám vůz co "v pohodě" jezdí ... no 500 je možná moc, tak 450 km/h a jeho koncová cena nebude 40, ale třeba 80 nebo klidně 100 milionů, tak se to jistě PODAŘí - otázkou se jeví, MÁ-Li to opravdu SMYSL.
Možná vám to NEpříjde, ale je to pak v praxi o tom, že sice UDĚLÁM něco tak "fantastického" jako je Veyron (a na každém prodaném kusu prodělávám 8-s ), ale právě PROTO aby mohl "existovat" prostě MUSíM ty peníze vydělat (= šetřit) jinde - na mysl mi teď přišel nový 1.6 TDi, který je "viditelně" postaven co NEJlevněji ..
.. MNĚ by přišlo prostě LEPŠí, kdyby ta (a to je celkem MASOVÁ MOTORizace!) 1.6ka byla "super" (což opravdu NENí technický problém) a něco jako Veyron by dle "normálních" ekonomických zákonů mělo třeba "jen" 800 koní a stálo třeba "jen" 15 milionů ... a "přirozeným" vývojem bychom časem došli klidně i do 1500 PS ale tohle byl "umělý" zásah do "vývoje" a i PROTO stál tak absurdní peníze (nemluvím o prodejní ceně - tahle "hra" má smysl - One77 je myslím skoro vyprodaný a asi by se "vyprodal" i nějaký model snad i za těch 100 miblionů, když se okolo něj udělá náležitá "show", jistě by se (vy)prodalo i to
PS: Popravdě napsat o Veyron cokoliv JINÉHO než "superlativa" NEjde (a ani se NEsmí ;-) ) a byť by se "mouchy" zcela určitě NAŠLY, tak vw jistě NE náhodou ODMÍTÁ srovnávací testy ...
PPS: Prostě moje "praxoteoretické" znalosti říkají (možná jsem "přízemní"), že ta 599 (apod.) prostě STAČí a když chcete jít nějak zásadněji VÝŠ, už je to trochu "tlačení na pilu" a NEsmysl - na vývoj dáte o MILIARDU (doslova) více a pro REÁLný provoz už "nic/moc" NEzískáte - ale "atraktivněji/zajímavěji" to V-Y-P-A-D-Á .. to ano :-)
.. a "líbí" se - to CHÁPU ;-) - jak jsem řekla, přes veškerou KRITIKU, bych ho chtěla VYZKOUŠET - nejraději POROVNAT, třeba s tím Ferrari 599, s Bristol Fighter T ... prostě s pár "obyčejnými" LEVNÝMi vozy.. :-)
neregistrovaný "Horways"
19. 8. 2009 13:12
Re: ach jo...
Tak VW na Veyronu sice prodělává, ale tak velkému koncernu to nemůže nějak výrazně uškodit.
Prostě si chtěl vylepšit image výrobce tuctovek (vyjma Bentley a Lamborghini... :-) ).
Jinak majitel jediného Veyronu v ČR - Radim Passer, vlastní nebo spíše vlastnil Veyron i 599 současně (to naboural), tak se ho můžete zeptat, jak tyto auta srovnává. ;-) :-)
Jinak celkem souhlasim.
Avatar - white label
19. 8. 2009 00:28
Re: ach jo...
:yes: přesné a výstižné...
...k tomu rádobysociálnímu cítění (nejen chestera)...,
Zkus někdy přijít za těmito lidmi (co se tak pohoršují nad tím, že jedni nemají co jíst a druzí si kupují nehorázně drahá auta) a zeptat se jich, co jsou ochotni pro ty hladovějící udělat oni osobně...třeba jestli by aspoň meomezili kouření a ušetřené peníze posílali např. hladovým dětem apod....
Uvidíš, jak se jejich sociální cítění (v naprosté většině) začne velmi rychle vytrácet, podobně jako u soc.dem. po případných vyhraných říjnových volbách... :-!
Avatar - Hammunasakra
19. 8. 2009 00:29
Re: ach jo...
Stejně SMUTNÉ, jako TREFNÉ :yes: ;-)
18. 8. 2009 22:56
pádla řazení
nevím jestli se tomu dá věřit, ale prý pádla řazení pod volantem stojí 250 tisíc. :no: Vsaďte se že bych našel někoho kdo by to vyrobil za čtvrtinu a já bych to uměl bugatti odprodat za polovinu.
Rozbalit vlákno
1
19. 8. 2009 15:39
Re: pádla řazení
Vzhledem k tomu, že se nejspíš jedná o hořčíkový odlitek, tak by cena celkem odpovídala. Jednak něco stojí výroba formy, která je při malém počtu kusů nevýhodná. Cena všeho, co s vyrábí namíru jen v pár kusech se běžně pohybuje desítkách až stovkách tisíc.