Novodobá kachna se konečně dočkala nástupce. Bud více chic, bude mít největší přední sklo a nejmenší střechu ve třídě. Na méně než 4 metrech délky najdou cestující více místa a 300 l pro zavazadla.
Mistra Elegance? Tak napadají mě jenom dva důvody (teda kromě tohe, že je to dizajnová ikona, největší prostor, nejlepší spracování, nejlepší motory....):
1. manželka zlobí (a přitom vypadala docela mile, no ale ženský se umí dobře přetvařovat :-! )
2. Chceš aby aspoň jeden rok Liška dosáhla na 10 prodaných kusů >:-[]
Já vím kde přesně v Brně jeden žlutý Mistr elegance parkuje. Vždy když jedu kolem, tak se musím zastavit a jít olíznout všechny extriérové plasty >:-[]
Zatimco nove Polo sazi jednoznacne na dospelost, ktera je v pozitivnim smyslu slova az zarazejici, Citroen dal preferuje hravost predchozi generace a pridava na pohled prekrasny interier, kteremu se maloco ve tride dokaze jen priblizit! Po technicke strance se neda ocekavat zadne velke prekvapeni, ale kdo by ho v tride mini cekal.
Byt s puncem "zenskeho auta", ale presto s palci nahoru! :yes:
Úplný súhlas. Postaviť vedľa seba Polo a nový C3, tak tu máme dva odlišné svety. Novátorstvo, hravý, príťažlivý dizajn a priestor vedľa tradičnej klasiky, ktorá vsádza na istotu, s maximálnym dôrazom na kvalitu a precíznosť. Primyslime si GP, Fiestu, i20 a ďalších....pestrosť, ktorá by bola vítaná v každej triede. ;-)
Vsetko to kedysi zacinalo úprave C3 a C4, citroen sa konecne vymnail z fadneho dizajnu, toto auto by som bral vsetkymi desiatimi, skoda tych servisov, ale verim ze frantici zapracuovali pri vyvoji na kvalite
nemam skodovku, a mal som citroen aj skodovku, takze viem porovnat(pred C4 som mal fabiu). Fabia sa hlasial sama do servisu az cca po 4 rokoch, na C4 toho bolo pocas 3 rokov podstatne viac, ale vzhladom na poruchovost to bolo este dobre(znefunkcnena dvojzonova klima, problemy so startovanim(vyhadzovalo to poistky), nafuknute plasty vo dverach(oba kusy vymenene postupne) atd
Tak aby bolo jasno - ja som mal stodvaciášok - ikonu medzi zadohrabmi, etalón športových sedanov. V servize som nebol ano raz a Béda Bertoňák keď ho vzal na stolicu, tak z neho mal stolicu v gatiach. Pre menej chápavých - blato na ihrisku... >:-[]
No a Kylie slíbila revoluci v přesnosti řazení. Co ten motor 55 kW, ještě pořád se bude dusit při přidání plynu za studena. Naše oba partnery to dělají a v servisu řekli, že je to normální. Takže jestli to v PSA nevyřešili máme tady nejhezčího 120ciáška.
aky rocnik mas toho partnera, ja mam vo firme berlingo 1.4 55kW(rocnik 2005) - podobne problemy som si doteraz nevsimol. Auto sluzi len na mestsky rozvoz tovaru, ale ide ako drak. A na to ako nechutne s nim vo firme zachadzaju sa to auto drzi statocne. Mam len jediny problem castokrat som s teplotou chladfiacej kvapaliny nad stredovou polohou...
Kylie je totiž vizionář firmy Citroen, hlavně modelu C5 s motorem 3.0HDi, na který má zálusk, i když jí nabízí C5 2.7HDi za blíže nespecifikovanou, za to ale výbornou, cenu :-)
brabčáku, až si tě jednou vezme Kylie do parády, pak teprve pochopíš, co to znamená bejt chlap. Takže doporučuju mokrej hadr, suchou pemprsku a silné nervy. Ono totiž jízda s Kylie není jako s Ančou od vás ze vsi. Pamatuj, jsou ženský co uměj a znaj a jsou baby co si to jen myslej. V věř že Kylie toho umí tolik, že by se ti z toho ještě zamotaly nožky.
tEDy HeZKý DeN.. >:-[]
C4 Picasso se zdrclo do moc pěknýho vozítka. Líbivé tvary, hrající spíše na notu ženám, vyvážené proporce bez výstřelků, konečně i důstojný interiér. Tohle vypadá na další pecku mezi malými :yes:
Ano, to je dobrý postřeh - zejména ta spodní linka oken.. Vzadu je lehce přizvednutá, stejně jako u C5 - Citroën tu našel zajímavý prvek společného designového jazyka.
Chybi tady ta Kylie, aby vam vysvetlila, jak je novy produkt tehle francouzske automobilky super. >:-[]
Ja vsak vidim predevsim realitu - a proto tuhle sklenenku povazuji za sice efektni, ale predevsim za velmi neprakticke auto. Pokud to nekdo "vyzdobil" takovymhle sklem, musi pocitat s tim, ze klimatizace tam musi byt jak v autobuse - a to bude provozne velmi, velmi drahe... Nove Polo je pocin, ktery tuhle samolibou kreaturu valcuje ze vsech ohledu. :-!
suhlasim s adom, samotny redaktori uz pri C4 picasso pisali o tom, ze sklo jue sice krasne, ale klima v letnych horucavach vazne nestiha chladit interier. Ak by C3 mala tak isto vykonnu klimu, este by na to mohla aj stacit, ale tento pocin u inzinierov neocakavam. bude sa setrit kde sa da
ked sadnem do auta tak je tam teplo ako v hociktorom inom aute a vacsinou mam zatiahnutu roletu aj clonu vysunutu. A osobne si myslim ze teplota v aute tiez zavisi od jeho farby.
zdar Ádo, dnes tě potěším. V pátek (nebo čtvrtek?) jsem u Letňan viděl odstavenou Lagunu. Byl to kombík první generace. Blbý 10+ letý Rencek se podělal... To kdyby viděla slečna, která takhle minulý týden, dokonce přímo v zatáčce umřela Oktávka 2, asi by si pomyslela něco o "kvalitě" výrobků Rencek a syn.... ;-)
Kdepak pro Popelku, ta už totiž moc dobře ví, v čem bude jezdit nejen do Tesca :yes:
V posledních cca dvou třech letech do toho Citroën neskutečně "šlape". Začíná od mini C1 a končí luxusním sedanem C6 s cca pěti metry délky. Do toho připravuje startrekovské GT, zaplavuje Evropu MPVčky, udává tón v motosportu a vytrvale zlepšuje kvalitu... Jak tu, na kterou si můžete sáhnout, tak tu přenesenou...
Jestli se vám z tý Ódy na radost točí hlava, klid, nejen vám, ale zejména konkurenci v segmentu B.
To, co je sympatické na C3 (hravost, prostor!) tahle nová zachovává.. Přidává trochu trendy výraz, o 100% lepší kvalitu (konečně, to jim to trvalo, Frantíkům, ale výsledek aspoň stojí za to), viditelně použitelné sedačky a pocit, že nejedete v Panzerwagenu, že prostě vidíte svět kolem sebe a můžete se po dlouhé době radovat třeba i z toho deště přímo nad hlavou ;-)
A... podívejte se do interiéru :-! Viděli jste lepší?
Srovnejte ho třeba s Nokií uvnitř nové Fiesty... To je přeci rozdíl dvou vesmírů.
Ještě nedávno jsem si s trochou sebezapření říkal, že segment B má svého polo-vůdce ( ;-) )a že to je jeden z adeptů na druhé auto do rodiny... Už si to neříkám :-!
Citroën svým konkurentům připravil horké chvilky... Kachna je zpět.
Sakra, ta černá jí sluší! :yes:
ale ale, kdo se nám to vozí v Brumlovi? A že prej žabákovské sedany mu nic neříkají, že on má rád starou dobrou německou školu :-! Takže ne auto, ale řidič(ka) je důležitá >:-[]
ona mě lákala... začalo to bonparama, pak čokoládou Toblerone, potom Lindtem, to jsem furt ještě odolával. Pak ale ta paní vyndala jágru (ty modrý lentilky), cigára a placku rumu. Nešlo odolat. Ale byla na mě hodná a měla to pevně v rukách. Takovou jízdu jsem ještě asi nezažil... >:D >:-[] Nakonec mi řekla, že až vyrostu, uzraju, namrskám ty jazyky a vyjezdim se, bude ze mě kovboj. Možná i platynovej... >:-[]
Mě říkala maminka abych si nepovídal s cizími paními. Ale tahle byla hezká a hodná, taková tetička. Čokoládu jsem nejed aby mi pan doktor nevrtal stoličku, bonpari také nevzal ani žvejkačku huba-buba. Ale modré lentilky byly zajímavé a cigára a rum znám od nás ze vsi. Občas to tam dáme s klukama za stohem. Jen se pak musíme vyčůrat na vaťany abychom to nezapálili.
Já byl vloni s Milunou na stohu, kouřili jsme, chytlo to a já málem skončil v pasťáku... :-(
Co je to Exeo?? Kámošův novej horal???
Napsal jsi to hezky,ale bude otázka kolik žen si to koupí,protože nedokážu si představit,že tohle auto si koupí chlap ;-) Možná ale nějakej metrosexuál do toho půjde >:D
Prekvapilo me samotneho, kolik chlapu jezdilo uz v puvodni generaci. Tezko se dali bagatelizovat do nejake skupiny. Sam bych to neudelal, ale nijak me to neurazi...jen prekvapuje ;-)
Já jsem jich v předchozí C3 moc nevídal,spíš žádnýho. Mě to taky neuráží,jen říkám,že některý auta jsou svým designem zaměřeny spíše na ženy a tohle je jedním z nich ;-)
je prostě jiná doba. já cestou do/z práce do satelitu kousek od Prahy potkávám velká SUV (ML, Q7, X5) z 80% za volantem dámy, a naopak subkompakty, případně nižší střední zase pány :-!
Mám dva kamarády, kteří mají (poměrně nové) C3, oba nepotřebují sportovat, takže v tom mají základní 1,1 litru. Po dálnici málo, na cesty do práce stačí. Jednomu je lehce přes padesát, druhý je stejný ročník jako já, tedy dvě rozdílné věkové skupiny. Mně se osobně původní C3 taky líbí, tohle též nevypadá špatně, až na ta zadní světla, z jediné fotky vypadá, že zadek je až moc mohutný. Ale počkáme si na další...
Ej, to je tenký led....
Jak píše dole webpaja, chlapi jezdí lecčíms.. Nová Fabia taky není zrovna vzor muscularity, Corsa to samé, ani 207... I v tom Polu si mnohel lépe představím ženu, než chlapa...
Mám za to, že se plíživě dostáváme do období nástupu nějaké formy matriarchátu (podívej na to, jak moc se stírají rozdíly mezi oběma pohlavími)...
Cca 50% populace jsou ženy, na silnicích ve městě to vidím taky na plichtu..
Doby, kdy chlapi sedlali "zásadně" osmiválcový mustangy už jsou pryč. Nenávratně.
Rád bruslím na tenkým ledě >:D
Myslím,že obecně je mnohými brána tato třída jako "auta pro ženy". Ale tato nová C3 je podle mě na ně přímo zaměřena,třeba narozdíl od Pola,Fabie,Fiesty atd.,které jsou více "universal"
nedavno me zastavil jeden cizinec v pardubkach a ptal se me anglicky kde tu mame pivovar (mel oblek tak si myslim, ze neprijel chlastat >:D ). Ale proc to povidam. prifrcel si cernou alfou mito, cerna kuze uvnitr, velky litaky, no luxus. podle me zadne auto pro slecinky ;)
ba jo je. neříkám, že jako chlap by sis v něm udělal ostudu, ale pro holky je jako šitej. Kůže nekůže, oblek nebo kostýmek, Míťa holkám moc sluší. Mě přijde jako dámské auto. :-|
až já jednou dovalim k vám na satelitní ves se stodvaciáškem, holky budou vejskat jak prvničky na stohu a věř že tohle léto bude "navostro"... >:-[] tak jen bacha aby ses nezapomněl. Pamatuj máš doma rencka, citroše a hlavně MANŽELKU... >:D >:D
Až já dojedu na vytuněnym stodvaciášku, tvůj soused bude mít i s tou rádobybavoráckou srandou bláto na ihrisku. To si pamatuj. ;-) >:-[] Kdeže se ty plečky vlastně vyráběj?? někde v americe??
Poslední opravdu chlapské auto, co se kdy vyrábělo byl jak už z názvu vyplývá ForMAN ;-)
Dokážeš si představit něco mužnějšího než obrovký volant bez posilovače, který ti dá pocit dobře odvedené práce při parkování? Nekompromisní jízdní vlastnosti, které z kluků udělají muže a kufr kde nacpeš hromadu nářadí nebo sličnou stopařku, sedadla na které se nebojíš sednout v montérkách nebo v kvádru?
ForMAN, auto ProMUŽE :-!
jojo. nedavno v brne sem videl cernou X6ku, 50i xdrive a za volantem malinka blondyna... tak sem si presne rikal, kde to sme ? to si nemuze koupit mini coopera nebo 500ku ? vypada to divne. dyt je tak mala, ze to auto sotva pozna, ze tam nejakej ridic je :D nj asi divna doba...
Tak to má několik aspektů:
1: pocit bezpečí z velkého a robustního auta.
2: snaha chránit děti v bezpečném autě.
3: potřeba dát najevo že na to dotyčná má.
4: některým se fakt líbí
5: prostor (neplatí pro X6)
7: možnost využití i k intimním účelům
8: mám velké auto tak mám přednost (i tam kde jí nemám)
9: možnost machrovat před kamarádkami
10: možnost přilákat nějaký ten mužský protějšek (třeba na pumpě...)
no vzhledem k tomu, ze sem tam nezahledl zadnou detskou sedacku se domnivam, ze jedinej rozumnej duvod je ta bezpecnost ale na tu nepotrebovala 50xdrive xD nj tak sem se aspon pokoukal a zaposlouchal. ma to celkem hezkej zvuk ;)
No moc mi šancí na žvýkání nedala... Takový zrychlení a krouťák jsem ještě nezažil. A´se mi z toho vrcholu křivky hlava zakroutila. Byla neskutečně zkušená a vyježděná... řidička... ;-) Ta jistota s jakou tam sázela meziplyny, z toho jsem měl já ještě večer zaražený plyny... >:-[]
No jo, dámy a X5... neřeším. Nejlepší je pak takovoule řidičku potkat na parkovišti, jak se s tou obludou snaží zacouvat či vycouvat. Zažil jsem to skoro na vlastní kůži, byť jen s boleslavským zástupcem nižší střední třídy :-) A to mladá paní prahla po Passatu. Zcela negentlemansky jsem utrousil: "Peťulo, prosím tě, kup si smarta..." :-)
Dámy v X5 často zvednou žaludek. Nedávno jsem jel rovně na křižovatce ve tvaru T, kde hlavní je právě odbočením a já vybočoval na vedlejší. Je tam prd vidět, navíc tramvajový pás a přehlédnout šalinu není příjemný zážitek. Tak jsem skoro zastavil a nějaká blonďatá slepice v X5 už na mě troubila... Tak se mi krevní tlak dlouho nezvýšil, už jsem házel pravý blinkr, že si to s ní půjdu vyříkat slovně, ale nakonec chladná hlava a pár sprostých slov v mém autě to vyřešil >:-[] Takže jsem se zachoval jako gentleman... :-)
Nevypadá to věru zle, obzvlášť interiér. Nějak ale nemůžu přijít na chuť tomu obrovskému černému znamínku na čumáku (myslím tu "masku") a zadní světla mi taky nějak k tomu auto nesedí. Ale uvidí se na dalčích fotkách a pak na živo.
Všimli jste si, kde je až clona před sluncem? Až někde nad zadními sedadly. Počítám, že to bude na nějakých kolejničkách a přijede to až před řidiče. Aby si člověk ale nevykloubil ruku, než to nastaví, jak by potřeboval :-)
Jsou tam kolejničky, které slonu posunou do jakékoliv polohy, od těsně před zrcátko do maxima velké střechy. Odjišťuje se to otočením ovladače, což jde opravdu lehce, Navíc to jde posunout do jakékoliv vzdálenosti.
Je to fajn, ale docela sa divím, že ťahajú to sklo hore do strechy. Načo toľko svetla? Skôr mám pocit, že by každý potreboval ešte nejaké tie protislnečné clony navyše, lebo to slnko nám posledné roky páli jak besné... No a v zime tiež veľmi nepomôže, najmä keď sme leniví odmiesť sneh aj zo strechy, horko-ťažko sa premôžeme poriadne utrieť okná, prípadne svetlá (podaktorí ani to nie).
Mňa skôr niekedy irituje vysoko položená spodná hrana čelného skla, navyše keď je posunutá ďalej dopredu od vodiča, tak vidíš hlavne pri parkovaní veľké hojno. Keby ti pred autom stálo dieťa, nemáš šancu ho zbadať a klíďo-píďo ho prejdeš. Nie je to ale prípad C3 (starej, u tejto uvidíme), ale nepríjemne ma tým prekvapil Picasso, ale napríklad aj Yaris.
Úplne s Tebou súhlasím: naco clovek potrebuje, aby mal este vacsiu plochu, kadial ho bude opekat slnko? A také clony este nevymysleli, aby zakryli vsetky skulinky, kadial ta osvetlí vecer zapadajúce ostré slnko.
Je síce chvályhodné, ked sa výrobcovia snazia, aby auto nemalo výhlad ako z tanku, ale tu placú na nesprávnom hrobe: výhlad hore dopredu skutocne nie je problém; tým je výhlad vzad, dopredu dole a sikmo dopredu, to treba riesit.
Je to příjemná romantika si takhle večer zastavit někde na kopci, použít rychlosklopné sedadla a koukat na hvězdy... Pierro to tak jednou prý zkoušel v s nějakým Brumlou či co >:-[]
Ty chceš najednou radši "víc"?!? Ještě před chvílí si tu "básnil" něco o desítce a najednou "aspoň" pětadvacet...?
Víš vůbec co vlastně chceš... :-! >:-[]
asi nie si uplne koncentrovany.Co robis popri tom, ze pises? ;-)
Vedel som, ze to bola nepozornost, ale chcel som aby si reagoval, tak ako si reagoval. >:D
Nač ty zbytečné kompromisy, mě "stači" i vyholená dvacítka... >:D
A v 18 bych to ještě s tím zarostením tak tragicky taky neviděl... ;-) , spíš aby ti třeba neříkla tati... >:-[]
To je banda vykrádačov...vzali Fabii II áčkový stĺpik!!!
Ja som vravel, že Škoda ním spravila terno, čierny A-stĺpik je luxusný prvok pre vyššiu stredú. Tým sa Fabia II jednoznačne posúva smerom k supermainstreamu...
Mne sa zase cierny A-stlpik hodi skor k vyssiemu a kratsiemu autu na zakrytie výsky vozidla, limuzína vyssej strednej triedy atakujúca 5 m dlzky to nepotrebuje.
ano, už som to kukol ráno na inom webe, majú tam aj kobmíka. Myslím, že z 80-90% je to už finálna podoba. Podla aktuálnych info to nakoniec vyzerá, že 6valcová nafta (zatial) nebude, základný motor by mal byť 1.6turbo (ako inak :-! ) pravdepodobne v spolupráci Bavormi. No a potom klasické Saabovské turbá, + 2.8V6 (predpokladám. že ten od Holdenu) pre Aero. Dúfam, že si to poriadne vyladia. Do 9-3 Aero X tiež dali 280k verziu aby pol roka na to prišla Insignia s 320k ... Mám nejasné podozrenie, že sú za tým intrigáni u Oplošov >:-[]
Ono V6, nebo R6 naftu zase tolik automobilek neumi. Zalezi na tom, s kym bude do budoucna Saab spolupracovat, nemyslim, ze by tahli vyvoj pohonnych jednotek sami. Pro 9-5 pujde zrejme o kompletni paletu lepsich motoru z Insignie. Kdyz uz Opel s Fiatem spolupracoval na naftach v minulosti, da se ocekavat, ze by teoreticky mohli participovat na V6 JTD, ktere se pripravovalo (zda je vyvinuty, nebo u ledu nevim). Pouze jsem cetl na AR foru, ze by mel mit s jednim turbem vykon 250 a se dvema +300HP.
Bohuzel V6 od GM je dosti zastaraly motor a tak bych cekal, ze zaklad prodeju budou tvorit foukane ctyrvalce. Absence silnejsi nafty bude urcite problem, zvlast pri nehoraznych cenach, ktere Saab za sva auta chce.
viděl si poslední dobou ty "nehorázní" ceny? Skus se mrknout ;-)
V6 nafta byla ohlašovan, mělo jít o nějakej chrocht od Opla. Saab vlastní naftový vývoj nemá, akorát upravili 1.9JDT přidáním druhého turba na 1.9TTiD se 180k, ale nabízeli to jenom pro 9-3. Tuším jsem četl, že nová 9-5 by ho mohla taky dostat, což by jí určitě prospěla, teď má jedinou naftu, 1.9TiD a ta se 150k moc slávy v téhle třídě nenadělá :-!
Paleta lepších motorů z Insignie má částečně původ právě u Saabu ;-)
S GM tuším podepsali nějakou spešl dohodu, že budou moci nadále brát podvozkové platformy (možná třeba i motory a pod.) bez nutnosti platit nějaké licenční poplatky.
To není pravda, oni tam žádné turbo nepřidali.., převzali kompletní biturbo motor od Fiatu (1.9 Twin Turbo Multijet), tak jak je v nabídce pro Alfu Romeo a Lancii Deltu ;-)
Pánové, já to balím. Jedu za Béďou k moři. 2 týdny se tady neukážu. Doufám, že čas vyplníte samostudiem, mrskáním jazyků a zráním (ne zíráním na desítky, osumnáctky ani vyholené 30cítky !)
Když se vrátím, možná už Element s Liškou pokoří hranici 10 prodaných kusů, Pierro se stodvaciáškem dožene k slzám dalších pár pilotů vytuněný japonských vysokootáčkových HH, Kylie nakoupí novou kolekci u Prady, a Navtech snad něco nakuchtí.
Bude se mi po vás stýskat, ale zas ne tak moc >:-[]
Nezapomeň na nuda pláž a hlavně zkus tu piňačokoládu...
A dovez nějaké originály a dresy z Nedvědem..., jen ne ty trika ze Znojma s těmi bratry ze Strahova (jako si je "omylem" dovezl minulý rok)... :no: >:-[]
Tak ten konec byl nechutně upřímný...a co mobilní internet, ten by nebyl...?
Pokud jedeš přímo za Béďou, tak ten má internet přímo na "apartmánu"... :yes: >:-[]
Bůhví jak je to vlastně s tím Brumlou...možná i mluví, ale díky sexuální dominanci Kylie, to spíš zní, jako by jem brumlal... >:D
Pekelný den, co, Brumlo... 8-s
Mě by zajímalo, podle čeho by se mělo jedno prodávat vic a jedno míň. U mě by rozhodovala asi barva. Nějaká schizofrení zelená, nebo oranžová. Jinak mi ty svišti připadaj naprosto stejný a "žalovat" by se dalo všechno.
Že by se dalo žalovat vše, nebo nic to si myslím taky...
Proč se Kačko nebude moc prodávat jsem tu už párkrát rozebíral...a stejné určitě nejsou, nejen "třídně"...
Čudesné auto. Predok z DS 3, zvyšok z C4 Picasso. Mali by si v Citroene uvedomiť, že nestavajú mini-MPV. Už predsa majú C3 Picasso. Aby som zase neklamal, auto je celkom pekné, ale predok je proste príliš mohutný a celé auto vyzerá tak nejak nafúkane. Prečo? Už sme tu predsa preboha mali Mazdu 2, hrúza. Ďalšie chudák malé auto, ktoré si splietli s malým MPV. Dosť mi to pripomína ázijský prístup Toyoty, ktorá sa v dizajne snaží zdôrazniť praktickosť. Ale načo? Európan vyžaduje štýl a štýl a praktickosť. Ale tu predsa nepotrebuje vidieť už na aute. Ideálne by pre Európana bolo, ak by mal efektívne auto s efektívnym dizajnom. Tak načo robiť efektívne auto s dizajnom, ktorý to podtrhuje. Naviac, od Francúzov by som to vôbec nečakal. Najlepšie to zvládol VW. Malé, dynamicky vyzerajúce auto, ale pod kabátom malé a všestranné, prvotriedne auto. Inak, tento C3 model skutočne nevyzerá vôbec dynamicky. A ak mi niekto povie, že nie každý je SchuMAHCER, tak mu poviem, že zato auto nemusí vyzerať tak vykŕmene. Ach, stará dobrá C3. To bolo a je jedno elegantné, krásne autíčko.
Musím ti odporovat, Mazda 2 je pěkná a rozhodně míň kuriózní než Fiesta. Myslím že tvůj dojem z fotek mate to velké prosklení, uvidíš, že naživo bude C3 pěkná a asi tak stejně buclatá jako ta stávající.
Nehovorím, že by bola Mazda 2 škaredá. To určite nie. Ale mala nezaujímavý štýl dizajnu a spolu s tým, že sa ju rozhodli urobiť ako nejaké mini-MPV vyzerala oproti konkurencii totálne nezaujímavo. A Fiesta že je kuriózna? Aj ona má síce hranatšie tvary, ako onohí iný, ale Fiesta bola regulérnym hatchbackom. To je právo to, čo Mazde 2 chýbalo. Chýbala tu dynamickosť, proste šedý dizajn.
Neviem, ako to bude v reálu, ale mne sa zdá bucľatý aj samotný predok a ten nemá nič s presklením. Asi bude vyzerať naživo lepšie, ale myslím, že Citroen má na to, aby sa vidal zaujímavejšou cestou.
Lenže kúzlo Citroenu je proste v inom. Prečo by vyrábal niečo, čo to už je? Teda malé autá, ktoré sú malé zvonka aj zvnútra (Polo, Fabia, Mazda 2). Klaustrofóbne malé autá s malými oknami a blbými výhľadmi. Klasické malé autá, ktoré ničím neprekvalia a nenadchnú.
Práve naopak. Snáď nečakáš, že Citroen sa spreneverí svojej povesti. On radšej navrhne auto vo vlastnom štýle, malé zvonka, veľké zvnútra, s veľkými oknami a dobrým výhľadom, s presvetleným priestranným interiérom. S hravým dizajnom extriéru a dospeláckym interiérom, ktorý sa na nič nehrá. Zdá sa Ti to málo?
Čo považuješ u Citroenu za "zaujímavejšiu cestu"?
Fiesta je kuriózna. Vyzerá ako hračka zvonka aj zvnútra. Všetkého veľa škodí, aj výrazu, ktorého má Fiesta za štyri autá. Je to opačný extrém ako Fabia alebo Polo, tie vsádzajú na chladné umiernené línie, Fiesta je voči nim strašidlo.
Fiesta má problém s interiérom (myslím že pojde o prvú zmenu a nebude to trvať dlho) polo naopak so svojou nenápadnosťou. S Mazdou2 problém nemám,. hádam len že je celkovo malá... C3 sa zadarila. Uvidíme ako naživo. ;-)
Polo absolútne nie je nenápadne. Je to po Sciroccu a Passate CC naopak najnápadnejší VW a po Fieste a C3 najnápadnejšie auto v triede. Skús sa na to pozrieť bez zaujatosti, zabudni na to, že VW mal nenápadné autá(já si to nemyslím). Potom hodnoť.
"Polo je po Sciroccu a Passate CC naopak najnápadnejší VW" - to máš síce pravdu, ale aj tretí najnápadnejší VW je v konečnom dôsledku nenápadné auto >:D
Preboha chlapče, videl som ho a dobre si ho obzrel na salóne v Brne. Polo je naozaj velmi pekné auto, o tom žiadna. Ale v porovnaní s novou C3 fakt nenápadne pôsobí... ;-):-)
Nenápadne pôsobí možno tak minulá generácia. Súčasne Polo je natoľko nápadné, že je to až štýlové auto pre mladých, nielen poctivý prvotriedny supermini.
Auto, pri ktorom laik nevie, či je to Golf alebo Polo a musí sa pozrieť na zadnú kapotu aby to zistil, logicky veľa nápaditosti pobrať nemohlo.
V triede sú pred ním rozhodne viacerí ako píšeš ty, aj keď na chvost by som ho tiež nedával, majstrom v nenápadnosti je i20.
Áno i20, to je ozaj majster v nenápadnosti. Ktovie, prečo ani európsky dizajnéri nevedia veľa ázijskych aut urobiť viac európskych.
A Polo? Polo má omnoho dravejší predok, hneď sa dá rozoznať.
Čo považujem za zaujímavejšiu cestu? Stačí sa pozrie na dnešnú C2. Nová C3 je pekná, ale zdá sa mi, že sa u nej zbytočne na dizajne ukazuje, že je priestranná(ak to tak je). Prečo Citroen nemohol urobiť auto "malé zvonka, veľké zvnútra"? Prečo musel robiť auto, ktoré vyzerá krabicovo? Ten, kto chce viac priestoru, kúpi si C3-Picasso, kto chce klasické supermini, kúpi si supermini. Tak načo sa u Citroena snažia ponúknuť ešte ďalšie C3 Picasso s oniečo menej krabicovým dizajnom?
Fiesta je celkom podarená. Jediný problém vidím vo veľkej hmote na zadnou nápravou. Ale já by som si ju nekúpil.
Opäť si pletieš pojmy a dojmy. Č9taj poriadne, zamysli sa, a až potom reaguj, netreba byť zbrklý.
Napísal som, že Citroen spravil auto zvonka malé zvnútra veľké, nie že nemohol spraviť. vadí tio jeho guľatosť? No aspoň vieš, že je to Citroen a nespletieš si ho na ceste s niečím iným. C3 nie je ďalšie Picasso, neviem, ako si na ten nápad prišiel.
Ja osobne sa vo Fabii atiež v novom Pole cítim dosť stiesnene, vzdušnejší a priestornejší interiér u konkurencie je jednoznačným plusom.
Sedel si už v Picassu C3? Asi nie, pretože keby si si ho skúsil, vedel by si, že jeho interiér je ešte o ďalšiu kategóriu väčší, až na šírku je schopný konkurovať Scenicu, a to je už čo povedať.
jednoznačne, novým C3 bude Citroen určite bodovať, o tom nemám nejmenšie pochybnosti.
Fiesta je prekombinovaná, ja tomu hovorím "pokrčená", ako zvonka, tak aj zvnútra. Voči triezvej (hoci už dosť zastaralej) predchádzajúcej generácii ju považujem za krok späť.
Neviem, ako je nová C3 priestranná, ale porovnaj si jej dizajn s novým Polom. Načo vyzerá(až nie je) tak vysoká? Už som povedal, kto chce priestor, má tu C3 Picasso, kto chce klasické malé auto, má tu C3.
... sypatický a moderní design exteriéru, skvělý interiér :yes:
Zároveň je to v určitých barvách konečně vůz i pro muže. Sice jsem předchozí generací C3 jezdil, ale z morálního hlediska bych do ni nejradši sedl až někdy o půlnoci za městem...
Subaru je automobil morálně i normálně v pořádku. V tomhle autě si dovedu představit ženskou, ale člověka moc ne. Leda že by byl jaksi... zženštělý ;-)
>:D >:D Jasné, C3 je auto, s ktorým sa musíš skrývať nieen pred Hoolywoodom, ale aj pred Prahou. >:D >:D To budem čo najrýchlejšie nominovať do Zlateho Ventilku. Myšlienka diskusie. >:D8-s:yes:
Nie? No, ani sa nečudujem. Zas si to prehnal. V tomto obdodí chceš silou mocou(ako každý) povedať, že už nie si chlapček a tak nám je jasné, že by si si najradšej sadol do HUMMERA. Ale až vyrastieš, pochopíš, že môžeš kľudne jazdiť aj v dnešnej C3.
Jestli jsi čtyřprocentně zaměřený, jezdi si v předešlé C3. Její kvality jsem na diskusi ocenil poměrně nedávno, ale jako heterosexuální chlap bych si jí nepořídil...
... nestíhám odepisovat. Bojím se, aby se mi nerozmazal můj nový lak na nehtech :*) , tož kurňa, nějak se z toho potím... rozmaže se mi mejkap (pro vzdělanější make - up) >:-[]
Tak v tomto by som sa s Tebou hádal. C3 vkľude a vpohode kedykoľvek. Pokiaľ si doňho sadnem ja, je to auto pre muža, keď ho bude šoférovať žena, je to auto pre ženu. Aký problém?
Alebo si si vzal už za svoju nechvalne známu myšlienku "nejsi než co tvé auto"?
Každý to vidí jinak. Já považuji minulou C3 za ryzí ženský automobil.
Je sice obratný, poskytuje řidiči (nebo spíše řidičce?) skvělý výhled, je komfortní, základní motor je velmi pružný... ale myslím, že chlap zaloví jinde.
C3 je ideál do města. Ale ty jsi mě včera špatně pochopil. Psal jsem, že bych (jako heterosexuál) do C3 sedl pouze o půlnoci za městem. To ovšem neznamená, že C3 není schopný vůz ve městě... Myslím, že to není třeba vysvětlovat...
Takže by si si nekúpil ani Twingo, že?
Skutočne neviem, odkiaľ si nabral takú blbosť, že je to rýdzo ženský automobil a že už 18 ročný chlapec za volantom C3 je na smiech. :-O >:D
Twingo bych si pořídil jedině ve verzi RS, případně bych ho upravil tak, aby působilo mužněji...
Kriste pane, kde jsem řekl, že 18 chlapec za volantem C3 je k smíchu? Považuji C3 za ženský automobil a tím to hasne. Avšak respektuji jiný názor a svůj neměním.
Kamarát, sklapni už. vysvetli mi, jak je možné, že v SZ sa správaš normálne a slušne a v diskusii sa nevieš vpratať do kože? Ak nemáš na to, aby si pochopil iróniu, dvojzmysel, prípadne dávku suchého alebo čierneho humoru, bude lepšie, ak sa zdržíš reakcií na iné príspevky.
Čo by som nemal. Ibaže nerozumiem tomu, ako niekto môže auto ako je C3 tak zatratiť. Fakt neviem prečo by som v tom aute mal nejaký chlap hanbiť. A ty sám si povedal, že to nie je len ženské auto a Avantime sa bude aj tak hádať o tom, že už 18 ročný chlapec sa v tomto aute musí hanbiť, že je to tak ženské auto. Veď to je na smiech. Iné, než srandu si z takýchto príspevkov robiť nemôžem.
>:D >:D >:D
Úprímne, ale fakt úprimne ma toto pobavilo. Na férové hranie o autách je potrebný môj vek. Je jasné, že sa ti zase míňajú argumenty, lebo už aj sám muž ti povedal, že C3 nie je ženské auto. A ty namiesto toho, aby si si už konečne priznal, že si napísal blbinu, snažíš sa to zachraňovať tým, koľko nejakému 507 rokov. >:D >:D >:D
Rozmyslaj, kym nieco napises. Absolutne si ho nepochopil.
Pises ako decko, bez rozmyslu, naivne, hlupo. Preto sa ta pyta na vek, ci je mozne ti taky styl este odpustit (lebo v nizkom veku ma clovek snad este narok pisat hluposti), alebo si starsi a v tom pripade uz sa o tolerantnosti voci tebe neda uvazovat, pretoze tymto stylom ako tu predvadzas si nikoho neziskas. Kapisto?
Je to jeho názor, tak mu ho neber, on ti tiež nebude brať tvoj.
Ono nie je ani tak dôležité čo píšeš, ale ako to píšeš. Snažíš sa "robiť si srandu" z ľudí, na ktorých zatiaľ ešte nemáš (to neber ako karhanie, to je proste fakt), smeješ sa z vecí, ktoré všetci ostatní berú vážne a vážne píšeš o veciach, ktoré sú okoliu smiešne. Sám seba staviaš do role maskota takýmto prístupom. Proste platí, čo ti píšem stále - čítaj a uč sa, rozmýšľaj najprv, a potom píš. Pokiaľ chceš, aby ľudia vážne brali teba a správali sa k tebe slušne, musíš sa najprv slušne správať ty k nim, a naučiť sa brať ich vážne a akceptovať ich názory. Váž slová, vypľuť sem prvé čo človeka napadne, dokáže hocijaký osol, ale len osol to naozaj aj robí... ;-)
Hele, dneska jsem očumoval to clio v bílý barvě. To je pěkně hnusný auto! Něco mezi Tata a něco japonskýho. Ještě se podívám, jestli to nebylo to tvingo.
Ne, to stálo u vás na návsi v konzumu a stará Kopáčková k tomu dávala párek v rohlíku zdarma! Nakonec to koupil Tonda ze statku na plašení tvejch slepic, co mu kydlej na jeho hnoji! >:D
Ba ne, dělám si legraci, takový krámy jsou ve VELKEJCH městech úplně normální, Úďo ;-) >:D
No čuměl by si... ta barva vypadala, jak vaflovej papír. Kdybych měl u sebe zrovna "bůra", tak v tom odjedu, ale protože to bylo prodaný, tak jsem otočil kočárek s malym a šel do * >:D
Ono tam lze PŘEKLÁDAT i z češtiny do "slovenčiny"? :yes:;-)
PS: Vím že jsem se tam na něco dívala, a NEbyl to zrovna "nejlepší" slovník - snad by šlo i říci že tam jsou (byly) CHYBY!
Pekný děň :-)
... Jak by se v diskusi krásně a svobodně dýchalo, kdyby zde jistí paranoidní jedinci natahaly na povrch blud a dokonalý vymývač mozků, zlatý ventilek...
... překopáváním cizích komentářů pro svou potřebu se ze zmiňovaného zlatého ventilku stala prachsprostá bulvární fraška. Upřímně lituji každého, kdo je jejím příznivcem...
Upřímě lituji všechny zoufalce bez smyslu pro humor, co se nedokážou povznést nad takovou věcí. Zvláště pak ty, co těžce rozdýchávají svoji hlavní roli v anketě.
Já mam jinej problém. Jdu do ne uplně levný hospody a smrdí tam kuchyň, takže když vylezu smrdim jak Cibul Česnekovič de-Omastek Přepálovič. Takže zoufalče, rozdejchej svojí roli a buď v klidu... >:-[] seš dnes online??
Jedno se nedá Citroenu upřít a to je inovativní přístup .... to sklo je parádní věc, ale jak už tu někdo psal, jak dostatečná bude asi ochrana před sluncem?